BitCasino.IO (Bitcoin Casino), Sportsbet.io

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Dernier message fait il y a environ 4 ans par MelissaN
Bitcasino.io
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hi DanielMauritz,

    Bitcasino.io has been operating for five years now under a fully valid Curaçao license, and during this time we have worked hard to build a reputation as an honest and well-respected online casino.

    As for your allegation that management has offered you a percentage of frozen funds to be paid out to you in exchange for protecting our reputation, we have never offered 'frozen funds' and will never either. It's too easy to post baseless allegations online unless you have any tangible evidence you can provide to prove your claims it would be appreciated if you'd stop spreading misinformation online, as is only fair.

    Regarding the original complaint, we have provided evidence to LBC and they have been satisfied by this. We completely understand the importance to other players to be as transparent as possible and that's why we use mediation services such as Askgamblers and the forums to be as honest and open as possible about our operations and decisions.

    Finally, please take into consideration that in order to provide a fun, fast and fair experience, all fraudulent activity will be met with consequences. This is standard across the industry and our t&cs are in place to ensure everyone's safety and security.

    Regards,

    Bitcasino.io Team

    Bonjour Daniel Mauritz,

    Bitcasino.io fonctionne depuis cinq ans maintenant sous une licence de Curaçao entièrement valide, et pendant cette période, nous avons travaillé dur pour nous bâtir une réputation de casino en ligne honnête et respecté.

    Quant à votre allégation selon laquelle la direction vous aurait proposé de vous verser un pourcentage des fonds gelés en échange de la protection de notre réputation, nous n'avons jamais proposé de « fonds gelés » et ne le ferons jamais non plus. Il est trop facile de publier des allégations sans fondement en ligne, à moins que vous ne disposiez de preuves tangibles pour prouver vos affirmations. Il serait apprécié que vous arrêtiez de diffuser des informations erronées en ligne, ce qui est tout à fait juste.

    Concernant la plainte initiale, nous avons fourni des preuves à LBC et ils en ont été satisfaits. Nous comprenons parfaitement l'importance pour les autres joueurs d'être aussi transparents que possible et c'est pourquoi nous utilisons des services de médiation tels que Askgamblers et les forums pour être aussi honnêtes et ouverts que possible sur nos opérations et nos décisions.

    Enfin, veuillez prendre en considération que afin d'offrir une expérience amusante, rapide et équitable, toute activité frauduleuse entraînera des conséquences. Il s'agit de la norme dans l'ensemble du secteur et nos conditions générales sont en place pour garantir la sûreté et la sécurité de chacun.

    Salutations,

    L'équipe Bitcasino.io

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bitcasino,

    Kindly refrain from badmouthing players based on an alleged transgression.

    My account was just disabled and no explanation provided.

    I am willing to provide my necessary documents to finalise verification as well as a selfie with my ID in hand to confirm that I only have one registered account!

    The gambling laws and terms are clear on certain matters and a player has the right to be verified before winnings are declared invalid.

    LCB can you please advise as I feel that this is totally unacceptable and unjust.

    How can a casino take deposits,refuse to pay winnings and do not even give the player a chance to be verified?

    I need my remaining balance to be paid today!

    Bonjour Bitcasino,

    Veuillez vous abstenir de dénigrer les joueurs en vous basant sur une prétendue transgression.

    Mon compte vient d'être désactivé et aucune explication n'a été fournie.

    Je suis prêt à fournir mes documents nécessaires pour finaliser la vérification ainsi qu'un selfie avec ma pièce d'identité en main pour confirmer que je n'ai qu'un seul compte enregistré !

    Les lois et conditions de jeu sont claires sur certains sujets et un joueur a le droit d'être vérifié avant que les gains ne soient déclarés invalides.

    LCB pouvez-vous nous conseiller, car je pense que c'est totalement inacceptable et injuste.

    Comment un casino peut-il accepter des dépôts, refuser de payer des gains et ne même pas donner au joueur la possibilité d'être vérifié ?

    J'ai besoin que mon solde restant soit payé aujourd'hui !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi LawEnforcer1,

    We've received an evidence from the casino that supports their claims regarding your case.
    Since there was a breach of their Terms and Conditions, there is nothing that we can additionally do to assist.
    Therefore, we consider this case Closed.

    Bonjour LawEnforcer1,

    Nous avons reçu une preuve du casino qui soutient ses affirmations concernant votre cas.
    Puisqu’il y a eu une violation de leurs conditions générales, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider.
    Par conséquent, nous considérons ce cas comme clos.

  • Original Anglais Traduction Français

    Wow just like that your going to believe a casinos word over the player? How do you know the casino is not providing fake proof?

    Hold on I would like to point out that this casino is a liar listing themselves as USA verified. This is 100% false because they are not allowed to accept USA players and their deposits and should immediately turn on geoblock on their server.

    Wow, juste comme ça, tu vas croire un mot de casino sur le joueur ? Comment savez-vous que le casino ne fournit pas de fausses preuves ?

    Attendez, je voudrais souligner que ce casino est un menteur qui s'inscrit comme vérifié aux États-Unis. C'est 100 % faux car ils ne sont pas autorisés à accepter les joueurs américains et leurs dépôts et doivent immédiatement activer le géoblocage sur leur serveur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Tania, I am sorry but I cannot accept this explanation. This casino has had numerous issues as can be seen by complaints raised by many players recently. We spend our hard earned money online and I cannot accept a casino taking deposits from players and just disabling accounts without reason. We as players choose certain casinos based on our preferences and this casino states that no personal details are needed and anonymity is maintained. This is a clear misrepresentation and fraudulent in my opinion as this casino finds any reason not to pay and accepts deposits from players so easily. Can you please relook at this and its clear as per their terms that an account can be closed but the remaining funds atleast should be returned to the player especially after the players deposits were taken freely.

    Salut Tania, je suis désolé mais je ne peux pas accepter cette explication. Ce casino a rencontré de nombreux problèmes, comme en témoignent les plaintes déposées récemment par de nombreux joueurs. Nous dépensons notre argent durement gagné en ligne et je ne peux pas accepter qu’un casino accepte les dépôts des joueurs et désactive simplement les comptes sans raison. En tant que joueurs, nous choisissons certains casinos en fonction de nos préférences et ce casino déclare qu'aucune information personnelle n'est nécessaire et que l'anonymat est maintenu. Il s'agit d'une fausse déclaration évidente et frauduleuse à mon avis, car ce casino trouve une raison de ne pas payer et accepte si facilement les dépôts des joueurs. Pouvez-vous s'il vous plaît revoir cela et il est clair, selon leurs termes, qu'un compte peut être fermé mais que les fonds restants doivent au moins être restitués au joueur, surtout après que les dépôts du joueur ont été librement prélevés.

