Discussion : Grand Eagle, Lucky Creek, Mandarin, Treasure Mile et Wizbet

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Dernier message fait il y a environ 13 ans par wnanhee
BIGLEAN
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    Just curious, but shouldnt all this talk be under the discussion section?


    I think the heading for this topic is... DISCUSSION regarding xxxxx casinos. smiley


    Hi Gabby!  Just an fyi, Jacob posted this under the 'No Deposit' thread initially 'cause that's where all the discussions were being posted.  I believe an admin. then merged or moved the discussions in2 this thread.  Don't think he meant anything mean wink


    Juste par curiosité, mais toutes ces discussions ne devraient-elles pas figurer dans la section discussion ?


    Je pense que le titre de ce sujet est... DISCUSSION concernant les casinos xxxxx. smiley


    Salut Gabby ! Juste pour information, Jacob a initialement posté ceci sous le fil de discussion « Pas de dépôt », car c'est là que toutes les discussions étaient publiées. Je crois un administrateur. puis fusionné ou déplacé les discussions dans2 ce fil. Je ne pense pas qu'il voulait dire quelque chose de méchant wink
  • Original Anglais Traduction Français



    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.


    I did send her a private message of the chat. 

    When I woke up this morning, I had an email from TM saying I could now claim the bonus.

    I lost right away... seems to be my luck with these casinos lately, which is too bad.  I was going to deposit but after losing $50 in a matter of minutes, hardly seems worth spending more money.  I think the freebies are great since they show if you are able to get ANY play time.


    I'm really glad Anna is here.  I think she is great!  smiley


    Yeah, she's been a GR8 help!  I sure hope she sticks around smiley



    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.


    Je lui ai envoyé un message privé du chat.

    Quand je me suis réveillé ce matin, j'ai reçu un e-mail de TM m'informant que je pouvais désormais réclamer le bonus.

    J'ai perdu tout de suite... ça semble être ma chance avec ces casinos ces derniers temps, ce qui est dommage. J'allais déposer, mais après avoir perdu 50 $ en quelques minutes, cela ne vaut guère la peine de dépenser plus d'argent. Je pense que les cadeaux sont géniaux car ils montrent si vous pouvez obtenir N'IMPORTE QUEL temps de jeu.


    Je suis vraiment contente qu'Anna soit là. Je pense qu'elle est géniale ! smiley


    Ouais, elle a été une aide pour le GR8 ! J'espère bien qu'elle restera dans les parages smiley

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    hi anna, i posted to you about a week or so ago and you told me to send u pm with acct  id for TM,GE,MP,LC,and WB, and i  did, except i am kind of comp stupid still, and i dont think i did it right, so i just tried again and i am hoping i got it right this time.  anyway if you didnt get it, let me know.  thanks for your help.

    salut Anna, je t'ai posté il y a environ une semaine et tu m'as dit de t'envoyer un MP avec l'identifiant de compte pour TM, GE, MP, LC et WB, et je l'ai fait, sauf que je suis encore un peu stupide, et Je ne pense pas avoir bien fait les choses, alors j'ai juste réessayé et j'espère avoir bien fait les choses cette fois. Quoi qu'il en soit, si vous ne l'avez pas compris, faites-le-moi savoir. Merci pour votre aide.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hy Anna!

    i have a problem with wizbet casino!

    i have withdrawed 366$ on 20-02-2011 and on 23-02-2011 they sent me an email with the confirmation!

    i spoke with sam on live chat and he told me that i will have my money in my moneybookers account in 24-48 hours!

    i have waited 4 days and still nothing

    i have contacted live chat again and someone else told me that i must wait 30 days!!!

    so what can i do? please answer to me! i have sent you a pm!!!

    thanks

    Salut Anna!

    j'ai un problème avec le casino Wizbet !

    j'ai retiré 366$ le 20-02-2011 et le 23-02-2011 ils m'ont envoyé un email avec la confirmation !

    J'ai parlé avec Sam sur le chat en direct et il m'a dit que j'aurais mon argent sur mon compte Moneybookers dans 24 à 48 heures !

    j'ai attendu 4 jours et toujours rien

    J'ai recontacté le chat en direct et quelqu'un d'autre m'a dit que je devais attendre 30 jours !!!

    Alors qu'est-ce que je peux faire? s'il te plait réponds moi! je t'ai envoyé un MP !!!

    merci

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hy Anna!

    i have a problem with wizbet casino!

    i have withdrawed 366$ on 20-02-2011 and on 23-02-2011 they sent me an email with the confirmation!

    i spoke with sam on live chat and he told me that i will have my money in my moneybookers account in 24-48 hours!

    i have waited 4 days and still nothing

    i have contacted live chat again and someone else told me that i must wait 30 days!!!

    so what can i do? please answer to me! i have sent you a pm!!!

    thanks


    Hi Tudorache!

    I've sent you a PM with further information regarding your payment. If you have any additional questions, just let me know.

    Thanks,
    Anna

    Salut Anna!

    j'ai un problème avec le casino Wizbet !

    j'ai retiré 366$ le 20-02-2011 et le 23-02-2011 ils m'ont envoyé un email avec la confirmation !

    J'ai parlé avec Sam sur le chat en direct et il m'a dit que j'aurais mon argent sur mon compte Moneybookers dans 24 à 48 heures !

    j'ai attendu 4 jours et toujours rien

    J'ai recontacté le chat en direct et quelqu'un d'autre m'a dit que je devais attendre 30 jours !!!

    Alors qu'est-ce que je peux faire? s'il te plait réponds moi! je t'ai envoyé un MP !!!

    merci


    Salut Tudorache!

    Je vous ai envoyé un MP avec plus d'informations concernant votre paiement. Si vous avez des questions supplémentaires, faites-le-moi savoir.

    Merci,
    Anna

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français


    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.


    Thank you.  I didn't see it before the merge. smiley


    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.


    Merci. Je ne l'ai pas vu avant la fusion. smiley

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français



    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.


    Thank you.  I didn't see it before the merge. smiley


    You're welcome cheesy  I have found that this 'Ed' character often not only gets his info wrong, but he's rude in the process!   



    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.


    Merci. Je ne l'ai pas vu avant la fusion. smiley


    Vous êtes les bienvenus cheesy J'ai découvert que ce personnage de « Ed » se trompe souvent dans ses informations, mais qu'il est également impoli dans le processus !

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Tinmanfan.

    I'm chuckling at myself since I quoted the wrong post to you so it made no sense. 

    I meant to quote the 'merge' post regarding Jacob's post, which asked why this is in the discussion thread. (which you said had been merged). smiley

    Merci Tinmanfan.

    Je me moque de moi-même car je vous ai cité le mauvais message, donc cela n'avait aucun sens.

    Je voulais citer le message « fusion » concernant le message de Jacob, qui demandait pourquoi cela se trouvait dans le fil de discussion. (qui, selon vous, avait été fusionné). smiley

  • Original Anglais Traduction Français




    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.


    Thank you.  I didn't see it before the merge. smiley


    You're welcome cheesy  I have found that this 'Ed' character often not only gets his info wrong, but he's rude in the process!   


    Hi tinmanfan       thumbs_up

    surfer76




    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.


    Merci. Je ne l'ai pas vu avant la fusion. smiley


    Vous êtes les bienvenus cheesy J'ai découvert que ce personnage de « Ed » se trompe souvent dans ses informations, mais qu'il est également impoli dans le processus !


    Salut Tinmanfan thumbs_up

    surfeur76

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Tinmanfan.

    I'm chuckling at myself since I quoted the wrong post to you so it made no sense. 

    I meant to quote the 'merge' post regarding Jacob's post, which asked why this is in the discussion thread. (which you said had been merged). smiley


    Yeah, I knew that Gabby wink  But what the hell, I just HAD 2 throw another zinger about Ed in there! cheesy  cheesy

    Merci Tinmanfan.

    Je me moque de moi-même car je vous ai cité le mauvais message, donc cela n'avait aucun sens.

    Je voulais citer le message « fusion » concernant le message de Jacob, qui demandait pourquoi cela se trouvait dans le fil de discussion. (qui, selon vous, avait été fusionné). smiley


    Ouais, je savais que Gabby wink Mais qu'est-ce que c'est, j'ai juste eu 2 lancer un autre zinger à propos d'Ed là-dedans ! cheesycheesy
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, I am new to this forum. i felt compelled to sign up and give my experience regarding bonuses and such from treasure mile etc. I have always read this forum, but this topic about monthly free spins and ND bonuses etc for depositors I have been looking for the answers to since  I joined TM. I will try to keep it short because i could ramble on all day about it. First of all i am fairly new to this online slots to begin with. I live in california and have always been loyal to my harrahs group in las vegas who own cesars palace and every good casino there is in las Vegas. When i joined my first casino in vegas years back i got lucky because the casino i chose to start with years later was harrahs first takeover so i have been with them long time and they give you the world and you dont have to be a high roller. Point is loyalty programs are just that being loyal to the players that come back and deposit regularly and not just the high rollers because Im sure most of are not but we like to play and get a few perks along the way.

