FERMÉ : CHUMBA m'a volé mon jackpot, et réclame un "dysfonctionnement"..

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Dernier message fait il y a environ 2 ans par MelissaN
jjcole237
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  • Original Anglais Traduction Français

    CHUMBA casino must think its players are niave or stupid! My $4,078 jackpot and an aditional $1200 was stolen from my account 4 hours after it was won. I won stopped playing, began my verifaction to withdrawl. I loged back on 4 hours later played for like 2 min and was deactivated and kicked out. They claimed that the game k won on  had experienced a period of malfunction mking players balances/data wrong. And i could come back after they fixed stuff!!! This is complete  bullstuff, when a malfunction happens it is addressed immediatly not 4 hours later. Had i already been verified i would have been long gone with my money all $7000 of it! I know that they pay out on small wins my husband gets his pay outs instantly through Skrill. It turns out even though they could answer me 36 hours they had already taken by jackpot buddy and replace it with $10 right after I was deactivated.

    Le casino CHUMBA doit penser que ses joueurs sont niaves ou stupides ! Mon jackpot de 4 078 $ et 1 200 $ supplémentaires ont été volés sur mon compte 4 heures après avoir été gagnés. J'ai arrêté de jouer, j'ai commencé ma vérification pour me retirer. Je me suis reconnecté 4 heures plus tard, j'ai joué pendant environ 2 minutes et j'ai été désactivé et expulsé. Ils ont affirmé que le jeu sur lequel ils avaient gagné avait connu une période de dysfonctionnement rendant les soldes/données des joueurs erronés. Et je pourrais revenir après qu'ils aient réparé les trucs !!! C'est une pure connerie, lorsqu'un dysfonctionnement survient, il est résolu immédiatement, pas 4 heures plus tard. Si j'avais déjà été vérifié, j'aurais disparu depuis longtemps avec mon argent, tous les 7 000 $ ! Je sais qu'ils paient sur les petits gains, mon mari reçoit ses paiements instantanément via Skrill. Il s'avère que même s'ils pouvaient me répondre 36 heures qu'ils avaient déjà prises par mon pote du jackpot et le remplacer par 10 $ juste après ma désactivation.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    Thanks for sharing this info with us. Please note that we don't have this brand listed on LCB. However, we'll try to reach them. Please private message me your casino username. There were some complaints regarding this brand. 

    Salut jjcole237,

    Merci d'avoir partagé cette information avec nous. Veuillez noter que cette marque n'est pas répertoriée sur LCB. Cependant, nous essaierons de les atteindre. S'il vous plaît envoyez-moi un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino. Il y a eu quelques plaintes concernant cette marque.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Melissa, just posting an update.its been 8 days without communication from Chumba customer service, despite additional messages I left them. I am following their complaint process, its been 10 days since i opened the complaint, they have ignored me for the last 8. They did not inform me of needing additional time to address complaint. Since they are not replying to me, i am contacting their approved ADR entity. I have a few questions if you have time to chat,your knowledge is much  appreciated

    Bonjour Melissa, je viens de publier une mise à jour. Cela fait 8 jours sans communication du service client de Chumba, malgré des messages supplémentaires que je leur ai laissés. Je suis leur processus de plainte, cela fait 10 jours que j'ai ouvert la plainte, ils m'ont ignoré pendant les 8 derniers jours. Ils ne m'ont pas informé qu'ils avaient besoin de plus de temps pour traiter la plainte. Comme ils ne me répondent pas, je contacte leur entité ADR agréée. J'ai quelques questions si vous avez le temps de discuter, vos connaissances sont très appréciées

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    We still haven't heard from the casino. We are going to send another reminder. 

    Salut jjcole237,

    Nous n'avons toujours pas eu de nouvelles du casino. Nous allons envoyer un autre rappel.

  • Original Anglais Traduction Français

    Yeah i even zent 1 msg each of the last 2 days thinking maybe it would but my complaint up into and I would get an answer but nope

    Ouais, j'ai même envoyé 1 message chacun des 2 derniers jours en pensant que ce serait peut-être le cas, mais ma plainte était prise en compte et j'obtiendrais une réponse, mais non.

