Allright Zuga, I keep that in mind. Thank you for checking it for me.
LCB Shop - Règlement et CGV
- Créé par
- zuga
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Les lecteurs de ce sujet ont également lu :
-
Casino Goat Spins - Bonus de premier dépôt exclusif Tous les joueurs - US OK ! 175% de boost jusqu'à 200$ Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire via notre LIEN , réclamer le...
LuGoat Spins Casino - Bonus de prem...
8 1.25 Kil y a environ 2 mois -
Je suis heureux de voir que d'autres personnes reçoivent les paiements qui leur reviennent, mais mon cas reste sans solution. Pour le répéter, mes documents de validation sont en cours d'examen au...
LuRÉSOLU : Nouveau casino FunClub
39 2.11 Kil y a environ 2 mois -
J'ai le même problème. J'ai envoyé un e-mail au support et je n'ai pas eu de succès. Pouvez-vous m'aider ?
LuFERMÉ [en raison de l'inactivité de l'au...
4 417il y a environ 2 mois
Veuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
-
- Répondu par
- Lesley42
- à May 07, 15, 12:40:55 PM
- Full Member 133
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
-
- Répondu par
- nick.notwell
- à May 10, 15, 07:09:42 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
WOW THIS IS PRETTY COOL FREE SPINS ADDEDD TO SHOP INTERTOPS WOULD BE A GOOD CANDIDATE AYE ?
WOW C'EST JOLIE COOL DES TOURS GRATUITS AJOUTÉS À LA BOUTIQUE INTERTOPS SERONT-ILS UN BON CANDIDAT AYE ?
-
- Répondu par
- Gui_Araujo25
- à May 16, 15, 09:06:18 PM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 9 ans
Excellent, i love chips. thank you very much.
Excellent, j'adore les chips. merci beaucoup.
-
- Répondu par
- elcandybaby
- à May 17, 15, 06:54:58 AM
- Sr. Newbie 32
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
HELLO LCB:
A LITTLE OVER 24HRS AGO I REDEEMED 60 FREE SPINS FROM RAGING BULL. THE LAST TIME I REDEEMED MY CODE WAS POSTED IN MY MESSAGES WITHIN HOURS. WILL I BE RECEIVING BONUS CODE THE SAME WAY, BY MESSAGE? OR SHOULD I CHECK RAGING BULL???BONJOUR LCB :
IL Y A UN PEU PLUS DE 24 HEURES, J'AI ÉCHEC 60 TOURS GRATUITS DE RAGING BULL. LA DERNIÈRE FOIS QUE J'AI UTILISE MON CODE A ÉTÉ PUBLIÉE DANS MES MESSAGES EN QUELQUES HEURES. VAIS-JE RECEVOIR LE CODE BONUS DE LA MÊME MANIÈRE, PAR MESSAGE ? OU DOIS-JE VÉRIFIER RAGING BULL ???2.3/ 5
-
- Répondu par
- sup3rhot
- à May 17, 15, 03:13:29 PM
- Full Member 174
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
HI !
I have a question about the membership status - I see that I'm still Sr.Newbie. How can I grow up my status ?SALUT !
J'ai une question sur le statut de membre - je vois que je suis toujours Sr.Newbie. Comment puis-je faire évoluer mon statut ? -
- Répondu par
- blueday
- à May 17, 15, 03:22:12 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
HELLO LCB:
A LITTLE OVER 24HRS AGO I REDEEMED 60 FREE SPINS FROM RAGING BULL. THE LAST TIME I REDEEMED MY CODE WAS POSTED IN MY MESSAGES WITHIN HOURS. WILL I BE RECEIVING BONUS CODE THE SAME WAY, BY MESSAGE? OR SHOULD I CHECK RAGING BULL???
[/quote]
Please check your messages sent to you this morning.
[quote author=sup3rhot link=topic=30156.msg358559#msg358559 date=1431890009]
HI !
I have a question about the membership status - I see that I'm still Sr.Newbie. How can I grow up my status ?
By posting on the forum.
BONJOUR LCB :
IL Y A UN PEU PLUS DE 24 HEURES, J'AI ÉCHEC 60 TOURS GRATUITS DE RAGING BULL. LA DERNIÈRE FOIS QUE J'AI UTILISE MON CODE A ÉTÉ PUBLIÉE DANS MES MESSAGES EN QUELQUES HEURES. VAIS-JE RECEVOIR LE CODE BONUS DE LA MÊME MANIÈRE, PAR MESSAGE ? OU DOIS-JE VÉRIFIER RAGING BULL ???
[/citation]
Merci de vérifier vos messages envoyés ce matin.
[quote author=sup3rhot link=topic=30156.msg358559#msg358559 date=1431890009]
SALUT !
J'ai une question sur le statut de membre - je vois que je suis toujours Sr.Newbie. Comment puis-je faire évoluer mon statut ?
En postant sur le forum.2.3/ 5
-
- Répondu par
- josh1973
- à May 23, 15, 03:46:26 AM
- Newbie 10
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
are members allowed to "gift" other LCB members any of their earned chips?
les membres sont-ils autorisés à « offrir » à d'autres membres du LCB les jetons qu'ils ont gagnés ?
-
- Répondu par
- blueday
- à May 23, 15, 06:00:42 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
are members allowed to "gift" other LCB members any of their earned chips?
No you cannot gift your chips to other members. Sorry about that.
You can gift prizes won in LCB contests to other members though (as long as they took part in the contest too). You can view the latest fun contest here
les membres sont-ils autorisés à « offrir » à d'autres membres du LCB les jetons qu'ils ont gagnés ?
Non, vous ne pouvez pas offrir vos jetons à d'autres membres. Désolé pour ça.
