Hello my casino username is kimberly08 and I am a member at all of the casinos you represent. Back in September at Yabby Casino you guys offered a promotion where you solve a riddle and were awarded 200 freespins. I participated and answered correctly however they sent me an email stating that I first needed to make a deposit then I would be eligible. I have made several deposits and contacted customer service via live chat numerous times and they gave me 30 freespins (which I don't think is fair) instead. I did receive and email from the blog department stating they would be contacting me soon. It has been days and still no response. If you can please take care of this I would greatly appreciate it.
Kimberly Cotterman (kimberly08)
Hello,
Thank you for participating at our blog promotion. You solved a riddle correctly, but per the terms of this promo, you have to make one deposit to be eligible for these spins. Than, you can contact our support team and they will process free spins to you.
All the best,
Yabby Casino Blog Team
April 12, 2020, 15:54:59
Bonjour, mon nom d'utilisateur de casino est kimberly08 et je suis membre de tous les casinos que vous représentez. En septembre, sur Yabby Casino, vous avez proposé une promotion dans laquelle vous résolvez une énigme et avez reçu 200 tours gratuits. J'ai participé et répondu correctement, mais ils m'ont envoyé un e-mail indiquant que je devais d'abord effectuer un dépôt pour ensuite être éligible. J'ai effectué plusieurs dépôts et contacté le service client via le chat en direct à plusieurs reprises et ils m'ont donné 30 tours gratuits (ce que je ne pense pas juste) à la place. J'ai reçu un e-mail du service blog m'informant qu'ils me contacteraient bientôt. Cela fait des jours et toujours aucune réponse. Si vous pouviez vous en occuper, je l'apprécierais grandement.
Kimberly Cotterman (kimberly08)
Bonjour,
Merci d'avoir participé à la promotion de notre blog. Vous avez correctement résolu une énigme, mais selon les termes de cette promotion, vous devez effectuer un dépôt pour être éligible à ces tours. Ensuite, vous pouvez contacter notre équipe d’assistance et elle vous traitera des tours gratuits.
Tous mes vœux,
L'équipe du blog du casino Yabby
12 avril 2020, 15:54:59