Hi Folks!
My name is Andrea and I'm the official representative for the newest Sugar Casino.
I'm available to assist and walk you through the sweetest online casino on the planet.
At Sugar Casino we really want to hear from you so any questions, suggestions or feedback are more than welcome.
Have a great time everyone!
Andrea
Sujet d'assistance et de plaintes de Sugar Casino
- Créé par
- SugarCasino
- Représentant du casino 3
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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1 404il y a environ 2 mois
Veuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
-
- Créé par
- SugarCasino
- à Sep 30, 15, 08:25:30 AM
- Représentant du casino 3
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parSalut les gens!
Je m'appelle Andrea et je suis le représentant officiel du tout nouveau Sugar Casino .
Je suis disponible pour vous aider et vous guider à travers le casino en ligne le plus agréable de la planète.
Chez Sugar Casino, nous voulons vraiment avoir de vos nouvelles, donc toutes les questions, suggestions ou commentaires sont plus que bienvenus.
Passez tous un bon moment !
Andréa2.6/ 5
-
- Répondu par
- Emma.lcb
- à Sep 30, 15, 10:24:00 AM
- Hero Member 950
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Welcome aboard Andrea, we are happy to have you here
Bienvenue à bord d'Andrea, nous sommes heureux de vous avoir ici
-
- Répondu par
- 2fast4u
- à Sep 30, 15, 10:39:33 AM
- Hero Member 807
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
-
- Répondu par
- Anchi
- à Sep 30, 15, 10:41:37 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
-
- Répondu par
- SugarCasino
- à Sep 30, 15, 12:50:49 PM
- Représentant du casino 3
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Thank you all for the warm Welcome!
Merci à tous pour l'accueil chaleureux!
-
- Répondu par
- maiwen63
- à Sep 30, 15, 01:18:31 PM
- Super Hero 2339
- actif la dernière fois il y a environ 18 minutes
Welcome to the forum Andrea, I hope you have a good time
Bienvenue sur le forum Andrea, j'espère que vous passerez un bon moment
-
- Répondu par
- edi.tanasescu
- à Sep 30, 15, 01:48:03 PM
- Sr. Member 417
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Welcome to the LCB forum Andrea ,have a great time.
Bienvenue sur le forum LCB Andrea, passez un bon moment.
-
- Répondu par
- Gambinobit
- à Sep 30, 15, 02:27:47 PM
- Hero Member 713
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Welcome Andrea hope you have a great time here
Bienvenue Andrea, j'espère que vous passerez un bon moment ici
-
- Répondu par
- Melcb
- à Sep 30, 15, 06:48:14 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 12 jours
Welcome to the best forum ever! Thanks for being here to assist our wonderful members:)
Bienvenue sur le meilleur forum de tous les temps ! Merci d'être ici pour aider nos merveilleux membres :)
-
- Répondu par
- ovaaal
- à Oct 04, 17, 09:55:49 AM
- Full Member 102
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
why did the casino cease to work today?
pourquoi le casino a-t-il cessé de fonctionner aujourd'hui ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Oct 04, 17, 02:59:46 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
As far as I see the casino website works fine. Did you try to log in/ register? Did you get any emails from them?
D'après ce que je vois, le site Web du casino fonctionne bien. Avez-vous essayé de vous connecter/de vous inscrire ? Avez-vous reçu des emails de leur part ?
-
- Répondu par
- ovaaal
- à Oct 04, 17, 03:13:28 PM
- Full Member 102
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
I have been registered there for a long time and made deposits and withdrawl
Now, when I try to go to the site, written:
"Sorry
You are not allowed to play from your jurisdiction."Yesterday everything worked fine.
I tried to come from ip (hotspot shield in browser) German, English, Singaporean, Russian, Swedish. nothing came of it.
they are related to wegowin.com - there is the same problem, they write the same. but there I have withdrawl is 200 euros.J'y suis inscrit depuis longtemps et j'ai effectué des dépôts et des retraits
Maintenant, quand j'essaye d'aller sur le site, j'écris :
"Désolé
Vous n'êtes pas autorisé à jouer depuis votre juridiction."Hier, tout a bien fonctionné.
