Sujet d'assistance et de plaintes de Goodman Casino

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Dernier message fait il y a environ 4 mois par Complaints Moderator
GoodMan
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  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to the Goodman Casino: perfectly designed both gaming and product. World’s top providers, achievements and promos to suit any player’s request. We've got over 5,000 games from the top game providers.

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  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to the LCB forum Goodman Casino Representative! Thank you for being available to assist our members! heart

    Bienvenue sur le forum LCB Représentant de Goodman Casino ! Merci d'être disponible pour aider nos membres! heart

    évalué :

    3.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB! We're glad to have you here! smiley

    Bienvenue chez LCB ! Nous sommes heureux de vous avoir ici ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Goodman Casino Representative! Welcome to LCB forum thumbs_up

    Bonjour représentant du Casino Goodman ! Bienvenue sur le forum LCB thumbs_up

    évalué :

    4.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCBthumbs_up Glad you're here with us to help the memberssmiley

    Bienvenue chez LCB thumbs_up Heureux que vous soyez ici avec nous pour aider les membres smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to our community Goodman Casino Representative! smiley

    Bienvenue dans notre communauté de représentants du Casino Goodman ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB, Goodman Casino!thumbs_up

    Bienvenue au LCB, Goodman Casino ! thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to our forum Goodman Casino Representative thumbs_up

    Bienvenue sur notre forum Représentant du Casino Goodman thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Goodman Casino Representative! We're glad to have you here! smiley

    Bonjour représentant du Casino Goodman ! Nous sommes heureux de vous avoir ici ! smiley

    évalué :

    3.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome on board! thumbs_up

    Bienvenue à bord! thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Goodman, Welcome to LCB :)

    Salut Goodman, bienvenue à LCB :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB! smiley

    Bienvenue chez LCB ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there, 

    I made a deposit via EcoPayz on July 18th - the transaction is still showing as pending and my money has not been added to the casino for almost two weeks.  Ecopayz has contacted DAMA on multiple occasions advising them that this issue is on their end and the funds left my account and will not be returned. 

    Although both live chat and e-mail support are courteous and speedy - at this point I keep getting the same answer.  

    That the issue is with the relevent department.  I'm hopeful that the casino rep can help speed up this process.

    Thank you!

    Salut,

    J'ai effectué un dépôt via EcoPayz le 18 juillet - la transaction est toujours en attente et mon argent n'a pas été ajouté au casino depuis près de deux semaines. Ecopayz a contacté DAMA à plusieurs reprises pour l'informer que ce problème était de son côté et que les fonds ont quitté mon compte et ne seront pas restitués.

    Bien que le chat en direct et l'assistance par e-mail soient courtois et rapides, à ce stade, je reçois toujours la même réponse.

    Que le problème vient du département concerné. J'espère que le représentant du casino pourra aider à accélérer ce processus.

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi helafast,

    Please private message me your casino username. We'll notify the casino rep. 

    Salut Hélafast,

    S'il vous plaît envoyez-moi un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino. Nous informerons le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi helafast,

    Thank you for providing us with your account details. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Salut Hélafast,

    Merci de nous avoir fourni les détails de votre compte. Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Sydney, hopefully this will be sorted soon.

    Merci Sydney, j'espère que cela sera bientôt réglé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi. I am fully verified in goodmancasino.com and made withdrawal on the 01.08.21 its been pending since. I have emailed them multiple times and they keep repeating same answers be patient and wait. I have more balance to withdraw so i would like to speed it up somehow. 

    Salut. Je suis entièrement vérifié sur goodmancasino.com et j'ai effectué un retrait le 01.08.21, il est en attente depuis. Je leur ai envoyé plusieurs e-mails et ils continuent de répéter les mêmes réponses, soyez patient et attendez. J'ai plus de solde à retirer, donc j'aimerais l'accélérer d'une manière ou d'une autre.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear helafast,

    We are really sorry, the situation is extraordinary, but we work regarding this case 24/7 and hope it will be resolved soon. We will back with the answer from the payment provider.

    Thank you for understanding!

