Casino Extreme is blacklisted at other forums but not here? Here is the information I received
"E Gambling Montenegro has been exposed in performing dodgy licensing operations. Casino operators currently operating under their license are considered not regulated and are not able to provide even a basic level of players protection."
Licence Casino Extrême
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- Bitspender
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Meilleurs bonus
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Casino Extreme
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- Bitspender
- à Dec 21, 15, 04:24:16 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Original Traduction traduit parCasino Extreme est sur la liste noire d'autres forums mais pas ici ? Voici les informations que j'ai reçues
"E Gambling Monténégro a été exposé en effectuant des opérations de licence douteuses. Les opérateurs de casino opérant actuellement sous leur licence sont considérés comme non réglementés et ne sont pas en mesure de fournir ne serait-ce qu'un niveau de base de protection des joueurs."4.6/ 5
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- Répondu par
- catseye262
- à Dec 22, 15, 02:29:33 AM
- Jr. Member 83
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Casino Extreme is blacklisted at other forums but not here? Here is the information I received
"E Gambling Montenegro has been exposed in performing dodgy licensing operations. Casino operators currently operating under their license are considered not regulated and are not able to provide even a basic level of players protection."
i didnt see any reports of blacklisting...
Im just a new player here... but i do a lot of research b4 depositing anywhere, after being satisfied with my findings, i made my 1st deposit here just a few days ago.... im happy with my experience & will deposit again =)
Casino Extreme est sur la liste noire d'autres forums mais pas ici ? Voici les informations que j'ai reçues
"E Gambling Monténégro a été exposé en effectuant des opérations de licence douteuses. Les opérateurs de casino opérant actuellement sous leur licence sont considérés comme non réglementés et ne sont pas en mesure de fournir ne serait-ce qu'un niveau de base de protection des joueurs."
je n'ai vu aucun rapport de liste noire...
Je suis juste un nouveau joueur ici... mais je fais beaucoup de recherches pour déposer b4 n'importe où, après avoir été satisfait de mes découvertes, j'ai effectué mon premier dépôt ici il y a quelques jours à peine.... je suis satisfait de mon expérience et je déposerai encore une fois =)4.6/ 5
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 22, 15, 06:10:47 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Casino Extreme is blacklisted at other forums but not here? Here is the information I received
"E Gambling Montenegro has been exposed in performing dodgy licensing operations. Casino operators currently operating under their license are considered not regulated and are not able to provide even a basic level of players protection."
i didnt see any reports of blacklisting...
Im just a new player here... but i do a lot of research b4 depositing anywhere, after being satisfied with my findings, i made my 1st deposit here just a few days ago.... im happy with my experience & will deposit again =)
Well maybe you didn't research it closely. Because surely a well reputed site has them blacklisted and for the reason I posted!
Casino Extreme est sur la liste noire d'autres forums mais pas ici ? Voici les informations que j'ai reçues
"E Gambling Monténégro a été exposé en effectuant des opérations de licence douteuses. Les opérateurs de casino opérant actuellement sous leur licence sont considérés comme non réglementés et ne sont pas en mesure de fournir ne serait-ce qu'un niveau de base de protection des joueurs."
je n'ai vu aucun rapport de liste noire...
Je suis juste un nouveau joueur ici... mais je fais beaucoup de recherches pour déposer b4 n'importe où, après avoir été satisfait de mes découvertes, j'ai effectué mon premier dépôt ici il y a quelques jours à peine.... je suis satisfait de mon expérience et je déposerai encore une fois =)
Eh bien, peut-être que vous n'avez pas fait de recherches approfondies. Parce qu'un site bien réputé les a sûrement mis sur liste noire et pour la raison pour laquelle j'ai posté !4.6/ 5
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- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 22, 15, 06:13:45 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Infact this is from another site:
Home > All Reviews » Casino Extreme
Casino Extreme Review
3.25 out of 10
Join Casino Extreme Casino Now!
Visit Casino Extreme Casino
Trustworthiness: 2/10
Payout Speed: 0/10
Customer Service: 10/10
Bonuses: 1/10
Software: 6/10
Slot House Edge: 0/10
Comp Points: 7/10
Licensing: 2/10
Overall: 3.25
Ratings explained
Overview
Review last updated – November 2015
We do NOT recommend playing with Casino Extreme.
Casino Extreme are a stand alone RealTime Gaming casino with a non-responsive attitude towards complaints.
Trustworthiness 2/10
Due to their Not Recommended status we did not feel comfortable sending a reviewer to Casino Extreme.
Casino Extreme don't appear to be particularly well trafficked and we could find little information about them coming from players. What we did find is that XXX lists them as 'Not Recommended' due to their unresponsiveness to player complaints and there have been issue communicating with affiliates as well as highlighted at AGD.
As such we are going to set Casino Extreme's complaint status to Red until we have reason to change it.En fait, cela vient d'un autre site :
Accueil > Tous les commentaires » Casino Extreme
Revue extrême du casino
3,25 sur 10
Rejoignez Casino Extreme Casino maintenant !
Visitez Casino Extreme Casino
Fiabilité : 2/10
Vitesse de paiement : 0/10
Service client : 10/10
Bonus : 1/10
Logiciel : 6/10
Bord de la maison de machines à sous : 0/10
Points comp : 7/10
Licence : 2/10
Globale : 3,25
Notes expliquées
Aperçu
Dernière mise à jour de la revue – novembre 2015
Nous ne recommandons PAS de jouer avec Casino Extreme.
Casino Extreme est un casino RealTime Gaming autonome avec une attitude non réactive envers les plaintes.
Fiabilité 2/10
En raison de leur statut Non recommandé, nous ne nous sommes pas sentis à l'aise d'envoyer un évaluateur à Casino Extreme.
Casino Extreme ne semble pas faire l'objet d'un trafic particulièrement important et nous avons pu trouver peu d'informations à leur sujet provenant des joueurs. Ce que nous avons constaté, c'est que XXX les répertorie comme « Non recommandé » en raison de leur manque de réponse aux plaintes des joueurs et qu'il y a eu des problèmes de communication avec les affiliés ainsi que des problèmes soulignés à l'AGD.
En tant que tel, nous allons définir le statut de la plainte de Casino Extreme sur Rouge jusqu'à ce que nous ayons une raison de le modifier.4.6/ 5
-
- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 22, 15, 10:42:32 AM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Extreme has been one of the best casinos I have ever dealt with! I play every day & have for several years. I do not play at many RTG's because of the reputation that follows them, however, I deposit at Extreme several times a week & I have withdrawn just about as much as I have deposited. The transactions are always instant & I am on a first name basis with all of the support staff team. Every person who is questioning Extreme's ability to pay can just look at the previous posts I have made about them.
For instance on my first $20 deposit, I cashed out $250+ ... then a few days later, I deposit two or three separate 20s & cashout $450+ INSTANTLY! The average time from the moment I pressed the withdraw was less than 10 mins. Sometimes less then a minute!
Personally, I have screenshots of most of the details I listed for you here, so if you need more reassurance just say the word & I will try to find a few moments to post them for you this week... It is super busy for me!
Cheers & Good Luck!Extreme est l’un des meilleurs casinos avec lesquels j’ai jamais eu affaire ! Je joue tous les jours et ce depuis plusieurs années. Je ne joue pas sur beaucoup de RTG en raison de la réputation qui les suit, cependant, je dépose sur Extreme plusieurs fois par semaine et j'ai retiré à peu près autant que j'ai déposé. Les transactions sont toujours instantanées et je parle par mon prénom avec toute l'équipe d'assistance. Toute personne qui remet en question la capacité de payer d’Extreme peut simplement consulter les messages précédents que j’ai publiés à leur sujet.
Par exemple, sur mon premier dépôt de 20 $, j'ai encaissé plus de 250 $... puis quelques jours plus tard, je dépose deux ou trois 20 $ distincts et j'encaisse 450 $+ INSTANTANÉMENT ! Le temps moyen à partir du moment où j'ai appuyé sur le retrait était inférieur à 10 minutes. Parfois moins d'une minute !
Personnellement, j'ai des captures d'écran de la plupart des détails que j'ai listés pour vous ici, donc si vous avez besoin de plus de réconfort, dites-le simplement et j'essaierai de trouver quelques instants pour les publier pour vous cette semaine... C'est super occupé pour moi!
Bravo et bonne chance ! -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 22, 15, 12:21:24 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Sure, its good now. But if they are treating other affiliates as such; And warning is being given. What not to say they won't do the same with LCB with a problem occur? These warnings most not be taken lightly just because you got paid.
Bien sûr, c'est bon maintenant. Mais s’ils traitent les autres affiliés comme tels ; Et l’avertissement est donné. Comment ne pas dire qu'ils ne feront pas la même chose avec LCB si un problème survient ? Ces avertissements ne doivent pas être pris à la légère simplement parce que vous avez été payé.
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 22, 15, 12:26:25 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Sure, its good now. But if they are treating other affiliates as such; And warning is being given. What not to say they won't do the same with LCB when a problem occur? These warnings most not be taken lightly just because you got paid.
