Jouer.casino

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Dernier message fait il y a environ 7 ans par MelissaN
play_casino
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  • Original Anglais Traduction Français

    Dear All,

    My name is Alexander and I'am happy to represent play.casino here, at LCB.

    If you have any feedback, questions, suggestions, or problems, feel free to contact me here.

    Looking forward to hearing from you!

     

    Chers tous,

    Je m'appelle Alexander et je suis heureux de représenter play.casino ici, au LCB.

    Si vous avez des commentaires, des questions, des suggestions ou des problèmes, n'hésitez pas à me contacter ici.

    Hâte d'avoir de vos nouvelles!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Alexander,

    Welcome to our forum! Hope you'll have a great time here with us. smiley

    Bonjour Alexandre,

    Bienvenue sur notre forum ! J'espère que vous passerez un bon moment ici avec nous. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi MelissaN!

    Thank you! Indeed, we'll have a great time here :)

     

    Salut MelissaN !

    Merci! En effet, nous allons passer un bon moment ici :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to our fantastic forum! Thanks for being available to assist our members:)

    Bienvenue sur notre fantastique forum ! Merci d'être disponible pour aider nos membres :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Melcb,

    Thank you too! Always ready to help!:)

    Melcb,

    Merci aussi ! Toujours prêt à aider ! :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Lily,

    Thanks for such a warm welcome!

    Besides, guys, don't forget you can always contact me regarding any issue. I'll be glad to hear from you all!:)

    Have a good day!

    Lis,

    Merci pour cet accueil si chaleureux !

    En plus, les gars, n'oubliez pas que vous pouvez toujours me contacter pour tout problème. Je serai heureux d'avoir de vos nouvelles ! :)

    Passe une bonne journée!

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey guys!

    Motörhead slot has been just released and already added to our games list! Rock out with your favourite artists, enjoy hilarious tunes, and win huge like a real rock star!

    It would be great to hear some reviews from you!

    And remember: we are always glad to see you at our casino!:)

    Salut les gars!

    La machine à sous Motörhead vient de sortir et déjà ajoutée à notre liste de jeux ! Jouez avec vos artistes préférés, écoutez des airs hilarants et gagnez gros comme une vraie rock star !

    Ce serait formidable d'entendre quelques avis de votre part !

    Et n'oubliez pas : nous sommes toujours heureux de vous voir dans notre casino ! :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Everyone!

    We've added the new jackpot slot by Isoftbet - Slammin 7's - to our games list! We hope that you will like it!

    Feel free to post a review!

    Wishing you good luck @ simply Play.casino!:)

    Salut tout le monde!

    Nous avons ajouté la nouvelle machine à sous à jackpot d'Isoftbet - Slammin 7's - à notre liste de jeux ! Nous espérons que cela vous plaira !

    N'hésitez pas à poster un avis !

    Je vous souhaite bonne chance @ Simply Play.casino ! :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Welcome to forum Alexander

    Bienvenue sur le forum Alexandre

  • Original Anglais Traduction Français

    maiwen63,

    Thank you!

    I hope you like our casino!:)

    maiwen63,

    Merci!

    J'espère que vous aimez notre casino ! :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Everyone!

    As you know, Netent have recently released their new game "FairyTale Legends: Red Riding Hood" and it is already available at our casino! Apart from that, just today we have added two more fresh titles: "Paranormal Activity" by Isoftbet and "Twerk" by Endorphina!

    Have you tried them? If yes, what do you think of them?

    And remember that you can always contact me here! ;)

    Take care!

    Play.casino Team

    Salut tout le monde!

    Comme vous le savez, Netent a récemment sorti son nouveau jeu "FairyTale Legends : Red Riding Hood" et il est déjà disponible sur notre casino ! En dehors de cela, nous avons ajouté aujourd'hui encore deux nouveaux titres : "Paranormal Activity" d'Isoftbet et "Twerk" d'Endorphina !

    Les avez-vous essayés ? Si oui, qu'en pensez-vous ?

    Et n'oubliez pas que vous pouvez toujours me contacter ici ! ;)

    Prends soin de toi!

    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Everyone!

    My name is Anastasia and I'am happy to represent play.casino at LCB. If you have any questions feel free to contact me here.

    Moreover I am pleased to share the good news. Now the casino has even more games.

    We have added a new provider GameArt.

    Have fun!

     

    Play.casino Team

    Salut tout le monde!

    Je m'appelle Anastasia et je suis heureuse de représenter play.casino au LCB. Si vous avez des questions, n'hésitez pas à me contacter ici.

    De plus, je suis heureux de partager la bonne nouvelle. Désormais, le casino propose encore plus de jeux.

    Nous avons ajouté un nouveau fournisseur GameArt.

    Amusez-vous!

