ok, I claimed $1919 free no deposit, played it for 1 day, there was about $1800 left in the acct, but the balance was taken out to zero the next day, I didnt really know why your casino did this, also there is no promotion available since in my acct.
FERMÉ - Tradition Casino
- Créé par
- Tradition-casino
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
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1 350il y a environ 2 mois -
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LuTournois de casino rapides
1 361il y a environ 2 mois -
Est-ce que quelqu'un ici a déjà remporté le concours mensuel et a réellement reçu son prix en espèces ? Si oui, pouvez-vous poster un commentaire ici pour que je sache que c'est réel mdr....
LuGagnant du concours mensuel
18 1.16 Kil y a environ 2 mois
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- Répondu par
- TAAADAAA
- à Nov 01, 09, 10:57:24 AM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
Original Traduction traduit parok, j'ai réclamé 1919 $ gratuits sans dépôt, j'y ai joué pendant 1 jour, il restait environ 1800 $ sur le compte, mais le solde a été ramené à zéro le lendemain, je ne savais pas vraiment pourquoi votre casino avait fait ça, et il n'y a pas non plus promotion disponible depuis dans mon compte.
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- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 01, 09, 11:27:19 AM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
For sure, BOOIE. But only 1 no deposit bonus is enough, i think. Do you know online casinos giving 2 or more no deposit bonuses just for trying? If yes, let me know, i will go to play on it immediately
Regas Regal.......you can go play there, they give out free chips constantly and YES to people who have NEVER made a deposit there!!! Along with 3 free halloween bonues, and just about every other holiday day there is, oh and also gives out free chips when new games come out too!!!Bien sûr, BOOIE. Mais un seul bonus sans dépôt suffit, je pense. Connaissez-vous des casinos en ligne offrant 2 bonus sans dépôt ou plus juste pour essayer ? Si oui, faites-le-moi savoir, je vais y jouer immédiatement
Regas Regal.......vous pouvez aller jouer là-bas, ils distribuent constamment des jetons gratuits et OUI aux personnes qui n'y ont JAMAIS fait de dépôt !!! Avec 3 bonus d'Halloween gratuits et presque tous les deux jours de vacances, oh et distribue également des jetons gratuits lorsque de nouveaux jeux sortent également !!! -
- Répondu par
- helwin
- à Nov 01, 09, 11:41:58 AM
- Super Hero 2000
- actif la dernière fois il y a environ 19 jours
"Regas Regal" Is that a new casino? Does anyone know if they have a ND bonus? I can't find it anywhere, nor any links! * Our good friend Nic may have to, change his name and take a vacation in December or find someone to fill in, or he won't get to enjoy his holidays and his family. I think this is a perfect opportunity to show our appreciation and find some new customers for Him and his employers. * You know I'm just kidding
"Regas Regal" Est-ce un nouveau casino ? Est-ce que quelqu'un sait s'il a un bonus ND ? Je ne le trouve nulle part, ni aucun lien ! * Notre bon ami Nic devra peut-être changer de nom et prendre des vacances en décembre ou trouver quelqu'un pour le remplacer, sinon il ne pourra pas profiter de ses vacances et de sa famille. Je pense que c'est une occasion parfaite de montrer notre appréciation et de trouver de nouveaux clients pour lui et ses employeurs. * Tu sais, je plaisante
-
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 01, 09, 02:38:35 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
sorry I menat Vegas Regal....typo there!
désolé, je parle de Vegas Regal... faute de frappe !
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- Répondu par
- Bonnie Green
- à Nov 01, 09, 07:22:31 PM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hello...I do want to comment that I did receive my winnings as promised. I cashed out Friday evening and received my winnings the following Friday Great turnaround especially since it was my first withdrawal and documents had to be approved!
Thanks again!Bonjour... Je tiens à préciser que j'ai reçu mes gains comme promis. J'ai encaissé vendredi soir et reçu mes gains le vendredi suivant Beau revirement d'autant plus qu'il s'agissait de mon premier retrait et que des documents devaient être approuvés !
Merci encore! -
- Répondu par
- beckham
- à Nov 01, 09, 07:32:37 PM
- Sr. Newbie 32
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Generosity is just a sweet trap for the businessmen, he will let you lose more money...
Reputable casinos would not easily give free chips to player, such as Ladbrokes and Bet365 Casinos, they will be responsible for your every penny, if rogue casino give your $ 1000 and Ladbrokes Casino give you $ 10 free chips, you will choose $1000 or $10?
Tradition Casino is from France, non Netherlands Antilles (the one and only of rival casinos), and Tradition Casino is a new casinos, they need to do more, I believe they will do better.La générosité n'est qu'un joli piège pour les hommes d'affaires, elle vous fera perdre encore plus d'argent...
Les casinos réputés ne donneraient pas facilement des jetons gratuits aux joueurs, tels que les casinos Ladbrokes et Bet365, ils seront responsables de chaque centime, si un casino voyou donne vos 1 000 $ et que le casino Ladbrokes vous donne 10 $ de jetons gratuits, vous choisirez 1 000 $ ou 10 $. ?
Tradition Casino vient de France, non des Antilles néerlandaises (le seul et unique des casinos rivaux), et Tradition Casino est un nouveau casino, ils doivent faire plus, je pense qu'ils feront mieux.2.8/ 5
1.2/ 5
-
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 02, 09, 05:12:17 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
ok, I claimed $1919 free no deposit, played it for 1 day, there was about $1800 left in the acct, but the balance was taken out to zero the next day, I didnt really know why your casino did this, also there is no promotion available since in my acct.
First, promotion 1919 was a freeplay, so you had to play and cashout before 24H ends, our terms are clear about this.
More, in your account you have all these promotions :
2nd deposit - 100% Tradition Bonus
200% Match Special
100% Match Special
15% Bonus+ - Special Table Games
15% Bonus+ Alternative Deposit
ok, j'ai réclamé 1919 $ gratuits sans dépôt, j'y ai joué pendant 1 jour, il restait environ 1800 $ sur le compte, mais le solde a été ramené à zéro le lendemain, je ne savais pas vraiment pourquoi votre casino avait fait ça, et il n'y a pas non plus promotion disponible depuis dans mon compte.
Premièrement, la promotion 1919 était un jeu gratuit, vous deviez donc jouer et encaisser avant la fin des 24 heures, nos conditions sont claires à ce sujet.