Bien sûr, c'est bon maintenant. Mais s’ils traitent les autres affiliés comme tels ; Et l’avertissement est donné. Comment ne pas dire qu'ils ne feront pas de même avec LCB en cas de problème ? Ces avertissements ne doivent pas être pris à la légère simplement parce que vous avez été payé. -
- Répondu par
- trayber
- à Dec 22, 15, 05:55:00 PM
- Jr. Member 53
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Sure, its good now. But if they are treating other affiliates as such; And warning is being given. What not to say they won't do the same with LCB with a problem occur? These warnings most not be taken lightly just because you got paid.
LOL well this is funny and ironic it is because of a post of yours commending Casino Extreme for accepting bitcoins last summer the reason I signed up and started playing there. Now you are throwing stones at them because of where they are blacklisted due to the country where there gaming license is located.
I have never had any problems with them in fact they pay out very fast in bitcoin. Within 15-30 minutes each time.
Support there is very friendly and helpful. Mikey always has been very pleasant to deal with.
However, no one should be taking that awful sign up bonus which gives 100% which isn't bad but you are capped at a max cashout of 5x your deposit I had a friend I referred there and used it and was so happy when he won around $300 and found out the bad news because he deposited $20 he was only able to withdrawl $100. Its the worst in the industry.
Bien sûr, c'est bon maintenant. Mais s’ils traitent les autres affiliés comme tels ; Et l’avertissement est donné. Comment ne pas dire qu'ils ne feront pas la même chose avec LCB si un problème survient ? Ces avertissements ne doivent pas être pris à la légère simplement parce que vous avez été payé.
MDR, c'est drôle et ironique, c'est à cause d'un de vos messages félicitant Casino Extreme pour avoir accepté les bitcoins l'été dernier, la raison pour laquelle je me suis inscrit et j'ai commencé à y jouer. Maintenant, vous leur jetez la pierre à cause de l’endroit où ils sont sur la liste noire en raison du pays où se trouve leur licence de jeu.
Je n'ai jamais eu de problèmes avec eux, en fait, ils paient très rapidement en Bitcoin. Dans les 15 à 30 minutes à chaque fois.
Le support y est très sympathique et serviable. Mikey a toujours été très agréable à côtoyer.
Cependant, personne ne devrait profiter de cet horrible bonus d'inscription qui donne 100 %, ce qui n'est pas mal, mais vous êtes limité à un retrait maximum de 5x votre dépôt. J'avais un ami que j'avais recommandé là-bas et je l'ai utilisé et j'étais si heureux quand il a gagné. environ 300 $ et a découvert la mauvaise nouvelle car il a déposé 20 $, il n'a pu retirer que 100 $. C'est le pire de l'industrie.
4.6/ 5
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 22, 15, 08:29:13 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
These warning signs just went up. I been online gambling since 1998. When those other reputable sites puts up warning signs. I heed to them. LCB may or may not know what's going on at the time. But I try to make them and the players aware. Some people thought Slots Jungle was a great place and didnt heed warning signs and got burnt in the end. Same as with Rushmore. Sometimes you just have to stop and listen no matter how good things seems to be...
Ces panneaux d’avertissement viennent de s’afficher. Je joue en ligne depuis 1998. Quand ces autres sites réputés affichent des panneaux d'avertissement. Je les écoute. LCB peut ou non savoir ce qui se passe à ce moment-là. Mais j’essaie de les sensibiliser, eux et les joueurs. Certaines personnes pensaient que Slots Jungle était un endroit formidable et n'ont pas tenu compte des panneaux d'avertissement et ont finalement été brûlées. Comme avec Rushmore. Parfois, il suffit de s'arrêter et d'écouter, même si les choses semblent bonnes...
-
- Répondu par
- Mikey13
- à Dec 22, 15, 10:33:27 PM
- Représentant du casino 603
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Hello Lcb'ers ,
Hope you are well ,
Don't know if I should get involved here but I would like to give our comment on this .
Hope you don't mind .
The licensing problem is far more complicated and it has nothing to do with our behavior. Things is that we purchased a better license from legit company which turned to be the worst decision we have ever made .This case has been escalated to a court trial now but we have no further update on this .
Most importantly ,we have applied for a new license and the setup is almost completed .We will keep you posted!
Regarding the blacklist status which has been posted .
We have no power to control that ,the first post was related to our jurisdiction and it has nothing to do with the payments or any other issues ,In fact this is the email I've received today :
Hello Mikey CasinoExtreme,
Casino Extreme has successfully resolved all issues and therefore has been removed from the A**********s blacklist.
The second rating cannot be changed in any way as they are not willing to discuss with us .Payout speed ,banking methods ,bonuses were not included in ratings ,and not to mention that they just copied a "not recommended status" from another site .
We didn't have any affiliate complaint so far ,They just have to contact me every month via email to request a payment .If there is a technical problem ,RTG gets involved .
Sincerely
Mikey
Casino ExtremeBonjour les Lcb'ers,
J'espère que vous allez bien ,
Je ne sais pas si je devrais m'impliquer ici, mais j'aimerais faire part de notre commentaire à ce sujet.
J'espère que cela ne vous dérange pas.
Le problème des licences est bien plus compliqué et n’a rien à voir avec notre comportement. Le fait est que nous avons acheté une meilleure licence auprès d'une entreprise légitime, ce qui s'est avéré être la pire décision que nous ayons jamais prise. Cette affaire a maintenant été transformée en procès, mais nous n'avons aucune autre mise à jour à ce sujet.
Plus important encore, nous avons demandé une nouvelle licence et la configuration est presque terminée. Nous vous tiendrons au courant !
Concernant le statut de la liste noire qui a été publiée.
Nous n'avons aucun pouvoir pour contrôler cela, le premier message était lié à notre juridiction et cela n'a rien à voir avec les paiements ou tout autre problème. En fait, voici l'e-mail que j'ai reçu aujourd'hui :
Bonjour Mikey CasinoExtreme,
Casino Extreme a résolu avec succès tous les problèmes et a donc été supprimé de la liste noire de A**********.
La deuxième note ne peut en aucun cas être modifiée car ils ne sont pas disposés à discuter avec nous. La vitesse de paiement, les méthodes bancaires, les bonus n'étaient pas inclus dans les notes, et sans oublier qu'ils ont simplement copié un "statut non recommandé" d'un autre site.
Nous n'avons eu aucune plainte d'affilié jusqu'à présent, ils doivent juste me contacter tous les mois par email pour demander un paiement. En cas de problème technique, RTG s'en mêle.
Sincèrement
Mikey
Casino Extrême4.6/ 5
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 23, 15, 06:20:37 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Hello Lcb'ers ,
Hope you are well ,
Don't know if I should get involved here but I would like to give our comment on this .
Hope you don't mind .
The licensing problem is far more complicated and it has nothing to do with our behavior. Things is that we purchased a better license from legit company which turned to be the worst decision we have ever made .This case has been escalated to a court trial now but we have no further update on this .
Most importantly ,we have applied for a new license and the setup is almost completed .We will keep you posted!
Regarding the blacklist status which has been posted .
We have no power to control that ,the first post was related to our jurisdiction and it has nothing to do with the payments or any other issues ,In fact this is the email I've received today :
Hello Mikey CasinoExtreme,
Casino Extreme has successfully resolved all issues and therefore has been removed from the A**********s blacklist.
The second rating cannot be changed in any way as they are not willing to discuss with us .Payout speed ,banking methods ,bonuses were not included in ratings ,and not to mention that they just copied a "not recommended status" from another site .
We didn't have any affiliate complaint so far ,They just have to contact me every month via email to request a payment .If there is a technical problem ,RTG gets involved .
Sincerely
Mikey
Casino Extreme
I don't know what site you are listing as being removed. But as of right now you are still listed at this large site as blacklisted, and an even larger site have a big no no as well. The reps for many black listed casinos used to come on here and say the same things you do. Only later to find out them being black listed was the right call. I suggest you try and straighten out all of these reasons and clear your name. Because some of us veteran gamblers knows to steer away from casinos that are black listed at multiple sites.
Bonjour les Lcb'ers,
J'espère que vous allez bien ,
Je ne sais pas si je devrais m'impliquer ici, mais j'aimerais faire part de notre commentaire à ce sujet.
J'espère que cela ne vous dérange pas.
Le problème des licences est bien plus compliqué et n’a rien à voir avec notre comportement. Le fait est que nous avons acheté une meilleure licence auprès d'une entreprise légitime, ce qui s'est avéré être la pire décision que nous ayons jamais prise. Cette affaire a maintenant été transformée en procès, mais nous n'avons aucune autre mise à jour à ce sujet.
Plus important encore, nous avons demandé une nouvelle licence et la configuration est presque terminée. Nous vous tiendrons au courant !
Concernant le statut de la liste noire qui a été publiée.