    1.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Letsgoramz, 

    As previously advised, we've been provided with an evidence that clearly shows multiple accounts opened.
    Unfortunately, there is nothing that we can further do to assist you. We can only advise filing a further complaint to their licence holder here

    Bonjour Letsgoramz,

    Comme indiqué précédemment, nous avons reçu une preuve qui montre clairement plusieurs comptes ouverts.
    Malheureusement, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous aider. Nous ne pouvons que conseiller de déposer une nouvelle plainte auprès de leur titulaire de licence ici .

  • Original Anglais Traduction Français
    WilliamDafoe wrote:

    This casino is trash. All my friends have problems here too when you win they say you have fraud account..which is a lie because everyone uses vpn from other countries so everyones IP is gonna look alike

    stay away from this group they are mass scammers


    In Russian forums, I recently read about two complaints from players. For strange reasons, they close accounts and don`t give back the winnings.

    WilliamDafoe a écrit :

    Ce casino est une poubelle. Tous mes amis ont des problèmes ici aussi quand vous gagnez, ils disent que vous avez un compte frauduleux... ce qui est un mensonge parce que tout le monde utilise des VPN d'autres pays, donc l'adresse IP de tout le monde va se ressembler.

    restez à l'écart de ce groupe, ce sont des escrocs de masse


    Sur les forums russes, j'ai récemment lu deux plaintes de joueurs. Pour des raisons étranges, ils ferment les comptes et ne restituent pas les gains.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    I had deposited a few times and then tried to withdraw my winnings but was told that my account was under security review.

    This still hasnt been finalised after sending in numerous documents and my account still remains disabled.

    I just want the money that is left in my account and never want to play here ever again.

     

    Please assist me LCB, note that all KYC docs were sent.

    Email used to create acc there was:

    Cniru1985@outlook.com

    Thank you.

    Salut,

    J'avais déposé plusieurs fois, puis essayé de retirer mes gains, mais on m'a dit que mon compte était sous contrôle de sécurité.

    Ceci n'est toujours pas finalisé après l'envoi de nombreux documents et mon compte reste toujours désactivé.

    Je veux juste l’argent qui reste sur mon compte et je ne veux plus jamais jouer ici.

    Veuillez m'aider LCB, notez que tous les documents KYC ont été envoyés.

    L'e-mail utilisé pour créer l'acc était :

    Cniru1985@outlook.com

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    We can easily see a trend here. Bitstarz and bitcoincasino.io were both running on american players but had to stop providing service to them and since... complaints all over, they are closing accounts without real reasons. They seize winnings and such. Clearly losing americans hurt them a lot more than they like to claim and their actions says it all. But acting like that is just a temporary fix that will just be their doom as their reputation is hurt and online on streaming platforms and forums everywhere the word spread that these places are now a no go and tagged as rogue casinos. So for people mad at these, don't worry time will give you revenge hehe.

    Nous pouvons facilement voir une tendance ici. Bitstarz et bitcoincasino.io fonctionnaient tous deux sur des joueurs américains mais ont dû cesser de leur fournir des services et depuis... les plaintes partout, ils ferment des comptes sans véritables raisons. Ils saisissent les gains et autres. De toute évidence, perdre des Américains leur a fait beaucoup plus de mal qu’ils n’aiment le prétendre, et leurs actions en disent long. Mais agir ainsi n'est qu'une solution temporaire qui sera leur perte car leur réputation est mise à mal et en ligne sur les plateformes de streaming et les forums du monde entier, la rumeur se répand que ces endroits sont désormais interdits et étiquetés comme des casinos voyous. Donc pour les gens en colère contre ça, ne vous inquiétez pas, le temps vous vengera hehe.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    BATMAN007 wrote:

    Hi,

    I had deposited a few times and then tried to withdraw my winnings but was told that my account was under security review.

    This still hasnt been finalised after sending in numerous documents and my account still remains disabled.

    I just want the money that is left in my account and never want to play here ever again.

    Please assist me LCB, note that all KYC docs were sent.

    Email used to create acc there was:

    Cniru1985@outlook.com

    Thank you.

    Hello BATMAN007,

    We've sent an email to the casino and asked them to reply in this thread.

    BATMAN007 a écrit :

    Salut,

    J'avais déposé plusieurs fois, puis essayé de retirer mes gains, mais on m'a dit que mon compte était sous contrôle de sécurité.

    Ceci n'est toujours pas finalisé après l'envoi de nombreux documents et mon compte reste toujours désactivé.

    Je veux juste l’argent qui reste sur mon compte et je ne veux plus jamais jouer ici.

    Veuillez m'aider LCB, notez que tous les documents KYC ont été envoyés.

    L'e-mail utilisé pour créer l'acc était :

    Cniru1985@outlook.com

    Merci.

    Bonjour BATMAN007,

    Nous avons envoyé un e-mail au casino et leur avons demandé de répondre dans ce fil.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello BATMAN007,

    We've received a reply from the Casino Representative regarding your complaint. We've also been provided with proof that clearly shows multiple accounts opened.
    Therefore, there is nothing more that we can do to assist you.

    Bonjour BATMAN007,

    Nous avons reçu une réponse du représentant du casino concernant votre plainte. Nous avons également reçu une preuve montrant clairement plusieurs comptes ouverts.
    Nous ne pouvons donc rien faire de plus pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Can I please have the evidence posted here as I was not aware of any duplicate account and I did not take advantage of any bonus.

    The winnings were clearly from money deposited and neither my deposited funds nor my winnings were sent to me.

    This is a breach in itself.

    Kindly advise

    Puis-je s'il vous plaît publier la preuve ici car je n'avais connaissance d'aucun compte en double et je n'ai profité d'aucun bonus.

    Les gains provenaient clairement de l’argent déposé et ni mes fonds déposés ni mes gains ne m’ont été envoyés.

    Il s’agit d’une violation en soi.

    Veuillez aviser

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello BATMAN007,

    We can not post the evidence provided to us by the casino.We do our best to help our members, however, according to all the evidence we've been provided with, you definitely breached the casino's Terms and Conditions.
    Therefore, there are no further steps that we can take to assist you. 

    Please note that we are not a gambling regulatory body and in case you disagree with this decision, you can make a further complaint HERE.

     

    Bonjour BATMAN007,

    Nous ne pouvons pas publier les preuves qui nous ont été fournies par le casino. Nous faisons de notre mieux pour aider nos membres, cependant, selon toutes les preuves qui nous ont été fournies, vous avez définitivement enfreint les conditions générales du casino.
    Par conséquent, nous ne pouvons prendre aucune autre mesure pour vous aider.

