FERMÉ : fil de discussion sur l'assistance et les plaintes de Dobrobet

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Dernier message fait il y a environ 5 ans par zuga
Dobrobet
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  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I'm Anna the official represntative of the Dobrobet online casino and sportsbook. I will be glad to answer any question you may have. If you wish to contact us directly please do so using the Live Chat, Viber or WhatApp contacts you can find on our website.

    We are a young and enthusiastic brand striving to be the best on market and to bring joy and happiness to our esteemed customers. Thank you for your loyalty and for doing business with us.

     

    Edited by Moderator KingNemo: 10th January 2019 - Dobrobet is CLOSED

    Bonjour, je suis Anna, la représentante officielle du casino et des paris sportifs en ligne Dobrobet . Je serai heureux de répondre à toutes vos questions. Si vous souhaitez nous contacter directement, veuillez le faire en utilisant les contacts Live Chat, Viber ou WhatApp que vous pouvez trouver sur notre site Web.

    Nous sommes une marque jeune et enthousiaste qui s'efforce d'être la meilleure sur le marché et d'apporter joie et bonheur à nos estimés clients. Merci de votre fidélité et de faire affaire avec nous.

    Edité par le modérateur KingNemo : 10 janvier 2019 - Dobrobet est FERMÉ

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to LCB forum Anna! Thank you for being available to assist our members! 

    Bienvenue sur le forum LCB Anna ! Merci d'être disponible pour aider nos membres!

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome on board Anna. Thanks for joining in our forum. smiley

    Bienvenue à bord Anna. Merci d'avoir rejoint notre forum. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to the forum Anna, we are glad to have you here to assist our members:)

    Bienvenue sur le forum Anna, nous sommes heureux de vous avoir ici pour aider nos membres :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome Anna smiley

    Bienvenue Anna smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi everyone,

    i was wondering why LCB is giving the time of their day to Dobrobet.

    A site who doesn't have licence to accept Uk plyers therfore there is not protection for those who get allured by false advertisment .they t&c states so but your site says they do, infact they do and i was one of the victims.

    The site dosent have set deposit limits and neither a selfexclusion option which is really dangerous for vulnerable players.

    They should not accept money from the Uk market and they do eventough they shouldnt.

    What sort of protection a site like that can offer to people???

    i am very surprised is not listed as a rough casino ,i was allured by the fact that your site said that they accept Uk players but u should warn Uk players that the site has not license for it and they have zero protection.

    Very disappointing i was mislead by your site saying they accept uk Players without u saying with not legal rights.

    Kindly let  people know about this as players are in danger .

    Thanks for your time

    icnusa

    Salut tout le monde,

    je me demandais pourquoi LCB donne l'heure de sa journée à Dobrobet.

    Un site qui n'a pas de licence pour accepter les utilisateurs britanniques, il n'y a donc pas de protection pour ceux qui sont séduits par de fausses publicités. Leurs conditions générales le déclarent, mais votre site dit qu'ils le font, en fait, ils le font et j'étais l'une des victimes.

    Le site n'a pas fixé de limites de dépôt ni d'option d'auto-exclusion, ce qui est vraiment dangereux pour les joueurs vulnérables.

    Ils ne devraient pas accepter d’argent du marché britannique et ils le font même s’ils ne le devraient pas.

    Quelle sorte de protection un site comme celui-ci peut offrir aux gens ???

    Je suis très surpris qu'il ne soit pas répertorié comme un casino approximatif, j'ai été séduit par le fait que votre site a déclaré qu'il acceptait les joueurs britanniques, mais vous devez avertir les joueurs britanniques que le site n'a pas de licence pour cela et qu'ils n'ont aucune protection.

    Très décevant, j'ai été induit en erreur par votre site en disant qu'il acceptait les joueurs britanniques sans que vous le disiez sans droits légaux.

    Veuillez en informer les gens car les joueurs sont en danger.

    Merci pour votre temps

    icnus

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi icnusa,

    It is very important for you as the player to take the responsibility and check the licensing information and do your homework before playing at any casino. We have created reviews for just that purpose, to provide information so you can make a better and more informed decision. If the casino does not show the UK gambling commission in the footer of their website or if we do not show it on the review page then best to stay away regardless if they accept UK or not. Use our UK licensed list when deciding when to play.

    - If you look at our review page firstly look at the rating (as you can see it's not great).

    - Look at the jurisdiction info (no sign of UK license, it just states Curacao)

     

    Salut icnusa,

    Il est très important pour vous, en tant que joueur, de prendre vos responsabilités, de vérifier les informations de licence et de faire vos devoirs avant de jouer dans un casino. Nous avons créé des avis dans ce but précis, pour fournir des informations afin que vous puissiez prendre une décision meilleure et plus éclairée. Si le casino n'affiche pas la commission de jeu du Royaume-Uni dans le pied de page de son site Web ou si nous ne l'affichons pas sur la page d'évaluation, il est préférable de rester à l'écart, qu'il accepte ou non le Royaume-Uni. Utilisez notre liste de licences britanniques pour décider quand jouer.

    - Si vous regardez notre page d'avis, regardez d'abord la note (comme vous pouvez le voir, elle n'est pas géniale).

    - Regardez les informations sur la juridiction (aucun signe de licence britannique, cela indique simplement Curaçao)

  • Original Anglais Traduction Français

    Before signing up it's mandatory to read their t&c to prevent future issues such as withdrawals. If a casino does not have a license for UK players and still accepts them it is a wise decision to avoid this casino at all cost. You are responsible of your own safety, this is the main reason why casinos only accept players at age 18 or above. To me the best protection starts with yourself, be aware of the casino terms where you play at and know your limit.

    Avant de vous inscrire, il est obligatoire de lire leurs conditions générales pour éviter de futurs problèmes tels que les retraits. Si un casino ne dispose pas de licence pour les joueurs britanniques et les accepte quand même, c'est une sage décision d'éviter ce casino à tout prix. Vous êtes responsable de votre propre sécurité, c’est la principale raison pour laquelle les casinos n’acceptent que les joueurs âgés de 18 ans ou plus. Pour moi, la meilleure protection commence par vous-même, soyez conscient des conditions du casino dans lequel vous jouez et connaissez votre limite.

  • Original Anglais Traduction Français

    It should be listed as rough Casino as it is a rough one.

    A casino who dosentnot respect vulnerable players and accpet players in other juridisctions should not have any visibiltyexcpet the fair ones and people should be warned about it .

    Yes they do accept Uk players but illegaly !

    Il devrait être répertorié comme un casino difficile car il s'agit d'un casino difficile.

    Un casino qui ne respecte pas les joueurs vulnérables et accepte les joueurs d'autres juridictions ne devrait avoir aucune visibilité, à l'exception des joueurs équitables, et les gens devraient en être avertis.

    Oui, ils acceptent les joueurs britanniques mais illégalement !

  • Original Anglais Traduction Français

    Mrs,

    Please do refrain from spreading lies about our company. We have a Curacao licence and we advertise it so, nothing more and nothing less.

    The Terms and Conditions clearly specify that it is your own obligation to establish whether it is legal or not for you to use our services, and that we hold no legal responsibility for your actions. It also clearly states how the self-exclusion procedure works, and your account was closed by your request.

    I can't but wonder whether you have done something like this before, playing in the casino you maybe should not and then demanding returns in case of loss but gladly accepting the winnings.