De plus, dans votre compte vous avez toutes ces promotions :
2ème dépôt - Bonus Tradition 100%
200 % de correspondance spéciale
100 % de correspondance spéciale
15 % de bonus+ - Jeux de table spéciaux
15 % de bonus + dépôt alternatif
-
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Nov 02, 09, 06:11:11 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
all I see is just a blank page in the promotion area
tout ce que je vois, c'est juste une page blanche dans la zone de promotion
-
- Répondu par
- DARREN
- à Nov 02, 09, 08:49:27 PM
- Full Member 105
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
i have one prom in my acct why still have no free chip can you help user name daz23player thank you
J'ai un bal de fin d'année dans mon compte, pourquoi je n'ai toujours pas de puce gratuite, pouvez-vous m'aider avec le nom d'utilisateur daz23player, merci
-
- Répondu par
- ethereal
- à Nov 04, 09, 05:40:07 PM
- Sr. Member 465
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I don't have any promotions in my account either, but I thought that was just because I won some money, promos usually seem to disappear if you win anything (for me at least) will I be able to get them back? (account nyssa3)
I was wondering too if direct support rep could do anything about flushing my second withdrawal? I got my first one very quickly, but I have been waiting a week for my second one. I have been into Livechat 3 times about this, to see when I would be paid, and it was only today that I was told I needed to submit ID docs (not unusual in itself, but I already cashed out, so I thought you didn't need them), they said I was sent an email, I guess I was, but ALL email from your casino that I know about has come through, and there was nothing in spam or junk folder so IDK about that. Now I have been sitting in Livechat for 1/2 hour sending emails because my docs haven't arrived Chat told me that after my docs are approved I have to wait ANOTHER 2 - 5 business days for my withdrawal, so there you go, I was wondering if the owner might take pity on me and hasten the processJe n'ai pas non plus de promotions sur mon compte, mais je pensais que c'était juste parce que j'avais gagné de l'argent, les promotions semblent généralement disparaître si vous gagnez quelque chose (pour moi du moins), pourrai-je les récupérer ? (compte nyssa3)
Je me demandais aussi si le représentant de l'assistance directe pouvait faire quelque chose pour éliminer mon deuxième retrait ? J'ai reçu mon premier très rapidement, mais j'attends mon deuxième depuis une semaine. Je suis allé sur Livechat 3 fois à ce sujet, pour voir quand je serais payé, et ce n'est qu'aujourd'hui qu'on m'a dit que je devais soumettre des documents d'identité (ce qui n'est pas inhabituel en soi, mais j'ai déjà encaissé, alors j'ai pensé que vous l'aviez fait Je n'en ai pas besoin), ils ont dit que j'avais reçu un e-mail, je suppose que oui, mais TOUS les e-mails de votre casino que je connais sont arrivés, et il n'y avait rien dans le dossier spam ou courrier indésirable, donc je ne sais pas à ce sujet. Cela fait maintenant 1/2 heure que je suis assis sur Livechat et que j'envoie des e-mails parce que mes documents ne sont pas arrivés. Chat m'a dit qu'une fois mes documents approuvés, je devais attendre ENCORE 2 à 5 jours ouvrables pour mon retrait, alors voilà, je me demandais si le propriétaire pourrait avoir pitié de moi et accélérer le processus. -
- Répondu par
- wnanhee
- à Nov 06, 09, 03:05:58 AM
- Superstar Member 5413
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Wow!!! Thank you Tradition casino and LCB!!! This casino is really generous with many bonuses and treat players right. I love it!!!
Ouah!!! Merci Tradition casino et LCB !!! Ce casino est vraiment généreux avec de nombreux bonus et traite bien les joueurs. Je l'aime!!!
1.2/ 5
-
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 06, 09, 05:01:29 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hello Carolin, I had a problem playing at your casino last night and wanted to bring it to your attention so to give you the opportunity to make it right Thank you much for looking into this for me Here is the transcript of the conversation I had with livechat last night:
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. You are currently placed in queue number 1. The average wait is 29seconds. An operator will be with you shortly.
You are now chatting with 'Ray'
Ray: Welcome to casino Live Chat. How may I help you?
Kim: Hello I was playing slots and I had a balance of $121, then all of a sudden I looked up and had only $63 so I went to cashier to see what was going on then I looked up again and it went to -60cents than it went to 0.00
Kim: Hello Ray
Kim: can you please tell me what is going on
Ray: May I have your Login name and email address please?
Ray: May I ask for which casino this is?
Kim: XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kim: at tradition
Ray: One moment please.
Kim: ok
Ray: Your patience is appreciated. I will be with you shortly.
Kim: alrighty
Your chat transcript will be sent to XXXXXXXXXXXXXXX at the end of your chat.
Ray: We are currently extremely busy. Please be patient I will be with you shortly. I apologize for this delay.
Kim: are you serious
Kim: what is the problem Ray
Kim: Ray
Kim: are you even still with me or am I just getting automatic prompts after a certain amount of time goes n=by
Kim: oops by
Kim: WOW
Kim: I will be posting this to the forums
Ray: Thank you for holding.
Ray: I see that your funds were removed due to the fact that your account was not supposed to receive a $50 No Deposit- Refer a friend Bonus.
Kim: what
Kim: WOW
Kim: are you serious
Kim: that is just ridiculous
Kim: your casino is losing cool points by the day
Ray: We are sorry.
Kim: is that it
Kim: I was going to deposit right after I got finished playing on that promo. But after this very obvious scam, I will not ever be depositing here
Kim: and I am posting this to every forum I can
Kim: you have a good day Ray
Kim: byeBonjour Carolin, j'ai eu un problème en jouant à votre casino hier soir et je voulais le porter à votre attention afin de vous donner l'opportunité d'y remédier. Merci beaucoup d'avoir étudié cela pour moi Voici la transcription de la conversation que j'ai eue avec livechat hier soir :
Tous les opérateurs assistent actuellement les autres. Merci pour votre patience. Vous êtes actuellement placé dans la file d'attente numéro 1. L'attente moyenne est de 29 secondes. Un opérateur sera avec vous sous peu.
Vous discutez maintenant avec 'Ray'
Ray : Bienvenue sur le chat en direct du casino. Comment puis-je vous aider?
Kim : Bonjour, je jouais aux machines à sous et j'avais un solde de 121 $, puis tout d'un coup, j'ai levé les yeux et je n'avais que 63 $, alors je suis allé à la caisse pour voir ce qui se passait, puis j'ai levé les yeux à nouveau et le montant est passé à -60 cents. il est passé à 0,00
Kim : Bonjour Ray
Kim : peux-tu s'il te plaît me dire ce qui se passe
Ray : Puis-je avoir votre nom de connexion et votre adresse e-mail s'il vous plaît ?
Ray : Puis-je demander de quel casino il s'agit ?
Kim : XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kim : à la tradition
Ray : Un instant s'il vous plaît.
Kim : ok
Ray : Votre patience est appréciée. Je serai avec vous sous peu.
Kim : d'accord
La transcription de votre chat sera envoyée à XXXXXXXXXXXXXXX à la fin de votre chat.
Ray : Nous sommes actuellement extrêmement occupés. Soyez patient, je serai avec vous sous peu. Je m'excuse pour ce retard.
Kim : tu es sérieux
Kim : quel est le problème Ray
Kim : Ray
Kim : es-tu toujours avec moi ou est-ce que je reçois juste des invites automatiques après un certain temps ?
Kim : oups par
Kim : WOW
Kim : Je vais poster ceci sur les forums
Ray : Merci d'avoir tenu.
Ray : Je vois que vos fonds ont été supprimés car votre compte n'était pas censé recevoir un bonus sans dépôt de 50 $ - Parrainez un ami.
Kim : quoi
Kim : WOW
Kim : tu es sérieux
Kim : c'est juste ridicule
Kim : votre casino perd des points sympas de jour en jour
Ray : Nous sommes désolés.
Kim : c'est ça
Kim : J'allais déposer juste après avoir fini de jouer sur cette promo. Mais après cette arnaque très évidente, je ne déposerai plus jamais ici
Kim : et je poste ceci sur tous les forums possibles
Kim : passe une bonne journée Ray
Kim : au revoir -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 06, 09, 05:21:47 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
this place is a friggin joke with the WORST customer service ever!!! I've been saying this all along as you can tell the intergriity of a casino right from the start and I've been posting about how bad this place is......sorry slot junkie that you had to experience this with them......I too got an email today from them saying there was a bonus in my account and low and behold, the bonuses were only good if I deposited and with this kind of crap ass service...THAT WON'T BE HAPPENNING.....lol, lets see how many days if takes for the rep to come up with some kind of excuse for everyone!!
cet endroit est une putain de blague avec le PIRE service client de tous les temps !!! Je dis cela depuis le début, car vous pouvez constater l'intégrité d'un casino dès le début et j'ai écrit à quel point cet endroit est mauvais... désolé, accro aux machines à sous, vous avez dû vivre cela avec eux. ...... J'ai moi aussi reçu un e-mail aujourd'hui de leur part me disant qu'il y avait un bonus sur mon compte et que c'était faible et voilà, les bonus n'étaient bons que si je déposais et avec ce genre de service merdique... CELA NE SERA PAS ÇA SE PASSE... mdr, voyons combien de jours il faudra au représentant pour trouver une sorte d'excuse pour tout le monde !!
-
- Répondu par
- Tirilej
- à Nov 06, 09, 06:22:03 PM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!Je ne comprends pas pourquoi vous pensez qu'un casino devrait vous donner quelque chose si vous ne déposez pas. S’ils le font, tant mieux, mais ce n’est pas obligatoire.