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    Yeah i even zent 1 msg each of the last 2 days thinking maybe it would but my complaint up into and I would get an answer but nope

    The casino support team emailed us back saying that they are not able to share the info about their players with the third party but we did ask them to look into your account and reply to your emails. 

    Let's see if they get back to you.

    Please keep us posted. 

    jjcole237 a écrit :

    Ouais, j'ai même envoyé 1 message chacun des 2 derniers jours en pensant que ce serait peut-être le cas, mais ma plainte était prise en compte et j'obtiendrais une réponse, mais non.

    L'équipe d'assistance du casino nous a répondu par e-mail disant qu'elle n'était pas en mesure de partager les informations sur ses joueurs avec des tiers, mais nous leur avons demandé d'examiner votre compte et de répondre à vos e-mails.

    Voyons s'ils vous répondent.

    S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    In a very sudden and unexpected turn of events, here is the email i recieved today.

    Hello Jaran,

    I hope you're doing well.

    We understand your frustration on this matter and we'd like to apologize for the misunderstanding. Recently, one of our games, “The Last Empress”, encountered a system malfunction that caused playing data and balances to be incorrect for a short period of time. During this time, our team has investigated the issue so we can provide a fair resolution for you, our dear players. We'd like to confirm that your account was not affected by this system malfunction. 

    With this, we assure you that your Chumba Casino account is now reactivated and has been verified by our Verifications Team. You shall be able to log in to your account without any issues.

    We do hope you understand, Jaran. Please know that we are just a message away and we're ready to help you out if you have any questions.

    Best regards,
    Katie
    Chumba Casino Customer Support Supervisor

    So I told her the only issue I have left to resolve is -$5,200 adjustment that was made on my account I laughed when I can expect it to be returned

    Dans une tournure des événements très soudaine et inattendue, voici l'e-mail que j'ai reçu aujourd'hui.

    Bonjour Jaran,

    J'espère que tu vas bien.

    Nous comprenons votre frustration à ce sujet et nous souhaitons nous excuser pour ce malentendu. Récemment, l'un de nos jeux, « The Last Empress », a rencontré un dysfonctionnement du système qui a entraîné des données de jeu et des soldes incorrects pendant une courte période. Pendant ce temps, notre équipe a étudié le problème afin de pouvoir vous proposer une solution équitable, nos chers joueurs. Nous souhaitons confirmer que votre compte n'a pas été affecté par ce dysfonctionnement du système.

    Avec cela, nous vous assurons que votre compte Chumba Casino est désormais réactivé et a été vérifié par notre équipe de vérification. Vous pourrez vous connecter à votre compte sans aucun problème.

    Nous espérons que vous comprenez, Jaran. Sachez que nous ne sommes qu'à un message et que nous sommes prêts à vous aider si vous avez des questions.

    Cordialement,
    Katie
    Superviseur du support client du casino Chumba

    Je lui ai donc dit que le seul problème qu'il me restait à résoudre était un ajustement de -5 200 $ effectué sur mon compte. J'ai ri quand je pouvais m'attendre à ce qu'il soit restitué.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    They advised us that they'd take care of your complaint. Please keep us posted about your withdrawal. 

    Salut jjcole237,

    Ils nous ont dit qu'ils s'occuperaient de votre plainte. Merci de nous tenir au courant de votre retrait.

  • Original Anglais Traduction Français

    So apparently when I asked them about the money they owe me they just decided to take back last email i got this a couple hours after the 1st email. And my complaint ticket is "solved" acording to them.

    It's great to hear from you again.

    We're very sorry for the misinformation. In our previous email, we encountered a system malfunction with our game “The Last Empress” which resulted in playing data and balances being mistaken.

    Allow us to correct this, Jaran. As you played during the period when the game was malfunctioning, your account was affected by the malfunction. With this, we have adjusted your balance to reflect the correct result. For reference, as stated in our Terms and Conditions:

    “14.4. In the event of a Platform system malfunction all Game play on that Platform is void”.

    That being said, we understand the inconvenience this has caused you. Please know that we are committed to a fun and fair playing experience. As a gesture of goodwill, we have added 200,000,000 Gold Coins to your account as well as 1000 Free Sweeps Coins. Kindly refer to the details below:

    Date and Time: 17/09/2021 17:34:24 (UTC +8)

    Gold Coin balance from 70,976,937 Gold to 270,976,937 Gold

    Sweeps Coin balance from SC 0 to SC 1000

    Again, we're very sorry for the misunderstanding. We truly hope you understand, Jaran. 

