Hello all, I'm new here and registered out of desperation to finally get in touch with the management of Hugewin casino. They have ignored all of my emails in the past 2 months, about 20 in total. And live support is there but they keep on saying they have no authority and keep on saying they pass on my issues to their management and then nothing happens. It's a dead wall.
They have voided all transactions in my account but then only refunded 1 out of my 3 deposits. I have been spending the last 2 months (this happened mid-February) to get my 2 remaining deposits back and despite many promises in livechat nothing actually gets done. I need to talk to their management/finance team rather than the livechat who have no authority to make decision at all.
Can somebody please nudge me in the right direction to get in contact with Hugewin casino management? Anybody has a contact in there?
Bonjour à tous, je suis nouveau ici et je me suis inscrit par désespoir pour enfin contacter la direction du casino Hugewin. Ils ont ignoré tous mes e-mails ces deux derniers mois, une vingtaine au total. L'assistance en direct est là, mais ils n'arrêtent pas de dire qu'ils n'ont aucune autorité et qu'ils transmettent mes problèmes à la direction, sans succès. C'est une impasse.
Ils ont annulé toutes les transactions sur mon compte, mais n'ont remboursé qu'un seul de mes trois dépôts. J'ai passé les deux derniers mois (mi-février) à essayer de récupérer mes deux dépôts restants, et malgré de nombreuses promesses sur le chat en direct, rien n'a été fait. Je dois m'adresser à leur équipe de direction et financière plutôt qu'au chat en direct, qui n'a aucune autorité pour prendre des décisions.
Quelqu'un pourrait-il m'orienter vers la direction du casino Hugewin ? Quelqu'un a-t-il un contact ?