    First of all I dont know many of online gambling dos and donts like taking bonus codes from websites like this one. After much reading and weeding out i narrowed it down to this casino seemed the most honest and reputable. I joined TM six months ago. Just figuring what group own who was a whole lesson in itself but ive conquered that one. Since reading this forum where i get the best info and reading many others i noticed where to find TM Mandarin Palace (which I also joined) bonus codes. It got me curious as to why I had to find the codes online here as opposed to the casinos sending me any. Then I read about free spins monthly etc but wasnt sure how that worked so ive been asking TM so many times how do I receive these monthly bonuses etc and the answer I have gotten is keep depositing you will. They only go to certain people, and so many other answers. It wasnt until I read this today finally I got some type of real answer since Anna works for TM and has posted. I have made 4 to 5 deposits every month since I joined back last October and I have never once received an email with special invite or free ND bonus. I have only gotten regular weekly deposit bonuses which by the way live chat talks to you that we should bow down and kiss the ground they walk on for having them. My answer to that is at the end of the day if you win they arenet giving you anything since if I am correct they remove from payouts cant remember now. I have used a couple of bonues I found here that have worked for me. Im confused about those too what works what doesnt why, and if you win since it wasnt personallly sent to you in the first place i read they wont pay you. Still not sure if this is true or not. Thats another question if it accepts code and your eligible for it why on earth didnt they send it to me in the first place. So do we know if TM and MP have these free monthly spins etc. Whenever i try to get info from the casino they are very evasive (albeit usually quite polite when they lie and tell you something else) so I still dont know what I should be getting that the casinos keep a secret about. Why isnt it posted anywhere cant tell you how many times i tried to google to find out. When i mentioned it again yesterday at TM she gave me 25.00 for free to shut me up. I thought she was being nice. Im thinking now i should of gotten a little more after reading up on it. I still like playing at this group of casinos but im sort of in the dark and a little upset that I have to hunt for info and then get lied to by customer service. Yesterday i was told to gamble more. I dont want to abuse any bonuses and never will but if your going to play and be loyal give a little back, and dont hide info about it and have to learn from forums.

    As far a grand prive group thats a whole other story which I will post under those casinos. I decided to deposit at 2 of their casinos last night because the perks had free spins etc and wanted a little more bang for my buck. I got a bang alright. I spent  2 hours spent trying to claim the free spins. Thats the only reason i deposited there and it wasnt much thank god. They are crooks and if I could of put my fist through the phone I would have. Im very easy going but when im told im not going to get those free spins and told that i already got a bonus (which i found on forum months ago) the first time I downloaded casino but didnt choose to deposit until the promos came out the other day with free spins wasnt working for me. Before i deposited i explained that I had downloaded but never deposited before with live chat and asked if i could reinstall etc and they said yes even got his name and kept the chat session. I can see why that casino groups reputation surpasses them. They are crooks I will post what happened  on that forum. Never have I ever been treated so rudely and accusastory of things i have never done. 2 hours wasted of my life trying to get them to honor what they had set up with affiliates to download. A complete bunch of very rude morons that need to find a new job.I must say TM have always been nice they just have never told me the truth when I asked and have always gave some staple answer gamble more. Anyway be safe to say i will never ever gamble even if its free at any grand prive casino. I will stick with TM etc but would like to sort out what we should be getting and the truth as to why I have never recieved any special email never once since I started gambling there. Its the only casinos I gamble at but think perhaps I shouldnt be. Since being new to all  this what is PM i keep reading. Bare with me while i fgure out how to navigate this forum im still confused. Im confused on this whole ND thing too. thanks for listening to my ramble but it has been bugging for months now not getting answers until i found this today.

    Bonjour, je suis nouveau sur ce forum. je me suis senti obligé de m'inscrire et de donner mon expérience concernant les bonus et autres de Treasure Mile, etc. J'ai toujours lu ce forum, mais ce sujet sur les tours gratuits mensuels et les bonus ND, etc. pour les déposants, je cherche des réponses depuis que j'ai rejoint MT. Je vais essayer d'être bref car je pourrais en parler toute la journée. Tout d’abord, je suis relativement nouveau dans cette machine à sous en ligne. Je vis en Californie et j'ai toujours été fidèle à mon groupe Harrahs à Las Vegas, qui possède le Cesars Palace et tous les bons casinos de Las Vegas. Quand j'ai rejoint mon premier casino à Vegas il y a des années, j'ai eu de la chance parce que le casino avec lequel j'ai choisi de démarrer des années plus tard était le premier rachat de Harrah, donc je suis avec eux depuis longtemps et ils vous donnent le monde et vous n'avez pas besoin d'être un gros joueur. . Le fait est que les programmes de fidélité consistent simplement à être fidèles aux joueurs qui reviennent et déposent régulièrement et pas seulement aux gros joueurs, car je suis sûr que la plupart ne le sont pas, mais nous aimons jouer et obtenir quelques avantages en cours de route.

    Tout d’abord, je ne connais pas beaucoup de joueurs en ligne et je n’aime pas prendre des codes bonus sur des sites Web comme celui-ci. Après beaucoup de lecture et d'élimination, je l'ai réduit à ce casino qui semblait le plus honnête et le plus réputé. J'ai rejoint TM il y a six mois. Le simple fait de déterminer quel groupe possède qui était une leçon en soi, mais j'ai conquis celle-là. Depuis que j'ai lu ce forum où j'obtiens les meilleures informations et lu bien d'autres, j'ai remarqué où trouver les codes bonus de TM Mandarin Palace (que j'ai également rejoint). Cela m'a rendu curieux de savoir pourquoi je devais trouver les codes en ligne ici plutôt que les casinos m'en envoyaient. Ensuite, j'ai lu des articles sur les tours gratuits mensuels, etc., mais je ne savais pas comment cela fonctionnait, alors j'ai demandé à plusieurs reprises à TM comment puis-je recevoir ces bonus mensuels, etc. et la réponse que j'ai obtenue est de continuer à déposer. Ils ne s'adressent qu'à certaines personnes, et à tant d'autres réponses. Ce n'est que lorsque j'ai lu ceci aujourd'hui que j'ai finalement obtenu une sorte de vraie réponse puisque Anna travaille pour TM et a posté. J'ai effectué 4 à 5 dépôts chaque mois depuis mon retour en octobre dernier et je n'ai jamais reçu une seule fois d'e-mail contenant une invitation spéciale ou un bonus ND gratuit. Je n'ai reçu que des bonus de dépôt hebdomadaires réguliers qui, d'ailleurs, le chat en direct vous disent que nous devrions nous prosterner et embrasser le sol sur lequel ils marchent pour les avoir. Ma réponse à cette question est qu'en fin de compte, si vous gagnez, ils ne vous donnent rien car si j'ai raison, ils suppriment les paiements ne s'en souviennent plus maintenant. J'ai utilisé quelques bonus que j'ai trouvés ici et qui ont fonctionné pour moi. Je ne comprends pas non plus ce qui fonctionne, ce qui ne fonctionne pas, pourquoi, et si vous gagnez puisqu'il ne vous a pas été personnellement envoyé en premier lieu, j'ai lu qu'ils ne vous paieront pas. Je ne sais toujours pas si cela est vrai ou non. C'est une autre question s'il accepte le code et si vous y êtes éligible, pourquoi diable ne me l'ont-ils pas envoyé en premier lieu. Alors, savons-nous si TM et MP ont ces tours mensuels gratuits, etc. Chaque fois que j'essaie d'obtenir des informations du casino, ils sont très évasifs (bien qu'ils soient généralement assez polis lorsqu'ils mentent et vous disent autre chose), donc je ne sais toujours pas ce que je devrais comprendre que les casinos gardent un secret. Pourquoi n'est-il publié nulle part, je ne peux pas vous dire combien de fois j'ai essayé de rechercher sur Google pour le savoir. Quand j'en ai encore parlé hier à TM, elle m'a donné 25,00 gratuits pour me faire taire. Je pensais qu'elle était gentille. Je pense que maintenant j'aurais dû en obtenir un peu plus après avoir lu ce sujet. J'aime toujours jouer dans ce groupe de casinos, mais je suis en quelque sorte dans le noir et un peu contrarié de devoir rechercher des informations et de me faire mentir par le service client. Hier, on m'a dit de jouer davantage. Je ne veux pas abuser des bonus et je ne le ferai jamais, mais si vous comptez jouer et être fidèle, donnez un peu en retour, ne cachez pas les informations à ce sujet et devez apprendre des forums.

