Hi All
My Name is Erik Hedberg and I will be representing Thrills Casino here at LCB.
Update 11 April 2014: SuperLenny
Update 29 Sep 2015: Kaboo Casino
Im originally Swedish, but work has forced me to leave my thrilling (yes i will use the word thrill a lot)
country a few years back.
I have always been a casino enthusiast so i love beeing in this industry, favorite game is Dead Or Alive, even though the game seems to straight out HATE me. If anyone ever got those 5 sticky paylines please send me a photo and I will buy you a beer next time we meet .
If you guys have any questions or issues regarding our Thrilling casino, shoot them over and I will do what i can to sort them out
Thrilling Regards
Erik
Casino à sensations fortes | SuperLenny | Kabou
- Créé par
- Thrills Casino
- Représentant du casino 5
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Créé par
- Thrills Casino
- à Mar 18, 14, 06:39:31 AM
- Représentant du casino 5
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parSalut tout le monde
Je m'appelle Erik Hedberg et je représenterai Thrills Casino ici au LCB.
Mise à jour du 11 avril 2014 : SuperLenny
Mise à jour du 29 septembre 2015 : Kaboo Casino
Je suis d'origine suédoise, mais le travail m'a obligé à abandonner mes sensations fortes (oui, j'utiliserai beaucoup le mot sensations fortes)
pays il y a quelques années.
J'ai toujours été un passionné de casino, donc j'adore être dans cette industrie, mon jeu préféré est Dead Or Alive, même si le jeu semble carrément me DÉTESTER. Si quelqu'un a déjà reçu ces 5 lignes de paiement collantes, envoyez-moi une photo et je vous achèterai une bière la prochaine fois que nous nous rencontrerons. .
Si vous avez des questions ou des problèmes concernant notre casino passionnant, posez-leur la question et je ferai tout ce que je peux pour les résoudre.
Cordialement passionnant
Érik -
- Répondu par
- blueday
- à Mar 18, 14, 07:25:27 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Welcome Erik and thanks for being here for us all.
Bienvenue Erik et merci d'être là pour nous tous.
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- Répondu par
- cheetahwind
- à Mar 18, 14, 07:28:31 AM
- Super Hero 1061
- actif la dernière fois il y a environ 16 jours
Thank you for being here Erik, I'm sure you'll be lots of help to our fellow players.
Merci d'être ici Erik, je suis sûr que vous serez d'une grande aide à nos camarades joueurs.
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- Répondu par
- xbornluckyx
- à Mar 18, 14, 07:30:54 AM
- Hero Member 665
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
hi erik welcome to lcb , dead or alive hates me too but one of these days the 5 wilds will come my way
salut erik bienvenue à lcb, mort ou vif me déteste aussi mais un de ces jours les 5 wilds viendront à ma rencontre
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- Répondu par
- Melcb
- à Mar 18, 14, 06:39:37 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
Thanks Erik for the intro! Welcome to the forum, we are glad to have you here to assist our wonderful members and guests.
Merci Erik pour l'introduction ! Bienvenue sur le forum, nous sommes heureux de vous avoir ici pour aider nos merveilleux membres et invités.
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- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Dec 06, 15, 08:17:35 PM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hey Erik hope your good
I deposited the other night took the 400% bonus, but no nothing not a thing, so at this time your all at home
an a got a massive !2 to 14 hr wait. a played the deposit lost; I ask for bonus but a was not getting it until a
mentioned here LCB, straight away a got it and a thank you because a never knew if a spend it well deals of
that's rules. Well it happended again right now not 5 minutes ago GUYS RULES ARE RULES BUT FOR 2 DEPOSITS IN 48 HRS A CANT PLAY NEED TO WAIT AGAIN 12 TO 14 HRS A CANT TOUCH THE DEPOSIT THEN A WONT GET THE BONUS A CANT WITHDRAW IT CAUSE YOU AINT THERE TO PROCESS IT . am sorry but ain't good enough you know once OK a can wear that but then again RUINED MY LAST WEEKEND OF FOR 12 WEEKS SORT IT pleaseHey Erik, j'espère que tu vas bien
J'ai déposé l'autre soir et j'ai pris le bonus de 400 %, mais non, rien du tout, donc en ce moment, vous êtes tous à la maison.
et j'ai eu une énorme attente de 2 à 14 heures. a joué le dépôt perdu ; Je demande un bonus mais je ne l'ai pas obtenu avant un
mentionné ici LCB, tout de suite je l'ai compris et un merci car je ne savais jamais si je le dépensais bien pour
ce sont les règles. Eh bien, cela s'est produit à nouveau en ce moment il n'y a pas 5 minutes, LES RÈGLES DES GARS SONT DES RÈGLES MAIS POUR 2 DÉPÔTS EN 48 HEURES, JE NE PEUT PAS JOUER, BESOIN D'ATTENDRE ENCORE 12 À 14 HEURES. LÀ POUR LE TRAITER . je suis désolé mais ce n'est pas assez bien, tu sais, une fois OK, je peux porter ça, mais là encore, j'ai ruiné mon dernier week-end de 12 semaines, triez-le s'il vous plaît -
- Répondu par
- Gambinobit
- à Dec 06, 15, 08:27:10 PM
- Hero Member 713
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Welcome Erik thx for becoming a part of the LCB community!!!!
Bienvenue à Erik, merci d'avoir fait partie de la communauté LCB !!!!
-
- Répondu par
- linastante
- à Dec 06, 15, 08:28:43 PM
- Hero Member 948
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Kaboo looks interesting but the deposit option for German players could be better. Visa and Mastercard deposits are not allowed, Skrill doesn't work either from this CasinoGroup. And I hesitate to open an extra Neteller account.
So Kaboo / Thrills guys,
please add SofortÜberweisung or Paysafecard !Kaboo semble intéressant mais l'option de dépôt pour les joueurs allemands pourrait être meilleure. Les dépôts Visa et Mastercard ne sont pas autorisés, Skrill ne fonctionne pas non plus dans ce CasinoGroup. Et j'hésite à ouvrir un compte Neteller supplémentaire.
Alors Kaboo / Sensations fortes les gars,
veuillez ajouter SofortÜberweisung ou Paysafecard ! -
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Dec 07, 15, 08:03:36 AM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
>:(ERIK I HAVE JUST SPOKE TO YOUR CUSTOMER SERVICE AND THE BONUS THAT WAS SOLD TO ME IN MY CASHIER BOX I HAVE NOT TO RECEIVE,,,,,,,,WHY!!!! ..?????
