FERMÉ : LE GROUPE FORTUNE LOUNGE

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Dernier message fait il y a environ 7 ans par Jessica M
Wayne W
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi LCB Members,

    I would like to take this opportunity to introduce myself.

    I'm Wayne W, a relationship manager at Fortune Affiliates.

    I have been in the online gaming industry for a long time and will be able to be of assistance at any time.

    Fortune Affiliates is the affiliate management company retained by THE FORTUNE LOUNGE GROUP
    7Sultans Casino,
    Royal Vegas Casino
    Vegas Palms Casino
    Platinum Play Casino
    Vegas Villa
    Desert Dollar
    Fortune Room
    Vegas Towers
    Added 7 Aug 2015: Wintingo and DizzyWin

    Please feel free to drop me a private message if you have any questions, requests or suggestions.

    I will convey your messages to the Fortune Lounge support department and ensure on the most excellent responses.
     

    Bonjour les membres du LCB,

    J'aimerais profiter de cette occasion pour me présenter.

    Je m'appelle Wayne W, responsable des relations chez Fortune Affiliates.

    Je suis dans l'industrie du jeu en ligne depuis longtemps et je pourrai vous aider à tout moment.

    Fortune Affiliates est la société de gestion affiliée retenue par THE FORTUNE LOUNGE GROUP
    Casino 7Sultans ,
    Casino Royal Vegas
    Casino Vegas Palms
    Casino de jeu Platine
    Villa Las Vegas
    Dollar du désert
    Salle de fortune
    Tours de Las Vegas
    Ajouté le 7 août 2015 : Wintingo et DizzyWin

    N'hésitez pas à m'envoyer un message privé si vous avez des questions, demandes ou suggestions.

    Je transmettrai vos messages au service d'assistance de Fortune Lounge et veillerai aux réponses les plus excellentes.

    2.7/ 5

    2.4/ 5

    2.6/ 5

    2.9/ 5

    3.1/ 5

    2.9/ 5

    2.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello there..I have signed up at Poker Time sometime earlier this year but for some reason I was locked out. I have an for each Fortune Lounge casino and this is the only account that I was ever locked out from. I would like to know if you could possibly help me fix it. Many Thanks

    jamkam02

    Bonjour. Je me suis inscrit à Poker Time plus tôt cette année mais pour une raison quelconque, j'ai été exclu. J'en ai un pour chaque casino Fortune Lounge et c'est le seul compte dont j'ai jamais été exclu. J'aimerais savoir si vous pourriez m'aider à le réparer. Merci beaucoup

    jamkam02

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Wayne and welcome to the forum.......you guys have ALOT to compete with here, are you guys giving out any appreciation freebies to your customers here?? Vegas Regal is................. grin

    Bonjour Wayne et bienvenue sur le forum... vous avez BEAUCOUP de concurrents ici, offrez-vous des cadeaux d'appréciation à vos clients ici ? Vegas Regal est............... grin

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jamkam02,

    Please can you private message me your Poker Time account number. 

    Salut jamkam02,

    S'il vous plaît, pouvez-vous m'envoyer par message privé votre numéro de compte Poker Time.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi satansmuff,

    Thank you for your welcome.

    We do have a some great appreciation freebies, starting off with a LCB Exclusive, Grand Slam of Slots, Tournament Contest. There are 5, Grand Slam of Slots Final, tickets up for grabs.

    Make sure you join this contest now, and get in line to walk away with that $1,000,000 first prize.

    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/archive/lcb-exclusive-grand-slam-of-slots-tournament-contest

    Salut satansmuff,

    Merci pour votre accueil.

    Nous proposons de superbes cadeaux d'appréciation, à commencer par un concours de tournoi exclusif LCB, le Grand Slam of Slots. Il y a 5 billets pour la finale du Grand Slam of Slots à gagner.

    Assurez-vous de participer à ce concours dès maintenant et faites la queue pour repartir avec ce premier prix de 1 000 000 $.

    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/archive/lcb-exclusive-grand-slam-of-slots-tournament-contest

  • Original Anglais Traduction Français

    I wasn't reffering to freerolls that just about all microgaming casinos have [which techincally aren't even free since you have to compete with people who are rebuying] I was inquireing about free bonus money, like Vegas Regal has been handing out!!

    Je ne faisais pas référence aux freerolls que proposent presque tous les casinos Microgaming [qui, techniquement, ne sont même pas gratuits puisque vous devez rivaliser avec des gens qui rachètent], je me renseignais sur l'argent des bonus gratuits, comme celui que Vegas Regal distribue !!

  • Original Anglais Traduction Français

    I signed up to Vegas Palms Casino last week. Today I got a phonecall from them. I don't like to speak english on the phone but this one turned out to be really funny. grin
    Of course he wanted to give me a great bonus for my first deposit...and since I am from Sweden he told me I could get "20 swedish krona".
    I wonder how much he expected me to deposit for that great bonus? It is nearly $3 shocked

    Je me suis inscrit au Vegas Palms Casino la semaine dernière. Aujourd'hui, j'ai reçu un appel téléphonique de leur part. Je n'aime pas parler anglais au téléphone mais celui-ci s'est avéré vraiment drôle. grin
    Bien sûr, il voulait m'offrir un super bonus pour mon premier dépôt... et comme je viens de Suède, il m'a dit que je pouvais obtenir "20 couronnes suédoises".
    Je me demande combien il s’attendait à ce que je dépose pour ce superbe bonus ? C'est presque 3 $ shocked

    2.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    hello,

    well - it is quite fine to see you here: due to the fact that i was locked at sultans and on my question for the reason => We reviewed the account and noted that the Player Security Department locked the account due to discrepancies found on it.  Please understand that the decision has been made final and the account it to remain locked. Due to security reasons we will not be able to disclose any further information as to why the account has been locked..... on the question for the money (was winning, so about 250-300 USD) => ....., unfortunately due to the account being locked, we will not be able to transfer the money back to you.
    Please note that under the terms and conditions it does state that we have the right to withhold payment from you if we suspect any discrepancies on your account.
    well - the discrepancies i told you in a mail before - german citizen, working for an austrian company and staying in thailand with the company laptop....but nobody interested and quite easy for you: someone winning with his first deposit =====> you lock him, keep the money and on questions like WHY????? you give due to "security reasons" no answer....POOR!!!  >:( >:(....................and if anybody wants the mail with all answers, no problem - just give me an IM.....