    En ce qui concerne un grand groupe privé, c'est une toute autre histoire que je publierai sous ces casinos. J'ai décidé de déposer dans 2 de leurs casinos hier soir parce que les avantages comportaient des tours gratuits, etc. et je voulais en avoir un peu plus pour mon argent. J'ai bien eu un coup. J'ai passé 2 heures à essayer de réclamer les tours gratuits. C'est la seule raison pour laquelle j'ai déposé là-bas et ce n'était pas grand-chose, Dieu merci. Ce sont des escrocs et si je pouvais mettre mon poing dans le téléphone, je l’aurais fait. Je suis très facile à vivre, mais quand on m'a dit que je n'obtiendrais pas ces tours gratuits et que j'ai déjà reçu un bonus (que j'ai trouvé sur le forum il y a des mois) la première fois que j'ai téléchargé le casino, mais que je n'ai pas choisi de déposer avant la sortie des promotions. L'autre jour, les tours gratuits ne fonctionnaient pas pour moi. Avant de déposer, j'ai expliqué que j'avais téléchargé mais que je n'avais jamais déposé auparavant avec le chat en direct et j'ai demandé si je pouvais réinstaller, etc. et ils ont dit oui, j'ai même obtenu son nom et gardé la session de chat. Je peux comprendre pourquoi la réputation de ce groupe de casino les surpasse. Ce sont des escrocs, je publierai ce qui s'est passé sur ce forum. Je n'ai jamais été traité aussi grossièrement et accusateur de choses que je n'avais jamais faites. 2 heures perdues de ma vie à essayer de les amener à honorer ce qu'ils avaient mis en place avec des affiliés à télécharger. Un groupe complet d'idiots très grossiers qui ont besoin de trouver un nouvel emploi. Je dois dire que TM a toujours été gentil, ils ne m'ont tout simplement jamais dit la vérité lorsque je leur ai demandé et ont toujours donné une réponse de base en plus. Quoi qu'il en soit, sachez que je ne jouerai jamais, même si c'est gratuit dans n'importe quel grand casino privé. Je m'en tiendrai à TM, etc., mais j'aimerais déterminer ce que nous devrions obtenir et la vérité sur la raison pour laquelle je n'ai jamais reçu d'e-mail spécial depuis que j'ai commencé à y jouer. Ce sont les seuls casinos dans lesquels je joue, mais je pense que je ne devrais peut-être pas le faire. Depuis que je suis nouveau dans tout cela, qu'est-ce que PM, je continue à lire. Restez avec moi pendant que je découvre comment naviguer sur ce forum, je suis toujours confus. Je suis également confus à propos de toute cette histoire de ND. merci d'avoir écouté mes divagations, mais cela fait des mois que je n'obtiens pas de réponses jusqu'à ce que je trouve ceci aujourd'hui.

    3.2/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry i was so hot under the collar regarding this topic for a while now and dealing with grand prive for 2 hours over something they were offering to entice you to their casinos and try to renig on it and making me feel like i was stealing from them I forgot to even introduce myself. I will do that tomorrow because im going to bed now. Now I realize why ive never gambled online before and stick to land based casinos that treat you so well no matter what type of player you are.  I didnt check my spelling either like I said im completely new to this forum and just wanted to get this of my chest and figured out how to use the forum tommorrow. Thanks for hearing my ramble on about it.:):)

    Désolé, j'étais tellement chaud sous le col à propos de ce sujet depuis un moment maintenant et j'ai eu affaire à Grand Prive pendant 2 heures à cause de quelque chose qu'ils proposaient pour vous attirer dans leurs casinos et essayer de revenir dessus et de me donner l'impression de leur voler J'ai même oublié de me présenter. Je ferai ça demain parce que je vais me coucher maintenant. Maintenant, je comprends pourquoi je n’ai jamais joué en ligne auparavant et je m’en tiens aux casinos terrestres qui vous traitent si bien, quel que soit le type de joueur que vous êtes. Je n'ai pas non plus vérifié mon orthographe, comme je l'ai dit, je suis complètement nouveau sur ce forum et je voulais juste récupérer cela de ma poitrine et comprendre comment utiliser le forum demain. Merci d'avoir entendu mon discours à ce sujet. :) :)

  • Original Anglais Traduction Français

      Hi Laura, nice to have you here. AND nice to find someone's elses posts longer than any of mine. You certainly have alot on your mind. May I suggest taking a break from these casinos, and try different ones and use their support for information,etc. There's alot of terrific people in those live chat boxes. There are so many casinos to check out, don't get hung up on caca ones. After you interact and get some helpful feedback and learn what to do and not to do, go back to the casinos troubling you and attempt reasoning with em again. There's alot to learn and you will. Just remember to be nice with them, cause most of the time it will come back. Hope this made you a little more comfortable, if I really didn't answer  what you were asking. Good luck

    Salut Laura, ravie de t'avoir ici. ET agréable de trouver les messages de quelqu'un d'autre plus longs que n'importe lequel des miens. Vous avez certainement beaucoup de choses en tête. Puis-je suggérer de faire une pause dans ces casinos, d'en essayer différents et d'utiliser leur support pour obtenir des informations, etc. Il y a beaucoup de gens formidables dans ces boîtes de discussion en direct. Il y a tellement de casinos à découvrir, ne vous attardez pas sur ceux au caca. Après avoir interagi et obtenu des commentaires utiles et appris quoi faire et ne pas faire, retournez dans les casinos qui vous dérangent et essayez à nouveau de les raisonner. Il y a beaucoup à apprendre et vous le ferez. N'oubliez pas d'être gentil avec eux, car la plupart du temps, cela reviendra. J'espère que cela vous a mis un peu plus à l'aise, si je n'ai vraiment pas répondu à ce que vous demandiez. Bonne chance

  • Original Anglais Traduction Français

    Laura, your best bet as regards the monthly free spins & loyalty is 2 private message (that's the PM u asked about) Anna, who is the casino rep.  She has been absolutely wonderful & I'm sure she'd b happy 2 answer some of your concerns.
    Oh, & welcome 2 the forum cheesy

    Laura, votre meilleur pari en ce qui concerne les tours gratuits mensuels et la fidélité est de 2 messages privés (c'est le MP dont vous avez parlé) Anna, qui est la représentante du casino. Elle a été absolument merveilleuse et je suis sûr qu'elle serait heureuse de répondre à certaines de vos préoccupations.
    Oh, et bienvenue sur le forum cheesy

  • Original Anglais Traduction Français

    I was playing at Wizbet last night with the 100% bonus +10 free spins , I used both codes and accidentaly started playing the 10 free spins before my deposit +bonus,I went back to the lobby and play my deposit , I made the playthru but still have pending bonus from my free spins ,I went to support for help ,I asked this Guy Will" to remove the pendeing bonus , but he told me that I have to play my pending bonus before cash out .I ended up playing my deposit with almost 80X , I couldnt make it with my bonus from the free spins after I made the playthru from my deposit , I lost everything , The casino CHEATED on me really bad , IM SO MAD with this casinos rigth now.The  Guy said now one will help me with this cuz It was my mistake.

    Je jouais sur Wizbet hier soir avec le bonus de 100 % + 10 tours gratuits, j'ai utilisé les deux codes et j'ai accidentellement commencé à jouer les 10 tours gratuits avant mon dépôt + bonus, je suis retourné dans le lobby et j'ai joué mon dépôt, j'ai fait le playthru mais j'ai toujours un bonus en attente de mes tours gratuits, je suis allé voir le support pour obtenir de l'aide, j'ai demandé à ce Guy Will "de supprimer le bonus en attente, mais il m'a dit que je devais jouer mon bonus en attente avant de l'encaisser. J'ai fini par jouer mon dépôt avec près de 80X, je n'ai pas pu y arriver avec mon bonus de tours gratuits après avoir joué à partir de mon dépôt, j'ai tout perdu, le casino m'a vraiment trompé, je suis tellement fou de ce casino en ce moment. Le gars a dit maintenant on va m'aider avec ça parce que c'était mon erreur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi, I am new to this forum. i felt compelled to sign up and give my experience regarding bonuses and such from treasure mile etc. I have always read this forum, but this topic about monthly free spins and ND bonuses etc for depositors I have been looking for the answers to since  I joined TM. I will try to keep it short because i could ramble on all day about it. First of all i am fairly new to this online slots to begin with. I live in california and have always been loyal to my harrahs group in las vegas who own cesars palace and every good casino there is in las Vegas. When i joined my first casino in vegas years back i got lucky because the casino i chose to start with years later was harrahs first takeover so i have been with them long time and they give you the world and you dont have to be a high roller. Point is loyalty programs are just that being loyal to the players that come back and deposit regularly and not just the high rollers because Im sure most of are not but we like to play and get a few perks along the way.