Vous pouvez cependant offrir les prix gagnés lors des concours LCB à d'autres membres (à condition qu'ils aient également participé au concours). Vous pouvez voir le dernier concours amusant ici -
- Répondu par
- CATLICKER
- à May 28, 15, 11:36:53 PM
- Full Member 241
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
This has probably been asked and answered already in this thread. But right now I don't have time to go through 28 pages of text, so here is my question. Can you redeem more than one offer at a time, if you have enough credits to do so ?
Cette question a probablement déjà été posée et répondue dans ce fil. Mais pour l’instant, je n’ai pas le temps de parcourir 28 pages de texte, alors voici ma question. Pouvez-vous profiter de plusieurs offres à la fois, si vous disposez de suffisamment de crédits pour le faire ?
-
- Répondu par
- blueday
- à May 29, 15, 05:13:00 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
This has probably been asked and answered already in this thread. But right now I don't have time to go through 28 pages of text, so here is my question. Can you redeem more than one offer at a time, if you have enough credits to do so ?
Yes you can, providing the terms of what you are purchasing allow for it - you can see the terms of each casino chip when you click on it in the shop). All the casino chips can only be purchased one at a time (these are available once per week, twice per month or monthly). Ewallets such as paypal and Skrill can be purchased more than once however, you will need to follow the rules in the first page of this thread in order to qualify.
I suggest you read this thread too before purchasing any chips.
Hope that helps a little.
Cette question a probablement déjà été posée et répondue dans ce fil. Mais pour l’instant, je n’ai pas le temps de parcourir 28 pages de texte, alors voici ma question. Pouvez-vous profiter de plusieurs offres à la fois, si vous disposez de suffisamment de crédits pour le faire ?
Oui, vous pouvez, à condition que les conditions de ce que vous achetez le permettent (vous pouvez voir les conditions de chaque jeton de casino lorsque vous cliquez dessus dans la boutique). Tous les jetons de casino ne peuvent être achetés qu'un par un (ceux-ci sont disponibles une fois par semaine, deux fois par mois ou mensuellement). Les portefeuilles électroniques tels que Paypal et Skrill peuvent être achetés plus d'une fois. Cependant, vous devrez suivre les règles de la première page de ce fil de discussion pour pouvoir vous qualifier.
Je vous suggère également de lire ce fil avant d'acheter des chips.
J'espère que ça aide un peu. -
- Répondu par
- daniel.anghel
- à Jun 02, 15, 01:13:34 PM
- Sr. Member 309
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
"Also any content stolen and copy/pasted from other websites will be sanctioned and members in violation will be excluded from the Shop."
I want to know if the penalty for violating these rules is final or who has breached rules the longer receives another chance ?"De plus, tout contenu volé et copié/collé sur d'autres sites Web sera sanctionné et les membres en infraction seront exclus de la boutique."
Je veux savoir si la sanction en cas de violation de ces règles est définitive ou si celui qui a enfreint les règles le plus longtemps a une autre chance ? -
- Répondu par
- blueday
- à Jun 03, 15, 02:43:16 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
"Also any content stolen and copy/pasted from other websites will be sanctioned and members in violation will be excluded from the Shop."
I want to know if the penalty for violating these rules is final or who has breached rules the longer receives another chance ?
If a member breaches this rule, they will be restricted to casino chips only and in severe cases, banned from the shop. No, there is no chance for a 2nd chance in this instance.
Copying and pasting content means the member is trying to earn a reward for somethng someone else has done and is considered a severe breach of the rules.
"De plus, tout contenu volé et copié/collé sur d'autres sites Web sera sanctionné et les membres en infraction seront exclus de la boutique."
Je veux savoir si la sanction en cas de violation de ces règles est définitive ou si celui qui a enfreint les règles le plus longtemps a une autre chance ?
Si un membre enfreint cette règle, il sera limité aux jetons de casino uniquement et, dans les cas graves, banni de la boutique. Non, il n’y a aucune chance d’avoir une seconde chance dans ce cas.
Copier et coller du contenu signifie que le membre essaie de gagner une récompense pour quelque chose que quelqu'un d'autre a fait et est considéré comme une violation grave des règles. -
- Répondu par
- cheztwins
- à Jun 04, 15, 02:36:12 AM
- Hero Member 563
- actif la dernière fois il y a environ 19 heures
hi. I was just wondering if LCB members can gift any of their earned LCB shop credits to eachothwr.
I did not see this as an option but was wondering if it was possible or would be any time in the near future ?
if this is covered somewhere else that I did not find I apologize.Salut. Je me demandais simplement si les membres du LCB pouvaient offrir chacun de leurs crédits de boutique LCB gagnés.
Je ne voyais pas cela comme une option, mais je me demandais si c'était possible ou si cela serait possible dans un avenir proche ?
si cela est couvert ailleurs que je n'ai pas trouvé, je m'en excuse. -
- Répondu par
- cheztwins
- à Jun 04, 15, 02:39:04 AM
- Hero Member 563
- actif la dernière fois il y a environ 19 heures
umm...yep I am an idiot..sorry.i just read a response above by same asked question
euh... ouais, je suis un idiot... désolé. je viens de lire une réponse ci-dessus à la même question posée
-
- Répondu par
- Mouche12
- à Jun 04, 15, 07:39:55 PM
- Modérateur (nl) 1011
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
A big thank you! First time I have redeemed part of my credits - and I hope to make some contributions to this forum soon.
Un grand merci! C'est la première fois que j'utilise une partie de mes crédits - et j'espère bientôt apporter quelques contributions à ce forum.
-
- Répondu par
- Mouche12
- à Jun 05, 15, 06:58:30 AM
- Modérateur (nl) 1011
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Just wanted to share that I won $ 22.10 off my 50 free spins at Guts, not bad at all!
Je voulais juste partager que j'ai gagné 22,10 $ de réduction sur mes 50 tours gratuits chez Guts, pas mal du tout !