    Mme,

    Veuillez vous abstenir de répandre des mensonges sur notre entreprise. Nous avons une licence de Curaçao et nous en faisons la publicité, ni plus ni moins.

    Les Conditions générales précisent clairement qu'il est de votre propre obligation d'établir s'il est légal ou non pour vous d'utiliser nos services, et que nous n'assumons aucune responsabilité légale pour vos actes. Il indique également clairement comment fonctionne la procédure d'auto-exclusion et votre compte a été fermé à votre demande.

    Je ne peux m'empêcher de me demander si vous avez déjà fait quelque chose comme ça auparavant, en jouant dans un casino que vous ne devriez peut-être pas et en exigeant ensuite des retours en cas de perte, mais en acceptant volontiers les gains.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Dobrobet , before u offer uk players u should get a Uk license. I let the gambling commission know that u are offering a Uk registration in your site and accepting UK money ( i hope u are paying taxes for it). I registered in your site as it was advertised here that u accepted UK players thinking was a legitimate site. Now in this site, they says u are not accepting UK players but u do or at least u did. I registered and couldn't find a deposit limit and neither an option for self-exclusion which is a very dangerous zone for vulnerable players and serious casinos have this options. I ended up playing over 10k in a site who doesn't have a legal right to accept money in a jurisdiction where they don't have a license for. The uk gambling commission says "If you provide facilities for remote gambling (online or through other means), or advertise to consumers in Britain, you will need a licence from the Gambling Commission. So my question is why are accepting Uk players? What sort of protection are u offering to uk players? I have been contacting your sites and they totaly refused my refund and now i got action fraud involved and we will see if u are allowed to accpet uk money without a license. You should operate under your own juridisction and not uk one. I was tricked into registering because your site had had a sign saying u accept u players. Could u kindly write it in this forum if u are legally allowed to do so? I am still waiting for a full refund and i would expect u stop acceptin uk players and u start to put deposit limits in your casino and a selfexclsuion option and act like a serious casino. I hope someone in this site can help me with this isses as he casino takes not responsabilties and it should be considered a rough casino since all the history they have and they just opened !!! Hope this issue will be solved amicably but they are not helping at all Thanks for your time and help. Icnusa

    Cher Dobrobet, avant de proposer des joueurs britanniques, vous devez obtenir une licence britannique. J'ai fait savoir à la commission des jeux de hasard que vous proposez une inscription au Royaume-Uni sur votre site et que vous acceptez de l'argent britannique (j'espère que vous payez des impôts pour cela). Je me suis inscrit sur votre site car il était annoncé ici que vous acceptiez les joueurs britanniques pensant que c'était un site légitime. Maintenant, sur ce site, ils disent que vous n'acceptez pas les joueurs britanniques, mais vous l'acceptez, ou du moins vous l'avez accepté. Je me suis inscrit et je n'ai pas trouvé de limite de dépôt ni d'option d'auto-exclusion qui est une zone très dangereuse pour les joueurs vulnérables et les casinos sérieux disposent de cette option. J'ai fini par jouer plus de 10 000 $ sur un site qui n'a pas le droit légal d'accepter de l'argent dans une juridiction pour laquelle il n'a pas de licence. La Commission britannique des jeux de hasard déclare : « Si vous fournissez des installations de jeu à distance (en ligne ou par d'autres moyens) ou faites de la publicité auprès des consommateurs britanniques, vous aurez besoin d'une licence de la Commission des jeux de hasard. Ma question est donc la suivante : pourquoi acceptez-vous les joueurs britanniques ? de protection offrez-vous aux joueurs britanniques ? J'ai contacté vos sites et ils ont totalement refusé mon remboursement et maintenant j'ai été impliqué dans une fraude à l'action et nous verrons si vous êtes autorisé à accepter de l'argent britannique sans licence. Vous devez opérer sous votre propre juridiction et non celle du Royaume-Uni. J'ai été trompé en m'inscrivant parce que votre site avait un panneau disant que vous acceptiez vos joueurs. Pourriez-vous gentiment l'écrire sur ce forum si vous êtes légalement autorisé à le faire ? J'attends toujours un remboursement complet et Je m'attendrais à ce que vous arrêtiez d'accepter les joueurs britanniques et que vous commenciez à mettre des limites de dépôt dans votre casino et une option d'auto-exclusion et à agir comme un casino sérieux. J'espère que quelqu'un sur ce site pourra m'aider avec ce problème car le casino ne prend aucune responsabilité et il devrait être considéré comme un casino difficile depuis toute son histoire et ils viennent d'ouvrir !!! J'espère que ce problème sera résolu à l'amiable, mais ils n'aident pas du tout. Merci pour votre temps et votre aide. Icnus

  • Original Anglais Traduction Français

    We have no desire to waste time answering false and slanderous accusations made by Icnusa.

    If the moderators wishes we can provide the listings of bets to see if the stated sum is correct.
    Further more, we are willing to provide the listings of bets and winnings she had, but which she didn't withdraw most likely because they were not enough for her.

    While going was good she had no qualms to continue playing.
    For us the discussion is over, we have neither time not energy to waste on sore losers and potential fraudsters.


    We have no issues when arguments and truthful statements are made.

    Such criticism is good and welcomed by us.

    But we will not let lies and slander to stand unanswered.

    Nous n’avons aucune envie de perdre du temps à répondre aux accusations fausses et calomnieuses portées par Icnusa.

    Si les modérateurs le souhaitent, nous pouvons fournir les listes de paris pour voir si la somme indiquée est correcte.
    De plus, nous sommes disposés à fournir la liste des paris et des gains qu'elle a eus, mais qu'elle n'a pas retirés, probablement parce qu'ils ne lui suffisaient pas.

    Même si tout allait bien, elle n’avait aucun scrupule à continuer à jouer.
    Pour nous, la discussion est terminée, nous n'avons ni temps ni énergie à perdre avec de mauvais perdants et des fraudeurs potentiels.


    Nous n’avons aucun problème lorsque des arguments et des déclarations véridiques sont faits.

    De telles critiques sont bonnes et bienvenues chez nous.

    Mais nous ne laisserons pas les mensonges et les calomnies rester sans réponse.

  • Original Anglais Traduction Français

    Your reply is as professional as your site.

    I can provide also evey transaction in your site, and how funny is this a site operating in a country where is not allowed to operate is calling a potential fraudster a victim of hi own casino who does not respect regulation and other countries rules.

    Have a look of the poor reviews u have in the gambling forums and the poor review u have at LCB,

    .

    Also the review LCB:

    While Dobrobet has removed the pirated games from its site, we are cautious about the future of this casino due to THREATS to our team, a failure to explain how the fake games ended up in their lap and continued acceptance of Serbian players, with no Serbian license (when prompted by our team whether or not they, indeed, have a Serbian license, and if so, to provide the license number, they failed to acknowledge the question). 

     
    It also threatened to sue LCB for publishing a rogue report and not updating in a ‘timely’ matter after games were removed, even though an updated article was published just two days after the original report.

    You are a rough casino and people kepp away from site like yours.

    You have not rights to take money from the Uk and u know that,

    Also when i registered LCB stated u accpet uk players now it ha been removed ,perhaps what i am saying is true and u are accepting Uk players and ths makes u illegal.

    I will not stop till i get justice and even if i dont get the money back i'll be happy to warn every player from the uk to stay far from your site/.