I
IS IT REASON 1 THAT THERE WAS NO OFFER
IS IT REASON 2 THAT MY CACHE NEEDS CLEARED OR THE OUTSIDE BET
IS IT REASON 3 YOU CANT GET THAT BONUS YOU GOT IT ON THE 27TH OF
NOVEMBER
NO NO NO CANT BE NUMBER 3 BECAUSE I GOT ANOTHER BONUS ON THE 5TH OF DECEMBER WHICH FUNNILY ENOUGH CUSTOMER SERVICE NEVER WONTEDTO GIVE EITHER BUT THAT LADY BACKED DOWN AFTER I SAID , I COME SEE YOU HERE, SO WHERE ARE YOU. BECAUSE I REALLY THINK YOUS ARE WELL 400% OFFERED IN THE CASHIER AT DEPOSIT TICK YES OR LEAVE IT MUST BRING IN A LOT OF $$$$$$$$$$$
think yous have conned me and honestly yous WERE LIEING TO ME IN CHAT AND WHY IS THE OFFER STILL IN CASHIER THINK YOU OWE ME FIRSTLY AN APOLOGIZE FOR THE LIES AND WAITING AND SECONDLY A 400% bonus that was sold to me>:(ERIK JE Viens DE PARLER À VOTRE SERVICE CLIENT ET LE BONUS QUI M'A ÉTÉ VENDU DANS MA CAISSE JE NE DOIS PAS LE RECEVOIR,,,,,,,,POURQUOI!!!! ..??????
je
EST-CE LA RAISON 1 QU'IL N'Y A PAS EU D'OFFRE
EST-CE LA RAISON 2 QUE MON CACHE DOIT VIDER OU LE PARI EXTÉRIEUR
EST-CE LA RAISON 3 QUE VOUS NE POUVEZ PAS OBTENIR CE BONUS VOUS L'AVEZ OBTENU LE 27
NOVEMBRE
NON NON NON NE PEUT PAS ÊTRE NUMÉRO 3 PARCE QUE J'AI REÇU UN AUTRE BONUS LE 5 DÉCEMBRE QUI, Assez drôlement, le service client n'a jamais eu l'habitude de donner non plus, mais cette dame a reculé après avoir dit, je viens vous voir ici, alors où êtes-vous. PARCE QUE JE PENSE VRAIMENT QUE VOUS ÊTES BIEN OFFERTS À LA CAISSE AU DÉPÔT COQUEZ OUI OU LAISSEZ CELA DOIT APPORTER BEAUCOUP DE $$$$$$$$$$$
Je pense que vous m'avez escroqué et honnêtement, vous m'avez menti dans le chat et pourquoi l'offre est toujours en caisse. Je pense que vous me devez d'abord des excuses pour les mensonges et l'attente et, d'autre part, un bonus de 400 % qui m'a été vendu. -
- Répondu par
- zuga
- à Dec 07, 15, 09:53:05 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 12 heures
Please do not use CAPs as it considered as being rude and shouting.
Our team will notify the Rep about your complaint.
ZugaVeuillez ne pas utiliser de CAP car cela est considéré comme grossier et criant.
Notre équipe informera le représentant de votre plainte.
Zouga -
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Dec 07, 15, 10:09:00 AM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I am sorry was not intended to be I have just left thrills and my email in-box has they offer yet again sent telling me if a deposit I will receve this bonus and 10 freespins a got spins no bonus again i went to customer service and no the same lady blankly refuses to give me it ask me to send her a copy its on the site man
thanks for reply and sorry againJe suis désolé, ce n'était pas destiné à l'être, je viens de quitter des sensations fortes et ma boîte de réception a été envoyée à nouveau pour me dire si un dépôt, je recevrai ce bonus et 10 tours gratuits, j'ai encore des tours sans bonus, je suis allé au service client et non, la même dame refuse catégoriquement de me le donner, demande-moi de lui envoyer une copie, c'est sur le site mec
merci pour la réponse et désolé encore -
- Répondu par
- Thrills Casino
- à Dec 07, 15, 10:53:12 AM
- Représentant du casino 5
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Stephen
Super sorry for the hassle, Could you please send me your username and the name/info of the promo and I will sort things out.
Regards
ErikSalut Stéphane
Super désolé pour les tracas, pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer votre nom d'utilisateur et le nom/les informations de la promo et je réglerai le problème.
Salutations
Érik -
- Répondu par
- solorom
- à Dec 07, 15, 12:27:05 PM
- Sr. Member 274
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Thrills/SuperLenny my the best casinos,but Kaboo dont accept players from Russia= (
Thrills/SuperLenny est mon meilleur casino, mais Kaboo n'accepte pas les joueurs de Russie = (
3.7/ 5
-
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Dec 19, 15, 05:09:58 AM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
hey Erik thanks for getting back sorry i not quick to answer been ill, my user name is clax1690, The promotion
Click on deposit and deposit page open no Here iam being offered a bonus so i tick box and a 400% IS OFFERED TO MAX OF $40 i then decide yes a purchase this deal but never received, speaking to Bjorn he said " stephen you wont be able to see a 400% an more and if a do then to screen shoot it, SO it was well noted that i was still no offered my 40 bux a paid for well even after Bjorn must a been able to see the offer if he then remove it. So i checked and opened deposit and there it was a again buy 400% bonus still trying to sell bonus am not getting the bonus that i pay for here is a pictuerhé Erik, merci pour ton retour désolé, je n'ai pas répondu rapidement, j'ai été malade, mon nom d'utilisateur est clax1690, La promotion
Cliquez sur le dépôt et la page de dépôt s'ouvre non. Ici, on me propose un bonus, donc je coche la case et un 400 % EST OFFERT jusqu'à un maximum de 40 $. Je décide alors oui, j'achète cette offre mais je n'ai jamais reçu, en parlant à Bjorn, il a dit " Stephen, tu ne le seras pas. capable de voir un 400% de plus et si je le fais, de le filmer à l'écran, il a donc été bien noté qu'on ne m'avait toujours pas proposé mes 40 bux bien payés même après que Bjorn devait pouvoir voir l'offre s'il alors retirez-le. J'ai donc vérifié et ouvert le dépôt et là, c'était à nouveau un bonus d'achat de 400 %, j'essaie toujours de vendre le bonus, je n'obtiens pas le bonus pour lequel je paie, voici une photo -
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Dec 19, 15, 05:22:37 PM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
MAN OOO man your customer service gut Borg has now told me yous had an error in your system and the bonus was a one time offer , Erick today is the 19Th of December upon making my first deposit to receve the 400% on the 4Th December and even then a never received until the next day and even then your crazy lady said no told lies then gave me it { AT THIS POINT IT WOULD HAVE BEEN GOOD PRACTISE I WOULD THINK TO SAY THERE WAS A PROBLEM AND ITS A ONE OFF INSTEAD I GOT EXCUSES} so upon my second deposit on the 5Th i would now there was no 400% but am not to know so i deposit expecting it because honestly i could have received bonus else where the second time the problem would not be, but even then no just keep telling me storeys lies man, I was raised to be a man a good man a man of his word I put it this way you buying a new car you receve 3 Grata offers then you get an email say and a give you alloys car turns up no alloys, the guy tells you lies says he get them next day,Would you just go away or would you wont whatyou was promised and paid for cause honestly Wise guys treat folks that way