    Bonjour,

    eh bien - c'est très bien de vous voir ici : en raison du fait que j'ai été bloqué chez les sultans et sur ma question pour la raison => Nous avons examiné le compte et noté que le service de sécurité des joueurs a verrouillé le compte en raison d'anomalies trouvées dessus . Veuillez comprendre que la décision a été rendue définitive et que le compte reste verrouillé. Pour des raisons de sécurité, nous ne serons pas en mesure de divulguer d'autres informations sur la raison pour laquelle le compte a été verrouillé. .... sur la question de l'argent (je gagnais, donc environ 250-300 USD) => ....., malheureusement en raison du blocage du compte, nous ne pourrons pas vous retransférer l'argent.
    Veuillez noter que selon les termes et conditions, il est indiqué que nous avons le droit de retenir votre paiement si nous soupçonnons des écarts sur votre compte.
    eh bien - les divergences que je vous ai déjà signalées dans un mail - citoyen allemand, travaillant pour une entreprise autrichienne et restant en Thaïlande avec l'ordinateur portable de l'entreprise.... mais personne n'est intéressé et c'est assez facile pour vous : quelqu'un qui gagne avec son premier dépôt === ==> tu l'enfermes, tu gardes l'argent et sur des questions comme POURQUOI ????? vous ne donnez pas de réponse pour des "raisons de sécurité"....PAUVRE !!! >:( >:(....................et si quelqu'un veut le mail avec toutes les réponses, pas de problème - envoyez-moi simplement un message instantané.....

  • Original Anglais Traduction Français

    what the hell is the point of having a casino rep at the forum if they don't even bother to log on or reply to people for weeks at a time.....the rep for this site last posted on Oct. 15...........!?

    à quoi ça sert d'avoir un représentant de casino sur le forum s'il ne prend même pas la peine de se connecter ou de répondre aux gens pendant des semaines d'affilée... le représentant de ce site a été publié pour la dernière fois le 15 octobre. ..........!?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Zuga
    Can you kick slack reps out ? lol haha I think if they are slack and don t respond to us smiley the members smiley you should send them marching what do other members think

    Salut Zuga
    Pouvez-vous éliminer les représentants slack ? mdr haha je pense que s'ils sont paresseux et ne nous répondent pas smiley les membres smiley tu devrais les envoyer marcher, qu'en pensent les autres membres

  • Original Anglais Traduction Français

      I guess you'd have to find him first!

    Je suppose que tu devrais d'abord le trouver !

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes Zuga.....I agree, what kind off support are they giving us when he hasn't even logged on for a month now.....I think LCB needs to drop them, they don't deserve to be associated with such a respectable group as LCB. What would new members think if they came here and this was the first post they had and never get responded to??  They are a terrible group to start with and now this rep is giving LCB a bad name!!

    Oui Zuga.....Je suis d'accord, quel genre de soutien nous apportent-ils alors qu'il ne s'est même pas connecté depuis un mois maintenant.....Je pense que LCB doit les laisser tomber, ils ne méritent pas d'être associé à un groupe aussi respectable que LCB. Que penseraient les nouveaux membres s'ils venaient ici et que c'était leur premier message sans jamais recevoir de réponse ? C'est un groupe horrible au départ et maintenant ce représentant donne une mauvaise réputation à LCB !!

  • Original Anglais Traduction Français

    I think Wayne was / is on vacation. Ill give him a heads up.

    But so you all know, they, the Reps, dont have to be here, but they choose to be, so please give them more credit for what they are trying to do here.

    Thank you all



    _______________________________
    UPDATE

    Wayne is on vacation til 16th November

    Je pense que Wayne était/est en vacances. Je vais le prévenir.

    Mais comme vous le savez tous, eux, les représentants, ne sont pas obligés d'être ici, mais ils choisissent de l'être, alors s'il vous plaît, donnez-leur plus de crédit pour ce qu'ils essaient de faire ici.

    Merci à tous



    _______________________________
    MISE À JOUR

    Wayne est en vacances jusqu'au 16 novembre

  • Original Anglais Traduction Français

    i got upset at royal vegas because ive had more than one chat session where i would get no response for extended periods of time and when i would get someone to respond they would always tell me im not eligible for whatever bonus i was inquiring about. their $1200.00 promo consists of 6 deposits and i had to debate(argue) with someone for 3 of those deposits to prove i was eligible and entitled to the deposit bonus, and now with this promo of $15 that they're having, when i tried to claim it, i got a message saying due to the purchases in my account im not eligible for the bonus.

    when did royal vegas become so difficult?

    Je me suis énervé à Royal Vegas parce que j'ai eu plus d'une session de chat au cours de laquelle je n'obtenais aucune réponse pendant de longues périodes et quand je demandais à quelqu'un de répondre, il me disait toujours que je n'étais pas éligible au bonus sur lequel je demandais. leur promotion de 1 200,00 $ comprend 6 dépôts et j'ai dû débattre (argumenter) avec quelqu'un pour 3 de ces dépôts afin de prouver que j'étais éligible et que j'avais droit au bonus de dépôt, et maintenant avec cette promotion de 15 $ qu'ils ont, quand j'ai essayé pour le réclamer, j'ai reçu un message disant qu'en raison des achats sur mon compte, je ne suis pas éligible au bonus.

    Quand Royal Vegas est-il devenu si difficile ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I think your comment is gonna go unheard....Oct. 15 was his last post here.... sad

    Je pense que votre commentaire ne sera pas entendu....octobre. 15 était son dernier message ici.... sad

  • Original Anglais Traduction Français

    Im going to notify the Rep.