    First of all I dont know many of online gambling dos and donts like taking bonus codes from websites like this one. After much reading and weeding out i narrowed it down to this casino seemed the most honest and reputable. I joined TM six months ago. Just figuring what group own who was a whole lesson in itself but ive conquered that one. Since reading this forum where i get the best info and reading many others i noticed where to find TM Mandarin Palace (which I also joined) bonus codes. It got me curious as to why I had to find the codes online here as opposed to the casinos sending me any. Then I read about free spins monthly etc but wasnt sure how that worked so ive been asking TM so many times how do I receive these monthly bonuses etc and the answer I have gotten is keep depositing you will. They only go to certain people, and so many other answers. It wasnt until I read this today finally I got some type of real answer since Anna works for TM and has posted. I have made 4 to 5 deposits every month since I joined back last October and I have never once received an email with special invite or free ND bonus. I have only gotten regular weekly deposit bonuses which by the way live chat talks to you that we should bow down and kiss the ground they walk on for having them. My answer to that is at the end of the day if you win they arenet giving you anything since if I am correct they remove from payouts cant remember now. I have used a couple of bonues I found here that have worked for me. Im confused about those too what works what doesnt why, and if you win since it wasnt personallly sent to you in the first place i read they wont pay you. Still not sure if this is true or not. Thats another question if it accepts code and your eligible for it why on earth didnt they send it to me in the first place. So do we know if TM and MP have these free monthly spins etc. Whenever i try to get info from the casino they are very evasive (albeit usually quite polite when they lie and tell you something else) so I still dont know what I should be getting that the casinos keep a secret about. Why isnt it posted anywhere cant tell you how many times i tried to google to find out. When i mentioned it again yesterday at TM she gave me 25.00 for free to shut me up. I thought she was being nice. Im thinking now i should of gotten a little more after reading up on it. I still like playing at this group of casinos but im sort of in the dark and a little upset that I have to hunt for info and then get lied to by customer service. Yesterday i was told to gamble more. I dont want to abuse any bonuses and never will but if your going to play and be loyal give a little back, and dont hide info about it and have to learn from forums.

    As far a grand prive group thats a whole other story which I will post under those casinos. I decided to deposit at 2 of their casinos last night because the perks had free spins etc and wanted a little more bang for my buck. I got a bang alright. I spent  2 hours spent trying to claim the free spins. Thats the only reason i deposited there and it wasnt much thank god. They are crooks and if I could of put my fist through the phone I would have. Im very easy going but when im told im not going to get those free spins and told that i already got a bonus (which i found on forum months ago) the first time I downloaded casino but didnt choose to deposit until the promos came out the other day with free spins wasnt working for me. Before i deposited i explained that I had downloaded but never deposited before with live chat and asked if i could reinstall etc and they said yes even got his name and kept the chat session. I can see why that casino groups reputation surpasses them. They are crooks I will post what happened  on that forum. Never have I ever been treated so rudely and accusastory of things i have never done. 2 hours wasted of my life trying to get them to honor what they had set up with affiliates to download. A complete bunch of very rude morons that need to find a new job.I must say TM have always been nice they just have never told me the truth when I asked and have always gave some staple answer gamble more. Anyway be safe to say i will never ever gamble even if its free at any grand prive casino. I will stick with TM etc but would like to sort out what we should be getting and the truth as to why I have never recieved any special email never once since I started gambling there. Its the only casinos I gamble at but think perhaps I shouldnt be. Since being new to all  this what is PM i keep reading. Bare with me while i fgure out how to navigate this forum im still confused. Im confused on this whole ND thing too. thanks for listening to my ramble but it has been bugging for months now not getting answers until i found this today.


    Hi Laura4140

    Firstly, welcome to the forum!

    Thank you so much for taking the time to respond to this threat and share with us your thoughts. As I understand the main issue you currently have with Treasure Mile is that the bonuses are not very clear. Who gets them, when do you get them, what are the requirements etc. I totally agree with you that this should have a clear structure leading to minimum questions and disappointments.
    As you might have read we have recently changed our loyalty system, and there is plenty of room for improvements. I will certainly have a chat on how we can make things more clear – plus communicate benefits better to our clients, like you. You shouldn’t have to go and ‘search for info web, but instead it should be clear on the site. It’s a very good point and I hope to bring some improvements to this.

    If you could please PM me with your login details I will ask Freddy to contact you in regards to your account. He will be happy to help you out with any questions you have!

    Thank you so much!

    Anna

    Bonjour, je suis nouveau sur ce forum. je me suis senti obligé de m'inscrire et de donner mon expérience concernant les bonus et autres de Treasure Mile, etc. J'ai toujours lu ce forum, mais ce sujet sur les tours gratuits mensuels et les bonus ND, etc. pour les déposants, je cherche des réponses depuis que j'ai rejoint MT. Je vais essayer d'être bref car je pourrais en parler toute la journée. Tout d’abord, je suis relativement nouveau dans cette machine à sous en ligne. Je vis en Californie et j'ai toujours été fidèle à mon groupe Harrahs à Las Vegas, qui possède le Cesars Palace et tous les bons casinos de Las Vegas. Quand j'ai rejoint mon premier casino à Vegas il y a des années, j'ai eu de la chance parce que le casino avec lequel j'ai choisi de démarrer des années plus tard était le premier rachat de Harrah, donc je suis avec eux depuis longtemps et ils vous donnent le monde et vous n'avez pas besoin d'être un gros joueur. . Le fait est que les programmes de fidélité consistent simplement à être fidèles aux joueurs qui reviennent et déposent régulièrement et pas seulement aux gros joueurs, car je suis sûr que la plupart ne le sont pas, mais nous aimons jouer et obtenir quelques avantages en cours de route.

    Tout d’abord, je ne connais pas beaucoup de joueurs en ligne et je n’aime pas prendre des codes bonus sur des sites Web comme celui-ci. Après beaucoup de lecture et d'élimination, je l'ai réduit à ce casino qui semblait le plus honnête et le plus réputé. J'ai rejoint TM il y a six mois. Le simple fait de déterminer quel groupe possède qui était une leçon en soi, mais j'ai conquis celle-là. Depuis que j'ai lu ce forum où j'obtiens les meilleures informations et lu bien d'autres, j'ai remarqué où trouver les codes bonus de TM Mandarin Palace (que j'ai également rejoint). Cela m'a rendu curieux de savoir pourquoi je devais trouver les codes en ligne ici plutôt que les casinos m'en envoyaient. Ensuite, j'ai lu des articles sur les tours gratuits mensuels, etc., mais je ne savais pas comment cela fonctionnait, alors j'ai demandé à plusieurs reprises à TM comment puis-je recevoir ces bonus mensuels, etc. et la réponse que j'ai obtenue est de continuer à déposer. Ils ne s'adressent qu'à certaines personnes, et à tant d'autres réponses. Ce n'est que lorsque j'ai lu ceci aujourd'hui que j'ai finalement obtenu une sorte de vraie réponse puisque Anna travaille pour TM et a posté. J'ai effectué 4 à 5 dépôts chaque mois depuis mon retour en octobre dernier et je n'ai jamais reçu une seule fois d'e-mail contenant une invitation spéciale ou un bonus ND gratuit. Je n'ai reçu que des bonus de dépôt hebdomadaires réguliers qui, d'ailleurs, le chat en direct vous disent que nous devrions nous prosterner et embrasser le sol sur lequel ils marchent pour les avoir. Ma réponse à cette question est qu'en fin de compte, si vous gagnez, ils ne vous donnent rien car si j'ai raison, ils suppriment les paiements ne s'en souviennent plus maintenant. J'ai utilisé quelques bonus que j'ai trouvés ici et qui ont fonctionné pour moi. Je ne comprends pas non plus ce qui fonctionne, ce qui ne fonctionne pas, pourquoi, et si vous gagnez puisqu'il ne vous a pas été personnellement envoyé en premier lieu, j'ai lu qu'ils ne vous paieront pas. Je ne sais toujours pas si cela est vrai ou non. C'est une autre question s'il accepte le code et si vous y êtes éligible, pourquoi diable ne me l'ont-ils pas envoyé en premier lieu. Alors, savons-nous si TM et MP ont ces tours mensuels gratuits, etc. Chaque fois que j'essaie d'obtenir des informations du casino, ils sont très évasifs (bien qu'ils soient généralement assez polis lorsqu'ils mentent et vous disent autre chose), donc je ne sais toujours pas ce que je devrais comprendre que les casinos gardent un secret. Pourquoi n'est-il publié nulle part, je ne peux pas vous dire combien de fois j'ai essayé de rechercher sur Google pour le savoir. Quand j'en ai encore parlé hier à TM, elle m'a donné 25,00 gratuits pour me faire taire. Je pensais qu'elle était gentille. Je pense que maintenant j'aurais dû en obtenir un peu plus après avoir lu ce sujet. J'aime toujours jouer dans ce groupe de casinos, mais je suis en quelque sorte dans le noir et un peu contrarié de devoir rechercher des informations et de me faire mentir par le service client. Hier, on m'a dit de jouer davantage. Je ne veux pas abuser des bonus et je ne le ferai jamais, mais si vous comptez jouer et être fidèle, donnez un peu en retour, ne cachez pas les informations à ce sujet et devez apprendre des forums.