    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi. I cant to open site....its broken?

    Salut. Je n'arrive pas à ouvrir le site... c'est cassé ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Костя Дэйк,

    The site works perfectly. Please try now from our LINK.

    Bonjour Костя Дэйк,

    Le site fonctionne parfaitement. Veuillez essayer maintenant à partir de notre LIEN.

  • Original Anglais Traduction Français

    did my first withdrawal the other and I must say I was impressed with the payout speed especially for the first withdrawal thumbs_up

    just curious about the cashback ? ;how exactly does it work and when is it paid ?

    thx

    j'ai fait mon premier retrait l'autre et je dois dire que j'ai été impressionné par la rapidité de paiement surtout pour le premier retrait thumbs_up

    juste curieux d'en savoir plus sur le cashback ? ;comment ça marche exactement et quand est-ce payé ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, Cnichas!

    We are pleased to see such review about our casino. We will continue to make an effort to improve our service.

    According to promo, cashback 10% will be credited if  your loses for last 7 day(s) should be more than  50.01 EUR, 50.01 USD.  Wager requirements - x3

    Moreover cashback is credited automatically mondays.

     

    Play.casino Team

    Salut Cnichas !

    Nous sommes heureux de voir une telle critique sur notre casino. Nous continuerons à faire des efforts pour améliorer notre service.

    Selon la promotion, un cashback de 10 % sera crédité si vos pertes au cours des 7 derniers jours doivent être supérieures à 50,01 EUR, 50,01 USD. Conditions de mise - x3

    De plus, le cashback est crédité automatiquement le lundi.

    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Everyone!

    We've added the new game by Netent - Secrets of Christmas! We hope that you will like it!

     

    Best regards,

    Play.casino Team

    Bonjour à tous!

    Nous avons ajouté le nouveau jeu de Netent - Secrets of Christmas ! Nous espérons que cela vous plaira !

    Cordialement,

    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français
    play_casino wrote:

    Hi, Cnichas!

    We are pleased to see such review about our casino. We will continue to make an effort to improve our service.

    According to promo, cashback 10% will be credited if  your loses for last 7 day(s) should be more than  50.01 EUR, 50.01 USD.  Wager requirements - x3

    Moreover cashback is credited automatically  on Mondays 

     

    Hi , I see you guys have decided to no longer reward loyal players like myself who deposits daily any loyalty , goodwill or freespin offers? Well this is what support told me via live chat , this is very depressing news for me especially as it was these perks that kept me playing with frequently, I did not take your welcome offers or 50% reloads as I'm not crazy about bonuses with high wagering requirements but I really did appreciate contacting support about a terrible play session and them throwing me 1mbtc bonus was just a nice touch, it's not a lot especially compared to a welcome or reload offer but it was for me the best player retention scheme for me out of all the other casinos I play at, now your casino for me is a clone of all the other Comercial Btc casinos lacking that special touch of relating to the player on the players level , anyway just thought I would share my two cents with you 

    play_casino a écrit :

    Salut Cnichas !

    Nous sommes heureux de voir une telle critique sur notre casino. Nous continuerons à faire des efforts pour améliorer notre service.

    Selon la promotion, un cashback de 10 % sera crédité si vos pertes au cours des 7 derniers jours doivent être supérieures à 50,01 EUR, 50,01 USD. Conditions de mise - x3

    De plus, le cashback est crédité automatiquement le lundi

    Bonjour, je vois que vous avez décidé de ne plus récompenser les joueurs fidèles comme moi qui déposent quotidiennement des offres de fidélité, de bonne volonté ou de tours gratuits ? Eh bien, c'est ce que le support m'a dit via le chat en direct, c'est une nouvelle très déprimante pour moi, d'autant plus que ce sont ces avantages qui m'ont permis de jouer fréquemment, je n'ai pas accepté vos offres de bienvenue ou vos recharges à 50 % car je ne suis pas fou des bonus. avec des conditions de mise élevées mais j'ai vraiment apprécié contacter le support au sujet d'une session de jeu épouvantable et le fait qu'ils m'aient offert un bonus de 1 Mo était juste une bonne idée, ce n'est pas beaucoup surtout par rapport à une offre de bienvenue ou de rechargement mais c'était pour moi le meilleur système de fidélisation des joueurs pour moi, parmi tous les autres casinos dans lesquels je joue, maintenant votre casino pour moi est un clone de tous les autres casinos commerciaux Btc qui manquent de cette touche spéciale de relation avec le joueur au niveau du joueur, de toute façon, je pensais juste partager mes deux cents avec toi

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cnichas,

    Unfortunately, loyalty bonuses were repealed by the decision of Management.

    By the way every Monday you can get 10% cashback and freespins will be added to your account every Friday.