    Votre réponse est aussi professionnelle que votre site.

    Je peux également fournir chaque transaction sur votre site, et comme c'est drôle, un site opérant dans un pays où il n'est pas autorisé à opérer traite un fraudeur potentiel de victime de son propre casino qui ne respecte pas la réglementation et les règles des autres pays.

    Jetez un œil aux mauvaises critiques que vous avez sur les forums de jeu et aux mauvaises critiques que vous avez sur LCB,

    .

    Également la revue LCB :

    Bien que Dobrobet ait supprimé les jeux piratés de son site, nous sommes prudents quant à l'avenir de ce casino en raison des MENACES pesant sur notre équipe, de l'incapacité à expliquer comment les faux jeux se sont retrouvés dans leur giron et de l'acceptation continue des joueurs serbes, sans aucun Serbe. licence (lorsque notre équipe leur a demandé s'ils avaient effectivement ou non une licence serbe, et si c'est le cas, de fournir le numéro de licence, ils n'ont pas répondu à la question).


    Il a également menacé de poursuivre LCB en justice pour avoir publié un rapport malveillant et ne pas avoir mis à jour « en temps opportun » après la suppression des jeux, même si un article mis à jour a été publié deux jours seulement après le rapport original.

    Vous êtes un casino difficile et les gens s'éloignent des sites comme le vôtre.

    Vous n'avez pas le droit de prendre de l'argent du Royaume-Uni et vous le savez,

    De plus, lorsque je me suis inscrit, LCB a déclaré que vous acceptiez les joueurs britanniques, maintenant, il a été supprimé, peut-être que ce que je dis est vrai et que vous acceptez les joueurs britanniques, ce qui vous rend illégal.

    Je ne m'arrêterai pas jusqu'à ce que justice soit rendue et même si je ne récupère pas l'argent, je serai heureux d'avertir tous les joueurs du Royaume-Uni de rester loin de votre site.

  • Original Anglais Traduction Français

    LCB , KINDLY READ THIS REVIEW AND TELL ME IF IM WRONg.

    THIS IS WHAT MADE ME COSE MY ACCOUNT AFTER NOT FINDING A DEPOSIT LIMIT I MADE SOME RESEARCHEe COULDNT BELIEVE I REGISTERED IN SUCH A SITE .

    This casino has a bad reputation and they just opened!!!

    Speaking of potential fraudsters.

    LCB, VEUILLEZ LIRE CETTE AVIS ET DITES-MOI SI JE me trompe.

    C'EST CE QUI M'A FAIT FERMER MON COMPTE APRÈS N'avoir PAS TROUVÉ DE LIMITE DE DÉPÔT. J'AI FAIT CERTAINES RECHERCHES. Je ne pouvais pas croire que je m'étais inscrit sur un tel site.

    Ce casino a une mauvaise réputation et ils viennent d'ouvrir !!!

    En parlant de fraudeurs potentiels.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just to clear a few things.

    Dobrobet casino does not have a list of the restricted countries in their t&c.

    So per their t&c all the countries are allowed to open an account.

    I think we all agree that this sentence in the DobroBet t&c does not explain anything and it doesn't state which countries are restricted:

    "2.3. In opening Your Account You certify that:

    (d) Gambling is not illegal in the territory where you reside."

    If the casino has the list of the restricted countries they should be visible in the casino t&c so that players can be informed.

    Many casinos just block the country so that they cannot open the website or just don't allow players to finish the registration process if they come from the banned country.

    On July 3rd, we ask them to send us the list of the restricted countries, which they did, but the UK wasn't among them. This is the list of the restricted countries that they sent to us:

    " Aruba, Belize, Bonaire, Curaçao, France, Netherlands, Saba, Statia, St Martin, USA. "

    DobroBet Casino has the United Kingdom among the countries on their registration list.




    Dobrobet Casino doesn't have the UK license on their website, but we opened an account coming from the UK.

    We also asked them to provide us the proof that they have the UK and Serbian license, but we didn't get it.

    After that, we wanted to protect the UK players from playing here, so we updated our review page and added the UK as a restricted country for this casino.

    Juste pour clarifier certaines choses.

    Le casino Dobrobet n'a pas de liste des pays restreints dans ses conditions générales.

    Ainsi, selon leurs conditions générales, tous les pays sont autorisés à ouvrir un compte.

    Je pense que nous sommes tous d'accord sur le fait que cette phrase dans les conditions générales de DobroBet n'explique rien et n'indique pas quels pays sont restreints :

    « 2.3. En ouvrant Votre Compte Vous certifiez que :

    (d) Le jeu n'est pas illégal sur le territoire où vous résidez.

    Si le casino dispose de la liste des pays restreints, ils doivent être visibles dans les conditions générales du casino afin que les joueurs puissent en être informés.

    De nombreux casinos bloquent simplement le pays afin qu'ils ne puissent pas ouvrir le site Web ou ne permettent tout simplement pas aux joueurs de terminer le processus d'inscription s'ils viennent du pays interdit.

    Le 3 juillet, nous leur avons demandé de nous envoyer la liste des pays restreints, ce qu'ils ont fait, mais le Royaume-Uni n'en faisait pas partie. Voici la liste des pays restreints qu’ils nous ont envoyés :

    " Aruba, Belize, Bonaire, Curaçao, France, Pays-Bas, Saba, Statia, St Martin, USA. "

    DobroBet Casino compte le Royaume-Uni parmi les pays figurant sur sa liste d'inscription.




    Dobrobet Casino n'a pas de licence britannique sur son site Web, mais nous avons ouvert un compte venant du Royaume-Uni.

    Nous leur avons également demandé de nous fournir la preuve qu'ils détenaient la licence britannique et serbe, mais nous ne l'avons pas obtenue.

    Après cela, nous voulions empêcher les joueurs britanniques de jouer ici, nous avons donc mis à jour notre page d'évaluation et ajouté le Royaume-Uni comme pays restreint pour ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank u ANCHI.

    People should stay far from this casino and it should be blacklisted before more people get tricked into registering.

    Serious casino get uk license if they want to operate in the Uk market,serious casino offer a deposit limit to protect vulnerable players. Serious casino do not offer uk registrations if they dont have a licence .

    And dont make me start with all  the stuff they did with the softwares , as many sites are warning players about this casino.

    They say im a potential fraudest when the only victims are those who fell for this casino.

    Anyway i hope the gambling commission made them pay the taxes they shold pay to take u money without an uk license.

    Merci ANCHI.

    Les gens devraient rester loin de ce casino et il devrait être mis sur liste noire avant que davantage de personnes ne soient amenées à s'inscrire.

    Les casinos sérieux obtiennent une licence britannique s'ils souhaitent opérer sur le marché britannique, les casinos sérieux offrent une limite de dépôt pour protéger les joueurs vulnérables. Les casinos sérieux ne proposent pas d'inscription au Royaume-Uni s'ils n'ont pas de licence.

    Et ne me faites pas commencer par tout ce qu'ils ont fait avec les logiciels, car de nombreux sites mettent en garde les joueurs à propos de ce casino.

    Ils disent que je suis un fraudeur potentiel alors que les seules victimes sont celles qui sont tombées amoureuses de ce casino.

