Hello Elly1234,
We've noticed that you've been posting similar complaints on our forum lately.
You are playing at Curacao licensed casinos where UK is restricted country as per their Terms and Conditions (Bronze Casino complaint: https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/bronze-casino ), but these casinos are still accepting UK players. After you lost your money there, you decided to file a complaint here because they were accepting UK players without having UKGC licence.
You also posted a complaint about SpinUp Casino and requested from the casino to refund your deposits made in 2019 because they were accepting UK players without having UKGC license.
On LCB site UK players are restricted to play at Bronze Casino, SpinUp Casino and Riviera Play Casino.
Rivera Play Casino even has a warning on our site. You can check out their review page here:
https://lcb.org/casinos/riviera-play-casino
and read more about their predatory T&C's here:
https://lcb.org/news/predatory-t-c-at-riviera-play-casino
At the same time, you were writing on the forum regarding your gambling problems and you've mentioned that you signed up to Gamstop. Some of your accounts (Bronze Casino for example) have been closed after you advised them that you signed up to Gamstop last year in August.
Now, you're saying that you were playing at Riviera Play Casino few weeks ago.
If you have signed up to Gamstop, you shouldn't be playing at any casino. It seems that you are still playing at the casinos and spending time on gambling forums. When you lose your money, you complain how these casinos accept UK players without having UKGC licence.
Please note that you, as a player, also have to do your due diligence prior to making deposits at any casino. You need to check if the casino has UKGC licence and what's written in their Terms and Conditions.
We're sorry, but there's nothing more we can do to help you here. If you wish, you can try to file a complaint with their licensor - Curacao.
Bonjour Elly1234,
Nous avons remarqué que vous avez récemment publié des plaintes similaires sur notre forum.
Vous jouez dans des casinos sous licence de Curaçao où le Royaume-Uni est un pays restreint conformément à leurs conditions générales (plainte de Bronze Casino : https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/bronze-casino), mais ces casinos acceptent toujours les joueurs britanniques. . Après avoir perdu votre argent là-bas, vous avez décidé de déposer une plainte ici parce qu'ils acceptaient des joueurs britanniques sans licence UKGC.
Vous avez également déposé une plainte concernant SpinUp Casino et demandé au casino de rembourser vos dépôts effectués en 2019, car ils acceptaient des joueurs britanniques sans licence UKGC.
Sur le site LCB, les joueurs britanniques sont limités à jouer sur Bronze Casino, SpinUp Casino et Riviera Play Casino.
Rivera Play Casino a même un avertissement sur notre site. Vous pouvez consulter leur page d’avis ici :
https://lcb.org/casinos/riviera-play-casino
et en savoir plus sur leurs conditions générales prédatrices ici :
https://lcb.org/news/predatory-tc-at-riviera-play-casino
Au même moment, vous écriviez sur le forum concernant vos problèmes de jeu et vous mentionniez que vous vous étiez inscrit à Gamstop. Certains de vos comptes (Bronze Casino par exemple) ont été fermés après que vous les ayez informés de votre inscription à Gamstop l'année dernière, en août.
Maintenant, vous dites que vous jouiez au Riviera Play Casino il y a quelques semaines.
Si vous êtes inscrit à Gamstop, vous ne devriez jouer dans aucun casino. Il semble que vous jouiez toujours dans les casinos et que vous passiez du temps sur les forums de jeux d’argent. Lorsque vous perdez votre argent, vous vous plaignez de la façon dont ces casinos acceptent les joueurs britanniques sans licence UKGC.
Veuillez noter qu’en tant que joueur, vous devez également faire preuve de diligence raisonnable avant d’effectuer des dépôts dans n’importe quel casino. Vous devez vérifier si le casino possède une licence UKGC et ce qui est écrit dans ses conditions générales.
Nous sommes désolés, mais nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider. Si vous le souhaitez, vous pouvez essayer de déposer une plainte auprès de leur concédant de licence - Curaçao.