    Veuillez noter que nous ne sommes pas un organisme de réglementation des jeux de hasard et si vous n'êtes pas d'accord avec cette décision, vous pouvez déposer une autre plainte ICI .

  • Original Anglais Traduction Français

    There was no breach of any terms and as I said before, it is illegal to take a players deposits and withhold winnings especially when no bonuses were used.

    I demand that either for my deposits to be returned or my winnings to be paid out as this is clearly rogue.

    Curacao is a highly questionable licensing authority so I doubt I will waste my time with them.

    Can you please ask this casino to email me the evidence or post proof of their allegations here as I have seen many casinos that have posted the relevant support of their claims upon request.

    I will be keeping a close eye on this thread to ensure that my posts are not removed as this would clearly prove that this forum is not impartial as I am merely asking for evidence and by no means is my request unfair.

    Il n’y a eu aucune violation des conditions et comme je l’ai déjà dit, il est illégal d’accepter les dépôts d’un joueur et de retenir ses gains, surtout lorsqu’aucun bonus n’a été utilisé.

    J'exige que mes dépôts soient restitués ou que mes gains soient payés, car c'est clairement un voyou.

    Curaçao est une autorité de délivrance de licences très discutable, je doute donc de perdre mon temps avec elle.

    Pouvez-vous s'il vous plaît demander à ce casino de m'envoyer par e-mail les preuves ou de publier ici la preuve de leurs allégations, car j'ai vu de nombreux casinos qui ont publié sur demande le support pertinent de leurs affirmations.

    Je garderai un œil attentif sur ce fil pour m'assurer que mes messages ne soient pas supprimés car cela prouverait clairement que ce forum n'est pas impartial car je demande simplement des preuves et ma demande n'est en aucun cas injuste.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello BATMAN007,

    We've asked the Casino Representative to reply to you regarding this case.

    We are doing our best to help you with your complaint. Since you were not satisfied with the outcome, we referred you to the regulatory body as we have no way to verify your or casino claims beyond what we were shown already. If you think that Curacao is highly questionable licensing authority, our advice is to choose casinos which are licenced by other gambling authorities in the future.

    We are only helping in the process of mediation here and we're doing this for free. Neither party pays us and if you're not happy with our service and all the hard work we're putting into this, you can always go somewhere else to complain.

    Bonjour BATMAN007,

    Nous avons demandé au représentant du Casino de vous répondre concernant ce cas.

    Nous faisons de notre mieux pour vous aider avec votre plainte. Puisque vous n'êtes pas satisfait du résultat, nous vous avons référé à l'organisme de réglementation car nous n'avons aucun moyen de vérifier vos réclamations ou celles du casino au-delà de ce qui nous a déjà été montré. Si vous pensez que Curaçao est une autorité de licence très douteuse, notre conseil est de choisir à l'avenir des casinos agréés par d'autres autorités de jeu.

    Nous ne faisons ici qu'aider au processus de médiation et nous le faisons gratuitement. Aucune des deux parties ne nous paie et si vous n'êtes pas satisfait de notre service et de tout le travail acharné que nous y consacrons, vous pouvez toujours vous plaindre ailleurs.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    Hello BATMAN007,

    We've asked the Casino Representative to reply to you regarding this case.

    We are doing our best to help you with your complaint. Since you were not satisfied with the outcome, we referred you to the regulatory body as we have no way to verify your or casino claims beyond what we were shown already. If you think that Curacao is highly questionable licensing authority, our advice is to choose casinos which are licenced by other gambling authorities in the future.

    We are only helping in the process of mediation here and we're doing this for free. Neither party pays us and if you're not happy with our service and all the hard work we're putting into this, you can always go somewhere else to complain.

    Still awaiting for casino response.

    Sidney a écrit :

    Bonjour BATMAN007,

    Nous avons demandé au représentant du Casino de vous répondre concernant ce cas.

    Nous faisons de notre mieux pour vous aider avec votre plainte. Puisque vous n'êtes pas satisfait du résultat, nous vous avons référé à l'organisme de réglementation car nous n'avons aucun moyen de vérifier vos réclamations ou celles du casino au-delà de ce qui nous a déjà été montré. Si vous pensez que Curaçao est une autorité de licence très douteuse, notre conseil est de choisir à l'avenir des casinos agréés par d'autres autorités de jeu.

    Nous ne faisons ici qu'aider au processus de médiation et nous le faisons gratuitement. Aucune des deux parties ne nous paie et si vous n'êtes pas satisfait de notre service et de tout le travail acharné que nous y consacrons, vous pouvez toujours vous plaindre ailleurs.

    J'attends toujours la réponse du casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi BATMAN007,

    Our security team has looked into your complaint thoroughly and have informed us of the following.

    Around 100 accounts on Bitcasino have been opened by yourself since early 2019, depositing with ETH and then claiming Bitcasino's first and second deposit bonuses along with the then offered free spins.

    As is written in our T&Cs, these bonuses and promotions are meant as one-time-only per player. Attempting to abuse them is a clear violation of the T&Cs. Despite our clear warnings you persisted to open more accounts and knowingly ignored our T&Cs, therefore, any withdrawals from alternative accounts were halted.

    Your complaints on AskGamblers, with our licence provider and here on the LCB forum have been settled by us providing evidence of the breach. As we have said, in order to provide a fun, fast and fair experience we will take action against those who so clearly and so often flaunt our T&Cs.

    Regards,
    Bitcasino.io Team

    Salut BATMAN007,

    Notre équipe de sécurité a examiné votre plainte de manière approfondie et nous a informés de ce qui suit.

    Environ 100 comptes sur Bitcasino ont été ouverts par vous-même depuis début 2019, déposant auprès d'ETH puis réclamant les bonus de premier et deuxième dépôt de Bitcasino ainsi que les tours gratuits alors offerts.

    Comme indiqué dans nos CGU, ces bonus et promotions sont destinés à être uniques par joueur. Tenter d’en abuser constitue une violation flagrante des CGU. Malgré nos avertissements clairs, vous avez persisté à ouvrir davantage de comptes et avez sciemment ignoré nos conditions générales. Par conséquent, tout retrait sur des comptes alternatifs a été interrompu.

    Vos plaintes sur AskGamblers, auprès de notre fournisseur de licence et ici sur le forum LCB ont été réglées par nous en fournissant la preuve de la violation. Comme nous l'avons dit, afin d'offrir une expérience amusante, rapide et équitable, nous prendrons des mesures contre ceux qui font si clairement et si souvent étalage de nos Conditions Générales.