    Kindest regards,

    Goodman Casino Team

    Cher Hélafast,

    Nous sommes vraiment désolés, la situation est extraordinaire, mais nous travaillons sur cette affaire 24h/24 et 7j/7 et espérons qu'elle sera bientôt résolue. Nous reviendrons avec la réponse du fournisseur de paiement.

    Merci de votre compréhension!

    Meilleures salutations,

    L'équipe du Casino Goodman

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Cukurs200,

    Could you, please, provide us with your email address that you use in our casino?

    Thank you in advance!

    Warmest regards,

    Goodman Casino Team

    Cher Cukurs200,

    Pourriez-vous, s'il vous plaît, nous fournir votre adresse e-mail que vous utilisez dans notre casino ?

    Merci d'avance!

    Chaleureuses salutations,

    L'équipe du Casino Goodman

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cukurs200,

    Please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative.

    Bonjour Cukurs200,

    Veuillez m'envoyer un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino et nous prendrons contact avec le représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    I private messaged to Sidney all my details. 

    Thanks

    J'ai envoyé un message privé à Sidney avec toutes mes coordonnées.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cukurs200,

    Could you please try to send me your  username to private message inbox again. I haven't received it.

    Thank you.

    Bonjour Cukurs200,

    Pourriez-vous s'il vous plaît essayer de m'envoyer à nouveau votre nom d'utilisateur dans la boîte de réception de messages privés . Je ne l'ai pas reçu.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just sent again. Let me know if you received it.

    Je viens de l'envoyer à nouveau. Faites-moi savoir si vous l'avez reçu.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Cukurs200! I've received it. I've sent an email to the Casino Representative. Please keep an eye on this thread for updates.

    Merci Cukurs200 ! Je l'ai reçu. J'ai envoyé un e-mail au représentant du casino. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello. Its day 5 and withdrawal still pending. Your terms and conditions states bank transfers take up to 3 days. I have been told multiple times that my withdrawal is being processed by the financial team. I would like to withdraw all my winnings asap.

    Bonjour. C'est le jour 5 et le retrait est toujours en attente. Vos conditions générales indiquent que les virements bancaires prennent jusqu'à 3 jours. On m'a dit à plusieurs reprises que mon retrait était traité par l'équipe financière. Je souhaite retirer tous mes gains au plus vite.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cukurs200,

    Thanks for the update! We'll send a reminder email to the Casino Representative.

    Bonjour Cukurs200,

    Merci pour la mise à jour! Nous enverrons un e-mail de rappel au représentant du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cukurs200,

    The Casino Representative says that their team is working on this and trying to solve the issue ASAP.

    Hope you will receive your payment soon.

    Bonjour Cukurs200,

    Le représentant du casino dit que son équipe travaille là-dessus et essaie de résoudre le problème dès que possible.

    J'espère que vous recevrez bientôt votre paiement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Little update. First withdrawal has been approved. Hopefully the rest will be approved on daily basis too and i wont have to wait 5 days for each withdrawal:) 

    Petite mise à jour. Le premier retrait a été approuvé. J'espère que le reste sera également approuvé quotidiennement et que je n'aurai pas à attendre 5 jours pour chaque retrait :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cukurs200,

    Thanks for letting us know! Please keep us updated.

    Bonjour Cukurs200,

    Merci de nous en informer! S'il-vous-plait, gardez nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    This Casino is a joke. I made 5 deposits there, Everything felt just fine while I was playing (except I haven't won anything there yet) until my last deposit, I was offered with 150 FS from their Saturday Brawl Spins promotions. I made the qualified deposit and got the Free spins package in my account. But somehow, the bonus was not playable anyhow. I contact the live support and they asked me for screen shots and told me to wait, they needed to pass the case to tech team to fix. I waited 3 days and when I contacted them again, they asked me for same docs I provided already 3 days ago. Well, I sent them the pics again without any complain nor negative attitues at all. But I was told to wait patiently and I would not be disappointed. It's 21 days already, I never got any updates nor any free spins in my account at all. How silly is that? 

