Casino Redbet | HéCasino | Pari blanc | Fil de discussion sur l'assistance et les plaintes du casino WinningRoom

19,014
vues
47
réponses
Dernier message fait il y a environ 8 ans par Melcb
Redbet Keith
  • Créé par
  • Redbet Keith
  • Malta Sr. Newbie 45
  • actif la dernière fois il y a environ 8 ans

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • Casino GreatSpin - Tournoi Lucky 7 Promotion valable le : 01.10.2024. (00:00 UTC) - 31.10.2024. (23:59 UTC) Dotation : 2 000 € S'il te plaît inscrivez-vous ICI si vous n'avez pas de compte. - La...

    Lu

    Tournois du casino GreatSpin

    3 319
    il y a environ 2 mois
  • Je traîne encore et encore à propos de tout ça, j'ai finalement reçu un e-mail de "pitboss" et on me dit que RIEN NE VA MAL !! Au cours des deux derniers mois, j'ai eu plusieurs tours où il y...

    Lu

    FERMÉ : les emplacements éternels et MrO...

    10 687
    il y a environ 2 mois
  • Casino Cawino - Bonus d'inscription exclusif Nouveaux joueurs uniquement - Pas de US ! Montant : 150 % jusqu'à 550 € + 200 FS sur Book of Dead (Si le jeu n'est pas disponible dans la région d'un...

    Lu

    FERMÉ : Bonus d'inscription exclusif au ...

    1 683
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Guys & Girls,

    Melcb has asked me to pop in here and say hi to you all, so hi! :-)

    I will be the point of contact for Redbet Casino and I would love to hear from as many of you as possible. Tell me good things, tell me if we make any mistakes but most importantly I want to hear your idea's and suggestions for what we can do better and the promotions you want.

    I promise to be good and to stay in touch, and the current promotion that is about to end will be replaced with regular shiny new ones!

    Keith x :-)

    Updated 11 May: WinningRoom was added to the LCB lists.

    Bonjour les gars et les filles,

    Melcb m'a demandé de venir ici et de vous dire bonjour à tous, alors bonjour ! :-)

    Je serai le point de contact de Redbet Casino et j'aimerais avoir l'avis du plus grand nombre d'entre vous possible. Dites-moi de bonnes choses, dites-moi si nous faisons des erreurs, mais surtout, je veux entendre vos idées et suggestions sur ce que nous pouvons faire de mieux et sur les promotions que vous souhaitez.

    Je promets d'être bon et de rester en contact, et la promotion actuelle qui est sur le point de se terminer sera remplacée par de nouvelles promotions régulières et brillantes !

    Keith x :-)

    Mise à jour le 11 mai : WinningRoom a été ajouté aux listes LCB.

    4.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there Keith

    Salut Keith

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB, the best casino forum around!

    Bienvenue sur LCB, le meilleur forum de casino du moment !

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to the forum Keith and thanks for being here for us all.

    blue

    Bienvenue sur le forum Keith et merci d'être là pour nous tous.

    bleu

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi all,

    I have been in the forum for some time already but I have not been that active, though. It will certainly change. My name is Marcin and I would like to inform you that from now on I will be your contact person at Redbet Group, which consists of Redbet, Whitebet and HeyCasino.

    I am very passionate about helping others and I will do my best to provide assistance with all queries you may have regarding our brands. I will also try to surprise you with some interesting, exclusive promos once in a while. I'm open to any suggestions about our bonus offer or our services in general. Post here and I will regularly respond to any questions.

    /Marcin

    Salut tout le monde,

    Je suis sur le forum depuis un certain temps déjà, mais je n'ai pas été très actif. Cela va certainement changer. Je m'appelle Marcin et je tiens à vous informer que je serai désormais votre interlocuteur au sein du groupe Redbet, qui comprend Redbet, Whitebet et HeyCasino.

    Je suis très passionné par le fait d'aider les autres et je ferai de mon mieux pour répondre à toutes vos questions concernant nos marques. J'essaierai également de vous surprendre avec des promotions intéressantes et exclusives de temps en temps. Je suis ouvert à toute suggestion concernant notre offre de bonus ou nos services en général. Postez ici et je répondrai régulièrement à toutes vos questions.

    /Marcin

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome Marcin!

    Bienvenue Marcin !

  • Original Anglais Traduction Français

    welcome aboard smiley

    Bienvenue à bord smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    solid group IMO; friendly, super quick WDs

    groupe solide OMI ; WD conviviaux et super rapides

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    Thank you all for a very warm welcome. I am truly honored to be a part of this community.
    Taking the opportunity, I would like to invite you to take part in the first competition organized together with lcb.org, which you can find here:

    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/exclusive-lcb-contests/redbet-casino-contest-400-free-spins-on-mega-fortune-no-us!

    I wish you good luck. Have fun!

    /Marcin

    Salut,

    Merci à tous pour votre accueil très chaleureux. Je suis vraiment honoré de faire partie de cette communauté.
    Profitant de l'occasion, je vous invite à participer au premier concours organisé en collaboration avec lcb.org, que vous pouvez retrouver ici :

    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/exclusive-lcb-contests/redbet-casino-contest-400-free-spins-on-mega-fortune-no-us !

    Je te souhaite bonne chance. Amusez-vous!

    /Marcin

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey folks!

    My name is Anton and I'll be the representative for Redbet, Whitebet and Heypoker which are all part of Bonnier Group AB.

    I'm happy to help with any queries you may want to bring up, be it suggestions regarding promotions, general questions or things you think we can improve.

    I'll be actively checking this thread so don't be shy and post and I'll respond as quickly and best as I can.

    Anton

    Hé les amis !

    Je m'appelle Anton et je serai le représentant de Redbet, Whitebet et Heypoker qui font tous partie de Bonnier Group AB.

    Je serai heureux de répondre à toutes vos questions, qu'il s'agisse de suggestions concernant les promotions, de questions générales ou de choses que vous pensez que nous pouvons améliorer.

    Je vérifierai activement ce fil, alors ne soyez pas timide et postez et je vous répondrai aussi rapidement et du mieux que possible.

    Anton

  • Original Anglais Traduction Français

    It's disappointing that your sites do not have multicurrency support  sad This is one thing that has held me back from depositing, despite the mostly good things I have read about the casino group.

