Discussion : Grand Eagle, Lucky Creek, Mandarin, Treasure Mile et Wizbet

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Dernier message fait il y a environ 13 ans par wnanhee
BIGLEAN
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  • Original Anglais Traduction Français

    @ Jaybean:
    THANK U 4 making me laugh 2day...... it's been a DAMN bad week, & I truly needed this cheesy
    Oh, & btw..... I agree w/ EVERYTHING u wrote cheesy

    @Jaybean :
    MERCI 4, ça m'a fait rire 2 jours... ça a été une sacrément mauvaise semaine, et j'en avais vraiment besoin cheesy
    Oh, et au fait..... Je suis d'accord avec TOUT ce que tu as écrit cheesy

  • Original Anglais Traduction Français


    I went to live chat at Grand Eagle insisting that they honor the 10 monthly free spins and the quarterly tier 50 spins....Then I received a phone call from the loyalty manager, this is the result:   
    Thank you for playing at the Grand Eagle Casino. I trust this mail finds you
    well. 

    As per our conversation, I am pleased to inform you that your free spins have
    been credited to your account. Please accept our sincere apologies for the
    delay, as mentioned over the phone our Loyalty Program is being revised and in
    the process of being changed to enhance your gaming experience. The Free spins
    sets are on the following games:

    50 free spins on Big Game Video Slots
    30 free spins on Age of Spartan Video Slots

    Have a great day. 

    Kind regards, 

    Freddy Hills

    Grand Eagle Casino Support 
    support@grandeaglecasino.com
    USA                  888 655 4505 Fax 888 655 4515
    Canada            888 655 4535 Fax 888 655 4543




    Just chatted with ED, whom I feel has bad manners! I did save the chat which just has a nasty(Ed)tone to it! Anyway, he first said we have no such program, and then changed it to say it is not launched yet and NO ONE has or will get any loyalty spins until it is launched at which time they will notify every player(that is a lot of retroactive spins)!
    I said, " I see you launched that cashier to take deposits!" He said, "that is not a program it is software!"  Huh? huh huh huh


    In short he said exactly this " At the end of the day Kim, no free spins will be credited into your account."  Then I said " At the end of the day Ed, NO deposits will be credited to your casino!"

    I just don't feel comfortable depositing at a casino that advertises/promises something for loyalty, but it is just a BIG scam/lie! If it is not launched yet don't you think they would say something on the website like " loyalty program not yet in place" or
    "coming soon" or "soon to be launched" or
    "we will advise you when this is ready" or
    "You are welcome to deposit, but be advised that our loyalty program is not in place yet, therefore you will not receive any loyalty rewards at this time." "We have and estimated launch date of 2/1/2011!"

    YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Exactly!!!  This is what I have been going thru with them...and Mandarin Palace.  Who does this?  If they are not ready do give you the goods, than to me, it is just fradulence on their part, because they have been operating, for MONTHS, in these condidition, and when someone bitches about it, they just say, oh, we will notify you when it is up and running, or WORSE yet...they tell me, oh, would you like me to take you off our promotions list??  How does that give them freedom of following their own terms?
    Now you got me going again...


    Je suis allé discuter en direct chez Grand Eagle en insistant pour qu'ils honorent les 10 tours gratuits mensuels et les tours trimestriels de niveau 50... Puis j'ai reçu un appel téléphonique du responsable de la fidélité, voici le résultat :
    Merci d'avoir joué au Grand Eagle Casino. J'espère que ce mail vous trouvera
    Bien.

    Suite à notre conversation, j'ai le plaisir de vous informer que vos tours gratuits ont
    été crédité sur votre compte. Veuillez accepter nos sincères excuses pour le
    retard, comme mentionné au téléphone, notre programme de fidélité est en cours de révision et en
    le processus de modification pour améliorer votre expérience de jeu. Les tours gratuits
    les sets sont sur les jeux suivants :

    50 tours gratuits sur les machines à sous vidéo Big Game
    30 tours gratuits sur les machines à sous vidéo Age of Spartan

    Passe une bonne journée.