La tradition a une réputation ici et c'est génial. Montrer du respect. Il n’est peut-être pas si facile de démarrer un nouveau casino, alors donnez-leur un peu de temps.
J'ai regardé à la caisse aujourd'hui et j'ai vu de superbes bonus. Bien mieux que la plupart de ses concurrents, et ils semblent également payer rapidement.
Donnez-leur une chance s'il vous plaît !! -
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 06, 09, 06:37:32 PM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!
Thanks a lot :-)
Slotsjunkie received a bonus Refer a friend ( 50 NO DEPOSIT ) without never refered to us a friend. We're currently changing all our security system for allowing all players and giving best bonuses we can, a new employee made an error with this Refer a friend bonus so we removed bonuses from accounts + winnings from this bonus. She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed...
But, be sure that we credited $10 free to all depositing customers, especially if they sent us an email explaining that they received a no deposit Refer a friend bonus without being eligible :-)
Je ne comprends pas pourquoi vous pensez qu'un casino devrait vous donner quelque chose si vous ne déposez pas. S’ils le font, tant mieux, mais ce n’est pas obligatoire.
La tradition a une réputation ici et c'est génial. Montrer du respect. Il n’est peut-être pas si facile de démarrer un nouveau casino, alors donnez-leur un peu de temps.
J'ai regardé à la caisse aujourd'hui et j'ai vu de superbes bonus. Bien mieux que la plupart de ses concurrents, et ils semblent également payer rapidement.
Donnez-leur une chance s'il vous plaît !!
Merci beaucoup :-)
Slotsjunkie a reçu un bonus Parrainez un ami (50 AUCUN DÉPÔT) sans jamais nous référer un ami. Nous modifions actuellement tout notre système de sécurité pour autoriser tous les joueurs et offrir les meilleurs bonus possibles. Un nouvel employé a commis une erreur avec ce bonus de parrainage. Nous avons donc supprimé les bonus des comptes + les gains de ce bonus. Elle n'a pas été surprise de recevoir ce bonus, mais elle est surprise de voir que son bonus a finalement été supprimé...
Mais sachez que nous avons crédité 10$ gratuits à tous les clients déposants, surtout s'ils nous ont envoyé un email expliquant qu'ils ont reçu un bonus de parrainage sans dépôt sans être éligibles :-) -
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 06, 09, 09:20:16 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
"She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed..."
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!
Thanks a lot :-)
Slotsjunkie received a bonus Refer a friend ( 50 NO DEPOSIT ) without never refered to us a friend. We're currently changing all our security system for allowing all players and giving best bonuses we can, a new employee made an error with this Refer a friend bonus so we removed bonuses from accounts + winnings from this bonus. She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed...
But, be sure that we credited $10 free to all depositing customers, especially if they sent us an email explaining that they received a no deposit Refer a friend bonus without being eligible :-)
This comment was totally unnecessary especially coming from you!
I as the player have no idea how you word your bonuses, when I have received them at other Rival Casinos, they say all kinds of different things for the NDB so I just thought it was put it the account because you wanted to put it there.
I understand that you are new and there may be glitches in the beginning, but that is all you had to say!
Even though I showed some frustration in the chat(because at that time I was) when I made my post to you I was calm and respectful.
That comment made me feel bad as if I am some type of cheat or something and I really didn't appreciate it."Elle n'a pas été surprise de recevoir ce bonus, mais elle est surprise de voir que son bonus a finalement été supprimé..."
Je ne comprends pas pourquoi vous pensez qu'un casino devrait vous donner quelque chose si vous ne déposez pas. S’ils le font, tant mieux, mais ce n’est pas obligatoire.
La tradition a une réputation ici et c'est génial. Montrer du respect. Il n’est peut-être pas si facile de démarrer un nouveau casino, alors donnez-leur un peu de temps.
J'ai regardé à la caisse aujourd'hui et j'ai vu de superbes bonus. Bien mieux que la plupart de ses concurrents, et ils semblent également payer rapidement.
Donnez-leur une chance s'il vous plaît !!
Merci beaucoup :-)
Slotsjunkie a reçu un bonus Parrainez un ami (50 AUCUN DÉPÔT) sans jamais nous référer un ami. Nous modifions actuellement tout notre système de sécurité pour autoriser tous les joueurs et offrir les meilleurs bonus possibles. Un nouvel employé a commis une erreur avec ce bonus de parrainage. Nous avons donc supprimé les bonus des comptes + les gains de ce bonus. Elle n'a pas été surprise de recevoir ce bonus, mais elle est surprise de voir que son bonus a finalement été supprimé...
Mais sachez que nous avons crédité 10$ gratuits à tous les clients déposants, surtout s'ils nous ont envoyé un email expliquant qu'ils ont reçu un bonus de parrainage sans dépôt sans être éligibles :-)
Ce commentaire était totalement inutile surtout venant de vous !
En tant que joueur, je n'ai aucune idée de la façon dont vous formulez vos bonus, quand je les ai reçus dans d'autres casinos Rival, ils disent toutes sortes de choses différentes pour le NDB, donc j'ai juste pensé que c'était mis sur le compte parce que vous vouliez le mettre là. .
Je comprends que vous êtes nouveau et qu'il peut y avoir des problèmes au début, mais c'est tout ce que vous aviez à dire !
Même si j'ai montré une certaine frustration dans le chat (car à ce moment-là je l'étais), lorsque je vous ai posté mon message, j'étais calme et respectueux.
Ce commentaire m'a fait me sentir mal, comme si j'étais une sorte de tricheur ou quelque chose du genre et je ne l'ai vraiment pas apprécié. -
- Répondu par
- Lixis
- à Nov 07, 09, 06:25:21 AM
- Sr. Newbie 43
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)J'ai déposé 4 fois chez Tradition et le seul Nd que j'ai est :
Le bonus de bienvenue de 30 $ et un bonus cashback sur mon premier dépôt.
C'est une bonne chose si les casinos offrent parfois des bonus à leurs joueurs déposants... pourquoi la tradition le fait-elle ?
Je dis surtout que j'aime Tradition et que je n'ai eu aucun problème à jouer et d'excellents bonus de dépôt... mais le Nd me manque ;-) -
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 07, 09, 08:15:32 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)
Hi lixis :-) We just created a new program sending no deposit bonuses to all depositors 1 time per week :-P You'll discover this program next week! Can you give me your login? I'd like to have a look in your account right now ;-)
J'ai déposé 4 fois chez Tradition et le seul Nd que j'ai est :
Le bonus de bienvenue de 30 $ et un bonus cashback sur mon premier dépôt.
C'est une bonne chose si les casinos offrent parfois des bonus à leurs joueurs déposants... pourquoi la tradition le fait-elle ?
Je dis surtout que j'aime Tradition et que je n'ai eu aucun problème à jouer et d'excellents bonus de dépôt... mais le Nd me manque ;-)
Salut lixis :-) Nous venons de créer un nouveau programme envoyant des bonus sans dépôt à tous les déposants 1 fois par semaine :-P Vous découvrirez ce programme la semaine prochaine ! Pouvez-vous me donner votre identifiant ? J'aimerais jeter un œil à votre compte maintenant ;-) -
- Répondu par
- PMM2008
- à Nov 07, 09, 08:21:50 AM
- Mighty Member 3103
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I too am a good depositor to Tradition Casino, and I am happy to hear there will be ND bonuses for depositing players.
I did recieve $5 last night from Live Chat but I have deposited alot more than that.
Account : pmiddlet
PMMMoi aussi, je suis un bon déposant sur Tradition Casino et je suis heureux d'apprendre qu'il y aura des bonus ND pour les joueurs déposants.
J'ai reçu 5 $ hier soir grâce au Live Chat, mais j'ai déposé beaucoup plus que cela.
