Hi I'm hoping someone will be able to help me - I had deposited on this site and won £2230.33 which I had initiated a deposit on the 28th March 2024 which was approved and sent on the 28th March 2024 to my bank details I had supplied.
I was told to wait 5 working days for me to receive my winnings which still have not been received. The 5 working days had passed as of Friday 5th April 2024.
I have contacted the live customer support a number of times who don't seem to be very helpful at all and any email correspondence doesn't get answered.
I've asked multiple times for proof of the withdrawal being sent but I just seem to be hitting a brick wall all the time.
This casino doesn't actually accept Players from the UK but during sign up this isn't mentioned when inputting you UK details. I do have emails from Curaçao eGaming Commission and Ninewin complaints team confirming that as a gesture of goodwill they will be giving me my winnings of £2230.33 even though I am a player from the United Kingdom.
im just hoping someone here can help me to get some clarity on the situation as I'm not getting any answers.
my Ninewin.com account details are
dan******@gmail.com
D****
0*****
Thank you
Bonjour, j'espère que quelqu'un pourra m'aider - j'ai déposé sur ce site et gagné 2 230,33 £ que j'avais initié le 28 mars 2024, qui a été approuvé et envoyé le 28 mars 2024 à mes coordonnées bancaires que j'avais. fourni.
On m'a dit d'attendre 5 jours ouvrés pour recevoir mes gains qui ne sont toujours pas reçus. Les 5 jours ouvrables étaient écoulés le vendredi 5 avril 2024.
J'ai contacté le support client en direct à plusieurs reprises, qui ne semble pas du tout très utile et aucune correspondance par courrier électronique ne reçoit de réponse.
J'ai demandé à plusieurs reprises qu'une preuve de retrait soit envoyée, mais il me semble que je me heurte tout le temps à un mur de briques.
Ce casino n'accepte pas réellement les joueurs du Royaume-Uni, mais lors de l'inscription, cela n'est pas mentionné lors de la saisie de vos informations britanniques. J'ai reçu des e-mails de la Commission eGaming de Curaçao et de l'équipe des plaintes de Ninewin confirmant qu'en signe de bonne volonté, ils me donneront mes gains de 2 230,33 £, même si je suis un joueur du Royaume-Uni.
J'espère juste que quelqu'un ici pourra m'aider à clarifier la situation car je n'obtiens aucune réponse.
les détails de mon compte Ninewin.com sont
dan******@gmail.com
D****
0*****
Merci