     

    Best regards,

    Play.casino Team

    Bonjour Cnichas,

    Malheureusement, les primes de fidélité ont été supprimées par décision de la Direction.

    D'ailleurs, chaque lundi, vous pouvez obtenir 10 % de cashback et des tours gratuits seront ajoutés à votre compte chaque vendredi.

    Cordialement,

    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Thx for the info, also I see you guys offered no Christmas promos , and in regard to the free spins on Fridays how does one qualify for them as I have not received spins on several Friday's 

    Merci pour l'info, je vois aussi que vous n'avez proposé aucune promotion de Noël, et en ce qui concerne les tours gratuits du vendredi, comment peut-on y prétendre car je n'ai pas reçu de tours plusieurs vendredis.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello Cnichas,

    unfortunately this year we will not have a Christmas bonuses, maybe next year.

    As to Friday freespins  you must do the following conditions for getting them: min deposit values for last 4 day(s) per currency should be greater than 20.00 EUR or 0.05000000 BTC

     

    Best regards,
    Play.casino Team

    Bonjour Cnichas,

    malheureusement cette année nous n'aurons pas de primes de Noël, peut-être l'année prochaine.

    En ce qui concerne les tours gratuits du vendredi, vous devez remplir les conditions suivantes pour les obtenir : les valeurs de dépôt minimales des 4 derniers jours par devise doivent être supérieures à 20,00 EUR ou 0,05000000 BTC.

    Cordialement,
    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Thx for clarifying that , I don't understand it though you guys have opened two new casinos in the last two months maybe more , why not just make 1 awesome Casino!  Videoslots Casino is a great example of a casino that's doing everything right in the eyes of the players anyway , instead of opening average casinos That are identical to each other besides having different   names ?  

    Just a suggestion cool

    Merci d'avoir clarifié cela, je ne comprends pas, même si vous avez ouvert deux nouveaux casinos au cours des deux derniers mois, peut-être plus, pourquoi ne pas simplement créer un casino génial ! Videoslots Casino est un excellent exemple de casino qui fait de toute façon tout ce qu'il faut aux yeux des joueurs, au lieu d'ouvrir des casinos moyens qui sont identiques les uns aux autres en plus d'avoir des noms différents ?

    Juste une suggestion cool

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, my name is Sergey. I'm contacting you on regard of Play.casino's recent actions towards me. My account name at Play.casino is spravedlivyj. I registered at Play.casino in December 2016. Played from time to time - both slots and roulette. Mostly roulette recently. Wasn't lucky at first. I was even pronounced a VIP player. Then I hit a win of approximately $11k playing roulette (paid out). But when I got the second big win of $11700 in a week or so (again, playing only roulette, no bonuses or stuff like that) and ordered a cashout, I was told that there is an investigation on my account. Casino staff promised to give me a call. But they did not. In a few days my account was blocked with all of the last win amount still there. The only comment that comes from casino support is that I was a fraud and the decision to block my account is final.
    That seems like either a big mistake or an extremely rogue behavior on their side. I kindly ask you to review this case.
    Thank you.

    Bonjour, je m'appelle Sergey. Je vous contacte au sujet des récentes actions de Play.casino à mon égard. Mon nom de compte sur Play.casino est spravedlivyj. Je me suis inscrit sur Play.casino en décembre 2016. J'ai joué de temps en temps - aux machines à sous et à la roulette. Surtout la roulette récemment. Je n'ai pas eu de chance au début. J'ai même été déclaré joueur VIP. Ensuite, j'ai remporté un gain d'environ 11 000 $ en jouant à la roulette (payé). Mais lorsque j'ai remporté le deuxième gros gain de 11 700 $ en une semaine environ (encore une fois, en jouant uniquement à la roulette, sans bonus ou trucs du genre) et que j'ai ordonné un retrait, on m'a dit qu'il y avait une enquête sur mon compte. Le personnel du casino a promis de m'appeler. Mais ils ne l’ont pas fait. Au bout de quelques jours, mon compte a été bloqué et la totalité du dernier montant gagné était toujours là. Le seul commentaire qui vient du support du casino est que j'étais un fraudeur et que la décision de bloquer mon compte est définitive.
    Cela semble être soit une grosse erreur, soit un comportement extrêmement voyou de leur part. Je vous demande gentiment de revoir ce cas.
    Merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Sergey,

    Your username and the complaint have been sent to the casino. We are waiting for their reply from them. Let you know once we get the info. 

    Salut Sergey,

    Votre nom d'utilisateur et la plainte ont été envoyés au casino. Nous attendons leur réponse de leur part. Je vous le dirai une fois que nous aurons l'information.

  • Original Anglais Traduction Français

    We finally got an info from the casino. They are still looking into it. Hope we had the info soon. We keep you posted.