    Il est décevant que vos sites ne prennent pas en charge le multidevise sad C’est une chose qui m’a empêché de déposer, malgré les bonnes choses que j’ai lues sur le groupe de casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    I love this group of casinos  Redbet Casino | HeyCasino | Whitebet Casino which my favorite is Whitebet and i can tell from my experience they are number 1 trusted and fast cashouts casinos on net.I had 2 cash outs from them and the money was on my skrill in 10-15 min.
    well if you could only increase your daily free spins from 5 ,to 10 or 15 you will be amazing casino,well not that you are not ,but still you could try  huh

    J'adore ce groupe de casinos Redbet Casino | HéCasino | Whitebet Casino, mon préféré est Whitebet et, d'après mon expérience, je peux dire qu'il s'agit des casinos de retrait les plus fiables et les plus rapides sur le net. J'ai eu 2 retraits d'argent de leur part et l'argent était sur mon compte en 10 à 15 minutes.
    eh bien, si vous pouviez seulement augmenter vos tours gratuits quotidiens de 5 à 10 ou 15, vous deviendrez un casino incroyable, enfin non pas que vous ne l'êtes pas, mais vous pouvez quand même essayerhuh

    3.5/ 5

    4.1/ 5

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    It's disappointing that your sites do not have multicurrency support  sad This is one thing that has held me back from depositing, despite the mostly good things I have read about the casino group.


    I'm sorry that you have decided not to deposit due to our sites not supporting multi currency. I understand that this might make players from part of the world feel alienated which of course is not something we want. It's definitively something we want to offer and it's being worked on. At the moment there's no ETA set and with it not being something that can be added over night it might take a while but note that it's on its way.

    Il est décevant que vos sites ne prennent pas en charge le multidevise sad C’est une chose qui m’a empêché de déposer, malgré les bonnes choses que j’ai lues sur le groupe de casino.


    Je suis désolé que vous ayez décidé de ne pas effectuer de dépôt car nos sites ne prennent pas en charge le multi-devises. Je comprends que cela puisse amener les joueurs de certaines parties du monde à se sentir aliénés, ce qui n'est bien sûr pas quelque chose que nous voulons. C'est définitivement quelque chose que nous voulons proposer et c'est en cours d'élaboration. Pour le moment, il n'y a pas d'ETA défini et comme cela ne peut pas être ajouté pendant la nuit, cela peut prendre un certain temps, mais notez que c'est en route.
  • Original Anglais Traduction Français

    I love this group of casinos  Redbet Casino | HeyCasino | Whitebet Casino which my favorite is Whitebet and i can tell from my experience they are number 1 trusted and fast cashouts casinos on net.I had 2 cash outs from them and the money was on my skrill in 10-15 min.
    well if you could only increase your daily free spins from 5 ,to 10 or 15 you will be amazing casino,well not that you are not ,but still you could try  huh


    Thank you for the kind words about our brands and thank you for the input it is always welcome!
    Instead of increasing the daily free spin promotion we have added additional daily offers which you can take part in every day of the week, the details are readily available on all of the three brands Netent casino's promotion pages. Hope you'll find them satisfactory!

    J'adore ce groupe de casinos Redbet Casino | HéCasino | Whitebet Casino, mon préféré est Whitebet et, d'après mon expérience, je peux dire qu'il s'agit des casinos de retrait les plus fiables et les plus rapides sur le net. J'ai eu 2 retraits d'argent de leur part et l'argent était sur mon compte en 10 à 15 minutes.
    eh bien, si vous pouviez seulement augmenter vos tours gratuits quotidiens de 5 à 10 ou 15, vous deviendrez un casino incroyable, enfin non pas que vous ne l'êtes pas, mais vous pouvez quand même essayerhuh


    Merci pour les aimables paroles sur nos marques et merci pour votre contribution, elle est toujours la bienvenue !
    Au lieu d'augmenter la promotion quotidienne de tours gratuits, nous avons ajouté des offres quotidiennes supplémentaires auxquelles vous pouvez participer tous les jours de la semaine. Les détails sont facilement disponibles sur les pages de promotion des trois marques du casino Netent. J'espère que vous les trouverez satisfaisants !

    3.5/ 5

    4.1/ 5

    3.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm sorry that you have decided not to deposit due to our sites not supporting multi currency. I understand that this might make players from part of the world feel alienated which of course is not something we want. It's definitively something we want to offer and it's being worked on. At the moment there's no ETA set and with it not being something that can be added over night it might take a while but note that it's on its way.


    I am glad to see that steps are being taken to introduce this account feature, although it seems like it may not be available for a while... In the meantime, perhaps you would also consider adding alternative payment methods like Click2Pay, which doesn't charge a conversion fee and is what I prefer to use on other sites operating on a single fixed currency.

    P.S. I see WebMoney is available, which is also a good multicurrency option but complicated to use - I had an account but my security certificate expired and I never renewed it before my old computer died, so regaining access will apparently be highly difficult, if not impossible.

    Je suis désolé que vous ayez décidé de ne pas effectuer de dépôt car nos sites ne prennent pas en charge le multi-devises. Je comprends que cela puisse amener les joueurs de certaines parties du monde à se sentir aliénés, ce qui n'est bien sûr pas quelque chose que nous voulons. C'est définitivement quelque chose que nous voulons proposer et c'est en cours d'élaboration. Pour le moment, il n'y a pas d'ETA défini et comme cela ne peut pas être ajouté pendant la nuit, cela peut prendre un certain temps, mais notez que c'est en route.


    Je suis heureux de voir que des mesures sont prises pour introduire cette fonctionnalité de compte, même s'il semble qu'elle ne soit pas disponible avant un certain temps... En attendant, vous envisageriez peut-être également d'ajouter des méthodes de paiement alternatives comme Click2Pay, qui ne fonctionne pas. Je ne facture pas de frais de conversion et c'est ce que je préfère utiliser sur d'autres sites fonctionnant avec une seule devise fixe.

    PS Je vois que WebMoney est disponible, ce qui est également une bonne option multidevises mais compliquée à utiliser - j'avais un compte mais mon certificat de sécurité a expiré et je ne l'ai jamais renouvelé avant la mort de mon ancien ordinateur, donc retrouver l'accès sera apparemment très difficile, sinon impossible.
  • Original Anglais Traduction Français


    I'm sorry that you have decided not to deposit due to our sites not supporting multi currency. I understand that this might make players from part of the world feel alienated which of course is not something we want. It's definitively something we want to offer and it's being worked on. At the moment there's no ETA set and with it not being something that can be added over night it might take a while but note that it's on its way.


    I am glad to see that steps are being taken to introduce this account feature, although it seems like it may not be available for a while... In the meantime, perhaps you would also consider adding alternative payment methods like Click2Pay, which doesn't charge a conversion fee and is what I prefer to use on other sites operating on a single fixed currency.

    P.S. I see WebMoney is available, which is also a good multicurrency option but complicated to use - I had an account but my security certificate expired and I never renewed it before my old computer died, so regaining access will apparently be highly difficult, if not impossible.


    So are we, I'll certainly bring it up and make them look into the possibility of implementing Click2Pay. However I believe at this point the focus rather will be targeted at getting the multi currency live, instead of risking spreading the team thin on yet another project.

    Unfortunately I don't have any insight as to how you would easily gain access again, hopefully you'll receive proper support if you decide to try to regain access.


