Hello rosaliamm,
Hope you're well and staying safe.
Please note that we've contacted the Support Team and were informed about the current set of circumstances.
Due to cross-check of the documentation you have provided failed in confirming the validity of the same, case has been escalated to our Fraud Team, that requested detailed account verification process in order to successfully complete this procedure. They have indicated which files will be required for the investigation to continue in appropriate time manner.
- https://eternalslots.com/terms
"(e) Should we establish that you have tried to cheat, or to defraud our software, or that you have shared untrue information about our operations, we may terminate your account. The same applies to cases when a player tries to unfairly exploit the promotion offered by us."
Thank you for your understanding regarding this matter.
Kind regards,
Mario L.
Eternal Slots Team
Bonjour rosaliamm,
J'espère que tu vas bien et que tu restes en sécurité.
Veuillez noter que nous avons contacté l'équipe d'assistance et avons été informés de la situation actuelle.
En raison de la vérification croisée des documents que vous avez fournis, qui n'ont pas permis de confirmer la validité de ces derniers, le dossier a été transmis à notre équipe anti-fraude, qui a demandé une vérification détaillée des comptes afin de mener à bien cette procédure. Ils ont indiqué quels fichiers seront nécessaires pour que l'enquête se poursuive dans les délais appropriés.
- https://eternalslots.com/terms
" (e) Si nous constatons que vous avez essayé de tricher, de frauder notre logiciel ou que vous avez partagé des informations fausses sur nos opérations, nous pouvons résilier votre compte. Il en va de même dans les cas où un joueur tente d'exploiter injustement la promotion que nous proposons. "
Merci de votre compréhension à ce sujet.
Cordialement,
Mario L.
L'équipe d'Eternal Slots