blueday wrote:
coolsongss wrote:
How are you doing?
The other day, I purchased $18 item on iNetBet USD casino.
I am talking with the support of iNetBet, but they seem not to know about the item at all.
Please, check about it.
Thanks.
It was sent on the day you requested it. I've chased them up.
I have talked with one person in the support via emails, who actually sent me $4 bonus (probably 10% rebate on my loss the other day).
So, I asked her (or him) to give me LCB $18 Chips instead of $4 bonus.
And the person seems to not know about LCB Chips at all.
I even sent her your shop URL and screenshot of the item.
I guess that your item is to be processed by other department.
I will be waiting for it one or two day more, and come back to you.
Thanks.
blueday a écrit : coolsongss a écrit : Comment allez-vous?
L'autre jour, j'ai acheté un article à 18 $ sur le casino iNetBet USD.
Je parle avec le soutien d'iNetBet, mais ils ne semblent pas du tout connaître cet article.
S'il vous plaît, vérifiez-le.
Merci.
Il a été envoyé le jour où vous l'avez demandé. Je les ai pourchassés.
J'ai parlé avec une personne du support par e-mail, qui m'a en fait envoyé un bonus de 4 $ (probablement 10 % de remise sur ma perte de l'autre jour).
Alors, je lui ai demandé (ou lui) de me donner des jetons LCB de 18 $ au lieu de 4 $ de bonus.
Et la personne ne semble pas du tout connaître les puces LCB.
Je lui ai même envoyé l'URL de votre boutique et une capture d'écran de l'article.
Je suppose que votre article doit être traité par un autre service.
Je l'attendrai encore un ou deux jours et je reviens vers vous.
Merci.