here comes that guy a again what shit will a tell that fool today and your pal Borg am sorry lcb pepole i AM due respect to not crap I can assure yous if he was talking face to he would have shown respect because my pretense commands it honestly a would have knocked him clean out no hesitation but if yous cant admit fault Erick for a few dollars hate to see what lengths your staff would go to if there was errors involving a few k any way good sir stick it all up yer jumper wont be back as i have learend before never trust a liar where moneys concerned and think your self Lucky a don't paste every conversation i had with your staff i don't need to make a fool of yous cause you s made a good job on your own take careMAN OOO mec, votre service client, Borg m'a maintenant dit que vous aviez une erreur dans votre système et que le bonus était une offre unique, Erick est aujourd'hui le 19 décembre après avoir effectué mon premier dépôt pour recevoir les 400 % le 4 décembre et même alors, je n'ai jamais reçu jusqu'au lendemain et même alors, votre folle a dit de ne pas mentir puis me l'a donné {À CE POINT, CELA AURAIT ÉTÉ UNE BONNE PRATIQUE, JE PENSERAI DE DIRE IL Y AVAIT UN PROBLÈME ET C'EST UN UNIQUE À LA LIEU QUE J'AI EU EXCUSES} donc lors de mon deuxième dépôt le 5, je n'aurais plus 400% mais je ne le sais pas donc je dépose en m'attendant à cela car honnêtement, j'aurais pu recevoir un bonus ailleurs où la deuxième fois le problème ne serait pas, mais même alors non Continue juste à me dire des mensonges, mec, j'ai été élevé pour être un homme, un homme bon, un homme de parole, je le dis ainsi, tu achètes une nouvelle voiture, tu reçois 3 offres Grata, puis tu reçois un e-mail pour te dire et une voiture en alliage. ne trouve aucun alliage, le gars vous dit des mensonges, dit qu'il les aura le lendemain, voudriez-vous simplement partir ou ne voudriez-vous pas ce qu'on vous a promis et payé parce qu'honnêtement, les gars sages traitent les gens de cette façon
voici encore ce type, quelle merde va-t-il dire à cet imbécile aujourd'hui et votre copain Borg je suis désolé lcb pepole je suis respectueux de ne pas merde, je peux vous assurer que s'il parlait en face, il aurait fait preuve de respect parce que ma prétention l'ordonne honnêtement ça l'aurait assommé sans hésitation, mais si vous ne pouvez pas admettre votre faute, Erick pour quelques dollars, je déteste voir jusqu'où votre personnel irait s'il y avait des erreurs impliquant quelques k de toute façon, bon monsieur, collez tout, votre pull ne le sera pas comme je l'ai appris auparavant, ne faites jamais confiance à un menteur en matière d'argent et pensez que vous avez de la chance, ne collez pas toutes les conversations que j'ai eues avec votre personnel, je n'ai pas besoin de vous ridiculiser parce que vous avez fait du bon travail sur votre prendre soin de moi -
- Répondu par
- Gambinobit
- à Jan 16, 16, 07:46:35 AM
- Hero Member 713
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Kaboo Casino far exceeded my expectations and I'm very impressed with the casino in everything from support to game selection everything That they offer , my 1st withdrawal was processed and paid out in just under 24hrs
5 star casino in my view and Erik is Brilliant at what he does :Kaboo Casino a largement dépassé mes attentes et je suis très impressionné par le casino, du support à la sélection de jeux, tout ce qu'il propose, mon premier retrait a été traité et payé en un peu moins de 24 heures.
Casino 5 étoiles à mon avis et Erik est brillant dans ce qu'il fait :3/ 5
-
- Répondu par
- Melcb
- à Jan 17, 16, 10:45:19 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
Thanks for sharing your positive experience at Kaboo. Its a great way for fellow players to find trusted brands to deposit at! Keep up the great reviews:)
Merci d'avoir partagé votre expérience positive chez Kaboo. C'est un excellent moyen pour les autres joueurs de trouver des marques de confiance sur lesquelles déposer ! Continuez vos excellentes critiques :)
-
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à Mar 06, 16, 03:21:34 AM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello Erik
Do you rember me a few month ago there was a 400% sold to me twice but never
received, well in the past that. You did however send me an email only 48hrs ago offering me
a 100%. I thought why not, we all make mistakes, and benfit of the doubt was my thought.
So Erik deposited selected my 100% bonus and honestly trying to see the funny side as
mistakes happen YET again no bonus and you have a promotion on site get 250 spins for
achieving bonus rounds / spins in certain games,, well funny enough I also qualified for the first stage of tha and I owe also 20 spins on top of my bonus, Slightly in creeps a bit a doubt because I emailed your customer service now 48 hrs ago and have had no acknowledgement at all. SO don't let me down don't wont it to become like theft because would come to a pretty sum counting last time of $90 and 20 spins so you can understand when a state PLEASE get back to me today clax1690 worriedBonjour Erik
Vous souvenez-vous de moi il y a quelques mois, on m'a vendu deux fois un 400% mais jamais
reçu, bien dans le passé ça. Vous m'avez cependant envoyé un email il y a seulement 48 heures me proposant
un 100%. Je me suis dit pourquoi pas, nous faisons tous des erreurs, et le bénéfice du doute était ma pensée.
Alors Erik a déposé, sélectionné mon bonus de 100 % et essayé honnêtement de voir le côté amusant comme
des erreurs se produisent ENCORE encore une fois pas de bonus et vous avez une promotion sur place, obtenez 250 tours pour
réaliser des tours / tours de bonus dans certains jeux, et bien assez drôle, je me suis également qualifié pour la première étape de cela et je dois également 20 tours en plus de mon bonus, un peu effrayant, un peu de doute car j'ai envoyé un e-mail à votre service client maintenant 48 heures il y a et je n’ai reçu aucun accusé de réception. Alors ne me laissez pas tomber, cela ne deviendra pas comme un vol, car cela reviendrait à une jolie somme en comptant la dernière fois 90 $ et 20 tours afin que vous puissiez comprendre quand un état S'IL VOUS PLAÎT revenez vers moi aujourd'hui clax1690 inquiet -
- Répondu par
- stephenclax.mclachlan
- à May 07, 16, 09:00:40 PM
- Full Member 118
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
[ :-
Alrighty troops
Last Night the Friday night <i_love_lcb> Friday night its great, Sunday some Like but Am just Not
that type a man Thats for God guys dont do god , Friday night man although bit older now so its what happens the palliate changes its a bit a cake instead a cocaine. Guilty pleasure is same as most here THE SLOTS, so get home through my email to see whom will tempt me who will it be,,, decided that Thrills could do it for me tonight,, my budget was not big and there deal was, make a deposit today an get 35 free spins 10 instantly then another 25 on saturday so with a $10 budget its perfect even if I LOSE MY $10 (note them words in capitals) tonight a still have that little crack to win on the saturday. I logs in opens cashier deposits my $10 they charge a 21 cent fee its called Authorisation fee. Casher then informs me failed please try again but if it persists contact support. Take 2 but yes it does persist before a go to support. I check my bank account might have entered mastercards secondary security code wrong. No code good but Thrill have taken 2 $10 deposits and a 42c Authorisation fee. THE WORD AUTHORISATION means alone that they have my funds and if not why you charging 42c...$10 budget is now $20 which maybe a cant afford could have a bill coming our anything then get a bank charge of $50,, I need a saviour and me being a FRIDAY MAN WHO IS NOT A GOD MAN had is prayers answered in the form of a support ANGEL KNOWN TO ME AS SARAH here is the support chat great customer service
Chatlog - [XJB-KUZLR-945] - 05/06/2016
S
support-en@thrills.com
Reply|
Fri 20:30
You
Chat transcript from 05/06/2016
Stephen Mclachlan (20:41:29): made a deposit of $10 but your casher said it failed and to try again, so a did, again your casher said it failed. So a just loged in to my bank account and on my statement it informs me that both of my deposits were succseful and now a have made to $10 to thrils when 1 was all a wonted to do but still your casher has not put any money in my account with yous
Stephen Mclachlan (20:54:52): still here had to nip to bathroom be 1 minute
Stephen Mclachlan (20:56:29): hi am back again
Sarah (20:57:37): Hi Stephen!