    Nous avons finalement reçu une information du casino. Ils étudient toujours la question. J'espère que nous aurons bientôt l'information. Nous vous tenons au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Spravedlivyj,

    according to your complaint, we are pursuing an investigation. As soon we have news you will be informed via Email. 



    Best regards,
    Play.casino Team


    Bonjour Spravedlivyj,

    selon votre plainte, nous poursuivons une enquête. Dès que nous aurons des nouvelles, vous serez informé par e-mail.



    Cordialement,
    L'équipe Play.casino


  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Alexander,

    my nickname at play.casino is fizzl. I have a problem.

    I received bonus offer, I made deposit, played only slot game within allowed limits, met wager requirements and then I made withdrawal of 3100€.

    After few days I checked my account and found out that it was disabled. I did not receive any notice about this. I went to live chat, they did not provide me any detailed informations they only copied this from their terms and said my account is disabled due to following reasons :

    • participating in any type of collusion with other players
    • development of strategies aimed at gaining of unfair winnings
    • fraudulent actions against other online casinos or payment providers
    • charge back transactions with a credit card or denial of some payments made
    • creating two or more accounts
    • other types of cheating

    Six different accusations, all false. When somebody accuse you of something like this I would like to know where did they get such idea. I sent email as well, I got reply with the same copy/paste accusations. Nothing explained, nothing in detail. It seemed like an automated message without any name signed at the end (Play Casino Support Team! signature).

    I made withdrawal and it looks that someone would not like to pay this amount instead I was accused with 6 different charges, all false. In my defense I am here to prove you wrong and I would like to have decent conversation with you about this, because I believe someone at play.casino made mistake. I did nothing wrong and all these accusations are false. I believe play.casino owe me 3100€ and I believe I should receive this money. Please respond.

    Bonjour Alexandre,

    mon surnom sur play.casino est fizzl. J'ai un problème.

    J'ai reçu une offre de bonus, j'ai effectué un dépôt, j'ai joué uniquement aux machines à sous dans les limites autorisées, j'ai satisfait aux conditions de mise, puis j'ai effectué un retrait de 3 100 €.

    Après quelques jours, j'ai vérifié mon compte et découvert qu'il était désactivé. Je n'ai reçu aucune notification à ce sujet. Je suis allé sur le chat en direct, ils ne m'ont fourni aucune information détaillée, ils ont seulement copié cela de leurs conditions et ont dit que mon compte était désactivé pour les raisons suivantes :

    • participer à tout type de collusion avec d'autres joueurs
    • développement de stratégies visant à obtenir des gains injustes
    • actions frauduleuses contre d'autres casinos en ligne ou fournisseurs de paiement
    • rétrofacturation des transactions avec une carte de crédit ou refus de certains paiements effectués
    • création de deux comptes ou plus
    • d'autres types de tricherie

    Six accusations différentes, toutes fausses. Quand quelqu'un vous accuse de quelque chose comme ça, j'aimerais savoir d'où lui vient cette idée. J'ai également envoyé un e-mail, j'ai reçu une réponse avec les mêmes accusations de copier/coller. Rien d'expliqué, rien de détaillé. Cela ressemblait à un message automatisé sans aucun nom signé à la fin (signature de l'équipe d'assistance de Play Casino !).

    J'ai effectué un retrait et il semble que quelqu'un ne voudrait pas payer ce montant. Au lieu de cela, j'ai été accusé de 6 accusations différentes, toutes fausses. Pour ma défense, je suis ici pour vous prouver que vous avez tort et j'aimerais avoir une conversation décente avec vous à ce sujet, car je pense que quelqu'un chez play.casino a fait une erreur. Je n'ai rien fait de mal et toutes ces accusations sont fausses. Je pense que play.casino me doit 3 100 € et je pense que je devrais recevoir cet argent. Répond s'il te plait.

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Mrjohan,

    your account has been closed because of breach the rules of casino. 
    There is such point:

    Abusing of the promotion means:

    - Making max allowed bets on high variance games in order to increase balance

    - Decreasing stake after big hit and switching to low variance game

    - Making deposits with only bonus promotions without free cash deposits

    - Customer bonus ratio (deposits : bonuses) is more than 50%.



    Best regards,
    Play.casino Team

    Cher Mrjohan,

    votre compte a été fermé en raison d'une violation des règles du casino.
    Il y a un tel point :

    Abuser de la promotion signifie :

    - Faire des paris maximum autorisés sur les jeux à forte variance afin d'augmenter l'équilibre

    - Diminution de la mise après un gros succès et passage à un jeu à faible variance

    - Effectuer des dépôts avec uniquement des promotions de bonus sans dépôts en espèces gratuits

    - Le ratio de bonus client (dépôts : bonus) est supérieur à 50%.