Compte : pmiddlet
MGP1.2/ 5
-
- Répondu par
- Lixis
- à Nov 07, 09, 08:26:40 AM
- Sr. Newbie 43
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
My username at tradition is : Lixis73
Sounds great about the new no deposit bonuses for depositing players...i think you will get more depositing players that way:-)
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)
Hi lixis :-) We just created a new program sending no deposit bonuses to all depositors 1 time per week :-P You'll discover this program next week! Can you give me your login? I'd like to have a look in your account right now ;-)
Mon nom d'utilisateur chez tradition est : Lixis73
Cela semble génial à propos des nouveaux bonus sans dépôt pour les joueurs déposants... je pense que vous obtiendrez plus de joueurs déposants de cette façon :-)
J'ai déposé 4 fois chez Tradition et le seul Nd que j'ai est :
Le bonus de bienvenue de 30 $ et un bonus cashback sur mon premier dépôt.
C'est une bonne chose si les casinos offrent parfois des bonus à leurs joueurs déposants... pourquoi la tradition le fait-elle ?
Je dis surtout que j'aime Tradition et que je n'ai eu aucun problème à jouer et d'excellents bonus de dépôt... mais le Nd me manque ;-)
Salut lixis :-) Nous venons de créer un nouveau programme envoyant des bonus sans dépôt à tous les déposants 1 fois par semaine :-P Vous découvrirez ce programme la semaine prochaine ! Pouvez-vous me donner votre identifiant ? J'aimerais jeter un œil à votre compte maintenant ;-) -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 07, 09, 01:35:11 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Lol...slot junkie, they act as if it's your fault you got the bonus removed!!! If it was a problem on their side then that is exactly what it is....THEIR PROBLEM, and it should NOT be removed from your account, if it was given to you, then they should honor their mistake instead of taking it back.......there is nothing worse then a casino sending out false averdisement or promotions then taking it back and saying oops we made a mistake, and not just here, but ANYWHERE.................
Mdr... accro aux machines à sous, ils agissent comme si c'était de votre faute si vous aviez supprimé le bonus !!! Si c'était un problème de leur côté, alors c'est exactement ce que c'est... LEUR PROBLÈME, et il ne doit PAS être supprimé de votre compte, s'il vous a été donné, alors ils devraient honorer leur erreur au lieu de la reprendre. .......il n'y a rien de pire qu'un casino qui envoie de fausses annonces ou promotions, puis les reprend et dit oups, nous avons fait une erreur, et pas seulement ici, mais PARTOUT......... ......
-
- Répondu par
- coxwel
- à Nov 07, 09, 03:26:37 PM
- Full Member 119
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
finally moved from to this section i see tradition rep has already answered. :-)
first thing to say: i find some guys here in this forum, as said above, doesnt show the respect necessary. casinos dont have to give you anything, be glad if they do, if they dont dont be so childish to call them rogue or anything!
if a casino is carefully in throwing around freebies its a good sign imho, maybe think twice ;-).
second, if you complain about the livechat the livechat is always the same on all rivals! ecept sloto which have their own. so youre always talkin to the same guys ;-)
tradition has a very opned and nice rep here. i read her posts on casinomeister and was warmly surprised,first i was bonus banned they solved all my issues without any problems. now they offer fair match bonusses, i even took no freeby there ever, i likes their honest way of running the casino thats what intended me to give them a chance and made some deposits there. i can confirm if you ever have any issue talk to caroline first, if she cant hhelp you out then! come to forums and complain. thats why shes here.
to slotjunkie: what caroline mentioned about you not beeing surprised as you received a refer a friend nd is totally correct. that was also what i was asking myself as i read your complaint at first. if i would see a bonus which i clearly shouldnt have i ask the customer support as i dont want to get disappointed later like you now. most times casinos honour if you act in an honest and open way and better ask twice. yes it was hteir mistake, bu thats no reason why they should pay you out on funds you were not entitled to. i can imagine your feeling as you nearly made the wr, but hey just a simple livechat before would have cleared all issues thats it ;-9
i hope you dont get me wrong on my opinion but thats how i see it.
casinos are not out there only for freechips, its a nice thing one can take advantage of from time to time. tradition gave you a nd bonus and as youre quite active in this forums and know about freebies etc iam sure you knew before that a refer a friend bonus without having refered a friend is very unusual :-) in a way you blindly played it and really can not complain now.
cheers
coxwelfinalement déplacé de cette section, je vois que le représentant de la tradition a déjà répondu. :-)
première chose à dire : je trouve que certains gars ici dans ce forum, comme dit ci-dessus, ne font pas preuve du respect nécessaire. les casinos ne sont pas obligés de vous donner quoi que ce soit, soyez heureux s'ils le font, s'ils ne sont pas assez enfantins pour les traiter de voyous ou quoi que ce soit !
si un casino est prudent en lançant des cadeaux, c'est un bon signe à mon humble avis, réfléchissez-y à deux fois ;-).
Deuxièmement, si vous vous plaignez du livechat le livechat est toujours le même sur tous les rivaux ! sauf les sloto qui ont le leur. donc tu parles toujours aux mêmes gars ;-)
la tradition a ici une réputation très ouverte et agréable. J'ai lu ses messages sur Casinomeister et j'ai été chaleureusement surpris. D'abord, j'ai été banni des bonus, ils ont résolu tous mes problèmes sans aucun problème. maintenant, ils offrent des bonus équitables, je n'ai même jamais pris de gratuité là-bas, j'aime leur façon honnête de gérer le casino, c'est ce qui m'a amené à leur donner une chance et à y faire des dépôts. Je peux confirmer que si jamais vous rencontrez un problème, parlez-en d'abord à Caroline, si elle ne peut pas vous aider à ce moment-là ! venez sur les forums et portez plainte. c'est pour ça qu'elle est ici.
à slotjunkie : ce que Caroline a mentionné à propos de votre non-surprise lorsque vous avez reçu une recommandation à un ami et est tout à fait correct. c'est aussi ce que je me demandais en lisant votre plainte au début. si je voyais un bonus que je n'aurais clairement pas dû, je demande au support client car je ne veux pas être déçu plus tard comme vous maintenant. la plupart du temps, les casinos honorent si vous agissez de manière honnête et ouverte et feriez mieux de demander deux fois. oui, c'était leur erreur, mais ce n'est pas une raison pour qu'ils vous versent des fonds auxquels vous n'aviez pas droit. Je peux imaginer votre sentiment alors que vous avez presque réussi le tour, mais bon, un simple chat en direct auparavant aurait résolu tous les problèmes, c'est tout ;-9
j'espère que vous ne vous méprenez pas sur mon opinion, mais c'est comme ça que je le vois.
les casinos ne sont pas là uniquement pour les jetons gratuits, c'est une bonne chose dont on peut profiter de temps en temps. la tradition vous a donné un bonus et comme vous êtes assez actif sur ce forum et que vous connaissez les cadeaux, etc., je suis sûr que vous saviez avant qu'un bonus de parrainage d'un ami sans avoir parrainé un ami est très inhabituel :-) d'une manière vous y avez joué aveuglément et vraiment Je ne peux pas me plaindre maintenant.
acclamations
coxwel -
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 07, 09, 04:42:01 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Coxwel, before I respond to your post, my name is SLOTjunkie not SLUTjunkie!!! I am gonna assume that was just a typo!!
finally moved from to this section i see tradition rep has already answered. :-)
first thing to say: i find some guys here in this forum, as said above, doesnt show the respect necessary. casinos dont have to give you anything, be glad if they do, if they dont dont be so childish to call them rogue or anything!
if a casino is carefully in throwing around freebies its a good sign imho, maybe think twice ;-).
second, if you complain about the livechat the livechat is always the same on all rivals! ecept sloto which have their own. so youre always talkin to the same guys ;-)
tradition has a very opned and nice rep here. i read her posts on casinomeister and was warmly surprised,first i was bonus banned they solved all my issues without any problems. now they offer fair match bonusses, i even took no freeby there ever, i likes their honest way of running the casino thats what intended me to give them a chance and made some deposits there. i can confirm if you ever have any issue talk to caroline first, if she cant hhelp you out then! come to forums and complain. thats why shes here.