    Thank you so much for your patience as this matter has been addressed. We appreciate your continued support. Should you have any questions, please don't hesitate to reach out to us again.

    Best regards,

    Katie

    Chumba Casino Customer Support Supervisor

    Donc apparemment, quand je leur ai posé des questions sur l'argent qu'ils me devaient, ils ont simplement décidé de reprendre le dernier e-mail que j'ai reçu quelques heures après le premier e-mail. Et mon ticket de réclamation est "résolu" selon eux.

    C'est formidable d'avoir à nouveau de vos nouvelles.

    Nous sommes vraiment désolés pour la désinformation. Dans notre précédent e-mail, nous avons rencontré un dysfonctionnement du système avec notre jeu « The Last Empress », ce qui entraînait des erreurs dans les données de jeu et les soldes.

    Permettez-nous de corriger cela, Jaran. Comme vous avez joué pendant la période de dysfonctionnement du jeu, votre compte a été impacté par le dysfonctionnement. Avec cela, nous avons ajusté votre solde pour refléter le résultat correct. Pour référence, comme indiqué dans nos conditions générales :

    « 14.4. En cas de dysfonctionnement du système de la Plateforme, tout jeu sur cette Plateforme est nul ».

    Ceci étant dit, nous comprenons les désagréments que cela vous a causé. Sachez que nous nous engageons à offrir une expérience de jeu amusante et équitable. En guise de geste de bonne volonté, nous avons ajouté 200 000 000 de pièces d'or à votre compte ainsi que 1 000 pièces de balayage gratuites. Veuillez vous référer aux détails ci-dessous :

    Date et heure : 17/09/2021 17:34:24 (UTC +8)

    Solde de pièces d'or de 70 976 937 pièces d'or à 270 976 937 pièces d'or

    Balaie le solde des pièces de SC 0 à SC 1000

    Encore une fois, nous sommes vraiment désolés pour ce malentendu. Nous espérons sincèrement que vous comprenez, Jaran.

    Merci beaucoup de votre patience pendant que ce problème a été résolu. Nous vous remercions de votre soutien continu. Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter à nouveau.

    Cordialement,

    Katie

    Superviseur du support client du casino Chumba

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    Have you heard from the casino about your money? 

    Salut jjcole237,

    Avez-vous eu des nouvelles du casino au sujet de votre argent ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Not a thing Melissa, they have not intention of to try. Immediately after i recieved that 2nd email, my complaint status we changed to "SOLVED"  and closed. So I launched a formal online complaint with Pardee Consulta, who h

    Ce n'est pas une chose que Melissa, ils n'ont pas l'intention d'essayer. Immédiatement après avoir reçu ce deuxième e-mail, le statut de ma plainte a été changé en « RÉSOLU » et fermé. J'ai donc lancé une plainte formelle en ligne auprès de Pardee Consulta, qui a

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    Could you please finish your sentence? 

    Salut jjcole237,

    Pourriez-vous s'il vous plaît finir votre phrase ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry....

    So I launched a formal online complaint with Pardee Consulta, who is their official ADR entity. I got the "complai t recieved email on the six stating they would be in contact when ever a rep looked over it. After failing  several times to submit the online complaint for using my cell, I was successful on my pc.

    Désolé....

    J'ai donc lancé une plainte officielle en ligne auprès de Pardee Consulta, qui est leur entité ADR officielle. J'ai reçu l'e-mail de "plainte reçue" sur les six personnes indiquant qu'ils seraient en contact chaque fois qu'un représentant l'examinerait. Après avoir échoué à plusieurs reprises à soumettre la plainte en ligne pour l'utilisation de mon téléphone portable, j'ai réussi sur mon ordinateur.

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    Sorry....

    So I launched a formal online complaint with Pardee Consulta, who is their official ADR entity. I got the "complai t recieved email on the six stating they would be in contact when ever a rep looked over it. After failing several times to submit the online complaint for using my cell, I was successful on my pc.

    I see. Okay. Please keep us posted. We'll try to reach them again and say to reply to your question. 

    jjcole237 a écrit :

    Désolé....

