I requested withdrawal on 9/11/09 from Real Vegas Online
Received this message on 9/14/09 and they still have not wired the money to my acct. I have contacted them by phone almost everyday and have emailed them numerous times and I have gotten no response via email. They keep telling me that it is approved and just wait for the email from the manager.
This was not a free chip. I always deposit with the bonus and met the bonus. I play there all the time. Please help if u can. Thank you
Dear pam miller
I am writing to you with regards to your pending withdrawal at Real Vegas Online.
Our records show that you have a payment owed to you.
Your account name is: slots2c
Amount pending: $1,800.00
Firstly may I take this opportunity to apologize profusely for the delay
with this payment. As you may know, we have a third party processor issue
checks to our players, and it has recently come to our attention that a number
of these checks were not delivered.
We are therefore requesting that if possible, players provide us with
a check account so that we can wire their winnings to them. Quite a
number of players already have their winnings wired to them as they
find it more convenient.
Should you wish to receive your funds via wire transfer, we would
require the following details:
*Account Number
*Account Name
*Routing or Sort Code
*Bank Name
Please rest assured that providing this information to us in no way
authorizes or enables us to deduct any funds from your checking account.
All we can do with this information is send funds to your checking account.
Should you wish to receive your payment vie wire transfer, please
email the necessary details to: oliver@mightyslots.com
I once again apologize for the delay you have experienced and appreciate your
patience while this matter is resolved.
Yours sincerely
Oliver Curran
Real Vegas Online/Mighty Slots
oliver@mightyslots.com
1-888-512-3769
J'ai demandé un retrait le 11/09/09 sur Real Vegas Online
J'ai reçu ce message le 14/09/09 et ils n'ont toujours pas viré l'argent sur mon compte. Je les ai contactés par téléphone presque tous les jours et je leur ai envoyé de nombreux e-mails et je n'ai reçu aucune réponse par e-mail. Ils n'arrêtent pas de me dire que c'est approuvé et attendent juste l'e-mail du responsable.
Ce n’était pas une puce gratuite. Je dépose toujours avec le bonus et j'obtiens le bonus. J'y joue tout le temps. S'il vous plaît, aidez si vous le pouvez. Merci
Chère Pam Miller
Je vous écris au sujet de votre retrait en attente sur Real Vegas Online.
Nos dossiers montrent qu'un paiement vous est dû.
Le nom de votre compte est : slots2c
Montant en attente : 1 800,00 $
Tout d'abord, puis-je profiter de cette occasion pour m'excuser sincèrement pour le retard
avec ce paiement. Comme vous le savez peut-être, nous avons un problème de processeur tiers.
chèques à nos joueurs, et nous avons récemment remarqué qu'un certain nombre
de ces chèques n’ont pas été remis.
Nous demandons donc que si possible, les joueurs nous fournissent
un compte chèque pour que nous puissions leur transférer leurs gains. Tout à fait un
nombre de joueurs ont déjà reçu leurs gains lorsqu'ils
trouve cela plus pratique.
Si vous souhaitez recevoir vos fonds par virement bancaire, nous
nécessitent les détails suivants :
*Numéro de compte
*Nom du compte
*Code de routage ou de tri
*Nom de banque
Soyez assuré que nous fournir ces informations en aucun cas
nous autorise ou nous permet de déduire des fonds de votre compte courant.
Tout ce que nous pouvons faire avec ces informations, c'est envoyer des fonds sur votre compte courant.
Si vous souhaitez recevoir votre paiement par virement bancaire, veuillez
envoyez les détails nécessaires par e-mail à : oliver@mightyslots.com
Je m'excuse encore une fois pour le retard que vous avez subi et j'apprécie votre
patience pendant que cette affaire est résolue.
Cordialement
Olivier Curran
Machines à sous Real Vegas Online/Mighty
oliver@mightyslots.com
1-888-512-3769