    Quoi qu'il en soit, j'espère que la commission des jeux de hasard leur a fait payer les impôts qu'ils doivent payer pour vous prendre de l'argent sans licence britannique.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Dobrobet

    ,I would like to have a copy of all the receiptS of my payments made to your website as I reported your site to police action fraud and hopefully they will open a case with trading standards since I have a bought a product that was misleading and not allowed to operate in the Uk.(sent to my email)

    Also could u pls send a proof of your Serbian license and the Curacao one stating u are allowed to accept Uk players

    I will obviously withdraw my report to action fraud and LCB if u refund my money, if not i will get the money with the law.

    It is just a matter of time.

    Best regards

    icnusa

    Salut Dobrobet

    ,Je voudrais avoir une copie de tous les reçus de mes paiements effectués sur votre site Web car j'ai signalé votre site à la police contre la fraude et j'espère qu'ils ouvriront un dossier auprès des normes commerciales puisque j'ai acheté un produit qui était trompeur et non autorisé à opérer au Royaume-Uni. (envoyé à mon email)

    Pourriez-vous également envoyer une preuve de votre licence serbe et de celle de Curaçao indiquant que vous êtes autorisé à accepter les joueurs britanniques.

    Je retirerai évidemment mon rapport à l'action fraude et au LCB si vous remboursez mon argent, sinon j'obtiendrai l'argent auprès de la loi.

    C'est juste une question de temps.

    Cordialement

    icnus

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Anna,


    I would like to have a copy of all the receiptS to be sent to my email of my payments made to your website as I reported your site to police action fraud and hopefully they will open a case with trading standards since I have a bought a product that was misleading and not allowed to operate in the Uk.
    Also could u pls send a proof of your Serbian license and the Curacao one stating u are allowed to accept Uk players.

    Thanks for your time.


    I will obviously withdraw my report to action fraud and LCB if u refund my money and stop accepting uk players , if not i will get the money with the law, your license holder and your finance department is not replying but i need the recipes sent via email as i need to update my crime report .

    Trading standards will be involved and hopefull u will also stop accepting players and offering a registration in a jurisdiction that dosent belong to u and u should get a Uk license if you want to make money into the Uk market as every serious casino does.

    It is just a matter of time.

    Best regards


    icnusa

    Bonjour Anna,


    J'aimerais recevoir une copie de tous les reçus à envoyer à mon e-mail de mes paiements effectués sur votre site Web car j'ai signalé votre site à la police en cas de fraude et j'espère qu'ils ouvriront un dossier auprès des normes commerciales puisque j'ai acheté un produit. c'était trompeur et n'était pas autorisé à fonctionner au Royaume-Uni.
    Pourriez-vous également envoyer une preuve de votre licence serbe et de celle de Curaçao indiquant que vous êtes autorisé à accepter les joueurs britanniques.

    Merci pour votre temps.


    Je retirerai évidemment mon rapport à l'action contre la fraude et au LCB si vous remboursez mon argent et arrêtez d'accepter les joueurs britanniques, sinon j'obtiendrai l'argent auprès de la loi, votre titulaire de licence et votre service financier ne répondent pas mais j'ai besoin des recettes envoyées via e-mail car je dois mettre à jour mon rapport de crime.

    Les normes commerciales seront impliquées et j'espère que vous cesserez également d'accepter des joueurs et de proposer une inscription dans une juridiction qui ne vous appartient pas et vous devriez obtenir une licence britannique si vous souhaitez gagner de l'argent sur le marché britannique, comme le fait tout casino sérieux.

    C'est juste une question de temps.

    Cordialement


    icnus

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello! How can you explain, that for your mistakes must pay your customer?

    My account verified, and I have already recieving payouts from them. Than I've recieved promo e-mail from them. I came to their live chat and asked, what offer available for me. They offered me 100% reload up to 500 eur. Terms were not publiced anywhere and I asked what are terms of my offer. I've recieved answer: "The terms are the same like for Sports Welcome Bonus". I accepted it, deposited 500 eur and started to play. Yesterday I log in my account and saw, that all money dissapeared (about 1900 eur). I've asked them in live chat. They told that it is expired because this bonus only for 14 days.But in terms for Welcome Bonus told about 30 days. They confirmed that it is their error, but they can do nothing. Also they confirmed that terms not publiced anywhere and I couldn't find it. By their error I've lost all money. May be you can help me? Here is some quotes from our chat. Have fun!
    02.10.2018
    [17:33:25]Visitor: : I've recieved e-mail from you with first deposit bonus. Is it available for me?

    [17:34:01]Lara: : Please, give me your username
    [17:34:08]Visitor: : ***
    [17:34:16]Lara: : Sec please
    [17:34:24]Visitor: : ok
    [17:37:56]Lara: : Mr. ***, you can use Reload bonus up to 500 eur
    [17:38:15]Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus

    17.10.2018
    13:24:34]Visitor: : show me where can I find 14 days?
    [13:24:57]Tina: : It was an honest mistake, my colleague forgot to mention that difference.
    [13:25:29]Visitor: : your colleagur forgot and I've lost 2000 eur.
    [13:25:31]Tina: : It is not visible on web page because that bonus is special offer for loyal customers.

    Bonjour! Comment pouvez-vous expliquer que vos erreurs doivent payer votre client ?

    Mon compte a été vérifié et j'ai déjà reçu des paiements de leur part. J'ai ensuite reçu un e-mail promotionnel de leur part. Je suis venu sur leur chat en direct et leur ai demandé quelle offre était disponible pour moi. Ils m'ont proposé une recharge à 100% jusqu'à 500 eur. Les conditions n’ont été publiées nulle part et j’ai demandé quelles étaient les conditions de mon offre. J'ai reçu une réponse : "Les conditions sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue sportif". Je l'ai accepté, j'ai déposé 500 euros et j'ai commencé à jouer. Hier, je me suis connecté à mon compte et j'ai vu que tout l'argent avait disparu (environ 1900 euros). Je leur ai demandé dans le chat en direct. Ils ont dit qu'il avait expiré car ce bonus ne durait que 14 jours. Mais en termes de bonus de bienvenue, il était d'environ 30 jours. Ils ont confirmé que c'était leur erreur, mais ils ne peuvent rien faire. Ils ont également confirmé que les termes n'étaient publiés nulle part et que je ne les ai pas trouvés. Par leur erreur, j'ai perdu tout l'argent. Peut-être que tu peux m'aider? Voici quelques citations de notre chat. Amusez-vous!
    02.10.2018
    [17:33:25]Visiteur : : J'ai reçu un e-mail de votre part avec un bonus de premier dépôt. Est-ce disponible pour moi ?

    [17:34:01]Lara : S'il vous plaît, donnez-moi votre nom d'utilisateur
    [17:34:08]Visiteur : : ***
    [17:34:16]Lara : : Sec s'il te plaît
    [17:34:24]Visiteur : : ok
    [17:37:56]Lara : : M. ***, vous pouvez utiliser le bonus de recharge jusqu'à 500 euros
    [17:38:15]Lara : : Min. la caution est de 100 euros. Les conditions sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue sportif

    17.10.2018
    13:24:34]Visiteur : : montre-moi où puis-je trouver 14 jours ?
    [13:24:57]Tina : : C'était une erreur honnête, mon collègue a oublié de mentionner cette différence.
    [13:25:29]Visiteur : : votre collègue a oublié et j'ai perdu 2000 euros.
    [13:25:31]Tina : : Il n'est pas visible sur la page Web car ce bonus est une offre spéciale pour les clients fidèles.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for bringing this to our attention. We don't recommend players to play and deposit at the casino. They hosted a fake gaming license and fake slots. You can read more about it HERE. Here's the casino review page where you can look for more info about the casino. We're going to bring this to the casino's attention and see if they are going to help us sort out your issue. Could you please provide me with your casino username? 

