Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de Das ist Casino

9,582
vues
84
réponses
Dernier message fait il y a environ 3 ans par clydester1
Das_ist_Casino
  • Créé par
  • Das_ist_Casino
  • Belarus Représentant du casino 27
  • actif la dernière fois il y a environ 4 ans

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • Casino Infinity - Bonus de Bienvenue Exclusif Uniquement pour les nouveaux joueurs - Non US ! 125% jusqu'à 500€ + 200 Tours Gratuits attribués sur un jeu au choix du joueur qui n'est pas interdit...

    Lu

    Casino Infinity - Bonus de Bienvenue Exc...

    1 446
    il y a environ 2 mois
  • Codes bonus sans dépôt RTG / INCLAVE Casinos - JOUEURS EXISTANTS Codes valables dans la plupart des casinos RTG/Inclave (Royal Ace, Planet 7, Ruby Slots...) ☆ TOURS GRATUITS + JETONS GRATUITS...

    Lu

    Nouveaux codes ND des casinos RTG/Inclav...

    3 2.72 K
    il y a environ 2 mois
  • BikiniSlots Casino Avis Bonus d'inscription : 250 % jusqu'à 2 500 $ Bonus d'inscription - Cartes de crédit : 130 % jusqu'à 2 500 $ Bonus de remise en argent : 10 % de remise en argent L'offre...

    Lu

    Bonus et promotions du casino BikiniSlot...

    3 528
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Anglais Traduction Français
    INTERPOL7771 wrote:

    Can this complaint please be resolved amicably as this is the first time trying to withdraw from this casino and all I want is my winnings and only this one account to remain open.

    I had never intended to abuse any promotions and had enquired about any duplicates when opening the account.

    I hope to hear from you soon @Dasistcasino so we can move forward please.

    Hello INTERPOL7771,

    Dasist Casino has provided us with evidence regarding the multiple accounts you have at this casino. As you already know, having multiple accounts at the casino to abuse no-deposit bonuses is not allowed and as per T&C's your account was disabled and all the winnings were confiscated. 

    Therefore, there's nothing more we can do to help you here. We consider this case closed.

    INTERPOL7771 a écrit :

    Cette plainte peut-elle être résolue à l'amiable, car c'est la première fois que j'essaie de me retirer de ce casino et tout ce que je veux, c'est mes gains et seul ce compte reste ouvert.

    Je n'avais jamais eu l'intention d'abuser d'une quelconque promotion et je m'étais renseigné sur les doublons lors de l'ouverture du compte.

    J'espère avoir de vos nouvelles bientôt @Dasistcasino afin que nous puissions avancer s'il vous plaît.

    Bonjour INTERPOL7771,

    Dasist Casino nous a fourni des preuves concernant les multiples comptes que vous possédez dans ce casino. Comme vous le savez déjà, il n'est pas autorisé d'avoir plusieurs comptes au casino pour abuser des bonus sans dépôt et, conformément aux conditions générales, votre compte a été désactivé et tous les gains ont été confisqués.

    Par conséquent, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider ici. Nous considérons cette affaire close.

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Can you please provide me with the evidence or post it on this forum as I am certain that I do no have any duplicate accounts.

    Please post the evidence here.

    Pouvez-vous s'il vous plaît me fournir la preuve ou la publier sur ce forum car je suis certain de n'avoir aucun compte en double.

    Veuillez publier les preuves ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello INTERPOL7771,


    We can't post any private details publicly on the forum due to Privacy Act.  We've asked the Casino Representative to provide you with the evidence if they are willing to do that.

    Please note: If you're not happy with our decision, you can always file a complaint at their regulatory body HERE.

    Bonjour INTERPOL7771,


    Nous ne pouvons publier publiquement aucun détail privé sur le forum en raison de la loi sur la protection de la vie privée. Nous avons demandé au représentant du casino de vous fournir les preuves s'il est disposé à le faire.

    Remarque : si vous n'êtes pas satisfait de notre décision, vous pouvez toujours déposer une plainte auprès de leur organisme de réglementation ICI .

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sydney,

     

    I have seen posts relating to account details on this forum by many casinos when players ask for more detail.

    The privacy act would only be applicable if the player hasnt consented for the info to be made public.

    In this case I would like everyone to see the evidence as to what casinos look for when duplicate accounts are created as I was not aware that I had any.

    Thanks

    Bonjour Sydney,

    J'ai vu des messages concernant les détails du compte sur ce forum par de nombreux casinos lorsque les joueurs demandaient plus de détails.

    La loi sur la confidentialité ne serait applicable que si le joueur n'a pas consenti à ce que les informations soient rendues publiques.

    Dans ce cas, j'aimerais que tout le monde voie les preuves de ce que recherchent les casinos lorsque des comptes en double sont créés, car je ne savais pas que j'en avais.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sydney,

    I still havent received the evidence on email and I cannot see anything here as well.

    Kindly assist.

    Bonjour Sydney,

    Je n'ai toujours pas reçu les preuves par courrier électronique et je ne vois rien ici non plus.

    Veuillez aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello INTERPOL7771,

    We can not post the evidence provided to us by the casino.We do our best to help our members, however, there are no further steps that we can take to assist you.

    Please note that we are not a gambling regulatory body and in case you disagree with this decision, you can make a further complaint HERE.

    Bonjour INTERPOL7771,

    Nous ne pouvons pas publier les preuves qui nous sont fournies par le casino. Nous faisons de notre mieux pour aider nos membres, cependant, nous ne pouvons prendre aucune autre mesure pour vous aider.