Sarah (20:57:40): Sorry for the queue
Sarah (20:57:42): are you still here?
Stephen Mclachlan (20:57:43): Hi
Stephen Mclachlan (20:57:49): yes
Stephen Mclachlan (20:57:53): am here
Sarah (20:57:56): let me check your account
Stephen Mclachlan (20:58:49): ok thanks it has been taking it shows on my account and your 2.5% fee for useing card
Sarah (20:59:06): Can you give me the missing transactions' reference number ?
Stephen Mclachlan (20:59:20): from my account
Sarah (21:00:02): bank account yes please
Stephen Mclachlan (21:00:19):
Date Card Transaction Type Credit Debit
06/05/2016 5404********9854 Authorisation fee Debit -£0.21
06/05/2016 5404********9854 Auth: Thrills.com,MALTA,MLT 10.25 USD XR 1.451841 Debit -£7.06
06/05/2016 5404********9854 Authorisation fee Debit -£0.21
06/05/2016 5404********9854 Auth: Thrills.com,MALTA,MLT 10.25 USD XR 1.451841 Debit -£7.06
Sarah (21:00:32): Hmm there are no reference numbers showing, can you find them?
Stephen Mclachlan (21:01:11): a have just sent you the information of 2 payments made to yourselfs
Sarah (21:02:33): Just a moment
Stephen Mclachlan (21:02:42): ok thanks
Sarah (21:03:27): Could you provide us with a screenshot of the deposits please?
Sarah (21:03:31): You can attach it here
Stephen Mclachlan (21:04:10): a shall try please bear with me
Stephen Mclachlan (21:04:21): a minute
Sarah (21:04:25): Sure, no hurry
Sarah (21:04:35): Iwill forward it to our Payments team
Stephen Mclachlan (21:09:16): here it is
Stephen Mclachlan (21:09:55): sorry a took so long not the best at thoose things
Stephen Mclachlan (21:11:00): best of it is a only wonted to deposit 10 bux and now its 20 and a dont seem to have it
Stephen Mclachlan (21:11:32): hello are you still there
Sarah (21:11:44): Yes sure, I have forwarded it to our payments department
Sarah (21:11:47): just a moment
Stephen Mclachlan (21:12:27): ok sarah thanks a just need to answer my door some one ringing bell
Stephen Mclachlan (21:14:30): am back
Stephen Mclachlan (21:14:34): lol
Stephen Mclachlan (21:14:48): sound like mick jackson
Sarah (21:15:10): :-)
Sarah (21:15:22): Just hold on a moment it is being investigated
Stephen Mclachlan (21:16:47): no worrys although a should be as now a could lose 20 bux instead of 10 and a feel this is a bad omen now and it jinx me to loose
Stephen Mclachlan (21:16:59): lol
Sarah (21:19:14): We will need to escalate this further and we will send you an email when your deposits have been found
Sarah (21:19:20): I'm sorry about this.
Stephen Mclachlan (21:20:32): man your joking me
Stephen Mclachlan (21:20:49): thats my evening up in smoke
Sarah (21:21:06): I will add a goodwill bonus on your account for this
Sarah (21:21:20): Unfortunately there is nothing else I can do at this point
Sarah (21:21:28): Your deposits will be found for sure
Stephen Mclachlan (21:21:44): sarah that is most kind and an also a sign of a top class site
Stephen Mclachlan (21:22:26): a shall write a review on my casino bog about your excellent customer service
Stephen Mclachlan (21:22:33): blog
Sarah (21:23:12): Great to hear!
Stephen Mclachlan (21:23:19): is the bonus just for certain slots or any games
Sarah (21:23:48): You can play it where you want, just remember this
Sarah (21:23:49): Whilst playing with a bonus you will not be able or allowed to play the following games: Tower Quest, Koi Princess, Dr Jekyll & Mr Hyde, Ladies Nite, Game of Thrones, Scrooge, Spring Break, Eye of the Kraken, BloodSuckers, Lucky Angler, Big Bang, Forsaken Kingdom, The Wish Master, Devil's Delight, Champion of the Track, Robin Hood, Pearls of India, Royal Masquerade, Tomb Raider 2, Untamed Bengal Tiger, Untamed Giant Panda, Untamed Wolf Pack, 1429 Uncharted Seas, Untamed Crowned Eagle and Castle Builder.
Stephen Mclachlan (21:25:18): ok saraha you time an effort is appreciated and its the first time a have ever lost 20 bux without dropping it
Sarah (21:25:27): We will get back to you as soon as we have sorted this out and found your deposits
Sarah (21:25:27): Haha
Stephen Mclachlan (21:25:37): lol
Stephen Mclachlan (21:26:11): please do sure you never dropped it any way you must be busy so goodbye take care stay safe
Sarah (21:26:42): Have a good weekend!
Now right after that a deposit from same card in the same way to netteller the money went in in under a minute. So saturday comes the morning pass by, no one has yet got back to me. Wait another hour or so an am thinking what is the problem as there wasnt with netteller and at first a sent them a clear copy in back an white that states an dates and uses words like " Authorisation fee" or If I have misunderstood the definition of the words. surely this is as clear as the light of day
06/05/2016 5404********9854 Auth: Thrills.com,MALTA,MLT 10.25 USD XR 1.451841 Debit -£7.06
Yeah totally understand why they asked for screen shot as you read they have it, because a print out a could make myself and just incase they lose that also sent another screen on my second email of the day posted to thrills. No reply infact worse NO ACKNOWLEDGEMENT rude manners cost nothing. THE ANGELS work will soon be killed the murder of it is brewing although maybey not planned an error IS NOW GROWING AND ABOUT TO BECOME AN ISSUE and they have made it so by there own actions, 24 hrs now passed no contact totally BLANKED ME TREATING AS AN ASSOLE I enter live chat and after this live chat out thoose 24hrs that have passed 2of thhem been spent hanging around THRILLS LIVE CHAT, MAN A LOVE FRIDAYS
here is that chat script ,,,,,, REMBER THE MOVIE GONE IN 60 SECONDS
Chatlog - [TDD-RMTRJ-535] - 05/07/2016
S
support-en@thrills.com
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Sat 21:25
You
Chat transcript from 05/07/2016
Stephen Mclachlan (21:47:17): have you found my money???????
Stephen Mclachlan (22:13:34): hello
Stephen Mclachlan (22:17:39): a need to go now thats like 30 miutes have to collect my daughter i shall come back again sayt 20 minutes although no one hs even responded to my 2 emais a sent either today#
Liisa (22:22:25): Hello Stephen
Liisa (22:22:39): How may I help you?