Nous n'avons aucun pouvoir pour contrôler cela, le premier message était lié à notre juridiction et cela n'a rien à voir avec les paiements ou tout autre problème. En fait, voici l'e-mail que j'ai reçu aujourd'hui :
Bonjour Mikey CasinoExtreme,
Casino Extreme a résolu avec succès tous les problèmes et a donc été supprimé de la liste noire de A**********.
La deuxième note ne peut en aucun cas être modifiée car ils ne sont pas disposés à discuter avec nous. La vitesse de paiement, les méthodes bancaires, les bonus n'étaient pas inclus dans les notes, et sans oublier qu'ils ont simplement copié un "statut non recommandé" d'un autre site.
Nous n'avons eu aucune plainte d'affilié jusqu'à présent, ils doivent juste me contacter tous les mois par email pour demander un paiement. En cas de problème technique, RTG s'en mêle.
Sincèrement
Mikey
Casino Extrême
Je ne sais pas quel site vous indiquez comme étant supprimé. Mais pour le moment, vous êtes toujours répertorié sur ce grand site comme sur une liste noire, et un site encore plus grand a également un grand non non. Les représentants de nombreux casinos sur liste noire venaient ici et disaient les mêmes choses que vous. Ce n’est que plus tard que découvrir qu’ils étaient sur la liste noire était la bonne décision. Je vous suggère d'essayer de clarifier toutes ces raisons et de blanchir votre nom. Parce que certains d’entre nous, joueurs chevronnés, savent qu’il faut éviter les casinos qui figurent sur la liste noire de plusieurs sites.
4.6/ 5
-
- Répondu par
- trayber
- à Dec 23, 15, 06:48:12 AM
- Jr. Member 53
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
This is a shame chocolateman you are resorting to this. Casino Extreme has been nothing but great experience for me and like you I've been gambling online since the late 90s. I've seen it all and been shafted on payments by what these other sites you refer to would consider accredited casinos like 3dice for example and many RTG casinos that play games with stalling payments etc. The few times I've won at Casino Extreme from withdrawl to payment received has NOT taken longer than 30 minutes. Find me any other RTG casino that can do this. I used to have issues with RTG casinos taking so long to move the withdrawl from pending status and ended up reversing so many nice wins throughout the years. That simply won't happen at Extreme as they process it within a couple minutes when going to the live chat and there is no way to reverse. The support there is awesome and always friendly and helpful..
Like I said before I find this funny it was because of a post of yours commending them that I looked into their site and found out about it. Now you hold some huge grudge with them? Seems unfair and unwarranted.
The fact that they accept and withdrawl in bitcoin is awesome and I'll continue to play there despite these warnings about their licensing jurisdiction. Also Bitcasino has this same warning due to the E Montenegro license but they are also truly awesome. The only two casinos I play at and trust with my money.
I've had far worse problems with these so called "accredited" casinos.C'est dommage, chocolatier, que vous recouriez à cela. Casino Extreme n'a été qu'une expérience formidable pour moi et comme vous, je joue en ligne depuis la fin des années 90. J'ai tout vu et j'ai été victime de paiements par ce que ces autres sites auxquels vous faites référence considéreraient des casinos accrédités comme 3dice par exemple et de nombreux casinos RTG qui jouent à des jeux avec des paiements bloqués, etc. Les quelques fois où j'ai gagné sur Casino Extreme de le retrait jusqu'au paiement reçu n'a PAS pris plus de 30 minutes. Trouvez-moi un autre casino RTG capable de faire cela. J'avais l'habitude d'avoir des problèmes avec les casinos RTG qui mettaient tellement de temps à faire passer le retrait du statut en attente et j'ai fini par annuler tant de belles victoires au fil des ans. Cela n'arrivera tout simplement pas chez Extreme, car ils le traitent en quelques minutes lorsqu'ils accèdent au chat en direct et il n'y a aucun moyen de revenir en arrière. Le soutien y est génial et toujours amical et serviable.
Comme je l'ai dit avant, je trouve cela drôle, c'est grâce à un de vos messages les félicitant que j'ai consulté leur site et que j'ai découvert cela. Maintenant, vous leur en voulez énormément ? Cela semble injuste et injustifié.
Le fait qu'ils acceptent et retirent des bitcoins est génial et je continuerai à y jouer malgré ces avertissements concernant leur juridiction de licence. Bitcasino a également ce même avertissement en raison de la licence E Monténégro, mais ils sont également vraiment géniaux. Les deux seuls casinos dans lesquels je joue et auxquels je fais confiance avec mon argent.
J'ai eu des problèmes bien pires avec ces soi-disant casinos « accrédités ».4.6/ 5
0/ 5
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 23, 15, 07:59:23 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Shame resorting to what? Because there are issues that needs to be addressed? So what they have been good to you. Rushmore group was good to a lot of players too. Slot Jungle was also good to players. But guess what? They ran off and they were black listed all over before it happened. You think that you the sole reason why Casino Extreme shouldn't be held to fix their problems? What if they pull the same issues here that has been warned about elsewhere? Many of us here warned about various casinos here for only later to become true. If Casino Extreme is being blacklisted by sites that are well respected then its should warrant LCB to take a look at these issues including their relationship with said casino. Some junkies don't care where they find a fix as long as they get a fix.
Honte de recourir à quoi ? Parce qu’il y a des problèmes à résoudre ? Alors qu'est-ce qu'ils ont été bons pour vous. Le groupe Rushmore était également bon pour beaucoup de joueurs. Slot Jungle était également bon pour les joueurs. Mais devinez quoi ? Ils se sont enfuis et ont été inscrits sur une liste noire partout avant que cela n'arrive. Vous pensez que vous êtes la seule raison pour laquelle Casino Extreme ne devrait pas être tenu de résoudre ses problèmes ? Et s’ils soulevaient ici les mêmes problèmes qui ont été mis en garde ailleurs ? Beaucoup d'entre nous ici ont mis en garde contre divers casinos ici qui ne deviendront réalité que plus tard. Si Casino Extreme est mis sur liste noire par des sites très respectés, cela devrait justifier que LCB examine ces problèmes, y compris leur relation avec ledit casino. Certains accros ne se soucient pas de savoir où ils trouvent une solution tant qu'ils obtiennent une solution.
4.6/ 5
-
- Répondu par
- Mikey13
- à Dec 23, 15, 04:43:21 PM
- Représentant du casino 603
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Hi Chocolateman ,
Don't know if you can publish the places here where we are blacklisted ,if not I would appreciate if you could send me a PM .I was reffering to the quote where were blacklisted due to our license by one site ,which has been removed yesterday .
Anyone who has a problem with our Company should publish that .
If LCB thinks that we did something wrong they have all rights to blacklist us too .
Sincerely
MikeySalut Chocolateman,
Je ne sais pas si vous pouvez publier ici les endroits où nous sommes sur liste noire, sinon j'apprécierais que vous puissiez m'envoyer un MP. Je faisais référence à la citation où nous étions sur liste noire en raison de notre licence par un site, qui a été supprimé hier .
Quiconque a un problème avec notre société devrait le publier.
Si LCB pense que nous avons fait quelque chose de mal, ils ont également le droit de nous mettre sur liste noire.
Sincèrement
Mikey -
- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 23, 15, 10:58:42 PM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hello everyone!
When I saw Chocolate's warning I didn't really check it out because I felt confident about my relationship with Extreme. When I returned to find this discussion continues, I decided I would take the time to read over the information & conduct my own investigation.
I bounced around the net reading player-submitted reviews about Extreme & studied the warning Chocolateman posted in this thread. I was more confused then I was convinced by the warning, their category point system & their reasoning. For example, the customer service is listed as 10/10. I agree with that score. However, if customer service is at the top of the scale, how can the same review cite non-responsive customer service? I can't imagine a scenario that the most elite customer service rating would be given to a non-responsive team. Furthermore, If 9/10 reviews on LCB list Extreme as one of the fastest payouts around, how can the referenced site list them as 0/10 for the lowest possible payout speed? That just doesn't make any sense? Are the players at LCB experiencing preferential treatment? That is awesome & everyone here should be fine with that! Of course it is a little far fetched but the only other rational explanation would be that the data is incomplete or incorrect. LCB's data is 100% user submitted & each user is signed into their account which leaves little possibility for false statements.
Another thing I found hard to swallow about that review is the part that says "Casino Extreme don't appear to be well trafficked & we could find little information about them coming from players" - HOLD ON A SECOND... I don't know what site this information came from but I recommend that site take a look at LCB member submitted information about Extreme. Dozens of LCB Members have taken the time to share their positive feedback for this casino. Out of the 37 Casino Extreme reviews on LCB, I only found 2 negative reviews & GUESS WHAT??? THEY ARE FROM THE SAME MEMBER!
& GUESS WHAT AGAIN??? C'MON GUESS.... YOU AREN'T GONNA BELIEVE THIS! The member gives Extreme it's only negative reviews ( 1/2 star ) - based on the few freebies the member has taken from them! The member states that they live in a country that is banned from playing at Extreme! SO HOW DO THEY KNOW THEY DON'T LIKE THE CASINO THEY ARE REVIEWING?? This tells me that the 4 solid stars Casino Extreme has on LCB should be more like 4.5/5 stars ~ making them not only one of the highest recommended casinos available to US players, but also one of the most discussed casinos among the members of LCB.
