NightRush, support et plaintes de Turbico Casino

5,323
vues
49
réponses
Dernier message fait il y a environ 3 ans par NightRush
NightRush
  • Créé par
  • NightRush
  • Représentant du casino 15
  • actif la dernière fois il y a environ 7 mois

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • Shazam Casino - Jeton gratuit exclusif Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! Montant: 40$ Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à partir de notre LIEN et utiliser...

    Lu

    Jeton gratuit exclusif Shazam

    6 1.17 K
    il y a environ 2 mois
  • Ces casinos qui ont un bonus sans dépôt pour vous inciter à vous inscrire, mais ensuite, lorsque vous gagnez et que vous voulez que vous fassiez un dépôt de vérification de 10 ou 20 $, peuvent...

    Lu

    Bonus sans dépôt

    10 1.01 K
    il y a environ 2 mois
  • Salut tout le monde, Je suis Aaron, le directeur du casino Ritz Slots . Nous sommes un tout nouveau casino crypto pour un public anglophone. Nous avons 19 fournisseurs de jeux à ce jour et plus de...

    Lu

    Fil de discussion sur le support et les ...

    47 2.6 K
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello LCB members,

    My name is Damir and I am representative of new online casino - NightRush

    I've heard many good things about this forum. You are all welcome to enjoy our casino, I hope in future you will give us your suggestions, ideas, wishes to make it even better.

    NightRush has more than 800 games from your favorite soft providers: 

    Microgaming, NetEnt, Quickspin, EvolutionGaming, ISoftBet, NYX, Yggdrasil 

    We have Slots, BlackJack, Roulette, Live casino... so there is something for everyone :)

     

    Of course, in order to improve your experience, we are ready for critics as well, and if you have any kind of question/problem I will listen to you and work on it as soon as possible. 

    Looking forward to hear from you,

    Damir Djordjevic

    Senior Affiliate Manager
     

    Updated 21st May 2019: Turbico Casino added to the LCB lists

    Bonjour les membres du LCB,

    Je m'appelle Damir et je suis le représentant du nouveau casino en ligne - NightRush

    J'ai entendu beaucoup de bonnes choses sur ce forum. Vous êtes tous invités à profiter de notre casino, j'espère qu'à l'avenir vous nous ferez part de vos suggestions, idées, souhaits pour le rendre encore meilleur.

    NightRush propose plus de 800 jeux de vos fournisseurs de logiciels préférés :

    Microgaming, NetEnt, Quickspin, EvolutionGaming, ISoftBet, NYX, Yggdrasil

    Nous avons des machines à sous, du BlackJack, de la Roulette, du casino en direct... donc il y en a pour tous les goûts :)

    Bien sûr, afin d'améliorer votre expérience, nous sommes également prêts à recevoir des critiques, et si vous avez des questions/problèmes, je vous écouterai et y travaillerai dans les plus brefs délais.

    J'ai hâte d'avoir de vos nouvelles,

    Damir Djordjevic

    Gestionnaire principal des affiliations

    Mise à jour le 21 mai 2019 : Turbico Casino ajouté aux listes LCB

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Damir, 

    Welcome to LCB forum. Hope you'll enjoy here with us. wink

    Bonjour Damir,

    Bienvenue sur le forum LCB. J'espère que vous apprécierez ici avec nous. wink

  • Original Anglais Traduction Français

    ah, a fellow countryman , welcome on board thumbs_up

    ah, un compatriote, bienvenue à bord thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Damir,

    Welcome to the forum wink

    Bonjour Damir,

    Bienvenue sur le forum wink

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome on board, Damir! smiley

    Bienvenue à bord, Damir ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to the best forum! Thanks for being here to assist our amazing members.

    Bienvenue sur le meilleur forum ! Merci d'être ici pour aider nos incroyables membres.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello people my name is tony i signed up on night rush casino i put 100 dollars on the account got the bounus so i ended up winning 2800 so i wanted to cash out they said i could withdrawl my money after i wagered 6000$ canadian so i wagerd the remaining 1400$ so then i tried to cash out i woke up in the evening with an email that they have confiscated (stole) my money and left me with my original buy in of 100$ they done this cause they said i raised my bet past 5$ i was betting 8$ side note that i have pictures of all these conversations with the night rush customer service please stay away from these crooks do not deposit money cause you will never see it again since when do casinos take your money because you bet higher? Its because i won !!!! Stay far away party poker is legit and actually pay you your money not like these thieves thanks for listening and stay safe out there in the gamble world sincerely one pissed off man thanks for your time. Ps if i do not receive my money in 2 days i will leak all the screen shots and destroy the scam you call night rush thanks and have a great day !!!

    Bonjour les gens, je m'appelle Tony, je me suis inscrit sur Night Rush Casino, j'ai mis 100 dollars sur le compte, j'ai obtenu le bonus, donc j'ai fini par gagner 2800, donc je voulais encaisser, ils ont dit que je pouvais retirer mon argent après avoir parié 6000 $ canadiens, alors je j'ai parié les 1 400 $ restants, alors j'ai essayé d'encaisser, je me suis réveillé le soir avec un e-mail disant qu'ils avaient confisqué (volé) mon argent et m'ont laissé mon buy-in initial de 100 $, ils ont fait cela parce qu'ils ont dit que j'avais augmenté mon parié au-delà de 5 $, je pariais 8 $, notez que j'ai des photos de toutes ces conversations avec le service client de nuit, s'il vous plaît, restez à l'écart de ces escrocs, ne déposez pas d'argent car vous ne le reverrez plus jamais depuis quand les casinos prennent-ils votre argent parce que tu paries plus haut ? C'est parce que j'ai gagné !!!! Restez loin du poker de fête est légitime et vous payez réellement votre argent, pas comme ces voleurs, merci d'avoir écouté et restez en sécurité dans le monde du jeu, sincèrement un homme énervé, merci pour votre temps. Ps, si je ne reçois pas mon argent dans 2 jours, je divulguerai toutes les captures d'écran et détruirai l'arnaque que vous appelez Night Rush, merci et bonne journée !!!

  • Original Anglais Traduction Français
    Cloweslined1988 wrote:

    Hello people my name is tony i signed up on night rush casino i put 100 dollars on the account got the bounus so i ended up winning 2800 so i wanted to cash out they said i could withdrawl my money after i wagered 6000$ canadian so i wagerd the remaining 1400$ so then i tried to cash out i woke up in the evening with an email that they have confiscated (stole) my money and left me with my original buy in of 100$ they done this cause they said i raised my bet past 5$ i was betting 8$ side note that i have pictures of all these conversations with the night rush customer service please stay away from these crooks do not deposit money cause you will never see it again since when do casinos take your money because you bet higher? Its because i won !!!! Stay far away party poker is legit and actually pay you your money not like these thieves thanks for listening and stay safe out there in the gamble world sincerely one pissed off man thanks for your time. Ps if i do not receive my money in 2 days i will leak all the screen shots and destroy the scam you call night rush thanks and have a great day !!!