    J'ai donc lancé une plainte officielle en ligne auprès de Pardee Consulta, qui est leur entité ADR officielle. J'ai reçu l'e-mail de "plainte reçue" sur les six personnes indiquant qu'ils seraient en contact chaque fois qu'un représentant l'examinerait. Après avoir échoué à plusieurs reprises à soumettre la plainte en ligne pour l'utilisation de mon téléphone portable, j'ai réussi sur mon ordinateur.

    Je vois. D'accord. S'il-vous-plaît nous garder en alertes. Nous essaierons de les joindre à nouveau et vous demanderons de répondre à votre question.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you, I'm not sure they will answer once the adr is actively involved, the casino and my self are not to communicate directly. Only thru Pardee Consulta.

    Merci, je ne suis pas sûr qu'ils répondront une fois que l'adr sera activement impliqué, le casino et moi-même ne devons pas communiquer directement. Uniquement via Pardee Consulta.

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    Thank you, I'm not sure they will answer once the adr is actively involved, the casino and my self are not to communicate directly. Only thru Pardee Consulta.

    We sent them an email asking for a favor. Let's see if they reply. 

    jjcole237 a écrit :

    Merci, je ne suis pas sûr qu'ils répondront une fois que l'adr sera activement impliqué, le casino et moi-même ne devons pas communiquer directement. Uniquement via Pardee Consulta.

    Nous leur avons envoyé un e-mail pour demander une faveur. Voyons s'ils répondent.

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino did get back to us and this is what they said: 

    For prize redemption kindly ask her to contact us directly using her registered email address and send a message to support@chumbacasino.com.

    We will be waiting for her email and have her concern handled accordingly.

    Please do it again and see if they reply. Hope they will sort it out this time.

    Le casino nous a répondu et voici ce qu'il a dit :

    Pour obtenir un prix, demandez-lui de bien vouloir nous contacter directement en utilisant son adresse e-mail enregistrée et d'envoyer un message à support@chumbacasino.com.

    Nous attendrons son e-mail et traiterons son problème en conséquence.

    Veuillez recommencer et voir s'ils répondent. J'espère qu'ils régleront le problème cette fois.

  • Original Anglais Traduction Français

    Okay I will try again, I would live nothing more than for them to handle it. Lol

    D'accord, je vais réessayer, je ne vivrais rien de plus que s'ils s'en chargeaient. Mdr

  • Original Anglais Traduction Français

    OK I sent the email as ask so far I've just gotten automated message telling me to go to their zendesk

    OK, j'ai envoyé l'e-mail pour demander jusqu'à présent, je viens de recevoir un message automatisé me disant d'aller sur leur Zendesk

  • Original Anglais Traduction Français

    Also you are the most helpful representative  I have ever conversed with! EVER... ANYWHERE....  thank you soo  much

    Vous êtes également le représentant le plus utile avec qui j’ai jamais discuté ! JAMAIS... PARTOUT... merci beaucoup

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    Also you are the most helpful representative I have ever conversed with! EVER... ANYWHERE.... thank you soo much

    No problem at all. You are very welcome. Please keep us posted. 

    jjcole237 a écrit :

    Vous êtes également le représentant le plus utile avec qui j’ai jamais discuté ! JAMAIS... PARTOUT... merci beaucoup

    Aucun problème du tout. Vous êtes les bienvenus. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    They opened a new ticket under my name I know knowledge of the issue I was complaining about. Even after I pasted the email that they sent you. Here is the response they me immediately before closing the ticket they opened...  Specifically pay attention to the part I put in bold letters please tell me what impression that paragraph gives you.

    Hello Jaran,

    Good day! It is nice to hear back from you.

    We understand your sentiments on this matter. Upon review, “The Last Empress” encountered a system malfunction that caused playing data and balances to be incorrect for a short period of time. Your account was affected by this system malfunction.

    As stated in paragraph 14.4 of our T&Cs, “In the event of a Platform system malfunction all Game play on that Platform is void”

    Hello Jaran,

    Good day! It is nice to hear back from you.

    We understand your sentiments on this matter. Upon review, “The Last Empress” encountered a system malfunction that caused playing data and balances to be incorrect for a short period of time. Your account was affected by this system malfunction.