    Cordialement,
    L'équipe Play.casino

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok, so this is new to me. First I am accused of 6 different things which were not true and now you came up with this? 

    You offered me a bonus! You sent me an email. I made deposit. I played one slot game with same stake within allowed limits, I did not decrease it. I followed your rules. And now when I won something you closed my account and your explanation is this? 

    Why are you offering bonuses? If you offer a bonus, you should be fair and pay if there are any winnings. Otherwise do not offer any bonuses, because you are only misleading players.

    What you are doing is not fair. I do not agree with you. You simply mislead your players. I believe this withdrawal should be processed.

    Ok, donc c'est nouveau pour moi. D’abord, je suis accusé de 6 choses différentes qui n’étaient pas vraies et maintenant c’est vous qui avez trouvé ça ?

    Vous m'avez offert un bonus ! Vous m'avez envoyé un e-mail. J'ai effectué un dépôt. J'ai joué à une machine à sous avec la même mise dans les limites autorisées, je ne l'ai pas diminuée. J'ai suivi vos règles. Et maintenant, quand j'ai gagné quelque chose, vous avez fermé mon compte et votre explication est la suivante ?

    Pourquoi proposez-vous des bonus ? Si vous offrez un bonus, vous devez être juste et payer s'il y a des gains. Sinon, n’offrez aucun bonus, car vous ne faites qu’induire les joueurs en erreur.

    Ce que vous faites n'est pas juste. Je ne suis pas d'accord avec toi. Vous induisez simplement vos joueurs en erreur. Je pense que ce retrait devrait être traité.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Player,

    During the investigation into your player`s account we found out that you have taken casino offers for the purposes of abusing the promotion to gain unfair winnings.


    «If a customer or group of customers are suspected to have taken casino offers for the purposes of abusing the promotion, the casino reserves the right to void the bonus and any winnings.


    Abusing of the promotion means:


    - Making max allowed bets on high variance games in order to increase balance
    - Decreasing stake after big hit and switching to low variance game
    - Making deposits with only bonus promotions without free cash deposits
    - Customer bonus ratio (deposits : bonuses) is more than 50%».

    In light of these terms breaching, your account was closed and the win confiscated. The decision is ultimate.


    You can familiarize yourself with our Terms and Conditions more specifically if follow this link:


    https://play.casino/terms-and-conditions

    Best Regards,
    Play.Casino Team 

    Cher Joueur,

    Au cours de l'enquête sur votre compte joueur, nous avons découvert que vous aviez accepté les offres du casino dans le but d'abuser de la promotion pour obtenir des gains injustes.


    «Si un client ou un groupe de clients est soupçonné d'avoir accepté les offres du casino dans le but d'abuser de la promotion, le casino se réserve le droit d'annuler le bonus et tout gain.


    Abuser de la promotion signifie :


    - Faire des paris maximum autorisés sur les jeux à forte variance afin d'augmenter l'équilibre
    - Diminution de la mise après un gros succès et passage à un jeu à faible variance
    - Effectuer des dépôts avec uniquement des promotions de bonus sans dépôts en espèces gratuits
    - Le taux de bonus client (dépôts : bonus) est supérieur à 50%».

    Compte tenu de la violation de ces conditions, votre compte a été fermé et le gain confisqué. La décision est ultime.


    Vous pouvez vous familiariser plus spécifiquement avec nos Conditions générales en suivant ce lien :


    https://play.casino/terms-and-conditions

    Cordialement,
    L'équipe Play.Casino

  • Original Anglais Traduction Français

     HI !   play.casino  administration is too hard with me !   my username is   :  MAXXQCGOLDXX@outlook.com  and my name maxime g  .  

    yesterday !  i WIN ! YEAaah !  and today ....i got my account verified all seem good to me at this point .. 
    today !  Yeah i hope i got paid !  in my skrill  account like supposed ! ...  but sadlly @!

    I cannot login at the website !  ''  My account is Disable ''   

    i spoke to livve chat said he can'T help me ...just fill the form to contact support !   he said :  the decision come from the administration  .  O.k great i said !  waw i cannot beleve  what happening here ! 

    help me Re-activate my account please ...  

    and they said i broke the terms of this casino . : it'S about a Duplicated account  at the email adresse  nasty_max@hotmail.com  .... i opened   2 years ago !  and i was NEVER  NEVER DEPOSITED WHIT IT !
    never !    and  last week .. i kindly asked to support member live-chat , to  CLOSE and disable this account !  he sais     SUPPORT  MEMBER 2 : DOne ! you are good to go .   ME :  i can create another new one with deposit and withdrawal with no-problem for sure ?  SUPPORT MEMBER 2 : yeah go ahead . 

    i would like to explain this to the administration of this casino ...but it'S too hard to contact this departement  from me !  that WHY . i WRITE THIS . HERE  In this forum  for helping me out with this  matter !