    Hi there, sorry to hear you have an issue with Night Rush casino. I completely understand your frustration and if it would make you feel better, you're not the only one who had issues with White Hat Gaming casino group. Diamond7casino confiscated my money of €700 because I broke one of the bonus rules which was claiming the welcome bonus with Skrill deposit methode. I was furious when I got an email from them stating that claiming bonus with Skrill is prohibited. I mean why didn't you block the deposit methode from the bonuses then? White Hat Gaming casino group is no longer my favorite because of the crooked bonus system.

    However, Night Rush casino is not a rogue casino and they do operate within the guidelines, max bet on bonuses is nothing new nowadays and they mostly stated in their bonus terms. We as player are obligated to read the terms otherwise this is an example when you didn't. I am afraid there's nothing you can do than to let this one go and learn from it. Good luck.

    Cloweslined1988 a écrit :

    Bonjour les gens, je m'appelle Tony, je me suis inscrit sur Night Rush Casino, j'ai mis 100 dollars sur le compte, j'ai obtenu le bonus, donc j'ai fini par gagner 2800, donc je voulais encaisser, ils ont dit que je pouvais retirer mon argent après avoir parié 6000 $ canadiens, alors je j'ai parié les 1 400 $ restants, alors j'ai essayé d'encaisser, je me suis réveillé le soir avec un e-mail disant qu'ils avaient confisqué (volé) mon argent et m'ont laissé mon buy-in initial de 100 $, ils ont fait cela parce qu'ils ont dit que j'avais augmenté mon parié au-delà de 5 $, je pariais 8 $, notez que j'ai des photos de toutes ces conversations avec le service client de nuit, s'il vous plaît, restez à l'écart de ces escrocs, ne déposez pas d'argent car vous ne le reverrez plus jamais depuis quand les casinos prennent-ils votre argent parce que tu paries plus haut ? C'est parce que j'ai gagné !!!! Restez loin du poker de fête est légitime et vous payez réellement votre argent, pas comme ces voleurs, merci d'avoir écouté et restez en sécurité dans le monde du jeu, sincèrement un homme énervé, merci pour votre temps. Ps, si je ne reçois pas mon argent dans 2 jours, je divulguerai toutes les captures d'écran et détruirai l'arnaque que vous appelez Night Rush, merci et bonne journée !!!

    Bonjour, désolé d'apprendre que vous rencontrez un problème avec le casino Night Rush. Je comprends parfaitement votre frustration et si cela peut vous aider à vous sentir mieux, vous n'êtes pas le seul à avoir eu des problèmes avec le groupe de casino White Hat Gaming. Diamond7casino a confisqué mon argent de 700 € parce que j'ai enfreint l'une des règles du bonus qui réclamait le bonus de bienvenue avec la méthode de dépôt Skrill. J'étais furieux lorsque j'ai reçu un e-mail de leur part indiquant qu'il était interdit de réclamer un bonus avec Skrill. Je veux dire, pourquoi n'avez-vous pas bloqué la méthode de dépôt des bonus alors ? Le groupe de casino White Hat Gaming n'est plus mon préféré en raison de son système de bonus tordu.

    Cependant, le casino Night Rush n'est pas un casino voyou et ils fonctionnent selon les directives, la mise maximale sur les bonus n'a rien de nouveau de nos jours et ils l'indiquent principalement dans leurs conditions de bonus. En tant que joueur, nous sommes obligés de lire les conditions, sinon ceci est un exemple alors que vous ne l'avez pas fait. J'ai bien peur que vous ne puissiez rien faire que de laisser tomber cette situation et d'en tirer des leçons. Bonne chance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that. We have a registered rep for Night Rush so we can get in touch with him and ask to look into your account. Please private message me your casino username.

    Thanks. 

    Désolé d'entendre ça. Nous avons un représentant enregistré pour Night Rush afin que nous puissions le contacter et lui demander d'examiner votre compte. S'il vous plaît envoyez-moi un message privé avec votre nom d'utilisateur du casino.

    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Cloweslined1988,

    We are very sorry to hear about your recent experience playing at NightRush. We do understand your frustration in this situation. At Nightrush like in many other online casinos, there are rules in place about the gameplay with bonus money. At NightRush maximum bet allowed with the active bonus in the account is 5$ and it is also stated in our promotion terms and conditions. We apologise for any inconvenience.

    Salut Cloweslined1988,

    Nous sommes vraiment désolés d'apprendre votre récente expérience de jeu sur NightRush. Nous comprenons votre frustration face à cette situation. Chez Nightrush, comme dans de nombreux autres casinos en ligne, des règles sont en place concernant le jeu avec de l'argent bonus. Chez NightRush, la mise maximale autorisée avec le bonus actif sur le compte est de 5 $ et elle est également indiquée dans nos conditions générales de promotion. Veuillez nous excuser pour tout problème.

  • Original Anglais Traduction Français

    Cloweslined1988

    Closesdoublé1988

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes sorry for robbing me 2730$im going destroy your site with reviews funny you have all the hidden rules anyway i knew it was a scam site enjoy my 100

    Oui désolé de m'avoir volé 2730$, je vais détruire votre site avec des critiques drôles, vous avez toutes les règles cachées de toute façon, je savais que c'était un site frauduleux, profitez de mes 100

  • Original Anglais Traduction Français
    Cloweslined1988 wrote:

    Yes sorry for robbing me 2730$im going destroy your site with reviews funny you have all the hidden rules anyway i knew it was a scam site enjoy my 100

    the last thing you should be doing now is to threaten casino with bad reviews.

    If you broke the max bet rule then you really have no case here.

    Cloweslined1988 a écrit :

    Oui désolé de m'avoir volé 2730$, je vais détruire votre site avec des critiques drôles, vous avez toutes les règles cachées de toute façon, je savais que c'était un site frauduleux, profitez de mes 100

    la dernière chose que vous devriez faire maintenant est de menacer le casino de mauvaises critiques.

    Si vous avez enfreint la règle de la mise maximale, vous n’avez vraiment aucun cas ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    100% agree, I know this is frustrating and I've been there too so I know how it feels but the casino is not to blame here since the rule regarding max bet is there in their t&c's. Threaten the casino won't help your case. Take this as a lesson and read the terms first before claiming bonuses in the future.

    100% d'accord, je sais que c'est frustrant et j'y suis allé aussi donc je sais ce que ça fait, mais le casino n'est pas à blâmer ici puisque la règle concernant la mise maximale est là dans leurs conditions générales. Menacer le casino ne vous aidera pas. Prenez cela comme une leçon et lisez d’abord les conditions avant de réclamer des bonus à l’avenir.

  • Original Anglais Traduction Français

    @Cloweslined1988, please take a look at this sentence from their t&c:

    17.5 Maximum allowed bet in Casino and Live Casino when having an active bonus is €5 per bet/spin. Larger bets or playing on games from Group D may lead to confiscation of the bonus assets, free spins and possible winnings during the bonus period.

    With that said there's nothing further we can do for you. Please read the bonus t&c carefully before playing. 