Stephen Mclachlan (22:23:41): lisa
MAN WHERE THE FOXHAT yes a said a going but hell man SOME FOLKS CANT TYPE THERe NAME IN 60 seconds so by the time a post this SINCE THAT Friday feel good man feelin and my deposit 30 hrs have passed we are going into day 2 yes and HOW MANY MORE HRS WILL A HAVE TO SIT IN CHAT,, WRITING AN SENDING EMAIL OF WHICH I KNOW ARE BEING READ
THEY HAVE SEEN THEM BUT THEY CHOOSE TO RUIN THE WORK OF A COLLEGE AND KNOW TAKING UP THAT MUCH OF MY TIME THAT IWELL YOU WOULDNT GO OUT TO WRK FOR IT ALSO AM BECOMING AN ANGRY PISSED OF MAN WHOM KNOWS WHEN AS THE IRISH WOULD SAY YOU TRYING TO TAKE FOR A CANT BECAUSE YOU THINK YOU CAN..............,, THE ANGELS HARD WORK HAS NOW BEEN MURDERED AN KILLED BY ITS OWN >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D[ :-
Très bien, les troupes
Hier soir, le vendredi soirVendredi soir c'est génial, dimanche certains aiment mais je ne suis tout simplement pas
ce type d'homme, c'est pour Dieu, les gars ne font pas Dieu, l'homme du vendredi soir, bien qu'un peu plus âgé maintenant, donc c'est ce qui se passe, les changements palliatifs, c'est un peu un gâteau au lieu d'une cocaïne. Le plaisir coupable est le même que la plupart ici THE SLOTS, alors rentrez chez vous via mon courrier électronique pour voir qui me tentera, qui ce sera,,, j'ai décidé que Thrills pourrait le faire pour moi ce soir, mon budget n'était pas gros et il y avait un accord, faites un dépôt aujourd'hui et obtenez 35 tours gratuits 10 instantanément, puis 25 autres samedi, donc avec un budget de 10 $, c'est parfait même si je perds mes 10 $ (notez les mots en majuscules) ce soir et j'ai encore cette petite chance de gagner samedi. Je me connecte, ouvre les dépôts à la caisse, mes 10 $, ils facturent des frais de 21 cents, appelés frais d'autorisation. Casher m'informe alors que le problème a échoué, veuillez réessayer, mais si le problème persiste, contactez le support. Prenez-en 2 mais oui, cela persiste avant d'aller au support. Je vérifie que mon compte bancaire a peut-être mal saisi le code de sécurité secondaire de ma carte Mastercard. Aucun code n'est bon mais Thrill a effectué 2 dépôts de 10 $ et des frais d'autorisation de 42c. LE MOT AUTORISATION signifie à lui seul qu'ils ont mes fonds et sinon pourquoi vous facturez 42c... Le budget de 10 $ est maintenant de 20 $, ce qui peut-être qu'un personne ne peut pas se permettre pourrait avoir une facture à venir, alors obtenez des frais bancaires de 50 $, j'ai besoin d'un sauveur et moi étant un HOMME DU VENDREDI QUI N'EST PAS UN HOMME DIEU, mes prières ont été exaucées sous la forme d'un ANGE DE soutien CONNU POUR MOI SOUS LE NOM DE SARAH, voici le chat d'assistance, un excellent service client
Journal de discussion - [XJB-KUZLR-945] - 06/05/2016
S
support-fr@thrills.com
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vendredi 20h30
Toi
Transcription du chat du 06/05/2016
Stephen Mclachlan (20:41:29) : a effectué un dépôt de 10 $ mais votre caissier a dit qu'il avait échoué et pour réessayer, alors il l'a fait, encore une fois votre caissier a dit qu'il avait échoué. Donc, je viens de me connecter à mon compte bancaire et sur mon relevé, il m'informe que mes deux dépôts ont réussi et que j'ai maintenant gagné 10 $ à des frissons alors que j'avais l'habitude de le faire, mais votre caissier n'a toujours pas mis d'argent dedans. mon compte avec toi
Stephen Mclachlan (20:54:52) : toujours là, j'ai dû aller aux toilettes pendant 1 minute
Stephen Mclachlan (20:56:29) : bonjour, je suis de retour
Sarah (20:57:37) : Salut Stephen !
Sarah (20:57:40) : Désolé pour la file d'attente
Sarah (20:57:42) : tu es toujours là ?
Stephen Mclachlan (20:57:43) : Bonjour
Stephen Mclachlan (20:57:49) : oui
Stephen Mclachlan (20:57:53) : je suis là
Sarah (20:57:56) : laisse-moi vérifier ton compte
Stephen Mclachlan (20:58:49) : ok merci, cela s'affiche sur mon compte et vos frais de 2,5 % pour l'utilisation de la carte
Sarah (20:59:06) : Pouvez-vous me donner le numéro de référence des transactions manquantes ?
Stephen Mclachlan (20:59:20) : depuis mon compte
Sarah (21:00:02) : compte bancaire oui s'il vous plaît
Stephen Mclachlan (21:00:19) :
Date Type de transaction par carte Crédit Débit
05/06/2016 5404********9854 Frais d'autorisation Débit -0,21 £
05/06/2016 5404********9854 Auteur : Thrills.com, MALTE, MLT 10,25 USD XR 1,451841 Débit - 7,06 £
05/06/2016 5404********9854 Frais d'autorisation Débit -0,21 £
05/06/2016 5404********9854 Auteur : Thrills.com, MALTE, MLT 10,25 USD XR 1,451841 Débit - 7,06 £
Sarah (21:00:32) : Hmm, aucun numéro de référence n'est affiché, pouvez-vous les trouver ?
Stephen Mclachlan (21:01:11) : je viens de vous envoyer les informations de 2 paiements effectués sur vous-même
Sarah (21:02:33) : Juste un instant
Stephen Mclachlan (21:02:42) : ok merci
Sarah (21:03:27) : Pourriez-vous nous fournir une capture d'écran des dépôts s'il vous plaît ?
Sarah (21:03:31) : Vous pouvez le joindre ici
Stephen Mclachlan (21:04:10) : je vais essayer, s'il vous plaît, soyez patient avec moi
Stephen Mclachlan (21:04:21) : une minute
Sarah (21:04:25) : Bien sûr, pas pressé
Sarah (21:04:35) : Je le transmettrai à notre équipe des paiements
Stephen Mclachlan (21:09:16) : le voici
Stephen Mclachlan (21:09:55) : désolé, cela a pris si longtemps, pas le meilleur dans ce domaine
Stephen Mclachlan (21:11:00) : le meilleur, c'est qu'il a seulement l'habitude de déposer 10 bux et maintenant il en a 20 et il ne semble pas l'avoir
Stephen Mclachlan (21:11:32) : bonjour, tu es toujours là
Sarah (21:11:44) : Oui bien sûr, je l'ai transmis à notre service des paiements
Sarah (21:11:47) : juste un instant
Stephen Mclachlan (21:12:27) : ok Sarah merci, j'ai juste besoin de répondre à ma porte, quelqu'un sonne
Stephen Mclachlan (21:14:30) : je suis de retour
Stephen Mclachlan (21:14:34) : mdr
Stephen Mclachlan (21:14:48) : on dirait Mick Jackson
Sarah (21:15:10) : :-)
Sarah (21:15:22) : Attendez un instant, une enquête est en cours
Stephen Mclachlan (21:16:47) : pas de soucis même si cela devrait être comme maintenant, je pourrais perdre 20 bux au lieu de 10 et je pense que c'est de mauvais augure maintenant et ça me fait mal de perdre
Stephen Mclachlan (21:16:59) : mdr
Sarah (21:19:14) : Nous devrons intensifier cette démarche et nous vous enverrons un e-mail lorsque vos dépôts auront été trouvés.