I am certain that Chocolateman has only the best intentions by sharing a warning with us. I applaud him for being considerate enough to keep us informed about casino warnings that we may not have noticed otherwise. I am not sure if this played a factor in his decision but if I recommended a casino & saw negative information about that casino on the internet I, too, would try to relay the information to as many people as I may have influenced to play there. Not only to protect their pocketbook, but my own karma as well. The last thing anyone wants to do is screw over their neighbors. This is a community & we look out for each other because their are too many rogue casinos in this world!
This week is my busiest of the year and I have given an hour to this topic, assessing the warning and sharing my thoughts. Individual players must make their own decisions about whether or not to play at each casino. If Extreme follows the path of Slot Jungle, many players will be disappointed & shocked. Until that happens I will rely on my personal experience with Extreme, the dozens of LCB members who have posted positive reviews and the continued professionalism of Mikey while responding to the criticism. Mikey is such a genuine guy! He is my favorite representative & as I am sure you can tell from the length of this post, I TALK A LOT!Bonjour à tous!
Quand j'ai vu l'avertissement de Chocolate, je n'y ai pas vraiment prêté attention car j'avais confiance en ma relation avec Extreme. Lorsque je suis revenu et que cette discussion se poursuivait, j'ai décidé de prendre le temps de relire les informations et de mener ma propre enquête.
J'ai parcouru le net en lisant les critiques soumises par les joueurs sur Extreme et j'ai étudié l'avertissement Chocolateman publié dans ce fil. J'étais plus confus que convaincu par l'avertissement, leur système de points de catégorie et leur raisonnement. Par exemple, le service client est répertorié comme 10/10. Je suis d'accord avec ce score. Cependant, si le service client se situe au sommet de l’échelle, comment le même avis peut-il citer un service client non réactif ? Je ne peux pas imaginer un scénario dans lequel la note de service client la plus élitiste serait attribuée à une équipe non réactive. De plus, si 9/10 des avis sur LCB classent Extreme comme l'un des paiements les plus rapides du marché, comment le site référencé peut-il les répertorier comme 0/10 pour la vitesse de paiement la plus basse possible ? Cela n'a tout simplement aucun sens ? Les joueurs du LCB bénéficient-ils d’un traitement de faveur ? C'est génial et tout le monde ici devrait être d'accord avec ça ! Bien sûr, c’est un peu tiré par les cheveux, mais la seule autre explication rationnelle serait que les données soient incomplètes ou incorrectes. Les données de LCB sont soumises à 100 % par les utilisateurs et chaque utilisateur est connecté à son compte, ce qui laisse peu de possibilités de fausses déclarations.
Une autre chose que j'ai eu du mal à avaler dans cette critique est la partie qui dit "Casino Extreme ne semble pas faire l'objet d'un trafic important et nous avons pu trouver peu d'informations à leur sujet provenant des joueurs" - ATTENDEZ UNE SECONDE... Je ne le fais pas. Je sais de quel site proviennent ces informations, mais je recommande à ce site de jeter un œil aux informations soumises par les membres du LCB sur Extreme. Des dizaines de membres du LCB ont pris le temps de partager leurs retours positifs sur ce casino. Sur les 37 avis de Casino Extreme sur LCB, je n'ai trouvé que 2 avis négatifs et DEVINEZ QUOI ??? ILS VIENNENT DU MÊME MEMBRE !
ET DEVINEZ QUOI ENCORE ??? ALLEZ DEVINEZ... VOUS N'ALLEZ PAS CROIRE CELA ! Le membre ne donne à Extreme que des critiques négatives (1/2 étoile) - basées sur les quelques cadeaux que le membre lui a retirés ! Le membre déclare vivre dans un pays où il est interdit de jouer à Extreme ! Alors, comment savent-ils qu'ils n'aiment pas le casino qu'ils évaluent ? Cela me dit que les 4 étoiles solides que Casino Extreme a sur LCB devraient être plutôt de l'ordre de 4,5/5 étoiles ~ ce qui en fait non seulement l'un des casinos les plus recommandés aux joueurs américains, mais aussi l'un des casinos les plus discutés parmi les membres de LCB. .
Je suis certain que Chocolateman n'a que les meilleures intentions en partageant un avertissement avec nous. Je le félicite d'avoir été suffisamment prévenant pour nous tenir informés des avertissements des casinos que nous n'aurions peut-être pas remarqués autrement. Je ne sais pas si cela a joué un rôle dans sa décision, mais si je recommandais un casino et voyais des informations négatives sur ce casino sur Internet, j'essaierais moi aussi de relayer l'information à autant de personnes que j'aurais pu influencer pour y jouer. . Non seulement pour protéger leur portefeuille, mais aussi mon propre karma. La dernière chose que l’on veut faire, c’est bousiller ses voisins. C'est une communauté et nous veillons les uns sur les autres car il y a trop de casinos voyous dans ce monde !
Cette semaine est la plus chargée de l'année et j'ai consacré une heure à ce sujet, évaluant l'avertissement et partageant mes réflexions. Les joueurs individuels doivent prendre leurs propres décisions quant à savoir s’ils veulent ou non jouer dans chaque casino. Si Extreme suit le chemin de Slot Jungle, de nombreux joueurs seront déçus et choqués. En attendant, je m'appuierai sur mon expérience personnelle avec Extreme, sur les dizaines de membres du LCB qui ont publié des critiques positives et sur le professionnalisme continu de Mikey en répondant aux critiques. Mikey est un gars tellement authentique ! Il est mon représentant préféré et comme vous pourrez sûrement le constater à la longueur de cet article, JE PARLE BEAUCOUP !4.6/ 5
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- Répondu par
- zuga
- à Dec 30, 15, 12:07:31 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
Ok I just got bit of time to address this issue. Would have done it earlier but I was on a vacation.
First off lemme state that we are aware of the ongoing issue with the license for this casino. And I have to stress out that we have received every assurance that they are working on it and soon to secure the license with new regulatory body.
Given this assurance, and the good records this casino had and still has on LCB by always being prompt to resolve all the complaints ( very few of those if I may add ) and always being on top of things and responsive to our members, with an active Rep,all this in combination with one of the most prompt payments for USA , we have decided to give them the benefit of the doubt.
And chocolateman we could not careless what some other affiliate portals are doing, and it has zero affect on how we do things on LCB. We do our research first, and we always keep the line of communication open.
As far as this transition period, we do believe that our members are safe , as there is nothing that is suggesting otherwise.
With that said, we are keeping a close eye on CasinoExtreme and will act accordingly if things do not develop in the way we would expect a trusted casino should act.
P.S.
due to the derail I have created the new topic as a split from the original one.Ok, j'ai juste un peu de temps pour résoudre ce problème. Je l'aurais fait plus tôt mais j'étais en vacances.
Tout d’abord, permettez-moi de préciser que nous sommes conscients du problème persistant avec la licence de ce casino. Et je dois souligner que nous avons reçu toutes les assurances qu'ils y travaillent et qu'ils obtiendront bientôt la licence auprès du nouvel organisme de réglementation.
Compte tenu de cette assurance et des bons résultats que ce casino avait et a toujours sur LCB en étant toujours prompt à résoudre toutes les plaintes (très peu d'entre elles si je peux ajouter) et en étant toujours au courant et à l'écoute de nos membres, avec un Représentant actif, tout cela en combinaison avec l'un des paiements les plus rapides aux États-Unis, nous avons décidé de leur accorder le bénéfice du doute.
Et Chocolateman, nous ne pouvons pas négliger ce que font certains autres portails d'affiliation, et cela n'a aucun impact sur la façon dont nous faisons les choses sur LCB. Nous effectuons d’abord nos recherches et nous gardons toujours la ligne de communication ouverte.
En ce qui concerne cette période de transition, nous pensons que nos membres sont en sécurité, car rien ne suggère le contraire.
Cela dit, nous surveillons de près CasinoExtreme et agirons en conséquence si les choses n'évoluent pas de la manière dont nous nous attendons à ce qu'un casino de confiance se comporte.
PS
en raison du déraillement, j'ai créé le nouveau sujet en tant que séparation de celui d'origine. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 30, 15, 05:19:28 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
And chocolateman we could not careless what some other affiliate portals are doing, and it has zero affect on how we do things on LCB. We do our research first, and we always keep the line of communication open.
I see, and that's why a lot of players got burned here. While you kept prompting casinos like slots jungle group, win palace group and lock casino. After some of us tried to warn you
Et Chocolateman, nous ne pouvons pas négliger ce que font certains autres portails d'affiliation, et cela n'a aucun impact sur la façon dont nous faisons les choses sur LCB. Nous effectuons d’abord nos recherches et nous gardons toujours la ligne de communication ouverte.
