Nick,
I am experiencing the same issues with your casino and am beyond frustrated at how many times I can be told 'we have escalated, check again in 24 hours, 48 hours, 3 days' regarding my withdrawal request made on the 28th September.
I honestly feel like I am banging my head against a brick wall and each time I've been told the same thing above and 'rest assured your request is progressing' I feel like I am going to go insane. My request has progressed from nowhere to nowhere.
I'd appreciate if your casino could honour its own Terms and Conditions as it so strictly makes its players follow and process my withdrawal once and for all. I've had terrible experiences every single time and I've had enough.
Username is Larisa92.
Regards,
Larisa Vuk
Pseudo,
Je rencontre les mêmes problèmes avec votre casino et je suis extrêmement frustré du nombre de fois où on peut me dire « nous avons escaladé, vérifiez à nouveau dans 24 heures, 48 heures, 3 jours » concernant ma demande de retrait faite le 28 septembre.
Honnêtement, j'ai l'impression de me cogner la tête contre un mur de briques et à chaque fois qu'on me dit la même chose ci-dessus et "rassurez-vous que votre demande progresse", j'ai l'impression que je vais devenir fou. Ma demande a progressé de nulle part vers nulle part.
J'apprécierais que votre casino puisse honorer ses propres conditions générales, car il oblige si strictement ses joueurs à suivre et à traiter mon retrait une fois pour toutes. J'ai vécu des expériences terribles à chaque fois et j'en ai assez.
Le nom d’utilisateur est Larisa92.
Salutations,
Larisa Vuk