    En ce qui concerne un grand groupe privé, c'est une toute autre histoire que je publierai sous ces casinos. J'ai décidé de déposer dans 2 de leurs casinos hier soir parce que les avantages comportaient des tours gratuits, etc. et je voulais en avoir un peu plus pour mon argent. J'ai bien eu un coup. J'ai passé 2 heures à essayer de réclamer les tours gratuits. C'est la seule raison pour laquelle j'ai déposé là-bas et ce n'était pas grand-chose, Dieu merci. Ce sont des escrocs et si je pouvais mettre mon poing dans le téléphone, je l’aurais fait. Je suis très facile à vivre, mais quand on m'a dit que je n'obtiendrais pas ces tours gratuits et que j'ai déjà reçu un bonus (que j'ai trouvé sur le forum il y a des mois) la première fois que j'ai téléchargé le casino, mais que je n'ai pas choisi de déposer avant la sortie des promotions. L'autre jour, les tours gratuits ne fonctionnaient pas pour moi. Avant de déposer, j'ai expliqué que j'avais téléchargé mais que je n'avais jamais déposé auparavant avec le chat en direct et j'ai demandé si je pouvais réinstaller, etc. et ils ont dit oui, j'ai même obtenu son nom et gardé la session de chat. Je peux comprendre pourquoi la réputation de ce groupe de casino les surpasse. Ce sont des escrocs, je publierai ce qui s'est passé sur ce forum. Je n'ai jamais été traité aussi grossièrement et accusateur de choses que je n'avais jamais faites. 2 heures perdues de ma vie à essayer de les amener à honorer ce qu'ils avaient mis en place avec des affiliés à télécharger. Un groupe complet d'idiots très impolis qui ont besoin de trouver un nouvel emploi. Je dois dire que TM a toujours été gentil, ils ne m'ont tout simplement jamais dit la vérité lorsque je leur ai demandé et ont toujours donné une réponse de base en plus. Quoi qu'il en soit, sachez que je ne jouerai jamais, même si c'est gratuit dans n'importe quel grand casino privé. Je m'en tiendrai à TM, etc., mais j'aimerais déterminer ce que nous devrions obtenir et la vérité sur la raison pour laquelle je n'ai jamais reçu d'e-mail spécial depuis que j'ai commencé à y jouer. Ce sont les seuls casinos dans lesquels je joue, mais je pense que je ne devrais peut-être pas le faire. Depuis que je suis nouveau dans tout cela, qu'est-ce que PM, je continue à lire. Reste avec moi pendant que je découvre comment naviguer sur ce forum, je suis toujours confus. Je suis également confus à propos de toute cette histoire de ND. merci d'avoir écouté mes divagations, mais cela fait des mois que je n'obtiens pas de réponses jusqu'à ce que je trouve ceci aujourd'hui.


    Salut Laura4140

    Tout d'abord, bienvenue sur le forum !

    Merci beaucoup d'avoir pris le temps de répondre à cette menace et de partager avec nous vos réflexions. Si je comprends bien, le principal problème que vous rencontrez actuellement avec Treasure Mile est que les bonus ne sont pas très clairs. Qui les obtient, quand les obtenez-vous, quelles sont les exigences, etc. Je suis tout à fait d'accord avec vous que cela devrait avoir une structure claire conduisant à un minimum de questions et de déceptions.
    Comme vous l'avez peut-être lu, nous avons récemment modifié notre système de fidélité et il reste encore beaucoup à faire. Je discuterai certainement de la manière dont nous pouvons rendre les choses plus claires et mieux communiquer les avantages à nos clients, comme vous. Vous ne devriez pas avoir à chercher des informations sur le Web, mais cela devrait être clair sur le site. C'est un très bon point et j'espère y apporter quelques améliorations.

    Si vous pouviez s'il vous plaît m'envoyer vos informations de connexion par MP, je demanderai à Freddy de vous contacter au sujet de votre compte. Il se fera un plaisir de vous aider si vous avez des questions !

    Merci beaucoup!

    Anna

    3.2/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    %#$%^^%&*%^, clearing my throat, Hi Anna, I obviously haven't been to this part of our forum in awhile. I thought, since you stated the medal program had been fixed, but then I read changed, and you we're still honoring the medals, I might throw my hat in the ringer, and see if I could comped for my medals. Please don't ask me how many I won, it was awhile back. However I did win a few. Your help is appreciated. I can PM you with my email address if desired.
                                        thanks, Rico

    %#$%^^%&*%^, m'éclaircissant la gorge, Salut Anna, je ne suis évidemment pas allée sur cette partie de notre forum depuis un moment. J'ai pensé, puisque vous avez déclaré que le programme des médailles avait été corrigé, mais que j'ai ensuite lu changé et que vous honorez toujours les médailles, je pourrais jeter mon chapeau dans la sonnerie et voir si je pouvais concourir pour mes médailles. S'il vous plaît, ne me demandez pas combien j'en ai gagné, c'était il y a quelque temps. Cependant, j’en ai gagné quelques-uns. Votre aide est appréciée. Je peux vous envoyer mon adresse email en MP si vous le souhaitez.
    merci, Rico

  • Original Anglais Traduction Français

    Anna,

    Just wanted to let you know support has been MUCH kinder of late, even if they don't honor a CD I got in the mail, they are nice about it.
    Again, really glad you are here to help us! smiley

    Anna,

    Je voulais juste vous faire savoir que le support a été BEAUCOUP plus gentil ces derniers temps, même s'ils n'honorent pas un CD que j'ai reçu par la poste, ils sont gentils à ce sujet.
    Encore une fois, je suis vraiment heureux que vous soyez là pour nous aider ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Laura,
    Welcome aboard.  smiley

    I see Anna already had jumped in to help you.  Good Luck with the outcome. 

    I have to admit I didn't read your entire post, my eyes bleed after a few sentences. No offense to you, I must just have a limited attention span.

    Laura,
    Bienvenue à bord. smiley

    Je vois qu'Anna était déjà intervenue pour t'aider. Bonne chance pour le résultat.

    Je dois admettre que je n'ai pas lu ton message en entier, mes yeux saignent après quelques phrases. Ne vous offensez pas, je dois juste avoir une capacité d’attention limitée.

  • Original Anglais Traduction Français

    dear annna thank you for responding to my pm about the way i was treated buy your casinos but it is goining a little far to ask us to send in the cd s and letter s u  send us to prove we got one when the cod e wont work. i am not a liar and ya know i am getting damn sick of it. spazz03

    chère Annna, merci d'avoir répondu à mon message privé sur la façon dont j'ai été traité, achetez vos casinos mais cela va un peu loin de nous demander d'envoyer les CD et la lettre que vous nous envoyez pour prouver que nous en avons un alors que le code ne fonctionnera pas . je ne suis pas un menteur et tu sais que j'en ai vraiment marre. spazz03

  • Original Anglais Traduction Français

    dear annna thank you for responding to my pm about the way i was treated buy your casinos but it is goining a little far to ask us to send in the cd s and letter s u  send us to prove we got one when the cod e wont work. i am not a liar and ya know i am getting damn sick of it. spazz03


    I feel ya.  I have received a CD with a code in the mail only to be told "I'm not on the invite list".  Frustrating?  yes. It would seem the casino would have an accurate list of whom they sent the CD too.

    That being said... many will post personal codes and everyone tries to use them.

    So... I guess I can see both sides.

    chère Annna, merci d'avoir répondu à mon message privé sur la façon dont j'ai été traité, achetez vos casinos mais cela va un peu loin de nous demander d'envoyer les CD et la lettre que vous nous envoyez pour prouver que nous en avons un alors que le code ne fonctionnera pas . je ne suis pas un menteur et tu sais que j'en ai vraiment marre. spazz03


    Je te sens. J'ai reçu par courrier un CD avec un code et on m'a dit "Je ne suis pas sur la liste d'invitations". Frustrant? Oui. Il semblerait que le casino aurait également une liste précise des personnes à qui il a envoyé le CD.

