Hello mmbrre,
Unfortunately, every email we sent to the casino across multiple addresses could not be delivered.
Considering that during a previous complaint a few months ago, this was not the case and we did receive a response from them, this indicates that something is going on with the casino and that their existing email addresses are currently invalid.
Therefore, unfortunately, we are unable to assist you further at this time. If there are any updates from your side, please let us know, and in the meantime, we will try to investigate what is happening with the casino.
Thank you for your understanding.
Bonjour mmbrre ,
Malheureusement, tous les e-mails que nous avons envoyés au casino via plusieurs adresses n'ont pas pu être livrés.
Considérant que lors d'une plainte précédente il y a quelques mois, ce n'était pas le cas et que nous avons reçu une réponse de leur part, cela indique que quelque chose se passe avec le casino et que leurs adresses e-mail existantes ne sont actuellement pas valides.
Nous ne sommes malheureusement pas en mesure de vous aider davantage pour le moment. Si vous avez des nouvelles, n'hésitez pas à nous les signaler. En attendant, nous nous efforcerons d'enquêter sur la situation du casino.
Merci pour votre compréhension.