    Salutations,
    L'équipe Bitcasino.io

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    We've been provided with the evidence which clearly shows multiple accounts opened by BATMAN007.
    BATMAN007 has opened more than 100 accounts on Bitcasino.io. Creating multiple accounts at any online casino is not allowed and can lead to termination/ closure of all accounts.
    BATMAN007 was then making deposits and then claiming BitCasino.io's first and second deposit bonuses along with the then offered free spins.

    As per casino's T&Cs, these bonuses and promotions are meant as one-time-only per player. Since BATMAN007 attempted to abuse them, he has clearly and undisputedly violated the casino's T&Cs.

    We are doing our best to help all our members with their complaints. Our complaints service is free, neither party pays us as we're only helping in the mediation process here. However, we won't have any tolerance towards players who are giving us misleading information and trying to abuse our complaints service. Therefore, we consider BATMAN007's case closed.

    Please note: Due to violation and abuse of our complaints service for the purpose of pushing personal agenda and putting pressure on the casino on a public forum to pursue personal goals, this account and all other potential multiple accounts will be banned from LCB forum and such comments deleted.

    Nous avons reçu des preuves qui montrent clairement plusieurs comptes ouverts par BATMAN007.
    BATMAN007 a ouvert plus de 100 comptes sur Bitcasino.io. La création de plusieurs comptes dans n'importe quel casino en ligne n'est pas autorisée et peut entraîner la résiliation/la fermeture de tous les comptes.
    BATMAN007 effectuait alors des dépôts, puis réclamait les premier et deuxième bonus de dépôt de BitCasino.io ainsi que les tours gratuits alors offerts.

    Conformément aux conditions générales du casino, ces bonus et promotions sont uniques par joueur. Depuis que BATMAN007 a tenté d'en abuser, il a clairement et incontestablement violé les conditions générales du casino.

    Nous faisons de notre mieux pour aider tous nos membres avec leurs plaintes. Notre service de réclamation est gratuit, aucune des parties ne nous paie car nous ne faisons ici que contribuer au processus de médiation. Cependant, nous n'aurons aucune tolérance envers les joueurs qui nous donnent des informations trompeuses et tentent d'abuser de notre service de réclamation. Par conséquent, nous considérons que le dossier BATMAN007 est clos.

    Veuillez noter : en raison de violations et d'abus de notre service de réclamation dans le but de promouvoir un agenda personnel et de faire pression sur le casino sur un forum public pour poursuivre des objectifs personnels, ce compte et tous les autres comptes multiples potentiels seront bannis du forum LCB et autres. commentaires supprimés.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Says its not available in my area?  But, I'm in the U.S. so?? Whats up?

    Il dit que ce n'est pas disponible dans ma région ? Mais je suis aux États-Unis alors ?? Quoi de neuf?

  • Original Anglais Traduction Français
    Melissa Santos wrote:

    Says its not available in my area?  But, I'm in the U.S. so?? Whats up?

    Hello Melissa Santos,

    US is restricted for BitCasino.io.

    Mélissa Santos a écrit :

    Il dit que ce n'est pas disponible dans ma région ? Mais je suis aux États-Unis alors ?? Quoi de neuf?

    Bonjour Mélissa Santos,

    Les États-Unis sont restreints pour BitCasino.io.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    We've been provided with the evidence which clearly shows multiple accounts opened by BATMAN007.
    BATMAN007 has opened more than 100 accounts on Bitcasino.io. Creating multiple accounts at any online casino is not allowed and can lead to termination/ closure of all accounts.
    BATMAN007 was then making deposits and then claiming BitCasino.io's first and second deposit bonuses along with the then offered free spins.

    As per casino's T&Cs, these bonuses and promotions are meant as one-time-only per player. Since BATMAN007 attempted to abuse them, he has clearly and undisputedly violated the casino's T&Cs.

    We are doing our best to help all our members with their complaints. Our complaints service is free, neither party pays us as we're only helping in the mediation process here. However, we won't have any tolerance towards players who are giving us misleading information and trying to abuse our complaints service. Therefore, we consider BATMAN007's case closed.

    Please note: Due to violation and abuse of our complaints service for the purpose of pushing personal agenda and putting pressure on the casino on a public forum to pursue personal goals, this account and all other potential multiple accounts will be banned from LCB forum and such comments deleted.


    Sidney a écrit :

    Nous avons reçu des preuves qui montrent clairement plusieurs comptes ouverts par BATMAN007.
    BATMAN007 a ouvert plus de 100 comptes sur Bitcasino.io. La création de plusieurs comptes dans n'importe quel casino en ligne n'est pas autorisée et peut entraîner la résiliation/la fermeture de tous les comptes.
    BATMAN007 effectuait alors des dépôts, puis réclamait les premier et deuxième bonus de dépôt de BitCasino.io ainsi que les tours gratuits alors offerts.

    Conformément aux conditions générales du casino, ces bonus et promotions sont uniques par joueur. Depuis que BATMAN007 a tenté d'en abuser, il a clairement et incontestablement violé les conditions générales du casino.

    Nous faisons de notre mieux pour aider tous nos membres avec leurs plaintes. Notre service de réclamation est gratuit, aucune des parties ne nous paie car nous ne faisons ici que contribuer au processus de médiation. Cependant, nous n'aurons aucune tolérance envers les joueurs qui nous donnent des informations trompeuses et tentent d'abuser de notre service de réclamation. Par conséquent, nous considérons que le dossier BATMAN007 est clos.

    Veuillez noter : en raison de violations et d'abus de notre service de réclamation dans le but de promouvoir un agenda personnel et de faire pression sur le casino sur un forum public pour poursuivre des objectifs personnels, ce compte et tous les autres comptes multiples potentiels seront bannis du forum LCB et autres. commentaires supprimés.


    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Members,

    I was unfortunately a victim of the promo email that was fraudulently sent out by the bitcasino team.

    I had deposited to the eth address as detailed in the promo email.

    By the time that I was made aware that this was not sent out by bitcasino,I had already deposited into that address.

    I feel that it is totally unfair that we as players have to suffer due to the casino not having adequate systems in place,hence the promo and marketing dept email eas hacked.

    I have contacted bitcasino.io but they are stalling on providing me with any relief.

    Initially they had said that the transaction cannot be verified on blockchain and after providing them the evidence,they sent me some silly response saying that my case is documented and I will be contacted if they deem fit.

    This is totally unscrupulous behaviour.