    Cordialement,

    Freddy Collines

    Assistance du casino Grand Eagle
    support@grandeaglecasino.com
    États-Unis 888 655 4505 Fax 888 655 4515
    Canada 888 655 4535 Télécopieur 888 655 4543




    Je viens de discuter avec ED, qui, à mon avis, a de mauvaises manières ! J'ai sauvegardé le chat qui a juste un ton méchant (NDLR) ! Quoi qu'il en soit, il a d'abord dit que nous n'avions pas un tel programme, puis il l'a modifié pour dire qu'il n'est pas encore lancé et que PERSONNE n'a ou n'obtiendra de tours de fidélité jusqu'à son lancement, auquel moment il informera chaque joueur (c'est beaucoup de tours rétroactifs) !
    J'ai dit : " Je vois que vous avez lancé ce caissier pour accepter les dépôts !" Il a dit : "Ce n'est pas un programme, c'est un logiciel !" Hein?huhhuhhuh


    En bref, il a dit exactement ceci : « En fin de compte, Kim, aucun tour gratuit ne sera crédité sur votre compte. » Puis j'ai dit "En fin de compte Ed, AUCUN dépôt ne sera crédité sur votre casino !"

    Je ne me sens tout simplement pas à l'aise de déposer dans un casino qui annonce/promet quelque chose de fidélité, mais ce n'est qu'une GROSSE arnaque/mensonge ! S'il n'est pas encore lancé, ne pensez-vous pas qu'ils diraient quelque chose sur le site Web comme « programme de fidélité pas encore en place » ou
    "à venir" ou "bientôt lancé" ou
    "nous vous informerons lorsque cela sera prêt" ou
    "Vous êtes invités à effectuer un dépôt, mais sachez que notre programme de fidélité n'est pas encore en place et que vous ne recevrez donc aucune récompense de fidélité pour le moment." "Nous avons une date de lancement estimée au 01/02/2011 !"

    OUISSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Exactement!!! C'est ce que j'ai vécu avec eux... et avec le Mandarin Palace. Qui fait ça ? S'ils ne sont pas prêts, donnez-vous la marchandise, alors pour moi, c'est juste une fraude de leur part, car ils opèrent depuis des MOIS dans ces conditions, et quand quelqu'un s'en plaint, ils disent simplement, oh, nous vous avertira quand il sera opérationnel, ou PIRE encore... ils me disent, oh, voudriez-vous que je vous retire de notre liste de promotions ?? Comment cela leur donne-t-il la liberté de suivre leurs propres conditions ?
    Maintenant tu m'as fait repartir...

    3.2/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I am now speaking with Ed on the same issue.  I was told the same thing as to not honoring the spins until next month.  He also stated that we will recieve an e-mail from them telling us when the program will start.  What a crop of junk.

    Je parle maintenant avec Ed du même problème. On m'a dit la même chose : ne pas honorer les tours avant le mois prochain. Il a également déclaré que nous recevrions un e-mail de leur part nous informant du début du programme. Quelle récolte de déchets.

  • Original Anglais Traduction Français

    I am still in chat with Ed and I see that it is not going anywhere with the spins.  I see that you do have to speak with someone else to honor the spins.  Ed is not being rude just seems to not know what to do.  I have been on hold for almost 20 minutes now waiting to see what he is going to do.  Useless gaming experience.  I dont think this is credible for having to go through this much trouble to get them to honor what is said.

    Je suis toujours en discussion avec Ed et je vois que ça ne mène à rien avec les spins. Je vois que vous devez parler à quelqu'un d'autre pour honorer les tours. Ed n'est pas impoli, il semble simplement ne pas savoir quoi faire. Cela fait maintenant près de 20 minutes que je suis en attente de voir ce qu'il va faire. Expérience de jeu inutile. Je ne pense pas que ce soit crédible de devoir se donner autant de mal pour les amener à honorer ce qui est dit.

  • Original Anglais Traduction Français

    Here is the conversation I had with Ed.
    Ed: Welcome to the casino!! How may I assist you today?

    you: Hi Ed. I was wanting to know about honoring the 10 monthly free spins and the quarterly 50 spins.

    you: Ed I am reading about how you spoke with someone else and they was not satisfied with your conversation. I hope that this conversation will be more pleasurable to the point where I can let them know that I had a better time with you

    Ed: One moment please while I verify your account, thank you for your patience.

    Ed: Thank you for holding

    you: no problem

    Ed: All players will be notified via e-mail once the loyalty program has been launched.

    Ed: Which is the what I advised the previous player

    you: okay, I was just told that these spins have already started

    Ed: Who advised of that?

    you: I was also told that the same person did recieve the spins from the manager who apoligised for you making the mistake of not honoring the spins.

    you: Will this be the same thing that I will have to do/

    you: Ed are we done?