    SALUT ! L'administration de play.casino est trop dure avec moi ! mon nom d'utilisateur est : MAXXQCGOLDXX@outlook.com et mon nom maxime g .

    hier ! je gagne ! OUIaah ! et aujourd'hui ... j'ai fait vérifier mon compte, tout me semble bien à ce stade ..
    aujourd'hui ! Ouais, j'espère avoir été payé ! dans mon compte Skrill comme supposé ! ... mais malheureusement @ !

    Je n'arrive pas à me connecter sur le site ! ''Mon compte est désactivé''

    J'ai parlé à Live Chat et m'a dit qu'il ne pouvait pas m'aider... Remplissez simplement le formulaire pour contacter le support ! il a dit : la décision vient de l'administration. Ok super j'ai dit ! wow, je n'arrive pas à croire ce qui se passe ici !

    aidez-moi à réactiver mon compte s'il vous plaît...

    et ils ont dit que j'avais enfreint les conditions de ce casino. : il s'agit d'un compte dupliqué à l'adresse email nasty_max@hotmail.com .... j'ai ouvert il y a 2 ans ! et je n'ai JAMAIS été DÉPOSÉ AVEC CELA !
    jamais ! et la semaine dernière .. j'ai gentiment demandé de soutenir le chat en direct des membres, de FERMER et de désactiver ce compte ! il dit MEMBRE DE SUPPORT 2 : C'est fait ! tu es prêt . MOI : je peux en créer un autre avec dépôt et retrait sans problème, c'est sûr ? MEMBRE DE SOUTIEN 2 : ouais, allez-y.

    je voudrais expliquer cela à l'administration de ce casino...mais c'est trop difficile de contacter ce service de ma part ! c'est POURQUOI. j'écris ceci. ICI Dans ce forum pour m'avoir aidé avec cette affaire !

  • Original Anglais Traduction Français

    https://1drv.ms/o/s!AruruwP6C7McbfswDGzoZJcBGEc

    https://1drv.ms/o/s!AruruwP6C7McbfswDGzoZJcBGEc

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that maxxqcgoldxx.

    Your username and message have been forwarded to the casino rep. Let's wait and see what they are going to say. 

    Désolé d'entendre ça maxxqcgoldxx.

    Votre nom d'utilisateur et votre message ont été transmis au représentant du casino. Attendons de voir ce qu'ils vont dire.

  • Original Anglais Traduction Français

    i hope  with help from LCB'S  ...i just hoping the casino will answer  us about all this it'S hard to  eat  this !  big win ! and after alll clean....i see my account disable  ...i think it'S not very very fair and honest from this casino !   the other account was supposed to be closed  ...and deleted  but that seem not to be the case in the reallity 

    j'espère qu'avec l'aide de LCB'S... j'espère juste que le casino nous répondra à propos de tout ça, c'est dur de manger ça ! grande victoire ! et après tout, je suis propre... je vois mon compte désactivé... je pense que ce n'est pas très juste et honnête de la part de ce casino ! l'autre compte était censé être fermé...et supprimé mais cela ne semble pas être le cas en réalité

  • Original Anglais Traduction Français
    play_casino wrote:

    Dear Player,

    During the investigation into your player`s account we found out that you have taken casino offers for the purposes of abusing the promotion to gain unfair winnings.


    «If a customer or group of customers are suspected to have taken casino offers for the purposes of abusing the promotion, the casino reserves the right to void the bonus and any winnings.


    Abusing of the promotion means:


    - Making max allowed bets on high variance games in order to increase balance
    - Decreasing stake after big hit and switching to low variance game
    - Making deposits with only bonus promotions without free cash deposits
    - Customer bonus ratio (deposits : bonuses) is more than 50%».

    In light of these terms breaching, your account was closed and the win confiscated. The decision is ultimate.


    You can familiarize yourself with our Terms and Conditions more specifically if follow this link:


    https://play.casino/terms-and-conditions

    Best Regards,
    Play.Casino Team 

    answer why u deleted disable me 
    play_casino a écrit :

    Cher Joueur,

    Au cours de l'enquête sur votre compte joueur, nous avons découvert que vous aviez accepté les offres du casino dans le but d'abuser de la promotion pour obtenir des gains injustes.


    «Si un client ou un groupe de clients est soupçonné d'avoir accepté les offres du casino dans le but d'abuser de la promotion, le casino se réserve le droit d'annuler le bonus et tout gain.