    @Cloweslined1988, veuillez jeter un œil à cette phrase de leurs conditions générales :

    17.5 La mise maximale autorisée au Casino et au Live Casino lorsque vous disposez d'un bonus actif est de 5 € par pari/tour. Des paris plus importants ou le fait de jouer sur des jeux du groupe D peuvent entraîner la confiscation des actifs bonus, des tours gratuits et des gains éventuels pendant la période de bonus.

    Cela dit, nous ne pouvons rien faire de plus pour vous. Veuillez lire attentivement les conditions générales du bonus avant de jouer.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey, so this is another sad story regarding Nightrush. I made a deposit, had some winnings. I then saw I had a weird bonus that I later found out was a free-spin bonus I didn't know existed. Because of this I contacted support and besides that asked what was needed of me to clear my bonus and by then, if still possible, cash-out. I got the list of what games not to play and the maximum amount to bet and played accordingly to that . I followed these directions, lost a big chunk of the winnings but in the end cleared the bonus. After this I tried to cash out only to be contacted by a representant from Nightrush claiming I had not followed the bonus rules, not stating what rule though, and had all my winnings removed. My username is Preben

    Hé, c'est donc une autre triste histoire concernant Nightrush. J'ai fait un dépôt et j'ai gagné quelques gains. J'ai alors vu que j'avais un bonus étrange dont j'ai découvert plus tard qu'il s'agissait d'un bonus de tours gratuits dont je ne connaissais pas l'existence. Pour cette raison, j'ai contacté le support et j'ai en outre demandé ce qu'il fallait de moi pour débloquer mon bonus et, si c'était encore possible, l'encaisser. J'ai reçu la liste des jeux auxquels ne pas jouer et le montant maximum à parier et j'ai joué en conséquence. J'ai suivi ces instructions, j'ai perdu une grande partie des gains, mais j'ai finalement récupéré le bonus. Après cela, j'ai essayé d'encaisser, mais j'ai été contacté par un représentant de Nightrush affirmant que je n'avais pas suivi les règles du bonus, sans toutefois préciser quelle règle, et que tous mes gains avaient été supprimés. Mon nom d'utilisateur est Preben

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Frans,

    Will check this immediately with our support.

    Thanks,

    Bonjour Frans,

    Je vérifierai cela immédiatement avec notre support.

    Merci,

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Frans, 

    You were advised correctly that you have an active bonus in your account and that maximum bet with active bonus is 50 kr. We checked your account and we saw that you placed around 15 bets with higher amount with active bonus. Your winnings were removed and initial deposit has been left in your account to play more careful in the future if having bonuses.

    I hope you will have no bad feelings to us, we have rules like all other casinos and terms and conditions that must be respected, read them carefuly, and you will enjoy your time playing NightRush.

    All the best,

    Bonjour Frans,

    On vous a correctement informé que vous disposez d'un bonus actif sur votre compte et que la mise maximale avec bonus actif est de 50 kr. Nous avons vérifié votre compte et nous avons vu que vous avez placé environ 15 paris d'un montant plus élevé avec bonus actif. Vos gains ont été supprimés et le dépôt initial a été laissé sur votre compte pour jouer plus prudemment à l'avenir si vous bénéficiez de bonus.

    J'espère que vous n'aurez pas de mauvais sentiments à notre égard, nous avons des règles comme tous les autres casinos et des termes et conditions qui doivent être respectés, lisez-les attentivement et vous apprécierez votre temps en jouant à NightRush.

    Tous mes vœux,

  • Original Anglais Traduction Français

    Yeah, I interpreted that rule being connected to the bonus. As you cannot clear bonuses from table games I assumed that the max bet rule did not apply to them. Note that 15 bets were incorrect (without gaining any benefit because that game did not help me clear the bonus) but all bets connected to the bonus were correct.

    The rule is in it's way open to interpretations. It says that while clearing a bonus you can not make a bet over 50kr. But as it was a table game the bets were not connected to the bonus, I didn't clear the bonus.

    It's pretty obvious that you have designed the system to maximize this kind of errors. I've had some bonus shananigans going on before on other casinos but this is by far the most blatant way of tricking customers.

    The top of the irony is when not only one, but two, from your support encourages me to clear my bonus while already knowing that it is futile (we had some long conversations). This is the worst part in this and illustrates pretty well that there is a system you have in place in order to miss inform customers.

    Oh well, there is not much to be done now. I'll move on and make sure Nightrush is not on my list of recommendations.

    Peace

    Ouais, j'ai interprété cette règle comme étant liée au bonus. Comme vous ne pouvez pas débloquer les bonus des jeux de table, j'ai supposé que la règle de la mise maximale ne s'appliquait pas à ces jeux. A noter que 15 paris étaient incorrects (sans aucun bénéfice car ce jeu ne m'a pas aidé à débloquer le bonus) mais tous les paris liés au bonus étaient corrects.

    La règle est à sa manière ouverte aux interprétations. Il indique que lors de l’obtention d’un bonus, vous ne pouvez pas parier plus de 50 kr. Mais comme il s'agissait d'un jeu de table, les mises n'étaient pas liées au bonus, je n'ai pas libéré le bonus.

    Il est évident que vous avez conçu le système pour maximiser ce type d'erreurs. J'ai déjà eu quelques manigances de bonus sur d'autres casinos, mais c'est de loin le moyen le plus flagrant de tromper les clients.

    Le comble de l'ironie, c'est que non pas un, mais deux, de votre soutien m'encouragent à débloquer mon bonus tout en sachant déjà que c'est futile (nous avons eu de longues conversations). C'est le pire dans tout cela et cela illustre assez bien qu'il existe un système que vous avez mis en place pour ne pas informer les clients.

    Eh bien, il n'y a pas grand chose à faire maintenant. Je vais continuer et m'assurer que Nightrush ne figure pas sur ma liste de recommandations.

    Paix

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Frans,

    Will have to check everything you've wrote, and I will come back to you as soon as I get reply from our support.

    Thanks again for feedback,

    Salut Frans,

    Il faudra vérifier tout ce que vous avez écrit, et je reviendrai vers vous dès que j'aurai reçu une réponse de notre support.

    Merci encore pour vos commentaires,

  • Original Anglais Traduction Français

    Once again, we are very sorry once again about your experience in our casino.

    We will make sure to explain our bonus terms in more clear manner in the future. In our terms and conditions it states:
    1) you are not allowed to bet on table games while you have active bonus in the account
    2) maximum bet with active bonus in the account is 50 kr.


    These terms are not hidden and can be found on promotion page under Welcome bonus promotion and also in General terms and conditions.

    We provide all players with equal conditions in our casino and unfortunately we do not tolerate breach of our terms. We understand your frustration in this situation and we will take into account all your previous comments to improve our communication regarding bonus terms in the future.

    Encore une fois, nous sommes vraiment désolés de votre expérience dans notre casino.

