Dear Player,
First and foremost - congratulations on your winnings, and thank you for your feedback!
We understand that you would like to get your winnings as soon as possible, which we are ready to assist you with, however, bear in mind that each and every single one of our customers is going through an account verification procedure, which is in full accordance with our Terms&Conditions. As a responsible operator, we treat customer due diligence seriously, and since our top priority remains our customers’ satisfaction, we are ready to proceed with the verification of your account as soon as you provide us with all requested documents.
We would like to refer you to the relevant point in our Terms&Conditions that we are acting upon:
5.1 You must provide us with all information that we may request in order to manage your account, verify your identity, or the source of the funds deposited to your account. This includes (but is not limited to) properly certified ID, proof of residence, proof of ownership, and transaction histories of the payment methods used for the period of up to 12 (twelve) months, including bank or credit/debit card statements, etc. You must provide these documents and information within 10 (ten) days after the request is made. We reserve the right to withhold payment and/or suspend your account until you provide the documents and information we requested and to permanently close your account if you fail to do so in time.
We hope the above-mentioned information clarifies the case! We are waiting for your cooperation before we can proceed with your account verification.
Best regards,
7Signs.com Team
Cher Joueur,
Tout d'abord, félicitations pour vos gains et merci pour vos commentaires !
Nous comprenons que vous souhaitez recevoir vos gains le plus rapidement possible et nous sommes prêts à vous aider. Cependant, gardez à l'esprit que chacun de nos clients passe par une procédure de vérification de compte, qui est entièrement conformément à nos conditions générales. En tant qu'opérateur responsable, nous prenons au sérieux la diligence raisonnable de nos clients et, comme notre priorité absolue reste la satisfaction de nos clients, nous sommes prêts à procéder à la vérification de votre compte dès que vous nous fournissez tous les documents demandés.
Nous souhaitons vous renvoyer au point pertinent de nos Conditions générales sur lequel nous agissons :
5.1 Vous devez nous fournir toutes les informations que nous pouvons demander afin de gérer votre compte, vérifier votre identité ou la source des fonds déposés sur votre compte. Cela comprend (mais sans s'y limiter) une pièce d'identité dûment certifiée, une preuve de résidence, une preuve de propriété et l'historique des transactions des méthodes de paiement utilisées pour une période allant jusqu'à 12 (douze) mois, y compris les relevés bancaires ou de carte de crédit/débit, etc. Vous devez fournir ces documents et informations dans les 10 (dix) jours suivant la demande. Nous nous réservons le droit de retenir le paiement et/ou de suspendre votre compte jusqu'à ce que vous fournissiez les documents et informations que nous avons demandés et de fermer définitivement votre compte si vous ne le faites pas à temps.
Nous espérons que les informations mentionnées ci-dessus clarifient le cas ! Nous attendons votre coopération avant de pouvoir procéder à la vérification de votre compte.
Cordialement,
Équipe 7Signs.com