-
- Répondu par
- blueday
- à Jun 05, 15, 03:00:34 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Just wanted to share that I won $ 22.10 off my 50 free spins at Guts, not bad at all!
Fantastic. Congratulations.
Je voulais juste partager que j'ai gagné 22,10 $ de réduction sur mes 50 tours gratuits chez Guts, pas mal du tout !
Fantastique. Toutes nos félicitations. -
- Répondu par
- maiwen63
- à Jun 07, 15, 03:32:58 PM
- Super Hero 2330
- actif la dernière fois il y a environ 2 heures
Congratulations Mouche12
Congratulations Mouche12
-
- Répondu par
- elcandybaby
- à Jun 11, 15, 10:27:30 AM
- Sr. Newbie 32
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
HOW DO I RATE A CASINO? AND HOW LONG DOES THE .10 REWARD TAKE TO CREDIT TO YOUR LCB SHOP ACCOUNT?
THANKS ,AND HAVE A GREAT DAY!
COMMENT ÉVALUER UN CASINO ? ET COMBIEN DE TEMPS LA RÉCOMPENSE .10 Prend-elle pour être créditée sur votre compte boutique LCB ?
MERCI ET BONNE JOURNÉE! -
- Répondu par
- blueday
- à Jun 11, 15, 06:22:39 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
HOW DO I RATE A CASINO? AND HOW LONG DOES THE .10 REWARD TAKE TO CREDIT TO YOUR LCB SHOP ACCOUNT?
THANKS ,AND HAVE A GREAT DAY!
You can rate a casino by clicking on All Casinos tab (at the top of the page) and then click "review" of the casino you wish to rate. You can rate from half to 5 stars. The credit will follow usually instant however, please allow at least an hour for it to be credited. it is automated, so you will get it.
When rating casinos, please be mindful that you are rating the casino based on your own experience rather than just chip hunting.
COMMENT ÉVALUER UN CASINO ? ET COMBIEN DE TEMPS LA RÉCOMPENSE .10 Prend-elle pour être créditée sur votre compte boutique LCB ?
MERCI ET BONNE JOURNÉE!
Vous pouvez évaluer un casino en cliquant sur l'onglet Tous les casinos (en haut de la page), puis en cliquant sur « évaluer » le casino que vous souhaitez évaluer. Vous pouvez noter de moitié à 5 étoiles. Le crédit suivra généralement instantanément, mais veuillez prévoir au moins une heure pour qu'il soit crédité. c'est automatisé, vous l'obtiendrez donc.
Lorsque vous évaluez des casinos, n'oubliez pas que vous évaluez le casino en fonction de votre propre expérience plutôt que de la simple chasse aux jetons. -
- Répondu par
- clickityspin
- à Jun 12, 15, 09:13:50 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
i think this LCB shop set up is a really cool and fun idea. Thank You LCB for shaking things up and making them interesting.I look forward to the perks and to contributing what i can as a member. (guest 2009-2015)
Je pense que la création de cette boutique LCB est une idée vraiment cool et amusante. Merci LCB d'avoir fait bouger les choses et de les avoir rendues intéressantes. J'attends avec impatience les avantages et de contribuer ce que je peux en tant que membre. (invité 2009-2015)
-
- Répondu par
- Nevezuha
- à Jun 13, 15, 08:06:17 PM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
It motivates=)) I think it is a powerful resource and it can become a truly global if it becomes multilingual forum.
If this happens, then this resource will have no competitors. Globally players and casinos throughout the world are in the same place. Everything is possible ^_^Cela motive =)) Je pense que c'est une ressource puissante et qu'il peut devenir un forum véritablement mondial s'il devient un forum multilingue.
Si cela se produit, cette ressource n'aura pas de concurrents. À l’échelle mondiale, les joueurs et les casinos du monde entier se trouvent au même endroit. Tout est possible ^_^ -
- Répondu par
- gail.vesely
- à Jun 21, 15, 03:11:27 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
hi i claimed my first voucher at miami club...when or how does it get posted to my account?? its been almost 3 days??? thank you for any help you can give me. not real sure how this whole thing works.
thank you gailsalut, j'ai réclamé mon premier bon au Miami Club... quand et comment est-il publié sur mon compte ?? ça fait presque 3 jours ??? Merci pour toute aide que vous pouvez me donner. Je ne sais pas vraiment comment tout cela fonctionne.
merci Gail -
- Répondu par
- blueday
- à Jun 21, 15, 05:42:21 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi Gail,
it's been 2 days and i have a result for you. I'll be writing to you as soon as I've finished writing this message.
Please check your messages in the next couple of minutes.
blueSalut Gail,
ça fait 2 jours et j'ai un résultat pour toi. Je vous écrirai dès que j'aurai fini d'écrire ce message.
Veuillez vérifier vos messages dans les prochaines minutes.
bleu -
- Répondu par
- giovanniconde
- à Jun 30, 15, 08:01:10 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I found this site very good, so every person like me who is in doubt about some casino houses is just came all possible doubt is taken .. Congratulations on the site and it stays that way.
J'ai trouvé ce site très bien, donc toute personne comme moi qui a des doutes sur certaines maisons de casino vient de dire que tous les doutes possibles sont levés. Félicitations pour le site et il reste ainsi.
-
- Répondu par
- elcandybaby
- à Jul 01, 15, 04:29:55 PM
- Sr. Newbie 32
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
HELLO, IM NOT SURE WHO TO FORWARD THIS MESSAGE TO. AFTER REDEEMING A VOUCHER FOR RAGING BULL, I RECEIVED A COUPON CODE THAT IS SAYING EXPIRED.CAN SOMEONE PLEASE HELP ME . THANK MUCH IN ADVANCE.