    Veuillez noter que nous ne sommes pas un organisme de réglementation des jeux de hasard et si vous n'êtes pas d'accord avec cette décision, vous pouvez déposer une autre plainte ICI .

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello and glad to see you INTERPOL7771

    Due to GDPR regulations we are not allowed to post any information which is connected with other accounts. 

    By the way we can clearly see that this was a duplicate one. 
    As I have already told you we always withdraw the money if the player is fair.



    Bonjour et heureux de vous voir INTERPOL7771

    En raison de la réglementation GDPR, nous ne sommes pas autorisés à publier des informations liées à d'autres comptes.

    D’ailleurs, nous pouvons clairement voir qu’il s’agissait d’un doublon.
    Comme je vous l'ai déjà dit, nous retirons toujours l'argent si le joueur est juste.



  • Original Anglais Traduction Français
    Das_ist_Casino wrote:

    Hello and glad to see you INTERPOL7771

    Due to GDPR regulations we are not allowed to post any information which is connected with other accounts.

    By the way we can clearly see that this was a duplicate one.
    As I have already told you we always withdraw the money if the player is fair.



    Dear Dassist casino,

    I do not agree with this. I am entitled to my own personal data:

    The law around the identifiers on the so called account that is associated to me is as follows:

    ICOICO guide

    I draw you to the point on the ICO guideline that it is not personal data unless it relates specifically to an individual and that individual is identifiable.

    I suggest you draw a report from the system that shows a duplicate account associated to mine...its simple as that.

    Das_ist_Casino a écrit :

    Bonjour et heureux de vous voir INTERPOL7771

    En raison de la réglementation GDPR, nous ne sommes pas autorisés à publier des informations liées à d'autres comptes.

    D’ailleurs, nous pouvons clairement voir qu’il s’agissait d’un doublon.
    Comme je vous l'ai déjà dit, nous retirons toujours l'argent si le joueur est juste.



    Cher casino Dassist,

    Je ne suis pas d'accord avec ça. J'ai droit à mes propres données personnelles :

    La loi autour des identifiants sur le soi-disant compte qui m'est associé est la suivante :

    OICGuide OIC

    Je vous attire sur le point de la directive de l'ICO selon lequel il ne s'agit pas de données personnelles à moins qu'elles ne concernent spécifiquement un individu et que cet individu soit identifiable.

    Je vous suggère de créer un rapport du système qui montre un compte en double associé au mien... c'est aussi simple que cela.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear, INTERPOL7771

    Point #3 in the first screenshot you have sent: 

    "What indentifies an individual could be a number / IP address / cookie indentifier".

    We are not allowed to tell you this info and this decision is a final one. 


    Cher, INTERPOL7771

    Point n°3 de la première capture d'écran que vous avez envoyée :

    "Ce qui identifie un individu peut être un numéro/une adresse IP/un identifiant de cookie".

    Nous ne sommes pas autorisés à vous communiquer cette information et cette décision est définitive.


  • Original Anglais Traduction Français

    Dear LCB members,

    I cannot just accept this response as I firmly believe that I do not have any duplicates.

    Do not harp on the IP address point.  If it's the same IP than it should be the same person or household which is your assumption then there should not be a problem as we are referring to one individual.

    Should I contact ICO and I can post the screenshot of their email here clearly indicating that because this is my account and I am not enquiring about another person this info must be provided especially after my winnings were stolen due to this.

    THIS decision is by no way final. It is against the law should a casino that takes peoples money think it's at their sole discretion to decide....its NOT!

    I request this info either via email or on this forum as I believe that you have unjustly stolen from me.

    Chers membres du LCB,

    Je ne peux pas accepter cette réponse car je crois fermement que je n'ai aucun doublon.

    N’insistez pas sur le point de l’adresse IP. S'il s'agit de la même adresse IP que celle de la même personne ou du même foyer, comme vous le supposez, il ne devrait pas y avoir de problème puisque nous parlons d'un seul individu.

    Dois-je contacter ICO et je peux publier ici la capture d'écran de leur e-mail indiquant clairement que, comme il s'agit de mon compte et que je ne demande rien à une autre personne, ces informations doivent être fournies, surtout après que mes gains ont été volés à cause de cela.

    CETTE décision n’est en aucun cas définitive. Il est contraire à la loi qu'un casino qui prend l'argent des gens pense que c'est à sa seule discrétion de décider... ce n'est PAS le cas !

    Je demande cette information soit par e-mail, soit sur ce forum car je pense que vous m'avez injustement volé.

  • Original Anglais Traduction Français

    INTERPOL7771  rizk casino cheated and robbed me and in the end their decisions was "FINAL" still i provided proof and won my case then suddenly their final descision wasn't so final. Casinos lie all they can and will make up anything without proof trying to make you give up as many usually do at this point. I saw your multiple posts i know you might not be the kind to give up, just wanted to throw in my 2 cents as to not let yourself be cheated by their lies. I'm leaving all their casinos, direx, they cheaters, liars and they play with their provably fair system changing seeds when you are winning  etc. There's nothing to do with them, i lost so much in the end that i tried crazy live roulette stuff to end up noticing too quickly how slots compensate roulette wins to the point i'd get nuked on all their sites non-stop. Last one fastrip casinos (fastpay) where i could play for weeks their nuked slots i would never have a cash out from slots... just always ending up all in on roulette to get obliterated all over. Direx really destroyed my fun to play casinos. They ruined it and proved me how they cheat sooo many times i ended up almost throwing up as when you know how it works you then clearly see their manipulations and how they cheat you. There is a difference between bad luck and controled manipulation of results=fraud.