    Je suis désolé que vous ayez décidé de ne pas effectuer de dépôt car nos sites ne prennent pas en charge le multi-devises. Je comprends que cela puisse amener les joueurs de certaines parties du monde à se sentir aliénés, ce qui n'est bien sûr pas quelque chose que nous voulons. C'est définitivement quelque chose que nous voulons proposer et c'est en cours d'élaboration. Pour le moment, il n'y a pas d'ETA défini et comme cela ne peut pas être ajouté pendant la nuit, cela peut prendre un certain temps, mais notez que c'est en route.


    Je suis heureux de voir que des mesures sont prises pour introduire cette fonctionnalité de compte, même s'il semble qu'elle ne soit pas disponible avant un certain temps... En attendant, vous envisageriez peut-être également d'ajouter des méthodes de paiement alternatives comme Click2Pay, qui ne fonctionne pas. Je ne facture pas de frais de conversion et c'est ce que je préfère utiliser sur d'autres sites fonctionnant avec une seule devise fixe.

    PS Je vois que WebMoney est disponible, ce qui est également une bonne option multidevises mais compliquée à utiliser - j'avais un compte mais mon certificat de sécurité a expiré et je ne l'ai jamais renouvelé avant la mort de mon ancien ordinateur, donc retrouver l'accès sera apparemment très difficile, sinon impossible.


    Nous aussi, je vais certainement en parler et leur faire réfléchir à la possibilité de mettre en œuvre Click2Pay. Cependant, je pense qu'à ce stade, l'accent sera plutôt mis sur la mise en ligne du multi-devises, au lieu de risquer de disperser l'équipe sur un énième projet.

    Malheureusement, je n'ai aucune idée de la manière dont vous pourriez facilement retrouver l'accès. J'espère que vous recevrez une assistance appropriée si vous décidez d'essayer de retrouver l'accès.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hello!
    I want to know more about your loyality bonus.
    I make deposits every month on redbet and whitebet.
    I think that I made over 1k on both sites this moth only and I never got more then 5 free spins when a new games is released (it says on your site that you get from 5 to 50).
    Last moth was the first time when a representative from your site has given me a bonus for my loiality but that only happened because I contacted the live chat.
    Sorry if my english is bad

    Bonjour!
    Je souhaite en savoir plus sur votre prime de fidélité.
    J'effectue des dépôts chaque mois sur Redbet et Whitebet.
    Je pense que j'ai gagné plus de 1 000 sur les deux sites ce mois-ci seulement et je n'ai jamais obtenu plus de 5 tours gratuits lorsqu'un nouveau jeu est sorti (il est indiqué sur votre site que vous en obtenez de 5 à 50).
    Le dernier mois, c'était la première fois qu'un représentant de votre site m'offrait un bonus pour ma loyauté, mais cela ne s'est produit que parce que j'ai contacté le chat en direct.
    Désolé si mon anglais est mauvais

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello!
    I want to know more about your loyality bonus.
    I make deposits every month on redbet and whitebet.
    I think that I made over 1k on both sites this moth only and I never got more then 5 free spins when a new games is released (it says on your site that you get from 5 to 50).
    Last moth was the first time when a representative from your site has given me a bonus for my loiality but that only happened because I contacted the live chat.
    Sorry if my english is bad

    Hi
    For active players we offer free spins as you've mentioned on new games ranging from 5-50 free spins usually also together with some deposit bonuses during the time of the game's release, this is sent to the eligible players registered emails.
    The same is true for the monthly deposit bonus that is sent in the beginning of each month. These bonuses are by the way based in game play in our Netent Casino Red/White so please have that in mind. If you're active in those casinos keep an eye out in your inbox for promo emails during the time of new Netent slot releases and the beginning of each month.

    Bonjour!
    Je souhaite en savoir plus sur votre prime de fidélité.
    J'effectue des dépôts chaque mois sur redbet et whitebet.
    Je pense que j'ai gagné plus de 1 000 sur les deux sites ce mois-ci seulement et je n'ai jamais obtenu plus de 5 tours gratuits lorsqu'un nouveau jeu est sorti (il est indiqué sur votre site que vous en obtenez de 5 à 50).
    Le dernier mois, c'était la première fois qu'un représentant de votre site m'offrait un bonus pour ma loyauté, mais cela ne s'est produit que parce que j'ai contacté le chat en direct.
    Désolé si mon anglais est mauvais

    Salut
    Pour les joueurs actifs, nous proposons des tours gratuits, comme vous l'avez mentionné sur les nouveaux jeux, allant de 5 à 50 tours gratuits, généralement également accompagnés de bonus de dépôt au moment de la sortie du jeu, ceux-ci sont envoyés aux e-mails enregistrés des joueurs éligibles.
    Il en va de même pour le bonus de dépôt mensuel envoyé au début de chaque mois. Ces bonus sont d'ailleurs basés sur le jeu dans notre Netent Casino Red/White, alors gardez cela à l'esprit. Si vous êtes actif dans ces casinos, gardez un œil sur votre boîte de réception pour recevoir des e-mails promotionnels au moment des nouvelles sorties de machines à sous Netent et au début de chaque mois.
  • Original Anglais Traduction Français

    I only play netent games very rare in the other games.
    Thank you for your answer.

    Je ne joue qu'à des jeux Netent très rares parmi les autres jeux.
    Merci pour votre réponse.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    I would like to start by introducing myself. My name is Marius Filip and i am the Senior Affiliate Manager at Bonnier Gaming the affiliate program of 6 online brands: Redbet; Vinnarum;  Bertil,  Heypoker; Whitebet and  Mamamiabingo;
    As you may know Keith is not working any more for our company, but I will be the new representative for the brands mentioned above, so if you play here or If there is anything which you do not understand or which needs further elaboration, please do not hesitate to get back to me and I will be more than happy to assist you with any queries you might have.

    Thanks, Marius

    Salut,

    J'aimerais commencer par me présenter. Je m'appelle Marius Filip et je suis le responsable des affiliations senior chez Bonnier Gaming, le programme d'affiliation de 6 marques en ligne : Redbet ; Vinnarum ; Bertil, Heypoker; Whitebet et Mamamiabingo ;
    Comme vous le savez peut-être, Keith ne travaille plus pour notre entreprise, mais je serai le nouveau représentant des marques mentionnées ci-dessus, donc si vous jouez ici ou s'il y a quelque chose que vous ne comprenez pas ou qui nécessite une élaboration plus approfondie, veuillez le faire n'hésitez pas à revenir vers moi et je serai plus qu'heureux de vous aider pour toutes vos questions.

    Merci Marius

    2.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Why did you sack Keith?

    Pourquoi avez-vous viré Keith ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Why did you sack Keith?


    Keith has moved on to work at a new operation known as VipStakes.

    Pourquoi avez-vous viré Keith ?


