Dear Quickwitted,
Apologies for the inconvenience.
We understand there has been an issue with your withdrawal, and we would like to resolve it as quickly as possible. To better assist you, please email our manager at paul_vip@trinocasino.com and include your Trino Casino username. Our manager will look into your case in detail and ensure the issue is resolved for you.
In addition, if you ever encounter any further difficulties, feel free to reach out to our support team at support@trinocasino.com or contact us via live chat on our website at any time. We’re here to help at all times!
Thanks in advance!
Best regards,
Trino Casino team
Cher Quickwitted ,
Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée.
Nous comprenons qu'il y a eu un problème avec votre retrait et nous souhaitons le résoudre le plus rapidement possible. Pour mieux vous aider, veuillez envoyer un e-mail à notre responsable à l'adresse paul_vip@trinocasino.com et indiquer votre nom d'utilisateur Trino Casino. Notre responsable examinera votre cas en détail et s'assurera que le problème est résolu pour vous.
De plus, si vous rencontrez d'autres difficultés, n'hésitez pas à contacter notre équipe d'assistance à l'adresse support@trinocasino.com ou à nous contacter via le chat en direct sur notre site Web à tout moment. Nous sommes là pour vous aider à tout moment !
Merci d'avance!
Cordialement,
L'équipe du Casino Trino