HELP ME, PLEASE, DEAR LCB!!!
I play at Intertops for many years.
I have made many deposits to Intertops.
A few days ago, I accumulated about 50 euros.
26.09.2017 I turned to the live chat and asked if I could get them out. They answered me: yes.
I put 50 euros for withdrawal.
29.009.2017 I received e-mail from Intertops:
Dear Nelea,
thank you for contacting Intertops Customer Support.
We regret to inform you that your withdrawal request was declined. You are required to earned $12.53 in gross rake before your withdrawal can be approved.
If you have additional questions or concerns please feel free to contact us for assistance.
Sincerely,
Abigail
Poker Customer Support
Call us toll free:
North America: 1-866-54- WAGER or 1-866-546 0406
Rest of the world: 00-800-3344-3322
Regular line: + 1-268-480-3100
Fax: + 1-268-480- 3110/3111/3112
bet@intertops.eu
casino@intertops.eu
poker@intertops.eu
I earned $12.53 in gross rake.
Then I was spinning the slots a little, and 29.09.2017 I set to withdrawal 71 euros.
But today, 3.10.2017, I received e-mail from Intertops:
Dear Nelea,
Thank you for choosing Intertops.
This e-mail is to advise you that your pending withdrawal via Moneybookers for EUR71 has been declined as in checking your account the terms and conditions were not adhered to.
Please see excerpts of the Classic Casino rules below:
• 2.4 Players may not redeem multiple non-deposit offers, including free-spin offers without making a real money deposit in-between. Management reserves the right to withhold any winnings derived from activity that does not meet this condition.
• 2.5 Players whose last deposit is older than three months and claim a free offer will not be allowed to withdraw any winnings derived from said offer.
As a result of the above your winnings of EUR71.46 has been deducted from your account as you are in violation of our terms and conditions.
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us.
Yours Sincerely,
Desiree Financial Service
Payments@intertops.eu
1. I have not received any free spins or another non deposit offers - MY COUNTRY -MOLDOVA- blocked from any free offers at Intertops.
2. Before made a withdrawal I asked at live chat: can I to do a withdrawal . It was answer: YES.
3. In the e-mail, there was one condition for withdrawal - I did it!
HELP ME, PLEASE, DEAR LCB!!!
AIDEZ-MOI, S'IL VOUS PLAIT, CHER LCB !!!
Je joue à Intertops depuis de nombreuses années.
J'ai effectué de nombreux dépôts auprès d'Intertops.
Il y a quelques jours, j'ai accumulé environ 50 euros.
26/09/2017 Je me suis tourné vers le chat en direct et j'ai demandé si je pouvais les faire sortir. Ils m'ont répondu : oui.
J'ai mis 50 euros pour le retrait.
29.009.2017 J'ai reçu un e-mail d'Intertops :
Chère Nélea,
merci d'avoir contacté le support client Intertops.
Nous avons le regret de vous informer que votre demande de retrait a été refusée. Vous devez gagner 12,53 $ de commission brute avant que votre retrait puisse être approuvé.
Si vous avez des questions ou des préoccupations supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter pour obtenir de l'aide.
Sincèrement,
Abigaïl
Service client de poker
Appelez-nous sans frais :
Amérique du Nord : 1-866-54-WAGER ou 1-866-546 0406
Reste du monde : 00-800-3344-3322
Ligne régulière : + 1-268-480-3100
Télécopie : + 1-268-480-3110/3111/3112
pari@intertops.eu
casino@intertops.eu
poker@intertops.eu
J'ai gagné 12,53 $ de commission brute.
Ensuite, j'ai fait tourner un peu les machines à sous, et le 29.09.2017 j'ai mis en retrait 71 euros.
Mais aujourd'hui, le 3.10.2017, j'ai reçu un e-mail d'Intertops :
Chère Nélea,
Merci d'avoir choisi Intertops.
Cet e-mail a pour but de vous informer que votre retrait en attente via Moneybookers pour 71 EUR a été refusé car lors de la vérification de votre compte, les termes et conditions n'ont pas été respectés.
Veuillez consulter des extraits des règles du Classic Casino ci-dessous :
• 2.4 Les joueurs ne peuvent pas bénéficier de plusieurs offres sans dépôt, y compris des offres de tours gratuits, sans effectuer un dépôt en argent réel entre les deux. La direction se réserve le droit de retenir tout gain provenant d'une activité ne remplissant pas cette condition.
• 2.5 Les joueurs dont le dernier dépôt date de plus de trois mois et réclament une offre gratuite ne seront pas autorisés à retirer les gains dérivés de cette offre.
En conséquence de ce qui précède, vos gains de 71,46 EUR ont été déduits de votre compte car vous violez nos termes et conditions.
Si vous avez besoin d'informations ou d'assistance supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Service financier désiré
Paiements@intertops.eu
1. Je n'ai reçu aucun tour gratuit ni aucune autre offre sans dépôt - MON PAYS -MOLDOVA- bloqué de toute offre gratuite chez Intertops.
2. Avant d'effectuer un retrait, j'ai demandé sur le chat en direct : puis-je effectuer un retrait. C'était la réponse : OUI.
3. Dans l'e-mail, il y avait une condition pour le retrait : je l'ai fait !
AIDEZ-MOI, S'IL VOUS PLAIT, CHER LCB !!!