Sarah (21:19:20) : Je suis désolée pour ça.
Stephen Mclachlan (21:20:32) : mec, tu te moques de moi
Stephen Mclachlan (21:20:49) : c'est ma soirée en fumée
Sarah (21:21:06) : J'ajouterai un bonus de bonne volonté sur votre compte pour cela
Sarah (21:21:20) : Malheureusement, je ne peux rien faire d'autre à ce stade.
Sarah (21:21:28) : Vos dépôts seront retrouvés à coup sûr
Stephen Mclachlan (21:21:44) : Sarah qui est très gentille et aussi le signe d'un site de première classe
Stephen Mclachlan (21:22:26) : je rédigerai une critique sur ma tourbière de casino sur votre excellent service client
Stephen Mclachlan (21:22:33) : blog
Sarah (21:23:12) : Génial à entendre !
Stephen Mclachlan (21:23:19) : le bonus est-il réservé à certaines machines à sous ou à n'importe quel jeu
Sarah (21:23:48) : Vous pouvez le jouer où vous voulez, rappelez-vous simplement ceci
Sarah (21:23:49) : Lorsque vous jouez avec un bonus, vous ne pourrez pas ou ne serez pas autorisé à jouer aux jeux suivants : Tower Quest, Koi Princess, Dr Jekyll & Mr Hyde, Ladies Nite, Game of Thrones, Scrooge, Spring Break. , Eye of the Kraken, BloodSuckers, Lucky Angler, Big Bang, Forsaken Kingdom, The Wish Master, Devil's Delight, Champion of the Track, Robin Hood, Pearls of India, Royal Masquerade, Tomb Raider 2, Tigre du Bengale indompté, Panda géant indompté , Meute de loups indomptés, 1429 Mers inexplorées, Aigle couronné indompté et Constructeur de châteaux.
Stephen Mclachlan (21:25:18) : ok Sarah, ton temps, un effort est apprécié et c'est la première fois que je perds 20 bux sans le laisser tomber
Sarah (21:25:27) : Nous vous répondrons dès que nous aurons réglé ce problème et trouvé vos dépôts
Sarah (21:25:27) : Haha
Stephen Mclachlan (21:25:37) : mdr
Stephen Mclachlan (21:26:11) : s'il vous plaît, assurez-vous de ne jamais l'avoir laissé tomber, vous devez être occupé, alors au revoir, prenez soin de vous, restez en sécurité
Sarah (21:26:42) : Bon week-end !
Maintenant, juste après, un dépôt de la même carte de la même manière vers Neteller, l'argent est entré en moins d'une minute. Alors samedi arrive le matin, personne ne m'a encore répondu. Attendez encore environ une heure et je réfléchis à quel est le problème car il n'y en avait pas avec Neteller et au début, je leur ai envoyé une copie claire au dos d'un blanc qui indique une date et utilise des mots comme "Frais d'autorisation" ou Si j'ai mal compris la définition de les mots. c'est sûrement aussi clair que la lumière du jour
05/06/2016 5404********9854 Auteur : Thrills.com, MALTE, MLT 10,25 USD XR 1,451841 Débit - 7,06 £
Ouais, je comprends tout à fait pourquoi ils ont demandé une capture d'écran pendant que vous lisez qu'ils l'ont, parce qu'une impression que je pourrais faire moi-même et juste au cas où ils perdraient, cela a également envoyé un autre écran sur mon deuxième e-mail de la journée publié sur Thrus. Aucune réponse, en fait pire AUCUNE RECONNAISSANCE, les manières grossières ne coûtent rien. Le travail des ANGES sera bientôt tué, le meurtre se prépare bien que peut-être pas planifié, une erreur EST MAINTENANT GRANDISSANTE ET SUR LE POINT DE DEVENIR UN PROBLÈME et ils l'ont fait par leurs propres actions, 24 heures se sont maintenant écoulées, aucun contact m'a totalement BLANCHE ME TRAITANT COMME UN ASSOLE J'entre dans le chat en direct et après ce chat en direct, je sors les 24 heures qui se sont écoulées, dont 2 ont été passées à traîner THRILLS LIVE CHAT, MAN A LOVE Fridays
voici ce script de chat ,,,,,, SOUVENEZ-VOUS DU FILM PARTI EN 60 SECONDES
Journal de discussion - [TDD-RMTRJ-535] - 05/07/2016
S
support-fr@thrills.com
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samedi 21h25
Toi
Transcription du chat du 05/07/2016
Stephen Mclachlan (21:47:17) : avez-vous trouvé mon argent ???????
Stephen Mclachlan (22:13:34) : bonjour
Stephen Mclachlan (22:17:39) : je dois y aller maintenant, c'est comme 30 minutes pour récupérer ma fille, je reviendrai dans 20 minutes bien que personne n'ait même répondu à mes 2 e-mails envoyés aujourd'hui #
Liisa (22:22:25) : Bonjour Stephen
Liisa (22:22:39) : Comment puis-je vous aider ?
Stephen Mclachlan (22:23:41) : Lisa
HOMME OÙ LE FOXHAT oui, il a dit ça va mais bon sang mec CERTAINS GENS NE PEUVENT PAS TAPPER SON NOM EN 60 secondes donc au moment où un message ce DEPUIS CE vendredi, je me sens bien, homme, je me sens et mon dépôt 30 heures se sont écoulées, nous entrons dans le jour 2 oui et COMBIEN D'HEURES SUPPLÉMENTAIRES DEVRONS-NOUS S'ASSOIR DANS LE CHAT, EN ÉCRIVANT UN EMAIL D'ENVOI DONT JE SAIS QUE SONT LUS
ILS LES ONT VU MAIS ILS CHOISISSENT DE RUINER LE TRAVAIL D'UN COLLÈGE ET SAVENT QUE JE PRENDS TELLEMENT DE MON TEMPS QUE JE NE VOULAIS PAS SORTIR TRAVAILLER CAR CELA SUIS AUSSI DEVENU UN HOMME EN COLÈRE QUI SAIT QUAND COMME LES IRLANDAIS LE DIRAIENT VOUS ESSAYEZ DE PRENDRE POUR UN CANT PARCE QUE VOUS PENSEZ QUE VOUS POUVEZ..............,, LE TRAVAIL DUR DES ANGES A MAINTENANT ÉTÉ ASSASSINÉ ET TUÉ PAR SON PROPRE >:D >:D >:D > :D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D -
- Répondu par
- MelissaN
- à May 08, 16, 01:30:05 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hello Stephen Clax Mclachlan,
Sorry to hear you are facing the issue with the casino Thrills. The casino rep will be notified and hope he will get back to us shortly with the explanation regarding your deposits. In the meantime, you can PM me your casino username. Thank you.
We'll keep you posted.
Kind regards.Bonjour Stephen Clax Mclachlan,
Désolé d'apprendre que vous êtes confronté à un problème avec le casino Thrills. Le représentant du casino sera informé et espère qu'il nous répondra sous peu avec des explications concernant vos dépôts. En attendant, vous pouvez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino. Merci.
Nous vous tiendrons au courant.
Cordialement. -
- Répondu par
- Thrills Casino
- à May 11, 16, 04:40:48 AM
- Représentant du casino 5
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi
Super sorry for the issues you have been having with the payments. What happend is that the payment clearly as you stated was sent from your account but it wasnt recived by our payment team. What we are doing now is that we are contacting the payment provider to sort it out. I will guarantee you that your money will not be lost due to this. I will send you a PM with more details and what I can do to compensate you for the hassle.