    Nous veillerons à expliquer nos conditions de bonus de manière plus claire à l’avenir. Dans nos conditions générales, il est indiqué :
    1) vous n'êtes pas autorisé à parier sur les jeux de table tant que vous avez un bonus actif sur votre compte
    2) la mise maximale avec bonus actif sur le compte est de 50 kr.


    Ces conditions ne sont pas cachées et peuvent être trouvées sur la page de promotion sous Promotion bonus de bienvenue ainsi que dans Conditions générales.

    Nous offrons à tous les joueurs des conditions égales dans notre casino et malheureusement nous ne tolérons aucune violation de nos conditions. Nous comprenons votre frustration face à cette situation et nous prendrons en compte tous vos commentaires précédents pour améliorer notre communication concernant les conditions des bonus à l'avenir.

  • Original Anglais Traduction Français

    I took sportsbook bonus (50%, up to 100e)

    I made 2 bets, both 150e (max bet with the bonus is 150)

    Nighrush terms says :

    " 15. Real money is always used before bonus money when playing with an active bonus on the account."

    So my first bet of 150e was 100% with real balance, and second one was 50e real money and 100e with bonus funds.

    I managed to win with that first bet (100% real money) and lost with that second bet (50e real money and 100e bonus money)

    Bonus was then "Finished" in nightrush's bonus section where player can see their bonus wagering status, status was "FinishedNoGains"

    After that first bet won my balance was 322,50e. All that balance was real money balance and there was 0e on my bonus balance, no active bets or anything.

    9 days later I went to gamble on nightrush's live casino side. If I would have had sportbook during that moment, it would have been impossible to play at live casino tables, because sportbook bonus funds are locked to sportbook section.
    I managed to lift my balance up to 1408,50e. Then I desiced to verify my account and make 600e withdraw after I was told that my account is verified.


    Next morning I got email that was saying that my withdraw is cancelled, winnings were confiscated and initial deposit is back on my account.


    Nightrush is saying that I had active bonus on my account - I didn't

    Nightrush is saying that I have not fullfilled wagering requirements - I had.


    So they took 1208,50 with false accusations. I have all print screens to support my claim and during livechat session customer support said :

    Glenn (10:32:44): Could you please clarify, did you cancel your bonus and the winnings got taken?
    Harri xxx(10:32:54): No
    Harri xxx(10:33:05): I didn't had any active bonus
    Glenn (10:34:49): Yes, that's correct
    You didn't have any active bonuses. Your last bonus was ended on 2019-09-05

     

    username : haizuli90

    J'ai pris un bonus de paris sportifs (50 %, jusqu'à 100e)

    J'ai fait 2 paris, tous deux de 150e (la mise maximale avec le bonus est de 150)

    Les termes Nighrush disent :

    " 15. L'argent réel est toujours utilisé avant l'argent du bonus lorsque vous jouez avec un bonus actif sur le compte. "

    Ainsi, mon premier pari de 150e était de 100 % avec un solde réel, et le deuxième était de 50e en argent réel et de 100e avec des fonds bonus.

    J'ai réussi à gagner avec ce premier pari (100 % d'argent réel) et j'ai perdu avec ce deuxième pari (50e en argent réel et 100e en argent bonus)

    Le bonus était alors « Terminé » dans la section bonus de nightrush où le joueur peut voir son statut de mise de bonus, le statut était « FinishedNoGains »

    Après ce premier pari gagné, mon solde était de 322,50e. Tout ce solde était un solde en argent réel et il y avait 0e sur mon solde bonus, pas de paris actifs ou quoi que ce soit.

    9 jours plus tard, je suis allé jouer du côté du casino en direct de Nightrush. Si j'avais eu Sportbook à ce moment-là, il aurait été impossible de jouer aux tables de casino en direct, car les fonds de bonus Sportbook sont verrouillés dans la section Sportbook.
    J'ai réussi à remonter mon solde jusqu'à 1408,50e. Ensuite, j'ai décidé de vérifier mon compte et d'effectuer un retrait de 600e après avoir appris que mon compte était vérifié.


    Le lendemain matin, j'ai reçu un e-mail m'informant que mon retrait était annulé, que les gains avaient été confisqués et que le dépôt initial était de retour sur mon compte.


    Nightrush dit que j'avais un bonus actif sur mon compte - ce n'est pas le cas

    Nightrush dit que je n’ai pas rempli les conditions de mise – je l’ai fait.


    Ils ont donc pris 1208,50 avec de fausses accusations. J'ai tous les écrans d'impression pour étayer ma réclamation et lors de la session de chat en direct, le support client a déclaré :

    Glenn (10:32:44) : Pourriez-vous s'il vous plaît clarifier : avez-vous annulé votre bonus et les gains ont-ils été retirés ?
    Harri xxx (10:32:54) : Non
    Harri xxx(10:33:05) : Je n'ai eu aucun bonus actif
    Glenn (10:34:49) : Oui, c'est exact
    Vous n'aviez aucun bonus actif. Votre dernier bonus a pris fin le 05/09/2019

    nom d'utilisateur : haizuli90

  • Original Anglais Traduction Français

    HI hartza, 

    We'll ask the casino rep to look into your case. Keep an eye on this thread for the updates. 

    Salut Hartza,

    Nous demanderons au représentant du casino d'examiner votre cas. Gardez un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    @hartza - We've sent a reminder email to the casino. Keep you posted. 

    @hartza - Nous avons envoyé un e-mail de rappel au casino. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi hartza, 

    The Casino Rep asked us to post their reply here in the thread, here it is:  

    "Dear haizuli 90,

    As we processed your withdrawal, we noticed that you have a bonus on your account. All our bonuses have terms and conditions that must be followed. You claimed Sports Bonus and by claiming accepted the terms of the bonus. One of the Sports bonus terms clearly states that the deposit and bonus amount must be turned over at least 6 times. However deposit + bonus amount was turned over only 1 time.

    Also in our General Terms and Conditions it clearly states:

    17.6 Before a withdrawal can be made, players must complete the wager requirement within the agreed timeframe upon activation of the said bonus. Failure to wager the bonus within this time will cancel the bonus, and the bonus, together with any winnings, will be lost.

    19.10 In case of suspected abuse or fraud, NightRush.com reserves the right to suspend the account until the security department has conducted a thorough investigation of the case. NightRush.com’s decision in an eventual investigation is unanimous and final. NightRush.com reserves the right to deduct bonus and any eventual winnings generated from it and confiscate all assets on the account.

    https://www.nightrush.com/fi/terms

    That's why winnings generated with money which still had to be turned over to fulfil the bonus wagering requirement were removed and the initial deposit amount was paid back into your account.

    You can withdraw your initial deposit now back to your payment method."

    Salut Hartza,

    Le représentant du casino nous a demandé de publier sa réponse ici dans le fil de discussion, la voici :

    "Cher Haizuli 90,

    Lors du traitement de votre retrait, nous avons remarqué que vous disposiez d'un bonus sur votre compte. Tous nos bonus ont des termes et conditions qui doivent être respectés. Vous avez réclamé le bonus sportif et, en faisant cette réclamation, vous avez accepté les conditions du bonus. L'une des conditions du bonus sportif indique clairement que le montant du dépôt et du bonus doit être retourné au moins 6 fois. Cependant, le montant du dépôt + du bonus n’a été remis qu’une seule fois.

