Had an email offer of 100% bonus from Sierra Star. Made a deposit and didn't get a bonus at all. There was no online support available so emailed them. I cannot email from my old address as have new computer, so they said they wanted an email from my original email address. What difference does this make? They should have credited the bonus automatically, it came up on their casino screen when I logged in as well. No reply to this so far and I have spent my £20 deposit as I though I was going to get another £20. Can anyone suggest what to do?
Casino Sierra Star
- 6,757
- vues
- 4
- réponses
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween .
Meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2025
Bonjour à tous, Bienvenue sur le fil de discussion The Money Factory ! Je suis Danielle, responsable du service client chez TMF, et je serai ici sur ce forum pour répondre à vos questions, répondre à...
Fil de discussion sur le support et les plaintes de The Money Factory
Bonjour les joueurs de Zula ! Bienvenue sur le fil d'assistance officiel de Zula Casino .
Fil de discussion sur le support et les réclamations de Zula Casino, Fortune Coins, Sportzino et Yay Casino