    Ce casino est une blague. J'y ai fait 5 dépôts, tout se passait bien pendant que je jouais (sauf que je n'y ai encore rien gagné) jusqu'à mon dernier dépôt, on m'a offert 150 FS de leurs promotions Saturday Brawl Spins. J'ai effectué le dépôt qualifié et obtenu le package de tours gratuits sur mon compte. Mais d’une manière ou d’une autre, le bonus n’était de toute façon pas jouable. J'ai contacté le support en direct et ils m'ont demandé des captures d'écran et m'ont dit d'attendre, ils devaient transmettre le cas à l'équipe technique pour qu'il le corrige. J'ai attendu 3 jours et lorsque je les ai recontactés, ils m'ont demandé les mêmes documents que ceux que j'avais déjà fournis il y a 3 jours. Eh bien, je leur ai renvoyé les photos sans aucune plainte ni attitude négative. Mais on m’a dit d’attendre patiemment et je ne serais pas déçu. Cela fait déjà 21 jours, je n'ai jamais reçu de mises à jour ni de tours gratuits sur mon compte. À quel point est-ce idiot ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear uraforever,

    We would like to apologize for your recent experience. Could you, please, provide us with your email address that you use in our casino?

    Thank you in advance!

    Best regards,

    Goodman Casino Team

    Chère uraforever,

    Nous tenons à nous excuser pour votre récente expérience. Pourriez-vous, s'il vous plaît, nous fournir votre adresse e-mail que vous utilisez dans notre casino ?

    Merci d'avance!

    Cordialement,

    L'équipe du Casino Goodman

    évalué :

    5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I know, you guys always talk very nicely. Yes, most people will buy that but without any result at all. 

    My E-mail:

    uraforever@gmail.com

    Je sais, vous parlez toujours très gentiment. Oui, la plupart des gens l’achèteront, mais sans aucun résultat.

    Mon email:

    uraforever@gmail.com

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear uraforever,

    We would like to share with you great news. The issue with your bonus was successfully fixed.
    Your free spins have been reissued to your account and waiting for you.
    Also, please take into account, you should contact us tomorrow to get your next 50 free spins.

    Have a good one, uraforever :)

    Best regards,
    Goodman Casino Team

    Chère uraforever,

    Nous aimerions partager avec vous une excellente nouvelle. Le problème avec votre bonus a été résolu avec succès.
    Vos tours gratuits ont été réédités sur votre compte et vous attendent.
    N'oubliez pas non plus que vous devriez nous contacter demain pour obtenir vos 50 prochains tours gratuits.

    Bonne journée, uraforever :)

    Cordialement,
    L'équipe du Casino Goodman

    évalué :

    5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

        Yes, I received your E-mail, and will take a look right-the-way.

    Salut,

    Oui, j'ai reçu votre e-mail et je vais y jeter un œil immédiatement.

  • Original Anglais Traduction Français

    I've been waiting 3 weeks for the free spins, I am glad I finally started to get them, but why can't I receive them together? You can provide them in 3 packages with different expire dates.  Well, shouldn't complain too much I guess... Thanks so much to LCB.org that made this happened. :)

    J'attends les tours gratuits depuis 3 semaines, je suis content d'avoir enfin commencé à les obtenir, mais pourquoi ne puis-je pas les recevoir ensemble ? Vous pouvez les fournir en 3 packages avec des dates d'expiration différentes. Eh bien, je ne devrais pas trop me plaindre, je suppose... Merci beaucoup à LCB.org qui a rendu cela possible. :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear uraforever,

    Unfortunately, there are bonus specifics which do not allow to issue all free spins together.
    So, we are waiting for you tomorrow ;)

    In case of any additional questions feel free to contact our support team - we work 24/7 and will be more than happy to help you.

    Best regards,
    Goodman Casino Team

    Chère uraforever,

    Malheureusement, il existe des fonctionnalités spécifiques aux bonus qui ne permettent pas d'émettre tous les tours gratuits ensemble.
    Alors on vous attend demain ;)

    En cas de questions supplémentaires, n'hésitez pas à contacter notre équipe d'assistance - nous travaillons 24h/24 et 7j/7 et serons plus qu'heureux de vous aider.

    Cordialement,
    L'équipe du Casino Goodman

    évalué :

    5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    A very bad Casino!