    Zuga

    Je vais avertir le représentant.

    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    Fortune lounge used to be okay about a year ago. I first signed up to dessert dollar when they had a 30nd about a year and a half ago. Out of that i was incredibly lucky and got 19,000 which i cashed out immediately. Of course after that I only won 1500 which i cashed out. Since then I havent really won a thing worth redrawing. In the past year they have been really bad with deposit match offers and only give half decent ones if you deposit hundreds a week. Then they have this stupid rule now where you have to deposit at least 100 before you MAY get 10%. Its seriously stupid and I argue with support every time. They dont even offer free spins. Why are they being like that when they are competing with so many other micro gaming casinos. The reason I deposit there is that I have my currency and they have high temps on the games I like, like good to go. So every time I deposit its the same headache of trying to get a bonus. I signed up to their other casinos too and they had 100% welcome back offer which i thought great finally. I had those on all my casino accounts so I deposited on three different casinos within fortune lounge. Then support told me that I as it was only 100% match up to 70 i could only get that maximum amount on the total amount of the deposits made combined. Okay then I thought that was pretty poor form and no asterix to state that on the promo page in the casino. But its all double standards as if you tell them I deposited say for instance 50 in royal vegas account and 50 in 7 sultans they say they only look at the individual account for bonuses. So you see they are just terrible. Actually although jackpot city give me a bonus every week usually at 50% they also are a bit stingy on bonuses when it used to be I could talk my way into 5 or 10 for every 25-50 i deposited. But fortune lounge are the worst of the bunch. I mean give a little back seeing as I give so much with no withdrawals. If you call them you may have more luck as the support guys if you get the right one are a little scared of me when i call as I can be well confronting. But as i see it the hundreds of dollars and years of playing with them should give me a permanent weekly bonus dont you all think.
    I wonder how much people deposit on a weekly basis on online casinos. I mean is what I deposit considered very low or what?
    Okay there is my rant on stupid fortune lounge.
    P.S. maybe lcb should have a rating of how well each casino gives out bonuses???

    Le salon Fortune allait bien il y a environ un an. Je me suis inscrit pour la première fois à Dessert Dollar quand ils en avaient un 30 il y a environ un an et demi. Sur cette somme, j'ai eu une chance incroyable et j'ai obtenu 19 000 que j'ai immédiatement encaissé. Bien sûr, après cela, je n'ai gagné que 1 500 que j'ai encaissé. Depuis, je n’ai pas vraiment gagné quelque chose qui mérite d’être redessiné. Au cours de la dernière année, ils ont été très mauvais avec les offres de correspondance de dépôt et n’en proposent que des offres à moitié décentes si vous en déposez des centaines par semaine. Ensuite, ils ont maintenant cette règle stupide selon laquelle vous devez déposer au moins 100 avant de POUVOIR obtenir 10 %. C'est vraiment stupide et je discute avec mon soutien à chaque fois. Ils n'offrent même pas de tours gratuits. Pourquoi agissent-ils ainsi alors qu’ils sont en concurrence avec tant d’autres casinos de micro-jeux. La raison pour laquelle je dépose là-bas est que j'ai ma devise et qu'ils ont des températures élevées sur les jeux que j'aime, comme si c'était bon. Donc, chaque fois que je dépose, c'est le même casse-tête d'essayer d'obtenir un bonus. Je me suis également inscrit à leurs autres casinos et ils ont bénéficié d'une offre de bienvenue à 100 %, ce que j'ai finalement trouvé génial. J'en avais sur tous mes comptes de casino, j'ai donc déposé sur trois casinos différents au sein de Fortune Lounge. Ensuite, le support m'a dit que, comme il ne s'agissait que d'une correspondance à 100 % jusqu'à 70, je ne pouvais obtenir ce montant maximum que sur le montant total des dépôts effectués combinés. D'accord, j'ai pensé que c'était une forme plutôt médiocre et qu'il n'y avait pas d'astérisque pour le déclarer sur la page promotionnelle du casino. Mais c'est deux poids, deux mesures, comme si vous leur disiez que j'ai déposé, par exemple 50 sur le compte Royal Vegas et 50 sur 7 sultans, ils disent qu'ils ne regardent que le compte individuel pour les bonus. Alors vous voyez, ils sont tout simplement terribles. En fait, bien que Jackpot City m'offre un bonus chaque semaine, généralement à 50 %, ils sont également un peu avares en bonus alors qu'avant, je pouvais me frayer un chemin vers 5 ou 10 pour chaque 25 à 50 que j'ai déposé. Mais Fortune Lounge est le pire du groupe. Je veux dire, redonner un peu en retour, car je donne tellement sans aucun retrait. Si vous les appelez, vous aurez peut-être plus de chance car les gars de l'assistance, si vous obtenez le bon, ont un peu peur de moi lorsque j'appelle car je peux être confronté. Mais à mon avis, les centaines de dollars et les années passées à jouer avec eux devraient me donner un bonus hebdomadaire permanent, vous ne le pensez pas tous.
    Je me demande combien les gens déposent chaque semaine sur les casinos en ligne. Je veux dire, est-ce que ce que je dépose est considéré comme très faible ou quoi ?
    D'accord, voilà mon discours sur le stupide Fortune Lounge.
    PS peut-être que LCB devrait avoir une évaluation de la façon dont chaque casino distribue des bonus ???

    2.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Your right they have become worse, i got a freechip in the email once in a while but you cant get that anymore since now i get a 30% once in a while when they fell like it instead, and since i dont use bonus i could't care less but live support wont give chips you got the stupid bonus and thats final.

    Vous avez raison, ils sont devenus pires, j'ai reçu un jeton gratuit dans l'e-mail de temps en temps, mais vous ne pouvez plus l'obtenir puisque maintenant, je reçois 30 % de temps en temps quand ils en tombent amoureux, et comme je n'utilise pas de bonus, je pourrais Je m'en fiche, mais le support en direct ne donnera pas de jetons, vous avez obtenu le bonus stupide et c'est final.

