Hi Thomas,
Sorry to hear that your account hasn't been verified yet. Please note that your name should be stated on the bank card. Almost every casino asks for it, so they are sure it belongs to you.
However, we'll get in touch with the casino rep and ask for more info.
This is also stated in their T&C that they can ask for additional checks:
5.8 - Wildz reserves the right to perform background checks on any player and request any relevant documentation such as a copy of your passport or other identification documentation as part of the Wildz Know Your Customer (“KYC”) procedures, at all times and, for any reason, including (but not limited to) any investigation into the identity of the player, any credit checks performed on the player, or any enquiries into the player’s personal history. The basis for such investigations will be dependent on the specific case, but could include (but is not limited to) verification of the player’s registration details, such as the name, address and age, occupation, verification of the player’s financial transactions, financial standing, source of wealth, source of funds and/or gaming activity. Wildz may also request any documentation previously provided which would have later on expired or would no longer be valid for any reason, or to request any additional KYC documentation for any reason and at any time.
Salut Thomas,
Désolé d'apprendre que votre compte n'a pas encore été vérifié. Attention, votre nom doit être indiqué sur la carte bancaire. Presque tous les casinos le demandent, ils sont donc sûrs qu’il vous appartient.
Cependant, nous contacterons le représentant du casino et lui demanderons plus d'informations.
Il est également indiqué dans leurs CGU qu'ils peuvent demander des contrôles supplémentaires :
5.8 - Wildz se réserve le droit d'effectuer des vérifications des antécédents de tout joueur et de demander toute documentation pertinente telle qu'une copie de votre passeport ou d'autres documents d'identification dans le cadre des procédures Wildz Know Your Customer (« KYC »), à tout moment et, pour pour quelque raison que ce soit, y compris (mais sans s'y limiter) toute enquête sur l'identité du joueur, toute vérification de solvabilité effectuée sur le joueur ou toute enquête sur l'historique personnel du joueur. La base de ces enquêtes dépendra du cas spécifique, mais pourrait inclure (sans toutefois s'y limiter) la vérification des détails d'enregistrement du joueur, tels que le nom, l'adresse et l'âge, la profession, la vérification des transactions financières du joueur, sa situation financière. , source de richesse, source de fonds et/ou activité de jeu. Wildz peut également demander toute documentation fournie précédemment qui aurait expiré par la suite ou ne serait plus valide pour quelque raison que ce soit, ou demander toute documentation KYC supplémentaire pour quelque raison que ce soit et à tout moment.