Hi,
I am writing in regards to Posh Casino. I have been waiting on payout since end of February 2022 and have been contacting them frequently for updates on where my payment is. My withdrawal of 2286 has been confirmed, approved & sent to their processor 14.6.22, after waiting months for that to happen & yet i still haven't received anything. I was asked to send in my bank statements from that date to now to show I haven't received the payment so I did that & still heard nothing other than told to wait. Please can I get some assistance regarding this matter as they are not listening to me & just giving me the same generic answers which are just excuses for delaying sending anything. I am most frustrated dealing with this casino & their continued issues. I would also like to state that my sister' has had the same issues with this casino, after several months received her payment, but not without great difficulty & the same excuses & delays. It doesn't take months to send payments & i have had plenty other casinos pay just fine & within 2 week period, this is unacceptable & no players are playing to be lucky enough to have a win then be expected to wait almost half year to receive what they fairly won.
I would appreciate any assistance thankyou. My username is Starrz with POSH CASINO.
Regards
T
Salut,
J'écris à propos de Posh Casino. J'attends le paiement depuis fin février 2022 et je les contacte fréquemment pour savoir où se trouve mon paiement. Mon retrait de 2286 a été confirmé, approuvé et envoyé à leur processeur le 14.6.22, après avoir attendu des mois que cela se produise et pourtant je n'ai toujours rien reçu. On m'a demandé d'envoyer mes relevés bancaires de cette date à maintenant pour montrer que je n'avais pas reçu le paiement, alors je l'ai fait et je n'ai toujours rien entendu d'autre que d'attendre. S'il vous plaît, puis-je obtenir de l'aide à ce sujet, car ils ne m'écoutent pas et me donnent simplement les mêmes réponses génériques qui ne sont que des excuses pour retarder l'envoi de quoi que ce soit. Je suis très frustré de gérer ce casino et ses problèmes persistants. Je voudrais également préciser que ma sœur a eu les mêmes problèmes avec ce casino, après plusieurs mois de réception de son paiement, mais non sans grandes difficultés et avec les mêmes excuses et retards. Il ne faut pas des mois pour envoyer des paiements et de nombreux autres casinos paient très bien et dans un délai de 2 semaines, c'est inacceptable et aucun joueur ne joue pour avoir la chance de gagner, alors il faudra attendre presque six mois pour y parvenir. recevoir ce qu'ils ont équitablement gagné.
J'apprécierais toute aide, merci. Mon nom d’utilisateur est Starrz avec POSH CASINO.
Salutations
T