Je vois, et c'est pour ça que beaucoup de joueurs ont été brûlés ici. Pendant que vous continuiez à inviter des casinos comme le groupe de machines à sous jungle, gagner le groupe palais et verrouiller le casino. Après que certains d'entre nous aient essayé de vous prévenir1.1/ 5
1.5/ 5
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- Répondu par
- zuga
- à Dec 30, 15, 05:45:26 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
Got burned here? You can't possibly be serious?? Man dont like it here? By all means leave. Coz I am not really going to be indulging your bashing posts. You seem to never be happy with anyone and often I wonder why you even bother playing at online casinos. Or stick with LCB for that matter, as you seem not to be happy with it either.
Now as far as the rogue groups you mention, they been on our warning list for years, with various reports we published on their rogue practices.
However we did keep their Reps on board. It was a calculated decision, knowing it possibly might help some players that got burned. And guess what it did help many times. We invested a lot of our time and energy in resolving these complaints and had tens of thousands of winnings returned to the players.
As far as I recall this was explained to you before, so not sure why you are having a stab at us, other than for the reason that you did not like what i said in my previous post.
So again dont like it here, you are free to leave.Vous avez été brûlé ici ? Tu ne peux pas être sérieux ?? L'homme n'aime pas ça ici ? Par tous les moyens. Parce que je ne vais pas vraiment me laisser aller à vos messages dénigrants. Vous semblez ne jamais être satisfait de qui que ce soit et je me demande souvent pourquoi vous prenez la peine de jouer dans les casinos en ligne. Ou restez avec LCB d'ailleurs, car vous ne semblez pas non plus en être satisfait.
En ce qui concerne les groupes voyous que vous mentionnez, ils figurent sur notre liste d’avertissement depuis des années, avec divers rapports que nous avons publiés sur leurs pratiques voyous.
Cependant, nous avons gardé leurs représentants à bord. C’était une décision calculée, sachant que cela pourrait peut-être aider certains joueurs brûlés. Et devinez ce que cela a aidé à plusieurs reprises. Nous avons investi beaucoup de temps et d'énergie dans la résolution de ces plaintes et des dizaines de milliers de gains ont été restitués aux joueurs.
Pour autant que je me souvienne, cela vous a déjà été expliqué, donc je ne sais pas pourquoi vous nous attaquez, sinon parce que vous n'avez pas aimé ce que j'ai dit dans mon message précédent.
Encore une fois, je n'aime pas ça ici, vous êtes libre de partir. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 30, 15, 06:00:04 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Of course they got burned. You prompted even gave out cashback bonuses for using some of those casinos. Those casinos closed shop and ran with some of your members' money. You had lock casino as one of 7 Best Online Casinos. Even while we were warning you about them.
A lot of your members here have left because of your unwillingness to correct rogue casinos. But like a child that doesn't get it way you want the other kids to leave.
When I brought to your attention about Casino Atlanta and how they were rogued. You wrote me "thanks,
we have actually just finished our own investigation , and did get in touch with Novomatic and Greentube ( game provider for these games ).
And they confirmed these games are being illegally used by CA.
We have issued an initial warning. Which will be updated next week as soon as we finish the license investigation. Also when we will publish the "rogue report".
cheers
Zuga"
Where is this rogue report? Yet is was outside sources that I was able to bring to YOUR ATTENTION that Casino Atlanta was rogue and the member here payment was being denied based on BS.
But you got the dang gone nerves to jump down my throat because you a too comfortable with suspect casinos that other major forums are having issues with. But instead of doing DD you choose to dance around the issue. Go through LCB time machine and see there are many many cases of members falling out with you because of this.
I remember at one point you were defending Top Game Casinos when they were clearly rogue across the board. But im the bad guy here? Man get real!Bien sûr, ils ont été brûlés. Vous avez même distribué des bonus de cashback pour l'utilisation de certains de ces casinos. Ces casinos ont fermé boutique et ont fonctionné avec une partie de l'argent de vos membres. Vous aviez Lock Casino parmi les 7 meilleurs casinos en ligne. Même pendant que nous vous en prévenions.
Beaucoup de vos membres ici sont partis à cause de votre refus de corriger les casinos véreux. Mais comme un enfant qui ne comprend pas ce qu'il veut, vous voulez que les autres enfants partent.
Quand j'ai attiré votre attention sur le Casino Atlanta et sur la façon dont ils ont été voyous. Tu m'as écrit "merci,
nous venons en fait de terminer notre propre enquête et avons pris contact avec Novomatic et Greentube (fournisseur de jeux pour ces jeux).
Et ils ont confirmé que ces jeux étaient utilisés illégalement par CA.
Nous avons émis un premier avertissement. Qui sera mis à jour la semaine prochaine dès que nous aurons terminé l'enquête sur la licence. Aussi quand nous publierons le « rapport voyou ».
acclamations
Zouga"
Où est ce rapport véreux ? Pourtant, ce sont des sources extérieures que j'ai pu attirer à VOTRE ATTENTION sur le fait que le Casino Atlanta était un voyou et que le paiement du membre ici était refusé sur la base de BS.
Mais vous avez perdu les nerfs pour me sauter à la gorge parce que vous êtes trop à l'aise avec les casinos suspects avec lesquels d'autres forums majeurs ont des problèmes. Mais au lieu de faire du DD, vous choisissez de contourner le problème. Parcourez la machine à voyager dans le temps de LCB et constatez qu'il existe de nombreux cas de membres qui se sont disputés avec vous à cause de cela.
Je me souviens qu'à un moment donné, vous défendiez les Top Game Casinos alors qu'ils étaient clairement des voyous à tous les niveaux. Mais je suis le méchant ici ? L'homme devient réel !1.9/ 5
1.1/ 5
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- Répondu par
- zuga
- à Dec 30, 15, 06:54:43 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
First off you did not get my permission to post private correspondence. Private messages are just that private. Next time you do this you will get a suspension.
Casino atlanta is on our warning list as the result of our investigation and the report will be published in the new year. about the lock Casino things were yet again explained to you and others on more than one occassion. And at the time they were on our best Casino list there was no issues or unresolved complaints. Much Later on they ended up on our warning list , rightfully so. But for a period of time they were a good operation until they lost their processors which led to cashout delays.
It seems you just don't like when ppl think different to you especially when presented with arguments and facts. you are a classic basher who is never happy and now trolling LCB.
for a person who has such a beef with LCB it is funny that you keep coming back and on top of it participating in our shop loyalty program and claiming cash. A thing or two about being hypocritical.
and once again the cashabacks for that group were there long before they went rogue . the severity of our warnings were gradually increased as they were going from good to bad to worse .
Honesty i am sick and tried of your constantly whining and bitching about every single Casino. You seem to be on somemkind of mission here but i will repeat for the last time: Don't like it here you are free to go.
However if you continue with your uncalled stabs i will make sure to show you the door myslef .Tout d'abord, vous n'avez pas obtenu ma permission de publier de la correspondance privée. Les messages privés sont tout simplement privés. La prochaine fois que vous ferez cela, vous obtiendrez une suspension.
Casino Atlanta figure sur notre liste d'avertissement à la suite de notre enquête et le rapport sera publié au cours de la nouvelle année. à propos du Lock Casino, les choses ont été encore une fois expliquées à vous et à d'autres à plus d'une occasion. Et au moment où ils figuraient sur notre liste des meilleurs casinos, il n’y avait aucun problème ni plainte non résolue. Bien plus tard, ils se sont retrouvés sur notre liste d'avertissement, à juste titre. Mais pendant un certain temps, ils ont fonctionné correctement jusqu'à ce qu'ils perdent leurs processeurs, ce qui a entraîné des retards de paiement.
Il semble que vous n'aimez tout simplement pas que les gens pensent différemment de vous, surtout lorsqu'on leur présente des arguments et des faits. vous êtes un basher classique qui n'est jamais content et qui trolle maintenant LCB.
pour une personne qui a un tel problème avec LCB, c'est drôle que vous reveniez sans cesse et en plus de participer à notre programme de fidélité en magasin et de réclamer de l'argent. Une ou deux choses sur l'hypocrisie.
et encore une fois, les cashabacks pour ce groupe étaient là bien avant qu'ils ne deviennent des voyous. La sévérité de nos avertissements s'est progressivement accrue au fur et à mesure qu'ils allaient du bon au mauvais puis au pire.
Honnêtement, j'en ai marre et j'ai essayé de vous plaindre et de vous plaindre constamment à propos de chaque casino. Vous semblez être en mission ici mais je le répète pour la dernière fois : vous n'aimez pas ici, vous êtes libre de partir.
Cependant, si vous continuez vos coups involontaires, je veillerai à vous montrer moi-même la porte.1.9/ 5
1.1/ 5
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- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 30, 15, 09:02:21 AM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Pardon me Zuga, if you don't mind I would like to offer a little follow up on the original discussion about Extreme.
Chocolateman, I went through the "portal" who issued the original warning with a fine tooth comb & found that nearly every complaint was pre-2007.
I contacted Mikey about the allegations made here & he was very forthcoming about the situation & concerned about the attacks on their reputation. During our conversation, I took notice of the timeline that Mikey presented. Specifically that 2007 was his first year with Extreme & that he has dedicated himself to guarantee fair play/transparency. I have yet to find a recent complaint about Extreme not paying a legitimate depositor.