    Également dans nos conditions générales, il est clairement indiqué :

    17.6 Avant qu'un retrait puisse être effectué, les joueurs doivent remplir les conditions de mise dans le délai convenu lors de l'activation dudit bonus. Le fait de ne pas miser le bonus dans ce délai annulera le bonus et le bonus, ainsi que tous les gains, seront perdus.

    19.10 En cas de suspicion d'abus ou de fraude, NightRush.com se réserve le droit de suspendre le compte jusqu'à ce que le service de sécurité ait mené une enquête approfondie sur l'affaire. La décision de NightRush.com dans le cadre d'une éventuelle enquête est unanime et définitive. NightRush.com se réserve le droit de déduire le bonus et tous les gains éventuels générés par celui-ci et de confisquer tous les actifs du compte.

    https://www.nightrush.com/fi/terms

    C'est pourquoi les gains générés avec l'argent qui devait encore être retourné pour remplir les conditions de mise du bonus ont été supprimés et le montant du dépôt initial a été reversé sur votre compte.

    Vous pouvez maintenant retirer votre dépôt initial sur votre mode de paiement.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    I did on the 11th December a payin on nightrush without activating any kind of bonus or freebets. I was lucky and won over 7k during several days.

    on the 16th I saw in my account a message about free spins for me. Without thinking to much, I redeemed the freebets and continue playing. At the moment my balance was almost on 7400, by redeeming the freebets I got 38 Euro more. So I continued playing. After a while I recognized, that I lost my luck and decided to payout 5000 Euro before losing everything. 

    i made the request for the withdraw in the hope to get my money within the next days. Big surprise a couple of hours later, I got the information that I violate the bonus rule bla bla. So what I would like to point out is, that my winnings I had before accepting the bonus were all bonus free. Because of ridiculous 38 Euro you want to take everything? Pleased for an explanation 

    Salut,

    J'ai effectué le 11 décembre un paiement sur nightrush sans activer aucun type de bonus ni de paris gratuits. J'ai eu de la chance et j'ai gagné plus de 7k pendant plusieurs jours.

    le 16, j'ai vu sur mon compte un message concernant les tours gratuits pour moi. Sans trop réfléchir, j’ai racheté les paris gratuits et j’ai continué à jouer. Pour le moment, mon solde était presque de 7400, en utilisant les paris gratuits, j'ai reçu 38 euros de plus. Alors j'ai continué à jouer. Au bout d'un moment, j'ai reconnu que j'avais perdu ma chance et j'ai décidé de payer 5 000 euros avant de tout perdre.

    J'ai fait la demande de retrait dans l'espoir de récupérer mon argent dans les prochains jours. Grosse surprise quelques heures plus tard, j'ai reçu l'information selon laquelle j'avais violé la règle des bonus bla bla. Ce que je voudrais donc souligner, c'est que mes gains que j'avais avant d'accepter le bonus étaient tous gratuits. A cause du ridicule 38 euros, tu veux tout prendre ? Heureux pour une explication

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Darkic1987,

    Please send me your casino username in PM inbox so that we can ask The Casino Rep to look into your account. 

    Salut Darkic1987,

    Veuillez m'envoyer votre nom d'utilisateur de casino dans la boîte de réception MP afin que nous puissions demander au représentant du casino d'examiner votre compte.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Tania,

    wrote you a PM.

    username: darkic1987

    Bonjour Tania,

    t'a écrit un MP.

    nom d'utilisateur : darkic1987

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    what i would like to point out here is also, that my mails got ignores since almost 2 days.

    Based on the T/C:

    17.4 Maximum allowed bet in Casino and Live Casino when having an active bonus is €5 per bet/spin. Larger bets or playing on games from Group D may lead to confiscation of the bonus assets, free spins and possible winnings made with bonus money.

    Input Support:

    Bob (13:01:58): You started to wager them on 2019-12-16 12:16:44 UTC time (screenshot from the whole chat existing)

    So:

    1. Bonus Assets = Bonus Money for my understanding - My winnings started fromt the 11th (Paying) and until the 16th 11 UTC i had a positive Balance of over 7K

    2. Free Spins and possible winning made with bonus Money: no new winning Made. Lost down to 5k which was my Withdraw request.

    Note that i have reported the case to the MGA will report it to the ADR and the gaming comisson in the UK too.

    Salut,

    ce que je voudrais souligner ici, c'est aussi que mes mails ont été ignorés depuis presque 2 jours.

    Basé sur les CG :

    17.4 La mise maximale autorisée au Casino et au Live Casino lorsque vous disposez d'un bonus actif est de 5 € par pari/tour. Des paris plus importants ou le fait de jouer sur des jeux du groupe D peuvent entraîner la confiscation des actifs bonus, des tours gratuits et des éventuels gains réalisés avec l'argent du bonus.

    Prise en charge de la saisie :

    Bob (13:01:58) : Vous avez commencé à les parier le 16/12/2019 à 12:16:44, heure UTC (capture d'écran de l'ensemble du chat existant)

    Donc:

    1. Actifs bonus = Argent bonus pour ma compréhension - Mes gains ont commencé à partir du 11 (payant) et jusqu'au 16 11 UTC, j'avais un solde positif de plus de 7K

    2. Tours gratuits et gains possibles réalisés avec de l'argent bonus : aucun nouveau gain réalisé. Perdu à 5k, ce qui était ma demande de retrait.

    Notez que j'ai signalé le cas à la MGA et que je le signalerai également à l'ADR et à la commission des jeux au Royaume-Uni.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Darkic1987, 

    Thank you for providing your account info. The Casino Rep has been notified. 
    Please keep an eye on this thread for the updates. 

    Salut Darkic1987,

    Merci d'avoir fourni les informations de votre compte. Le représentant du casino a été informé.
    Veuillez garder un œil sur ce fil pour les mises à jour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Darkic1987

    We have looked into the above and see that more than the max 5eur per bet/spin was placed while using the active bonus. The bet sums placed list can be found in your acc details.
    We do understand that our team has been in touch with you to explain everything.

    Should you still be unclear on this please let us know and we will have one of our team members get in touch again to run through the explanation of our terms and the 5eur max bet/spin term on an active bonus.

    Bonjour Darkic1987

    Nous avons examiné ce qui précède et avons constaté que plus de 5 euros maximum par pari/tour ont été placés lors de l'utilisation du bonus actif. La liste des sommes placées pariées se trouve dans les détails de votre compte.
    Nous comprenons que notre équipe a été en contact avec vous pour tout vous expliquer.

    Si vous n'êtes toujours pas clair à ce sujet, veuillez nous le faire savoir et nous demanderons à l'un des membres de notre équipe de vous recontacter pour vous expliquer nos conditions et les conditions de mise/tour maximum de 5 euros sur un bonus actif.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    you gave me until now 3 different reasons which I could refute. If you want I can post the chat history here. This is very unprofessional not having a proper answer for the reason and on my questions.