to slutjunkie: what caroline mentioned about you not beeing surprised as you received a refer a friend nd is totally correct. that was also what i was asking myself as i read your complaint at first. if i would see a bonus which i clearly shouldnt have i ask the customer support as i dont want to get disappointed later like you now. most times casinos honour if you act in an honest and open way and better ask twice. yes it was hteir mistake, bu thats no reason why they should pay you out on funds you were not entitled to. i can imagine your feeling as you nearly made the wr, but hey just a simple livechat before would have cleared all issues thats it ;-9
i hope you dont get me wrong on my opinion but thats how i see it.
casinos are not out there only for freechips, its a nice thing one can take advantage of from time to time. tradition gave you a nd bonus and as youre quite active in this forums and know about freebies etc iam sure you knew before that a refer a friend bonus without having refered a friend is very unusual :-) in a way you blindly played it and really can not complain now.
cheers
coxwel
Now to reply, I am a highly HONEST person, don't steal nor do I cheat! I am still fairly new to this online gambling thing(just started in July 09, I had an account at 1 microgaming, but never played) so as I stated before Rival uses all different types of wording for the NDB they give and I don't question what they decide to give or call them. It is just nice when they decide to generously give a NDB.
Nicolas at VEGAS REGAL gives NDB's very frequently and they have wording that may not pertain to me as a player(like loyalty bonus,when I have never deposited) and it has never been taking away once it has been claimed. I made playthrough there on 2 NDB's back2back and didn't have any problems collecting the money(and I had never deposited there) but because of their attitude towards the customer this will be one of the if not the only RIVAL I will deposit at(when I am back to work).
I have no problem at all with them making a mistake giving it and then needing to take it back. It is how they took it back and the insinuating comment the owner/rep made towards me that I have a complaint about!
It just didn't seem professional to me!
I am not saying I will never play there, I just think they could stand to step up their customer service game a bit. For all she knows, I may have became her biggest depositor, but how you treat someone makes all the difference in how the feel about you!
“I've Learned That People Will Forget What You Said, People Will Forget What You Did, but People Will Never Forget How You Made Them Feel.”(famous quote by Maya Angelou)
So I hope YOU don't get me wrong on my opinion!!!!Coxwel, avant de répondre à votre message, je m'appelle SLOTjunkie et non SLUTjunkie !!! Je vais supposer que c'était juste une faute de frappe !!
finalement déplacé de cette section, je vois que le représentant de la tradition a déjà répondu. :-)
première chose à dire : je trouve que certains gars ici dans ce forum, comme dit ci-dessus, ne font pas preuve du respect nécessaire. les casinos ne sont pas obligés de vous donner quoi que ce soit, soyez heureux s'ils le font, s'ils ne sont pas assez enfantins pour les traiter de voyous ou quoi que ce soit !
si un casino est prudent en lançant des cadeaux, c'est un bon signe à mon humble avis, réfléchissez-y à deux fois ;-).
Deuxièmement, si vous vous plaignez du livechat le livechat est toujours le même sur tous les rivaux ! sauf les sloto qui ont le leur. donc tu parles toujours aux mêmes gars ;-)
la tradition a ici une réputation très ouverte et agréable. J'ai lu ses messages sur Casinomeister et j'ai été chaleureusement surpris. D'abord, j'ai été banni des bonus, ils ont résolu tous mes problèmes sans aucun problème. maintenant, ils offrent des bonus équitables, je n'ai même jamais pris de gratuité là-bas, j'aime leur façon honnête de gérer le casino, c'est ce qui m'a amené à leur donner une chance et à y faire des dépôts. Je peux confirmer que si jamais vous rencontrez un problème, parlez-en d'abord à Caroline, si elle ne peut pas vous aider à ce moment-là ! venez sur les forums et portez plainte. c'est pour ça qu'elle est ici.
à slutjunkie : ce que Caroline a mentionné à propos de votre non-surprise lorsque vous avez reçu une recommandation à un ami et est tout à fait correct. c'est aussi ce que je me demandais en lisant votre plainte au début. si je voyais un bonus que je n'aurais clairement pas dû, je demande au support client car je ne veux pas être déçu plus tard comme vous maintenant. la plupart du temps, les casinos honorent si vous agissez de manière honnête et ouverte et feriez mieux de demander deux fois. oui, c'était leur erreur, mais ce n'est pas une raison pour qu'ils vous versent des fonds auxquels vous n'aviez pas droit. Je peux imaginer votre sentiment alors que vous avez presque réussi le tour, mais bon, un simple chat en direct auparavant aurait résolu tous les problèmes, c'est tout ;-9
j'espère que vous ne vous méprenez pas sur mon opinion, mais c'est comme ça que je le vois.
les casinos ne sont pas là uniquement pour les jetons gratuits, c'est une bonne chose dont on peut profiter de temps en temps. la tradition vous a donné un bonus et comme vous êtes assez actif sur ce forum et que vous connaissez les cadeaux, etc., je suis sûr que vous saviez avant qu'un bonus de parrainage d'un ami sans avoir parrainé un ami est très inhabituel :-) d'une manière vous y avez joué aveuglément et vraiment Je ne peux pas me plaindre maintenant.
acclamations
coxwel
Maintenant, pour répondre, je suis une personne très HONNÊTE, je ne vole pas et je ne triche pas ! Je suis encore assez nouveau dans ce domaine du jeu en ligne (je viens de commencer en juillet 2009, j'avais un compte sur 1 microgaming, mais je n'ai jamais joué), donc comme je l'ai dit auparavant, Rival utilise tous les types de formulation pour le NDB qu'ils donnent et je ne le fais pas. Je ne remets pas en question ce qu’ils décident de leur donner ou de les appeler. C'est tout simplement agréable quand ils décident de donner généreusement un NDB.
Nicolas de VEGAS REGAL donne très fréquemment des NDB et ils ont une formulation qui peut ne pas me concerner en tant que joueur (comme un bonus de fidélité, alors que je n'ai jamais déposé) et il ne m'a jamais été enlevé une fois réclamé. J'ai joué là-bas sur back2back de 2 NDB et je n'ai eu aucun problème pour récupérer l'argent (et je n'y avais jamais déposé) mais en raison de leur attitude envers le client, ce sera l'un des, sinon le seul, RIVAL sur lequel je déposerai ( quand je retourne au travail).
Je n’ai aucun problème à ce qu’ils fassent une erreur en le donnant et doivent ensuite le reprendre. C'est ainsi qu'ils l'ont repris et le commentaire insinuant que le propriétaire/représentant m'a fait et dont je me plains !
Cela ne me semblait tout simplement pas professionnel !
Je ne dis pas que je ne jouerai jamais là-bas, je pense simplement qu'ils pourraient améliorer un peu leur service client. Pour autant qu'elle sache, je suis peut-être devenu son plus gros déposant, mais la façon dont vous traitez quelqu'un fait toute la différence dans ce que vous ressentez à votre égard !
«J'ai appris que les gens oublieront ce que vous avez dit, les gens oublieront ce que vous avez fait, mais les gens n'oublieront jamais ce que vous leur avez fait ressentir.» (Citation célèbre de Maya Angelou)
Alors j'espère que VOUS ne vous méprenez pas sur mon avis !!!! -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 07, 09, 04:58:54 PM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
-
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 07, 09, 05:05:32 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Thanks Satan!!!
WELL SAID!
Merci Satan !!!