    Ed: One moment please while I verify your account, thank you for your patience.

    you: You already did that

    you: The manager said that the loyalty program is being revised, but has nothing to do with granting the spins.

    you: Okay I can see that this not going anywhere. So I guess that I have to also call and speak with a manager to honor the spins.

    you: Okay Ed are you stuck?

    you: Or did you cut me off?

    you: What do I need to do?

    Ed: Sabrina please be patient unitl you receive an e-mail from the casino advising you that we have started with the loyalty program and the bonus/free spins.

    you: Thanks for showing what is they say is right. That is what I needed to see to make me not want to deposit at this casino.

    Voici la conversation que j'ai eue avec Ed.
    Ed : Bienvenue au casino !! Comment puis-je vous aider aujourd'hui?

    vous : Salut Ed. Je voulais savoir comment honorer les 10 tours gratuits mensuels et les 50 tours trimestriels.

    vous : Ed, je lis que vous avez parlé avec quelqu'un d'autre et qu'il n'était pas satisfait de votre conversation. J'espère que cette conversation sera plus agréable au point de pouvoir leur faire savoir que j'ai passé un meilleur moment avec toi

    Ed : Un instant s'il vous plaît pendant que je vérifie votre compte, merci pour votre patience.

    Ed : Merci d’avoir tenu

    toi : pas de problème

    Ed : Tous les joueurs seront informés par e-mail une fois le programme de fidélité lancé.

    Ed : C'est ce que j'ai conseillé au joueur précédent

    toi : ok, on vient de me dire que ces spins ont déjà commencé

    Ed : Qui a conseillé cela ?

    vous : on m'a également dit que la même personne avait reçu les tours du manager qui s'était excusé pour votre erreur de ne pas honorer les tours.

    toi : Est-ce que ce sera la même chose que je devrai faire/

    toi : Ed, on a fini ?

    Ed : Un instant s'il vous plaît pendant que je vérifie votre compte, merci pour votre patience.

    toi : tu as déjà fait ça

    vous : Le responsable a dit que le programme de fidélité était en cours de révision, mais qu'il n'avait rien à voir avec l'octroi des tours.

    vous : D’accord, je vois que cela ne mène nulle part. Je suppose donc que je dois également appeler et parler avec un manager pour honorer les tours.

    toi : Okay Ed, tu es coincé ?

    toi : Ou tu m'as coupé la parole ?

    vous : Que dois-je faire ?

    Ed : Sabrina, veuillez être patiente jusqu'à ce que vous receviez un e-mail du casino vous informant que nous avons commencé avec le programme de fidélité et les bonus/tours gratuits.

    vous : Merci d'avoir montré ce qu'ils disent être vrai. C’est ce que j’avais besoin de voir pour ne pas vouloir déposer dans ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    @ Jaybean:
    THANK U 4 making me laugh 2day...... it's been a DAMN bad week, & I truly needed this cheesy
    Oh, & btw..... I agree w/ EVERYTHING u wrote cheesy

    thanks...i try to make myself laugh so i don't cry...hehe

    @Jaybean :
    MERCI 4, ça m'a fait rire 2 jours... ça a été une sacrément mauvaise semaine, et j'en avais vraiment besoin cheesy
    Oh, et au fait..... Je suis d'accord avec TOUT ce que tu as écrit cheesy

    merci... j'essaie de me faire rire pour ne pas pleurer... hehe
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi!

    I’m working for Treasure Mile Casino and browsed through this forum finding this post. I’m sorry to hear about the Customer Support experience and I would like you to know that we have informed our Customer Support Management about this. The information given by Support was incorrect, and we are very sorry for this to have happened. Our Loyalty Program is up and running after having made some improvements including better features for our loyal customers. 

    Our Loyalty Manager will get in touch with you to make up for the situation and correct your account. We hope you accept our apologies and continue to have fun playing our games!

    Enjoy the weekend!

    Anna from Treasure Mile Casino

    Salut!

    Je travaille pour Treasure Mile Casino et j'ai parcouru ce forum pour trouver ce message. Je suis désolé d'entendre parler de l'expérience du support client et j'aimerais que vous sachiez que nous en avons informé notre direction du support client. Les informations fournies par le support étaient incorrectes et nous sommes vraiment désolés que cela se soit produit. Notre programme de fidélité est opérationnel après avoir apporté quelques améliorations, notamment de meilleures fonctionnalités pour nos clients fidèles.

