Hi Rollin,
We do not allow two or more free chips to be redeemed in a row. The first one you redeem has the purpose of allowing you to try our casino. Afterwards, if you wish to play more, we expect you to make a deposit, after all, we are a business. We do offer you nice deposit bonuses or you can make deposits and request free chips in between them, but never two in a row. This was your third free chip in a row (you've never made a deposit), plus other two you redeemed in the second account you opened on the same day.
I understand you were upset about your winnings being voided, so perhaps your recollection of the chat is not very accurate. Please find it below:
info: Thank you for using our LiveChat Service. This is 'Carolyn'. How can I help you?
Carolyn: Hi
rollin1530: yes i had just won some money on your no deposit bonus money offer
rollin1530: which was taken away from me
Carolyn: let me check your account
Carolyn: one moment please
rollin1530: not to mention 600.00 dollars and 861.00 dollars
Carolyn: Thank you for holding. I will be with you in a few moments.
rollin1530: thank you.
Carolyn: you withdrawal is denied for free chip abuse
rollin1530: what?
Carolyn: we allow 1 sign up free chip, and 1 free chip per deposit
rollin1530: why would they put these codes out there then and be approved by the accout.
rollin1530: account
rollin1530: then when you win declined
Carolyn: we encourage all players to read casino rules
rollin1530: can you tell me where these are located for legal matters
rollin1530: and dont tell me it was there when i signed up
rollin1530: where can i view these terms now
rollin1530: Please Carolyn just advise me of the casino rules and I'll be on my way
rollin1530: well
Carolyn: on the website under terms and conditions
rollin1530: ok i sec
rollin1530: do you have an employee #.
Carolyn: an employee # ?
rollin1530: YES FOR REFERENCE TO THIS CHAT. mY LAWYER REQUESTED IT
Carolyn: I really don't know what you are talking about
Carolyn: please read casino rules
rollin1530: How about your last name
Carolyn: so you don't get confused on how the system works
Carolyn: Are there any other questions or concerns that I can assist you with?
rollin1530: yes an employee or badge ID or your last name
rollin1530: you pick
Carolyn: you might not want to talk to a lawyer because gambling is illegal on the US
Carolyn: )
The chat goes on, but I feel this is enough to show that you were not told to f*** off, I believe Carolyn explained everything in a nice way, nor were you told that our site doesn't allow US players.
Let me know if you have any further questions.
Sincerely,
Ingrid
Salut Rollin,
Nous n'autorisons pas l'échange de deux jetons gratuits ou plus à la suite. Le premier que vous échangez a pour but de vous permettre d'essayer notre casino. Ensuite, si vous souhaitez jouer davantage, nous attendons de vous que vous fassiez un dépôt, après tout, nous sommes une entreprise. Nous vous proposons de jolis bonus de dépôt ou vous pouvez effectuer des dépôts et demander des jetons gratuits entre eux, mais jamais deux de suite. Il s'agissait de votre troisième jeton gratuit consécutif (vous n'avez jamais effectué de dépôt), plus deux autres que vous avez échangés sur le deuxième compte que vous avez ouvert le même jour.
Je comprends que vous étiez contrarié par l'annulation de vos gains, alors peut-être que vos souvenirs du chat ne sont pas très précis. Veuillez le trouver ci-dessous :
info : Merci d'utiliser notre service LiveChat. C'est "Carolyn". Comment puis-je t'aider?
Carolyn : Salut
rollin1530 : oui, je venais de gagner de l'argent grâce à votre offre d'argent bonus sans dépôt
rollin1530 : qui m'a été enlevé
Carolyn : laisse-moi vérifier ton compte
Carolyn : un instant s'il vous plaît
rollin1530 : sans oublier 600,00 dollars et 861,00 dollars
Carolyn : Merci d'avoir retenu. Je serai avec vous dans quelques instants.
rollin1530 : merci.
Carolyn : votre retrait est refusé pour abus de puces gratuites
rollin1530 : quoi ?
Carolyn : nous autorisons 1 jeton gratuit d'inscription et 1 jeton gratuit par dépôt
rollin1530 : pourquoi publieraient-ils ces codes alors et seraient-ils approuvés par le compte.
rollin1530 : compte
rollin1530 : puis lorsque vous gagnez, refusé
Carolyn : nous encourageons tous les joueurs à lire les règles du casino
rollin1530 : pouvez-vous me dire où ils se trouvent pour des questions juridiques
rollin1530 : et ne me dis pas qu'il était là quand je me suis inscrit
rollin1530 : où puis-je consulter ces conditions maintenant
rollin1530 : S'il vous plaît, Carolyn, informez-moi simplement des règles du casino et je m'en vais.
rollin1530 : eh bien
Carolyn : sur le site selon termes et conditions
rollin1530 : ok, je vois
rollin1530 : avez-vous un numéro d'employé.
Carolyn : un numéro d'employé ?
rollin1530 : OUI POUR RÉFÉRENCE À CE CHAT. MON AVOCAT L'A DEMANDÉ
Carolyn : Je ne sais vraiment pas de quoi tu parles
Carolyn : veuillez lire les règles du casino
rollin1530 : Et votre nom de famille
Carolyn : pour ne pas vous tromper sur le fonctionnement du système
Carolyn : Y a-t-il d'autres questions ou préoccupations pour lesquelles je peux vous aider ?
rollin1530 : oui, une pièce d'identité d'employé ou de badge ou votre nom de famille
rollin1530 : à vous de choisir
Carolyn : vous ne voudriez peut-être pas parler à un avocat parce que le jeu est illégal aux États-Unis
Caroline : )
La discussion continue, mais je pense que cela suffit à montrer qu'on ne vous a pas dit de vous faire foutre, je crois que Carolyn a tout expliqué gentiment, et qu'on ne vous a pas non plus dit que notre site n'autorisait pas les joueurs américains.
Dis moi si tu as d'autres questions.
Sincèrement,
Ingrid