RAGING BULL USERNAME: CGUICHARD
BONJOUR, JE NE SAIS PAS À QUI DIRE CE MESSAGE. APRÈS AVOIR ÉCHANGE UN BON POUR RAGING BULL, J'AI REÇU UN CODE COUPON QUI DIT EXPIRÉ. QUELQU'UN PEUT-IL M'AIDER S'IL VOUS PLAÎT. MERCI BEAUCOUP D'AVANCE.
NOM D'UTILISATEUR DE RAGING BULL : CGUICHARD2.3/ 5
-
- Répondu par
- blueday
- à Jul 01, 15, 06:24:03 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
HELLO, IM NOT SURE WHO TO FORWARD THIS MESSAGE TO. AFTER REDEEMING A VOUCHER FOR RAGING BULL, I RECEIVED A COUPON CODE THAT IS SAYING EXPIRED.CAN SOMEONE PLEASE HELP ME . THANK MUCH IN ADVANCE.
RAGING BULL USERNAME: CGUICHARD
I'll get back to you on that elcandybaby. I'll message the rep tomorrow.
EDIT
I've messaged the rep and expect a response tomorrow.
BONJOUR, JE NE SAIS PAS À QUI DIRE CE MESSAGE. APRÈS AVOIR ÉCHANGE UN BON POUR RAGING BULL, J'AI REÇU UN CODE COUPON QUI DIT EXPIRÉ. QUELQU'UN PEUT-IL M'AIDER S'IL VOUS PLAÎT. MERCI BEAUCOUP D'AVANCE.
NOM D'UTILISATEUR DE RAGING BULL : CGUICHARD
Je vous reviendrai sur cet elcandybaby. J'enverrai un message au représentant demain.
MODIFIER
J'ai envoyé un message au représentant et j'attends une réponse demain.2.3/ 5
-
- Répondu par
- giovanniconde
- à Jul 01, 15, 11:38:12 PM
- Newbie 2
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I wondered why he did not tell the currencies of today's rating, 01/07
Je me demandais pourquoi il n'avait pas indiqué les devises de la notation d'aujourd'hui, 01/07
-
- Répondu par
- 101niceTRY2win
- à Jul 02, 15, 10:27:36 PM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
hi, i am new and from vienna/austria. maybe i am just blind but i dont see anywhere the LCB-Shop items. where would i have to click onto to be able to see èm?
thanks in advance
101salut, je suis nouveau et je viens de Vienne/Autriche. peut-être que je suis juste aveugle mais je ne vois nulle part les articles du LCB-Shop. où devrais-je cliquer pour pouvoir les voir ?
Merci d'avance
101 -
- Répondu par
- blueday
- à Jul 03, 15, 02:58:04 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
hi, i am new and from vienna/austria. maybe i am just blind but i dont see anywhere the LCB-Shop items. where would i have to click onto to be able to see èm?
thanks in advance
101
[/quote]
Welcome to the forum 101niceTRY2win . You can find the shop HERE. Alternatively, look at the top of the page, right hand side where your username is. Point to your username and click on "redeem credits". You can also see your available credits just to the right of your forum name.
Please ensure you understand the shop rules in the first post of this thread.
[hr]
[quote author=elcandybaby link=topic=30156.msg365686#msg365686 date=1435782595]
HELLO, IM NOT SURE WHO TO FORWARD THIS MESSAGE TO. AFTER REDEEMING A VOUCHER FOR RAGING BULL, I RECEIVED A COUPON CODE THAT IS SAYING EXPIRED.CAN SOMEONE PLEASE HELP ME . THANK MUCH IN ADVANCE.
RAGING BULL USERNAME: CGUICHARD
Your account has now been credited. Good luck.
salut, je suis nouveau et je viens de Vienne/Autriche. peut-être que je suis juste aveugle mais je ne vois nulle part les articles du LCB-Shop. où devrais-je cliquer pour pouvoir les voir ?
Merci d'avance
101
[/citation]
Bienvenue sur le forum 101niceTRY2win. Vous pouvez retrouver la boutique ICI . Vous pouvez également regarder en haut de la page, à droite, où se trouve votre nom d'utilisateur. Pointez sur votre nom d'utilisateur et cliquez sur « échanger des crédits ». Vous pouvez également voir vos crédits disponibles juste à droite du nom de votre forum.
Veuillez vous assurer de bien comprendre les règles de la boutique dans le premier message de ce fil.
[heure]
[citation author=elcandybaby link=topic=30156.msg365686#msg365686 date=1435782595]
BONJOUR, JE NE SAIS PAS À QUI DIRE CE MESSAGE. APRÈS AVOIR ÉCHANGE UN BON POUR RAGING BULL, J'AI REÇU UN CODE COUPON QUI DIT EXPIRÉ. QUELQU'UN PEUT-IL M'AIDER S'IL VOUS PLAÎT. MERCI BEAUCOUP D'AVANCE.
NOM D'UTILISATEUR DE RAGING BULL : CGUICHARD
Votre compte est désormais crédité. Bonne chance.2.3/ 5
-
- Répondu par
- Luke
- à Jul 05, 15, 05:02:39 PM
- Sr. Member 391
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
hi i chose the $25 paypal option yesterday and i still have nothing in my paypal account today is there something wrong or its just takes some time ?
salut, j'ai choisi l'option Paypal à 25 $ hier et je n'ai toujours rien sur mon compte Paypal aujourd'hui. Y a-t-il un problème ou cela prend juste du temps ?
-
- Répondu par
- Makerik
- à Jul 05, 15, 05:38:24 PM
- Hero Member 520
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
They are asking for 48 hours to get you credited. 48hours is 2 days so keep waiting patiently
hi i chose the $25 paypal option yesterday and i still have nothing in my paypal account today is there something wrong or its just takes some time ?