J'ai essayé de venir d'IP (hotspot Shield dans le navigateur) allemand, anglais, singapourien, russe, suédois. rien n’en est sorti.
ils sont liés à wegowin.com - il y a le même problème, ils écrivent la même chose. mais là j'ai un retrait soit 200 euros. -
- Répondu par
- MelissaN
- à Oct 04, 17, 03:25:27 PM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
I see. Okay, we'll get in touch with them and ask if they have changed the restricted countries recently.Please also provide me with your casino username we can ask if there is an issue with your account.
Je vois. D'accord, nous prendrons contact avec eux et leur demanderons s'ils ont récemment modifié les pays restreints. Veuillez également me fournir votre nom d'utilisateur de casino, nous pourrons vous demander s'il y a un problème avec votre compte.
-
- Répondu par
- ovaaal
- à Oct 04, 17, 03:28:33 PM
- Full Member 102
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
thanks, send that in p.m.
merci, envoie ça en MP
-
- Répondu par
- ovaaal
- à Oct 05, 17, 05:24:12 AM
- Full Member 102
- actif la dernière fois il y a environ 1 jour
money received. but go to the site does not come out: (
argent reçu. mais aller sur le site ne sort pas :(
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Oct 05, 17, 06:16:41 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
That's great!
We emailed the casino as soon as we got some news, we'll let you know.
C'est super!
Nous avons envoyé un e-mail au casino dès que nous avons reçu des nouvelles, nous vous le ferons savoir.
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 15, 22, 08:57:18 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,sugarcasino the worst casino on the market made a payout of 200€ now they ask me for a copy of my visa card which has already expired for 6 months luckily i still have it.let's see what happens now.
Salut, sugarcasino le pire casino du marché a fait un gain de 200€ maintenant ils me demandent une copie de ma carte visa qui a déjà expiré depuis 6 mois heureusement je l'ai toujours. voyons ce qui se passe maintenant.
-
- Répondu par
- Anchi
- à Oct 16, 22, 02:16:09 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Hello sigi,
Each document must be valid.
Can you please send us your Casino username via private message, so that we can get in touch with Casino Representative.
Bonjour Sigi,
Chaque document doit être valide.
Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé , afin que nous puissions contacter le représentant du casino.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 18, 22, 03:16:15 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi sigi,
We are still waiting for your account details to be able to help you. Please PM me so we can reach out to Casino Representative.
Salut Sigi ,
Nous attendons toujours les détails de votre compte pour pouvoir vous aider. S'il vous plaît envoyez-moi un MP afin que nous puissions contacter le représentant du casino.
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 18, 22, 03:54:44 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,why is not get the whithdrawl. I whithdrawl 200 Euro to neteller. the money still there.i send Prof of adresse bankstattment.why tis tak so long.account sigi
Salut, pourquoi ne pas obtenir le whithdrawl ? Je retire 200 euros à Neteller. l'argent est toujours là. J'envoie au professeur l'adresse bankstattment. pourquoi cela prend si longtemps. compte sigi
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 18, 22, 04:13:39 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi sigi,
Thank you for sharing your login details with us. We will contact Casino Representative in order to resolve this issue. Keep you posted.Salut Sigi ,
Merci de partager vos informations de connexion avec nous. Nous contacterons le représentant du casino afin de résoudre ce problème. Vous tenir au courant. -
- Répondu par
- Berks
- à Oct 18, 22, 05:01:30 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hi sigi,
Casino Representative get back to us, and this is what he said:
"I've gone through this player's account. The player's account verification is under progress, the player has to provide the payment method of the following credit card (458514******2946) in order to complete the verification process.
The player has already received a link for the same on 14.10.2022 at 18:02CET! Please inform the player to upload the requested documents as quickly as possible."Salut Sigi ,
Le représentant du casino nous répond et voici ce qu'il a dit :" J'ai parcouru le compte de ce joueur. La vérification du compte du joueur est en cours, le joueur doit fournir le mode de paiement de la carte de crédit suivante (458514******2946) afin de terminer le processus de vérification.