    My username at bitcasino.io is toreypine076

    Chers membres,

    J'ai malheureusement été victime de l'e-mail promotionnel envoyé frauduleusement par l'équipe de bitcasino.

    J'avais déposé à l'adresse eth indiquée dans l'e-mail promotionnel.

    Au moment où j'ai appris que cela n'avait pas été envoyé par bitcasino, j'avais déjà effectué un dépôt à cette adresse.

    Je pense qu'il est totalement injuste que nous, en tant que joueurs, soyons obligés de souffrir du fait que le casino ne dispose pas de systèmes adéquats, d'où le piratage des e-mails du département de promotion et de marketing.

    J'ai contacté bitcasino.io mais ils tardent à me fournir un quelconque soulagement.

    Initialement, ils avaient dit que la transaction ne pouvait pas être vérifiée sur la blockchain et après leur avoir fourni les preuves, ils m'ont envoyé une réponse idiote disant que mon cas était documenté et que je serais contacté s'ils le jugeaient nécessaire.

    C’est un comportement totalement sans scrupules.

    Mon nom d'utilisateur sur bitcasino.io est toreypine076

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    Sorry to hear that. We're going to get in touch with BitCasino.io representative regarding your issue. Keep you updated.

    Bonjour Toreypine076,

    Désolé d'entendre ça. Nous allons contacter le représentant de BitCasino.io concernant votre problème. Te tenir au courant.

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you Sydney, your assistance is highly appreciated.

    Merci Sydney, votre aide est très appréciée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sydney,

    Have you received any feedback from the casino rep?

    I have sent numerous emails to their support and security team but these just go unanswered.

    I have never seen such bad customer service before.

    Bonjour Sydney,

    Avez-vous reçu des commentaires du représentant du casino ?

    J'ai envoyé de nombreux e-mails à leur équipe d'assistance et de sécurité, mais ceux-ci restent sans réponse.

    Je n'ai jamais vu un service client aussi mauvais auparavant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    We still haven't received a reply from them. If we don't get a reply from the casino today, we're going to send them another reminder email.

    Bonjour Toreypine076,

    Nous n'avons toujours pas reçu de réponse de leur part. Si nous ne recevons pas de réponse du casino aujourd'hui, nous leur enverrons un autre e-mail de rappel.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sydney,

    Thank you for assisting me,however I am in shock as to how long this is taking to be resolved from the casinos side.

    I had deposited, provided them with that transaction ID and now they are stalling to refund me even though their security systems were breached and we were led to believe that it was a legit email initially.

    There were apparently only 3 transactions totalling 400 dollars mine being one of them.This is very shocking that such a query takes so long to ve resolved.

    I cannot imagine what players go through for larger sums of money. I suggest that players do not waste their money here as it takes forever to receive proper responses from them.

    Please let me know if you can still assist me.

    Bonjour Sydney,

    Merci de m'avoir aidé, mais je suis sous le choc du temps qu'il faudra pour résoudre ce problème du côté des casinos.

    J'avais déposé, je leur avais fourni cet identifiant de transaction et maintenant ils tardent à me rembourser même si leurs systèmes de sécurité ont été violés et que nous avons été amenés à croire qu'il s'agissait au départ d'un e-mail légitime.

    Il n'y a apparemment eu que 3 transactions totalisant 400 dollars, la mienne étant l'une d'entre elles. Il est très choquant qu'une telle requête prenne autant de temps à être résolue.

    Je ne peux pas imaginer ce que vivent les joueurs pour de plus grosses sommes d’argent. Je suggère aux joueurs de ne pas gaspiller leur argent ici, car il faut une éternité pour recevoir des réponses appropriées de leur part.

    S'il vous plaît laissez-moi savoir si vous pouvez toujours m'aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Toreypine076,

    We still haven't received any reply from the casino regarding your case. We'll send them another reminder email.

    Bonjour Toreypine076,

    Nous n'avons toujours pas reçu de réponse du casino concernant votre cas. Nous leur enverrons un autre e-mail de rappel.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Toreypine076,

    The Casino Representative has just advised us that they're looking into your case and as soon as they investigate everything, they'll post a reply here on the thread.

    Bonjour Toreypine076,

    Le représentant du casino vient de nous informer qu'il étudie votre cas et dès qu'il aura enquêté sur tout, il publiera une réponse ici sur le fil de discussion.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sydney,

    Thank you for this, however 3 transactions were done to that address and I feel this is sheer incompetence that they are taking this long to resolve such a simple matter.

    Can they just tell me if my money was stolen due to their own lack of adequate security?

    Bonjour Sydney,

    Merci pour cela, mais 3 transactions ont été effectuées à cette adresse et je pense que c'est une pure incompétence qu'ils prennent autant de temps pour résoudre un problème aussi simple.

    Peuvent-ils simplement me dire si mon argent a été volé en raison de leur propre manque de sécurité ?

  • Original Anglais Traduction Français
    Toreypine076 wrote:

    Hi Sydney,

    Thank you for this, however 3 transactions were done to that address and I feel this is sheer incompetence that they are taking this long to resolve such a simple matter.

    Can they just tell me if my money was stolen due to their own lack of adequate security?

    Hi Torey,

    How much did you send in each transaction?

    Can you post the transaction ID?

    Toreypine076 a écrit :

    Bonjour Sydney,

    Merci pour cela, mais 3 transactions ont été effectuées à cette adresse et je pense que c'est une pure incompétence qu'ils prennent autant de temps pour résoudre un problème aussi simple.

    Peuvent-ils simplement me dire si mon argent a été volé en raison de leur propre manque de sécurité ?

    Salut Torey,

    Combien avez-vous envoyé pour chaque transaction ?

    Pouvez-vous publier l'identifiant de la transaction ?

  • Original Anglais Traduction Français

    So, there were 2 ETH transactions sent to the address in the scam email:

     

    1 Ether ($174.14  at the time) on (Sep-28-2019 05:15:32 PM +UTC) 

    https://etherscan.io/tx/0x60a7f9d65eff951aa565b89618e5e0671e3d5b2ff0c904bf1da1b13d03b188b5

     

    1.066507312509681844 Ether ($185.72 at the time ) on (Sep-28-2019 05:49:18 PM +UTC) :

    https://etherscan.io/tx/0x986eaaef039c7eb5c2e85e45240f8c3f325e8c554f495d79734df9c00839db3a

     

    If you are able to confirm that you created one of these transaction, you should be paid, and probably will be.  What kind of proof did you send them?  How did you send the funds?  A web based wallet, Metamask, etc?


    Keep in mind, this is the world of crypto.  I would be absolutely shocked if they didn't receive at least a handful of players claiming that they were the ones that sent the funds and would like a refund.

