The casino has provided us with evidence, for which we are grateful.
After reviewing the information, we have come to the following conclusion:
The player does not have a static IP address.
Possible reasons for this could include using multiple devices, turning the router on and off in which case the internet provider may assign a new dynamic IP address, connecting via different Wi-Fi networks, or accessing from various locations.
Bearing in mind that the player does not have a static IP address and that the casino has clause 12.10 in its terms and conditions, which states:
12.10 Website reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance (winnings and deposits) in your betting account, to terminate the Agreement and/or to suspend the provision of the Services or deactivate your account if:
i) we identify you have disguised, or interfered, or taken steps to disguise or interfere, in any way with the IP address of any Device used to access our Site (such as using a Virtual Private Network “VPN”).
Our conclusion is the following:
According to clause 12.10 in their terms and conditions, the casino has the right to void any winnings or close the account, however, it is unclear whether this situation is the player's fault. It remains uncertain; it could be the player's fault, or it may not be.
Le casino nous a fourni des preuves, pour lesquelles nous lui sommes reconnaissants.
Après avoir examiné les informations, nous sommes arrivés à la conclusion suivante :
Le lecteur n'a pas d'adresse IP statique.
Les raisons possibles peuvent inclure l'utilisation de plusieurs appareils, l'allumage et l'extinction du routeur, auquel cas le fournisseur d'accès Internet peut attribuer une nouvelle adresse IP dynamique, la connexion via différents réseaux Wi-Fi ou l'accès à partir de différents emplacements.
Sachant que le joueur n'a pas d'adresse IP statique et que le casino a la clause 12.10 dans ses termes et conditions, qui stipule :
12.10 Le site Web se réserve le droit, à sa seule discrétion, d'annuler tout gain et de confisquer tout solde (gains et dépôts) de votre compte de paris, de résilier l'Accord et/ou de suspendre la fourniture des Services ou de désactiver votre compte si :
i) nous identifions que vous avez masqué, ou interféré, ou pris des mesures pour masquer ou interférer, de quelque manière que ce soit, avec l'adresse IP de tout appareil utilisé pour accéder à notre site (comme l'utilisation d'un réseau privé virtuel « VPN »).
Notre conclusion est la suivante :
Selon la clause 12.10 de ses conditions générales, le casino a le droit d'annuler tout gain ou de fermer le compte, mais il n'est pas clair si cette situation est la faute du joueur. Cela reste incertain ; cela pourrait être la faute du joueur, ou pas.