Le joueur a déjà reçu un lien pour le même le 14.10.2022 à 18h02 CET ! Merci d'informer le joueur de télécharger les documents demandés le plus rapidement possible." -
- Répondu par
- sigi
- à Oct 19, 22, 04:10:47 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,The link ist no open,the wrote.
Hello Zygmunt,
Thanks for your email,
I have requested a new link for you. Soon you should receive it.
Please do not hesitate to contact us via email 24/7 or via live chat active everyday from 10h00 until 23h00 CET if you need any further assistance!
Best regards,
Sugar Casino
Salut, le lien n'est pas ouvert, a-t-il écrit.
Bonjour Zygmunt,
Merci pour ton mail,
J'ai demandé un nouveau lien pour vous. Bientôt, vous devriez le recevoir.
N'hésitez pas à nous contacter par e-mail 24h/24 et 7j/7 ou via le chat en direct actif tous les jours de 10h00 à 23h00 CET si vous avez besoin d'aide supplémentaire !
Cordialement,
Casino de sucre
2.6/ 5
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 20, 22, 01:32:11 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
- Replied by
- sigi
- at Oct 20, 22, 03:10:47 AM
- Sr.Newbie 17
- online
Hi,The link ist no open,the wrote.
Hello Zygmunt,
Thanks for your email,
I have requested a new link for you. Soon you should receive it.
Please do not hesitate to contact us via email 24/7 or via live chat active everyday from 10h00 until 23h00 CET if you need any further assistance!
Best regards,
Sugar Casino.I not get the link please help for get the link.username sigi.thanks
- Répondu par
- sigi
- les 20 et 22 octobre à 03:10:47
- Sr. Débutant 17
- en ligne
Salut, le lien n'est pas ouvert, a-t-il écrit.
Bonjour Zygmunt,
Merci pour ton mail,
J'ai demandé un nouveau lien pour vous. Bientôt, vous devriez le recevoir.
N'hésitez pas à nous contacter par e-mail 24h/24 et 7j/7 ou via le chat en direct actif tous les jours de 10h00 à 23h00 CET si vous avez besoin d'aide supplémentaire !
Cordialement,
Sugar Casino.Je ne reçois pas le lien, veuillez aider à obtenir le lien.nom d'utilisateur sigi.merci
2.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 20, 22, 02:57:40 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello sigi,
We will forward this message to Casino Representative, and we will back to you when we get the update. Please keep you posted.Bonjour Sigi ,
Nous transmettrons ce message au représentant du casino et nous vous répondrons lorsque nous aurons reçu la mise à jour. Merci de vous tenir au courant. -
- Répondu par
- sigi
- à Oct 20, 22, 10:12:22 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi.I don't get any reply from sugar casino.I sent them an email.maybe you can do something?Greetings sigi.Dear Sir or Madam. When I opened the casino account with you, I verified myself with you. Why this problem now? Since the KYC link is not open, I cannot send you any documents. Please open the link. I am sending attached them the documents by e-mail. Kind regards.z.j.Bialek
Salut. Je n'ai reçu aucune réponse de Sugar Casino. Je leur ai envoyé un e-mail. Peut-être pouvez-vous faire quelque chose ? Salutations sigi. Cher Monsieur ou Madame. Lorsque j'ai ouvert le compte de casino avec vous, je me suis vérifié auprès de vous. Pourquoi ce problème maintenant ? Le lien KYC n’étant pas ouvert, je ne peux vous envoyer aucun document. Veuillez ouvrir le lien. Je leur envoie ci-joint les documents par e-mail. Cordialement.zjBialek
2.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 21, 22, 04:29:47 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello sigi,
As we said, we are doing our best to help you with this issue. We will send a reminder email to Casino in hopes that we will get the update. Keep an eye on this thread.Bonjour Sigi ,
Comme nous l'avons dit, nous faisons de notre mieux pour vous aider à résoudre ce problème. Nous enverrons un e-mail de rappel au Casino dans l'espoir de recevoir la mise à jour. Gardez un œil sur ce fil. -
- Répondu par
- sigi
- à Oct 21, 22, 06:42:05 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,I Thing the very stupid.Hello Zygmunt,
Thank you for reaching out to us.As we can see, your Payment Method is showing pending to upload. We have shared requested link with you on 14.10.2022 at 16:02.We request you to upload the document. We do not accept the attachment of the document.• Pictures of credit cards used for depositing in casino◦Name, expiration date, first six (6) and last four (4) digits must be visible◦Security number on the back must be covered◦Back side of the card must be signed◦All four corners of the card must be visible.Screenshots/scan for all documents needs to have the URL visible. We do not accept black and white documents.Document formats that we accept are: JP(E)G, PNG, GIF, BMP, PDF.Please make sure that the necessary information is clearly visible in order to avoid any delays during verification.Should you have any further concerns, questions, or comments, don’t hesitate to contact our 24/7 customer service.Sincerely,Sugar CasinoI Thing the play the game with me the link Expire on 14.10.2020I asked them for a new link but they are stubborn. I think they are too stupid to send me a new link. Thanks for your helpSalut, je trouve ça très stupide. Bonjour Zygmunt,