    It's also possible the scammers themselves sent the funds to themselves with the intention of asking for a refund. So, your best bet is to provide every bit of evidence you have that proves that you actually sent the funds.

    If you let me know how you sent the ETH, I can give you some ideas.

    Ainsi, 2 transactions ETH ont été envoyées à l’adresse indiquée dans l’e-mail frauduleux :

    1 Ether (174,14 $ à l'époque) le (28 septembre 2019 17:15:32 + UTC)

    https://etherscan.io/tx/0x60a7f9d65eff951aa565b89618e5e0671e3d5b2ff0c904bf1da1b13d03b188b5

    1.066507312509681844 Ether (185,72 $ à l'époque) le (28 septembre 2019 17:49:18 + UTC) :

    https://etherscan.io/tx/0x986eaaef039c7eb5c2e85e45240f8c3f325e8c554f495d79734df9c00839db3a

    Si vous êtes en mesure de confirmer que vous avez créé l'une de ces transactions, vous devriez être payé et vous le serez probablement. Quel genre de preuve leur avez-vous envoyé ? Comment avez-vous envoyé les fonds ? Un portefeuille Web, Metamask, etc. ?


    Gardez à l’esprit que c’est le monde de la cryptographie. Je serais absolument choqué s'ils ne recevaient pas au moins une poignée de joueurs affirmant que c'était eux qui avaient envoyé les fonds et souhaitaient un remboursement.

    Il est également possible que les fraudeurs eux-mêmes se soient envoyés les fonds dans l’intention de demander un remboursement. Donc, votre meilleur pari est de fournir toutes les preuves dont vous disposez qui prouvent que vous avez réellement envoyé les fonds.

    Si vous me dites comment vous avez envoyé l'ETH, je peux vous donner quelques idées.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Finally,

    Thank you for your assistance and taking the time to advise me.

    I had used a cryptocurrency Android app to transfer the funds.

    The deposit was for 1ether.

    Bitcasino said they cannot trace the transaction but clearly you can see that it was done.

    This is the response I got from bitcasino:

    Bonjour Enfin,

    Merci pour votre aide et d'avoir pris le temps de me conseiller.

    J'avais utilisé une application Android de crypto-monnaie pour transférer les fonds.

    Le dépôt était pour 1ether.

    Bitcasino a déclaré qu'il ne pouvait pas retracer la transaction, mais vous pouvez clairement voir qu'elle a été effectuée.

    Voici la réponse que j'ai reçue de bitcasino :

  • Original Anglais Traduction Français
    Toreypine076 wrote:

    Hi Finally,

    Thank you for your assistance and taking the time to advise me.

    I had used a cryptocurrency Android app to transfer the funds.

    The deposit was for 1ether.

    Bitcasino said they cannot trace the transaction but clearly you can see that it was done.

    This is the response I got from bitcasino:

     

     

    Their response doesn't really make sense.  The transaction is on the blockchain, and the receiving address is the one from the scam emails that were sent. There's nothing else they could confirm.  I can understand if they need you to verify you are actually the person who sent the ETH though.  But that would be impossible for them to do on their own - they would need evidence from you.
    Did they ask you for any information specifically? 

    What is the name of the app you used?

    If it's an app that gives you the private key, you should be able to sign a message with the key to prove that you control the address it was sent from.

    Toreypine076 a écrit :

    Bonjour Enfin,

    Merci pour votre aide et d'avoir pris le temps de me conseiller.

    J'avais utilisé une application Android de crypto-monnaie pour transférer les fonds.

    Le dépôt était pour 1ether.

    Bitcasino a déclaré qu'il ne pouvait pas retracer la transaction, mais vous pouvez clairement voir qu'elle a été effectuée.

    Voici la réponse que j'ai reçue de bitcasino :

    Leur réponse n'a pas vraiment de sens. La transaction s'effectue sur la blockchain et l'adresse de réception est celle des e-mails frauduleux envoyés. Il n'y a rien d'autre qu'ils puissent confirmer. Je peux comprendre s'ils ont besoin que vous vérifiiez que vous êtes réellement la personne qui a envoyé l'ETH. Mais cela leur serait impossible de le faire par eux-mêmes – ils auraient besoin de preuves de votre part.
    Vous ont-ils demandé des informations spécifiques ?

    Quel est le nom de l'application que vous avez utilisée ?

    S'il s'agit d'une application qui vous donne la clé privée, vous devriez pouvoir signer un message avec la clé pour prouver que vous contrôlez l'adresse à partir de laquelle elle a été envoyée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    We've received a reply from the Casino Representative that your case is under investigation on Friday 4th October. Please note that most of the Casino Representatives don't work on weekends. 

    Thank you for your patience and understanding.

    Bonjour Toreypine076,

    Nous avons reçu une réponse du représentant du casino indiquant que votre cas fait l'objet d'une enquête le vendredi 4 octobre. Veuillez noter que la plupart des représentants du casino ne travaillent pas le week-end.

    Merci pour votre patience et votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    We want to apologize for the situation that transpired.

    We have been monitoring the fraudulent addresses closely and our internal teams have been investigating every claim thoroughly. With your cooperation, we have now been able to confirm your transaction as a genuine claim and returned the funds sent. 

    Once again, we want to apologize for any inconvenience or confusion caused. Our team will continue to ensure that Bitcasino.io remains a fun, fast and fair place to play. 

    If you have any more questions then do not hesitate to ask. 

    Best wishes,
    Bitcasino.io Team

    Bonjour Toreypine076,

    Nous tenons à nous excuser pour la situation qui s'est produite.

    Nous surveillons de près les adresses frauduleuses et nos équipes internes enquêtent minutieusement sur chaque réclamation. Grâce à votre coopération, nous avons désormais été en mesure de confirmer que votre transaction constitue une véritable réclamation et de vous restituer les fonds envoyés.

    Encore une fois, nous souhaitons nous excuser pour tout inconvénient ou confusion causé. Notre équipe continuera de veiller à ce que Bitcasino.io reste un endroit amusant, rapide et équitable pour jouer.

    Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à les poser.

    Meilleurs vœux,
    L'équipe Bitcasino.io

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    finallyfinally wrote:

    Toreypine076 wrote:

    Hi Finally,

    Thank you for your assistance and taking the time to advise me.

    I had used a cryptocurrency Android app to transfer the funds.

    The deposit was for 1ether.

    Bitcasino said they cannot trace the transaction but clearly you can see that it was done.