Once again very sorry for the issue and we are doing our best to sort it out for you
Regards
ErikSalut
Je suis vraiment désolé pour les problèmes que vous rencontrez avec les paiements. Ce qui s'est passé, c'est que le paiement, comme vous l'avez clairement indiqué, a été envoyé depuis votre compte mais n'a pas été reçu par notre équipe de paiement. Ce que nous faisons maintenant, c'est contacter le fournisseur de paiement pour régler le problème. Je vous garantis que votre argent ne sera pas perdu à cause de cela. Je vous enverrai un MP avec plus de détails et ce que je peux faire pour vous dédommager pour les tracas.
Encore une fois, je suis désolé pour ce problème et nous faisons de notre mieux pour le résoudre pour vous.
Salutations
Érik -
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Aug 05, 16, 10:26:48 AM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Waiting for 5 withdraws from thrills still??
Can you get a rep to speed it up please?
Thanks
DreamRJJ'attends encore 5 retraits de sensations fortes ??
Pouvez-vous obtenir un représentant pour accélérer le processus, s'il vous plaît ?
Merci
RêveRJ -
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Aug 05, 16, 03:07:55 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I could do with help please regarding my thrills account and my outstanding 5 withdraws totalling £640
Because for some reason they just decided to close my account until further notice, without any explanation what so ever.
I started depositing here in the last week, it was fine for just over a week done ID and everything, made deposits and withdraws that got processed fine. But now today out of the blue, they decide to close my account and i still have not had my £640 owed? I thought thrlls was a good casino? please help me get my money owed.
Thanks
DreamRJJ'aurais besoin d'aide s'il vous plaît concernant mon compte de sensations fortes et mes 5 retraits en suspens totalisant 640 £
Parce que pour une raison quelconque, ils ont simplement décidé de fermer mon compte jusqu'à nouvel ordre, sans aucune explication.
J'ai commencé à déposer ici la semaine dernière, tout s'est bien passé pendant un peu plus d'une semaine, j'ai fait une pièce d'identité et tout, j'ai effectué des dépôts et des retraits qui ont été traités correctement. Mais maintenant, aujourd'hui, à l'improviste, ils décident de fermer mon compte et je n'ai toujours pas reçu mes 640 £ dus ? Je pensais que Thrlls était un bon casino ? s'il vous plaît, aidez-moi à récupérer mon argent.
Merci
RêveRJ -
- Répondu par
- Allstarmikey
- à Aug 05, 16, 03:31:55 PM
- Super Hero 2368
- actif la dernière fois il y a environ 18 jours
Really? At Thrills ...
Darn ... and I thought I found a good and trustworthy casino ... ... ...
now Im worried... Hope u will get ur money soon !Vraiment? À sensations...
Bon sang... et je pensais avoir trouvé un bon casino digne de confiance... ... ...
maintenant je suis inquiet... J'espère que tu auras bientôt ton argent ! -
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Aug 05, 16, 03:32:10 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
No need now.
Sorted, i just went again to live chat, and they said now they have paid my withdraws
That made me have a panic attack when they closed my account £640 is a lot. I been in a nice streak the last few days again.
anyway they said now it was just a routine security check, my account is now reopen.
Thanks
DreamRJPas besoin maintenant.
Trié, je viens de retourner au chat en direct, et ils ont dit que maintenant ils avaient payé mes retraits
ça m'a fait faire une crise de panique quand ils ont fermé mon compte, 640 £, c'est beaucoup. J'ai encore été dans une belle séquence ces derniers jours.
de toute façon, ils ont dit que c'était juste un contrôle de sécurité de routine, mon compte est maintenant rouvert.
Merci
RêveRJ -
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Aug 05, 16, 03:34:51 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Really? At Thrills ...
Darn ... and I thought I found a good and trustworthy casino ... ... ...
now Im worried... Hope u will get ur money soon !
I just posted a reply thanks, and i think it is a good casino, but this also scared me too and gave me a panic attack, but it is now sorted thank god, i got my withdraws and my account is reopen again. damn that scared me lol.
It was just a routine security check they said, but why couldn't they tell me that before, why did support just say Account closed until further notice, and then refuse to say anything more than that, oh well, sorted now
Vraiment? À sensations...
Bon sang... et je pensais avoir trouvé un bon casino digne de confiance... ... ...
maintenant je suis inquiet... J'espère que tu auras bientôt ton argent !
je viens de poster une réponse merci, et je pense que c'est un bon casino, mais cela m'a aussi fait peur et m'a donné une crise de panique, mais c'est maintenant réglé, Dieu merci, j'ai reçu mes retraits et mon compte est rouvert. putain ça m'a fait peur mdr.
C'était juste un contrôle de sécurité de routine, ont-ils dit, mais pourquoi n'ont-ils pas pu me le dire avant, pourquoi le support a-t-il simplement dit Compte fermé jusqu'à nouvel ordre, puis refusé de dire autre chose que cela, eh bien, c'est réglé maintenant -
- Répondu par
- MelissaN
- à Aug 05, 16, 05:39:39 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Great DreamRJ!
I'm glad it has been sorted out!
Now you can relax!Super rêveRJ !
Je suis content que cela ait été réglé !
Maintenant vous pouvez vous détendre ! -
- Répondu par
- Allstarmikey
- à Aug 05, 16, 09:28:40 PM
- Super Hero 2368
- actif la dernière fois il y a environ 18 jours
Phew thats good news
Glad everything got sorted in a good wayOuf c'est une bonne nouvelle
Heureux que tout se soit bien réglé -
- Répondu par
- bruno.berlafa
- à Dec 07, 16, 11:09:07 AM
- Représentant du casino 2
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi guys
First of all, sorry for the delay. My name is Bruno and I will be representing Thrills, Superlenny and Kaboo Casino here at LCB.
My collegue Erik is still around the block, but we decided to split our time among the different forums out there. Rest assured he is
alive and happy as ever.
I saw that the latest posts here regarding some game related issues. Recently we switched from Everymatrix to IGC and it has been a huge project involving all 3 brands of ours. Needless to say there has been some minor bugs. It sucks (we know), but rest assured the team are working on fixing all issues that have been rapported by you and others.
We have since we went live with the new platform been taking care of the most urgent issues, but if you spot any issues feel free to ping me here.
I appreciate that you take your valuable time in order to give us feedback. In the end of the day we want to make sure to give you as an players the best possible experience out there.
On a more personal note for those who don´t know me. I am originally Swedish, but I have Croatian/Macedonian roots. Due to Swedish weather I escaped with my wife to down south Spain. Since 3 years back I have been representing Thrills, Superlenny and Kaboo. My favourite game is and will always be Blood Suckers since I had my first major win there.
Regards
Bruno BSalut les gars
Tout d'abord désolé pour le retard. Je m'appelle Bruno et je représenterai Thrills, Superlenny et Kaboo Casino ici au LCB.
Mon collègue Erik est toujours dans les parages, mais nous avons décidé de partager notre temps entre les différents forums. Rassurez-vous, il est
vivant et heureux comme toujours.