    Notre Loyalty Manager prendra contact avec vous pour remédier à la situation et corriger votre compte. Nous espérons que vous accepterez nos excuses et que vous continuerez à vous amuser en jouant à nos jeux !

    Profiter du week-end!

    Anna du casino Treasure Mile

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Anna,

    Appreciate the feedback but would like to add support has become extremely rude (most of the time).

    It almost feels like I'm being interrogated at times.  "WHERE DID YOU GET THAT CODE?"  "It's not our code"  " Are you searching on blogs?  If you are, nothing will be honored!" and then.... poof... they leave without a sign off.

    Love your games and the general fast reply by support but......

    Anna,

    J'apprécie les commentaires mais je voudrais ajouter du support est devenu extrêmement impoli (la plupart du temps).

    J'ai presque l'impression d'être interrogé par moments. "OÙ AVEZ-VOUS OBTENU CE CODE ?" "Ce n'est pas notre code" " Vous effectuez une recherche sur les blogs ? Si c'est le cas, rien ne sera honoré ! " et puis... pouf... ils partent sans signature.

    J'adore vos jeux et la réponse rapide générale du support mais......

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby,

    Thanks for your comment, I appreciate your feedback a lot and will surely have another chat with the Support team. Rude support is certainly not what we want to have and I'll make sure they will make the necessary changes.

    Sorry for the bad experience and we'll make sure our support will also be a pleasant one!

    Salut Gabby,

    Merci pour votre commentaire, j'apprécie beaucoup vos commentaires et j'aurai sûrement une autre discussion avec l'équipe d'assistance. Un soutien grossier n’est certainement pas ce que nous souhaitons avoir et je veillerai à ce qu’ils apportent les changements nécessaires.

    Désolé pour la mauvaise expérience et nous veillerons à ce que notre soutien soit également agréable !

  • Original Anglais Traduction Français

    Anna, I appreciate you joining us here at LCB, welcome!

    If indeed support was "wrong" as you say they were in telling us that the loyalty program was not in place,  then we are still owed our monthly/quarterly free spins, Before you changed the loyalty program where there are now NO free spins and all of a a sudden the loyalty program is now "in place!"   huh thumbs_down

    How is this a better program huh huh huh

    By the way, we are intelligent people here at LCB!

    P.S. I know the screenshots(before and after the changes) are Grand Eagle, but they are all the same group and made the same changes!

    Anna, j'apprécie que vous nous rejoigniez ici au LCB, bienvenue !

    Si effectivement le support était "faux" comme vous le dites en nous disant que le programme de fidélité n'était pas en place, alors nous devons toujours nos tours gratuits mensuels/trimestriels. Avant de modifier le programme de fidélité où il n'y a plus de tours gratuits et tout d'un coup, le programme de fidélité est désormais « en place ! »huhthumbs_down

    Comment est-ce un meilleur programmehuhhuhhuh

    D’ailleurs, nous sommes des gens intelligents ici chez LCB !

    PS Je sais que les captures d'écran (avant et après les modifications) sont celles de Grand Eagle, mais elles appartiennent toutes au même groupe et ont effectué les mêmes modifications !

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I had no ideal about monthly or quarterly free spins at this group of casinos.  I deposited a big fat amount at all of them during one of the medals promos.  I would really love to collect my spins.  I had a bad outcome at one of them because they said I didn't earn a medal I had earned.  I got paid for the medals but they were to be doubled if you earned one each day and I did but they said I didn't earn one on Friday.  I even talked to customer support on the phone and they said to email them with the play log.  I did that and NEVER heard anything back from them and did not receive the extra money.  After that I have not deposited at any of these casinos in this group.  If you pm in I can give you my email address and you can see how much of a loyal depositor I was until that episode.  Again, if you could credit me with the monthly/quarterly spins on all my accounts I would appreciate it greatly because I cannot see any reason why I wouldn't qualify with my past deposits.

    Thanks and I am so so so happy to have a rep on board at LCB.  PS Freddy has always been so nice to me on the phone.  Thanks!