After speaking to Mikey, I returned to the "warning portal" and read the decisive factors for placing a casino in the category NOT RECOMMENDED ... The only explanation offered by said site is "Unresponsive to Player Complaints"
I have a hard time accepting this as fact, when the site issuing the warning has complaints from 8+ years ago, without any follow up or review. There are no current issues to base that decision on.
Another reason I disagree with the claims of Unresponsive to Player Complaints is simply because it is exactly the opposite of what I have experienced. It is also the polar extreme of what 90% of the LCB Members had to say about Extreme's friendly chat support.
What about the fact that we have all seen first hand the level of involvement that Mikey has here at LCB, there is no doubt that he is accessible to any player any time! For goodness sake, Extreme's support is 24/7! They are always there to address an issue!
Even with all of the above research & contemplation, I still followed up on your warning with the source of that information. I have been in contact with Bryan & I look forward to his enlightening response. I have no reason to be bitter or angry with anyone involved so I hope there is no offense taken by anyone involved.
I offer the information to everyone who is interested in the pursuit of justice for both Players & Casino Extreme.
One more thing, did you guys know that Guns N Roses is reuniting this April? I am so excited!Pardonnez-moi Zuga, si cela ne vous dérange pas, j'aimerais proposer un petit suivi de la discussion originale sur Extreme.
Chocolateman, j'ai parcouru le "portail" qui a émis l'avertissement initial avec un peigne fin et j'ai découvert que presque toutes les plaintes dataient d'avant 2007.
J'ai contacté Mikey au sujet des allégations formulées ici et il a été très ouvert sur la situation et préoccupé par les attaques contre leur réputation. Au cours de notre conversation, j'ai pris note de la chronologie présentée par Mikey. Plus précisément, 2007 était sa première année chez Extreme et il s'est consacré à garantir le fair-play/transparence. Je n'ai pas encore trouvé de plainte récente selon laquelle Extreme ne paierait pas un déposant légitime.
Après avoir parlé à Mikey, je suis revenu sur le "portail d'avertissement" et j'ai lu les facteurs décisifs pour placer un casino dans la catégorie NON RECOMMANDÉ... La seule explication proposée par ledit site est "Ne répond pas aux plaintes des joueurs".
J'ai du mal à accepter cela comme un fait, alors que le site émettant l'avertissement a des plaintes datant de plus de 8 ans, sans aucun suivi ni examen. Il n’y a aucun problème actuel sur lequel fonder cette décision.
Une autre raison pour laquelle je ne suis pas d'accord avec les affirmations de Unresponsive to Player Complaints est tout simplement parce que c'est exactement le contraire de ce que j'ai vécu. C'est également l'extrême polaire de ce que 90 % des membres du LCB avaient à dire à propos du support convivial par chat d'Extreme.
Qu’en est-il du fait que nous avons tous pu constater par nous-mêmes le niveau d’implication de Mikey ici au LCB, il ne fait aucun doute qu’il est accessible à n’importe quel joueur à tout moment ! Pour l’amour de Dieu, l’assistance d’Extreme est 24h/24 et 7j/7 ! Ils sont toujours là pour résoudre un problème !
Même avec toutes les recherches et réflexions ci-dessus, j'ai quand même donné suite à votre avertissement avec la source de cette information. J'ai été en contact avec Bryan et j'attends avec impatience sa réponse éclairante. Je n’ai aucune raison d’être amer ou en colère contre quiconque est impliqué, j’espère donc que personne ne sera offensé.
J'offre ces informations à tous ceux qui sont intéressés par la poursuite de la justice pour les joueurs et Casino Extreme.
Encore une chose, saviez-vous que Guns N Roses se réunira en avril ? Je suis tellement excitée !4.6/ 5
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- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 30, 15, 10:29:33 AM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
My persistence paid off! I got a response from Bryan & I will be back to share in a bit ... I have a video conference in 30 mins.
Ma persévérance a payé ! J'ai reçu une réponse de Bryan et je reviendrai pour partager un peu... J'ai une vidéoconférence dans 30 minutes.
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- Répondu par
- trayber
- à Dec 31, 15, 01:09:58 PM
- Jr. Member 53
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Seriously this guy has got to be just trolling. If not he sure comes off as complete douche. Always whining everything is rigged and all these casinos cheat. Why his ass isnt already kicked to the curb here is beyond me. Zuga must have a bit of patience.
This guy is also something else. Because I post alot in the bitcoin casino threads here a while back he private messaged me with and unsolicited link or he is the owner of another affiliate promising me cashback if I signed up through his links to the same casinos that LCB advertises and link I click on here. That's something else I tell ya using the community here to gain for his own profit when this site here also gives him money to log in daily and post then to try to steal away the affiliate. I should have turned his ass in to admin but I politely told him I wasn't interested.
Also he's cross posted from another bitcoin forum I post at and copied one of my posts word for word and used as his own here. Not that I cared that much it was some generic post but he could at least give credit as I use same handle at both.Sérieusement, ce type doit juste troller. Sinon, il passe pour un imbécile complet. Toujours en train de pleurnicher, tout est truqué et tous ces casinos trichent. Pourquoi son cul n’est-il pas déjà mis à la porte ici me dépasse. Zuga doit faire preuve d'un peu de patience.
Ce type est aussi autre chose. Parce que je poste beaucoup dans les fils de discussion du casino Bitcoin ici il y a quelque temps, il m'a envoyé un message privé avec un lien non sollicité ou il est le propriétaire d'un autre affilié me promettant une remise en argent si je m'inscrivais via ses liens vers les mêmes casinos annoncés par LCB et sur le lien sur lequel je clique. ici. C'est quelque chose d'autre que je vous dis d'utiliser la communauté ici pour gagner pour son propre profit alors que ce site ici lui donne également de l'argent pour se connecter quotidiennement et publier puis pour essayer de voler l'affilié. J'aurais dû le confier à l'administrateur mais je lui ai poliment dit que je n'étais pas intéressé.
Il a également été publié à partir d'un autre forum Bitcoin sur lequel je publie et a copié un de mes messages mot pour mot et utilisé comme le sien ici. Non pas que je m'en soucie vraiment, c'était un message générique, mais il pouvait au moins donner du crédit car j'utilise le même identifiant dans les deux cas.2.7/ 5
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- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 31, 15, 05:31:00 PM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Well, I won't partake in a public bashing of any member. However, I would like to add my final comment on the subject of this thread.
I went through the various channels { Montenegro Egaming Licensing, the un-named portals whom issued warnings, Internic, Network Solutions etc } ... I performed thorough searches about this court hearing but found little information. So, I started asking questions. The most comprehensive of the answers I got came from Mikey.
From what I understand, the Montenegrin Government allowed a company to issue sub-licenses. This practice is not unique but it is also not legal every where. Most of the operators affected by this are suing the company who originally issued the licenses that are now deemed illegitimate. It is a big mess.
All of that unnecessary headache has been brought down upon Extreme - namely Mikey's shoulders. When a casino's license is invalid the first thing a player thinks is that the casino is not within the regulations. In this case, it is the exact opposite. Extreme remains within the regulations but the legislatures who created the regulations have erred & Extreme is suffering the consequences for their actions.
Hopefully this will be behind Extreme for the new year, a new license is already in the works and Extreme is expecting it in the next few days.
As far as the warnings issued on other portals, the first of them we will refer to as portal A. Portal A has removed the Blacklisted status from Extreme & Mikey shared the confirmation email from that site here in this thread. On a side note, one of the first accredited casinos for Portal A was, you guessed it, Casino Extreme.
The second portal will be Portal B. Portal B issued their warning status many years ago for problems during that time. The warning stayed with Extreme since 2007, but I am happy to report that there is now an open line of communication. Once licensing is approved, Extreme will begin the Probation period there, settling any current complaints. Which by the way there are none.
The third portal will be known as portal C. Mikey has been in contact with Portal C & is waiting to hear back from them. I have not reached out to them yet, as I am not a member, but if necessary I will be contacting them once the licensing issue is resolved.
As far as what is beginning above, namely the character attacks...
Instead of attacking one another, let's support each other and start 2016 on a happier note.
LCB is the first community that I have found every area of my gambling world covered. There simply isn't another community as extensive and up to date as LCB. Sure, I may be new here & relatively new to online gambling ( 4 years ), but researching this information about Extreme lead me to several different portals that were mentioned in this thread and I am very content with the content that makes up LCB. I spent many years on another casino blog, in fact several of my friends from that site, are here now as well.
Sharing information with each other is a very important part of this community. I appreciate anyone looking out for us. I hope there is always an avenue for discussions like this because no one person can know everything. There is always valuable information just outside the door, so let's keep that door open.
Last thing I will say ... IF WE THROW KINDNESS AROUND LIKE IT'S CONFETTI TONIGHT & ALWAYS... I GUARANTEE 2016 WILL BE OUR BEST YET!Eh bien, je ne participerai pas à un dénigrement public d'un membre. Cependant, je voudrais ajouter mon dernier commentaire au sujet de ce fil.