    Keith a commencé à travailler dans une nouvelle opération connue sous le nom de VipStakes.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Victor(play3r211),
    Many thanks for your message, kindly provide me your Redbet/Whitebet username to investigate and we’ll see what we can do &  If there is anything we can do to make your playing experience in our platform more joyful please do let me know.
    Thanks, Marius

    Salut Victor(play3r211),
    Merci beaucoup pour votre message, veuillez me fournir votre nom d'utilisateur Redbet/Whitebet pour enquêter et nous verrons ce que nous pouvons faire. Si nous pouvons faire quelque chose pour rendre votre expérience de jeu sur notre plateforme plus joyeuse, faites-le moi savoir.
    Merci Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Guys,

    Kindly see below New October Redbet games Launches

    1st October WMS First batch, Casino Blue
    Zeus
    KISS (Splash banner)
    Bruce Lee
    Red Flag Fleet
    Wizard of Oz
    Note: This batch of games will be promoted together with a 100% bonus up to €100, sent out to all players. Bonus code is scheduled to be KISS100 and will be valid from the 1st  of  October  to the 7th of October (1 week).

    2nd of October - 2x Nextgen games (NYX), Casino Blue
    Titan Storm
    Wild West

    6th of October WMS Second batch, Casino Blue
    Zeus II (Splash banner)
    Kronos
    Spartacus
    Wizard of Oz: Ruby Slippers

    8th of October - 3x Nextgen / Aristocrat games (NYX), Casino Blue
    Foxin Win's again
    Miss Kitty
    50 Dragons
    Note: Foxin Win's Again will be promoted with a 30% bonus up €60 to players who have been active in the past 150 days. The bonus code will be foxin60 (preliminary).

    14th of October - 2x Thunderkick games (NYX), Casino Blue
    Sunny Scoops
    Fruit Warp

    16th of October WMS Third batch, Casino Blue
    Lancelot
    Giant’s Gold
    Wizard of Oz: Wicked Riches (Splash banner)
    Montezuma

    20th of October WMS Fourth batch, Casino Blue
    Lunaris
    Elvis (Splash banner)
    Fire Queen
    Crystal Forest HD
    Note: This batch will be promoted with a 30% bonus up to €60 to players who have been active in the past 150 days. The bonus code will be set to elvis60 (preliminary).

    22nd of October Nextgen game (NYX), Casino Blue
    Judge Dredd
    Note: This game will be promoted with a 30% up to €60 bonus to players who have been active in the past 150 days. The bonus code will be dredd60 (preliminary).

    23rd of October - Netent game, Casino Red
    South Park Reel Chaos – 23rd October 2014
    Video Pokers (x4) – 23rd October 2014
    Blackjack Classic Touch (3 Hand) – 23rd October 2014
    Note: This game will be promoted with Free spins for active players (active in the last 90 days). VIPs will get 50 free spins and normal players will get 5 free spins.
    This release will also be combined with deposit bonuses mailed out the next day (24th, a payday Friday), offering players 30% bonus up to 100 extra free spins on South Park 2.
    30% bonus up to €10 + 20 Free rounds on SP2, minimum deposit: €18.
    30% bonus up to €30 + 50 Free rounds on SP2, minimum deposit: €46.
    30% bonus up to €60 + 100 Free rounds on SP2, minimum deposit: €95.
    Suggested bonus codes: 20southpark2 / 50southpark2 / 100southpark2

    28th of October WMS Fifth batch, Casino Blue
    Rainbow Riches
    Raging Rhino (Splash banner)
    Glitz
    Amazon Queen

    30th of October, 2x Thunderkick games (NYX), Casino Blue
    Børk The Berzerker
    Esqueleto Explosivo

    Thanks and kind regards

    Salut les gars,

    Veuillez voir ci-dessous les lancements des nouveaux jeux Redbet d'octobre

    1er octobre WMS First batch, Casino Blue
    Zeus
    KISS (bannière Splash)
    Bruce Lee
    Flotte du drapeau rouge
    Magicien d'Oz
    Remarque : ce lot de jeux sera promu avec un bonus de 100 % jusqu'à 100 €, envoyé à tous les joueurs. Le code bonus devrait être KISS100 et sera valable du 1er octobre au 7 octobre (1 semaine).

    2 octobre - 2x jeux Nextgen (NYX), Casino Blue
    Tempête de Titans
    Le Far West

    6 octobre WMS Deuxième lot, Casino Blue
    Zeus II (bannière Splash)
    Cronos
    Spartacus
    Magicien d'Oz : Chaussons Rubis

    8 octobre - 3x jeux Nextgen / Aristocrat (NYX), Casino Blue
    Foxin gagne encore
    Mlle Kitty
    50 dragons
    Remarque : Foxin Win's Again sera promu avec un bonus de 30 % jusqu'à 60 € pour les joueurs qui ont été actifs au cours des 150 derniers jours. Le code bonus sera foxin60 (préliminaire).

    14 octobre - 2x jeux Thunderkick (NYX), Casino Blue
    Scoops ensoleillés
    Chaîne de fruits

    16 octobre WMS Troisième lot, Casino Blue
    Lancelot
    L'or du géant
    Le Magicien d'Oz : Wicked Riches (bannière Splash)
    Montézuma

    20 octobre WMS Quatrième lot, Casino Blue
    Lunaris
    Elvis (bannière Splash)
    Reine du Feu
    Forêt de cristal HD
    Remarque : ce lot sera promu avec un bonus de 30 % jusqu'à 60 € aux joueurs ayant été actifs au cours des 150 derniers jours. Le code bonus sera défini sur elvis60 (préliminaire).

    22 octobre Jeu Nextgen (NYX), Casino Blue
    Juge Dredd
    Remarque : ce jeu sera promu avec un bonus de 30 % jusqu'à 60 € aux joueurs qui ont été actifs au cours des 150 derniers jours. Le code bonus sera dredd60 (préliminaire).

    23 octobre - Jeu Netent, Casino Red
    South Park Reel Chaos – 23 octobre 2014
    Vidéo Pokers (x4) – 23 octobre 2014
    Blackjack Classic Touch (3 mains) – 23 octobre 2014
    Remarque : ce jeu sera promu avec des tours gratuits pour les joueurs actifs (actifs au cours des 90 derniers jours). Les VIP recevront 50 tours gratuits et les joueurs normaux recevront 5 tours gratuits.
    Cette version sera également combinée avec des bonus de dépôt envoyés par courrier le lendemain (le 24, un vendredi jour de paie), offrant aux joueurs un bonus de 30 % jusqu'à 100 tours gratuits supplémentaires sur South Park 2.
    Bonus de 30% jusqu'à 10€ + 20 tours gratuits sur SP2, dépôt minimum : 18€.
    Bonus de 30% jusqu'à 30€ + 50 tours gratuits sur SP2, dépôt minimum : 46€.
    Bonus de 30% jusqu'à 60€ + 100 tours gratuits sur SP2, dépôt minimum : 95€.
    Codes bonus suggérés : 20southpark2 / 50southpark2 / 100southpark2

    28 octobre WMS Cinquième lot, Casino Blue
    Richesses arc-en-ciel
    Raging Rhino (bannière Splash)
    Paillettes
    Reine Amazone

    30 octobre, 2x jeux Thunderkick (NYX), Casino Blue
    Børk le Berzerker
    Esqueleto Explosivo

    Merci et salutations

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Guys,

    Please find below a press release about Bonnier Gaming adding WMS games:

    Bonnier Gaming Malta Ltd expanded their portfolio of casino games with the addition of Microgaming slots.

