Hi Blume20!
I am very sorry to hear that you are experiencing this error. I have just sent you a private message which I'm sure will clarify the situation! :)
We are also sorry to hear that you have not received any of our e-mails as we have sent a few regarding this matter. For this reason, we would kindly advice you to have a look at your spam folder to make sure our e-mails do not end up in there.
In case you need any assistance with this matter, or if you wish for additional information, please feel free to reach out to me directly on Loyalty@fairplaycasino.com. I am more than happy to help, and available seven days a week between 09:00 - 22:00.
Kind regards,
Sam
Salut Blume20 !
Je suis vraiment désolé d'apprendre que vous rencontrez cette erreur. Je viens de vous envoyer un message privé qui, j'en suis sûr, clarifiera la situation ! :)
Nous sommes également désolés d'apprendre que vous n'avez reçu aucun de nos e-mails car nous en avons envoyé quelques-uns à ce sujet. C'est pourquoi nous vous conseillons de jeter un œil à votre dossier spam pour vous assurer que nos e-mails n'y finissent pas.
Si vous avez besoin d'aide à ce sujet, ou si vous souhaitez des informations supplémentaires, n'hésitez pas à me contacter directement à Loyalty@fairplaycasino.com . Je me ferai un plaisir de vous aider et je suis disponible sept jours sur sept entre 9h00 et 22h00.
Cordialement,
Sam