J'ai parcouru les différents canaux {Montenegro Egaming Licensing, les portails anonymes qui ont émis des avertissements, Internic, Network Solutions, etc. }... J'ai effectué des recherches approfondies sur cette audience du tribunal, mais j'ai trouvé peu d'informations. Alors, j'ai commencé à poser des questions. La réponse la plus complète que j’ai reçue est venue de Mikey.
D'après ce que j'ai compris, le gouvernement monténégrin a autorisé une entreprise à délivrer des sous-licences. Cette pratique n’est pas unique mais elle n’est pas non plus légale partout. La plupart des opérateurs concernés poursuivent en justice l'entreprise qui a initialement délivré les licences, désormais considérées comme illégitimes. C'est un gros gâchis.
Tous ces maux de tête inutiles ont été infligés à Extreme, à savoir les épaules de Mikey. Lorsque la licence d'un casino n'est pas valide, la première chose qu'un joueur pense est que le casino n'est pas conforme aux réglementations. Dans ce cas, c’est exactement le contraire. Extreme reste dans le cadre de la réglementation, mais les législatures qui ont créé la réglementation ont commis une erreur et Extreme subit les conséquences de ses actes.
Espérons que ce soit derrière Extreme pour la nouvelle année, une nouvelle licence est déjà en préparation et Extreme l'attend dans les prochains jours.
En ce qui concerne les avertissements émis sur d'autres portails, le premier d'entre eux sera appelé portail A. Le portail A a supprimé le statut de liste noire d'Extreme et Mikey a partagé l'e-mail de confirmation de ce site ici dans ce fil. En passant, l'un des premiers casinos accrédités pour Portal A était, vous l'aurez deviné, Casino Extreme.
Le deuxième portail sera le portail B. Le portail B a émis son statut d'avertissement il y a de nombreuses années pour des problèmes survenus pendant cette période. L'avertissement est resté chez Extreme depuis 2007, mais je suis heureux d'annoncer qu'il existe désormais une ligne de communication ouverte. Une fois la licence approuvée, Extreme y commencera la période de probation, réglant ainsi toutes les plaintes en cours. Ce qui d'ailleurs, il n'y en a pas.
Le troisième portail sera connu sous le nom de portail C. Mikey a été en contact avec le portail C et attend de leur réponse. Je ne les ai pas encore contactés, car je ne suis pas membre, mais si nécessaire, je les contacterai une fois le problème de licence résolu.
En ce qui concerne ce qui commence ci-dessus, à savoir les attaques du personnage...
Au lieu de nous attaquer les uns les autres, soutenons-nous les uns les autres et commençons 2016 sur une note plus joyeuse.
LCB est la première communauté dans laquelle tous les domaines de mon monde du jeu sont couverts. Il n’existe tout simplement pas d’autre communauté aussi étendue et à jour que LCB. Bien sûr, je suis peut-être nouveau ici et relativement nouveau dans le jeu en ligne (4 ans), mais la recherche de ces informations sur Extreme m'a conduit vers plusieurs portails différents mentionnés dans ce fil et je suis très satisfait du contenu. qui compose LCB. J'ai passé de nombreuses années sur un autre blog de casino, en fait plusieurs de mes amis de ce site sont également ici maintenant.
Le partage d’informations entre eux est une partie très importante de cette communauté. J'apprécie tous ceux qui veillent sur nous. J’espère qu’il y aura toujours une possibilité de discussions comme celle-ci, car personne ne peut tout savoir. Il y a toujours des informations précieuses juste devant la porte, alors gardons cette porte ouverte.
Dernière chose que je dirai... SI NOUS JETONS DE LA GENTILLESSE COMME C'EST DES CONFETTI CE SOIR ET TOUJOURS... JE VOUS GARANTIS 2016 SERA NOTRE MEILLEURE À CE JOUR !4.6/ 5
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- Répondu par
- MzCoraE
- à Dec 31, 15, 07:18:38 PM
- Sr. Newbie 33
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Extreme has been one of the best casinos I have ever dealt with! I play every day & have for several years. I do not play at many RTG's because of the reputation that follows them, however, I deposit at Extreme several times a week & I have withdrawn just about as much as I have deposited. The transactions are always instant & I am on a first name basis with all of the support staff team. Every person who is questioning Extreme's ability to pay can just look at the previous posts I have made about them.
WOW! I have played there quite a lot and never once done well enough to cash out. Maybe we used different software or something. I've decided not to play there anymore because it goes out, but unlike the tide, it does not come in.
For instance on my first $20 deposit, I cashed out $250+ ... then a few days later, I deposit two or three separate 20s & cashout $450+ INSTANTLY! The average time from the moment I pressed the withdraw was less than 10 mins. Sometimes less then a minute!
Personally, I have screenshots of most of the details I listed for you here, so if you need more reassurance just say the word & I will try to find a few moments to post them for you this week... It is super busy for me!
Cheers & Good Luck!Extreme est l’un des meilleurs casinos avec lesquels j’ai jamais eu affaire ! Je joue tous les jours et ce depuis plusieurs années. Je ne joue pas sur beaucoup de RTG en raison de la réputation qui les suit, cependant, je dépose sur Extreme plusieurs fois par semaine et j'ai retiré à peu près autant que j'ai déposé. Les transactions sont toujours instantanées et je parle par mon prénom avec toute l'équipe d'assistance. Toute personne qui remet en question la capacité de payer d’Extreme peut simplement consulter les messages précédents que j’ai publiés à leur sujet.
OUAH! J'y ai beaucoup joué et je n'ai jamais réussi à encaisser assez bien. Peut-être que nous avons utilisé un logiciel différent ou quelque chose comme ça. J'ai décidé de ne plus y jouer car ça sort, mais contrairement à la marée, ça ne rentre pas.
Par exemple, sur mon premier dépôt de 20 $, j'ai encaissé plus de 250 $... puis quelques jours plus tard, je dépose deux ou trois 20 $ distincts et j'encaisse 450 $+ INSTANTANÉMENT ! Le temps moyen à partir du moment où j'ai appuyé sur le retrait était inférieur à 10 minutes. Parfois moins d'une minute !
Personnellement, j'ai des captures d'écran de la plupart des détails que j'ai listés pour vous ici, donc si vous avez besoin de plus de réconfort, dites-le simplement et j'essaierai de trouver quelques instants pour les publier pour vous cette semaine... C'est super occupé pour moi!
Bravo et bonne chance ! -
- Répondu par
- JennaROX
- à Dec 31, 15, 08:12:05 PM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi Cora
The way you inserted your text in the "quoted" comment makes it appear that I made those statements. I wonder if that can be edited, as I do not share your sentiment. In fact, I just got my financial breakdown from Extreme:
TOTAL DEPOSITS $780
TOTAL WITHDRAWN $1160
TOTAL PROFIT $380
For every winning player there has to be at least one losing player, more than likely several losing players. It's inevitable that people will have different experiences with any casino. If Extreme is not your thing, I understand, and have no problem with you sharing your personal experience playing there.
Actually, personal experiences are exactly what I look for from players when I decide where to spend my money. Ironically, Chocolateman is one of the influences that sent me to Bitcoin & Extreme. Now he is anti-Extreme & shockingly even anti-bitcoin casino altogether. His commentary about Bitcoin here on LCB was overwhelmingly convincing. So much so that I wrote to him thanking him for sharing his experiences with me ~ as I have done pretty well with Bitcoin thus far & will be forever grateful for his role in helping me build up the courage to dive into the Bitcoin abyss.
So by all means, share your personal experiences because without those, it would be a very rogue landscape for all of us!Salut Cora
La façon dont vous avez inséré votre texte dans le commentaire « cité » donne l'impression que j'ai fait ces déclarations. Je me demande si cela peut être modifié, car je ne partage pas votre sentiment. En fait, je viens de recevoir ma ventilation financière d'Extreme :
TOTAL DES DÉPÔTS 780 $
TOTAL RETRAIT 1 160 $
BÉNÉFICE TOTAL 380 $
Pour chaque joueur gagnant, il doit y avoir au moins un joueur perdant, voire plusieurs joueurs perdants. Il est inévitable que les gens vivront des expériences différentes avec n'importe quel casino. Si Extreme n’est pas votre truc, je comprends et je n’ai aucun problème à ce que vous partagiez votre expérience personnelle en jouant là-bas.
En fait, les expériences personnelles sont exactement ce que j’attends des joueurs lorsque je décide où dépenser mon argent. Ironiquement, Chocolateman est l'une des influences qui m'ont envoyé vers Bitcoin & Extreme. Maintenant, il est totalement anti-extrême et, de manière choquante, même anti-bitcoin. Son commentaire sur Bitcoin ici sur LCB était extrêmement convaincant. À tel point que je lui ai écrit pour le remercier d'avoir partagé ses expériences avec moi ~ car j'ai plutôt bien réussi avec Bitcoin jusqu'à présent et je serai éternellement reconnaissant pour son rôle en m'aidant à trouver le courage de plonger dans l'abîme du Bitcoin.