    The Redbet.com site has two casinos called Casino Red and Casino Blue to reflect the company colors. Both casinos are available as instant play with no download required.

    Alexis Wicén , Bonnier Gaming's Chief Executive Officer, said:

    "Williams have a long track record of producing great games that have entertained players through-out the years. We are proud to be able to provide great titles such as KISS: Shout it out Loud, Bruce Lee, Raging Rhino, The Wizard of Oz, the Star Trek slot series and many more. The games will first be released on the sites Redbet.com, Whitebet.com and Heypoker.com but are expected to be made available on all sites operated by Bonnier Gaming."

    Bonnier Gaming Malta Ltd operates a number of sites including Redbet.com,Whitebet.com, Heypoker.com, Mamamiabingo, Vinnarum.com and Bertil.com .

    Salut les gars,

    Veuillez trouver ci-dessous un communiqué de presse concernant l'ajout de jeux WMS par Bonnier Gaming :

    Bonnier Gaming Malta Ltd a élargi son portefeuille de jeux de casino avec l'ajout des machines à sous Microgaming.

    Le site Redbet.com dispose de deux casinos appelés Casino Red et Casino Blue pour refléter les couleurs de l'entreprise. Les deux casinos sont disponibles en jeu instantané sans téléchargement requis.

    Alexis Wicén, PDG de Bonnier Gaming, a déclaré :

    "Williams a une longue expérience dans la production de grands jeux qui ont diverti les joueurs au fil des années. Nous sommes fiers de pouvoir proposer de grands titres tels que KISS : Shout it out Loud, Bruce Lee, Raging Rhino, The Wizard of Oz. , la série de machines à sous Star Trek et bien d'autres. Les jeux seront d'abord publiés sur les sites Redbet.com, Whitebet.com et Heypoker.com mais devraient être disponibles sur tous les sites exploités par Bonnier Gaming.

    Bonnier Gaming Malta Ltd exploite un certain nombre de sites, notamment Redbet.com , Whitebet.com , Heypoker.com , Mamamiabingo, Vinnarum.com et Bertil.com .

    2.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    please help to my friend! he registered at redbet casino did wagering requirements and wanted to cash out 510 EUR and his money was voided!
    by this term.
    "7.3 Any bonuses and/or freespins may only be used on a single occasion per Player's Account. It is not allowed in any way for a Player to use another Player's Account in order to circumvent this restriction and gain more than one bonus/freespin. Any bonuses and/or freespins can only be used once by each household, family, address, e-mail address, IP-address and Player's Accounts which are used from computers in public environments (such as schools, workplaces and libraries). In addition, the Gaming Operator reserves the right to Close any Player's Account and seize any existing funds if the Gaming Operator suspects that any kind of abuse, fraud or other undue usage of the Player's Account occurs."

    I think that is that why my friend did wagering requirements at home but then he ride to me for help with withdrawal and logged in from my computer and I have account on redbet too.
    please help! user name- tukis123

    s'il vous plaît, aidez mon ami! il s'est inscrit au casino Redbet, a rempli les conditions de mise et a voulu encaisser 510 EUR et son argent a été annulé !
    par ce terme.
    "7.3 Les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'à une seule occasion par compte de joueur. Il n'est en aucun cas autorisé à un joueur d'utiliser le compte d'un autre joueur afin de contourner cette restriction et d'obtenir plus d'un bonus/tours gratuits. Tous les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'une seule fois par foyer, famille, adresse, adresse e-mail, adresse IP et compte de joueur utilisés à partir d'ordinateurs dans des environnements publics (tels que les écoles, les lieux de travail et les bibliothèques). , l'opérateur de jeu se réserve le droit de fermer le compte de tout joueur et de saisir tous les fonds existants si l'opérateur de jeu soupçonne qu'un type d'abus, de fraude ou autre utilisation indue du compte du joueur se produit.

    Je pense que c'est pour cela que mon ami a imposé des conditions de mise à la maison, mais il est ensuite venu me voir pour obtenir de l'aide pour le retrait et s'est connecté depuis mon ordinateur. J'ai également un compte sur Redbet.
    s'il vous plaît, aidez-moi ! nom d'utilisateur - tukis123

    4.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    please help to my friend! he registered at redbet casino did wagering requirements and wanted to cash out 510 EUR and his money was voided!
    by this term.
    "7.3 Any bonuses and/or freespins may only be used on a single occasion per Player's Account. It is not allowed in any way for a Player to use another Player's Account in order to circumvent this restriction and gain more than one bonus/freespin. Any bonuses and/or freespins can only be used once by each household, family, address, e-mail address, IP-address and Player's Accounts which are used from computers in public environments (such as schools, workplaces and libraries). In addition, the Gaming Operator reserves the right to Close any Player's Account and seize any existing funds if the Gaming Operator suspects that any kind of abuse, fraud or other undue usage of the Player's Account occurs."

    I think that is that why my friend did wagering requirements at home but then he ride to me for help with withdrawal and logged in from my computer and I have account on redbet too.
    please help! user name- tukis123


    The rep is aware of your query. Unfortunately he can only get to check the account when he is back from vacation on the 5th of January. Once then Im sure things will be settled.

    Happy new year!

    s'il vous plaît, aidez mon ami! il s'est inscrit au casino Redbet, a rempli les conditions de mise et a voulu encaisser 510 EUR et son argent a été annulé !
    par ce terme.
    "7.3 Les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'à une seule occasion par compte de joueur. Il n'est en aucun cas autorisé à un joueur d'utiliser le compte d'un autre joueur afin de contourner cette restriction et d'obtenir plus d'un bonus/tours gratuits. Tous les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'une seule fois par foyer, famille, adresse, adresse e-mail, adresse IP et compte de joueur utilisés à partir d'ordinateurs dans des environnements publics (tels que les écoles, les lieux de travail et les bibliothèques). , l'opérateur de jeu se réserve le droit de fermer le compte de tout joueur et de saisir tous les fonds existants si l'opérateur de jeu soupçonne qu'un type d'abus, de fraude ou autre utilisation indue du compte du joueur se produit.

    Je pense que c'est pour cela que mon ami a imposé des conditions de mise à la maison, mais il est ensuite venu me voir pour obtenir de l'aide pour le retrait et s'est connecté depuis mon ordinateur. J'ai également un compte sur Redbet.
    s'il vous plaît, aidez-moi ! nom d'utilisateur - tukis123


    Le représentant est au courant de votre requête. Malheureusement, il ne peut consulter son compte qu'à son retour de vacances, le 5 janvier. Une fois là, je suis sûr que les choses seront réglées.