Ils demandent 48 heures pour vous faire créditer. 48 heures, c'est 2 jours, alors attendez patiemment
salut, j'ai choisi l'option Paypal à 25 $ hier et je n'ai toujours rien sur mon compte Paypal aujourd'hui. Y a-t-il un problème ou cela prend juste du temps ? -
- Répondu par
- blueday
- à Jul 06, 15, 04:02:56 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
hi i chose the $25 paypal option yesterday and i still have nothing in my paypal account today is there something wrong or its just takes some time ?
You should allow 48 hours before chasing payments or any shop requests as per Rickharder's post.
Incidentally, your claim was paid some 9 hours ago - please check your account.
salut, j'ai choisi l'option Paypal à 25 $ hier et je n'ai toujours rien sur mon compte Paypal aujourd'hui. Y a-t-il un problème ou cela prend juste du temps ?
Vous devez prévoir 48 heures avant de procéder à des paiements ou à toute demande de magasin, conformément au message de Rickharder.
Par ailleurs, votre créance a été payée il y a environ 9 heures - veuillez vérifier votre compte. -
- Répondu par
- pjw135
- à Jul 07, 15, 03:20:37 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi. I requested the Slotland $30 chip but I still have not received it.
Salut. J'ai demandé le jeton Slotland à 30 $ mais je ne l'ai toujours pas reçu.
4.2/ 5
-
- Répondu par
- blueday
- à Jul 07, 15, 06:59:33 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Hi. I requested the Slotland $30 chip but I still have not received it.
[/quote]
See my below message from the Members Claimed Shop Items thread below.
[quote author=blueday link=topic=30263.msg366028#msg366028 date=1436012570]
Regarding Winaday and Slotland chip purchases, please note there will be a delay as the rep will not be available until Wednesday 8th July.
Thanks all in advance for your patience.
blue
Salut. J'ai demandé le jeton Slotland à 30 $ mais je ne l'ai toujours pas reçu.
[/citation]
Voir mon message ci-dessous du fil de discussion sur les articles de la boutique réclamés par les membres ci-dessous.
[citation author=blueday link=topic=30263.msg366028#msg366028 date=1436012570]
Concernant les achats de jetons Winaday et Slotland, veuillez noter qu'il y aura un retard car le représentant ne sera pas disponible avant le mercredi 8 juillet.
Merci à tous d'avance pour votre patience.
bleu4.2/ 5
-
- Répondu par
- Allstarmikey
- à Jul 08, 15, 05:31:48 AM
- Super Hero 2368
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
Sometimes they are a little faster and sometimes ... you need to be patient ...
In any way; Be happy that this kinda awesome promotions exsist for us people ... Its actually something free for just beeing active (and nice )
So keep up the good work LCB \o/Parfois ils sont un peu plus rapides et parfois... il faut être patient...
De quelque manière que; Soyez heureux que ces promotions un peu géniales existent pour nous les gens... C'est en fait quelque chose de gratuit pour le simple fait d'être actif (et sympa )
Alors continuez votre bon travail LCB \o/ -
- Répondu par
- crazykryx
- à Jul 09, 15, 05:35:38 AM
- Newbie 8
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Excellent, really liking the earnings multiplier
thanks again LCB
Excellent, j'aime vraiment le multiplicateur de gains
merci encore LCB -
- Répondu par
- play3r211
- à Jul 10, 15, 06:01:51 AM
- Hero Member 587
- actif la dernière fois il y a environ 14 heures
Ty for the guts free spins LCB.I didn't know until now that I can get them.I will buy them from now every time I have the posibility because i'm a loyal player at guts.
Ty pour les tours gratuits de Guts LCB. Je ne savais pas jusqu'à présent que je pouvais les obtenir. Je les achèterai à partir de maintenant chaque fois que j'en aurai la possibilité parce que je suis un joueur fidèle de Guts.
-
- Répondu par
- shelly conway
- à Jul 10, 15, 01:47:12 PM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Thanks for the NICE WELCOME, It was full of useful information, Not another site like your it is much appreciated, Thanks again LCB
Merci pour le BELLE BIENVENUE, Il était plein d'informations utiles, Pas un autre site comme le votre il est très apprécié, Merci encore LCB
-
- Répondu par
- sanchya
- à Jul 16, 15, 02:20:10 AM
- Hero Member 725
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
-
- Répondu par
- blueday
- à Jul 16, 15, 04:06:36 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Sanchya - it's about mixing up your claims and that's it.
LCB couldn't sustain the shop if everyone only ever claimed cash items such as Skrill Paypal and Neteller etc.
All you have been asked to do is diversify on your chip purchases and you're not the only one. If everyone continues just claiming cash items, the shop could not continue to exist.Sanchya - il s'agit de mélanger vos affirmations et c'est tout.
LCB ne pourrait pas maintenir la boutique si tout le monde réclamait uniquement des articles en espèces tels que Skrill Paypal et Neteller, etc.
Tout ce qu'on vous a demandé, c'est de diversifier vos achats de chips et vous n'êtes pas le seul. Si tout le monde continue de réclamer des articles en espèces, le magasin ne pourrait pas continuer d'exister. -
- Répondu par
- zuga
- à Jul 16, 15, 05:02:21 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
@sanchya
Removed the post. Private messages are just that: private! If you have a question , complaint or what ever you can always PM Blueday back or any other Mod.@sanchya
Suppression du message. Les messages privés ne sont que cela : privés ! Si vous avez une question, une plainte ou quoi que ce soit, vous pouvez toujours envoyer un message privé à Blueday ou à tout autre module. -
- Répondu par
- sanchya
- à Jul 16, 15, 05:11:47 AM
- Hero Member 725
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
Sanchya - it's about mixing up your claims and that's it.
LCB couldn't sustain the shop if everyone only ever claimed cash items such as Skrill Paypal and Neteller etc.