    As stated in paragraph 14.4 of our T&Cs, “In the event of a Platform system malfunction all Game play on that Platform is void”

    We credited your account with GC200 million SC1,000 following this malfunction as your play on this game during this period resulted in a loss.

    We hope this information helps you. Please do not hesitate to contact us again if you have any other queries and we'll be more than willing to help.Kind regards,
    Nico
    Customer Support Tea

     

    We credited your account with GC200 million SC1,000 following this malfunction as your play on this game during this period resulted in a loss.

    We hope this information helps you. Please do not hesitate to contact us again if you have any other queries and we'll be more than willing to help.Kind regards,

    Ils ont ouvert un nouveau ticket sous mon nom. Je connais le problème dont je me plaignais. Même après avoir collé l'e-mail qu'ils vous ont envoyé. Voici la réponse qu'ils m'ont donnée juste avant de fermer le ticket qu'ils ont ouvert... Faites particulièrement attention à la partie que j'ai mise en caractères gras merci de me dire quelle impression ce paragraphe vous donne.

    Bonjour Jaran,

    Bonne journée! C'est agréable d'avoir de vos nouvelles.

    Nous comprenons vos sentiments à ce sujet. Après examen, « The Last Empress » a rencontré un dysfonctionnement du système qui a entraîné des données de jeu et des soldes incorrects pendant une courte période de temps. Votre compte a été affecté par ce dysfonctionnement du système.

    Comme indiqué au paragraphe 14.4 de nos Conditions générales, « En cas de dysfonctionnement du système de la Plateforme, tout jeu sur cette Plateforme est nul »

    Bonjour Jaran,

    Bonne journée! C'est agréable d'avoir de vos nouvelles.

    Nous comprenons vos sentiments à ce sujet. Après examen, « The Last Empress » a rencontré un dysfonctionnement du système qui a entraîné des données de jeu et des soldes incorrects pendant une courte période de temps. Votre compte a été affecté par ce dysfonctionnement du système.

    Comme indiqué au paragraphe 14.4 de nos Conditions générales, « En cas de dysfonctionnement du système de la Plateforme, tout jeu sur cette Plateforme est nul »

    Nous avons crédité votre compte de 200 millions GC 1 000 SC suite à ce dysfonctionnement car votre jeu sur ce jeu pendant cette période s'est soldé par une perte.

    Nous espérons que ces informations vous aideront. N'hésitez pas à nous recontacter si vous avez d'autres questions et nous serons plus que disposés à vous aider. Cordialement,
    Nico
    Thé du service client

     

    Nous avons crédité votre compte de 200 millions GC 1 000 SC suite à ce dysfonctionnement car votre jeu sur ce jeu pendant cette période s'est soldé par une perte.

    Nous espérons que ces informations vous aideront. N'hésitez pas à nous recontacter si vous avez d'autres questions et nous serons plus que disposés à vous aider. Cordialement,

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for letting us know, jjcole237. Hm! Looks like they are trying to do something after we emailed them the second time. It seems that they probably checked your gameplay and saw the balance you'd had before this happened. However, it is hard to say if it is a correct balance. Have you asked them for an explanation? 

    Merci de nous l'avoir fait savoir, jjcole237. Hum ! On dirait qu'ils essaient de faire quelque chose après que nous leur ayons envoyé un deuxième e-mail. Il semble qu'ils aient probablement vérifié votre gameplay et vu l'équilibre que vous aviez avant que cela n'arrive. Il est cependant difficile de dire si l’équilibre est correct. Leur avez-vous demandé une explication ?

  • Original Anglais Traduction Français

    From that paragraph  it seems like he was telling me that they gave me a 1000 credit because the game malfunction resulted in a loss in my player account. As for the explanation, I have asked, the zendesk reps  never answer with any unique specific info. I would almost venture to say that their zendesk reps are AI. Either that or they are trained to paste "terms & conditions 14.4. And mark the case as closed. 

    D'après ce paragraphe, il semble qu'il me disait qu'ils m'avaient accordé un crédit de 1 000 car le dysfonctionnement du jeu avait entraîné une perte de mon compte joueur. Quant à l'explication, j'ai demandé, les représentants de Zendesk ne répondent jamais avec des informations spécifiques uniques. J'oserais presque dire que leurs représentants Zendesk sont des IA. Soit cela, soit ils sont formés pour coller les "termes et conditions 14.4. Et marquer le dossier comme clos.