BIEN DIT! -
- Répondu par
- coxwel
- à Nov 07, 09, 05:52:50 PM
- Full Member 119
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
first of all, yes indeed the slutjunkie.. lolol was a clear typo, i havent even recognized it till you made me aware ;-9
anyway the point of my first post was i dont feel you got treated unprofessional or unfair. i can underdatnd the bad feeling a player has beeing interrupted during play, this should have benn solven better youre right. there should have been a smoother solution.
but if i look on the livechat you had you also should have benn little more polite and relaxed ,dont you think ;)
iam sure caroline the rep here will solve this issue for you well.
cheers
coxweltout d'abord, oui en effet le slutjunkie.. mdr C'était une faute de frappe évidente, je ne l'ai même pas reconnu jusqu'à ce que vous me le fassiez remarquer ;-9
Quoi qu'il en soit, le but de mon premier message était que je n'ai pas l'impression que vous ayez été traité de manière non professionnelle ou injuste. Je peux comprendre le mauvais sentiment qu'un joueur a été interrompu pendant le jeu, cela aurait dû être mieux résolu, vous avez raison. il aurait dû y avoir une solution plus douce.
mais si je regarde le chat en direct que vous avez eu, vous auriez également dû être un peu plus poli et détendu, vous ne pensez pas ;)
Je suis sûr que Caroline, la représentante ici, résoudra bien ce problème pour vous.
acclamations
coxwel -
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 07, 09, 07:11:57 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Coxwell,
I am naturally a calm person even in the worst of situations, but I was understandably frustrated at the time of the chat which was directly after it happened!!! Which I had never experienced anything like that!
I am so over the money being taking back, it wasn't mine anyway. It is what it is!
You need to understand that I am not saying them taking the NDB back was wrong(tacky, but not wrong)!
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
She could stand to smooth her edges, the players are who is gonna make her casino a success and she should always keep that in the front of her mind!!!!Coxwell,
Je suis naturellement une personne calme même dans les pires situations, mais j'étais naturellement frustréau moment de la conversation qui était juste après que cela se soit produit !!! Ce que je n'avais jamais vécu de pareil !
J'en ai tellement fini avec l'argent récupéré, ce n'était pas le mien de toute façon. C'est comme ça!
Vous devez comprendre que je ne dis pas que reprendre le NDB était une erreur (collante, mais pas fausse) !
Mon reproche concerne l'attitude des propriétaires ! Son casino a mis le jeton sur mon compte, je n'ai pas piraté mon compte et j'y ai mis le jeton moi-même ! Donc, pour elle, insinuer que je les ai trompés d'une manière ou d'une autre est une erreur.
Elle pourrait supporter de lisser ses bords, ce sont les joueurs qui feront de son casino un succès et elle devrait toujours garder cela à l'esprit !!!! -
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 10, 09, 02:33:08 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Thank you Coxwell for your post :-) Can i have a look on your account? Let me know your login, plz.
pmiddlet : i'm sorry but you never deposited in our casino. I think you confuse with another casino :-)
Lixis73: A ND bonus is waiting for you in the cashier :-)Merci Coxwell pour votre message :-) Puis-je jeter un œil à votre compte ? Faites-moi savoir votre identifiant, s'il vous plaît.
pmiddlet : je suis désolé mais vous n'avez jamais déposé dans notre casino. Je pense que vous confondez avec un autre casino :-)
Lixis73 : Un bonus ND vous attend en caisse :-) -
- Répondu par
- satansmuff
- à Nov 10, 09, 08:23:46 AM
- Super Hero 1584
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Lol....when the rep here reply's to anyone......she always thanks the people who left good comments and doesn't address anyone who has a problem!! WAY TO GO ON CUSTOMER SERVICE!!!!!!! Slot Junkie, looks like your never gonna get an apology from these people......This so called rep could have at least told you sorry for the misunderstanding, or sorry for the inconvience, but instead came up with excuse, after excuse on the casinos behalf and left it at that!!! I too am a business owner and I know first hand that the customer is ALWAYS RIGHT. [maybe thats just an American thing?] If it means taking a small hit out of my pocket to keep a customer returning then it more than compensates the loss and gives my store a better reputation........Sadly when the casinos do this crap to people they are tarnishing their own reputation for NO REASON AT ALL. Chances are you will not make playthrough and by taking away something they gave you in the first place just speaks volumes about their integrity. They should realize it was their mistake and therefore their loss!! Damn, do these casinos hire anybody off the streets.....they have no clue about business ethics........................Real quick without looking it up Casino Rep...can you define BUSINESS ETHICS?
Mdr... quand la représentante ici répond à n'importe qui... elle remercie toujours les personnes qui ont laissé de bons commentaires et ne s'adresse à personne qui a un problème !! FAÇON DE ALLER SUR LE SERVICE CLIENT !!!!!!! Slot Junkie, on dirait que vous n'obtiendrez jamais d'excuses de la part de ces gens... Ce soi-disant représentant aurait pu au moins vous dire désolé pour le malentendu, ou désolé pour le désagrément, mais à la place, il a trouvé excuse, excuse après excuse. au nom des casinos et j'en suis resté là !!! Moi aussi, je suis propriétaire d'une entreprise et je sais de première main que le client a TOUJOURS RAISON. [Peut-être que c'est juste une chose américaine ?] Si cela signifie prendre un petit coup de ma poche pour fidéliser un client, cela compense largement la perte et donne à mon magasin une meilleure réputation........Malheureusement, quand le les casinos font ces conneries aux gens pour lesquels ils ternissent leur propre réputation AUCUNE RAISON DU TOUT. Il y a de fortes chances que vous ne réussissiez pas à jouer et en retirant quelque chose qu'ils vous ont donné en premier lieu, cela en dit long sur leur intégrité. Ils devraient réaliser que c'était leur erreur et donc leur perte !! Bon sang, est-ce que ces casinos embauchent quelqu'un dans la rue..... ils n'ont aucune idée de l'éthique des affaires..........................Très vite sans regarder it up Casino Rep... pouvez-vous définir l'ÉTHIQUE DES AFFAIRES ?
-
- Répondu par
- BOOIE
- à Nov 10, 09, 09:38:10 AM
- Sr. Member 256
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
My account is unlocked with promos so give her a break...your not the only one who is demanding somethin.Maybe try layin off a bit?
BOOIEMon compte est débloqué grâce aux promotions, alors donnez-lui une pause... vous n'êtes pas le seul à exiger quelque chose. Essayez peut-être de vous reposer un peu ?
BOOIE -
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 10, 09, 11:36:39 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
I never insinuated you cheated my casino, i only tried to explain you that you were not eligible for this bonus, you received it by mistake. I think that everybody understood the situation.
About the question, should i have removed or should i have not removed the bonus from your account, i'm affraid that i'm the only one to decide. So, i decided to remove the bonus considering it wasn't completed. When you have a business, you have to decide and perhaps you'll be wrong sometimes... It's like this.
I had a look into your account. Unfortunately, you never deposited and never bring us depositor friends, so i cannot do a lot of things for you.
By the way, i saw you have nice deposit bonuses available, by example you have two bonuses about 200% match deposit, so i can propose you something : if you make a deposit and use one of available bonuses, i'll give you an extra of $10, no wagering needed on it :-)
I think it's fair. What do you think?
Mon reproche concerne l'attitude des propriétaires ! Son casino a mis le jeton sur mon compte, je n'ai pas piraté mon compte et j'y ai mis le jeton moi-même ! Donc, pour elle, insinuer que je les ai trompés d'une manière ou d'une autre est une erreur.
Je n'ai jamais insinué que vous aviez trompé mon casino, j'ai seulement essayé de vous expliquer que vous n'étiez pas éligible à ce bonus, vous l'avez reçu par erreur. Je pense que tout le monde a compris la situation.
Concernant la question, aurais-je dû supprimer ou non le bonus de votre compte, j'ai bien peur d'être le seul à décider. J'ai donc décidé de supprimer le bonus considérant qu'il n'était pas terminé. Quand on a une entreprise, il faut décider et peut-être que vous vous tromperez parfois... C'est comme ça.
J'ai jeté un œil à votre compte. Malheureusement, vous n'avez jamais déposé et ne nous avez jamais amené d'amis déposants, donc je ne peux pas faire beaucoup de choses pour vous.
