Dear @dominwro,
Thank you for your feedback, as we listen to our customers and always try to improve our service related to the convenience of the gaming process. Nevertheless, we are really sorry that you are experiencing such an unpleasant moment at our project.
We hope our answer will clarify the situation.
In order to process a withdrawal, our Financial Department needs to make sure that exactly the owner of the account was playing. Also, bank account screenshots are needed to avoid payments to other accounts, and to make sure that exactly you will get your winnings.
Regarding the KYC request of bank account and not Ecopayz which you used for depositing, the actions of the Finance Department were performed in accordance with Wazamba General T&C. Please take a look at Paragraph 6.11 “The Website will attempt to satisfy your wishes in terms of payment method, however, it cannot give guarantees. Therefore, the Casino may work through and perform payments using other payment systems that differ from the one your requested be used for your withdrawal”
Also, the Finance Department agreed to accept screenshots of your bank account, where the BIC will be located separately.
Thank you for your patience and understanding.
In case you have any additional questions, please do not hesitate to contact our Customer Support Service via Live-Chat (Available 24\7), and also via E-Mail support@wazamba.com.
Best Regards,
Wazamba Casino Support Team
Cher @dominwro,
Merci pour vos commentaires, car nous écoutons nos clients et essayons toujours d'améliorer notre service lié à la commodité du processus de jeu. Néanmoins, nous sommes vraiment désolés que vous viviez un moment aussi désagréable au sein de notre projet.
Nous espérons que notre réponse clarifiera la situation.
Afin de traiter un retrait, notre service financier doit s'assurer que c'est exactement le propriétaire du compte qui jouait. De plus, des captures d'écran des comptes bancaires sont nécessaires pour éviter les paiements sur d'autres comptes et pour vous assurer que vous obtiendrez exactement vos gains.
Concernant la demande KYC du compte bancaire et non Ecopayz que vous avez utilisé pour le dépôt, les actions du Service Financier ont été réalisées conformément aux Conditions Générales de Wazamba. Veuillez consulter le paragraphe 6.11 « Le Site Internet s'efforcera de satisfaire vos souhaits en termes de mode de paiement, mais il ne peut donner de garanties. Par conséquent, le Casino peut utiliser et effectuer des paiements en utilisant d'autres systèmes de paiement différents de celui que vous avez demandé pour votre retrait »
En outre, le service financier a accepté d'accepter des captures d'écran de votre compte bancaire, où le BIC sera situé séparément.
Merci pour votre patience et votre compréhension.
Si vous avez des questions supplémentaires, n'hésitez pas à contacter notre service client via Live-Chat (disponible 24h/24 et 7j/7), ainsi que par e-mail support@wazamba.com.
Cordialement,
Équipe d'assistance du casino Wazamba