  • Original Anglais Traduction Français

    Have they credited your account yet? I doubt there is anything further we can do for you since they have this sentence in their T&C ( 14.4 of our T&Cs, “In the event of a Platform system malfunction all Gameplay on that Platform is void”). 

    Anyway, at least you got something. The casino can't share any info with us regarding your case which makes it difficult for us to resolve it. 

    Ont-ils déjà crédité votre compte ? Je doute que nous puissions faire quoi que ce soit de plus pour vous puisqu'ils ont cette phrase dans leurs conditions générales (14.4 de nos conditions générales, « En cas de dysfonctionnement du système de la plate-forme, tout le jeu sur cette plate-forme est nul »).

    Quoi qu'il en soit, au moins tu as quelque chose. Le casino ne peut partager aucune information avec nous concernant votre cas, ce qui rend difficile sa résolution.

  • Original Anglais Traduction Français

    See that's the thing if he checked my game play you can see every win/ from $5 all the way to the $4000+ bonus win, and my total balance of $7000. I eve logged back on 5hrs after the bonus win and lost 1600 before my account was deactivated and adjust -$5203. J had game play on 3 other games in between my wins on last Empress and getting locked out

    Vous voyez, c'est le problème, s'il a vérifié mon jeu, vous pouvez voir chaque gain, de 5 $ jusqu'au gain bonus de 4 000 $ et plus, et mon solde total de 7 000 $. Je me suis reconnecté 5 heures après le gain du bonus et j'ai perdu 1 600 avant que mon compte ne soit désactivé et ajusté - 5 203 $. J'ai joué sur 3 autres jeux entre mes victoires sur le dernier Empress et mon lock-out

  • Original Anglais Traduction Français

     No they haven't lol I am great full for your time and for actually trying to help. I have already submitted my complaint to their Advanced Dispute Resolution entity.  Thats what they are there for. 

    Non, ils ne l'ont pas fait mdr. Je suis très satisfait de votre temps et d'avoir réellement essayé d'aider. J'ai déjà soumis ma plainte à leur entité de résolution avancée des litiges. C'est pour cela qu'ils sont là.

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    No they haven't lol I am great full for your time and for actually trying to help. I have already submitted my complaint to their Advanced Dispute Resolution entity. Thats what they are there for.

    I see. Okay please keep us posted. 

    jjcole237 a écrit :

    Non, ils ne l'ont pas fait mdr, je suis très satisfait de votre temps et d'avoir réellement essayé d'aider. J'ai déjà soumis ma plainte à leur entité de résolution avancée des litiges. C'est pour cela qu'ils sont là.

    Je vois. D'accord, s'il vous plaît, tenez-nous au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    That means they don't want to pay you

    Cela veut dire qu'ils ne veulent pas vous payer

  • Original Anglais Traduction Français

    slomania, you are 100% correct I am just patiently using their "terms and cond" to get what is 100% owed to me. 

    Slovénie, vous avez raison à 100%. J'utilise patiemment leurs "conditions générales" pour obtenir ce qui m'est dû à 100%.

  • Original Anglais Traduction Français

    I know it's been a while, I have not received anymore emails from the ADR entity; Pardee Consulta. I filed the online complaint on Oct 6th and did  receive an automated complaint received email. I am not able to call the firm. They did not provide an estimated time for response.

    Je sais que ça fait un moment, je n'ai plus reçu de mails de l'entité ADR ; Pardee Consulta. J'ai déposé la plainte en ligne le 6 octobre et j'ai reçu un e-mail de plainte automatisée. Je ne parviens pas à appeler le cabinet. Ils n’ont pas fourni de délai de réponse estimé.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the update, jjcole237.

    Okay please keep us posted. You should probably wait longer since they always need more time to reply to their customers. 

    Merci pour la mise à jour, jjcole237.

    D'accord, s'il vous plaît, tenez-nous au courant. Vous devriez probablement attendre plus longtemps car ils ont toujours besoin de plus de temps pour répondre à leurs clients.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi jjcole237,

    Have you heard from the casino? 