    I asked for a detailed explanation based on my first payin until the first bonus I reedemed. Also I want to know on which timestamp I have violated from the whole history of my plays against rule mentioned in 17.4

    You can't claim my whole money and winning before I redeemed a bonus. This is against your terms and conditions.

    17.4 says that it may lead to confiscation of the bonus assets, free spins and possible Winnings. Which of this part does allow you to confiscate my balance with real money I had before redeeming any free spin?

    please share the whole balance transactions including my value of the balance which is not visible in the account from timeframe of 11.12 until 17.12 in order to have it transparent and handover to ADR and my lawyer

    Salut,

    vous m'avez donné jusqu'à présent 3 raisons différentes que je pouvais réfuter. Si vous le souhaitez, je peux publier l'historique des discussions ici. Ce n'est pas du tout professionnel de ne pas avoir de réponse appropriée à la raison et à mes questions.

    J'ai demandé une explication détaillée basée sur mon premier paiement jusqu'au premier bonus que j'ai utilisé. Je veux également savoir sur quel horodatage j'ai violé dans tout l'historique de mes jeux contre la règle mentionnée en 17.4.

    Vous ne pouvez pas réclamer tout mon argent et mes gains avant d'avoir utilisé un bonus. Ceci est contraire à vos termes et conditions.

    17.4 indique que cela peut conduire à la confiscation des actifs bonus, des tours gratuits et des gains éventuels. Laquelle de ces parties vous permet de confisquer mon solde avec de l'argent réel que j'avais avant d'utiliser un tour gratuit ?

    veuillez partager l'intégralité des transactions du solde, y compris ma valeur du solde qui n'est pas visible dans le compte entre le 11h12 et le 17h12 afin que cela soit transparent et remis à ADR et à mon avocat

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Darick,

    Please can you send over an email with all requests and concerns to: vipmanager@nightrush.com
    and they will happily provide you with all the answers.

    Bonjour Darick,

    Veuillez envoyer un e-mail avec toutes vos demandes et préoccupations à : vipmanager@nightrush.com
    et ils se feront un plaisir de vous fournir toutes les réponses.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    first of all my name is not Darick.

    Email is send - pleae put priority on it.

    Intresting is also, that you changed the Bonus terms and condtitions by today ! 

    Salut,

    tout d'abord, je ne m'appelle pas Darick.

    L'e-mail est envoyé - veuillez lui donner la priorité.

    Il est également intéressant que vous ayez modifié les termes et conditions du bonus d'ici aujourd'hui !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    still dindnt got any reply on my mail.

    regards 

    Salut,

    Je n'ai toujours pas reçu de réponse à mon courrier.

    salutations

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Darkic1987, 

    Please have in mind that the Casino Reps / Managers usually do not work on the weekends. Please allow some time for them to follow up on your email / case. Thank you. 

    Salut Darkic1987,

    Veuillez garder à l'esprit que les représentants/gestionnaires du casino ne travaillent généralement pas le week-end. Veuillez leur accorder un certain temps pour donner suite à votre e-mail/cas. Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Another day without a reply....

    Encore une journée sans réponse....

  • Original Anglais Traduction Français

    @Darkic1987- We'll ask for an update. Keep you posted. 

    @Darkic1987- Nous demanderons une mise à jour. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Here a copy of my mail:

    Hi,

    my Name is Darko, Username: darkic1987

    as you can see in your/my history of the account, my winnings have been confiscated.
    In the meanwhile i had multiple chats with the support team in order to figure out the reason behind and find a way to sort this out.
    Unfortunately, none of the discussions led to a positive and satisfying result for me.

    The reaons have been changed multiple times which is very unprofessional and not trustful at all.
    On the fact, that you confiscated my money you should have a clear answer and giving all details, timestamps, violation + consider the terms and condtitions in place.
    This was not the case during the last days.

    Based on the first Mail recieved i have been informed, that my winnings have been confiscated due to a violation of the Terms and Conditions:

    The reason was:

    17.4 Maximum allowed bet in Casino and Live Casino when having an active bonus is €5 per bet/spin. Larger bets or playing on games from Group D may lead to confiscation of the bonus assets, free spins and possible winnings made with bonus money

    After the first discussion with the support (BOB) i have been told, that i violated against a Bonus which was awarded and started to wager on the 16.12.2019 (12:16:44 UTC)

    Bob (12:59:20): So,Darko, finally i have investigated everything, and regrettably, confiscation was fair
    Bob (12:59:35): You have mistaken yourself a bit
    Bob (12:59:42): Let clarify everything
    Bob (13:00:03): So, the maximum bet according to our Terms and conditions is 5 euro
    Darko (13:01:09): Why was it fair
    Darko (13:01:14): can oyu just answer one question for me?
    Bob (13:01:30): You have won 39,85 € from your free spins which need to be wagered 45 times
    Darko (13:01:42): ok but tell me with the money i won before the free spins
    Bob (13:01:58): You started to wager them on 2019-12-16 12:16:44 UTC time

    What i would like to point out here is, that i had a regular winning from over 7k without any Bonus Money. Based your terms and conditions Listed in 17.4 say, that larger bets led to confiscation of the bonus assets, free spins and possible winnings made with bonus money.

    Which of the part of the terms and conditions allowed you to confiscated my regular Money won between 11.12 and 16.12 i had before redeeming a Free Spin?
    Its clear written in the terms and condtions, that BONUS Assets (bonus Money) FreeSpins and posisble winnings made with the bonus money.
    After i redeemed the Free Spins, my Bonus Assets were € 39,85. This was also clearly sepperated in the Bonus Money and not marked as regular Money! I had a balance before redeeming the freespins of over € 7000.
    after redeeming the freespins i lost down to € 5000 and requested the withdraw as i recognized that i am losing.

    Later on the whole story was changed i got as a reason that i had an active Bonus when i did the deposit. That i had a remaining balance of 0,85 Cents which i had to wager 40x times

    Kai (00:10:21): Even if it's 0.85 EUR it still counts
    Darko 00:10:25): yes you claim in the whole time
    Darko (00:10:40): 0.85 x 40 = 32 euro
    Darko  (00:10:46): i am sure i reached this after the payin
    Darko (00:10:50): and didnt violate

    So, in order to have it transparent and trackable, i would kindly ask you to provide me with all Information i requested.

    1. I would like to have a Transaction file from the Payin (11.12) until you confiscated my balance (16.12)
    2. Please give me a clear answer and timestamp based on the file when and why i violated against the terms and condtitions
    3. Why did you confiscated my Balance and not only Bonus Assets, Free Spins and Winnings made with Bonus Money.
    4. Why do you have a Rule during Bonuses not allowing players to play higher bets then 5 euro?
    If you allow it in general and the stakes of a Player are always high, why is there a restriction during the "Bonus"?

    Based on my play history, you will see, that i always have high bets

    To avoid any civil dispiute i asked for an offert for an compensation without success until now.

