Hello drgabber,
Thank you for your message and for providing additional context regarding your situation.
We understand your explanation, however, please note that according to the casino’s Terms and Conditions:
3.3 Your account with the Website must be registered in your own and correct name. Only one account per person, per household / address, per phone number / email, and per IP address is allowed. Any other accounts that are opened on the Website will be considered as 'Duplicate Accounts.' You must not attempt to open a Duplicate Account, including by providing false or alternative credentials.
Based on this, the casino reserves the right to take action in such cases, as these rules are strictly enforced, regardless of who created the additional account. It’s possible that your case was closed on that basis.
That said, we have already reached out to the casino to request further clarification and to see if they may be willing to make an exception in this particular case. We haven’t received a response yet, but we will be sending them a follow-up shortly.
We’ll keep you updated as soon as we hear back.
Bonjour drgabber ,
Merci pour votre message et pour avoir fourni un contexte supplémentaire concernant votre situation.
Nous comprenons votre explication, cependant, veuillez noter que selon les conditions générales du casino :
3.3 Votre compte sur le site web doit être enregistré à votre nom et à votre nom. Un seul compte par personne, par foyer/adresse, par numéro de téléphone/adresse e-mail et par adresse IP est autorisé. Tout autre compte ouvert sur le site web sera considéré comme un « double compte ». Vous ne devez pas tenter d'ouvrir un double compte, y compris en fournissant de faux identifiants ou des identifiants alternatifs.
Sur cette base, le casino se réserve le droit de prendre des mesures dans de tels cas, car ces règles sont strictement appliquées, quel que soit le créateur du compte supplémentaire. Il est possible que votre dossier ait été clôturé pour cette raison.
Cela dit, nous avons déjà contacté le casino pour demander des éclaircissements et voir s'il serait disposé à faire une exception dans ce cas particulier. Nous n'avons pas encore reçu de réponse, mais nous lui enverrons un suivi prochainement.
Nous vous tiendrons au courant dès que nous aurons une réponse.