    This is the response I got from bitcasino:

     

     

    Their response doesn't really make sense.  The transaction is on the blockchain, and the receiving address is the one from the scam emails that were sent. There's nothing else they could confirm.  I can understand if they need you to verify you are actually the person who sent the ETH though.  But that would be impossible for them to do on their own - they would need evidence from you.
    Did they ask you for any information specifically? 

    What is the name of the app you used?

    If it's an app that gives you the private key, you should be able to sign a message with the key to prove that you control the address it was sent from.

    Hi Finally,

    Thank you for taking time to respond to this post. It is highly appreciated and I hope you continue to assist or advise other players that require assistance.

    My funds have been returned, thank you.

    enfinfinalement a écrit :

    Toreypine076 a écrit :

    Bonjour Enfin,

    Merci pour votre aide et d'avoir pris le temps de me conseiller.

    J'avais utilisé une application Android de crypto-monnaie pour transférer les fonds.

    Le dépôt était pour 1ether.

    Bitcasino a déclaré qu'il ne pouvait pas retracer la transaction, mais vous pouvez clairement voir qu'elle a été effectuée.

    Voici la réponse que j'ai reçue de bitcasino :

    Leur réponse n'a pas vraiment de sens. La transaction s'effectue sur la blockchain et l'adresse de réception est celle des e-mails frauduleux envoyés. Il n'y a rien d'autre qu'ils puissent confirmer. Je peux comprendre s'ils ont besoin que vous vérifiiez que vous êtes bien la personne qui a envoyé l'ETH. Mais cela leur serait impossible de le faire par eux-mêmes – ils auraient besoin de preuves de votre part.
    Vous ont-ils demandé des informations spécifiques ?

    Quel est le nom de l'application que vous avez utilisée ?

    S'il s'agit d'une application qui vous donne la clé privée, vous devriez pouvoir signer un message avec la clé pour prouver que vous contrôlez l'adresse à partir de laquelle elle a été envoyée.

    Bonjour Enfin,

    Merci d'avoir pris le temps de répondre à ce message. C'est très apprécié et j'espère que vous continuerez à aider ou à conseiller d'autres joueurs qui ont besoin d'aide.

    Mes fonds ont été restitués, merci.

  • Original Anglais Traduction Français
    Bitcasino.io wrote:

    Hello Toreypine076,

    We want to apologize for the situation that transpired.

    We have been monitoring the fraudulent addresses closely and our internal teams have been investigating every claim thoroughly. With your cooperation, we have now been able to confirm your transaction as a genuine claim and returned the funds sent. 

    Once again, we want to apologize for any inconvenience or confusion caused. Our team will continue to ensure that Bitcasino.io remains a fun, fast and fair place to play. 

    If you have any more questions then do not hesitate to ask. 

    Best wishes,
    Bitcasino.io Team

    Thank you Bitcasino.io for assisting me in getting this resolved.

    I can confirm that my funds have been returned and I hope that there will not be any security breaches in future.

    How about some free spins for the inconvenience?

    Bitcasino.io a écrit :

    Bonjour Toreypine076,

    Nous tenons à nous excuser pour la situation qui s'est produite.

    Nous surveillons de près les adresses frauduleuses et nos équipes internes enquêtent minutieusement sur chaque réclamation. Grâce à votre coopération, nous avons désormais été en mesure de confirmer que votre transaction constitue une véritable réclamation et de vous restituer les fonds envoyés.

    Encore une fois, nous souhaitons nous excuser pour tout inconvénient ou confusion causé. Notre équipe continuera de veiller à ce que Bitcasino.io reste un endroit amusant, rapide et équitable pour jouer.

    Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à les poser.

    Meilleurs vœux,
    L'équipe Bitcasino.io

    Merci Bitcasino.io de m'avoir aidé à résoudre ce problème.

    Je peux confirmer que mes fonds ont été restitués et j'espère qu'il n'y aura pas de faille de sécurité à l'avenir.

    Que diriez-vous de quelques tours gratuits pour le désagrément ?

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    We're glad to hear that. Thanks for letting us know.

    Bonjour Toreypine076,

    Nous sommes heureux d'entendre cela. Merci de nous en informer.

  • Original Anglais Traduction Français
    Sydney wrote:

    Hello Toreypine076,

    We've received a reply from the Casino Representative that your case is under investigation on Friday 4th October. Please note that most of the Casino Representatives don't work on weekends. 

    Thank you for your patience and understanding.

    Sydney,

    I want to thank you from the bottom of my heart for assisting me with this issue.

    I truly appreciate all the help and advice I get and just wanted go know if there is a way I can make a small donation to this forum or the moderators?

    Thank you once again.

    Sidney a écrit :

    Bonjour Toreypine076,

    Nous avons reçu une réponse du représentant du casino indiquant que votre cas fait l'objet d'une enquête le vendredi 4 octobre. Veuillez noter que la plupart des représentants du casino ne travaillent pas le week-end.

    Merci pour votre patience et votre compréhension.

    Sidney,

    Je tiens à vous remercier du fond du cœur de m'avoir aidé à résoudre ce problème.

    J'apprécie vraiment toute l'aide et les conseils que je reçois et je voulais juste savoir s'il existe un moyen de faire un petit don à ce forum ou aux modérateurs ?

    Merci une fois de plus.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Toreypine076,

    Thank you for your kind offer, but we don't take any money for helping our members. Our complaints service is free. 

    We're glad we could help. smiley

    Bonjour Toreypine076,

    Merci pour votre aimable offre, mais nous ne prenons aucun argent pour aider nos membres. Notre service de réclamation est gratuit.

    Nous sommes heureux d'avoir pu vous aider. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Nice to see Bitcasino take responsibility for the data breach and cover the funds lost in the scam out of their own pocket.  Not all casinos would do this.

    C'est agréable de voir Bitcasino assumer la responsabilité de la violation de données et couvrir de sa propre poche les fonds perdus dans l'arnaque. Tous les casinos ne feraient pas cela.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Torey. How did you get the funds back?

    I sent 1ETH and was a victim too but have not received a reply from the casino. Can you help me Sydney? My username at the casino is MeganE1989. I have provided all the proof to the casino but have not heard from them.

    Salut Torey. Comment avez-vous récupéré les fonds ?

    J'ai envoyé 1ETH et j'ai également été victime mais je n'ai pas reçu de réponse du casino. Pouvez-vous m'aider Sydney ? Mon nom d'utilisateur au casino est MeganE1989. J'ai fourni toutes les preuves au casino mais je n'ai pas eu de nouvelles d'eux.

  • Original Anglais Traduction Français
    Paella89 wrote:

    Hi Torey. How did you get the funds back?