    INTERPOL7771 Rizk Casino m'a trompé et volé et à la fin, leur décision était "FINALE". J'ai néanmoins fourni des preuves et j'ai gagné mon procès, puis tout à coup, leur décision finale n'était plus si définitive. Les casinos mentent tout ce qu'ils peuvent et inventeront n'importe quoi sans preuve pour essayer de vous faire abandonner comme beaucoup le font habituellement à ce stade. J'ai vu vos multiples messages, je sais que vous n'êtes peut-être pas du genre à abandonner, je voulais juste ajouter mes 2 centimes pour ne pas vous laisser tromper par leurs mensonges. Je quitte tous leurs casinos, direx, ce sont des tricheurs, des menteurs et ils jouent avec leur système prouvé juste qui change les graines quand vous gagnez, etc. Il n'y a rien à voir avec eux, j'ai tellement perdu à la fin que j'ai essayé la roulette live folle des trucs pour finir par remarquer trop rapidement comment les machines à sous compensent les gains à la roulette au point que je me ferais bombarder sur tous leurs sites sans arrêt. Le dernier casino fastrip (fastpay) où je pourrais jouer pendant des semaines à leurs machines à sous nucléaires, je n'aurais jamais de retrait d'argent des machines à sous... je finissais toujours à tapis sur la roulette pour être effacé de partout. Direx a vraiment détruit mon plaisir de jouer aux casinos. Ils l'ont gâché et m'ont prouvé à quel point ils trichaient tellement de fois que j'ai fini par presque vomir, car lorsque vous savez comment cela fonctionne, vous voyez alors clairement leurs manipulations et comment ils vous trompent. Il y a une différence entre la malchance et la manipulation contrôlée des résultats = fraude.

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I always loved gambling but past year just completly killed it. I don't hype gambling no more, i don't want to play. I think about casinos online and just want to puke all over. But it's most likely a good thing to be set free from gambling. They are killing their own industry. We don't even have to do anything, they will blow up themselves so bad the damage is already obvious. They are struggling and casinos closing... RIP online gambling, wish you were not manipulated.

    J'ai toujours aimé jouer, mais l'année dernière, je l'ai complètement tué. Je ne fais plus de battage médiatique, je ne veux plus jouer. Je pense aux casinos en ligne et j'ai juste envie de vomir partout. Mais c’est probablement une bonne chose de se libérer du jeu. Ils tuent leur propre industrie. Nous n’avons même rien à faire, ils vont se faire exploser si gravement que les dégâts sont déjà évidents. Ils sont en difficulté et les casinos ferment... RIP jeu en ligne, j'aimerais que vous ne soyez pas manipulé.

  • Original Anglais Traduction Français
    fredos386 wrote:

    INTERPOL7771  rizk casino cheated and robbed me and in the end their decisions was "FINAL" still i provided proof and won my case then suddenly their final descision wasn't so final. Casinos lie all they can and will make up anything without proof trying to make you give up as many usually do at this point. I saw your multiple posts i know you might not be the kind to give up, just wanted to throw in my 2 cents as to not let yourself be cheated by their lies. I'm leaving all their casinos, direx, they cheaters, liars and they play with their provably fair system changing seeds when you are winning  etc. There's nothing to do with them, i lost so much in the end that i tried crazy live roulette stuff to end up noticing too quickly how slots compensate roulette wins to the point i'd get nuked on all their sites non-stop. Last one fastrip casinos (fastpay) where i could play for weeks their nuked slots i would never have a cash out from slots... just always ending up all in on roulette to get obliterated all over. Direx really destroyed my fun to play casinos. They ruined it and proved me how they cheat sooo many times i ended up almost throwing up as when you know how it works you then clearly see their manipulations and how they cheat you. There is a difference between bad luck and controled manipulation of results=fraud.

    Hi Fredos,

    Thank you for taking the time in providing your experience with online casinos, much appreciated.

    Just a question:

    Did you provide evidence to this forum moderators or another forum to get your case resolved?

    fredos386 a écrit :

    INTERPOL7771 Rizk Casino m'a trompé et volé et à la fin, leur décision était "FINALE". J'ai néanmoins fourni des preuves et j'ai gagné mon procès, puis tout à coup, leur décision finale n'était plus si définitive. Les casinos mentent tout ce qu'ils peuvent et inventeront n'importe quoi sans preuve pour essayer de vous faire abandonner comme beaucoup le font habituellement à ce stade. J'ai vu vos multiples messages, je sais que vous n'êtes peut-être pas du genre à abandonner, je voulais juste ajouter mes 2 centimes pour ne pas vous laisser tromper par leurs mensonges. Je quitte tous leurs casinos, direx, ce sont des tricheurs, des menteurs et ils jouent avec leur système prouvé juste qui change les graines quand vous gagnez, etc. Il n'y a rien à voir avec eux, j'ai tellement perdu à la fin que j'ai essayé la roulette live folle des trucs pour finir par remarquer trop rapidement comment les machines à sous compensent les gains à la roulette au point que je me ferais bombarder sur tous leurs sites sans arrêt. Le dernier casino fastrip (fastpay) où je pourrais jouer pendant des semaines à leurs machines à sous nucléaires, je n'aurais jamais de retrait d'argent des machines à sous... je finissais toujours à tapis sur la roulette pour être effacé de partout. Direx a vraiment détruit mon plaisir de jouer aux casinos. Ils l'ont gâché et m'ont prouvé à quel point ils trichaient tellement de fois que j'ai fini par presque vomir, car lorsque vous savez comment cela fonctionne, vous voyez alors clairement leurs manipulations et comment ils vous trompent. Il y a une différence entre la malchance et la manipulation contrôlée des résultats = fraude.

