I will try that but meantime here is the email I got from plsyngo...not any help whatsver and the casino said I should contact them as it was there problem
Huh !! Talk about passing the buck ...
See email below
Leon Cassar (Player Communication)
Oct 26, 09:43 CEST
Hi
Thank you for contacting Play'n GO, we value your interest in our products.
However, Play'n GO is stricly a software provider and, unfortunately, we do not offer any B2C (business to client) communications. For this reason, we kindly ask you to contact the online casino with whom you hold an account and the online casino will be able to provide customer support and also detailed information on Play'n GO gambling products.
Je vais essayer ça, mais en attendant, voici l'e-mail que j'ai reçu de plsyngo... aucune aide du tout et le casino m'a dit que je devrais les contacter car il y avait un problème.
Hein !! Parlez de se renvoyer la balle…
Voir email ci-dessous
Léon Cassar (Communication des joueurs)
26 octobre, 09h43 CEST
Salut
Merci d'avoir contacté Play'n GO, nous apprécions votre intérêt pour nos produits.
Cependant, Play'n GO est strictement un fournisseur de logiciels et, malheureusement, nous n'offrons aucune communication B2C (business to client). Pour cette raison, nous vous demandons de bien vouloir contacter le casino en ligne avec lequel vous détenez un compte et le casino en ligne sera en mesure de fournir un support client ainsi que des informations détaillées sur les produits de jeu Play'n GO.