    I sent 1ETH and was a victim too but have not received a reply from the casino. Can you help me Sydney? My username at the casino is MeganE1989. I have provided all the proof to the casino but have not heard from them.

    Hello Paella89,

    Sorry to hear that. We've sent an email to the casino and asked them to look into your case. Keep you updated.

    Paella89 a écrit :

    Salut Torey. Comment avez-vous récupéré les fonds ?

    J'ai envoyé 1ETH et j'ai également été victime mais je n'ai pas reçu de réponse du casino. Pouvez-vous m'aider Sydney ? Mon nom d'utilisateur au casino est MeganE1989. J'ai fourni toutes les preuves au casino mais je n'ai pas eu de nouvelles d'eux.

    Bonjour Paella89,

    Désolé d'entendre ça. Nous avons envoyé un e-mail au casino et leur avons demandé d'examiner votre cas. Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Paella89,

    We have received a reply from the casino. The casino has advised us that you opened more than 48 accounts in the last two months and sent us the evidence about multiple accounts. Also they've confirmed that you didn't deposit ETH and that you weren't one of the victims of the fraudulent emails which were sent out and asked for deposits.

    Therefore, there's nothing more we can do to help you.

    Bonjour Paella89,

    Nous avons reçu une réponse du casino. Le casino nous a informé que vous avez ouvert plus de 48 comptes au cours des deux derniers mois et nous a envoyé les preuves de plusieurs comptes. Ils ont également confirmé que vous n'avez pas déposé d'ETH et que vous n'êtes pas l'une des victimes des e-mails frauduleux qui ont été envoyés et demandant des dépôts.

    Nous ne pouvons donc rien faire de plus pour vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    Bitcasino, how many people tried to claim they were one of the 3 people that actually got scammed?  I'm just curious.

    Bitcasino, combien de personnes ont essayé de prétendre qu'elles faisaient partie des trois personnes qui ont été arnaquées ? Je suis juste curieux.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Paella89,

    Our security team has thoroughly looked into your situation and determined that you have not been affected by the fraudulent email.

    On top of that, creating 48 accounts on Bitcasino.io is a clear breach of our T&Cs, which we do not take lightly. We want the gaming community to be a fun and fair place for all, which means taking actions against abusive behaviour. 

    We have provided information about the above to LCB forum moderators and consider the matter closed.

    Regards,
    Bitcasino.io Team

    Bonjour Paella89,

    Notre équipe de sécurité a soigneusement examiné votre situation et déterminé que vous n'avez pas été concerné par l'e-mail frauduleux.

    De plus, la création de 48 comptes sur Bitcasino.io constitue une violation flagrante de nos Conditions Générales, que nous ne prenons pas à la légère. Nous voulons que la communauté des joueurs soit un lieu amusant et équitable pour tous, ce qui implique de prendre des mesures contre les comportements abusifs.

    Nous avons fourni des informations sur ce qui précède aux modérateurs du forum LCB et considérons l'affaire close.

    Salutations,
    L'équipe Bitcasino.io

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Finallyfinally,

    It seems that there have been some people trying to profit on this situation.

    We can assure you that our team is on top of this and we do not tolerate abuse.

    Best wishes,
    Bitcasino.io Team

    Bonjour Enfin,

    Il semble que certaines personnes aient essayé de profiter de cette situation.

    Nous pouvons vous assurer que notre équipe est au top et nous ne tolérons aucun abus.

    Meilleurs vœux,
    L'équipe Bitcasino.io

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear members,

    Here's an update on Paella89 issue,

    We've been provided with the evidence which clearly shows multiple accounts opened by Paella89. Creating multiple accounts at any online casino is not allowed and can lead to termination/ closure of all accounts.

    Please note: Due to violation and abuse of our complaints service for the purpose of pushing personal agenda and putting pressure on the casino on a public forum to pursue personal goals, this account and all other potential multiple accounts will be banned from LCB forum and such comments deleted.

    Thank you for understanding and cooperation! 

    Chers membres,

    Voici une mise à jour sur le problème Paella89,

    Nous avons reçu des preuves qui montrent clairement plusieurs comptes ouverts par Paella89. La création de plusieurs comptes dans n'importe quel casino en ligne n'est pas autorisée et peut entraîner la résiliation/la fermeture de tous les comptes.

    Veuillez noter : en raison de violations et d'abus de notre service de réclamation dans le but de promouvoir un agenda personnel et de faire pression sur le casino sur un forum public pour poursuivre des objectifs personnels, ce compte et tous les autres comptes multiples potentiels seront bannis du forum LCB et autres. commentaires supprimés.

    Merci de votre compréhension et de votre coopération !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello everyone,
    I made a deposit ( 0,122 btc ) 10.01.20. I played w/o any bonuses. I got some nice winnings and my total amount after session is 1.149 btc. I made a cashout request and was told that they have to check my game with provider. After this check they filled my email with same messages in Spanish and English. In this messages they asked me to send them documents, i did it and they asked me to proceed online verification. I did it and was waiting till their reply almost 2 days. Then they asked me if i have any other accounts in their casino, i replied them with negative answer. And now they ignore me.


    https://i.imgur.com/tDEgJ9K.png
    https://i.imgur.com/eP8si61.png
    https://i.imgur.com/ByyCyPT.png
    https://i.imgur.com/AqYiv1t.png
    https://i.imgur.com/0UCUXTI.png
    https://i.imgur.com/T6sR07C.png
    https://i.imgur.com/e6NwzvP.png

    Bonjour à tous,
    J'ai effectué un dépôt ( 0,122 BTC ) le 10.01.20. J'ai joué sans aucun bonus. J'ai obtenu de jolis gains et mon montant total après session est de 1,149 BTC. J'ai fait une demande de retrait et on m'a dit qu'ils devaient vérifier mon jeu auprès du fournisseur. Après cette vérification, ils ont rempli mon courrier électronique avec les mêmes messages en espagnol et en anglais. Dans ces messages, ils m'ont demandé de leur envoyer des documents, je l'ai fait et ils m'ont demandé de procéder à une vérification en ligne. Je l'ai fait et j'attendais leur réponse presque 2 jours. Ensuite, ils m'ont demandé si j'avais d'autres comptes dans leur casino, je leur ai répondu par la négative. Et maintenant, ils m'ignorent.


    https://i.imgur.com/tDEgJ9K.png
    https://i.imgur.com/eP8si61.png
    https://i.imgur.com/ByyCyPT.png
    https://i.imgur.com/AqYiv1t.png
    https://i.imgur.com/0UCUXTI.png
    https://i.imgur.com/T6sR07C.png
    https://i.imgur.com/e6NwzvP.png

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