    Thanks 

    Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous ne recommandons pas aux joueurs de jouer et de déposer au casino. Ils ont hébergé une fausse licence de jeu et de fausses machines à sous. Vous pouvez en savoir plus ICI . Voici la page d'évaluation du casino où vous pouvez rechercher plus d'informations sur le casino. Nous allons porter cela à l'attention du casino et voir s'il peut nous aider à résoudre votre problème. Pourriez-vous s'il vous plaît me fournir votre nom d'utilisateur de casino ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Thanks for bringing this to our attention. We don't recommend players to play and deposit at the casino. They hosted a fake gaming license and fake slots. You can read more about it HERE. Here's the casino review page where you can look for more info about the casino. We're going to bring this to the casino's attention and see if they are going to help us sort out your issue. Could you please provide me with your casino username? 

    Thanks 

    Thank you. My username is sl1mok.

    MelissaN a écrit :

    Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous ne recommandons pas aux joueurs de jouer et de déposer au casino. Ils ont hébergé une fausse licence de jeu et de fausses machines à sous. Vous pouvez en savoir plus ICI. Voici la page d'évaluation du casino où vous pouvez rechercher plus d'informations sur le casino. Nous allons porter cela à l'attention du casino et voir s'il peut nous aider à résoudre votre problème. Pourriez-vous s'il vous plaît me fournir votre nom d'utilisateur de casino ?

    Merci

    Merci. Mon nom d'utilisateur est sl1mok.

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino has been notified. Let's see if they are going to get back to us with the explanation. 

    Le casino a été prévenu. Voyons s'ils vont nous revenir avec l'explication.

  • Original Anglais Traduction Français

    I had 1900 eur balance and 1200 eur rollover left. My deposit was 500 eur. If I know, that my bonus expired next day I could complete it in one day. I guaranteed got 700 eur (if all bets lost). I explained it them. But they didn't offer any refund (at least a deposit). And now when I try to log in appear "INVALID USERNAME OR PASSWORD"

    Il me restait 1900 euros de solde et 1200 euros de rollover. Ma caution était de 500 euros. Si je sais que mon bonus a expiré le lendemain, je pourrais le terminer en une journée. J'ai garanti 700 euros (si tous les paris sont perdus). Je leur ai expliqué. Mais ils n'ont proposé aucun remboursement (au moins un dépôt). Et maintenant, lorsque j'essaie de me connecter, "NOM D'UTILISATEUR OU MOT DE PASSE INVALIDE" apparaît.

  • Original Anglais Traduction Français

    WORST casino ever ! There is not protection from this predators,they work in jurisdiction out of theirs , with not valid license for some countries . They are as rogue as it gets , i hope we could find an institution where we could actually report them ad see them punished as they are totally outlaw .

    Le pire casino de tous les temps ! Il n'y a aucune protection contre ces prédateurs, ils travaillent dans une juridiction hors de la leur, sans licence valide pour certains pays. Ils sont aussi voyous que possible, j'espère que nous pourrons trouver une institution où nous pourrons les dénoncer et les voir punis car ils sont totalement hors-la-loi.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi 2cool4,

    The casino informed us that they already got in touch with you regarding your case. Namely, they informed you twice by email that the reload bonus is valid for 14 days and minimum odds, number of games per slip and rollover conditions are same as the Welcome bonus. 

    They are not willing to assist us with the player complaints, especially with yours, because, as per their words, they provided you with all necessary info about their bonuses. 

    Salut 2cool4,

    Le casino nous a informé qu'il vous avait déjà contacté concernant votre cas. À savoir, ils vous ont informé à deux reprises par e-mail que le bonus de recharge est valable 14 jours et que les cotes minimales, le nombre de jeux par ticket et les conditions de roulement sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue.

    Ils ne sont pas disposés à nous aider avec les plaintes des joueurs, en particulier la vôtre, car, selon leurs propos, ils vous ont fourni toutes les informations nécessaires sur leurs bonus.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Hi 2cool4,

    The casino informed us that they already got in touch with you regarding your case. Namely, they informed you twice by email that the reload bonus is valid for 14 days and minimum odds, number of games per slip and rollover conditions are same as the Welcome bonus. 

    They are not willing to assist us with the player complaints, especially with yours, because, as per their words, they provided you with all necessary info about their bonuses. 

    Very nice! But all information was provided after bonus expired and I've asked them why money dissapeared. I have all chat transcripts with them. SCAM!

    MelissaN a écrit :

    Salut 2cool4,

    Le casino nous a informé qu'il vous avait déjà contacté concernant votre cas. À savoir, ils vous ont informé à deux reprises par e-mail que le bonus de recharge est valable 14 jours et que les cotes minimales, le nombre de jeux par ticket et les conditions de roulement sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue.

    Ils ne sont pas disposés à nous aider avec les plaintes des joueurs, en particulier la vôtre, car, selon leurs propos, ils vous ont fourni toutes les informations nécessaires sur leurs bonus.

    Très agréable! Mais toutes les informations ont été fournies après l'expiration du bonus et je leur ai demandé pourquoi l'argent avait disparu. J'ai toutes les transcriptions de discussions avec eux. ARNAQUE!

  • Original Anglais Traduction Français

    I've recieved this e-mail from them. No link on reload terms and no information about it on their webpage:

    promo

    Than I've asked in live chat. Here is transcript:

    [17:33:25] Visitor: : I've recieved e-mail from you with first deposit bonus. Is it available for me?
    [17:34:01] Lara: : Please, give me your username
    [17:34:08] Visitor: : sl1mok
    [17:34:16] Lara: : Sec please
    [17:34:24] Visitor: : ok
    [17:37:56] Lara: : Mr. xxxxxx, you can use Reload bonus up to 500 eur
    [17:38:15] Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus
    [17:38:33] Visitor: : Wow!
    [17:39:01] Visitor: : What is maximum cashout?
    [17:39:41] Lara: : Max cashout is Bonus x deposit
    [17:39:53] Lara: : Sorry
    [17:39:59] Lara: : Bonus x 10
    [17:40:00] Lara: : My mistake
    [17:40:40] Visitor: : if I'll recieve 500 eur bonus I can cashout maximum 5000 eur. correct?
    [17:40:47] Lara: : Yes
    [17:41:36] Lara: : 500 eur deposit, you will receive 500 eur bonus amount
    [17:41:49] Lara: : Also, you can use this bonus in any time and whenever you want.