    Please have in mind, that i will use this mail and your reply (if not satisfying) for a report to the ADR, MGA, Gaming Commssionn and my lawyer.

    Thanks for your understanding

    Voici une copie de mon courrier :

    Salut,

    je m'appelle Darko, nom d'utilisateur : darkic1987

    comme vous pouvez le constater dans votre/mon historique de compte, mes gains ont été confisqués.
    Entre-temps, j'ai eu plusieurs discussions avec l'équipe d'assistance afin de comprendre la raison et de trouver un moyen de résoudre ce problème.
    Malheureusement, aucune des discussions n’a abouti à un résultat positif et satisfaisant pour moi.

    Les raisons ont été modifiées à plusieurs reprises, ce qui est très peu professionnel et pas du tout fiable.
    Sur le fait que vous avez confisqué mon argent, vous devriez avoir une réponse claire et donner tous les détails, horodatages, violations + considérer les termes et conditions en vigueur.
    Ce n’était pas le cas ces derniers jours.

    Sur la base du premier courrier reçu, j'ai été informé que mes gains ont été confisqués en raison d'une violation des termes et conditions :

    La raison était :

    17.4 La mise maximale autorisée au Casino et au Live Casino lorsque vous disposez d'un bonus actif est de 5 € par pari/tour. Des paris plus importants ou le fait de jouer sur des jeux du groupe D peuvent entraîner la confiscation des actifs bonus, des tours gratuits et des éventuels gains réalisés avec l'argent du bonus.

    Après la première discussion avec le support (BOB), on m'a dit que j'avais violé un bonus qui avait été attribué et que j'avais commencé à parier le 16.12.2019 (12:16:44 UTC).

    Bob (12:59:20) : Alors, Darko, j'ai finalement tout enquêté et malheureusement, la confiscation était équitable
    Bob (12:59:35) : Vous vous êtes un peu trompé
    Bob (12:59:42) : Laissons tout clarifier
    Bob (13:00:03) : Donc, la mise maximale selon nos termes et conditions est de 5 euros.
    Darko (13:01:09) : Pourquoi était-ce juste
    Darko (13:01:14) : est-ce que oyu peut juste répondre à une question pour moi ?
    Bob (13:01:30) : Vous avez gagné 39,85 € grâce à vos tours gratuits qu'il faut miser 45 fois
    Darko (13:01:42) : ok mais dis-moi avec l'argent que j'ai gagné avant les tours gratuits
    Bob (13:01:58) : Vous avez commencé à les parier le 16/12/2019 à 12:16:44, heure UTC

    Ce que je voudrais souligner ici, c'est que j'ai gagné régulièrement plus de 7 000 $ sans aucun bonus. Sur la base de vos termes et conditions énumérées au point 17.4, disons que des paris plus importants ont conduit à la confiscation des actifs bonus, des tours gratuits et des gains possibles réalisés avec l'argent du bonus.

    Laquelle des parties des termes et conditions vous a permis de confisquer mon argent régulier gagné entre le 11h12 et le 16h12 que j'avais avant d'échanger un tour gratuit ?
    Il est clairement écrit dans les termes et conditions que les actifs BONUS (argent bonus) des tours gratuits et les gains possibles réalisés avec l'argent du bonus.
    Après avoir échangé les tours gratuits, mes actifs bonus s'élevaient à 39,85 €. Cela était également clairement séparé dans l'argent bonus et n'était pas marqué comme argent ordinaire ! J'avais un solde avant d'échanger les freespins de plus de 7000 €.
    après avoir utilisé les tours gratuits, j'ai perdu jusqu'à 5 000 € et j'ai demandé le retrait car j'ai reconnu que je perdais.

    Plus tard, toute l'histoire a été modifiée, comme raison pour laquelle j'avais un bonus actif lorsque j'ai effectué le dépôt. Que j'avais un solde restant de 0,85 centimes que je devais miser 40 fois

    Kai (00:10:21) : Même si c'est 0,85 EUR ça compte quand même
    Darko 00:10:25) : oui tu réclames tout le temps
    Darko (00:10:40) : 0,85 x 40 = 32 euros
    Darko (00:10:46) : je suis sûr d'avoir atteint cet objectif après le paiement
    Darko (00:10:50) : et n'a pas violé

    Donc, afin que cela soit transparent et traçable, je vous demanderais de bien vouloir me fournir toutes les informations que j'ai demandées.

    1. Je souhaite avoir un fichier de Transaction du Payin (11.12) jusqu'à ce que vous confisquiez mon solde (16.12)
    2. Veuillez me donner une réponse claire et un horodatage basé sur le fichier quand et pourquoi j'ai enfreint les termes et conditions.
    3. Pourquoi avez-vous confisqué mon solde et pas seulement les actifs bonus, les tours gratuits et les gains réalisés avec l'argent bonus.
    4. Pourquoi avez-vous une règle pendant les bonus qui ne permet pas aux joueurs de jouer des mises supérieures à 5 euros ?
    Si vous l'autorisez en général et que les enjeux d'un Joueur sont toujours élevés, pourquoi y a-t-il une restriction pendant le « Bonus » ?

    D'après mon historique de jeu, vous verrez que j'ai toujours des paris élevés

    Pour éviter tout litige civil, j'ai demandé une offre d'indemnisation sans succès jusqu'à présent.

    N'oubliez pas que j'utiliserai ce courrier et votre réponse (si elle n'est pas satisfaisante) pour un rapport à l'ADR, à la MGA, à la Gaming Commssionn et à mon avocat.

    Merci pour votre compréhension

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,

    just got the confirmation, that the confiscation was reverted and the money was booked back to my balance.

    thanks for the help!

    Salut,

    Je viens de recevoir la confirmation que la confiscation a été annulée et que l'argent a été réinscrit sur mon solde.

    Merci pour l'aide!

  • Original Anglais Traduction Français

    @Darkic1987 - Thank you for the confirmation, glad we could help. 

    @Darkic1987 - Merci pour la confirmation, heureux d'avoir pu vous aider.

  • Original Anglais Traduction Français

    I am having my winnings of $19,400NZD confiscated because i used my partner of 8 years and father of my 3 childrens skrill account to deposit... Im currently still wrapping my head around this. As my mental state has become seriously fragile upon hearing this. Ive been encouraged to make sure this is the only outcome. Thank you

    Je me fais confisquer mes gains de 19 400 NZD parce que j'ai utilisé le compte Skrill de mon partenaire depuis 8 ans et père de mes 3 enfants pour déposer... Je suis encore en train de réfléchir à cela. Car mon état mental est devenu sérieusement fragile en entendant cela. J’ai été encouragé à m’assurer que ce soit le seul résultat. Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Tess McSquizzy,

    Please note that it's not allowed to use somebody else's account for deposits. This applies to all online casinos.

    Did this happen at NightRush?

    As per NightRush Casino T&C's, paragraph 'Depositing' it is clearly stated that you must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. 