    Cindy

    Je n’avais aucun idéal en matière de tours gratuits mensuels ou trimestriels dans ce groupe de casinos. J'ai déposé une grosse somme sur chacun d'eux lors de l'une des promotions de médailles. J’aimerais vraiment récupérer mes tours. J'ai eu un mauvais résultat à l'un d'entre eux parce qu'ils ont dit que je n'avais pas gagné la médaille que j'avais gagnée. J'étais payé pour les médailles, mais elles devaient être doublées si vous en gagniez une chaque jour et je l'ai fait, mais ils ont dit que je n'en gagnais pas vendredi. J'ai même parlé au support client par téléphone et ils m'ont dit de leur envoyer un e-mail avec le journal de jeu. Je l'ai fait et je n'ai JAMAIS eu de nouvelles de leur part et je n'ai pas reçu d'argent supplémentaire. Après cela, je n’ai déposé dans aucun de ces casinos de ce groupe. Si vous envoyez un message privé, je peux vous donner mon adresse e-mail et vous pourrez voir à quel point j'étais un déposant fidèle jusqu'à cet épisode. Encore une fois, si vous pouviez me créditer les tours mensuels/trimestriels sur tous mes comptes, je l'apprécierais grandement car je ne vois aucune raison pour laquelle je ne serais pas admissible avec mes dépôts passés.

    Merci et je suis tellement très heureux d'avoir un représentant à bord chez LCB. PS Freddy a toujours été si gentil avec moi au téléphone. Merci!

    Cindy

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Gabby,

    Thanks for your comment, I appreciate your feedback a lot and will surely have another chat with the Support team. Rude support is certainly not what we want to have and I'll make sure they will make the necessary changes.

    Sorry for the bad experience and we'll make sure our support will also be a pleasant one!


    Thank you for the reply.

    I should note the rudeness has been of late.  Support, in  the past, has been kind. 

    Salut Gabby,

    Merci pour votre commentaire, j'apprécie beaucoup vos commentaires et j'aurai sûrement une autre discussion avec l'équipe d'assistance. Un soutien grossier n’est certainement pas ce que nous souhaitons avoir et je veillerai à ce qu’ils apportent les changements nécessaires.

    Désolé pour la mauvaise expérience et nous veillerons à ce que notre soutien soit également agréable !


    Merci pour la réponse.

    Je dois noter que l'impolitesse est apparue ces derniers temps. Le soutien, dans le passé, a été aimable.
  • Original Anglais Traduction Français

    Slot Junkie,

    I'm a bit confused about the promo.  I have seen much talk about it but still not clear on the details.  I haven't inquired since everyone seemed to say the 'free spins' were not being honored.

    I've deposited, at a few of them, in the past couple months.  Do you know if that would have qualified for spins?

    Thanks, darlin'. smiley

    PS:  Never used the word darlin' but thought it was cute and so are you.  Hope it's not offensive. smiley  Psst..  you know I'm a gal too. smiley smiley

    Accro aux machines à sous,

    Je suis un peu confus à propos de la promo. J'en ai vu beaucoup parler mais je ne suis toujours pas clair sur les détails. Je n'ai pas posé de questions puisque tout le monde semblait dire que les « tours gratuits » n'étaient pas honorés.

    J'ai déposé, auprès de quelques-uns d'entre eux, au cours des deux derniers mois. Savez-vous si cela aurait été admissible aux tours ?

    Merci, chérie. smiley

    PS : Je n’ai jamais utilisé le mot chérie, mais je l’ai trouvé mignon et toi aussi. J'espère que ce n'est pas offensant. smiley Psst... tu sais que je suis aussi une fille. smileysmiley

  • Original Anglais Traduction Français

    I've been waiting for my bd bonus at Treasure Mile since Oct last year.  It's great to have a rep for this group on board, but I wouldn't want to give my email/info until a casino rep is verified by zuga.

    J'attends mon bonus bd chez Treasure Mile depuis octobre de l'année dernière. C'est formidable d'avoir un représentant de ce groupe à bord, mais je ne voudrais pas donner mon e-mail/mes informations tant qu'un représentant du casino n'a pas été vérifié par Zuga.

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Slot Junkie,

    I'm a bit confused about the promo.  I have seen much talk about it but still not clear on the details.  I haven't inquired since everyone seemed to say the 'free spins' were not being honored.

    I've deposited, at a few of them, in the past couple months.  Do you know if that would have qualified for spins?

    Thanks, darlin'. smiley

    PS:  Never used the word darlin' but thought it was cute and so are you.  Hope it's not offensive. smiley   Psst..  you know I'm a gal too. smiley smiley


    gabby, not offended at all, I am blushing kiss)

    Yes you would have qualified, but I highly doubt they will honor what they promised. If they were gonna do right they would of already honored the free spins of the people who were aware of them, were eligible and asked for them!