    Cela étant dit... beaucoup publieront des codes personnels et tout le monde essaie de les utiliser.

    Alors... je suppose que je peux voir les deux côtés.
  • Original Anglais Traduction Français


    dear annna thank you for responding to my pm about the way i was treated buy your casinos but it is goining a little far to ask us to send in the cd s and letter s u  send us to prove we got one when the cod e wont work. i am not a liar and ya know i am getting damn sick of it. spazz03


    I feel ya.  I have received a CD with a code in the mail only to be told "I'm not on the invite list".  Frustrating?  yes. It would seem the casino would have an accurate list of whom they sent the CD too.

    That being said... many will post personal codes and everyone tries to use them.

    So... I guess I can see both sides.


    Thanks for the post Gabby!

    Yes, both ways seen it can be frustrating. I totally understand the point. Often it is word against word and the trick is to keep everyone happy in this case - which is sometimes hard, but we are doing our best! What often is the case as well is that we have an exclusive bonus for an affiliate who distributes this to a certain list. Here it is up to them to decide who is eligible. Anyway, thanks for understanding! We'll keep doing our best to get things going more smooth!

    Anna


    chère Annna, merci d'avoir répondu à mon message privé sur la façon dont j'ai été traité, achetez vos casinos mais cela va un peu loin de nous demander d'envoyer les CD et la lettre que vous nous envoyez pour prouver que nous en avons un alors que le code ne fonctionnera pas . je ne suis pas un menteur et tu sais que j'en ai vraiment marre. spazz03


    Je te sens. J'ai reçu par courrier un CD avec un code et on m'a dit "Je ne suis pas sur la liste d'invitations". Frustrant? Oui. Il semblerait que le casino aurait également une liste précise des personnes à qui il a envoyé le CD.

    Cela étant dit... beaucoup publieront des codes personnels et tout le monde essaie de les utiliser.

    Alors... je suppose que je peux voir les deux côtés.


    Merci pour le message Gabby!

    Oui, vu des deux côtés, cela peut être frustrant. Je comprends tout à fait le point. Souvent, c'est parole contre parole et l'astuce est de contenter tout le monde dans cette affaire - ce qui est parfois difficile, mais nous faisons de notre mieux ! Ce qui arrive souvent aussi, c'est que nous avons un bonus exclusif pour un affilié qui le distribue à une certaine liste. Ici, c'est à eux de décider qui est éligible. Quoi qu'il en soit, merci de votre compréhension! Nous continuerons à faire de notre mieux pour que les choses se passent plus facilement !

    Anna
  • Original Anglais Traduction Français

    You're Welcome, Anna. smiley

    It's easy for us to jump all over the casino but they are a business and we need to be fair to them as we want them to be fair to us.

    De rien, Anna. smiley

    Il est facile pour nous de sauter partout dans le casino, mais c'est une entreprise et nous devons être justes envers eux comme nous voulons qu'ils le soient envers nous.

  • Original Anglais Traduction Français

    I got an email for Wizbet for code SEXYSLOT20FS for free spins on Alladins Loot. 

    Ronald said I wasn't eligible. sad

    I did let him know I would contact you, Anna, to ask I just be removed since I get emails for free spins on the casinos I don't deposit at but NOT for the ones I do.

    When I asked why I got the email, he stated the code was for brand new players only.  THEN he changed his story and said I already used a welcome bonus.


    *confused*  Which answer is it?

    J'ai reçu un e-mail pour Wizbet pour le code SEXYSLOT20FS pour des tours gratuits sur Alladins Loot.

    Ronald a dit que je n'étais pas éligible. sad

    Je lui ai fait savoir que je vous contacterais, Anna, pour demander que je sois simplement supprimé puisque je reçois des e-mails pour des tours gratuits sur les casinos dans lesquels je ne dépose pas, mais PAS pour ceux que je fais.

    Lorsque j'ai demandé pourquoi j'avais reçu l'e-mail, il a répondu que le code était réservé aux nouveaux joueurs. PUIS il a changé son histoire et a dit que j'avais déjà utilisé un bonus de bienvenue.


    *confus* De quelle réponse s'agit-il ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Looks like Anna ditched us.

    Sorry to say I uninstalled my casinos since Dean did not honor an email and talked in such circles to come up with an explanation as to why.

    Sorry I defended the group on more than one occassion. sad

    On dirait qu'Anna nous a abandonnés.

    Désolé de dire que j'ai désinstallé mes casinos car Dean n'a pas honoré un e-mail et a parlé dans de tels cercles pour trouver une explication quant au pourquoi.

    Désolé d'avoir défendu le groupe à plusieurs reprises. sad

  • Original Anglais Traduction Français

    I got an email for Wizbet for code SEXYSLOT20FS for free spins on Alladins Loot. 

    Ronald said I wasn't eligible. sad

    I did let him know I would contact you, Anna, to ask I just be removed since I get emails for free spins on the casinos I don't deposit at but NOT for the ones I do.

    When I asked why I got the email, he stated the code was for brand new players only.  THEN he changed his story and said I already used a welcome bonus.


    *confused*  Which answer is it?


    Hi Gabby,

    I'm sorry for my late answer!

    The code you received: SEXYSLOT20FS was from a affiliate site. Often we have a deal with sites, like these, that they offer a special promo with code. These special offers are mainly for New customers registered through that site (affiliate).

    From our side, we only supply the 'deal' to the affiliate, after which they promote it. It's very unfortunate if you did receive an email regarding this however we have little influence on the affiliates who they supply the code to.

    I know it can be confusing sometimes and I'm sorry for this. I hope this makes it a bit more clear. Just remember that most codes from third party sites are mainly for new customers only.

    Sorry about this Gabby! I'll check if it is stated clear that this code is for new customers only.

    Anna

    J'ai reçu un e-mail pour Wizbet pour le code SEXYSLOT20FS pour des tours gratuits sur Alladins Loot.

    Ronald a dit que je n'étais pas éligible. sad

    Je lui ai fait savoir que je vous contacterais, Anna, pour demander que je sois simplement supprimé puisque je reçois des e-mails pour des tours gratuits sur les casinos dans lesquels je ne dépose pas, mais PAS pour ceux que je fais.

    Lorsque j'ai demandé pourquoi j'avais reçu l'e-mail, il a répondu que le code était réservé aux nouveaux joueurs. PUIS il a changé son histoire et a dit que j'avais déjà utilisé un bonus de bienvenue.


    *confus* De quelle réponse s'agit-il ?


    Salut Gabby,

    Je suis désolé pour ma réponse tardive !

    Le code que vous avez reçu : SEXYSLOT20FS provenait d'un site affilié. Nous avons souvent un accord avec des sites, comme ceux-ci, qui proposent une promotion spéciale avec un code. Ces offres spéciales s'adressent principalement aux nouveaux clients enregistrés via ce site (affilié).

    De notre côté, nous fournissons uniquement le « deal » à l'affilié, après quoi il en fait la promotion. Il est très regrettable que vous ayez reçu un e-mail à ce sujet, mais nous avons peu d'influence sur les affiliés à qui ils fournissent le code.

    Je sais que cela peut parfois prêter à confusion et j'en suis désolé. J'espère que cela rend les choses un peu plus claires. N'oubliez pas que la plupart des codes provenant de sites tiers sont principalement destinés aux nouveaux clients.

    Désolé pour ça Gabby ! Je vais vérifier s'il est clairement indiqué que ce code est réservé aux nouveaux clients.

    Anna
  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the reply, Anna.

    I understand sometimes someone other than your casino will send emails which are not valid.  That didn't seem to be the case since I was told it was a valid code, I just wasn't on the list.  Strange since I did get an email.

    Sorry for being crabby.. it was just very frustrating.

    Merci pour la réponse, Anna.

    Je comprends que parfois quelqu'un d'autre que votre casino enverra des e-mails qui ne sont pas valides. Cela ne semblait pas être le cas puisqu'on m'a dit que c'était un code valide, je n'étais tout simplement pas sur la liste. Bizarre puisque j'ai reçu un email.

    Désolé d'être grincheux... c'était juste très frustrant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks for the reply, Anna.

    I understand sometimes someone other than your casino will send emails which are not valid.  That didn't seem to be the case since I was told it was a valid code, I just wasn't on the list.  Strange since I did get an email.

    Sorry for being crabby.. it was just very frustrating.


    Hi Gabby!

    Thanks for your reply. I totally understand it can be frustrating when you look forward to receive some freespins and then you don't.