    Bonne année!

    4.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    Please let me firstly wish you all a Happy New Year and all the best for 2015!

    Apologize for the delay in the response, I’ve informed our compliance department  to investigate and we will try to solve it for you ASAP.

    Thanks in advance, Marius Filip

    Salut,

    Permettez-moi tout d'abord de vous souhaiter à tous une bonne année et une bonne année 2015 !

    Veuillez m'excuser pour le retard de réponse, j'ai informé notre service de conformité d'enquêter et nous essaierons de résoudre le problème pour vous dès que possible.

    Merci d'avance, Marius Filip

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    We apologies for the delay in the response, but just now I received feedback with a decision on this matter.

    As promised our financial/compliance department investigated further and according to our records  appears that the linked account had already used the bonus and the winnings were unfortunately not legitimate  and our compliance department removed them. It is, as you quote yourself, not allowed for two people on same IP to use bonus. You also have the same surname, signed up a few days after each other, and used the bonus shortly after one another. This goes against our T&C clause “7.3 Any bonuses and/or freespins may only be used on a single occasion per Player's Account. It is not allowed in any way for a Player to use another Player's Account in order to circumvent this restriction and gain more than one bonus/freespin. Any bonuses and/or freespins can only be used once by each household, family, address, e-mail address, IP-address and Player's Accounts which are used from computers in public environments (such as schools, workplaces and libraries). In addition, the Gaming Operator reserves the right to Close any Player's Account and seize any existing funds if the Gaming Operator suspects that any kind of abuse, fraud or other undue usage of the Player's Account occurs."

    That said, if there is anything we can do to make your playing experience in our platform more joyful please do let us know.

    Thanks and kind regards, Marius

    Salut,

    Nous nous excusons pour le retard de la réponse, mais je viens de recevoir un retour avec une décision à ce sujet.

    Comme promis, notre service financier/conformité a enquêté plus en profondeur et, selon nos dossiers, il semble que le compte lié avait déjà utilisé le bonus et que les gains n'étaient malheureusement pas légitimes et que notre service de conformité les a supprimés. Comme vous le citez vous-même, il n'est pas permis à deux personnes sur la même IP d'utiliser le bonus. Vous portez également le même nom de famille, vous vous êtes inscrit quelques jours après l'autre et avez utilisé le bonus peu de temps après l'autre. Cela va à l'encontre de notre clause T&C « 7.3 Tous les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'une seule fois par compte de joueur. Il n'est en aucun cas autorisé à un joueur d'utiliser le compte d'un autre joueur afin de contourner cette restriction et d'obtenir plus d'un bonus/tours gratuits. Tous les bonus et/ou tours gratuits ne peuvent être utilisés qu'une seule fois par foyer, famille, adresse, adresse e-mail, adresse IP et compte de joueur utilisés à partir d'ordinateurs dans des environnements publics (tels que les écoles, les lieux de travail et les bibliothèques). En outre, l'opérateur de jeu se réserve le droit de fermer le compte de tout joueur et de saisir tous les fonds existants si l'opérateur de jeu soupçonne qu'un abus, une fraude ou toute autre utilisation indue du compte du joueur se produit.

    Cela dit, si nous pouvons faire quelque chose pour rendre votre expérience de jeu sur notre plateforme plus joyeuse, n'hésitez pas à nous le faire savoir.

    Merci et cordialement, Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    ok yes me and my brother we are registered from my IP because we have one internet to all house ok we can't use bonuses but my friend didn't register from my IP he only one time logged in for withdraw because that was first time when he plays at internet casino and he does not know english  language that's why I am assisting him.

    ok oui, moi et mon frère, nous sommes enregistrés depuis mon IP car nous avons un seul Internet pour toute la maison ok nous ne pouvons pas utiliser de bonus mais mon ami ne s'est pas inscrit depuis mon IP, il ne s'est connecté qu'une seule fois pour retirer car c'était la première fois quand il joue au casino sur Internet et qu'il ne connaît pas la langue anglaise, c'est pourquoi je l'aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi my friend,

    I investigated with our compliance department and  sorry but there are more than that specific (the cash out request) scenarios where you are using the same IP.

    If you still have some additional questions with regards to the reason why his funds were voided you/him can contact our support team for further details.

    Have a great weekend,

    Thanks, Marius

    Salut mon ami,

    J'ai enquêté auprès de notre service de conformité et désolé, mais il existe des scénarios plus spécifiques (demande de retrait) dans lesquels vous utilisez la même adresse IP.

    Si vous avez encore des questions supplémentaires concernant la raison pour laquelle ses fonds ont été annulés, vous pouvez contacter notre équipe d'assistance pour plus de détails.

    Passe un bon weekend,

    Merci Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    yes when money was voided after that we wrote in live chat from my IP

    oui, lorsque l'argent a été annulé, nous avons ensuite écrit dans le chat en direct depuis mon adresse IP

  • Original Anglais Traduction Français

    Well i just made a comment on the redbet review page.

    I noticed that LCB recently gave them a accredited status. So i decided after seeing it to try and ask support if they changed the rules for ID requirements for UK players that do not have a photo ID, and turns out they havent, they still do not allow birth certificate as a form of identification, such a shame, after reading all the great reviews and also the fact LCB approved them.

    So im not sure if they deserve this seal of approval because of this, yes they might be a great casino, but they lack in actually allowing some UK players from playing here just cos they don't have a photo ID.

    Yes i understand the security reasons behind why some online casinos don't allow them, but about 50-70% of online casinos do. so its a shame that this casino doesnt. maybe im in hope that this post might bring attention to this fact and that someone at redbet who might see this post might get this changed.

    Thanks

    DreamRJ

    Eh bien, je viens de faire un commentaire sur la page de révision de Redbet.

    J'ai remarqué que LCB leur a récemment accordé un statut accrédité. J'ai donc décidé après l'avoir vu d'essayer de demander de l'aide s'ils avaient modifié les règles relatives aux exigences d'identification pour les joueurs britanniques qui n'ont pas de photo d'identité, et il s'avère que ce n'est pas le cas, ils n'autorisent toujours pas le certificat de naissance comme forme d'identification, comme dommage, après avoir lu toutes les bonnes critiques et aussi le fait que LCB les a approuvées.

    Donc, je ne sais pas s'ils méritent ce sceau d'approbation à cause de cela, oui, c'est peut-être un excellent casino, mais ils ne permettent pas à certains joueurs britanniques de jouer ici simplement parce qu'ils n'ont pas de photo d'identité.

    Oui, je comprends les raisons de sécurité qui expliquent pourquoi certains casinos en ligne ne les autorisent pas, mais environ 50 à 70 % des casinos en ligne le font. c'est donc dommage que ce casino ne le fasse pas. J'espère peut-être que ce message attirera l'attention sur ce fait et que quelqu'un chez Redbet qui pourrait voir ce message pourrait faire changer cela.