Merci de nous avoir contactés.Comme nous pouvons le constater, votre mode de paiement indique qu'il est en attente de téléchargement. Nous avons partagé avec vous le lien demandé le 14.10.2022 à 16h02.Nous vous demandons de télécharger le document. Nous n'acceptons pas la pièce jointe du document.• Photos des cartes de crédit utilisées pour les dépôts au casino.◦Le nom, la date d'expiration, les six (6) premiers et les quatre (4) derniers chiffres doivent être visibles◦Le numéro de sécurité au dos doit être couvert◦Le verso de la carte doit être signé◦Les quatre coins de la carte doivent être visibles.Les captures d'écran/analyses de tous les documents doivent avoir l'URL visible. Nous n'acceptons pas les documents en noir et blanc.Les formats de documents que nous acceptons sont : JP(E)G, PNG, GIF, BMP, PDF.Veuillez vous assurer que les informations nécessaires sont clairement visibles afin d'éviter tout retard lors de la vérification.Si vous avez d'autres préoccupations, questions ou commentaires, n'hésitez pas à contacter notre service client 24h/24 et 7j/7.Sincèrement,Casino de sucreJe pense jouer au jeu avec moi, le lien expire le 14.10.2020. Je leur ai demandé un nouveau lien mais ils sont têtus. Je pense qu'ils sont trop stupides pour m'envoyer un nouveau lien. Merci pour votre aide2.6/ 5
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 21, 22, 06:59:09 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi, BERKS.I think someone has now understood that I need a new link. Greetings sigi.They wrote.Hello Zygmunt ,
Thank you for your email,
As per your request a new link for payment method will be sent to you shortly
Please upload the requested documents when you receive the link
Please do not hesitate to contact us via email 24/7 or via live chat between 10h00 CET and 23h00 CET for any further assistance.
Warm Regards,
SugarCasino
Salut BERKS. Je pense que quelqu'un a maintenant compris que j'avais besoin d'un nouveau lien. Salutations sigi.Ils ont écrit.Bonjour Zygmunt,
Merci pour ton e-mail,
Conformément à votre demande, un nouveau lien pour le mode de paiement vous sera envoyé prochainement
Veuillez télécharger les documents demandés lorsque vous recevez le lien
N'hésitez pas à nous contacter par e-mail 24h/24 et 7j/7 ou via chat en direct entre 10h00 CET et 23h00 CET pour toute assistance supplémentaire.
Cordialement,
SucreCasino
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 21, 22, 09:56:13 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,this is the orginal message.
Bonjour, c'est le message original.
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 21, 22, 09:57:58 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi.this is the message
Salut. voici le message
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 22, 22, 03:51:36 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi.i get the New link.And I send all the Documents. thanks
Salut, je reçois le nouveau lien et j'envoie tous les documents. merci
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 22, 22, 04:45:44 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
I'm just wondering why they want an expired credit card for verification. thanks
Je me demande simplement pourquoi ils veulent une carte de crédit expirée pour vérification. merci
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 22, 22, 04:51:07 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 22, 22, 06:33:00 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
hi, i hope that everything is ok now. we will let you know if everything went well, verification of documents and payment. greetings sigi
salut, j'espère que tout va bien maintenant. nous vous ferons savoir si tout s'est bien passé, vérification des documents et paiement. salutations sigi
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 23, 22, 05:50:47 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi, they have now accepted my documents. now i am waiting for payment.thanks
Bonjour, ils ont maintenant accepté mes documents. maintenant j'attends le paiement. merci
-
- Répondu par
- sigi
- à Oct 23, 22, 10:05:58 PM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi.Withdrawal made money is in my bank account.Thanks for your help
Bonjour. L'argent du retrait effectué est sur mon compte bancaire. Merci pour votre aide.