J'ai vu les derniers messages ici concernant certains problèmes liés au jeu. Récemment, nous sommes passés d'Everymatrix à IGC et cela a été un énorme projet impliquant nos 3 marques. Inutile de dire qu'il y a eu quelques bugs mineurs. C'est nul (nous le savons), mais soyez assuré que l'équipe travaille à résoudre tous les problèmes signalés par vous et d'autres.
Depuis la mise en ligne de la nouvelle plate-forme, nous nous occupons des problèmes les plus urgents, mais si vous rencontrez des problèmes, n'hésitez pas à m'envoyer un ping ici.
J'apprécie que vous preniez votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires. En fin de compte, nous voulons nous assurer de vous offrir, en tant que joueur, la meilleure expérience possible.
Sur une note plus personnelle pour ceux qui ne me connaissent pas. Je suis d'origine suédoise, mais j'ai des racines croates/macédoniennes. En raison du climat suédois, je me suis enfui avec ma femme dans le sud de l'Espagne. Depuis 3 ans je représente Thrills, Superlenny et Kaboo. Mon jeu préféré est et sera toujours Blood Suckers puisque j’y ai remporté ma première victoire majeure.
Salutations
Bruno B.3/ 5
3.7/ 5
-
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Dec 31, 16, 11:13:28 AM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
@bruno.berlafa - My withdraw of £330 is still pendin g and has still not been processed to my skrill. Everytime i am able to win and do a withdraw in thrills casino they take too long to be processed. Other casinos i play at i get them fast. So can you please sort this out for me my thrills username is: DreamRJ Thanks
@bruno.berlafa - Mon retrait de 330 £ est toujours en attente et n'a toujours pas été traité sur mon Skrill. Chaque fois que je parviens à gagner et à effectuer un retrait dans un casino à sensations fortes, leur traitement prend trop de temps. Dans les autres casinos dans lesquels je joue, je les reçois rapidement. Alors pouvez-vous s'il vous plaît régler cela pour moi, mon nom d'utilisateur passionnant est : DreamRJ Merci
3.2/ 5
-
- Répondu par
- Mojo Jojo
- à Dec 31, 16, 01:37:21 PM
- Super Hero 1212
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
LuckyRJ wrote:
@bruno.berlafa - My withdraw of £330 is still pendin g and has still not been processed to my skrill. Everytime i am able to win and do a withdraw in thrills casino they take too long to be processed. Other casinos i play at i get them fast. So can you please sort this out for me my thrills username is: DreamRJ Thankshello RJ, I had the same experience with my withdrawal it seems their hands are full so withdrawals will be a bit slower than usual, I got mine about 16 hours later. they usually process withdrawals within an hour.
LuckyRJ a écrit :
@bruno.berlafa - Mon retrait de 330 £ est toujours en attente et n'a toujours pas été traité sur mon Skrill. Chaque fois que je parviens à gagner et à effectuer un retrait dans un casino à sensations fortes, leur traitement prend trop de temps. Dans les autres casinos dans lesquels je joue, je les reçois rapidement. Alors pouvez-vous s'il vous plaît régler cela pour moi, mon nom d'utilisateur passionnant est : DreamRJ Mercibonjour RJ, j'ai eu la même expérience avec mon retrait, il semble que leurs mains soient pleines donc les retraits seront un peu plus lents que d'habitude, j'ai reçu le mien environ 16 heures plus tard. ils traitent généralement les retraits dans un délai d'une heure.
3.2/ 5
-
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Dec 31, 16, 02:01:01 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
IamLeo wrote:
LuckyRJ wrote:
@bruno.berlafa - My withdraw of £330 is still pendin g and has still not been processed to my skrill. Everytime i am able to win and do a withdraw in thrills casino they take too long to be processed. Other casinos i play at i get them fast. So can you please sort this out for me my thrills username is: DreamRJ Thankshello RJ, I had the same experience with my withdrawal it seems their hands are full so withdrawals will be a bit slower than usual, I got mine about 16 hours later. they usually process withdrawals within an hour.
Thanks for reply.
And not for me they dont for some reason. they always take 24 hours or more usually, few exceptions is 16-18 hours. but it just isnt acceptable this day and age, when i play in other casinos and get them within an hour, rizk casino, videoslots casino, leovegas casino to name a few. Thrills should be trying to make customers happy and speed them up, that is the main reason people come back to a specific casino based on speed of withdraws. :)
IamLeo a écrit :LuckyRJ a écrit :
@bruno.berlafa - Mon retrait de 330 £ est toujours en attente et n'a toujours pas été traité sur mon Skrill. Chaque fois que je parviens à gagner et à effectuer un retrait dans un casino à sensations fortes, leur traitement prend trop de temps. Dans les autres casinos dans lesquels je joue, je les reçois rapidement. Alors pouvez-vous s'il vous plaît régler cela pour moi, mon nom d'utilisateur passionnant est : DreamRJ Mercibonjour RJ, j'ai eu la même expérience avec mon retrait, il semble que leurs mains soient pleines donc les retraits seront un peu plus lents que d'habitude, j'ai reçu le mien environ 16 heures plus tard. ils traitent généralement les retraits dans un délai d'une heure.
Merci pour votre réponse.
Et pas pour moi, ils ne le font pas pour une raison quelconque. ils prennent toujours 24 heures ou plus généralement, à quelques exceptions près, 16 à 18 heures. mais ce n'est tout simplement pas acceptable de nos jours, quand je joue dans d'autres casinos et que je les obtiens en une heure, le casino rizk, le casino videoslots, le casino leovegas pour n'en nommer que quelques-uns. Les sensations fortes devraient essayer de rendre les clients heureux et de les accélérer, c'est la principale raison pour laquelle les gens reviennent dans un casino spécifique en fonction de la rapidité des retraits. :)
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- Répondu par
- Mojo Jojo
- à Dec 31, 16, 02:23:52 PM
- Super Hero 1212
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
That is kinda odd indeed because I got my money within an hour but no longer than 4 hours.
Lightning fast withdrawals is also the main reason for players to come back. Well I hope they will processed your withdrawal ASAP :)
congrats on your winnings by the way.
C'est en effet un peu étrange car j'ai reçu mon argent en une heure mais pas plus de 4 heures.
Les retraits ultra-rapides sont également la principale raison pour laquelle les joueurs reviennent. Eh bien, j'espère qu'ils traiteront votre retrait dès que possible :)
au fait, félicitations pour vos gains.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Jan 01, 17, 09:19:21 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi LuckyRJ,
We're going to forward your username to the casino rep.
Bonjour LuckyRJ,
Nous allons transmettre votre nom d'utilisateur au représentant du casino.
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- Répondu par
- bruno.berlafa
- à Jan 01, 17, 12:54:47 PM
- Représentant du casino 2
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi LuckyRJ,
Confirmed with our payment team it got processed 2016-12-31 16:54:55. Due to holidays things have taken a bit time more then our goal to be one of the fastest options out there. Sorry for the delay and wish you all the best this year.
RegardsBruno
Bonjour LuckyRJ,
Confirmé auprès de notre équipe de paiement, le traitement a été effectué le 31/12/2016 à 16:54:55. En raison des vacances, les choses ont pris un peu plus de temps que notre objectif d'être l'une des options les plus rapides du marché. Désolé pour le retard et je vous souhaite tout le meilleur cette année.
SalutationsBruno
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