Hello Guys
I just wanted everyone to know that we have made some major improvements to the Hallmark Casino / Vegash Rush Casino (newly launched) in the last 4 months. There is a completely new management team which I'm proud to be a part of. We have many new staff members and we have upgraded our systems and processes. I know that when people from companies post on forums it can come across shill like if they can't back it up so I have refrained from announcing to this board that we are fixed and ready to go until we actually were. But now, I'm happy to say that the problems of the past are behind us. All players are paid up and all the past slowness problems have been taken care of months ago. I realize that proof is in the pudding but hopefully as a few new players try out Hallmark or our new brand Vegas Rush they will post and everyone will see that things are running smoothly and you will get paid when you win. Please feel free to post here or send an email to support@hallmarkassistance.com or support@vegasrushcasino.com.
Thanks,
Albert
Hallmark casino Group
Bonjour gars
Je voulais juste que tout le monde sache que nous avons apporté des améliorations majeures au Hallmark Casino / Vegash Rush Casino (récemment lancé) au cours des 4 derniers mois. Il y a une toute nouvelle équipe de direction dont je suis fier de faire partie. Nous avons beaucoup de nouveaux membres du personnel et nous avons amélioré nos systèmes et processus. Je sais que lorsque des personnes d'entreprises publient sur des forums, cela peut paraître ridicule s'ils ne peuvent pas le sauvegarder, c'est pourquoi je me suis abstenu d'annoncer à ce forum que nous sommes réparés et prêts à partir jusqu'à ce que nous le soyons réellement. Mais aujourd’hui, je suis heureux de dire que les problèmes du passé sont derrière nous. Tous les joueurs sont payés et tous les problèmes de lenteur passés ont été résolus il y a des mois. Je me rends compte que la preuve est dans le pudding, mais j'espère que lorsque quelques nouveaux joueurs essaieront Hallmark ou notre nouvelle marque Vegas Rush, ils publieront et tout le monde verra que les choses se déroulent bien et que vous serez payé lorsque vous gagnerez. N'hésitez pas à poster ici ou à envoyer un e-mail à support@hallmarkassistance.com ou support@vegasrushcasino.com.
Merci,
Albert
Groupe de casino Hallmark