All you have been asked to do is diversify on your chip purchases and you're not the only one. If everyone continues just claiming cash items, the shop could not continue to exist.
as i said-there is no casinos where i play regular, i dont see this message as "friendly" it is actually very rude, im member for long time, and i dont think that i am chip hunter or im am here only for money, i see no difference from u between me and 1 ton new players who are here 90% for chips! it is easy-i will not use shop, i dont need it and i will never say again-this is the best forum (i said it 4 years ago and i said it yesterday), if someone can call me chip hunter, because u offer it.
Sanchya - il s'agit de mélanger vos affirmations et c'est tout.
LCB ne pourrait pas maintenir la boutique si tout le monde réclamait uniquement des articles en espèces tels que Skrill Paypal et Neteller, etc.
Tout ce qu'on vous a demandé, c'est de diversifier vos achats de chips et vous n'êtes pas le seul. Si tout le monde continue de réclamer des articles en espèces, le magasin ne pourrait pas continuer d'exister.
comme je l'ai dit, il n'y a pas de casino où je joue régulièrement, je ne vois pas ce message comme "amical", il est en fait très grossier, je suis membre depuis longtemps et je ne pense pas que je suis un chasseur de jetons ou que je suis ici uniquement pour de l'argent , je ne vois aucune différence de votre part entre moi et 1 tonne de nouveaux joueurs qui sont ici à 90 % pour les jetons ! c'est facile - je n'utiliserai pas shop, je n'en ai pas besoin et je ne le dirai plus jamais - c'est le meilleur forum (je l'ai dit il y a 4 ans et je l'ai dit hier), si quelqu'un peut m'appeler chasseur de jetons, parce que tu offre-le. -
- Répondu par
- sanchya
- à Jul 16, 15, 05:21:33 AM
- Hero Member 725
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
@sanchya
Removed the post. Private messages are just that: private! If you have a question , complaint or what ever you can always PM Blueday back or any other Mod.
Zuga, but why all old members cant see it ?
if someone call me like chip hunter i would like know on which basis ? when i registered here-there was no one shop and it come only after 2+ years, then no one havent had problems, but now if u offer it and i use it im chip hunter even if never did anything like that! the problem is that all casino is not friendly for me in list. would you like to see list of casinos where i would like to get free chips? if u can call me so, then it is more than rude. i would like to know if someone else from old members has got something like that in messages.
i dont take part in last contests, i rate not so much, all comments is from own expierence (not much) and thats mean chip hunter? only because i request cash withdrawal not bonuses...nice..nice..
@sanchya
Suppression du message. Les messages privés ne sont que cela : privés ! Si vous avez une question, une plainte ou quoi que ce soit, vous pouvez toujours envoyer un message privé à Blueday ou à tout autre module.
Zuga, mais pourquoi tous les anciens membres ne peuvent pas le voir ?
si quelqu'un m'appelle chasseur de jetons, j'aimerais savoir sur quelle base ? quand je me suis inscrit ici, il n'y avait pas un seul magasin et cela n'est arrivé qu'après plus de 2 ans, alors personne n'a eu de problèmes, mais maintenant si vous le proposez et que je l'utilise, je suis un chasseur de jetons même si je n'ai jamais rien fait de tel ! le problème est que tous les casinos ne sont pas conviviaux pour moi dans la liste. Souhaitez-vous voir la liste des casinos où j'aimerais obtenir des jetons gratuits ? si tu peux m'appeler ainsi, alors c'est plus que grossier. j'aimerais savoir si quelqu'un d'autre parmi les anciens membres a reçu quelque chose comme ça dans ses messages.
Je ne participe pas aux derniers concours, je n'évalue pas tellement, tous les commentaires proviennent de ma propre expérience (pas grand-chose) et c'est un méchant chasseur de jetons ? seulement parce que je demande un retrait d'argent, pas des bonus... sympa... sympa...
-
- Répondu par
- zuga
- à Jul 16, 15, 05:26:03 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Everyone has to diversify in shop claims. It is simple as that. We do offer Kiva for instance, where we can lend money on behalf of you or any other member.
Such loans then get repaid to your Kiva account, and once repaid you can use that money as you please.
And by lending the money you get to help the less fortunate.
As far as the e-wallet claims go, well we do get tons of claims, and obviously the limit will have to be placed somewhere , especially having in mind how popular The LCB Shop is now and how many claims we get. But at the same time we got to be fair to all the other members that are not claiming money items often.
This is why we will be soon introducing a limit on e-wallet claims per member, so everyone can have the same opportunity to claim cash.
In a conclusion, this is nothing personal, we just have to give everyone the same fair chance .Tout le monde doit diversifier ses revendications en magasin. C'est aussi simple que cela. Nous proposons par exemple Kiva, où nous pouvons prêter de l'argent en votre nom ou en celui de tout autre membre.
Ces prêts sont ensuite remboursés sur votre compte Kiva, et une fois remboursés, vous pouvez utiliser cet argent à votre guise.
Et en prêtant de l’argent, vous aidez les moins fortunés.
En ce qui concerne les réclamations concernant le portefeuille électronique, nous recevons des tonnes de réclamations, et évidemment la limite devra être placée quelque part, surtout en gardant à l'esprit la popularité actuelle de The LCB Shop et le nombre de réclamations que nous recevons. Mais en même temps, nous devons être justes envers tous les autres membres qui ne réclament pas souvent des éléments d'argent.
C'est pourquoi nous allons bientôt introduire une limite sur les réclamations sur le portefeuille électronique par membre, afin que tout le monde puisse avoir la même opportunité de réclamer de l'argent.
En conclusion, cela n’a rien de personnel, il faut juste donner à chacun la même chance. -
- Répondu par
- Cat50
- à Jul 16, 15, 05:33:31 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
@sanchya
Removed the post. Private messages are just that: private! If you have a question , complaint or what ever you can always PM Blueday back or any other Mod.