     

    J'ai reçu cet e-mail de leur part. Aucun lien sur les conditions de rechargement et aucune information à ce sujet sur leur page Web :

    promotion

    Ce que j'ai demandé dans le chat en direct. Voici la transcription :

    [17:33:25] Visiteur : : J'ai reçu un e-mail de votre part contenant un bonus de premier dépôt. Est-ce disponible pour moi ?
    [17:34:01] Lara : S'il vous plaît, donnez-moi votre nom d'utilisateur
    [17:34:08] Visiteur : : sl1mok
    [17:34:16] Lara : : Sec s'il te plaît
    [17:34:24] Visiteur : : ok
    [17:37:56] Lara : : M. xxxxxx, vous pouvez utiliser le bonus de recharge jusqu'à 500 euros
    [17:38:15] Lara : : Min. la caution est de 100 euros. Les conditions sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue sportif
    [17:38:33] Visiteur : : Wow !
    [17:39:01] Visiteur : : Quel est le retrait maximum ?
    [17:39:41] Lara : : Le retrait maximum est Bonus x dépôt
    [17:39:53] Lara : : Désolé
    [17:39:59] Lara : : Bonus x 10
    [17:40:00] Lara : : Mon erreur
    [17:40:40] Visiteur : : si je reçois 500 euros de bonus, je peux encaisser un maximum de 5 000 euros. correct?
    [17:40:47] Lara : : Oui
    [17:41:36] Lara : : Dépôt de 500 euros, vous recevrez un montant de bonus de 500 euros
    [17:41:49] Lara : : De plus, vous pouvez utiliser ce bonus à tout moment et quand vous le souhaitez.

  • Original Anglais Traduction Français

    When money dissapeared:

    [13:22:39] Visitor: : You send me e-mail with welcome bonus. I've asked you can I recieve it or not.
    [13:22:50] Visitor: : You offered me personal bonus
    [13:22:57] Visitor: : I've asked the terms
    [13:23:03] Visitor: : You told
    [13:23:17] Tina: : You can's get Welcome Bonus more than once.
    [13:23:29] Visitor: : 17:38:15] Lara: : Min. deposit is 100 eur. The terms are the same like for Sports Welcome bonus
    [13:23:41] Visitor: : Are you hear me?
    [13:23:59] Tina: : Yes, same minimum odds and same rollover condition.
    [13:24:09] Visitor: : No!
    [13:24:20] Visitor: : All terms
    [13:24:34] Visitor: : show me where can I find 14 days?
    [13:24:57] Tina: : It was an honest mistake, my colleague forgot to mention that difference.
    [13:25:29] Visitor: : your colleagur forgot and I've lost 2000 eur.
    [13:25:31] Tina: : It is not visible on web page because that bonus is special offer for loyal customers.

    Quand l’argent a disparu :

    [13:22:39] Visiteur : : Vous m'envoyez un e-mail avec un bonus de bienvenue. Je vous ai demandé si je pouvais le recevoir ou non.
    [13:22:50] Visiteur : : Vous m'avez offert un bonus personnel
    [13:22:57] Visiteur : : J'ai demandé les conditions
    [13:23:03] Visiteur : : Vous avez dit
    [13:23:17] Tina : : Vous pouvez obtenir le bonus de bienvenue plus d'une fois.
    [13:23:29] Visiteur : : 17:38:15] Lara : : Min. la caution est de 100 euros. Les conditions sont les mêmes que pour le bonus de bienvenue sportif
    [13:23:41] Visiteur : : M'entendez-vous ?
    [13:23:59] Tina : : Oui, mêmes cotes minimales et mêmes conditions de roulement.
    [13:24:09] Visiteur : : Non !
    [13:24:20] Visiteur : : Tous les termes
    [13:24:34] Visiteur : : montre-moi où puis-je trouver 14 jours ?
    [13:24:57] Tina : : C'était une erreur honnête, mon collègue a oublié de mentionner cette différence.
    [13:25:29] Visiteur : : votre collègue a oublié et j'ai perdu 2000 euros.
    [13:25:31] Tina : : Ce n'est pas visible sur la page Web car ce bonus est une offre spéciale pour les clients fidèles.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, I have to file another complaint about Dobrobet. It's about almost 7,000 EUR.

    I registered a few weeks ago and made a withdrawal about two weeks ago. Shortly after my withdrawal request they closed my account. In the meantime they blocked me from live chat in my main browser (I guess by a cookie or something), so I have to user other browsers or devices to get access to chat.

    They are consistently telling me they have troubles with their PSP but they will pay as soon as they found a new PSP. Allegedly it would only affect the German market. So I asked them to send me the equivalent amount of money through Bitcoin and gave them a Bitcoin address. They rejected my inquiry saying that also Bitcoin is not available for Germans at the moment which is kind of ridiculous because there are no geo-restrictions for Bitcoin.

    So basically they say they will pay but I'm afraid it's not the truth after I read all these negative reviews from other users and lcb's report about faked casino games and so on.

    I hope things will get sorted out though.

    My username at Dobrobet is: lonnie

    Cheers

    Bonjour, je dois déposer une autre plainte concernant Dobrobet. Cela représente environ 7 000 EUR.

    Je me suis inscrit il y a quelques semaines et j'ai effectué un retrait il y a environ deux semaines. Peu de temps après ma demande de retrait, ils ont fermé mon compte. En attendant, ils m'ont bloqué le chat en direct dans mon navigateur principal (je suppose par un cookie ou quelque chose du genre), je dois donc utiliser d'autres navigateurs ou appareils pour accéder au chat.

    Ils me disent constamment qu'ils ont des problèmes avec leur PSP, mais qu'ils paieront dès qu'ils trouveront une nouvelle PSP. Apparemment, cela n'affecterait que le marché allemand. Je leur ai donc demandé de m’envoyer le montant équivalent via Bitcoin et je leur ai donné une adresse Bitcoin. Ils ont rejeté ma demande en disant que Bitcoin n’est pas non plus disponible pour les Allemands pour le moment, ce qui est plutôt ridicule car il n’y a pas de restrictions géographiques pour Bitcoin.

    Donc, en gros, ils disent qu'ils paieront, mais j'ai bien peur que ce ne soit pas la vérité après avoir lu toutes ces critiques négatives d'autres utilisateurs et le rapport de LCB sur les faux jeux de casino, etc.

    J'espère cependant que les choses s'arrangeront.

    Mon nom d'utilisateur sur Dobrobet est : lonnie

    Acclamations

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for letting us know and bringing this to our attention. Sorry to hear you are one of the players who have an issue with this brand. We'll definitely notify them, but we are not sure if they'd like to assist us in sorting out the complaints. We'll email them and let you know if we hear back from them. Thanks for your username. 

    Merci de nous l'avoir fait savoir et de l'avoir porté à notre attention. Désolé d'apprendre que vous faites partie des joueurs qui ont un problème avec cette marque. Nous les informerons certainement, mais nous ne savons pas s'ils souhaitent nous aider à trier les plaintes. Nous leur enverrons un e-mail et vous ferons savoir si nous avons de leurs nouvelles. Merci pour votre nom d'utilisateur.

  • Original Anglais Traduction Français

    @2cool4 - thanks for sending over the chat transcripts. As I mentioned in one of my previous posts the casino doesn't want to provide further info regarding your case. We can try again but I'm not sure they are willing to discuss it. You can file a complaint to their regulatory body Curacao, maybe they can help you out. 

    @2cool4 - merci d'avoir envoyé les transcriptions du chat. Comme je l'ai mentionné dans l'un de mes articles précédents, le casino ne souhaite pas fournir d'informations supplémentaires concernant votre cas. Nous pouvons réessayer mais je ne suis pas sûr qu'ils soient disposés à en discuter. Vous pouvez déposer une plainte auprès de leur organisme de réglementation de Curaçao, ils pourront peut-être vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    @2cool4 - thanks for sending over the chat transcripts. As I mentioned in one of my previous posts the casino doesn't want to provide further info regarding your case. We can try again but I'm not sure they are willing to discuss it. You can file a complaint to their regulatory body Curacao, maybe they can help you out. 