    It can very well be that the code was valid for this website, but it might have been unfortunate that they had sent you the email with the code while you weren't eligible. Often we do not exactly know who is on the list of the third party. Especially when you are on more then one forum it might be a bit confusing!

    I hope this gave you a better insight. Again my apology for the late reply!

    Anna

    Merci pour la réponse, Anna.

    Je comprends que parfois quelqu'un d'autre que votre casino enverra des e-mails qui ne sont pas valides. Cela ne semblait pas être le cas puisqu'on m'a dit que c'était un code valide, je n'étais tout simplement pas sur la liste. Bizarre puisque j'ai reçu un email.

    Désolé d'être grincheux... c'était juste très frustrant.


    Salut Gabby !

    Merci pour votre réponse. Je comprends tout à fait que cela peut être frustrant lorsque vous attendez avec impatience de recevoir des tours gratuits et que vous ne les recevez pas.

    Il se peut très bien que le code soit valide pour ce site Web, mais il aurait pu être regrettable qu'ils vous aient envoyé l'e-mail avec le code alors que vous n'étiez pas éligible. Souvent, nous ne savons pas exactement qui figure sur la liste du tiers parti. Surtout lorsque vous êtes sur plusieurs forums, cela peut être un peu déroutant !

    J'espère que cela vous a donné un meilleur aperçu. Encore mes excuses pour la réponse tardive !

    Anna
  • Original Anglais Traduction Français

    I know how you fell Gabby!  I tried Treasure Mile with a bonus code and was so impressed with the quality of the slots, being from the U.S we don't have the "fancy" ones like Microgaming . Anywat so I went to all the sister sites and opened an account, recieved multiple emails from them and none of the codes could be redeemed. When I talked to customer service at Wizbet she told me that I should have waited to download...????????????  Ok whatever...yesterday I uninstalled all of their programs and unsubscribed to all the emails they sent me today......Some other casinos will be glad to take my money money

    Je sais comment tu es tombée Gabby ! J'ai essayé Treasure Mile avec un code bonus et j'ai été très impressionné par la qualité des machines à sous, étant originaire des États-Unis, nous n'avons pas de machines à sous « sophistiquées » comme Microgaming. Quoi qu'il en soit, je suis allé sur tous les sites sœurs et j'ai ouvert un compte, j'ai reçu plusieurs e-mails de leur part et aucun des codes n'a pu être utilisé. Quand j'ai parlé au service client de Wizbet, elle m'a dit que j'aurais dû attendre pour télécharger...???????????? Ok peu importe...hier, j'ai désinstallé tous leurs programmes et je me suis désabonné de tous les e-mails qu'ils m'ont envoyés aujourd'hui......Certains autres casinos seront heureux de prendre mon argent money

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I know how you fell Gabby!  I tried Treasure Mile with a bonus code and was so impressed with the quality of the slots, being from the U.S we don't have the "fancy" ones like Microgaming . Anywat so I went to all the sister sites and opened an account, recieved multiple emails from them and none of the codes could be redeemed. When I talked to customer service at Wizbet she told me that I should have waited to download...????????????  Ok whatever...yesterday I uninstalled all of their programs and unsubscribed to all the emails they sent me today......Some other casinos will be glad to take my money money


    Hi buckeyesrule1!

    I'm sorry to hear about this. Could you please PM me your details so I can take a look what exactly was the case, I'd be happy to help out!

    Thanks,

    Anna

    Je sais comment tu es tombée Gabby ! J'ai essayé Treasure Mile avec un code bonus et j'ai été très impressionné par la qualité des machines à sous, étant originaire des États-Unis, nous n'avons pas de machines à sous « sophistiquées » comme Microgaming. Quoi qu'il en soit, je suis allé sur tous les sites sœurs et j'ai ouvert un compte, j'ai reçu plusieurs e-mails de leur part et aucun des codes n'a pu être utilisé. Quand j'ai parlé au service client de Wizbet, elle m'a dit que j'aurais dû attendre pour télécharger...???????????? Ok peu importe...hier, j'ai désinstallé tous leurs programmes et je me suis désabonné de tous les e-mails qu'ils m'ont envoyés aujourd'hui......Certains autres casinos seront heureux de prendre mon argent money


    Salut Buckeyesrule1 !

    Je suis désolé d'apprendre cela. Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer vos coordonnées par MP afin que je puisse voir ce qui s'est exactement passé, je serais heureux de vous aider !

    Merci,

    Anna

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I was all excited to get this email. I thought, great, since the casino I loyally deposit at turned out to be less than favorabe, I was going to switch to this group.

    Flag this messageGabby - Your Birthday Gift from Mandarin PalaceFriday, April 15, 2011 9:00 AMFrom: "MandarinPalace.com" Add sender to ContactsTo:
    Hi Gabby,

    May your birthday week be filled with prosperity and happiness the Mandarin Palace way.

    Please accept a special Birthday Gift from the Mandarin Palace, with many thanks to you for your loyalty.

    To claim your exclusive birthday bonus, please contact our support desk via our toll free telephone number, email or live person chat.  One of our friendly agents will gladly assist you.

    To find out more about our loyalty tiers and your Birthday benefits please visit our loyalty page:  

    Wishing you Health, Wealth & Wisdom,

    Tom Lee
    Casino Manager

    Email: support@mandarinpalace.com
    Toll Free:    USA  888-793-6477        
                   UK     00800 - 203 - 3333    




    I contaced support and was told all I would get was 100% match bonus.  The same as everyone else is able to claim today.

    Some ' special birthday gift'.  frown

    J'étais tout excité de recevoir cet e-mail. Je me suis dit : super, puisque le casino dans lequel je dépose fidèlement s'est avéré moins que favorable, j'allais passer à ce groupe.

    Signaler ce messageGabby - Votre cadeau d'anniversaire du Mandarin PalaceVendredi 15 avril 2011 à 9h00De : "MandarinPalace.com" Ajouter l'expéditeur à ContactsTo :
    Salut Gabby,

    Que votre semaine d'anniversaire soit remplie de prospérité et de bonheur à la manière du Mandarin Palace.

    Veuillez accepter un cadeau d'anniversaire spécial de la part du Mandarin Palace, avec un grand merci pour votre fidélité.

    Pour réclamer votre bonus d'anniversaire exclusif, veuillez contacter notre service d'assistance via notre numéro de téléphone gratuit, notre e-mail ou notre chat en direct. Un de nos sympathiques agents se fera un plaisir de vous aider.

    Pour en savoir plus sur nos niveaux de fidélité et vos avantages Anniversaire, veuillez visiter notre page fidélité :

    Je vous souhaite santé, richesse et sagesse,

    Tom Lee
    Gestionnaire de casino

    E-mail : support@mandarinpalace.com
    Numéro gratuit : États-Unis 888-793-6477
    Royaume-Uni 00800 - 203 - 3333




    J'ai contacté le support et on m'a dit que tout ce que j'obtiendrais serait un bonus de 100 %. C’est la même chose que tout le monde peut prétendre aujourd’hui.

    Un « cadeau d'anniversaire spécial ». frown

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I was all excited to get this email. I thought, great, since the casino I loyally deposit at turned out to be less than favorabe, I was going to switch to this group.

    Flag this messageGabby - Your Birthday Gift from Mandarin PalaceFriday, April 15, 2011 9:00 AMFrom: "MandarinPalace.com" Add sender to ContactsTo:
    Hi Gabby,

    May your birthday week be filled with prosperity and happiness the Mandarin Palace way.

    Please accept a special Birthday Gift from the Mandarin Palace, with many thanks to you for your loyalty.

    To claim your exclusive birthday bonus, please contact our support desk via our toll free telephone number, email or live person chat.  One of our friendly agents will gladly assist you.

    To find out more about our loyalty tiers and your Birthday benefits please visit our loyalty page: 


    Wishing you Health, Wealth & Wisdom,

    Tom Lee
    Casino Manager

    Email: support@mandarinpalace.com
    Toll Free:    USA  888-793-6477       
                    UK    00800 - 203 - 3333   




    I contaced support and was told all I would get was 100% match bonus.  The same as everyone else is able to claim today.

    Some ' special birthday gift'.  frown




    Hi Gabby,

    I’m sorry to hear about your dissatisfaction with the 100% deposit birthday offer. The birthday offers are according to our Loyalty program as pointed out in the email . This offer is thus specialized to the loyalty tier you are in. You are right saying that people who are in this tier are also able to receive the 100% match up bonus. We are changing the emails slightly that the offer is clear at first instant.  If you have any suggestions on how to improve on the offer further I’m more than happy to hear them. Just PM me – we are always looking for way to improve.

    Thanks and have a great Easter!