Zuga, but why all old members cant see it ?
if someone call me like chip hunter i would like know on which basis ? when i registered here-there was no one shop and it come only after 2+ years, then no one havent had problems, but now if u offer it and i use it im chip hunter even if never did anything like that! the problem is that all casino is not friendly for me in list. would you like to see list of casinos where i would like to get free chips? if u can call me so, then it is more than rude. i would like to know if someone else from old members has got something like that in messages.
i dont take part in last contests, i rate not so much, all comments is from own expierence (not much) and thats mean chip hunter? only because i request cash withdrawal not bonuses...nice..nice..
I was told to just try to claim something different . I know what you mean by some casinos , the one i am most loyal to is not listed . I can try for a mug or a Ragging bull chip . I hope this helps because i was not aware of it either . Now that i know ,i understand why . My next purchase will be different . Good luck sanchya .
@sanchya
Suppression du message. Les messages privés ne sont que cela : privés ! Si vous avez une question, une plainte ou quoi que ce soit, vous pouvez toujours envoyer un message privé à Blueday ou à tout autre module.
Zuga, mais pourquoi tous les anciens membres ne peuvent pas le voir ?
si quelqu'un m'appelle chasseur de jetons, j'aimerais savoir sur quelle base ? quand je me suis inscrit ici, il n'y avait pas un seul magasin et cela n'est arrivé qu'après plus de 2 ans, alors personne n'a eu de problèmes, mais maintenant si vous le proposez et que je l'utilise, je suis un chasseur de jetons même si je n'ai jamais rien fait de tel ! le problème est que tous les casinos ne sont pas conviviaux pour moi dans la liste. Souhaitez-vous voir la liste des casinos où j'aimerais obtenir des jetons gratuits ? si tu peux m'appeler ainsi, alors c'est plus que grossier. j'aimerais savoir si quelqu'un d'autre parmi les anciens membres a reçu quelque chose comme ça dans ses messages.
Je ne participe pas aux derniers concours, je n'évalue pas tellement, tous les commentaires proviennent de ma propre expérience (pas grand-chose) et c'est un méchant chasseur de jetons ? seulement parce que je demande un retrait d'argent, pas des bonus... sympa... sympa...
On m'a dit d'essayer simplement de revendiquer quelque chose de différent. Je sais ce que vous entendez par certains casinos, celui auquel je suis le plus fidèle n'est pas répertorié. Je peux essayer une tasse ou une chips de taureau Ragging. J'espère que cela vous aidera car je n'en étais pas conscient non plus. Maintenant que je sais, je comprends pourquoi. Mon prochain achat sera différent. Bonne chance Sanchya. -
- Répondu par
- sanchya
- à Jul 16, 15, 05:50:20 AM
- Hero Member 725
- actif la dernière fois il y a environ 5 mois
Everyone has to diversify in shop claims. It is simple as that. We do offer Kiva for instance, where we can lend money on behalf of you or any other member.
Such loans then get repaid to your Kiva account, and once repaid you can use that money as you please.
And by lending the money you get to help the less fortunate.
As far as the e-wallet claims go, well we do get tons of claims, and obviously the limit will have to be placed somewhere , especially having in mind how popular The LCB Shop is now and how many claims we get. But at the same time we got to be fair to all the other members that are not claiming money items often.
This is why we will be soon introducing a limit on e-wallet claims per member, so everyone can have the same opportunity to claim cash.
In a conclusion, this is nothing personal, we just have to give everyone the same fair chance .
[/quote]
in my country i havent hear anything about Kiva, thats why i didnt even checked it. i understand what u mean and i agree, but im very angry excatly about message where im mentionted like a chip hunter, i dont think it is correct. before sending messages like that, my activity can be checked, if there is any point to say chip hunter then ok. if there is ny problem then it can be friendly resolved, but not so rude!!!
[quote author=Zuga link=topic=30156.msg367904#msg367904 date=1437037341]
@sanchya
Removed the post. Private messages are just that: private! If you have a question , complaint or what ever you can always PM Blueday back or any other Mod.
Zuga, but why all old members cant see it ?
if someone call me like chip hunter i would like know on which basis ? when i registered here-there was no one shop and it come only after 2+ years, then no one havent had problems, but now if u offer it and i use it im chip hunter even if never did anything like that! the problem is that all casino is not friendly for me in list. would you like to see list of casinos where i would like to get free chips? if u can call me so, then it is more than rude. i would like to know if someone else from old members has got something like that in messages.
i dont take part in last contests, i rate not so much, all comments is from own expierence (not much) and thats mean chip hunter? only because i request cash withdrawal not bonuses...nice..nice..
I was told to just try to claim something different . I know what you mean by some casinos , the one i am most loyal to is not listed . I can try for a mug or a Ragging bull chip . I hope this helps because i was not aware of it either . Now that i know ,i understand why . My next purchase will be different . Good luck sanchya .
excatly-try to claim something diffirent and done, but u saw message, it was not friendly.
better..i will not use shop, then maybe i will be not chip hunter........
thx Rena and good luck
Tout le monde doit diversifier ses revendications en magasin. C'est aussi simple que cela. Nous proposons par exemple Kiva, où nous pouvons prêter de l'argent en votre nom ou en celui de tout autre membre.
Ces prêts sont ensuite remboursés sur votre compte Kiva, et une fois remboursés, vous pouvez utiliser cet argent à votre guise.
Et en prêtant de l’argent, vous aidez les moins fortunés.
En ce qui concerne les réclamations concernant le portefeuille électronique, nous recevons des tonnes de réclamations, et évidemment la limite devra être placée quelque part, surtout en gardant à l'esprit la popularité actuelle de The LCB Shop et le nombre de réclamations que nous recevons. Mais en même temps, nous devons être justes envers tous les autres membres qui ne réclament pas souvent des éléments d'argent.