    2. The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts.

    Bonjour Tess McSquizzy,

    Veuillez noter qu'il n'est pas autorisé d'utiliser le compte de quelqu'un d'autre pour effectuer des dépôts. Cela s'applique à tous les casinos en ligne.

    Est-ce que cela s'est produit à NightRush ?

    Conformément aux conditions générales de NightRush Casino, paragraphe « Dépôt », il est clairement indiqué que vous devez effectuer des dépôts uniquement à partir d'un compte bancaire, de cartes bancaires, de portefeuilles électroniques ou d'autres méthodes de paiement enregistrées à votre propre nom.

    2. La Société n'accepte pas les paiements de tiers. Vous devez effectuer des dépôts uniquement à partir d'un compte bancaire, de cartes bancaires, de portefeuilles électroniques ou d'autres méthodes de paiement enregistrées à votre nom. Si nous déterminons lors des contrôles de sécurité que vous avez violé cette condition, vos gains seront confisqués et le dépôt initial sera restitué au propriétaire du compte de paiement. La Société n'est pas responsable des fonds perdus déposés à partir de comptes de tiers.

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    We are in a reletionship. U cannot put 2 names on skrill at a time. We share our money/assets. Just as a joint account. Skrill also only allows one bank account holder just like 1 name.  I am confused as it isnt until i want to withdraw  the winnings from the deposit of my own money that it becomes a concern. If i hadnt made a withdrawl turbico would be keeping that deposit with no concerns. How is this a problem that affects the casino if i have permission from account owner even though this time it was my money from my account that went into skrill. Its my money. I didnt borrow or steal or simply use anyone elses money either. Like i said im confused as to why its a reason if it hasnt included embezzling or stealing or fraud or whatever.  

    Nous sommes en relation. Vous ne pouvez pas mettre 2 noms sur Skrill à la fois. Nous partageons notre argent/actifs. Tout comme un compte joint. Skrill n'autorise également qu'un seul titulaire de compte bancaire, ainsi qu'un seul nom. Je suis confus car ce n’est que lorsque je veux retirer les gains du dépôt de mon propre argent que cela devient un problème. Si je n'avais pas effectué de retrait, Turico conserverait ce dépôt sans souci. En quoi est-ce un problème qui affecte le casino si j'ai l'autorisation du propriétaire du compte même si cette fois c'est mon argent de mon compte qui est allé dans Skrill. C'est mon argent. Je n’ai pas non plus emprunté, volé ou simplement utilisé l’argent de quelqu’un d’autre. Comme je l'ai dit, je ne comprends pas pourquoi c'est une raison si cela n'inclut pas le détournement de fonds, le vol, la fraude ou autre.

  • Original Anglais Traduction Français

    Also a paysafe is a third party.. U dont need to log in to a account in order to use the 16digit number..  Why would i assume then that  using the money i was paid to deposit would be grounds enough to keep my winnings from me as i was doing what u would do with a paysafe but via skrill. Would i also be denied my withdrawl if i had deposited via my partner and i joint account? 

    De plus, un paysafe est un tiers. Vous n'avez pas besoin de vous connecter à un compte pour utiliser le numéro à 16 chiffres. Pourquoi devrais-je alors supposer que l'utilisation de l'argent que j'ai été payé pour déposer serait un motif suffisant pour empêcher mes gains de moi, je faisais ce que tu ferais avec un paysafe mais via Skrill. Mon retrait me serait-il également refusé si j'avais effectué un dépôt via mon partenaire et mon compte commun ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Id also like to point out that i did not deposit with the malicious intent of deceiving the casino in anyway. Its my money. I had "permission" from account and i verified every other document that proves i am me so honestly i dont knkw how this can be treated so black and white

    Je tiens également à souligner que je n’ai en aucun cas déposé dans l’intention malveillante de tromper le casino. C'est mon argent. J'avais la "permission" du compte et j'ai vérifié tous les autres documents qui prouvent que je suis moi, si honnêtement que je ne sais pas comment cela peut être traité si noir sur blanc.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Tess McSquizzy,

    This is the rule at every casino that you must not use cards that are not in your name. I doubt there is anything we can do regarding this case. However, we notified the casino rep about your case. Let's see their comment. 

    Bonjour Tess McSquizzy,

    C'est la règle dans tous les casinos selon laquelle vous ne devez pas utiliser de cartes qui ne sont pas à votre nom. Je doute que nous puissions faire quelque chose dans cette affaire. Cependant, nous avons informé le représentant du casino de votre cas. Voyons leur commentaire.

  • Original Anglais Traduction Français

    I just cant beleive its come down to something like this. But thank you for contacting the rep even if u felt there was not really a point 

    Je n'arrive pas à croire que cela se résume à quelque chose comme ça. Mais merci d'avoir contacté le représentant même si vous pensiez que cela ne servait à rien.

  • Original Anglais Traduction Français

    Good day Tess,

    Please note that according to our brands terms and conditions deposits made need to be done from your - which is in your name - this is stated in our terms and conditions as mentioned above. The terms reads as follows:

    "The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts."

    and can be found here:https://www.nightrush.com/en/terms.

    Please note that this is an industry standard and there are rules that we as casinos need to abide by.

    When creating your account the terms and conditions were accepted and therefore need to be adhered to please.

     

    Regards

    NightRush Team

    Bonjour Tess,

    Veuillez noter que selon les termes et conditions de nos marques, les dépôts effectués doivent être effectués à partir de votre - qui est à votre nom - ceci est indiqué dans nos termes et conditions comme mentionné ci-dessus. Les termes se lisent comme suit :

    "La Société n'accepte pas les paiements de tiers. Vous devez effectuer des dépôts uniquement à partir d'un compte bancaire, de cartes bancaires, de portefeuilles électroniques ou d'autres méthodes de paiement enregistrées à votre propre nom. Si nous déterminons lors des contrôles de sécurité que vous avez violé cette Dans ce cas, vos gains seront confisqués et le dépôt initial sera restitué au propriétaire du compte de paiement. La Société n'est pas responsable des fonds perdus déposés à partir de comptes de tiers.

    et peut être trouvé ici :https://www.nightrush.com/en/terms.

    Veuillez noter qu’il s’agit d’une norme de l’industrie et qu’il existe des règles que nous, en tant que casinos, devons respecter.

    Lors de la création de votre compte, les termes et conditions ont été acceptés et doivent donc être respectés.

    Salutations

    L'équipe NightRush

Réponse rapide

Veuillez saisir votre commentaire.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Bixy
Bixy Serbia il y a environ 1 mois
16

Decode Casino - Tours gratuits exclusifs Tous les joueurs - OK pour les États-Unis ! 50 tours gratuits sur Train to Rio Grande (BGaming) Comment réclamer le bonus : Les joueurs doivent s'inscrire...
Decode Casino - Tours gratuits exclusifs

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 1 mois
210

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 2 mois
1

Casino Goat Spins Tours gratuits sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement - US OK ! Montant : 45 tours gratuits Comment réclamer le bonus : les joueurs doivent s'inscrire via notre LIEN et...
Casino Goat Spins sans dépôt