  • Original Anglais Traduction Français

       I'm not too happy with Platinum Play where I was Vip at one time. If you don't keep depositing ritually, they drop you like a hot potato. I asked if they were doing free spins with the big move, and was told if I deposited $100 then they'd consider any bonus. It does no good to talk to anyone there, they all tell you the same thing. Why would I want to deposit where I will be treated like this?

    Je ne suis pas trop content de Platinum Play où j'étais VIP à un moment donné. Si vous ne continuez pas à déposer rituellement, ils vous laissent tomber comme une patate chaude. J'ai demandé s'ils faisaient des tours gratuits avec le gros coup, et on m'a dit que si je déposais 100 $, ils envisageraient n'importe quel bonus. Ça ne sert à rien de parler à qui que ce soit là-bas, ils vous disent tous la même chose. Pourquoi voudrais-je déposer là où je serai traité comme ça ?

  • Original Anglais Traduction Français

    lol consider a bonus what kinda crap is that, i been wagering about 15000 on 7sultans the last month with 2 payouts 500 and 150, had more but was stupid to reverse but i got a no on just a small freechip and ive deposit there almost every day for a month wont play there anymore.

    mdr, considérez un bonus, c'est quoi un peu de merde, j'ai parié environ 15 000 sur 7sultans le mois dernier avec 2 paiements de 500 et 150, j'en ai eu plus mais c'était stupide d'inverser mais j'ai eu un non sur juste un petit freechip et j'y dépose presque tous les jours. jour pendant un mois, je n'y jouerai plus.

  • Original Anglais Traduction Français

    When is a promotion not a promotion?  answer:  When it's on a Fortune Lounge Affiliate.  I had never deposited at Platinum Play before last night - and was looking for some Saturday night entertainment.  Logged into my account and it shows I have 6 promotions available - one being "exclusive invitation and purchase offer" just had to click on "enter Here" & deposit any amount and would be credited within 4 hours.  The other was "free spins" and said simply click the "Accept free spins" and log in to play.  To my surprise Live Chat also came on and "Gina" looked into it and confirmed that my bonus would be credited in about 1 hour.  Everything was looking good so i thought well I am waiting for bonus I will make a deposit at another site.  I had deposited at Royal Vegas before so logged into that one to see what they had to offer - same promotions were listed so I thought might as well try this one too, no sense putting all my eggs in one basket - that is when everything started to go wrong. Lost my money in about 10 minutes and  I spent the next 6 hours "chatting" with various support and emailing screen shots to prove that these promotions were actually offered on my accounts.  They finally gave me a bonus on my Royal Vegas account this morning but tell me I'm not getting anything on Platinum Play -  I checked everywhere to see if there is anything on the Fortune Lounge Group that says if you use a promotion at one of the affiliates you are not able to use at any of the others but cannot find anything, and nothing on the promotion itself about this - My Saturday night was much more entertaining than I was hoping -  I am posting this to keep others from falling into the same trap. 

    Quand une promotion n’est-elle pas une promotion ? réponse : Quand il s'agit d'un affilié Fortune Lounge. Je n'avais jamais déposé sur Platinum Play avant hier soir - et je cherchais un divertissement pour le samedi soir. Je suis connecté à mon compte et cela montre que j'ai 6 promotions disponibles - l'une étant "invitation exclusive et offre d'achat", il suffit de cliquer sur "entrer ici" et de déposer n'importe quel montant et serait crédité dans les 4 heures. L'autre était « tours gratuits » et disait simplement de cliquer sur « Accepter les tours gratuits » et de vous connecter pour jouer. À ma grande surprise, le chat en direct s'est également lancé et "Gina" s'est penché sur la question et a confirmé que mon bonus serait crédité dans environ 1 heure. Tout allait bien alors j'ai bien pensé, j'attends le bonus, je ferai un dépôt sur un autre site. J'avais déjà déposé chez Royal Vegas, alors je me suis connecté à celui-ci pour voir ce qu'ils avaient à offrir - les mêmes promotions étaient répertoriées, alors j'ai pensé que je pourrais aussi bien essayer celui-ci aussi, cela ne servait à rien de mettre tous mes œufs dans le même panier - c'est à ce moment-là que tout a commencé. mal tourner. J'ai perdu mon argent en 10 minutes environ et j'ai passé les 6 heures suivantes à « discuter » avec divers supports et envoyer des captures d'écran par courrier électronique pour prouver que ces promotions étaient réellement proposées sur mes comptes. Ils m'ont finalement donné un bonus sur mon compte Royal Vegas ce matin mais dites-moi que je n'obtiens rien sur Platinum Play - j'ai vérifié partout s'il y avait quelque chose sur le Fortune Lounge Group qui disait si vous utilisiez une promotion dans l'un des les affiliés que vous ne pouvez utiliser chez aucun des autres mais que vous ne trouvez rien, et rien sur la promotion elle-même à ce sujet - Mon samedi soir a été beaucoup plus divertissant que je ne l'espérais - je poste ceci pour empêcher les autres de tomber dans le piège même piège.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ahh the Fortune Lounge Group didnt know you guys were on here good to know cheesy
    not that ive had any issues with any of your casinos as they all rock wink just wish
    my four diamonds on mystic genie could have been 5 the other day when i got 500.00
    lol wink actually im mad about that can a rep help me sort that out exclamation!!! lol j/k.

    -Az

    Ahh, le groupe Fortune Lounge ne savait pas que vous étiez ici. Bon à savoir cheesy
    je n'ai pas eu de problèmes avec aucun de vos casinos, car ils sont tous formidables. wink je souhaite juste
    mes quatre diamants sur Mystic Genie auraient pu être 5 l'autre jour quand j'ai reçu 500,00
    mdr wink en fait, ça m'énerve, un représentant peut-il m'aider à régler ce problème exclamation !!! mdr j/k.