    Merci

    RêveRJ

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi DreamRJ,

    Thanks very much for your message and please let me  apologize for any inconvenience. Just to let you know that our compliance department is looking into the problem and we will get back to you ASAP.

    Thanks and kind regards, Marius

    Bonjour DreamRJ,

    Merci beaucoup pour votre message et permettez-moi de m'excuser pour tout inconvénient. Juste pour vous faire savoir que notre service de conformité étudie le problème et que nous vous répondrons dès que possible.

    Merci et cordialement, Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi DreamRJ,

    Thanks very much for your message and please let me  apologize for any inconvenience. Just to let you know that our compliance department is looking into the problem and we will get back to you ASAP.

    Thanks and kind regards, Marius



    Hi Marius and thanks for the reply, i hope you can work this out, because like i said it is such a shame that i can not deposit or play at redbet because of this ID reason, will be looking forward to here your reply. smiley and hopefully it will be good news too. but im not optimistic it will be sad tongue

    Bonjour DreamRJ,

    Merci beaucoup pour votre message et permettez-moi de m'excuser pour tout inconvénient. Juste pour vous faire savoir que notre service de conformité étudie le problème et que nous vous répondrons dès que possible.

    Merci et cordialement, Marius



    Salut Marius et merci pour la réponse, j'espère que vous pourrez résoudre ce problème, car comme je l'ai dit, c'est vraiment dommage que je ne puisse pas déposer ou jouer sur Redbet à cause de cette raison d'identification, j'attends avec impatience votre réponse. smiley et j'espère que ce sera aussi une bonne nouvelle. mais je ne suis pas optimiste, ce sera le cas sadtongue
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi my friend,

    Thank you very much for your message.

    Unfortunately we do not accept birth certificate as a form of identification for any customer on our sites. Can I ask if it is possible to supply  a copy of your ID card or passport.
    Once you have supplied this, we will ensure that your Redbet account will be validated straight away and we will take very good care of you.

    Thanks in advance and I look forward to hearing from you to get this confirmed.

    Kindest regards, Marius

    Salut mon ami,

    Merci beaucoup pour votre message.

    Malheureusement, nous n'acceptons pas l'acte de naissance comme forme d'identification pour les clients de nos sites. Puis-je demander s'il est possible de fournir une copie de votre carte d'identité ou de votre passeport.
    Une fois que vous nous aurez fourni ces informations, nous veillerons à ce que votre compte Redbet soit immédiatement validé et nous prendrons très bien soin de vous.

    Merci d'avance et j'attends avec impatience de vos nouvelles pour que cela soit confirmé.

    Cordialement, Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi my friend,

    Thank you very much for your message.

    Unfortunately we do not accept birth certificate as a form of identification for any customer on our sites. Can I ask if it is possible to supply  a copy of your ID card or passport.
    Once you have supplied this, we will ensure that your Redbet account will be validated straight away and we will take very good care of you.

    Thanks in advance and I look forward to hearing from you to get this confirmed.

    Kindest regards, Marius



    Seriously Marius, Did you not read my posts. I clearly said I DO NOT have a photo ID, and then you ask again, so you know what, thanks for the help but forget it, if you cant even read a basic post i made properly.

    Salut mon ami,

    Merci beaucoup pour votre message.

    Malheureusement, nous n'acceptons pas l'acte de naissance comme forme d'identification pour les clients de nos sites. Puis-je demander s'il est possible de fournir une copie de votre carte d'identité ou de votre passeport.
    Une fois que vous l’aurez fourni, nous veillerons à ce que votre compte Redbet soit immédiatement validé et nous prendrons très bien soin de vous.

    Merci d'avance et j'attends avec impatience de vos nouvelles pour que cela soit confirmé.

    Cordialement, Marius



    Sérieusement Marius, tu n'as pas lu mes messages. J'ai clairement dit que je n'avais PAS de photo d'identité, puis vous demandez à nouveau, alors vous savez quoi, merci pour l'aide mais oubliez ça, si vous n'arrivez même pas à lire correctement un message de base que j'ai écrit.
  • Original Anglais Traduction Français


    Hi my friend,

    Thank you very much for your message.

    Unfortunately we do not accept birth certificate as a form of identification for any customer on our sites. Can I ask if it is possible to supply  a copy of your ID card or passport.
    Once you have supplied this, we will ensure that your Redbet account will be validated straight away and we will take very good care of you.

    Thanks in advance and I look forward to hearing from you to get this confirmed.

    Kindest regards, Marius



    Seriously Marius, Did you not read my posts. I clearly said I DO NOT have a photo ID, and then you ask again, so you know what, thanks for the help but forget it, if you cant even read a basic post i made properly.


    DreamRJ - have you thought about getting a citizen card.  That would stop all the hassle you have.  They are £15 so a lot cheaper than a passport.

    As for your last post, I think you need to read it and understand how you would feel if someone wrote that response to you.  Empathy is a wonderful thing!


    Salut mon ami,

    Merci beaucoup pour votre message.

    Malheureusement, nous n'acceptons pas l'acte de naissance comme forme d'identification pour les clients de nos sites. Puis-je demander s'il est possible de fournir une copie de votre carte d'identité ou de votre passeport.
    Une fois que vous nous aurez fourni ces informations, nous veillerons à ce que votre compte Redbet soit immédiatement validé et nous prendrons très bien soin de vous.

    Merci d'avance et j'attends avec impatience de vos nouvelles pour que cela soit confirmé.

    Cordialement, Marius



    Sérieusement Marius, tu n'as pas lu mes messages. J'ai clairement dit que je n'avais PAS de photo d'identité, puis vous demandez à nouveau, alors vous savez quoi, merci pour l'aide mais oubliez ça, si vous ne pouvez même pas lire correctement un message de base que j'ai écrit.


    DreamRJ - avez-vous pensé à obtenir une carte de citoyen ? Cela arrêterait tous les tracas que vous avez. Ils coûtent 15 £, donc beaucoup moins cher qu'un passeport.

    Quant à votre dernier message, je pense que vous devez le lire et comprendre ce que vous ressentiriez si quelqu'un vous écrivait cette réponse. L'empathie est une chose merveilleuse !
  • Original Anglais Traduction Français

    Woah woah woah take it easy DreamRJ...no need to bite his head off. Yes he clearly didnt catch on about you having no photo ID, a little mistake was made. Marius has always been helpful and good with our LCB members and deserves a little more patience;)

    Woah woah woah vas-y doucement DreamRJ... pas besoin de lui arracher la tête. Oui, il n'a clairement pas compris que vous n'aviez pas de photo d'identité, une petite erreur a été commise. Marius a toujours été serviable et gentil avec nos membres LCB et mérite un peu plus de patience ;)

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your help Melcb, i appreciate it.

    Hi again DreamRJ,

    I read your post very carefully I can assure you that we treat every case with it's due urgency and very serious.