    Thanks. All my hopes are with you, because Curacao never answer.

    MelissaN a écrit :

    @2cool4 - merci d'avoir envoyé les transcriptions du chat. Comme je l'ai mentionné dans l'un de mes articles précédents, le casino ne souhaite pas fournir d'informations supplémentaires concernant votre cas. Nous pouvons réessayer mais je ne suis pas sûr qu'ils soient disposés à en discuter. Vous pouvez déposer une plainte auprès de leur organisme de réglementation de Curaçao, ils pourront peut-être vous aider.

    Merci. Tous mes espoirs sont avec vous, car Curaçao ne répond jamais.

  • Original Anglais Traduction Français

    Unfortunately, we can't help you guys with the complaints because the casino doesn't want to assist us in sorting them out. They don't want to cooperate with us. You are more than welcome to post your complaints about this brand here but we can't offer the mediation. We still do not recommend this casino. 

    Malheureusement, nous ne pouvons pas vous aider avec les plaintes car le casino ne veut pas nous aider à les résoudre. Ils ne veulent pas coopérer avec nous. Vous êtes plus que bienvenu pour poster ici vos plaintes concernant cette marque, mais nous ne pouvons pas proposer de médiation. Nous ne recommandons toujours pas ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    It mean that my story finished. Keep us update, lonnie. Good luck!

    Cela veut dire que mon histoire est terminée. Tiens-nous au courant, Lonnie. Bonne chance!

  • Original Anglais Traduction Français

    @MellisaN @2cool4 Thanks, I will keep the thread updated

    @MellisaN @2cool4 Merci, je garderai le fil à jour

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi LCB'ers,

    For the record LCB has removed DobroBet from the official Casino Rep list. 

    As Melissa mentioned we do not recommend this casino as we believe they cannot be fully trusted having in mind their records from the day they were founded.

    Granted they were pretty quick to remove the fake/pirated games ( after they were busted that is ) , but they also ignored all our questions as to how this happened in the first place ( make your own conclusion here ) and who was their fake game supplier ( this part is important as those rogue suppliers sadly have many casino clients so we believe ) . 

    They were also very unprofessional and not too cooperative and initially threatened LCB and the team with legal actions because of the findings we published in our rogue report, neglecting the fact that we immediately posted new report as soon as we verified that the fake games were removed (literally within days ).
    The affiliate managers we dealt with were quite unprofessional and it got heated couple times through our email correspondence especially because of our rogue report and pretty much accused us of bunch of BS stuff that I wont go into. Well sorry, but LCB is here to protect the players and report on all shady biz and we dont budge to threats.

    From this topic and their initial replies you can get pretty good idea how they deal with things ( just go back to the start of this thread ) and  I think the owner(s) of this casino should definitely reconsider the way they hire their staff and get more experienced affiliate/casino managers who will be up to the task.

    They f'ed up , had fake games and now that the truth is out they need to deal with public judgment, rightfully so.  And instead of being a royal PITA they should admit their mistakes and do everything in their power to rebuild the reputation.

    But it is their prerogative not to deal with complaints on LCB and they are not obligated to get involved. We are to respect their choice but also respectfully will recommend players to play elsewhere.

    FYI this thread will be closed in the next few days ( since they no longer wish to be represented at LCB ), however any further issues and complaints can be posted in our complaints section.

    Cheers
    Zuga
    LCB Co-CEO

    Salut les LCB,

    Pour mémoire, LCB a supprimé DobroBet de la liste officielle des représentants du casino.

    Comme Melissa l'a mentionné, nous ne recommandons pas ce casino car nous pensons qu'on ne peut pas leur faire entièrement confiance, compte tenu de leurs dossiers depuis le jour de leur création.

    Certes, ils ont été assez rapides pour supprimer les jeux faux/piratés (après qu'ils aient été détruits), mais ils ont également ignoré toutes nos questions sur la façon dont cela s'est produit en premier lieu (faites votre propre conclusion ici) et qui était leur faux jeu. fournisseur (cette partie est importante car ces fournisseurs malhonnêtes ont malheureusement de nombreux clients de casino, nous le pensons).

    Ils ont également été très peu professionnels et pas trop coopératifs et ont d'abord menacé LCB et l'équipe de poursuites judiciaires en raison des conclusions que nous avons publiées dans notre rapport malveillant , négligeant le fait que nous avons immédiatement publié un nouveau rapport dès que nous avons vérifié que les faux jeux avaient été supprimés. (littéralement en quelques jours).
    Les responsables d'affiliation avec lesquels nous avons eu affaire n'étaient pas du tout professionnels et cela s'est échauffé à plusieurs reprises lors de notre correspondance par courrier électronique, en particulier à cause de notre rapport malveillant, et nous a pratiquement accusés de tout un tas de trucs de BS dans lesquels je n'entrerai pas. Eh bien, désolé, mais LCB est là pour protéger les joueurs et signaler toutes les affaires louches et nous ne cédons pas aux menaces.

    À partir de ce sujet et de leurs premières réponses, vous pouvez avoir une assez bonne idée de la façon dont ils gèrent les choses (il suffit de revenir au début de ce fil) et je pense que le(s) propriétaire(s) de ce casino devraient absolument reconsidérer la façon dont ils embauchent leur personnel et obtenez des gestionnaires d’affiliation/casino plus expérimentés qui seront à la hauteur de la tâche.

    Ils en ont eu marre, ont fait de faux jeux et maintenant que la vérité est révélée, ils doivent faire face au jugement du public, à juste titre. Et au lieu d’être un PITA royal, ils devraient admettre leurs erreurs et faire tout ce qui est en leur pouvoir pour reconstruire leur réputation.

    Mais c'est leur prérogative de ne pas traiter les plaintes concernant LCB et ils ne sont pas obligés de s'impliquer. Nous devons respecter leur choix, mais nous recommanderons également respectueusement aux joueurs de jouer ailleurs.

    Pour information, ce fil de discussion sera fermé dans les prochains jours (puisqu'ils ne souhaitent plus être représentés au LCB), mais tout autre problème ou plainte peut être publié dans notre section plaintes.

    Acclamations
    Zouga
    Co-PDG de LCB

  • Original Anglais Traduction Français
    zuga wrote:FYI this thread will be closed in the next few days ( since they no longer wish to be represented at LCB ), however any further issues and complaints can be posted in our complaints section.


    May I ask why you follow their request? Everybody in the world has the right to make a forum where users can review websites. As long as the truth is being said there is nothing the reviewed company can do about. It doesn't matter what they want you to do. It's solely your decision.

    So how am I supposed to update the thread now? There is no possibilty to edit my post, right?

    zuga a écrit : Pour information, ce fil de discussion sera fermé dans les prochains jours (puisqu'ils ne souhaitent plus être représentés au LCB), mais tout autre problème ou plainte peut être publié dans notre section plaintes.


    Puis-je vous demander pourquoi vous suivez leur demande ? Tout le monde a le droit de créer un forum où les utilisateurs peuvent consulter des sites Web. Tant que la vérité est dite, l’entreprise examinée ne peut rien y faire. Peu importe ce qu’ils veulent que vous fassiez. C'est uniquement votre décision.

