Slot host sent me this when I was having trouble,. I didn't do all of it. Not sure what to do with it once it's on there. Put them both on and then took active x one off, cause it looked like it wanted me to buy it. Anyway it worked just with direct x. Maybe you'll understand it better than me, "cause I don't know what I'm doing anyway!
Firstly, I would recommend that you delete all your temporary internet files and cookies. Delete everything on your computer that refers to the Platinum Play Casino.
Then you will need to un-install the casino software completely.
Once this has been done you will need to go to www.microsoft.com and select Downloads & Trials. Then select Download Centre. Under Top Downloads for: you select Direct X. Click on Go and select DirectX End-User Runtime, which is the first option under Popular Downloads. Install this program.
Once this has been installed you need to go to www.activex.com and install the latest version of ActiveX which is ActiveX Download Control 3.11.
Once both these programs have been installed you need to shut down your computer and restart it. This will enable both programs to take effect.
Once your computer has restarted you will need to disable your pop-up blockers, firewalls and anti-virus software. Once this has been done you go to the following website and install the Platinum Play software: http://www.platinumplay.eu/
After the installation has been completed you are more than welcome to enable your pop-up blockers, firewalls and anti-virus software again.
I hope that this will assist you with the problem at hand Helena.
My very best regards.
Sincerely,
Etienne
VIP Relationship Host
Fortune Lounge Casinos
cid:image001.jpg@01C8B980.EDDD87D0
+ EtienneG@casinodesk.com | 8 www.fortunelounge.com
(: USA: 1-866-745-2415
(: Canada: 1-866-745-2415
(: France: 0-805-108218
(: UK: 0-808-2386055
L'hôte de la machine à sous m'a envoyé ceci lorsque j'avais des problèmes. Je n'ai pas tout fait. Je ne sais pas quoi en faire une fois qu'il est là-bas. Mettez-les tous les deux, puis retirez-en un actif x, car il semblait qu'il voulait que je l'achète. Quoi qu'il en soit, cela n'a fonctionné qu'avec Direct X. Peut-être que vous le comprendrez mieux que moi, « parce que de toute façon, je ne sais pas ce que je fais !
Tout d’abord, je vous recommande de supprimer tous vos fichiers Internet temporaires et cookies. Supprimez tout sur votre ordinateur qui fait référence au Platinum Play Casino.
Ensuite, vous devrez désinstaller complètement le logiciel du casino.
Une fois cela fait, vous devrez vous rendre sur www.microsoft.com et sélectionner Téléchargements et essais. Sélectionnez ensuite Centre de téléchargement. Sous Meilleurs téléchargements pour : vous sélectionnez Direct X. Cliquez sur Aller et sélectionnez DirectX End-User Runtime, qui est la première option sous Téléchargements populaires. Installez ce programme.
Une fois installé, vous devez vous rendre sur www.activex.com et installer la dernière version d'ActiveX, ActiveX Download Control 3.11.
Une fois ces deux programmes installés, vous devez éteindre votre ordinateur et le redémarrer. Cela permettra aux deux programmes d’entrer en vigueur.
Une fois votre ordinateur redémarré, vous devrez désactiver vos bloqueurs de pop-up, vos pare-feu et votre logiciel antivirus. Une fois cela fait, rendez-vous sur le site Web suivant et installez le logiciel Platinum Play : http://www.platinumplay.eu/
Une fois l'installation terminée, vous êtes plus que bienvenu pour réactiver vos bloqueurs de pop-up, pare-feu et logiciels antivirus.
J'espère que cela vous aidera à résoudre le problème d'Helena.
Mes meilleures salutations.
Sincèrement,
Étienne
Hôte de relation VIP
Casinos Fortune Lounge
cid:image001.jpg@01C8B980.EDDD87D0
+ EtienneG@casinodesk.com | 8 www.fortunelounge.com
( : États-Unis : 1-866-745-2415
( : Canada : 1 866 745-2415
(: France : 0-805-108218
( : Royaume-Uni : 0-808-2386055