    Salut Fredos,

    Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec les casinos en ligne, très appréciée.

    Juste une question:

    Avez-vous fourni des preuves aux modérateurs de ce forum ou d'un autre forum pour résoudre votre cas ?

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear members,

    We've been provided with the evidence which clearly shows multiple accounts opened by INTERPOL7771 at DasistCasino.

    Furthermore, we've just discovered that INTERPOL7771 and BATMAN007 account (who also had few complaints on our direct support forum) have the same IP address. So, the owner of these accounts was also creating multiple accounts on LCB forum.

    Creating multiple accounts at any online casino or here on LCB forum is not allowed and can lead to termination/ closure of all accounts.

    We are doing our best to help all our members with their complaints. Our complaints service is free, neither party pays us as we're only helping in the mediation process here. However, we won't have any tolerance towards players who are giving us misleading information and trying to abuse our complaints service. 

    Due to violation and abuse of our complaints service for the purpose of pushing personal agenda and putting pressure on the casino on a public forum to pursue personal goals, this account and all other potential multiple accounts will be banned from LCB forum and such comments deleted.

    Chers membres,

    Nous avons reçu des preuves qui montrent clairement plusieurs comptes ouverts par INTERPOL7771 sur DasistCasino.

    De plus, nous venons de découvrir que les comptes INTERPOL7771 et BATMAN007 (qui ont également eu peu de plaintes sur notre forum d'assistance directe) ont la même adresse IP. Ainsi, le propriétaire de ces comptes créait également plusieurs comptes sur le forum LCB.

    La création de plusieurs comptes dans n'importe quel casino en ligne ou ici sur le forum LCB n'est pas autorisée et peut entraîner la résiliation/la fermeture de tous les comptes.

    Nous faisons de notre mieux pour aider tous nos membres avec leurs plaintes. Notre service de réclamation est gratuit, aucune des parties ne nous paie car nous ne faisons ici que contribuer au processus de médiation. Cependant, nous n'aurons aucune tolérance envers les joueurs qui nous donnent des informations trompeuses et tentent d'abuser de notre service de réclamation.

    En raison de violations et d'abus de notre service de réclamation dans le but de promouvoir un agenda personnel et de faire pression sur le casino sur un forum public pour poursuivre des objectifs personnels, ce compte et tous les autres comptes multiples potentiels seront bannis du forum LCB et ces commentaires supprimés.

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Last night i deposited to das ist casino using e-interac. After receiving confirmation from gigadat (payment provider) that my deposit was succesful nothing happens. I ask das ist support and provide them with bank statement showing the payment and the gigadat confirmation email including the reference code for them in case of issue. They took their sweet time to reply me that it was on my end and they never got the money. The thing is they had the reference number from the payment provider, they could just contact them and verify which they did not! They just got rid of me lying and telling me it's my payment that failed. You need to have serious balls to tell a customer he failed to deposit while having all the proof of payment and not even contact the payment provider. This is fraudulent and enough is enough, this better be solved quick because at this point i'm at the lawyer stage. This is illegal and criminal and it's not exageration. Email of my account is same as my email on lcb.org.

    Hier soir, j'ai déposé sur ce casino en utilisant e-Interac. Après avoir reçu la confirmation de gigadat (prestataire de paiement) que mon dépôt a réussi, rien ne se passe. Je demande l'assistance de Das ist et leur fournis un relevé bancaire indiquant le paiement et l'e-mail de confirmation du gigadat comprenant le code de référence les concernant en cas de problème. Ils ont pris leur temps pour me répondre que c'était de ma part et qu'ils n'ont jamais reçu l'argent. Le fait est qu'ils avaient le numéro de référence du fournisseur de paiement, ils pouvaient simplement le contacter et vérifier ce qu'ils n'avaient pas ! Ils m'ont simplement débarrassé du fait que j'avais menti et me disais que c'était mon paiement qui avait échoué. Il faut avoir du sérieux pour dire à un client qu'il n'a pas effectué son dépôt tout en ayant toutes les preuves de paiement et sans même contacter le fournisseur de paiement. C'est frauduleux et ça suffit, il vaut mieux que cela soit résolu rapidement car à ce stade, je suis au stade de l'avocat. C'est illégal et criminel et ce n'est pas une exagération. L'email de mon compte est le même que mon email sur lcb.org.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello fredos386,

    We've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for the updates.

    Bonjour fredos386,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, Fredos!
    As we see your deposit was failed. It can happen when there are some mistakes in the payment details. In this case your funds going to be return to your bank account, but, unfortunately, we can't say how soon. It's depend of your bank and payment system. Also, we sent you e-mail that provide more detailed info.