    Has deposit via Sofort and want to withdraw over them...

    I dont have these Option only Banktransfer min 500€ (has 230€ in my Acc)

    Then i try via Crypto it was cancel and they say i must make an Wallet Mifinity!

    Mifinity is the worst E wallet on the Market!Read this

    https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com

    I had try to reach anyone in the last 2 Days and what a Wonder no reply at all

    So i had in the next Time Money in a Bullshit Wallet and can wait until next Year for the veri!

    When the Withdraw was done i will delete my Acc this was the badest Experience i had ever in an Casino

    Username CaNna09

    Un très mauvais Casino !

    A un dépôt via Sofort et souhaite retirer sur eux...

    Je n'ai pas ces options uniquement Virement bancaire min 500€ (il y a 230€ dans mon compte)

    Ensuite, j'essaye via Crypto, c'était annulé et ils disent que je dois créer un Wallet Mifinity !

    Mifinity est le pire portefeuille E du marché !Lisez ceci

    https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com

    J'ai essayé de joindre quelqu'un au cours des 2 derniers jours et quelle merveille, aucune réponse du tout

    J'ai donc eu dans le prochain Time Money in a Bullshit Wallet et je peux attendre l'année prochaine pour le veri !

    Une fois le retrait effectué, je supprimerai mon compte. C'était la pire expérience que j'ai jamais vécue dans un casino.

    Nom d'utilisateur Canna09

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Fabi84,

    Thanks for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Bonjour Fabi84,

    Merci de nous avoir fourni votre nom d'utilisateur de casino. Le représentant du casino a été informé. Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Fabi84,

    We appreciate your taking time to share feedback!
    We keep an eye on each and every cashout request and go all out to prevent delays in payments processing. However, the withdrawal process may be affected by numerous factors.

    First of all, a Sofort payment option does not support withdrawal feature, therefore, you were advised to choose an alternative one. Besides, according to our Withdrawal Policy (paragraph 12 of T&C), the Company reserves the right to check player’s identity prior to processing payouts and to hold withdrawals for the time needed to check the player’s identity.

    Having checked the information in your account attentively, we can surely state that your first withdrawal via Mifinity has been already approved from the side of the casino successfully! You may check the status of your transaction in your casino account, namely the tab "Wallet">"Transactions History."

    You are to note that date of receipt of money on the Gambler's accounts outside of the Casino depends exclusively on banks and payment systems, to accounts of which the funds are withdrawn.

    So, after the withdrawal is approved from our side, the speed of the payment only depends on which of the payment methods you selected.

    In case of any information or help on the matter of your withdrawal or account still required, feel free to contact our support team via live chat or e-mail support@goodmancasino.com at any time.

    Best regards,
    Goodman casino team

    Cher Fabi84,

    Nous apprécions que vous preniez le temps de partager vos commentaires !
    Nous gardons un œil sur chaque demande de retrait et mettons tout en œuvre pour éviter les retards dans le traitement des paiements. Cependant, le processus de retrait peut être affecté par de nombreux facteurs.

    Tout d’abord, une option de paiement Sofort ne prend pas en charge la fonction de retrait, il vous a donc été conseillé d’en choisir une alternative. En outre, conformément à notre politique de retrait (paragraphe 12 des conditions générales), la société se réserve le droit de vérifier l'identité du joueur avant de traiter les paiements et de suspendre les retraits pendant le temps nécessaire pour vérifier l'identité du joueur.

    Après avoir vérifié attentivement les informations de votre compte, nous pouvons sûrement affirmer que votre premier retrait via Mifinity a déjà été approuvé avec succès par le casino ! Vous pouvez vérifier l'état de votre transaction dans votre compte casino, à savoir l'onglet « Portefeuille » > « Historique des transactions ».

    Vous devez noter que la date de réception de l'argent sur les comptes du joueur en dehors du Casino dépend exclusivement des banques et des systèmes de paiement sur les comptes desquels les fonds sont retirés.

    Ainsi, une fois le retrait approuvé de notre part, la rapidité du paiement dépend uniquement du mode de paiement que vous avez sélectionné.