    Salut jjcole237,

    Avez-vous des nouvelles du casino ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I have not been contacted by pardee consulta as of yet. They do not provide and timeline for contact. I  found the law firm on FB and asked if they could give me an average estimate time for contact, still waiting. Thanks for staying on top

    Je n'ai pas encore été contacté par pardee consulta. Ils ne fournissent pas de calendrier de contact. J'ai trouvé le cabinet d'avocats sur FB et leur ai demandé s'ils pouvaient me donner une estimation moyenne du temps de contact, j'attends toujours. Merci de rester au top

  • Original Anglais Traduction Français

     Just like at Las Vegas casinos, if a machine malfunctions then all wins are null and void. I saw some dude win like $16,000 bucks on a machine but the slot techs said it was in error so the floor manager gave the guy 1000 bucks and a free dinner. By him accepting the 1000 bucks that kinda puts everything to rest. Of course the guy blew the 1000 bucks in 5 mins and came back talking shit, so they showed him where the door was and invited him to never come back again.

    So did Chumba put the 1000 Sweeps Coins into your account as they claimed? 

    Tout comme dans les casinos de Las Vegas, si une machine tombe en panne, tous les gains sont nuls et non avenus. J'ai vu un mec gagner environ 16 000 dollars sur une machine, mais les techniciens des machines à sous ont dit que c'était une erreur, alors le responsable de l'étage lui a donné 1 000 dollars et un dîner gratuit. En acceptant les 1000 dollars, cela met un peu tout au repos. Bien sûr, le gars a dépensé 1 000 dollars en 5 minutes et est revenu en disant de la merde, alors ils lui ont montré où était la porte et l'ont invité à ne plus jamais revenir.

    Alors, Chumba a-t-il mis les 1000 Sweeps Coins sur votre compte comme ils le prétendaient ?

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    That was basically my proof that there was no malfunction. When aachine malfunctions the casino responds immediately.  I already had close to 3000 when I started playing said game, and won $4000 during a free spin bonus. They are claim the malfunction 7 hours after I logged out started verification. I was logged out for 3 straight hours. And even lost $1000 on a different game before they cried malfunction.

    C'était essentiellement ma preuve qu'il n'y avait pas de dysfonctionnement. En cas de dysfonctionnement d'une machine, le casino réagit immédiatement. J'en possédais déjà près de 3 000 lorsque j'ai commencé à jouer audit jeu et j'ai gagné 4 000 $ lors d'un bonus de tours gratuits. Ils réclament le dysfonctionnement 7 heures après ma déconnexion et ont commencé la vérification. J'ai été déconnecté pendant 3 heures consécutives. Et ils ont même perdu 1 000 $ sur un autre jeu avant de crier à un dysfonctionnement.

  • Original Anglais Traduction Français

    I live in OK and have spent way to much time in them, yes they put $1000 in the acount. I actually had a csr rep assure me my fund were safe, and another emailed me and and apologized for the trouble and admitted after review my account was NOT affected by the malfunction and apologied!!!  

    So I asked when my money would be returned!!! They  reneged the previous email and I think they emptied that the game I played 6 hours earlier malfunctioned and messed with my balance but not to worry they gave me $1000.

    J'habite à OK et j'y ai passé beaucoup de temps, oui, ils ont mis 1 000 $ sur le compte. En fait, un représentant RSE m'a assuré que mes fonds étaient en sécurité, et un autre m'a envoyé un e-mail et s'est excusé pour le problème et a admis après examen que mon compte n'était PAS affecté par le dysfonctionnement et s'est excusé !!!

    J'ai donc demandé quand mon argent serait rendu !!! Ils ont renié l'e-mail précédent et je pense qu'ils ont vidé le fait que le jeu auquel j'avais joué 6 heures plus tôt avait mal fonctionné et perturbé mon solde, mais ne vous inquiétez pas, ils m'ont donné 1 000 $.

  • Original Anglais Traduction Français

    Well, I would just be thankful they gave you a 1000 sweep coins as a "gesture of goodwill", which we all know means they arent obligated to give you anything and could have told you to pound sand.

    At the end of the day whos going to audit the machine you played on? Probably one of their trained engineers that is paid by the company which they are doing the audit on. 