    -Az

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Guys, The name is Myron Saacks . - I am your casino representitive at Red Flush Casino, Major Tom and Casino Lavida. - I am an Affiliate manager with the Red Returns affiliate program who represents these great brands. Please don't hesitate to contact me if you have any casino issues and I will do my best to assist you. Myrons@redreturns.com. Thanks

    Salut les gars, Le nom est Myron Saacks. - Je suis votre représentant de casino au Red Flush Casino, Major Tom et Casino Lavida. - Je suis un responsable d'affiliation du programme d'affiliation Red Returns qui représente ces grandes marques. N'hésitez pas à me contacter si vous rencontrez des problèmes avec le casino et je ferai de mon mieux pour vous aider. Myrons@redreturns.com. Merci

    2.6/ 5

    3.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    its my birthday do i get a gift im a good customer

    c'est mon anniversaire, est-ce que je reçois un cadeau, je suis un bon client

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome Myron and thanks for being here for us all.

    blue

    Bienvenue Myron et merci d'être là pour nous tous.

    bleu

  • Original Anglais Traduction Français

    I deposited over 30 hours ago 20€ to Casino Royal Vegas via InstantBank - I was told it will take 2-3minutes. And here I am argueing with idiots, who can't even read.
    Tho, there are many great working people there also, but I guess I will always remember the idiots.

    Really pissed me off now. Complete vegetable! Has grammar mistakes and few sentences do not make sense at all! How did they confirm my utility bill, when I have not send it to them? Why say they confirmed it and then mention that I need to resend one, because they did not? Is this kid high?

    -----------------------------------------------------
    Hello!
    What the hell is this?
    Can't you read?
    I sent you my ID and the PAYMENT CONFIRMATION not the utility bill!

    MY PROBLEM IS THAT MY DEPOSIT HAS NOT BEEN CREDITED AND IT'S OVER 30 HOURS PASSED ALREADY!!!
    WHERE IS MY MONEY?

    From: support@casinodesk.com
    CC:
    Subject: RE: DEPOSIT GONE MISSING [pfCase:2200808, pfTicket:7488597]
    Date: Tue, 23 Oct 2012 00:14:46 +0200
    To: -----

    Hi Karl,  

    Thank you for contacting the Support Desk.

    The player security department confirmed reception of youe ID and utility bill.

    Unfortunately, the received utility bill was not validated by the player security department since we do not take online generated document.

    In this regard, I advise you to resend a document (utility bill or bank statement not holder then 3 months) at credit@casinodesk.com


    Please contact us again, should you have any further queries.

    Kind regards

    Christoph

    Casino Support

    J'ai déposé il y a plus de 30 heures 20 € au Casino Royal Vegas via InstantBank - on m'a dit que cela prendrait 2 à 3 minutes. Et là, je discute avec des idiots, qui ne savent même pas lire.
    Mais il y a aussi beaucoup de gens formidables qui travaillent là-bas, mais je suppose que je me souviendrai toujours des idiots.

    Ça m'a vraiment énervé maintenant. Légume complet ! Il y a des erreurs de grammaire et quelques phrases n’ont aucun sens ! Comment ont-ils confirmé ma facture de services publics, alors que je ne la leur ai pas envoyée ? Pourquoi dire qu'ils l'ont confirmé et ensuite mentionner que je dois en renvoyer un, parce qu'ils ne l'ont pas fait ? Est-ce que ce gamin est défoncé ?

    -------------------------------------------------- ---
    Bonjour!
    Qu'est-ce que c'est que ça?
    Tu ne sais pas lire ?
    Je vous ai envoyé ma pièce d'identité et la CONFIRMATION DE PAIEMENT, pas la facture de services publics !

    MON PROBLÈME EST QUE MON DÉPÔT N'A PAS ÉTÉ CRÉDITÉ ET IL EST DÉJÀ PLUS DE 30 HEURES PASSÉES !!!
    OÙ EST MON ARGENT?

    De : support@casinodesk.com
    CC :
    Objet : OBJET : DÉPÔT MANQUANT [pfCase:2200808, pfTicket:7488597]
    Date : mardi 23 octobre 2012 00:14:46 +0200
    À: -----

    Salut Karl,

    Merci d'avoir contacté le service d'assistance.

    Le service de sécurité des joueurs a confirmé la réception de votre pièce d'identité et de votre facture de services publics.

    Malheureusement, la facture de services publics reçue n'a pas été validée par le service de sécurité des joueurs puisque nous ne prenons pas en compte les documents générés en ligne.

    A ce propos, je vous conseille de renvoyer un document (facture d'électricité ou relevé bancaire non titulaire alors 3 mois) à credit@casinodesk.com


    Veuillez nous contacter à nouveau si vous avez d'autres questions.

    Cordialement

    Christophe

    Assistance des casinos

  • Original Anglais Traduction Français

    A big thank you Myron for sorting out my withdrawal from your Red Flush Casino.

    Very grateful for your speed and assistance and I'll definitely deposit again.

    blue

    Un grand merci Myron d'avoir réglé mon retrait de votre Red Flush Casino .

    Je suis très reconnaissant pour votre rapidité et votre aide et je ferai certainement un nouveau dépôt.

    bleu

    2.6/ 5

    3.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    Warning
    without notice Red Flush and La Vida have closed the accounts of the Italian players, as far as I'm concerned I have money in my balance and a withdrawal in pending. I hope I do not lose both.

    complete darkness exclamation

    (Casinomeister accredited casinos .....)


    Thank you for the behavior.
    Avertissement
    sans préavis Red Flush et La Vida ont fermé les comptes des joueurs italiens, en ce qui me concerne j'ai de l'argent sur mon solde et un retrait en attente. J'espère que je ne perdrai pas les deux.

    obscurité totale exclamation

    (Casinos accrédités Casinomeister.....)


    Merci pour le comportement.
  • Original Anglais Traduction Français

    I've messaged the rep for you. 

    J'ai envoyé un message au représentant pour vous.