    Si vous avez encore besoin d'informations ou d'aide concernant votre retrait ou votre compte, n'hésitez pas à contacter notre équipe d'assistance via le chat en direct ou par e-mail à support@goodmancasino.com à tout moment.

    Cordialement,
    L'équipe du casino Goodman

    évalué :

    5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    
     

    Hello dear moderators, I have the same problem as Cukurs200, in fact, I withdrew a sum of money on Wednesday 11:00 pm and the status is still "pending", is there a possibility like for @cukurs200, that you make the request to speed up the process directly to the sector concerned so that it can put the "approved" status a little more quickly? I will be very grateful to you, because I always receive the same answers otherwise. For the rest, the application is great, the customer service fast, the site ergonomic. I am waiting to correct this defect before advertising it to my friends who are some of the great casino players. Sincerely, Viktor ID: Viki

    
    

    Bonjour chers modérateurs, j'ai le même problème que Cukurs200, en effet, j'ai retiré une somme d'argent mercredi 23h00 et le statut est toujours "en attente", y a-t-il une possibilité comme pour @cukurs200, que vous en fassiez la demande d'accélérer la démarche directement auprès du secteur concerné pour qu'il puisse mettre un peu plus rapidement le statut "agréé" ? Je vous en serai très reconnaissant, car sinon je reçois toujours les mêmes réponses. Pour le reste, l'application est géniale, le service client rapide, le site ergonomique. J'attends de corriger ce défaut avant d'en faire la publicité à mes amis qui font partie des grands joueurs de casino. Cordialement, Viktor ID: Viki

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Kryeziu Viktor,

    We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Keep you updated.

    Bonjour Kryeziu Viktor ,

    Nous avons envoyé un e-mail au représentant du casino et lui avons demandé d'examiner cette question. Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    You're very welcome, Kryeziu Viktor. Wishing you a nice day, too!

    De rien, Kryeziu Viktor . Je te souhaite également une bonne journée !

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Kryeziu Viktor,

    We would like to inform you that the withdrawal for the amount of 4000 EUR has been successfully approved at April 04, 2022 14:51 UTC.

    We wish you a pleasant game and winnings in our casino! May good luck and fortune always be on your side!

    Have a good one, Kryeziu Viktor:)

    Best regards,
    Goodman Casino Team

    Cher Kryeziu Viktor,

    Nous tenons à vous informer que le retrait d'un montant de 4000 EUR a été approuvé avec succès le 4 avril 2022 à 14h51 UTC.

    Nous vous souhaitons un jeu agréable et des gains dans notre casino ! Que la chance et la fortune soient toujours de votre côté !

    Bonne journée, Kryeziu Viktor :)

    Cordialement,
    L'équipe du Casino Goodman

    évalué :

    5/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I just tried to withdraw 750 from goodman and they are asking for a document from payment provider, i have sent the document in and they are saying its no good because my name is not visible, but my email, date time,and amount clearly are, its an etrasfer from payper inc, and payper inc does not display the name because they dont have my name, i have screens of documents i have sent in but dont want to post publicly. Please help

    Je viens d'essayer de retirer 750 de Goodman et ils demandent un document au fournisseur de paiement, j'ai envoyé le document et ils disent que ce n'est pas bon parce que mon nom n'est pas visible, mais mon e-mail, ma date, mon heure et mon montant le sont clairement. , c'est un transfert de payper inc, et payper inc n'affiche pas le nom car ils n'ont pas mon nom, j'ai des écrans de documents que j'ai envoyés mais je ne veux pas les publier publiquement. S'il vous plaît, aidez

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Pritch66,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Thanks.

    Bonjour Pritch66 ,

    Tout d'abord, bienvenue chez LCB ! Heureux de vous avoir ici. smiley

    Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur/identifiant de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre cas ?

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Pritch66,

    Can you please send us your casino username/id via private message?

    Bonjour Pritch66 ,

    Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur/identifiant de casino par message privé ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Pritch66,

    We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.

    Bonjour Pritch66 ,

    Nous clôturerons cette plainte en raison de l'inactivité de l'auteur de la plainte.

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