    Bonjour Fredos !
    Comme nous le voyons, votre dépôt a échoué. Cela peut arriver lorsqu'il y a des erreurs dans les détails du paiement. Dans ce cas, vos fonds seront restitués sur votre compte bancaire, mais nous ne pouvons malheureusement pas dire dans quel délai. Cela dépend de votre banque et de votre système de paiement. Nous vous avons également envoyé un e-mail contenant des informations plus détaillées.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, i provided the first time the proof of payment from my bank account along with gigadat proof that the payment was accepted. Gigadat claims that they transfered and is just an intermediate and to refer to you. It happened in the past with casinochan and 2-3 days later the money appeared. It was meant to be for the promotion but i deposited a second time to benefit of it. If/when it shows up i'd appreciate if i could cash out without wager as it was not my fault and i deposited a second time to play. ty

    Bonjour, j'ai fourni pour la première fois la preuve de paiement de mon compte bancaire ainsi qu'une preuve gigadat que le paiement a été accepté. Gigadat prétend avoir été transféré et n'est qu'un intermédiaire et se référer à vous. C'est arrivé dans le passé avec Casinochan et 2-3 jours plus tard, l'argent est apparu. C'était censé être pour la promotion mais j'ai déposé une deuxième fois pour en bénéficier. Si/quand cela apparaît, j'apprécierais de pouvoir encaisser sans parier car ce n'était pas de ma faute et j'ai déposé une deuxième fois pour jouer. ty

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi There, :)

    In the Netherlands there was change of licensing. I got tons of mails that casino's will be stopping offering there services in the Netherlands. I went through my old casino accounts and found an old voiding (end 2018) of Dasist casino. In that time they stopped providing services to the Netherlands, I couldn't enter my account anymore because there was " IP restriction page" , after mailing with support they answered the following.

    "
    "Sorry, but you can't make withdrawal. Your account was closed per administration decision due the law of your country."

    "It is law of your country, xxxx

    The website accepts players only from those countries and geographic regions where online gambling is allowed by law. It is the player’s sole responsibility to inquire about the existing gambling laws and regulations of the given jurisdiction before placing bets on the website.

    Users from the following countries are not allowed to deposit and play real money games including bitcoins: France, Spain, UK, Israel, Netherlands, Australia, US and its territories. "

    Last week I saw Dasist casino was back providing there services to the Netherlands the reinstated account and my funds, when I asked about these funds Dasist locked me out again. :mad:

    This decision is at sole discretion of the company and the player will not be notified or informed about the reasons of such actions

    You can read it in our Terms and Conditions here - 


    I think they voided my funds because I have been dormant on my account. There is no clear answer from the casino I keep sending e-mails but Dasist is unresponsive. Can they void my funds because I have been to long inactive in my account? The Dasist site was unreachable for me for years and the support was unresponsive it seems under new management now.

    Even if they have the legal right to void my winnings. (dormant account) due my current situation, there could be some remorse in the way my case has been handled in the past, when I played at there casino it was fully operational in the Netherlands after stopping there services in the Netherlands they void my winnings.

    Many players get help on this platform, I thought I would give it a try!! :)

    Any help is appreciated big time! TY TY :cool:

    Salut, :)

    Aux Pays-Bas, il y a eu un changement de licence. J'ai reçu des tonnes de mails indiquant que les casinos cesseraient d'offrir leurs services aux Pays-Bas. J'ai parcouru mes anciens comptes de casino et trouvé une ancienne annulation (fin 2018) du casino Dasist. À cette époque, ils ont cessé de fournir des services aux Pays-Bas, je ne pouvais plus accéder à mon compte car il y avait une "page de restriction IP", après avoir envoyé un mail au support, ils ont répondu ce qui suit.

    "
    "Désolé, mais vous ne pouvez pas effectuer de retrait. Votre compte a été fermé par décision administrative en raison de la loi de votre pays."

    "C'est la loi de ton pays, xxxx

    Le site Web accepte uniquement les joueurs des pays et régions géographiques où le jeu en ligne est autorisé par la loi. Il est de la seule responsabilité du joueur de se renseigner sur les lois et réglementations en vigueur dans la juridiction concernée avant de placer des paris sur le site Web.

    Les utilisateurs des pays suivants ne sont pas autorisés à déposer et à jouer à des jeux en argent réel, y compris des bitcoins : France, Espagne, Royaume-Uni, Israël, Pays-Bas, Australie, États-Unis et ses territoires. "

    La semaine dernière, j'ai vu que le casino Dasist était de retour en fournissant ses services aux Pays-Bas, le compte rétabli et mes fonds, lorsque j'ai posé des questions sur ces fonds. Dasist m'a de nouveau bloqué. :fou:

    Cette décision est à la seule discrétion de la société et le joueur ne sera ni informé ni informé des raisons de telles actions.

    Vous pouvez le lire dans nos conditions générales ici -


    Je pense qu'ils ont annulé mes fonds parce que je suis resté en sommeil sur mon compte. Il n'y a pas de réponse claire de la part du casino. Je continue d'envoyer des e-mails mais Dasist ne répond pas. Peuvent-ils annuler mes fonds parce que je suis resté trop longtemps inactif sur mon compte ? Le site Dasist était inaccessible pour moi pendant des années et le support ne répondait plus, semble-t-il, sous une nouvelle direction maintenant.

    Même s'ils ont le droit légal d'annuler mes gains. (compte dormant) en raison de ma situation actuelle, il pourrait y avoir des remords dans la façon dont mon cas a été traité dans le passé, lorsque j'ai joué dans ce casino, il était pleinement opérationnel aux Pays-Bas après avoir arrêté ses services aux Pays-Bas, ils annulent mes gains .

    De nombreux joueurs reçoivent de l'aide sur cette plateforme, j'ai pensé essayer !! :)

    Toute aide est grandement appréciée ! TY TY :cool:

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    Could you please send me your casino username to private message inbox and we'll ask the Casino Representative to look into this.

    Bonjour clydester1,

    Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception de messages privés et nous demanderons au représentant du casino d'examiner cette question.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just sent you my username in your inbox.

    I hope it can get resolved I was threated really poorly by this casino under the old managment.

    They did the good thing and returned my funds. After non accesing the site I thought it was impossible to get my funds.

    I am just playing for fun but with casino's not paying out the fun is a bit lost :((

    Je viens de vous envoyer mon nom d'utilisateur dans votre boîte de réception.