C'est pourquoi nous allons bientôt introduire une limite sur les réclamations sur le portefeuille électronique par membre, afin que tout le monde puisse avoir la même opportunité de réclamer de l'argent.
En conclusion, cela n’a rien de personnel, il faut juste donner à chacun la même chance.
[/citation]
dans mon pays, je n'ai rien entendu parler de Kiva, c'est pourquoi je ne l'ai même pas vérifié. Je comprends ce que tu veux dire et je suis d'accord, mais je suis très en colère contre le message où je suis mentionné comme un chasseur de jetons, je ne pense pas que ce soit correct. avant d'envoyer des messages comme celui-là, mon activité peut être vérifiée, s'il est utile de dire chasseur de puces, alors ok. s'il y a un problème, il peut être résolu à l'amiable, mais pas si grossier !!!
[citation author=Zuga link=topic=30156.msg367904#msg367904 date=1437037341]
@sanchya
Suppression du message. Les messages privés ne sont que cela : privés ! Si vous avez une question, une plainte ou quoi que ce soit, vous pouvez toujours envoyer un message privé à Blueday ou à tout autre module.
Zuga, mais pourquoi tous les anciens membres ne peuvent pas le voir ?
si quelqu'un m'appelle chasseur de jetons, j'aimerais savoir sur quelle base ? quand je me suis inscrit ici, il n'y avait pas un seul magasin et cela n'est arrivé qu'après plus de 2 ans, alors personne n'a eu de problèmes, mais maintenant si vous le proposez et que je l'utilise, je suis un chasseur de jetons même si je n'ai jamais rien fait de tel ! le problème est que tous les casinos ne sont pas conviviaux pour moi dans la liste. Souhaitez-vous voir la liste des casinos où j'aimerais obtenir des jetons gratuits ? si tu peux m'appeler ainsi, alors c'est plus que grossier. j'aimerais savoir si quelqu'un d'autre parmi les anciens membres a reçu quelque chose comme ça dans ses messages.
Je ne participe pas aux derniers concours, je n'évalue pas tellement, tous les commentaires proviennent de ma propre expérience (pas grand-chose) et c'est un méchant chasseur de jetons ? seulement parce que je demande un retrait d'argent, pas des bonus... sympa... sympa...
On m'a dit d'essayer simplement de revendiquer quelque chose de différent. Je sais ce que vous entendez par certains casinos, celui auquel je suis le plus fidèle n'est pas répertorié. Je peux essayer une tasse ou une chips de taureau Ragging. J'espère que cela vous aidera car je n'en étais pas conscient non plus. Maintenant que je sais, je comprends pourquoi. Mon prochain achat sera différent. Bonne chance Sanchya.
exactement, essayez de revendiquer quelque chose de différent et de fait, mais vous avez vu le message, ce n'était pas amical.
mieux..je n'utiliserai pas de magasin, alors peut-être que je ne serai pas un chasseur de jetons........
merci Rena et bonne chance -
- Répondu par
- lakandan
- à Jul 16, 15, 06:05:00 AM
- Hero Member 870
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I think most of the LCB members that use the LCB Shop "were told to somehow diversify their shop purchases". Never there was a rule on what one can purchase, but LCB has the right to create and impose a rule as it see fits.
I was also sent a PM but only told to diversify in my shop purchase choices, so I will abide by it. We sometimes go for the e wallet claims because with it we can have a better deposit offers plus free spins on our deposits and also the fact that the shop doesn't offer chips for our favorite casinos.
I'm very thankful for LCB for giving me a chance to earn credits, so right now I'm setting my sight on the Guts free spins purchase. Thanks LCB! ! !Je pense que la plupart des membres du LCB qui utilisent la boutique LCB "ont été invités à diversifier d'une manière ou d'une autre leurs achats en magasin". Il n'y a jamais eu de règle sur ce que l'on peut acheter, mais LCB a le droit de créer et d'imposer une règle comme elle l'entend.
On m'a également envoyé un MP mais on m'a seulement dit de diversifier mes choix d'achat en boutique, je vais donc le respecter. Nous optons parfois pour les réclamations de portefeuille électronique car avec elles, nous pouvons avoir de meilleures offres de dépôt ainsi que des tours gratuits sur nos dépôts et aussi le fait que la boutique n'offre pas de jetons pour nos casinos préférés.
Je suis très reconnaissant envers LCB de m'avoir donné une chance de gagner des crédits, alors en ce moment je me tourne vers l'achat de tours gratuits de Guts. Merci LCB ! ! ! -
- Répondu par
- Catalina
- à Jul 17, 15, 11:51:58 AM
- Newbie 1
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Am I wrong or you changed the amount of reviews you can give per day?? I remember it was 20,right?
Est-ce que je me trompe ou avez-vous modifié le nombre d'avis que vous pouvez donner par jour ? Je me souviens qu'il était 20 heures, n'est-ce pas ?
-
- Répondu par
- Makerik
- à Jul 17, 15, 12:05:14 PM
- Hero Member 520
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Its 10 per day (ratings)
Am I wrong or you changed the amount of reviews you can give per day?? I remember it was 20,right?
C'est 10 par jour (notes)
Est-ce que je me trompe ou avez-vous modifié le nombre d'avis que vous pouvez donner par jour ? Je me souviens qu'il était 20 heures, n'est-ce pas ?
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs Tous les joueurs - OK pour les États-Unis ! 50 tours gratuits sur Train to Rio Grande (BGaming) Comment réclamer le bonus : Les joueurs doivent s'inscrire...
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024
Casino Goat Spins Tours gratuits sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement - US OK ! Montant : 45 tours gratuits Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire via notre LIEN et...
Casino Goat Spins sans dépôt