    Abuser de la promotion signifie :


    - Faire des paris maximum autorisés sur les jeux à forte variance afin d'augmenter l'équilibre
    - Diminution de la mise après un gros succès et passage à un jeu à faible variance
    - Effectuer des dépôts avec uniquement des promotions de bonus sans dépôts en espèces gratuits
    - Le taux de bonus client (dépôts : bonus) est supérieur à 50%».

    Compte tenu de la violation de ces conditions, votre compte a été fermé et le gain confisqué. La décision est ultime.


    Vous pouvez vous familiariser plus spécifiquement avec nos Conditions générales en suivant ce lien :


    https://play.casino/terms-and-conditions

    Cordialement,
    L'équipe Play.Casino

    réponds pourquoi tu as supprimé, désactive-moi
  • Original Anglais Traduction Français

    I see. We are waiting for the casino rep's reply. Hope we'll get it soon here. 

    Je vois. Nous attendons la réponse du représentant du casino. J'espère que nous l'aurons bientôt ici.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Player,

    It is clearly stated in our Terms and Conditions that creating more than one account in strictly forbidden. 

    Here`s the link to our Terms and Conditions:
    https://play.casino/terms-and-conditions

    In case such accounts are found casino reserves the right to terminate them and withhold the win.

    The decision is ultimatre.

    Best Regards,
    Play.Casino Team


    Cher Joueur,

    Il est clairement indiqué dans nos Conditions Générales qu'il est strictement interdit de créer plus d'un compte.

    Voici le lien vers nos conditions générales :
    https://play.casino/terms-and-conditions

    Si de tels comptes sont découverts, le casino se réserve le droit de les résilier et de refuser le gain.

    La décision est ultimatre.

    Cordialement,
    L'équipe Play.Casino


  • Original Anglais Traduction Français

    Dear play_casino Team,

    play_casino wrote:

    Abusing of the promotion means:
    - Making max allowed bets on high variance games in order to increase balance
    - Decreasing stake after big hit and switching to low variance game
    - Making deposits with only bonus promotions without free cash deposits
    - Customer bonus ratio (deposits : bonuses) is more than 50%».

    some of these T&C's are predatory and we strongly urge you to change them.

    - both recreational and advantage player gonna try increase their balance, thats the whole point of gambling .

    - players change their bet size all the time, as well as change the games they play. And wehter they are advantage or recreational player a common logic implies to switch to low varience games after a big win. Granted some are smarter than others, but its fully legitimate to be in such position.

    Making deposits with only bonus promotions without free cash deposits - Not a fair rule. If you so fear bonus abuse then don't offer bonuses .

    - which player is going to monitor deposit/bonus ration ? No one is going to do this.


    Being an advantage player is not illegal, and trying to take an advantage of a bonus promotion is fully legit. We all want to win.

     

     

     

    Chère équipe play_casino,

    play_casino a écrit :

    Abuser de la promotion signifie :
    - Faire des paris maximum autorisés sur les jeux à forte variance afin d'augmenter l'équilibre
    - Diminution de la mise après un gros succès et passage à un jeu à faible variance
    - Effectuer des dépôts avec uniquement des promotions de bonus sans dépôts en espèces gratuits
    - Le taux de bonus client (dépôts : bonus) est supérieur à 50%».

    certaines de ces conditions générales sont prédatrices et nous vous invitons vivement à les modifier.

    - Les joueurs récréatifs et avantageux vont essayer d'augmenter leur équilibre, c'est tout l'intérêt du jeu.

    - les joueurs changent constamment le montant de leur mise, ainsi que les jeux auxquels ils jouent. Et qu'il s'agisse d'un joueur avantageux ou récréatif, une logique commune implique de passer aux jeux à faible variance après une grosse victoire. Certes, certains sont plus intelligents que d’autres, mais il est tout à fait légitime d’être dans une telle position.

    - Effectuer des dépôts avec uniquement des promotions de bonus sans dépôts en espèces gratuits - Ce n'est pas une règle équitable. Si vous craignez tellement les abus de bonus, n'offrez pas de bonus.

    - quel joueur va surveiller la ration dépôt/bonus ? Personne ne fera ça.


    Être un joueur avantageux n’est pas illégal, et essayer de profiter d’une promotion bonus est tout à fait légitime. Nous voulons tous gagner.

  • Original Anglais Traduction Français

    thanks to take my charge again  play_Casino .. but they dont seem to change the terms of their casino !   

    i really appreciated to get  hear  from play_Casino and everyone on LCB's forum !  if i got trouble i know where i need to  go to  get some back-up now !! 

    have a good day lcb user'S  goood  luck ...

    merci de reprendre ma charge play_Casino .. mais ils ne semblent pas changer les termes de leur casino !

    J'ai vraiment apprécié d'avoir des nouvelles de play_Casino et de tout le monde sur le forum de LCB ! si j'ai des problèmes, je sais où je dois aller pour obtenir du renfort maintenant !!

    bonne journée, bonne chance aux utilisateurs de lcb...