  • Original Anglais Traduction Français

    Warning
    without notice Red Flush and La Vida have closed the accounts of the Italian players, as far as I'm concerned I have money in my balance and a withdrawal in pending. I hope I do not lose both.

    complete darkness exclamation

    (Casinomeister accredited casinos .....)


    Thank you for the behavior.



    Can you send me your account number via personal message - just click HERE

    Thanks.


    Avertissement
    sans préavis Red Flush et La Vida ont fermé les comptes des joueurs italiens, en ce qui me concerne j'ai de l'argent sur mon solde et un retrait en attente. J'espère que je ne perdrai pas les deux.

    obscurité totale exclamation

    (Casinos accrédités Casinomeister.....)


    Merci pour le comportement.



    Pouvez-vous m'envoyer votre numéro de compte par message personnel - cliquez simplement ICI

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    As you've not provided your account number tornado, I assume that the problem has gone away and you've received your money.

    Comme vous n'avez pas fourni votre numéro de compte tornado, je suppose que le problème a disparu et que vous avez reçu votre argent.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    I am here because Major Tom casino closed my account with 2700 euros in it, refuses to tell me why this is happening and I don't know what to do.

    I signed up around 2 weeks ago, deposited 100 euros, received a welcome bonus and won around 2700 euros. I withdrew a couple of hundred and a few days later when the money didn't arrive and I wanted to check why I couldn't login to my account anymore. I contacted the support and they told me there are some discrepancies in my account and that's why my account has been loocked. When I asked how I can withdraw my money, they said they will check with the security department which will email me within 24h-48h. I waited but nothing happened. I contacted the live support again and I saved this conversation:


    Alexia: Hi , thank you for contacting support, how are you doing today?
    boris: Hi
    boris: i messaged the livesupport 2 days ago
    boris: because i cant login to my account
    Alexia: I'll happily check into that for you, may I have your username or e-mail address please?
    boris: they said there are some discrepancies on my account and they will message me soon
    boris: within 24h-48h time
    boris: but i didnt get an answer yet and im very unsatisfied because i have no idea what is going on or why i cant access my account
    boris: xxx is my username
    boris: and zzz my email
    Alexia: I'm sorry for the delay. I'll be right with you.
    boris: ok
    Alexia: Thank you for waiting I do see the account is locked due to descrepencies and player security is investigating the matter for now the account will remain locked
    boris: i want to know what is going on
    boris: what descrepencies
    boris: i did nothing wrong
    boris: like also if i cant login to my account how do i withdraw my money?
    boris: you told me the same thing 2 days ago
    boris: and said someone will message me within 24h to 48h
    boris: but nothing happened
    boris: so now i ask again and no answer again
    Alexia: Im sorry boris but currently the account will not be unlocked and that amount is confiscated by player security department
    boris: why? and when will it be unlocked?
    boris: and when will someone explain me why this is happening
    boris: ?
    boris: u cant take my money
    boris: i won it fair and did nothing wrong
    boris: hello? are u still there?
    Alexia: Regrettably that is what player security has advised and I am not at liberty to advise anything further
    boris: i am asking WHEN will someone tell me what is going on or when will this matter be solved?
    Alexia: and I am advising you as per player security the account is going to remain locked
    boris: what?
    boris: what is the reason?
    boris: this is crazy
    boris: you cant close my account without giving any reason
    boris: where can i complain? This is beyond crazy
    boris: i did nothing wrong
    Alexia: Im sorry boris but the decision by player security is final and the account remains locked
    boris: i am asking why???
    boris: with what reason??
    boris: i did nothing wrong
    Alexia: As I have advised O am not at liberty to say
    boris: so who do i have to talk to about this matter to get this information?
    boris: this must be a mistake
    Alexia: There is no mistake unfortunately player security as I mentioned picked up descrepencies on your account - the account is locked due to this
    boris: what descrepencie? i dont understand??
    boris: Are you still there?
    Alexia: as I mentioned I am not at liberty to say


    I posted in another forum already to see what my options are, however i would like to hear more opinions. I would appreciate if latestcasinobonuses could help me with this case and advise me on what to do.


    Bonjour,

    Je suis ici parce que le casino Major Tom a fermé mon compte avec 2700 euros, refuse de me dire pourquoi cela se produit et je ne sais pas quoi faire.

    Je me suis inscrit il y a environ 2 semaines, j'ai déposé 100 euros, j'ai reçu un bonus de bienvenue et j'ai gagné environ 2700 euros. J'ai retiré quelques centaines de dollars quelques jours plus tard lorsque l'argent n'est pas arrivé et j'ai voulu vérifier pourquoi je ne pouvais plus me connecter à mon compte. J'ai contacté le support et ils m'ont dit qu'il y avait des anomalies dans mon compte et c'est pourquoi mon compte a été verrouillé. Lorsque j'ai demandé comment retirer mon argent, ils m'ont répondu qu'ils vérifieraient auprès du service de sécurité qui m'enverrait un e-mail dans les 24h à 48h. J'ai attendu mais rien ne s'est passé. J'ai recontacté le support en direct et j'ai enregistré cette conversation :