-
- Répondu par
- Berks
- à Oct 24, 22, 01:21:51 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- sigi
- à Dec 09, 22, 02:55:54 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi, I have a problem with sugar casino again. I won 500 euros and now they ask for a KYC credit card again with all the data, I sent them everything. now wait how long it takes again. greeting sigi
Bonjour, j'ai encore un problème avec Sugar Casino. J'ai gagné 500 euros et maintenant ils demandent à nouveau une carte de crédit KYC avec toutes les données, je leur ai tout envoyé. maintenant, attendez combien de temps cela prendra encore. salutation sigi
2.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Dec 09, 22, 03:22:10 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello sigi,
We will notify Casino Representative about the withdrawal, and will let you know once we get a response. Please keep an eye on this thread.
Bonjour Sigi ,
Nous informerons le représentant du casino du retrait et vous le ferons savoir dès que nous aurons reçu une réponse. Veuillez garder un œil sur ce fil.
-
- Répondu par
- sigi
- à Dec 09, 22, 05:42:15 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,I get E-Mail from sugarcasino.com
Thank you for your email.
We confirm the reception of your documents via the requested link.
The document verification can take up to 48 working hours maximum (out of weekends) depending on the workload of our relevant department which will send an email to you as soon as they are done with the verification.
If this deadline is exceeded, please inform us and we will do our best to make the process move on correctly.
Please do not hesitate to contact us via email 24/7 or via live chat between 10h00 CET and 23h00 CET for any further assistance.
Warm Regards,
Sugar Casino.
Salut, je reçois un e-mail de sugarcasino.com
Merci pour ton e-mail.
Nous confirmons la réception de vos documents via le lien demandé.
La vérification des documents peut prendre jusqu'à 48 heures ouvrables maximum (hors week-end) en fonction de la charge de travail de notre service concerné qui vous enverra un email dès la vérification terminée.
Si ce délai est dépassé, merci de nous en informer et nous ferons de notre mieux pour que le processus se déroule correctement.
N'hésitez pas à nous contacter par e-mail 24h/24 et 7j/7 ou via chat en direct entre 10h00 CET et 23h00 CET pour toute assistance supplémentaire.
Cordialement,
Casino du sucre.
2.6/ 5
-
- Répondu par
- Berks
- à Dec 09, 22, 06:40:19 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
-
- Répondu par
- sigi
- à Dec 10, 22, 02:34:36 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi,sugarcasino sent me an email. here is the reply
Bonjour, Sugarcasino m'a envoyé un e-mail. voici la réponse
-
- Répondu par
- Berks
- à Dec 10, 22, 04:29:09 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hey sigi,
So good news. Hopefully you will be able to play regularly and to enjoy your further entertainment.Thansk for the update.
Salut sigi,
Donc bonne nouvelle. J'espère que vous pourrez jouer régulièrement et profiter de votre divertissement ultérieur. Merci pour la mise à jour.
-
- Répondu par
- sigi
- à Dec 11, 22, 05:50:13 AM
- Jr. Member 69
- actif la dernière fois il y a environ 11 mois
Hi, got my money from sugarcasino. I think the casino will get better and that on sunday. Greetings Sigi
Salut, j'ai reçu mon argent de SugarCasino. Je pense que le casino ira mieux et ça dimanche. Salutations Sigi
-
- Répondu par
- Anchi
- à Dec 11, 22, 06:45:28 AM
- Admin 13545
- actif la dernière fois il y a environ 1 heur
Great news sigi! Thanks for letting us know.
We will mark this case as Resolved.
Excellente nouvelle Sigi ! Merci de nous en informer.