  • Original Anglais Traduction Français

    Username: sportnbetting I just got confiscated 16000€ from winning on slots. After my huge win my payment was pending 2 days and in the meanwhile i was looking on AG and on here is Saw that all people who won a huge amount got its winnings confiscated during to multiple accounts or bonus abuse.. but i didnt open multiple accounts or use any bonus.. and i couldnt really be happy over my winning because i new that i was the next in the queue to get my fairly won money confiscated.. so i was thinking " what reason are they going to provide me?" And boom today i got the mail: Denmark is a restricted country.. They simply changed the terms over the night while my withdrawals was pending .. before they were only restricting Spain and France.. and after i won 16000€ they now included Denmark. The funny thing is that i had already made 3 withdrawals before ( always small amounts ) but now they suddenly cant effort to pay my winnings.. this is so rude and a clear SCAM casino! This group own several casinos ( marscasino, queensspin, bitstarz, betchan, betchain and Betstreak ) all of the other casinos ONLY restrict France and Spain.. LIKE Playcasino had before they changed their terms during to my win. I have screenshots of everything and they just cheated me of a huge life changing money! I am going to write to the slot provider where i got my win and tell them the story AND what they didnt know is that Im also a huge affiliate with several of international sites and Im going to warn everybody about this massive scam.

    Nom d'utilisateur : sportnbetting Je viens de me faire confisquer 16 000 € pour avoir gagné sur les machines à sous. Après mon énorme gain, mon paiement était en attente 2 jours et entre-temps je cherchais sur AG et voici J'ai vu que toutes les personnes qui ont gagné une somme énorme se sont vu confisquer leurs gains lors de plusieurs comptes ou d'un abus de bonus.. mais je n'en ai pas ouvert plusieurs comptes ou utiliser un bonus... et je ne pouvais pas vraiment être heureux de mon gain parce que je savais que j'étais le prochain dans la file d'attente pour que mon argent assez gagné soit confisqué... alors je pensais "quelle raison vont-ils me donner ?" " Et boum aujourd'hui j'ai reçu le mail : le Danemark est un pays restreint.. Ils ont simplement changé les conditions dans la nuit alors que mes retraits étaient en attente.. avant ils ne limitaient que l'Espagne et la France.. et après avoir gagné 16000€, ils incluaient désormais le Danemark . Le plus drôle, c'est que j'avais déjà effectué 3 retraits auparavant (toujours de petits montants) mais maintenant ils ne peuvent plus faire d'effort pour payer mes gains... c'est tellement impoli et c'est clairement un casino d'arnaque ! Ce groupe possède plusieurs casinos (marscasino, queensspin, bitstarz, betchan, betchain et Betstreak), tous les autres casinos restreignent UNIQUEMENT la France et l'Espagne. COMME Playcasino l'avait fait avant de changer leurs conditions lors de ma victoire. J'ai des captures d'écran de tout et ils m'ont juste trompé d'une énorme somme d'argent qui a changé ma vie ! Je vais écrire au fournisseur de machines à sous où j'ai obtenu mon gain et leur raconter l'histoire ET ce qu'ils ne savaient pas, c'est que je suis également un énorme affilié avec plusieurs sites internationaux et je vais avertir tout le monde de cette arnaque massive.

    3.7/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry to hear that. We're going to notify the casino rep and ask for the explanation. Keep you posted. 

    Désolé d'entendre ça. Nous allons informer le représentant du casino et lui demander des explications. Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear player, We returned the win to your account. Weekly Cash out limit is  €5 000. Your account will be closed when you withdraw the whole sum as players form Denmark are not accepted. Sorry for any inconveniences caused.

    Cher joueur, Nous avons reversé le gain sur votre compte. La limite de retrait hebdomadaire est de 5 000 €. Votre compte sera fermé lorsque vous retirerez la totalité de la somme, car les joueurs du Danemark ne sont pas acceptés. Désolé pour les inconvénients causés.

  • Original Anglais Traduction Français

    I still cant do it.. as my account is disabled and support dont want to open it! 

    Je n'arrive toujours pas à le faire... car mon compte est désactivé et le support ne veut pas l'ouvrir !

  • Original Anglais Traduction Français
    sportnbetting wrote:

    I still cant do it.. as my account is disabled and support dont want to open it!

    Alena informed us the issue was resolved and you successfully withdrew your money. Could you please confirm it? 

    sportnbetting a écrit :

    Je n'arrive toujours pas à le faire... car mon compte est désactivé et le support ne veut pas l'ouvrir !

    Alena nous a informé que le problème avait été résolu et que vous aviez réussi à retirer votre argent. Pourriez-vous s'il vous plaît le confirmer ?

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