Hi blume20,
The casino provided us with the T&C based on which their department took the decision to close your account:
"6.1. By using our Services you declare that the source of funds used by you for gambling on the Sites is not illegal and that you will not use the Services in any way as a money transfer system. You will not use the Services for any unlawful or fraudulent activity or prohibited transaction (including money laundering) under the laws of any jurisdiction that applies to you. If we have a reasonable suspicion that you may be engaging in or have engaged in fraudulent, unlawful or improper activity, including, without limitation, money laundering activities, or conduct otherwise in violation of the Terms of Service, your access to the Services may be terminated immediately and/or blocked. If your Player Account is terminated or blocked in such circumstances, we are under no obligation to refund to you any funds that may be in your Player Account. In addition to terminating your access to the Services and/or blocking your Player Account, we reserve the right to prevent you from accessing any of our other websites or servers, or accessing any other services offered by us.
6.2. Without derogation from the generality of the foregoing, the following activities are not allowed and constitute a material breach of these Terms of Service: i) colluding with third parties; ii) using unfair advantage or influence (commonly known as cheating), including the exploitation of a fault, loophole or error in our software, the use of automated players (sometimes known as 'bots'); iii) undertaking fraudulent activities to your advantage, including the use of a stolen, cloned or otherwise unauthorized credit or debit card, as a source of funds, or taking part in any criminal activities including money laundering and any offence with criminal repercussions iv) using a VPN or masking IP address.
6.3. We will take all reasonable steps to: i) prevent such fraudulent activities; ii) detect them and the relevant players; and iii) deal with the relevant players appropriately. We will not be liable for any loss or damage which you or any other player may incur as a result of collusive, fraudulent or otherwise illegal activity, or cheating, and any action we take in respect of the same will be at our sole discretion."
Salut blume20,
Le casino nous a fourni les CGU sur la base desquelles son service a pris la décision de fermer votre compte :
"6.1. En utilisant nos Services, vous déclarez que la source de fonds que vous utilisez pour jouer sur les Sites n'est pas illégale et que vous n'utiliserez en aucun cas les Services comme système de transfert d'argent. Vous n'utiliserez les Services à aucune fin. activité illégale ou frauduleuse ou transaction interdite (y compris le blanchiment d'argent) en vertu des lois de toute juridiction qui s'applique à vous. Si nous avons des soupçons raisonnables que vous vous livrez ou avez participé à une activité frauduleuse, illégale ou inappropriée, y compris, sans s'y limiter , activités de blanchiment d'argent ou conduite autrement en violation des conditions de service, votre accès aux services peut être résilié immédiatement et/ou bloqué. Si votre compte joueur est résilié ou bloqué dans de telles circonstances, nous ne sommes pas tenus de rembourser à vous tous les fonds qui pourraient se trouver sur votre compte joueur. En plus de mettre fin à votre accès aux services et/ou de bloquer votre compte joueur, nous nous réservons le droit de vous empêcher d'accéder à l'un de nos autres sites Web ou serveurs, ou d'accéder à tout autre service. proposés par nos soins.
6.2. Sans dérogation à la généralité de ce qui précède, les activités suivantes ne sont pas autorisées et constituent une violation substantielle des présentes Conditions d'utilisation : i) collusion avec des tiers ; ii) en utilisant un avantage ou une influence déloyale (communément appelé triche), y compris l'exploitation d'un défaut, d'une faille ou d'une erreur dans notre logiciel, l'utilisation de lecteurs automatisés (parfois appelés « robots ») ; iii) entreprendre des activités frauduleuses à votre avantage, y compris l'utilisation d'une carte de crédit ou de débit volée, clonée ou autrement non autorisée, comme source de fonds, ou participer à des activités criminelles, y compris le blanchiment d'argent et toute infraction ayant des répercussions criminelles iv) en utilisant un VPN ou une adresse IP de masquage.
6.3. Nous prendrons toutes les mesures raisonnables pour : i) empêcher de telles activités frauduleuses ; ii) les détecter ainsi que les acteurs concernés ; et iii) traiter de manière appropriée avec les acteurs concernés. Nous ne serons pas responsables de toute perte ou dommage que vous ou tout autre joueur pourriez subir à la suite d'une activité collusoire, frauduleuse ou autrement illégale, ou d'une tricherie, et toute mesure que nous prendrons à cet égard sera à notre seule discrétion. "