Nous marquerons ce cas comme résolu.
-
- Répondu par
- Triffic8888
- à Nov 10, 23, 05:04:51 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hey I have a complaint about sugar casino. They wont pay out my winnings to me. I won €2311 from the welcome bonus and 6 weeks after the win they emailed saying I participated in a “manipulative strategy” to take advantage of the bonus. I haven’t done anything of the sorts. I have racked my brain and can’t think how they have come to this conclusion. I just played a slot that I like to play. Ive told them their accusations are wrong and asked for proof as I think they are wrong, I just got a reply from them saying this-
‘As stated in our Terms and Conditions, if we suspect that you are engaged in suspicious activities when using the Website, or in breach of this Agreement we may freeze or terminate your account or cancel any stakes at our absolute discretion.
Kindly note that if you breach any provision of these Terms and Conditions or we have a reasonable ground to suspect that you have breached them, we reserve the right to not open, suspend, or close your Account, or withhold payment of your winnings and apply such funds on account of any damages due by you.
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All of our accounts are open to external review by Independent Auditors should the need arise.
We understand the importance of a guarantee of fair gaming online and we would like to explain how this is achieved.
Hope this answers your concern matter.
Hé, j'ai une plainte concernant le Sugar Casino. Ils ne me paieront pas mes gains. J'ai gagné 2 311 € grâce au bonus de bienvenue et 6 semaines après le gain, ils m'ont envoyé un e-mail disant que j'avais participé à une « stratégie manipulatrice » pour profiter du bonus. Je n'ai rien fait de tel. Je me suis creusé la tête et je n'arrive pas à comprendre comment ils en sont arrivés à cette conclusion. Je viens de jouer à une machine à sous que j'aime jouer. Je leur ai dit que leurs accusations étaient fausses et j'ai demandé des preuves car je pense qu'elles avaient tort, je viens de recevoir une réponse de leur part disant ceci :
« Comme indiqué dans nos conditions générales, si nous soupçonnons que vous êtes engagé dans des activités suspectes lors de l'utilisation du site Web, ou en violation du présent accord, nous pouvons geler ou résilier votre compte ou annuler toute mise à notre entière discrétion.
Veuillez noter que si vous enfreignez une disposition des présentes Conditions générales ou si nous avons des motifs raisonnables de soupçonner que vous les avez enfreints, nous nous réservons le droit de ne pas ouvrir, suspendre ou fermer votre compte, ou de retenir le paiement de vos gains et d'appliquer ces fonds en raison de tout dommage dû par vous.
Pour votre tranquillité d'esprit, chaque transaction que vous effectuez avec nous est enregistrée, garantissant une piste d'audit complète dans le cas peu probable d'un litige.
Tous nos comptes sont ouverts à un examen externe par des auditeurs indépendants en cas de besoin.
Nous comprenons l'importance de garantir un jeu en ligne équitable et nous aimerions vous expliquer comment y parvenir.
J'espère que cela répond à votre préoccupation.
2.6/ 5
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 10, 23, 07:38:39 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Triffic8888,
Sorry to hear that you have such an issue with this brand. Could you please send us your Casino Username via private message so we can check with Casino Rep what is happening with your account and the withdrawal?
Thank you in advance.
Bonjour Triffic8888 ,
Désolé d'apprendre que vous rencontrez un tel problème avec cette marque. Pourriez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur du casino par message privé afin que nous puissions vérifier avec le représentant du casino ce qui se passe avec votre compte et le retrait ?
Merci d'avance.
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- Répondu par
- Berks
- à Nov 13, 23, 07:11:32 AM
- Mighty Member 4535
- actif la dernière fois il y a environ 10 mois
Hello Triffic8888,
We are still waiting for your credentials. Please send us via private message to be able to help you.
Thank you.
Bonjour Triffic8888 ,
Nous attendons toujours vos identifiants. Merci de nous envoyer par message privé pour pouvoir vous aider.
Merci.
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- Répondu par
- Triffic8888
- à Nov 14, 23, 07:33:10 AM
- Newbie 4
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Sorry for the delay. Ill send it now.
Désolé pour le retard. Je vais l'envoyer maintenant.
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