Hi Dalida,
We've checked your account again. Unfortunately you've breached our bonus conditions by playing at least two games which are prohibited to be played with an active bonus. These games have been used to level and convert the bonus. This is against our T&C and our General Bonus conditions. We present a link to these conditions to our players before every payin.
Furthermore, we have just corrected your balance. Your initial deposit which triggered the bonus was restored and is available in your account.
If you have any other question, please feel free to contact us via our LiveChat. This way we are able to answer your questions directly and provide you with all needed assistance.
Best regards,
Winfest Support Team
Bonjour Dalida,
Nous avons de nouveau vérifié votre compte. Malheureusement, vous avez enfreint nos conditions de bonus en jouant à au moins deux jeux dont il est interdit de jouer avec un bonus actif. Ces jeux ont été utilisés pour niveler et convertir le bonus. Ceci est contraire à nos CGU et à nos conditions générales de bonus. Nous présentons un lien vers ces conditions à nos joueurs avant chaque paiement.
De plus, nous venons de corriger votre solde. Votre dépôt initial qui a déclenché le bonus a été restauré et est disponible sur votre compte.
Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter via notre LiveChat. De cette façon, nous sommes en mesure de répondre directement à vos questions et de vous fournir toute l’assistance nécessaire.
Cordialement,
Équipe d'assistance Winfest