Au fait, j'ai vu que vous aviez de jolis bonus de dépôt disponibles, par exemple vous avez deux bonus d'environ 200% de dépôt, donc je peux vous proposer quelque chose : si vous effectuez un dépôt et utilisez l'un des bonus disponibles, je vous donnerai un supplémentaire de 10 $, aucune mise requise dessus :-)
Je pense que c'est juste. Qu'en penses-tu? -
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 10, 09, 12:21:09 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
I never insinuated you cheated my casino, i only tried to explain you that you were not eligible for this bonus, you received it by mistake. I think that everybody understood the situation.
About the question, should i have removed or should i have not removed the bonus from your account, i'm affraid that i'm the only one to decide. So, i decided to remove the bonus considering it wasn't completed. When you have a business, you have to decide and perhaps you'll be wrong sometimes... It's like this.
I had a look into your account. Unfortunately, you never deposited and never bring us depositor friends, so i cannot do a lot of things for you.
By the way, i saw you have nice deposit bonuses available, by example you have two bonuses about 200% match deposit, so i can propose you something : if you make a deposit and use one of available bonuses, i'll give you an extra of $10, no wagering needed on it :-)
I think it's fair. What do you think?
Caroline, this is the comment I speak of when I say it was insinuating "She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed..." I took that as saying "She didn't have a problem when she wrongfully took this from us but she has a problem when we took it back." If that is not what you meant then so be it , but that is how I took it!!!
Once again I have no idea how you run your casino and what you choose to name your bonuses, so as with any other free chip put into my account by the casino I didn't think I was doing anything wrong by claiming it, so naturally it was a shock and frustrating to just have it disappear out of nowhere!! Could this same thing happen with a deposit bonus?????
You are right I haven't made a deposit and despite all the other negative feedback I had read, I was going to give your casino a chance anyway and make a deposit right after I played the bonus I was playing and that is the honest truth! But after that little situation happened I was turned off and then even more so when you made the comment you made(first comment in quotations)) instead of simply apologizing!!!
With that said, I see that you are trying to make it right and I appreciate that! And I will give you a chance! Oh and by the way I think I owe your casino .60 cents so you might wanna make the $10 you are offering $9.40 :-)
Mon reproche concerne l'attitude des propriétaires ! Son casino a mis le jeton sur mon compte, je n'ai pas piraté mon compte et j'y ai mis le jeton moi-même ! Donc, pour elle, insinuer que je les ai trompés d'une manière ou d'une autre est une erreur.
Je n'ai jamais insinué que vous aviez trompé mon casino, j'ai seulement essayé de vous expliquer que vous n'étiez pas éligible à ce bonus, vous l'avez reçu par erreur. Je pense que tout le monde a compris la situation.
Concernant la question, aurais-je dû supprimer ou non le bonus de votre compte, j'ai bien peur d'être le seul à décider. J'ai donc décidé de supprimer le bonus considérant qu'il n'était pas terminé. Quand on a une entreprise, il faut décider et peut-être que vous vous tromperez parfois... C'est comme ça.
J'ai jeté un œil à votre compte. Malheureusement, vous n'avez jamais déposé et ne nous avez jamais amené d'amis déposants, donc je ne peux pas faire beaucoup de choses pour vous.
Au fait, j'ai vu que vous aviez de jolis bonus de dépôt disponibles, par exemple vous avez deux bonus d'environ 200% de dépôt, donc je peux vous proposer quelque chose : si vous effectuez un dépôt et utilisez l'un des bonus disponibles, je vous donnerai un supplémentaire de 10 $, aucune mise requise dessus :-)
Je pense que c'est juste. Qu'en penses-tu?
Caroline, c'est le commentaire dont je parle quand je dis qu'il était insinuant "Elle n'a pas été surprise de recevoir cette prime, mais elle est surprise de voir que sa prime a finalement été supprimée..." J'ai pris ça comme disant "Elle ne l'a pas fait". Je n’ai pas de problème quand elle nous a pris cela à tort, mais elle a un problème quand nous l’avons repris. » Si ce n'est pas ce que vous vouliez dire, qu'il en soit ainsi, mais c'est comme ça que je l'ai pris !!!
Encore une fois, je n'ai aucune idée de la façon dont vous gérez votre casino et de ce que vous choisissez pour nommer vos bonus, donc comme pour tout autre jeton gratuit mis sur mon compte par le casino, je ne pensais pas faire quelque chose de mal en le réclamant, donc naturellement c'était un choc et frustrant de le voir disparaître de nulle part !! La même chose pourrait-elle se produire avec un bonus de dépôt ?????
Vous avez raison, je n'ai pas effectué de dépôt et malgré tous les autres commentaires négatifs que j'avais lus, j'allais de toute façon donner une chance à votre casino et effectuer un dépôt juste après avoir joué au bonus auquel je jouais et c'est la vérité honnête. ! Mais après que cette petite situation se soit produite, j'ai été découragé et encore plus lorsque vous avez fait le commentaire que vous avez fait (premier commentaire entre guillemets)) au lieu de simplement vous excuser !!!
Cela dit, je vois que vous essayez de arranger les choses et j'apprécie cela ! Et je vais vous donner une chance ! Oh et au fait, je pense que je dois 0,60 centimes à votre casino, donc vous voudrez peut-être gagner 9,40 $ avec les 10 $ que vous proposez :-)
-
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 10, 09, 03:17:36 PM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Sorry Slot junkie, i didn't want to make you sad but i cannot do more in your situation. If you change your mind i will grant you 10, not 9.40 ;-) For this deal, please contact me personnaly by pm here or on this post, it will be better than using the common way.
I don't have any promotions in my account either, but I thought that was just because I won some money, promos usually seem to disappear if you win anything (for me at least) will I be able to get them back? (account nyssa3)
I was wondering too if direct support rep could do anything about flushing my second withdrawal? I got my first one very quickly, but I have been waiting a week for my second one. I have been into Livechat 3 times about this, to see when I would be paid, and it was only today that I was told I needed to submit ID docs (not unusual in itself, but I already cashed out, so I thought you didn't need them), they said I was sent an email, I guess I was, but ALL email from your casino that I know about has come through, and there was nothing in spam or junk folder so IDK about that. Now I have been sitting in Livechat for 1/2 hour sending emails because my docs haven't arrived Chat told me that after my docs are approved I have to wait ANOTHER 2 - 5 business days for my withdrawal, so there you go, I was wondering if the owner might take pity on me and hasten the process
I'm really sorry because i didn't see your post! So, i had a look in your account and i granted you very (very, very) nice bonuses especially for you and i apologize for the delay. Like i already told, since this week, all depositor players will be rewarded with no deposit bonuses + very high match bonuses regularly ;-) I hope you'll love them!Désolé accro aux machines à sous, je ne voulais pas te rendre triste mais je ne peux pas faire plus dans ta situation. Si vous changez d'avis je vous en accorde 10, pas 9.40 ;-) Pour cette offre, merci de me contacter personnellement par MP ici ou sur ce post, ce sera mieux que d'utiliser la voie habituelle.
Je n'ai pas non plus de promotions sur mon compte, mais je pensais que c'était juste parce que j'avais gagné de l'argent, les promotions semblent généralement disparaître si vous gagnez quelque chose (pour moi du moins), pourrai-je les récupérer ? (compte nyssa3)
Je me demandais aussi si le représentant de l'assistance directe pouvait faire quelque chose pour éliminer mon deuxième retrait ? J'ai reçu mon premier très rapidement, mais j'attends mon deuxième depuis une semaine. Je suis allé sur Livechat 3 fois à ce sujet, pour voir quand je serais payé, et ce n'est qu'aujourd'hui qu'on m'a dit que je devais soumettre des documents d'identité (ce qui n'est pas inhabituel en soi, mais j'ai déjà encaissé, alors j'ai pensé que vous l'aviez fait Je n'en ai pas besoin), ils ont dit que j'avais reçu un e-mail, je suppose que oui, mais TOUS les e-mails de votre casino que je connais sont arrivés, et il n'y avait rien dans le dossier spam ou courrier indésirable, donc je ne sais pas à ce sujet. Cela fait maintenant 1/2 heure que je suis assis sur Livechat et que j'envoie des e-mails parce que mes documents ne sont pas arrivés. Chat m'a dit qu'une fois mes documents approuvés, je devais attendre ENCORE 2 à 5 jours ouvrables pour mon retrait, alors voilà, je me demandais si le propriétaire pourrait avoir pitié de moi et accélérer le processus.