    Eh bien, je serais simplement reconnaissant qu'ils vous aient donné 1 000 pièces de monnaie en guise de "geste de bonne volonté", ce qui, nous le savons tous, signifie qu'ils ne sont pas obligés de vous donner quoi que ce soit et auraient pu vous dire de piler du sable.

    En fin de compte, qui va auditer la machine sur laquelle vous avez joué ? Probablement l'un de leurs ingénieurs formés qui est payé par l'entreprise sur laquelle ils effectuent l'audit.

  • Original Anglais Traduction Français

    I will win this tug of war lol. I filed a complaint with their ADR.if any of it logically made since I would bow out but, just to prove I am not a "karen", my husband won around $20000 in crypto, when he went to with drawl, they denied and asked if he was playing with a VPN! He just happened to be playing on his work computer, which was connected to the company VPN!!!!! We wanted to die but just yes and that was that.

    Je gagnerai ce tir à la corde mdr. J'ai déposé une plainte auprès de leur ADR. Si quelque chose était logique puisque je tirerais ma révérence mais, histoire de prouver que je ne suis pas une "karen", mon mari a gagné environ 20 000 $ en crypto, quand il y est allé avec une voix traînante, ils ont nié et on lui a demandé s'il jouait avec un VPN ! Il se trouvait justement en train de jouer sur son ordinateur de travail, qui était connecté au VPN de l'entreprise !!!!! Nous voulions mourir mais oui et c'était tout.

  • Original Anglais Traduction Français

    ohh dear, i pitty how the world is going with these online casinos not paying out

    ohh chérie, je regrette la façon dont le monde va avec ces casinos en ligne qui ne paient pas

  • Original Anglais Traduction Français

    I recommend filing a complaint about the pages related to this casino's review.

    Je recommande de déposer une plainte concernant les pages liées à l'avis de ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    I am confused I should start another post when receive a resolution? 

    Je ne sais pas, je devrais commencer un autre message lorsque je reçois une résolution ?

  • Original Anglais Traduction Français
    jjcole237 wrote:

    I am confused I should start another post when receive a resolution? 

    You can update the post here. I've closed it since there was no update. We are still waiting for your feedback. 

    jjcole237 a écrit :

    Je ne sais pas, je devrais commencer un autre message lorsque je reçois une résolution ?

    Vous pouvez mettre à jour le message ici. Je l'ai fermé car il n'y avait pas de mise à jour. Nous attendons toujours vos retours.

  • Original Anglais Traduction Français

    I apologies, i still have not recieved any additional correspondence from Pardee the ADR's info page said if the reject a request the consumer will be notified within the first 2 weeks after submitting the claim. However if the find cause to represent the consumer it will take up to 6 month to work thru the resolution process and both parties will be notified of the outcome. January 16 2022 will be the 6 mo mark since I recieved to confirmations email! So fingers crossed.

    Je m'excuse, je n'ai toujours pas reçu de correspondance supplémentaire de Pardee. La page d'informations de l'ADR indique que s'il rejette une demande, le consommateur sera informé dans les 2 premières semaines suivant la soumission de la réclamation. Cependant, si l'on trouve une raison de représenter le consommateur, le processus de résolution prendra jusqu'à 6 mois et les deux parties seront informées du résultat. Le 16 janvier 2022 cela fera 6 mois que j'ai reçu mon email de confirmation ! Alors on croise les doigts.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just an update the ADR "strives to resolve all disputes within 90 days", my 90 days was up on the 5th I have not received any communication from Pardee Consulta as of now. I plan on requesting an update tomorrow by email, if I don't receive a response by wendsday the 12th then I will call them on the phone hopefully I have an answer soon!

    Juste une mise à jour de l'ADR "s'efforce de résoudre tous les litiges dans les 90 jours", mes 90 jours étaient écoulés le 5. Je n'ai reçu aucune communication de Pardee Consulta pour l'instant. J'ai l'intention de demander une mise à jour demain par e-mail, si je ne reçois pas de réponse d'ici mercredi 12, je les appellerai au téléphone en espérant avoir une réponse bientôt !

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the update. Hope it will be sorted soon. 

    Merci pour la mise à jour. J'espère que ce sera bientôt réglé.

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