    Alexia : Bonjour, merci d'avoir contacté le support, comment allez-vous aujourd'hui ?
    Boris : Salut
    boris : j'ai envoyé un message au livesupport il y a 2 jours
    boris : parce que je n'arrive pas à me connecter à mon compte
    Alexia : Je me ferai un plaisir de vérifier cela pour vous, puis-je avoir votre nom d'utilisateur ou votre adresse e-mail s'il vous plaît ?
    boris : ils ont dit qu'il y avait des divergences sur mon compte et ils m'enverront un message bientôt
    Boris : sous 24h-48h
    boris : mais je n'ai pas encore reçu de réponse et je suis très insatisfait car je n'ai aucune idée de ce qui se passe ni pourquoi je ne peux pas accéder à mon compte
    boris : xxx est mon nom d'utilisateur
    boris : et zzz mon email
    Alexia : Je suis désolée pour le retard. Je serai avec toi.
    Boris : ok
    Alexia : Merci d'avoir attendu. Je vois que le compte est verrouillé en raison d'anomalies et la sécurité des joueurs enquête sur la question. Pour l'instant, le compte restera verrouillé.
    Boris : je veux savoir ce qui se passe
    boris : quelles divergences
    Boris : je n'ai rien fait de mal
    boris : comme aussi si je n'arrive pas à me connecter à mon compte, comment puis-je retirer mon argent ?
    boris : tu m'as dit la même chose il y a 2 jours
    boris : et j'ai dit que quelqu'un m'enverrait un message dans les 24 h à 48 h
    Boris : mais rien ne s'est passé
    Boris : alors maintenant je demande encore et encore pas de réponse
    Alexia : Je suis désolé Boris mais actuellement le compte ne sera pas débloqué et ce montant est confisqué par le service de sécurité des joueurs
    Boris : pourquoi ? et quand sera-t-il débloqué ?
    Boris : et quand est-ce que quelqu'un m'expliquera pourquoi cela se produit
    Boris : ?
    Boris : tu ne peux pas prendre mon argent
    Boris : j'ai gagné équitablement et je n'ai rien fait de mal
    Boris : bonjour ? es-tu encore là?
    Alexia : Malheureusement, c'est ce que la sécurité des joueurs a conseillé et je ne suis pas libre de donner d'autres conseils.
    boris : je demande QUAND quelqu'un va-t-il me dire ce qui se passe ou quand ce problème sera-t-il résolu ?
    Alexia : et je vous préviens que conformément à la sécurité des joueurs, le compte va rester verrouillé
    Boris : quoi ?
    Boris : quelle est la raison ?
    Boris : c'est fou
    boris : tu ne peux pas fermer mon compte sans donner de raison
    Boris : où puis-je me plaindre ? C'est plus que fou
    Boris : je n'ai rien fait de mal
    Alexia : Je suis désolé Boris mais la décision de la sécurité des joueurs est définitive et le compte reste verrouillé
    Boris : je demande pourquoi ???
    boris : avec quelle raison ??
    Boris : je n'ai rien fait de mal
    Alexia : Comme je l'ai conseillé, je ne suis pas libre de le dire
    boris : alors à qui dois-je parler de ce sujet pour obtenir cette information ?
    Boris : ça doit être une erreur
    Alexia : Il n'y a pas d'erreur, malheureusement, la sécurité des joueurs, comme je l'ai mentionné, a détecté des erreurs sur votre compte - le compte est verrouillé à cause de cela.
    Boris : quelle description ? je ne comprends pas??
    Boris : Tu es toujours là ?
    Alexia : comme je l'ai mentionné, je ne suis pas libre de le dire


    J'ai déjà posté sur un autre forum pour voir quelles sont mes options, mais j'aimerais entendre plus d'opinions. J'apprécierais que les derniers bonus de casino puissent m'aider dans cette affaire et me conseiller sur la marche à suivre.


    2.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Lets see if the Rep can shed some light on this.

    Voyons si le représentant peut nous éclairer à ce sujet.

  • Original Anglais Traduction Français

    We do have a new rep on board for the Fortune group. Myron is no longer working for the company.

    She should be signing up today (if she is still not away on Dec holidays) and responding to all queries as soon as she can.

    Nous avons un nouveau représentant à bord pour le groupe Fortune. Myron ne travaille plus pour l'entreprise.

    Elle devrait s'inscrire aujourd'hui (si elle n'est toujours pas absente pendant les vacances de décembre) et répondre à toutes les questions dès qu'elle le peut.

  • Original Anglais Traduction Français

    Is there any news here about the new rep for this group? i really need some help with a complaint about Casino La Vida.

    Y a-t-il des nouvelles ici du nouveau représentant de ce groupe ? J'ai vraiment besoin d'aide concernant une plainte concernant le Casino La Vida.

    2.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    LCB still have casino rep for this group?

    I need some help with my cash out at 7 sultans casino. They can't verify my account starting with 19.12. I have discussions with casino support one week and 4 days without results. They send me emails with - Please allow between 24-48 hours to receive feedback from their side due to the review process. And write me in live chat - come back tomorrow.

    LCB a-t-il encore un représentant de casino pour ce groupe ?

    J'ai besoin d'aide pour mon retrait d'argent au casino 7 sultans. Ils ne peuvent pas vérifier mon compte à partir du 19.12. J'ai des discussions avec le support du casino une semaine et 4 jours sans résultats. Ils m'envoient des e-mails avec - Veuillez prévoir entre 24 et 48 heures pour recevoir des commentaires de leur part en raison du processus d'examen. Et écrivez-moi par chat en direct - revenez demain.

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi ellaRa,

    Sorry to hear that. Please PM me your casino username and we're going to contact the casino on your behalf to look into it and update us regarding your verification process. 

    Salut ellaRa,

    Désolé d'entendre ça. Veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino et nous contacterons le casino en votre nom pour l'examiner et nous tenir au courant de votre processus de vérification.

  • Original Anglais Traduction Français

     Thank you a lot MelissaN! 

    So today I was talking with support too and after they said to come back tomorrow, I said that I have to go to LCB today. I really hope it is merely a silly misunderstanding and everything is to be quickly resolved with no other exhausting difficulties. Thanks again!

    Merci beaucoup MelissaN!

    Alors aujourd’hui, je parlais aussi avec soutien et après qu’ils m’aient dit de revenir demain, j’ai dit que je devais aller au LCB aujourd’hui. J'espère vraiment qu'il ne s'agit que d'un stupide malentendu et que tout sera résolu rapidement, sans autres difficultés épuisantes. Merci encore!

  • Original Anglais Traduction Français

    After I wrote the response to you, I went to check my inbox and saw that somehow, magically, finally the money has been given to me!!!!!! At last! Thank you for your cooperation and helpfulness, MelissaN! It took less than 10 minutes for this to happen. LCB rules!

    I surely hope you have a marvelous day! Extraordinarily happy new year to you!!!