    Alors, comment suis-je censé mettre à jour le fil de discussion maintenant ? Il n'y a aucune possibilité de modifier mon message, n'est-ce pas ?

  • Original Anglais Traduction Français

    wow these guys are something else.

    wow, ces gars sont autre chose.

  • Original Anglais Traduction Français
    lonnieLCB wrote:

    May I ask why you follow their request? Everybody in the world has the right to make a forum where users can review websites. As long as the truth is being said there is nothing the reviewed company can do about. It doesn't matter what they want you to do. It's solely your decision. So how am I supposed to update the thread now? There is no possibilty to edit my post, right?

    Well they havent requested anything to be removed from LCB ( nor we would accept such requests ). They only and very adamantly expressed their decision not to participate at our forum in resolving complaints.

    Since this specific thread was designed for direct support help and since they no longer wish to participate we have no reason to keep it open ( as it goes against the purpose of this thread ).

    But we do recognize that there potentially might be new issues and its why I said new complaints can be posted at the other section.

    We will keep this topic open for a reasonable amount of time, with hope your issue will be resolved. If it gets closed in the meantime you will be able to post at complaints section or you can give us a shout via PM and we can reopen it.

    lonnieLCB a écrit :

    Puis-je vous demander pourquoi vous suivez leur demande ? Tout le monde a le droit de créer un forum où les utilisateurs peuvent consulter des sites Web. Tant que la vérité est dite, l’entreprise examinée ne peut rien y faire. Peu importe ce qu’ils veulent que vous fassiez. C'est uniquement votre décision. Alors, comment suis-je censé mettre à jour le fil de discussion maintenant ? Il n'y a aucune possibilité de modifier mon message, n'est-ce pas ?

    Eh bien, ils n'ont rien demandé à supprimer de LCB (et nous n'accepterions pas non plus de telles demandes). Ils ont seulement et très catégoriquement exprimé leur décision de ne pas participer à notre forum pour résoudre les plaintes.

    Étant donné que ce fil de discussion spécifique a été conçu pour une aide directe et qu'ils ne souhaitent plus participer, nous n'avons aucune raison de le garder ouvert (car cela va à l'encontre du but de ce fil).

    Mais nous reconnaissons qu'il pourrait y avoir de nouveaux problèmes et c'est pourquoi j'ai dit que les nouvelles plaintes peuvent être publiées dans l'autre section.

    Nous garderons ce sujet ouvert pendant une durée raisonnable, en espérant que votre problème sera résolu. S'il est fermé entre-temps, vous pourrez poster dans la section des plaintes ou vous pourrez nous appeler par MP et nous pourrons le rouvrir.

  • Original Anglais Traduction Français

    @zuga Okay, thank you very much

    @zuga D'accord, merci beaucoup

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    I started dobrobet about 2 weeks ago

    ı witdraw with ecopayz 2 times (100-100euro) total 200

    last sunday ı give witdraw request again 400 euro,, but they dont approved my request

    beacuse they say they dont have ecopayz . they say ''we wait fund ecopayz . we will approve your request tomorrow''

    but they dont give my money since last sunday (for 4 days)

    Bonjour

    J'ai commencé Dobrobet il y a environ 2 semaines

    Je retire avec ecopayz 2 fois (100-100 euros) total 200

    Dimanche dernier, je demande à nouveau un retrait de 400 euros, mais ils n'ont pas approuvé ma demande

    parce qu'ils disent qu'ils n'ont pas ecopayz. ils disent "nous attendons le financement d'ecopayz". nous approuverons votre demande demain''

    mais ils ne donnent pas mon argent depuis dimanche dernier (depuis 4 jours)

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for sharing this info with us, Emre. Sorry to hear that you haven't got your money yet. Unfortunately, the casino rep doesn't want to help us sort out the issues, so you can go and contact them again and see what they are going to say. We do not recommend this casino. If you don't get the money, you can file a complaint to Curacao, their regulatory body. Please keep us posted.  

    Merci d'avoir partagé cette information avec nous, Emre. Désolé d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre argent. Malheureusement, le représentant du casino ne veut pas nous aider à résoudre les problèmes, vous pouvez donc le recontacter et voir ce qu'il va dire. Nous ne recommandons pas ce casino. Si vous n'obtenez pas l'argent, vous pouvez déposer une plainte auprès de Curaçao, leur organisme de réglementation. S'il-vous-plaît nous garder en alertes.

  • Original Anglais Traduction Français

    [11:19:00] Martina: Hello [11:19:03] Martina: How may I help you? [11:19:14] emre: did you fund [11:19:16] emre: eco [11:19:40] Martina: During the day your withdrawal will be done with ecoPayz. [11:20:20] emre: you tell lie to me always :) [11:20:31] emre: is thi [11:20:36] emre: is this really ? [11:20:41] Martina: I give you information from first hand

    this my chat with customer today

    time is 19.47

    but they dont send  money me

    they are big liar 

    they are big cheat

    only 450 euro only 450 euro !!!

    [11:19:00] Martina : Bonjour [11:19:03] Martina : Comment puis-je vous aider ? [11:19:14] emre : avez-vous financé [11:19:16] emre : eco [11:19:40] Martina : Dans la journée votre retrait se fera avec ecoPayz. [11:20:20] emre : tu me dis toujours des mensonges :) [11:20:31] emre : est-ce que c'est ça [11:20:36] emre : est-ce vraiment ? [11:20:41] Martina : Je vous donne des informations de première main

    c'est ma conversation avec le client aujourd'hui

    il est 19h47

    mais ils ne m'envoient pas d'argent

    ce sont de grands menteurs

    ce sont de gros tricheurs

    seulement 450 euros seulement 450 euros !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    dobrobet paid my money thanks 

    dobrobet a payé mon argent merci

  • Original Anglais Traduction Français
    Emre Aydın wrote:

    dobrobet paid my money thanks

    That's great news. So happy for you. Thanks for letting us know. 

    Emre Aydın a écrit :

    dobrobet a payé mon argent merci

    Ce sont de bonnes nouvelles. Tellement content pour toi. Merci de nous en informer.

  • Original Anglais Traduction Français
    Since this specific thread was designed for direct support help and since they no longer wish to participate we have no reason to keep it open ( as it goes against the purpose of this thread ).

     

    But we do recognize that there potentially might be new issues and its why I said new complaints can be posted at the other section.

     

    We will keep this topic open for a reasonable amount of time, with hope your issue will be resolved. If it gets closed in the meantime you will be able to post at complaints section or you can give us a shout via PM and we can reopen it.

    This topic is now locked. Any future complaints regarding this casino can be posted at https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints

     

    Étant donné que ce fil de discussion spécifique a été conçu pour une aide directe et qu'ils ne souhaitent plus participer, nous n'avons aucune raison de le garder ouvert (car cela va à l'encontre du but de ce fil).

    Mais nous reconnaissons qu'il pourrait y avoir de nouveaux problèmes et c'est pourquoi j'ai dit que les nouvelles plaintes peuvent être publiées dans l'autre section.

    Nous garderons ce sujet ouvert pendant une durée raisonnable, en espérant que votre problème sera résolu. S'il est fermé entre-temps, vous pourrez poster dans la section des plaintes ou vous pourrez nous appeler par MP et nous pourrons le rouvrir.

    Ce sujet est désormais verrouillé. Toute plainte future concernant ce casino peut être publiée sur https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints

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