    Anna


    J'étais tout excité de recevoir cet e-mail. Je me suis dit : super, puisque le casino dans lequel je dépose fidèlement s'est avéré moins que favorable, j'allais passer à ce groupe.

    Signaler ce messageGabby - Votre cadeau d'anniversaire du Mandarin PalaceVendredi 15 avril 2011 à 9h00De : "MandarinPalace.com" Ajouter l'expéditeur à ContactsTo :
    Salut Gabby,

    Que votre semaine d'anniversaire soit remplie de prospérité et de bonheur à la manière du Mandarin Palace.

    Veuillez accepter un cadeau d'anniversaire spécial de la part du Mandarin Palace, avec un grand merci pour votre fidélité.

    Pour réclamer votre bonus d'anniversaire exclusif, veuillez contacter notre service d'assistance via notre numéro de téléphone gratuit, notre e-mail ou notre chat en direct. Un de nos sympathiques agents se fera un plaisir de vous aider.

    Pour en savoir plus sur nos niveaux de fidélité et vos avantages Anniversaire, veuillez visiter notre page fidélité :


    Je vous souhaite santé, richesse et sagesse,

    Tom Lee
    Gestionnaire de casino

    E-mail : support@mandarinpalace.com
    Numéro gratuit : États-Unis 888-793-6477
    Royaume-Uni 00800 - 203 - 3333




    J'ai contacté le support et on m'a dit que tout ce que j'obtiendrais serait un bonus de 100 %. C’est la même chose que tout le monde peut prétendre aujourd’hui.

    Un « cadeau d'anniversaire spécial ». frown




    Salut Gabby,

    Je suis désolé d'apprendre votre insatisfaction concernant l'offre d'anniversaire de 100 % de dépôt. Les offres d'anniversaire sont conformes à notre programme de fidélité comme indiqué dans l'e-mail. Cette offre est donc spécialisée au niveau de fidélité dans lequel vous vous trouvez. Vous avez raison de dire que les personnes qui appartiennent à ce niveau peuvent également recevoir le bonus de 100 %. Nous modifions légèrement les e-mails pour que l'offre soit claire au premier instant. Si vous avez des suggestions sur la manière d'améliorer davantage l'offre, je serai plus qu'heureux de les entendre. Envoyez-moi simplement un message privé – nous cherchons toujours des moyens de nous améliorer.

    Merci et joyeuses Pâques !

    Anna

    3.2/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby,

    I’m sorry to hear about your dissatisfaction with the 100% deposit birthday offer. The birthday offers are according to our Loyalty program as pointed out in the email . This offer is thus specialized to the loyalty tier you are in. You are right saying that people who are in this tier are also able to receive the 100% match up bonus. We are changing the emails slightly that the offer is clear at first instant.  If you have any suggestions on how to improve on the offer further I’m more than happy to hear them. Just PM me – we are always looking for way to improve.

    Thanks and have a great Easter!

    Anna


    Thanks Anna, for your reply.
    You are always here for us, which is much apprecitated!!

    I think the only change would be more specifics of what the qualifications are to claim an email freebie/bonus, which I think you stated you are working on. smiley

    Happy Easter to you too!!

    Salut Gabby,

    Je suis désolé d'apprendre votre insatisfaction concernant l'offre d'anniversaire de 100 % de dépôt. Les offres d'anniversaire sont conformes à notre programme de fidélité comme indiqué dans l'e-mail. Cette offre est donc spécialisée au niveau de fidélité dans lequel vous vous trouvez. Vous avez raison de dire que les personnes qui appartiennent à ce niveau peuvent également recevoir le bonus de 100 %. Nous modifions légèrement les e-mails pour que l'offre soit claire au premier instant. Si vous avez des suggestions sur la manière d'améliorer davantage l'offre, je serai plus qu'heureux de les entendre. Envoyez-moi simplement un message privé – nous cherchons toujours des moyens de nous améliorer.

    Merci et joyeuses Pâques !

    Anna


    Merci Anna pour ta réponse.
    Vous êtes toujours là pour nous, ce qui est très apprécié !!

    Je pense que le seul changement serait plus précis sur les qualifications requises pour réclamer un billet de faveur/bonus par e-mail, sur lequel, je pense, vous avez déclaré travailler. smiley

    Joyeuses Pâques à vous aussi!!
  • Original Anglais Traduction Français

    I give up on the GE casinos.  I've had tech problems out the rear.  Bonuses/free spins are sparse, support is inconsistent, they won't offer free spins until tech problem is fixed (I'm unable to deposit because of it, and my birthday bonus was the 100% match, as well, and I've deposited tons.  I'm done.

    J'abandonne les casinos GE. J'ai eu des problèmes techniques à l'arrière. Les bonus/tours gratuits sont rares, le support est incohérent, ils n'offriront pas de tours gratuits tant que le problème technique n'est pas résolu (je ne peux pas déposer à cause de cela, et mon bonus d'anniversaire était également à 100 %, et je' J'ai déposé des tonnes, j'ai fini.

  • Original Anglais Traduction Français

    LUCKY CREEK IS AWESOME!!!! I requested a withdrawal of 4,000.00 on sunday evening and it was wired to my acct this morning.

    LUCKY CREEK EST IMPRESSIONNANT !!!! J'ai demandé un retrait de 4 000,00 dimanche soir et il a été viré sur mon compte ce matin.

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    LUCKY CREEK IS AWESOME!!!! I requested a withdrawal of 4,000.00 on sunday evening and it was wired to my acct this morning.


    Congrats.  How much did you deposit?

    LUCKY CREEK EST IMPRESSIONNANT !!!! J'ai demandé un retrait de 4 000,00 dimanche soir et il a été viré sur mon compte ce matin.


    Bravo. Combien avez-vous déposé ?

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I deposited 25.00 with a bonus code

    J'ai déposé 25,00 avec un code bonus

  • Original Anglais Traduction Français

    I deposited 25.00 with a bonus code


    Wow, that's great!
    I deposited $25 last week and never got more than $5 above my deposit. sad

    J'ai déposé 25,00 avec un code bonus


    Wow c'est génial!
    J'ai déposé 25 $ la semaine dernière et je n'ai jamais reçu plus de 5 $ de plus que mon dépôt. sad
  • Original Anglais Traduction Français


    I deposited 25.00 with a bonus code


    Wow, that's great!
    I deposited $25 last week and never got more than $5 above my deposit. sad


    Congrats. Slots2c for the awesome win.

    tell me about it,Gabby... :'(
    I deposited $51 just the other night, I didn't even get to have fun. Hopefully we both will have a better luck next round. wink



    J'ai déposé 25,00 avec un code bonus


    Wow c'est génial!
    J'ai déposé 25 $ la semaine dernière et je n'ai jamais reçu plus de 5 $ de plus que mon dépôt. sad


    Bravo. Slots2c pour une victoire impressionnante.

    parle-moi de ça, Gabby... :'(
    J'ai déposé 51 $ l'autre soir, je n'ai même pas pu m'amuser. J'espère que nous aurons tous les deux plus de chance au prochain tour. wink

  • Original Anglais Traduction Français

    I can't find the thread Anna posts in.

    The group advertises Visa Gift Cards (the only deposit method I will use). 

    I have tried over a few months using several different cards and none will work at this group. Uggh. They all worked just fine at other casinos.

    I have spoken to support each time.  They promise to have a manager or finance look into and get back to me. 

    3 months is a long time to wait.

    An awful lot of work and hours spent TRYING to deposit.

    Grrrrrrr.

    Je ne trouve pas le fil de discussion dans lequel Anna publie.

    Le groupe fait la publicité des cartes-cadeaux Visa (la seule méthode de dépôt que j'utiliserai).

    J'ai essayé pendant quelques mois en utilisant plusieurs cartes différentes et aucune ne fonctionnera dans ce groupe. Pouah. Ils fonctionnaient tous très bien dans d’autres casinos.

    J'ai parlé au support à chaque fois. Ils promettent de demander à un responsable ou aux finances d'examiner la situation et de me répondre.

    3 mois, c'est long à attendre.

    Beaucoup de travail et d'heures passées à ESSAYER de déposer.

    Grrrrrr.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi ya Gabby.

    I personally use my bank Visa debit card and never had any problem so I don't really know about using prepaid gift cards...

    You can post your question/problem in the direct casino thread here---->Direct casino support

    Hope you will get the answer.

    Salut toi Gabby.

    J'utilise personnellement ma carte de débit Visa bancaire et je n'ai jamais eu de problème donc je ne connais pas vraiment l'utilisation des cartes cadeaux prépayées...

    Vous pouvez poster votre question/problème dans le fil de discussion direct du casino ici ----> Assistance directe du casino

    J'espère que vous obtiendrez la réponse.

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