I got completely scammed by 22bet!
A bit of an overview, I just used the platform on May 30 and deposited money and was able to play the live casino for 1 day. After losing alot of money and then depositing more money, my account was frozen and I was not able to play the games nor withdraw my money due to account verification of documents according to the security team.
Since then, I have provided the security department with the requested documents but after submitting all the requirements they kept asking to send in all different formats form pdf, jpg, uncompressed, etc in which I resent and complied.
The problem seems that whatever format they ask in which I send they will send back an email reply to send again in another format and to the point it went back to resending my documents again like it was an automated generated reply email and to no avail and no resolution.
My account has been unusable for 5 weeks already where I have P20,766.24 in the account. This has been more than inconvenience and has been very frustrating and stressful. A nightmare of an experience!
I sent my concerns to all of their email addresses for assistance as well as their chat support but they all give the same default / robot like answer.
Documents submitted:
- Valid Philippine Passport
- Valid Philippine Drivers License
- 2 Debit Card (Visa and Mastercard)
- Bank Statement
WHAT A SCAM!
To which authorities can I file a formal complaint against them? Any advice please?
Thanks in advance!
Je me suis fait complètement arnaquer par 22bet !
Un peu d'aperçu, je viens d'utiliser la plateforme le 30 mai, j'ai déposé de l'argent et j'ai pu jouer au casino en direct pendant 1 jour. Après avoir perdu beaucoup d'argent puis déposé plus d'argent, mon compte a été gelé et je n'ai pas pu jouer aux jeux ni retirer mon argent en raison de la vérification des documents du compte selon l'équipe de sécurité.
Depuis lors, j'ai fourni au service de sécurité les documents demandés, mais après avoir soumis toutes les exigences, ils ont continué à me demander d'envoyer dans tous les différents formats pdf, jpg, non compressés, etc., ce que je n'ai pas accepté et que j'ai respecté.
Le problème semble que quel que soit le format demandé dans lequel j'envoie, ils renverront une réponse par e-mail pour la renvoyer dans un autre format et au point qu'ils sont revenus à renvoyer mes documents comme s'il s'agissait d'un e-mail de réponse généré automatiquement et en vain et pas de résolution.
Mon compte est inutilisable depuis 5 semaines déjà et j'ai 20 766,24 P sur le compte. Cela a été plus que des inconvénients et a été très frustrant et stressant. Un cauchemar d'expérience!
J'ai envoyé mes préoccupations à toutes leurs adresses e-mail pour obtenir de l'aide ainsi qu'à leur assistance par chat, mais ils donnent tous la même réponse par défaut/de type robot.
Documents soumis :
- Passeport philippin valide
- Permis de conduire philippin valide
- 2 cartes de débit (Visa et Mastercard)
- Relevé bancaire
QUELLE ARNAQUE !
Auprès de quelles autorités puis-je déposer une plainte formelle contre eux ? Un conseil s'il vous plaît ?
Merci d'avance!