    J'espère que le problème pourra être résolu. J'ai été très mal menacé par ce casino sous l'ancienne direction.

    Ils ont fait la bonne chose et m'ont restitué mes fonds. Après n’avoir pas accédé au site, j’ai pensé qu’il était impossible d’obtenir mes fonds.

    Je joue juste pour m'amuser mais comme le casino ne paie pas, le plaisir est un peu perdu :((

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Keep you updated.

    Bonjour clydester1,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé d'examiner cette question. Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    I tried to talk in the chat support yesterday

    First they say: 

    1.PLease request a new withdraw to a international bank. (was not possible due my funds were removed)
    2. Money was confiscated due to no phone call. ( I had phonecall back in the day my acount was verified).

    3.The amount is subtracted due inactive account sorry. ( I was never allowed to enter my account for 1 year as there was IP location restriction.) Also the only way to reach them was by email  There were unresponsive never responded to any of my mails.

    It is a really weird situation which I hope to get resolved.

    J'ai essayé de parler sur le chat hier

    Ils disent d’abord :

    1.Veuillez demander un nouveau retrait vers une banque internationale. (ce n'était pas possible car mes fonds ont été supprimés)
    2. L'argent a été confisqué faute d'appel téléphonique. (J'ai reçu un appel téléphonique le jour où mon compte a été vérifié).

    3.Le montant est soustrait en raison d'un compte inactif désolé. (Je n'ai jamais été autorisé à accéder à mon compte pendant 1 an car il y avait une restriction de localisation IP.) De plus, le seul moyen de les joindre était par e-mail. Ils n'ont répondu à aucun de mes e-mails.

    C'est une situation vraiment étrange que j'espère résoudre.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    I am a representative of DasIst Casino, LCB reached out to me to look into your issue.

    After ordering your winnings withdrawal you were asked to complete the account verification. While the casino never received your selfie with ID and a note saying “Hi, DasIst Casino”, which was requested as a part of verification, the casino still allowed you to withdraw the winnings. Unfortunately, for some reason, you were not able to do so. In the meantime, your country of residence was removed from the list of territories accepted under Direx N.V. – the license DasIst Casino operated under at the time. This restriction was the reason why you could no longer access the site. As the result the funds were retained by the casino as your account was deemed dormant.

    However, even in such a case when a player can no longer access the site, they can still reach the casino via email (or seek help via forums, like in this case) and arrange the withdrawal of funds.

    Since then, DasIst Casino has changed its owner, becoming a part of N1 Partners Group brand, and has also changed its license from Direx N.V. to N1 Interactive Ltd. As DasIst Casino was not a part of N1 Partners Group brand at the time and operated under a different license, currently it cannot be liable for any past financial damages you may have suffered. I regret to inform you, but due to this your winnings will not be reimbursed and your casino account will remain closed.

    Bonjour Clydester1,

    Je suis un représentant de DasIst Casino, LCB m'a contacté pour examiner votre problème.

    Après avoir ordonné le retrait de vos gains, il vous a été demandé de terminer la vérification de votre compte. Bien que le casino n'ait jamais reçu votre selfie avec une pièce d'identité et une note disant « Salut, DasIst Casino », qui avait été demandée dans le cadre de la vérification, le casino vous a quand même autorisé à retirer les gains. Malheureusement, pour une raison quelconque, vous n’avez pas pu le faire. Entre-temps, votre pays de résidence a été supprimé de la liste des territoires acceptés sous Direx NV – la licence sous laquelle DasIst Casino fonctionnait à l'époque. Cette restriction était la raison pour laquelle vous ne pouviez plus accéder au site. En conséquence, les fonds ont été retenus par le casino car votre compte a été jugé inactif.

    Cependant, même dans un tel cas, lorsqu'un joueur ne peut plus accéder au site, il peut toujours contacter le casino par e-mail (ou demander de l'aide via des forums, comme dans ce cas) et organiser le retrait des fonds.

    Depuis lors, DasIst Casino a changé de propriétaire, devenant une partie de la marque N1 Partners Group, et a également changé sa licence de Direx NV à N1 Interactive Ltd. Comme DasIst Casino ne faisait pas partie de la marque N1 Partners Group à l'époque et exploitait sous une licence différente, il ne peut actuellement être tenu responsable des dommages financiers passés que vous pourriez avoir subis. J'ai le regret de vous informer, mais de ce fait, vos gains ne seront pas remboursés et votre compte casino restera fermé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello N1 Partners,

    Thank you for finally responding, it was been really hard to get a hold of anybody from support. I supposed to get back by email. I sent over 6 emails in the last 2 months. Never got any responds it was really frustrating!

    About your responds it is just not correct in your time line I did the full verification procedure on the das is casino site I was fully verified you have giving me 3 different reasons why not to pay me.

    1. The amount is subtracted due inactive account.
    2. My account is closed due non Skype call
    3. While the casino never received your selfie with ID and a note saying “Hi, DasIst Casino”  ( YOUR OWN PUBLIC RESPONDS)

    As you locked me out of my account for non valid reason, I can't show this public forum that this HAS BEEN verified. Instead I will show an email from Das ist casino was unresponsive to all my emails( email 2017). Not anything different than the current situation:at your casino I must say :)

    I quote from email ( you must see  this in your own database) " I have uploaded a picture of me holding a paper saying Hi Dasist. Can you please verify those pictures and process my withdrawal. I have send you so many documentation... " 

    Never te less I tried to use a mediator against das ist casino  in 2018 there RE INSTALLED my funds! I attach another screen shot (re installed funds). That is why my funds where showing in your software when I logged in recently.