    Après vous avoir écrit la réponse, je suis allé vérifier ma boîte de réception et j'ai vu que d'une manière ou d'une autre, comme par magie, enfin l'argent m'avait été donné !!!!!! Enfin! Merci pour votre coopération et votre serviabilité, MelissaN ! Il a fallu moins de 10 minutes pour que cela se produise. Règles LCB!

    J'espère sûrement que vous passerez une merveilleuse journée ! Extraordinairement bonne année à vous !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    That's good news. Glad it has been sorted out. 

    Have fun and Happy New Year. :)

     

     

    C'est une bonne nouvelle. Heureux que cela ait été réglé.

    Amusez-vous et bonne année. :)

  • Original Anglais Traduction Français

    This has been the magical healing effect of LCB!!! God bless. smiley

    Cela a été l'effet curatif magique du LCB !!! Que Dieu bénisse. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

     

    fortuneroom!!! do not play there!!

    dont playhere! i deposited some bucks and played immortal rommance until i only need to get two times the bonus to unlock chamber of spins...i wanted to depposit the same evening butthey have closedmy account!suppoort is giving me noreason! and security department wont contact me to solve the problem. microgaming casinos more and more become criminal assholes! few years ago it wasmuch fun playingon this software!

    salle de fortune !!! ne joue pas là !!

    ne joue pas ici ! J'ai déposé quelques dollars et joué à Immortal Romance jusqu'à ce que je n'aie besoin que d'obtenir deux fois le bonus pour débloquer la chambre de tours... Je voulais déposer le soir même mais ils ont fermé mon compte ! Le support ne me donne aucune raison ! et le service de sécurité ne me contactera pas pour résoudre le problème. Les casinos Microgaming deviennent de plus en plus des connards criminels ! il y a quelques années, c'était très amusant de jouer avec ce logiciel !

  • Original Anglais Traduction Français

    and last two month i played very much on many fortune lounge casinos...i think there is something going really wrong..there are so much things i was angry about...im still angry right now...sorry for this..it just happened and im still in rage!

     

    et les deux derniers mois, j'ai beaucoup joué sur de nombreux casinos Fortune Lounge... je pense qu'il y a quelque chose qui ne va vraiment pas... il y a tellement de choses pour lesquelles j'étais en colère... je suis toujours en colère en ce moment... désolé pour ça. .c'est juste arrivé et je suis toujours en colère !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi harryhenker,

    Sorry to hear that and thank you for sharing this info with us. Please PM me your casino username so that we can contact them to look into it. 

    Salut Harryhenker,

    Désolé d'entendre cela et merci d'avoir partagé cette information avec nous. S'il vous plaît envoyez-moi votre nom d'utilisateur du casino en MP afin que nous puissions les contacter pour examiner la question.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi harryhenker,

    Your casino username has been forwarded to the casino. We'll keep you updated. 

    Salut Harryhenker,

    Votre nom d'utilisateur du casino a été transmis au casino. Nous vous tiendrons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi harryhenker,

    The rep has responded andf the casino team said 'player’s accounts were all locked due to a breach of the casino terms.' They wont let us know the exact term breached due to a confidentiality clause players agree to when signing up:/

    Salut Harryhenker,

    Le représentant a répondu et l'équipe du casino a déclaré que "les comptes des joueurs étaient tous verrouillés en raison d'une violation des conditions du casino". Ils ne nous diront pas la durée exacte violée en raison d'une clause de confidentialité que les joueurs acceptent lors de leur inscription :/

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi LCB Members,

    I am a Relationship Manager at Fortune Affiliates and will be able to assist you should you have any queries regarding the following casinos:

      • 7Sultans
      • Royal Vegas
      • Vegas Palms
    • Platinum Play
    • Wintingo
    • Casino La Vida
    • Red Flush
    • Euro Palace

    Please feel free to drop me a private message if you have any questions, requests or suggestions.

    I look forward to hearing form you! :)

    Bonjour les membres du LCB,

    Je suis responsable des relations chez Fortune Affiliates et je serai en mesure de vous aider si vous avez des questions concernant les casinos suivants :

      • 7Sultans
      • Royal Vegas
      • Palmiers de Las Vegas
    • Jeu Platine
    • Wintingo
    • Casino La Vida
    • Rouge Flush
    • Palais de l'euro

    N'hésitez pas à m'envoyer un message privé si vous avez des questions, demandes ou suggestions.

    J'ai hâte d'avoir de vos nouvelles ! :)

    2.4/ 5

    2.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Jessica,

    Welcome on board! smiley

    Salut Jessica,

    Bienvenue à bord! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there,

    I just want to have a quick question regarding loyalty points. I have been an active depositing player at most of the fortunelounge casinos but regularly I deposit mostly on my EuroPalace, WildJacks, 7Sultans, Casino Lavida, Wintingo and VPalms account. Now my question:

    If there is any possibility to merge all my loyalty points in just one casino account? 

    Thank you,

    Joyce

    Salut,

    Je veux juste avoir une petite question concernant les points de fidélité. J'ai été un joueur actif dans la plupart des casinos Fortunelounge, mais régulièrement, je dépose principalement sur mon compte EuroPalace, WildJacks, 7Sultans, Casino Lavida, Wintingo et VPalms. Maintenant ma question :

    Existe-t-il une possibilité de fusionner tous mes points de fidélité sur un seul compte casino ?

    Merci,

    Joyce

    3.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Joyce,

    Thank you for getting in touch.

    We are able to merge loyalty points on most of our casino brands.

    Can I ask you to send me an email with your account details to jessicam@fortuneaffiliates.com and I will gladly assist you.

    Best regards,

    Jessica

    Salut Joyce,

    Merci de rester en contact.

    Nous sommes en mesure de fusionner les points de fidélité sur la plupart de nos marques de casino.

    Puis-je vous demander de m'envoyer un e-mail avec les détails de votre compte à jessicam@fortuneaffiliates.com et je me ferai un plaisir de vous aider.

    Cordialement,

    Jessica

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