Je suis vraiment désolé car je n'avais pas vu ton message ! J'ai donc jeté un oeil dans votre compte et je vous ai accordé de très (très, très) jolis bonus spécialement pour vous et je m'excuse pour le retard. Comme je l'ai déjà dit, depuis cette semaine, tous les joueurs déposants seront récompensés régulièrement par des bonus sans dépôt + des bonus de match très élevés ;-) J'espère que vous les aimerez ! -
- Répondu par
- BIGLEAN
- à Nov 10, 09, 03:43:22 PM
- Super Hero 1458
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Thank you Caroline, I really appreciate it
Merci Caroline, j'apprécie vraiment
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- Répondu par
- wintermare
- à Nov 12, 09, 03:36:24 PM
- Sr. Member 420
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
hi there,i made some deposits now all my bonuses have gone. No no deposit or deposit ones?
winter890bonjour, j'ai effectué quelques dépôts maintenant tous mes bonus ont disparu. Non, pas de dépôt ou dépôt ?
hiver890 -
- Répondu par
- susie h
- à Nov 12, 09, 09:01:11 PM
- Sr. Member 279
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
is the $1.00 chip correct
la puce de 1,00 $ est-elle correcte ?
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- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 13, 09, 03:21:41 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
hi there,i made some deposits now all my bonuses have gone. No no deposit or deposit ones?
winter890
lol How lucky you were! You won :-P That's why your bonuses were gone during your witdrawal process... But considering that you cancelled your winnings, your bonuses came back, so plz have a look in your cashier now :-)
Hi suzy! Yes, you can use the $1 : it's a lucky coin for Friday the 13th ;-)
bonjour, j'ai effectué quelques dépôts maintenant tous mes bonus ont disparu. Non, pas de dépôt ou dépôt ?
hiver890
mdr Quelle chance tu as eu ! Vous avez gagné :-P C'est pourquoi vos bonus ont disparu pendant votre processus de retrait... Mais étant donné que vous avez annulé vos gains, vos bonus sont revenus, alors s'il vous plaît, jetez un œil dans votre caisse maintenant :-)
Salut Suzy ! Oui, vous pouvez utiliser le 1$ : c'est une pièce porte-bonheur pour le vendredi 13 ;-) -
- Répondu par
- wintermare
- à Nov 13, 09, 06:49:13 AM
- Sr. Member 420
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Répondu par
- jamkam02
- à Nov 18, 09, 01:40:57 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hello, just wanted to know why I did not get the free $30 exclusive bonus when I signed up thru the banner here....all I got was the free $10 and the over the $1000 bonus which I am still playing but would trade in for the free $30. Please let me know if youcould do something. Many Thanks. My user account for the casino is also.
jamkam02
jamkam02Bonjour, je voulais juste savoir pourquoi je n'ai pas reçu le bonus exclusif gratuit de 30 $ lorsque je me suis inscrit via la bannière ici... tout ce que j'ai eu, c'est les 10 $ gratuits et le bonus de plus de 1 000 $ que je joue toujours mais que j'échangerais. pour les 30 $ gratuits. S'il vous plaît laissez-moi savoir si vous pouvez faire quelque chose. Merci beaucoup. Mon compte utilisateur pour le casino l’est également.
jamkam02
jamkam02 -
- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 19, 09, 02:36:20 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
jamkam02, it's too late for adding you the 30 nd... You already used the 1919 no deposit :-( I'm sorry.
jamkam02, il est trop tard pour vous ajouter le 30... Vous avez déjà utilisé le 1919 sans dépôt :-( Je suis désolé.
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- Répondu par
- kssissy
- à Nov 19, 09, 05:39:47 AM
- Sr. Member 254
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
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- Répondu par
- spazz03
- à Nov 24, 09, 08:42:58 AM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
i have been playing at tradition casino for quite awhile lost a lot of money and even redeemed those little comps you get but when i ask if i am going to get my 75 percent loss refund am told that i am still considered a new player and they will send me an email i have played at regal casino the same amount and they seem to always give a free chip bonus. traditions live support never has any answers they always say you will recieve and email well havent got one yet i dont think i like them had the same problem once with palace of chance got screwed out of 14000.00 dollar win. so does anyone know what it takes to be considered a player
Je joue au casino traditionnel depuis un certain temps, j'ai perdu beaucoup d'argent et j'ai même échangé les petits bonus que vous recevez, mais quand je demande si je vais obtenir mon remboursement de perte de 75 pour cent, on me dit que je suis toujours considéré comme un nouveau joueur et ils m'enverra un e-mail. J'ai joué au casino Regal du même montant et ils semblent toujours offrir un bonus de jetons gratuit. Le support en direct des traditions n'a jamais de réponses, ils disent toujours que vous recevrez un e-mail et que vous n'en avez pas reçu, mais je ne pense pas que je les aime, ils ont eu le même problème une fois que le palais du hasard s'est fait foutre d'un gain de 14 000,00 dollars. est-ce que quelqu'un sait ce qu'il faut pour être considéré comme un joueur
1.2/ 5
0.3/ 5
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- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 24, 09, 09:26:01 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I don't understant what is your problem... Give me your login, please.
Je ne comprends pas quel est votre problème... Donnez-moi votre identifiant, s'il vous plaît.
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- Répondu par
- spazz03
- à Nov 24, 09, 11:19:56 AM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
adilley email dilley02@comcast.net apparently i havent spent enough at your casino and each time i ask why i dont get the free bonuses am told i am still considered a new player.
I don't understant what is your problem... Give me your login, please.
Adilley envoie un e-mail à dilley02@comcast.net, apparemment, je n'ai pas dépensé assez dans votre casino et chaque fois que je demande pourquoi je ne reçois pas les bonus gratuits, on me dit que je suis toujours considéré comme un nouveau joueur.
Je ne comprends pas quel est votre problème... Donnez-moi votre identifiant, s'il vous plaît. -
- Répondu par
- spazz03
- à Nov 24, 09, 11:47:32 AM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
i gave you my wrong log in name sorry it is angelad1 email is dilley02@comcast.net
je vous ai donné mon mauvais nom de connexion désolé, c'est angelad1, l'e-mail est dilley02@comcast.net
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- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 25, 09, 03:46:41 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
OK, i had a look in your account. You reached the first vip level since 10 days. I gave you new match bonuses + no deposit bonus :-)
OK, j'ai jeté un œil dans votre compte. Vous avez atteint le premier niveau VIP depuis 10 jours. Je vous ai offert de nouveaux bonus de match + bonus sans dépôt :-)
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- Répondu par
- spazz03
- à Nov 25, 09, 08:36:00 AM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
thank you i hope you have a good thanksgiving and i am sorry i was so mean. spazz09
merci, j'espère que vous passez un bon Thanksgiving et je suis désolé d'avoir été si méchant. spazz09
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- Répondu par
- kssissy
- à Nov 25, 09, 09:56:06 AM
- Sr. Member 254
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I aw well did not recieve the lcb exclusive bonus
Je n'ai pas reçu le bonus exclusif de la LCB
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- Répondu par
- spazz03
- à Nov 25, 09, 10:42:59 AM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
did not recieve the 75 percent loss refund but thank you for the ten dollar chip
Je n'ai pas reçu le remboursement de 75 % de la perte, mais merci pour le jeton de dix dollars.
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- Répondu par
- Tradition-casino
- à Nov 25, 09, 11:34:41 AM
- Jr. Member 66
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
You're welcome :-) The 75% cannot be added manually unfortunatelly.
De rien :-) Les 75% ne peuvent malheureusement pas être ajoutés manuellement.
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
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