    So basically the story what das ist casino is telling me is conflicting for everybody. As it kind of shows I have been really mistreated by the old das ist brand. When a casino is transfer it's license its still branded the same name. also when transferring casino accounts and funds it was taken into to account. I hope the new Das ist casino brand can recognize I have miss treated and make correct on up the mistake. No player should be going through what I went through. This just looks like you withholding the funds without any legit reason and not want to pay me.

    I hope you can follow through on what your casino brand Das ist casino has become and re install my funds for a pay out! 

    Regards

    clydester1

    p..s the none territory  list was there for a long time I never notified I could play again nor any responds from your email that  I have sent to the current das ist casino. Non responsive, non entering the website. I just gave up hope after a while...

    Bonjour partenaires N1,

    Merci d'avoir enfin répondu, cela a été très difficile de joindre quelqu'un du support. Je devais revenir par email. J'ai envoyé plus de 6 e-mails au cours des 2 derniers mois. Je n'ai jamais eu de réponse, c'était vraiment frustrant !

    À propos de vos réponses, ce n'est tout simplement pas correct dans votre calendrier. J'ai effectué la procédure de vérification complète sur le site du casino Das Is. J'ai été entièrement vérifié. Vous m'avez donné 3 raisons différentes pour lesquelles vous ne devriez pas me payer.

    1. Le montant est soustrait en raison du compte inactif.
    2. Mon compte est fermé en raison d'un appel non Skype
    3. Alors que le casino n'a jamais reçu votre selfie avec une pièce d'identité et une note disant "Salut, DasIst Casino" (VOS PROPRES RÉPONSES PUBLIQUES)

    Comme vous m'avez exclu de mon compte pour une raison non valable, je ne peux pas montrer à ce forum public que cela A ÉTÉ vérifié. Au lieu de cela, je montrerai qu'un e-mail du casino Das ist ne répondait pas à tous mes e-mails (e-mail 2017). Rien de différent de la situation actuelle : dans votre casino, je dois dire :)

    Je cite un e-mail (vous devez le voir dans votre propre base de données) " J'ai téléchargé une photo de moi tenant un papier disant Salut Dasist. Pouvez-vous s'il vous plaît vérifier ces photos et traiter mon retrait. Je vous ai envoyé tellement de documentation... "

    Néanmoins, j'ai essayé d'utiliser un médiateur contre Das ist Casino en 2018, là-bas j'ai réinstallé mes fonds ! Je joins une autre capture d'écran (fonds réinstallés). C'est pourquoi mes fonds apparaissaient dans votre logiciel lorsque je me suis connecté récemment.

    Donc, fondamentalement, l’histoire que me raconte Das Ist Casino est contradictoire pour tout le monde. Comme cela le montre en quelque sorte, j’ai été vraiment maltraité par l’ancienne marque das ist. Lorsqu'un casino est transféré, sa licence porte toujours le même nom. également lors du transfert de comptes et de fonds de casino, cela a été pris en compte. J'espère que la nouvelle marque de casino Das ist pourra reconnaître que j'ai mal traité et corriger l'erreur. Aucun joueur ne devrait vivre ce que j’ai vécu. Il semble simplement que vous retenez les fonds sans aucune raison légitime et que vous ne vouliez pas me payer.

    J'espère que vous pourrez donner suite à ce qu'est devenue votre marque de casino Das ist casino et réinstaller mes fonds contre un paiement !

    Salutations

    clydester1

    p..s la liste d'aucun territoire était là depuis longtemps, je n'ai jamais informé que je pouvais jouer à nouveau ni aucune réponse à votre e-mail que j'ai envoyé au casino das ist actuel. Non réactif, non accédant au site Web. J'ai juste perdu espoir au bout d'un moment...

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    Please note that your attachment which had info from another gambling forum has been removed as it's not allowed to post other gambling forum's correspondence (emails or any other info) on this site. You can discuss these emails on those sites that have been handling your issue at that time (in 2018).

    The Casino Representative has been notified about your post here. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Clydester1,

    Veuillez noter que votre pièce jointe contenant des informations provenant d'un autre forum de jeu a été supprimée car elle n'est pas autorisée à publier la correspondance d'un autre forum de jeu (e-mails ou toute autre information) sur ce site. Vous pouvez discuter de ces e-mails sur les sites qui traitaient votre problème à ce moment-là (en 2018).

    Le représentant du casino a été informé de votre message ici. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    Thank you for the provided information. While the winnings were indeed reinstated after you turning to the abovementioned mediator for help, you never contacted the casino regarding the withdrawal afterwards. The casino did not hear from you for some time and retained the balance, deeming your account dormant.

    Also, the said mediator has already provided you a comprehensive answer on this matter. While the situation is unfortunate, the casino acted within its Terms at the time. Thus, our initial decision stands - your winnings will not be reinstated and your account will remain closed.

    Bonjour Clydester1,

    Merci pour les informations fournies. Bien que les gains aient effectivement été rétablis après que vous ayez demandé de l'aide au médiateur mentionné ci-dessus, vous n'avez jamais contacté le casino concernant le retrait par la suite. Le casino n'a pas eu de vos nouvelles pendant un certain temps et a conservé le solde, jugeant votre compte inactif.

    Aussi, ledit médiateur vous a déjà apporté une réponse complète à ce sujet. Bien que la situation soit malheureuse, le casino a alors agi conformément à ses conditions. Ainsi, notre décision initiale demeure : vos gains ne seront pas rétablis et votre compte restera fermé.

