Dear Burkedub,
Please be advised that the verification process is a standard procedure in every online casino before withdrawals. Even in cases where it is not mandatory, the casino may still request the necessary documents for verification at its discretion, which is stated in Pacific Spins Casino's KYC Policy too:
The Company reserves the right, at any time, to ask for any KYC documentation it deems necessary to determine the identity and location of a user.
Before we contact the casino representative regarding this matter, could you please clarify how you were informed that verification when using crypto is not required? Was it communicated to you via live chat or email? Additionally, it would be helpful if you could provide a screenshot of the conversation or the email through a private message.
Thank you for your cooperation.
Cher Burkedub ,
Veuillez noter que le processus de vérification est une procédure standard dans tous les casinos en ligne avant les retraits. Même dans les cas où cela n'est pas obligatoire, le casino peut toujours demander les documents nécessaires à la vérification à sa discrétion, ce qui est également indiqué dans la politique KYC de Pacific Spins Casino :
La Société se réserve le droit, à tout moment, de demander toute documentation KYC qu'elle juge nécessaire pour déterminer l'identité et la localisation d'un utilisateur.
Avant de contacter le représentant du casino à ce sujet, pourriez-vous clarifier comment vous avez été informé que la vérification lors de l'utilisation de crypto-monnaies n'est pas requise ? Cela vous a-t-il été communiqué par chat en direct ou par e-mail ? De plus, il serait utile que vous fournissiez une capture d'écran de la conversation ou de l'e-mail via un message privé .
Merci pour votre coopération.