Allstarmikey wrote:
Out of curiosity ...
When I purchase a chipset in the shop (in my case its Shadowbet) on a tuesday for example ... What moment is it communicated with the casino?
And how does it work with purchases on friday?
Good question.
At the end of each day, I gather all the purchases and send them off to the different casinos ready for the next morning. The cut-off time is around 10pm CET as it takes quite a few hours to do these each day. The weekend requests are sent on Sunday night ready for Monday morning all the way through to Thursday night ready for Friday morning. All Friday requests can't be sent Friday night as the reps will have gone home so these are sent with the weekend requests too, I only send 1 email per day to each casino with the requests. I do however continue to send Bitstarz Casino, Casino Brango, Casino Extreme, Space Lilly, Luckystar.io, AU slots and iNetBet (.com and . eu) over the weekend as these go to support who deal with them every day.
Hope that helps explain the mechanics of it all.
Allstarmikey a écrit : Par curiosité ...
Lorsque j'achète un chipset dans la boutique (dans mon cas son Shadowbet) un mardi par exemple... A quel moment est-il communiqué au casino ?
Et comment ça marche avec les achats du vendredi ?
Bonne question.
À la fin de chaque journée, je rassemble tous les achats et les envoie aux différents casinos, prêts pour le lendemain matin. L'heure limite est vers 22 heures CET, car cela prend plusieurs heures chaque jour. Les demandes de week-end sont envoyées du dimanche soir, prêtes pour le lundi matin, jusqu'au jeudi soir, prêtes pour le vendredi matin. Toutes les demandes du vendredi ne peuvent pas être envoyées le vendredi soir car les représentants seront rentrés chez eux, donc celles-ci sont également envoyées avec les demandes du week-end. Je n'envoie qu'un seul e-mail par jour à chaque casino avec les demandes. Je continue cependant d'envoyer des machines à sous Bitstarz Casino, Casino Brango, Casino Extreme, Space Lilly, Luckystar.io, AU et iNetBet (.com et . eu) pendant le week-end, car ceux-ci sont destinés au support qui s'en occupe chaque jour.
J'espère que cela aide à expliquer la mécanique de tout cela.