    However, is very weird & rare not to have an ID card, driving license, passport or any authorized document that will include your photo so you can identify yourself.

    Regarding this “but about 50-70% of online casinos do”, I believe these casinos are not accredited.  Our 6 online brands have earned a stellar reputation, so  I hope you can put yourself in our position and can understand that applying : Know Your Customer (KYC) in each player account is the most fair approach we can take. This is what all serious and accredited casinos will do.

    That said, I can see  your good intentions to purchase a deposit and enjoy our range of casino games. Can I ask if it is possible to provide your Redbet username and I will have a word with our compliance department and see what we can do for you.

    Thanks and kind regards, Marius

    Merci pour votre aide Melcb, je l'apprécie.

    Re-bonjour DreamRJ,

    J'ai lu votre message très attentivement et je peux vous assurer que nous traitons chaque cas avec l'urgence et le sérieux nécessaires.

    Cependant, il est très étrange et rare de ne pas avoir de carte d'identité, de permis de conduire, de passeport ou tout autre document autorisé comportant votre photo afin de pouvoir vous identifier.

    À ce propos, « mais environ 50 à 70 % des casinos en ligne le font », je pense que ces casinos ne sont pas accrédités. Nos 6 marques en ligne ont acquis une excellente réputation, j'espère donc que vous pourrez vous mettre à notre place et comprendre qu'appliquer : Know Your Customer (KYC) dans chaque compte joueur est l'approche la plus équitable que nous puissions adopter. C’est ce que feront tous les casinos sérieux et accrédités.

    Cela dit, je peux voir vos bonnes intentions d’acheter un dépôt et de profiter de notre gamme de jeux de casino. Puis-je vous demander s'il est possible de fournir votre nom d'utilisateur Redbet et j'en parlerai avec notre service de conformité et verrai ce que nous pouvons faire pour vous.

    Merci et cordialement, Marius

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for your help Melcb, i appreciate it.

    Hi again DreamRJ,

    I read your post very carefully I can assure you that we treat every case with it's due urgency and very serious.

    However, is very weird & rare not to have an ID card, driving license, passport or any authorized document that will include your photo so you can identify yourself.

    Regarding this “but about 50-70% of online casinos do”, I believe these casinos are not accredited.  Our 6 online brands have earned a stellar reputation, so  I hope you can put yourself in our position and can understand that applying : Know Your Customer (KYC) in each player account is the most fair approach we can take. This is what all serious and accredited casinos will do.

    That said, I can see  your good intentions to purchase a deposit and enjoy our range of casino games. Can I ask if it is possible to provide your Redbet username and I will have a word with our compliance department and see what we can do for you.

    Thanks and kind regards, Marius



    In the uk, we do are not required to have photo ID, some people do have them because they travel or drive, and i do not travel or drive, so i have no need for one.

    My username is RJRob28 in redbet.

    @melcb - I was taking it easy, i wasnt being snappy, i was just pointing a fact out smiley

    Merci pour votre aide Melcb, je l'apprécie.

    Re-bonjour DreamRJ,

    J'ai lu votre message très attentivement et je peux vous assurer que nous traitons chaque cas avec l'urgence et le sérieux nécessaires.

    Cependant, il est très étrange et rare de ne pas avoir de carte d'identité, de permis de conduire, de passeport ou tout autre document autorisé comportant votre photo afin de pouvoir vous identifier.

    À ce propos, « mais environ 50 à 70 % des casinos en ligne le font », je pense que ces casinos ne sont pas accrédités. Nos 6 marques en ligne ont acquis une excellente réputation, j'espère donc que vous pourrez vous mettre à notre place et comprendre qu'appliquer : Know Your Customer (KYC) dans chaque compte joueur est l'approche la plus équitable que nous puissions adopter. C’est ce que feront tous les casinos sérieux et accrédités.

    Cela dit, je peux voir vos bonnes intentions d’acheter un dépôt et de profiter de notre gamme de jeux de casino. Puis-je vous demander s'il est possible de fournir votre nom d'utilisateur Redbet et j'en parlerai avec notre service de conformité et verrai ce que nous pouvons faire pour vous.

    Merci et cordialement, Marius



    Au Royaume-Uni, nous ne sommes pas obligés d'avoir une pièce d'identité avec photo, certaines personnes en ont parce qu'elles voyagent ou conduisent, et je ne voyage ni ne conduis, donc je n'en ai pas besoin.

    Mon nom d'utilisateur est RJRob28 dans Redbet.

    @melcb - J'y allais doucement, je n'étais pas vif, je soulignais juste un fait smiley
  • Original Anglais Traduction Français

    hi Melcb i made a deposit from 20euro near 8 this morning but dindt get the sundaybonus sended a chat but nowone send me chat back can you help me???

    salut Melcb, j'ai fait un dépôt de 20 euros vers 8 heures ce matin mais je n'ai pas reçu le bonus du dimanche, j'ai envoyé un chat mais personne ne me renvoie le chat, pouvez-vous m'aider ???

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi gunner73,

    Please sen me your casino username so that I can notify the casino rep to look into it. 

    Thanks. 

    Salut Gunner73 ,

    Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur du casino afin que je puisse demander au représentant du casino de l'examiner.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    I played redbet many times, now......Italian players not allowed and, as usually, no mail for noticefrown

    J'ai joué à Redbet plusieurs fois, maintenant......Les joueurs italiens ne sont pas autorisés et, comme d'habitude, pas de mail de notification frown

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Elisabetta Mandelli,

    The casino rep informed us that they do inform their active players. They've tried to contact you but they couldn't reach out to you. You've probably received email from them today. 

    Bonjour Elisabetta Mandelli,

    Le représentant du casino nous a informé qu'il informait ses joueurs actifs. Ils ont essayé de vous contacter mais n'ont pas réussi à vous joindre. Vous avez probablement reçu un e-mail de leur part aujourd'hui.

  • Original Anglais Traduction Français

    Update: Heypoker casino has closed

    Mise à jour : le casino Heypoker a fermé ses portes

    3.5/ 5

Réponse rapide

Veuillez saisir votre commentaire.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Sylvanas
Sylvanas Serbia il y a environ 21 jours
196

Le concours de vote pour les LCB Awards 2024 est là ! Nous sommes ravis d'annoncer le retour des LCB Awards, célébrant les meilleures marques et jeux d'iGaming en 2024 . Exprimez vos votes pour...
Concours LCB Awards 2024 de 6 000 $ en espèces : votez pour les meilleures marques de iGaming !

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 2 mois
212

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024

pusher777
pusher777 il y a environ 1 mois
31

bitspin365 Vérifiez votre compte Spin Blaster : 50 tours gratuits ! Obtenez 50 tours d'une valeur de 0,3 $ par tour pour Midnight Mustang Ce bonus ne peut être réclamé qu'une seule fois par...
Casino Bitspin365 sans dépôt