Alors n’hésitez pas à partager vos expériences personnelles car sans elles, ce serait un paysage très voyou pour nous tous !2.7/ 5
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- Répondu par
- MzCoraE
- à Jan 02, 16, 12:57:02 AM
- Sr. Newbie 33
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Sure, its good now. But if they are treating other affiliates as such; And warning is being given. What not to say they won't do the same with LCB with a problem occur? These warnings most not be taken lightly just because you got paid.
<link removed>
Bien sûr, c'est bon maintenant. Mais s’ils traitent les autres affiliés comme tels ; Et l’avertissement est donné. Comment ne pas dire qu'ils ne feront pas la même chose avec LCB si un problème survient ? Ces avertissements ne doivent pas être pris à la légère simplement parce que vous avez été payé.
-
- Répondu par
- Anchi
- à Jan 02, 16, 04:13:12 AM
- Admin 13534
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
Sure, its good now. But if they are treating other affiliates as such; And warning is being given. What not to say they won't do the same with LCB with a problem occur? These warnings most not be taken lightly just because you got paid.
<link removed>
Please mind that our forum T&C's do not allow any 3rd party advertising, plugging for other websites, referral or affiliate links of any kind.
Bien sûr, c'est bon maintenant. Mais s’ils traitent les autres affiliés comme tels ; Et l’avertissement est donné. Comment ne pas dire qu'ils ne feront pas la même chose avec LCB si un problème survient ? Ces avertissements ne doivent pas être pris à la légère simplement parce que vous avez été payé.
Veuillez noter que les conditions générales de notre forum n'autorisent aucune publicité de tiers, aucune connexion vers d'autres sites Web, aucun lien de référence ou d'affiliation de quelque nature que ce soit.
-
- Répondu par
- MzCoraE
- à Jan 04, 16, 07:46:22 PM
- Sr. Newbie 33
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Hi Cora
The way you inserted your text in the "quoted" comment makes it appear that I made those statements. I wonder if that can be edited, as I do not share your sentiment. In fact, I just got my financial breakdown from Extreme:
TOTAL DEPOSITS $780
TOTAL WITHDRAWN $1160
TOTAL PROFIT $380
For every winning player there has to be at least one losing player, more than likely several losing players. It's inevitable that people will have different experiences with any casino. If Extreme is not your thing, I understand, and have no problem with you sharing your personal experience playing there.
Actually, personal experiences are exactly what I look for from players when I decide where to spend my money. Ironically, Chocolateman is one of the influences that sent me to Bitcoin & Extreme. Now he is anti-Extreme & shockingly even anti-bitcoin casino altogether. His commentary about Bitcoin here on LCB was overwhelmingly convincing. So much so that I wrote to him thanking him for sharing his experiences with me ~ as I have done pretty well with Bitcoin thus far & will be forever grateful for his role in helping me build up the courage to dive into the Bitcoin abyss.
So by all means, share your personal experiences because without those, it would be a very rogue landscape for all of us!
Read my words: I neither know you nor am I aware of your standing with this casino. I am a 69 year-old woman with nothing to gain by siding or not siding with you, or by twisting your words. Please do not flatter yourself to think that I would take time to manipulate your words or your sentiments. The instructions were to click on "quote" when responding, and THAT was my only intention. Do have a nice day.
Salut Cora
La façon dont vous avez inséré votre texte dans le commentaire « cité » donne l'impression que j'ai fait ces déclarations. Je me demande si cela peut être modifié, car je ne partage pas votre sentiment. En fait, je viens de recevoir ma ventilation financière d'Extreme :
TOTAL DES DÉPÔTS 780 $
TOTAL RETRAIT 1 160 $
BÉNÉFICE TOTAL 380 $
Pour chaque joueur gagnant, il doit y avoir au moins un joueur perdant, voire plusieurs joueurs perdants. Il est inévitable que les gens vivront des expériences différentes avec n'importe quel casino. Si Extreme n’est pas votre truc, je comprends et je n’ai aucun problème à ce que vous partagiez votre expérience personnelle en jouant là-bas.
En fait, les expériences personnelles sont exactement ce que j’attends des joueurs lorsque je décide où dépenser mon argent. Ironiquement, Chocolateman est l'une des influences qui m'ont envoyé vers Bitcoin & Extreme. Maintenant, il est totalement anti-extrême et, de manière choquante, même anti-bitcoin. Son commentaire sur Bitcoin ici sur LCB était extrêmement convaincant. À tel point que je lui ai écrit pour le remercier d'avoir partagé ses expériences avec moi ~ car j'ai plutôt bien réussi avec Bitcoin jusqu'à présent et je serai éternellement reconnaissant pour son rôle en m'aidant à trouver le courage de plonger dans l'abîme du Bitcoin.
Alors n’hésitez pas à partager vos expériences personnelles car sans elles, ce serait un paysage très voyou pour nous tous !
Lisez mes mots : je ne vous connais pas et je ne suis pas au courant de votre position auprès de ce casino. Je suis une femme de 69 ans qui n'a rien à gagner à prendre ou non votre parti, ou à déformer vos propos. Ne vous flattez pas de penser que je prendrais du temps pour manipuler vos paroles ou vos sentiments. Les instructions étaient de cliquer sur « citer » pour répondre, et C'était ma seule intention. Passez une bonne journée.
2.7/ 5
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- Répondu par
- JennaROX
- à Jan 05, 16, 12:06:54 AM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Read my words: I neither know you nor am I aware of your standing with this casino. I am a 69 year-old woman with nothing to gain by siding or not siding with you, or by twisting your words. Please do not flatter yourself to think that I would take time to manipulate your words or your sentiments. The instructions were to click on "quote" when responding, and THAT was my only intention. Do have a nice day.
Thanks for responding Cora. My reference to the quoted comment was simply to prevent miscommunication. I am opinionated and outspoken, sometimes that comes across as a bit too sassy. I wish the exact connotation/emotion could be read through my text. I am just not that eloquent.
I have/had no hard feelings toward you and I feel sorry that I seem to have upset you somehow.
BlueDay came into the thread & removed the font from your response. Now it all seems even sillier... but at the time it was actually misleading. Thank you Blue for correcting that.
Lisez mes mots : je ne vous connais pas et je ne suis pas au courant de votre position auprès de ce casino. Je suis une femme de 69 ans qui n'a rien à gagner à prendre ou non votre parti, ou à déformer vos propos. Ne vous flattez pas de penser que je prendrais du temps pour manipuler vos paroles ou vos sentiments. Les instructions étaient de cliquer sur « citer » pour répondre, et C'était ma seule intention. Passez une bonne journée.
Merci d'avoir répondu Cora. Ma référence au commentaire cité était simplement pour éviter une mauvaise communication. Je suis opiniâtre et franc, ce qui semble parfois un peu trop impertinent. J’aimerais que la connotation/émotion exacte puisse être lue à travers mon texte. Je ne suis tout simplement pas si éloquent.
Je n’ai/n’ai eu aucune rancune envers toi et je suis désolé d’avoir l’air de t’avoir contrarié d’une manière ou d’une autre.
BlueDay est entré dans le fil de discussion et a supprimé la police de votre réponse. Maintenant, tout cela semble encore plus stupide... mais à l'époque, c'était en fait trompeur. Merci Blue d'avoir corrigé cela.
-
- Répondu par
- Mikey13
- à Jan 06, 16, 08:01:37 AM
- Représentant du casino 603
- actif la dernière fois il y a environ 13 jours
Good day LCB'ers ,
This is to inform you that we are fully lincessed now and you may check the link bellow :
https://validator.curacao-egaming.com/f584444c-9674-4199-90bf-0d4a90d52596
Sorry for all the troubles this may caused !
Sincerely
MikeyBonjour les LCB,
Ceci est pour vous informer que nous sommes désormais entièrement connectés et vous pouvez consulter le lien ci-dessous :
https://validator.curacao-egaming.com/f584444c-9674-4199-90bf-0d4a90d52596
Désolé pour tous les ennuis que cela peut causer !
Sincèrement
Mikey -
- Répondu par
- JennaROX
- à Jan 06, 16, 03:24:59 PM
- Hero Member 605
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Mikey,
Thank you for being so forthcoming through out all of this. I truly appreciate your sincerity and credit YOU with keeping Casino Extreme at the top of the list for my deposits. YOU ROCK!
Mikey,
Merci d'avoir été si ouvert tout au long de tout cela. J'apprécie vraiment votre sincérité et je vous remercie d'avoir maintenu Casino Extreme en tête de liste pour mes dépôts. TU GÈRES!
4.6/ 5
-
- Répondu par
- zuga
- à Jan 07, 16, 04:02:27 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 8 heures
Great news indeed. Props to CAsinoExtreme and Mikey for solving this and keeping us posted.
Excellente nouvelle en effet. Bravo à CAsinoExtreme et Mikey pour avoir résolu ce problème et nous tenir au courant.
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