  • Original Anglais Traduction Français

    As I provided this forum with the information, that it was impossible to enter the site and there were no responsiveniss. It was a chanceless matter for me to think that I would ever get paid.

    At least you are exposing your own casino behaviour publicly, your support has trying to give me 3 diffrent reason not to pay me (including yourself). Now after discussing ,we are founding out you just not want to pay out on dormant behaviour which you as a casino could find a reasonable reason, but me as a casino player and the whole casino community we dissgust these situations. Also mention that The Netherlands asked the MGA not to maintain dormant fee's for casino players as it unreasonable. As the N1 casino group will apply for this license you have to comply with these rules eventually.

    I still hope you can see this as an unfortnate situation also you NEVER sent out a email to provide me with information that the license was taken over or that I could login again. I hope we can still find a way to come mutual ground in the matter...

    Comme j'ai fourni à ce forum l'information, il était impossible d'accéder au site et il n'y avait pas de réactivité. C'était pour moi une chance inespérée de penser que je serais un jour payé.

    Au moins, vous exposez publiquement votre propre comportement de casino, votre soutien a essayé de me donner 3 raisons différentes de ne pas me payer (y compris vous-même). Maintenant, après en avoir discuté, nous découvrons que vous ne voulez tout simplement pas payer pour un comportement dormant pour lequel vous, en tant que casino, pourriez trouver une raison raisonnable, mais moi, en tant que joueur de casino et l'ensemble de la communauté des casinos, nous dégoûtons ces situations. Mentionnez également que les Pays-Bas ont demandé à la MGA de ne pas maintenir les frais dormants pour les joueurs de casino car ils sont déraisonnables. Comme le groupe de casino N1 demandera cette licence, vous devrez éventuellement vous conformer à ces règles.

    J'espère toujours que vous pouvez considérer cela comme une situation malheureuse et que vous n'avez JAMAIS envoyé d'e-mail pour me fournir des informations indiquant que la licence a été reprise ou que je pourrais me reconnecter. J'espère que nous pourrons encore trouver un moyen de parvenir à un terrain d'entente sur cette question...

    4.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester1,

    The Casino Representative has already explained everything twice. You came to us with a complaint from 2017/ 2018 which was handled by another gambling forum at that time and while this casino was under different management. 

    We don't know what they've done at that time and how that gambling forum was handling your case. Therefore, we consider this case closed.

    Bonjour Clydester1,

    Le représentant du casino a déjà tout expliqué deux fois. Vous nous avez adressé une plainte datant de 2017/2018, qui était traitée par un autre forum de jeu à l'époque et alors que ce casino était sous une direction différente.

    Nous ne savons pas ce qu'ils ont fait à ce moment-là et comment ce forum de jeu a traité votre cas. Nous considérons donc cette affaire close.

  • Original Anglais Traduction Français

    There was nothing handled my funds were returned to my account, as I want to withdraw them 2021 September. They unjustified forfeit my winnings and my funds which is not legally justified in court. If N1 interactive applies for a dtuch license.  I could hold them liable as a company!

    Its more about common sense and representing your casino in the right way!

    Rien n'a été géré, mes fonds ont été restitués sur mon compte, car je souhaite les retirer en septembre 2021. Ils ont perdu de manière injustifiée mes gains et mes fonds, ce qui n'est pas légalement justifié devant le tribunal. Si N1 Interactive demande une licence Dtuch. Je pourrais les tenir responsables en tant qu'entreprise !

    Il s’agit plutôt de bon sens et de représenter votre casino de la bonne manière !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello clydester,

    Everything has already been explained. If you are not happy with our decision, you can complain to the casino's licensor. We consider this case closed. 

    Bonjour Clydester,

    Tout a déjà été expliqué. Si vous n'êtes pas satisfait de notre décision, vous pouvez vous plaindre auprès du concédant de licence du casino. Nous considérons cette affaire close.

  • Original Anglais Traduction Français

    As you can see on my attachment. This was the page I was looking up against when they returned my money. Thats why I couldn't reach the funds. There still liable as the company as they hide behind the fact that there changed licenses. I didn't even get my orginal deposit back. It is just stealing!

    When you apply for the Dutch license you are still respondsible for this funds and I will hold you liable as a company and find the publicity again!

    Thank you lcb forum for doing a incredible job helping the customers!

    Comme vous pouvez le voir sur ma pièce jointe. C’est la page que je consultais lorsqu’ils m’ont rendu mon argent. C'est pourquoi je n'ai pas pu accéder aux fonds. L'entreprise est toujours responsable car elle se cache derrière le fait qu'elle a changé de licence. Je n'ai même pas récupéré mon dépôt initial. C'est juste du vol !

    Lorsque vous demandez la licence néerlandaise, vous êtes toujours responsable de ces fonds et je vous tiendrai responsable en tant qu'entreprise et retrouverai la publicité !

    Merci au forum lcb d'avoir fait un travail incroyable en aidant les clients !

Réponse rapide

Veuillez saisir votre commentaire.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Bixy
Bixy Serbia il y a environ 2 mois
56

Casino Goat Spins – Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - US OK ! 75 tours gratuits sur Escape the North Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire via notre...
Casino Goat Spins – Tours gratuits exclusifs

Bixy
Bixy Serbia il y a environ 1 mois
16

Decode Casino - Tours gratuits exclusifs Tous les joueurs - OK pour les États-Unis ! 50 tours gratuits sur Train to Rio Grande (BGaming) Comment réclamer le bonus : Les joueurs doivent s'inscrire...
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 1 mois
210

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024