hi!
I was registered in this casino from lcb.org Yeti Casino
I made the first deposit without bonus and I won the small sum of money, after that I addressed in a chat and asked whether documents for withdrawal of money are necessary..., I was answered that for not big prizes documents aren't necessary....I requested withdrawal of money...
there passed day but there is no money on my account...I addressed in a chat and I was answered documents (the letter on an email wasn't) for a conclusion are necessary, I sent....in a couple of hours to me the letter that I have to send documents in English language comes....?
then such letter came:
23 Jun at 15:27 Dear Andrei,
Thank you for sending us your documents. We have forwarded these to our verification department for a final review and you should receive a confirmation of successful verification by email within 24 hours (During business days only). We will also contact you in case we require any additional documents. When you have received the confirmation e-mail stating that your account is fully verified we will process any pending withdrawal requests within the next 24 hours.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We are available 24 hours a day, 7 days a week to answer all your questions by phone, live chat or E-mail.
Kind regards,
documents were accepted!!!
27 Jun today they told that documents didn't undergo testing....
Hi Andrei,
We are sending you the chat transcript you requested from Yeti Casino.
Chat transcript from date 06/27/2017
| name: Andrei
| email: promt007@tut.by
Andrei (08:35:40): hi
Tessa (08:35:55): Hi Andrei
Tessa (08:36:00): How can I help you?
Andrei (08:36:03): when you verify my account?
Tessa (08:36:27): I will have a look for you
Tessa (08:38:50): I see that the verification department would like to receive a proof of address in English. Would that be possible?
Andrei (08:40:52): accepted documents from me in Russian! Here the letter from you:Dear Andrei,
Thank you for sending us your documents. We have forwarded these to our verification department for a final review and you should receive a confirmation of successful verification by email within 24 hours (During business days only). We will also contact you in case we require any additional documents. When you have received the confirmation e-mail stating that your account is fully verified we will process any pending withdrawal requests within the next 24 hours.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We are available 24 hours a day, 7 days a week to answer all your questions by phone, live chat or E-mail.
Kind regards,
Tessa (08:41:52): As it says in the e-mail, it has been sent to the verification department for a final review and they request another document
Tessa (08:43:04): Is there any chance you can request a document somewhere in English which shows your name, address and a date not older than 3 months?
Andrei (08:45:51): tell, and you can provide me the document in Russian? the confirming your address?
Tessa (08:46:52): We are an English speaking casino so therefore we need these documents, I am sorry
I live in Belarus and I don't know what document to them to send in English, I played in different casinos much and wash documents everywhere accepted....
login: promt007@tut.by
Salut!
J'ai été inscrit dans ce casino de lcb.org Yeti Casino
J'ai fait le premier dépôt sans bonus et j'ai gagné une petite somme d'argent, après cela j'ai discuté dans un chat et demandé si les documents pour le retrait de l'argent étaient nécessaires..., on m'a répondu que pour les petits prix, les documents ne sont pas nécessaires ....J'ai demandé un retrait d'argent...
une journée s'est écoulée, mais il n'y a pas d'argent sur mon compte... J'ai parlé dans un chat et on m'a répondu des documents (il n'y avait pas de lettre sur l'e-mail) pour conclure, j'ai envoyé.... dans quelques jours heures m'arrive la lettre que je dois envoyer des documents en langue anglaise....?
puis une telle lettre est arrivée :
23 juin à 15h27 Cher Andrei,
Merci de nous envoyer vos documents. Nous les avons transmis à notre service de vérification pour un examen final et vous devriez recevoir une confirmation de la vérification réussie par e-mail dans les 24 heures (pendant les jours ouvrables uniquement). Nous vous contacterons également si nous avons besoin de documents supplémentaires. Lorsque vous recevrez l'e-mail de confirmation indiquant que votre compte est entièrement vérifié, nous traiterons toute demande de retrait en attente dans les prochaines 24 heures.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions. Nous sommes disponibles 24h/24 et 7j/7 pour répondre à toutes vos questions par téléphone, live chat ou E-mail.
Cordialement,
les documents ont été acceptés !!!
Le 27 juin, ils ont déclaré aujourd'hui que les documents n'avaient pas été testés....
Salut Andreï,
Nous vous envoyons la transcription du chat que vous avez demandée à Yeti Casino.
Transcription du chat du 27/06/2017
| nom : Andreï
| email : promt007@tut.by
Andrei (08:35:40): salut
Tessa (08:35:55) : Salut Andrei
Tessa (08:36:00) : Comment puis-je vous aider ?
Andrei (08:36:03) : quand avez-vous vérifié mon compte ?
Tessa (08:36:27) : je vais chercher pour toi
Tessa (08:38:50) : Je vois que le service de vérification aimerait recevoir un justificatif de domicile en anglais. Cela serait-il possible?
Andrei (08:40:52) : j'ai accepté mes documents en russe ! Voici votre lettre :Cher Andrei,
Merci de nous envoyer vos documents. Nous les avons transmis à notre service de vérification pour un examen final et vous devriez recevoir une confirmation de la vérification réussie par e-mail dans les 24 heures (pendant les jours ouvrables uniquement). Nous vous contacterons également si nous avons besoin de documents supplémentaires. Lorsque vous recevrez l'e-mail de confirmation indiquant que votre compte est entièrement vérifié, nous traiterons toute demande de retrait en attente dans les prochaines 24 heures.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions. Nous sommes disponibles 24h/24 et 7j/7 pour répondre à toutes vos questions par téléphone, live chat ou E-mail.
Cordialement,
Tessa (08:41:52) : Comme indiqué dans l'e-mail, il a été envoyé au service de vérification pour un examen final et ils demandent un autre document.
Tessa (08:43:04) : Y a-t-il une chance que vous puissiez demander un document quelque part en anglais qui indique votre nom, votre adresse et une date datant de moins de 3 mois ?
Andrei (08:45:51) : dites-le, et pouvez-vous me fournir le document en russe ? la confirmation de votre adresse ?
Tessa (08:46:52) : Nous sommes un casino anglophone donc nous avons besoin de ces documents, je suis désolé
J'habite en Biélorussie et je ne sais pas quel document leur envoyer en anglais, j'ai beaucoup joué dans différents casinos et je lave les documents acceptés partout....
connexion : promt007@tut.by