Hi Nick
I'm having issue with a withdraw with azurehand casino as well. They kept asking for my bank details which they already had, and then tell me after over two weeks of verifying and updating my information, That I cannot withdraw because I used a bonus...... When the bonus had a 60x playthrough which I had completed.... And has a 100 dollar max withdraw Limit, which is what my withdraw is totalling to. My account transactions even says *manager withdrawal approved*
My username is JC1982
If you could help out that would be greatly appreciated, thankyou
Salut Nick
J'ai également des problèmes avec un retrait avec le casino Azurehand. Ils n'arrêtaient pas de me demander mes coordonnées bancaires qu'ils avaient déjà, puis me disent, après plus de deux semaines de vérification et de mise à jour de mes informations, que je ne peux pas retirer car j'ai utilisé un bonus...... Lorsque le bonus avait un playthrough 60x qui J'avais terminé... Et j'ai une limite de retrait maximale de 100 dollars, ce qui correspond au total de mon retrait. Les transactions de mon compte indiquent même *retrait du gestionnaire approuvé*
Mon nom d'utilisateur est JC1982
Si vous pouviez m'aider, ce serait grandement apprécié, merci