    I don't believe they truly understand how important it is to treat us players(their livelihood) with honesty and respect! If they would at least do that, we don't mind giving them our money! Even if we are losing, the losing doesn't feel as bad, I think 8'|!

    Any thing you put your name on should ALWAYS have INTEGRITY running all through it! They have definitely fallen short on integrity and professionalism. Without those 2 things you will NOT survive in this business or any business for that matter!

    Maybe Anne is gonna be their savior!

    Accro aux machines à sous,

    Je suis un peu confus à propos de la promo. J'en ai vu beaucoup parler mais je ne suis toujours pas clair sur les détails. Je n'ai pas posé de questions puisque tout le monde semblait dire que les « tours gratuits » n'étaient pas honorés.

    J'ai déposé, auprès de quelques-uns d'entre eux, au cours des deux derniers mois. Savez-vous si cela aurait été admissible aux tours ?

    Merci, chérie. smiley

    PS : Je n’ai jamais utilisé le mot chérie, mais je l’ai trouvé mignon et toi aussi. J'espère que ce n'est pas offensant. smiley Psst... tu sais que je suis aussi une fille. smileysmiley


    gabby, pas offensé du tout, je rougis kiss )

    Oui, vous auriez été qualifié, mais je doute fortement qu’ils honoreront ce qu’ils ont promis. S'ils voulaient faire le bien, ils auraient déjà honoré les tours gratuits des personnes qui en connaissaient l'existence, étaient éligibles et les avaient demandés !

    Je ne crois pas qu'ils comprennent vraiment à quel point il est important de traiter nous, les joueurs (leur gagne-pain) avec honnêteté et respect ! S'ils faisaient au moins cela, cela ne nous dérangerait pas de leur donner notre argent ! Même si nous perdons, perdre n'est pas si grave, je pense 8'|!

    Tout ce sur quoi vous mettez votre nom doit TOUJOURS avoir l’INTÉGRITÉ partout ! Ils ont clairement manqué d’intégrité et de professionnalisme. Sans ces 2 choses, vous ne survivrez PAS dans cette entreprise ni dans aucune autre entreprise d’ailleurs !

    Peut-être qu'Anne sera leur sauveuse !
  • Original Anglais Traduction Français

    Uh where did Anna go surprise

    Euh, où est passée Anna surprise

  • Original Anglais Traduction Français

    I had no ideal about monthly or quarterly free spins at this group of casinos.  I deposited a big fat amount at all of them during one of the medals promos.  I would really love to collect my spins.  I had a bad outcome at one of them because they said I didn't earn a medal I had earned.  I got paid for the medals but they were to be doubled if you earned one each day and I did but they said I didn't earn one on Friday.  I even talked to customer support on the phone and they said to email them with the play log.  I did that and NEVER heard anything back from them and did not receive the extra money.  After that I have not deposited at any of these casinos in this group.  If you pm in I can give you my email address and you can see how much of a loyal depositor I was until that episode.  Again, if you could credit me with the monthly/quarterly spins on all my accounts I would appreciate it greatly because I cannot see any reason why I wouldn't qualify with my past deposits.

    Thanks and I am so so so happy to have a rep on board at LCB.  PS Freddy has always been so nice to me on the phone.  Thanks!

    Cindy


    I just wanted to let you guys know that Anna Tm the rep from Treasure Mile took the time to address and pm me on this post above.  She seems like she really cares and we are lucky to have a rep from this group of casinos on this forum.  I know we all have been begging for one on here and now we finally have one.  I haven't emailed her back regarding my issue but I did want you guys to know she does read what we post and seems to really care.  Thanks Anna Tm, I will email you back with my details.

    Cindy

    Je n’avais aucun idéal en matière de tours gratuits mensuels ou trimestriels dans ce groupe de casinos. J'ai déposé une grosse somme sur chacun d'eux lors de l'une des promotions de médailles. J’aimerais vraiment récupérer mes tours. J'ai eu un mauvais résultat à l'un d'entre eux parce qu'ils ont dit que je n'avais pas gagné la médaille que j'avais gagnée. J'étais payé pour les médailles, mais elles devaient être doublées si vous en gagniez une chaque jour et je l'ai fait, mais ils ont dit que je n'en gagnais pas vendredi. J'ai même parlé au support client par téléphone et ils m'ont dit de leur envoyer un e-mail avec le journal de jeu. Je l'ai fait et je n'ai JAMAIS eu de nouvelles de leur part et je n'ai pas reçu d'argent supplémentaire. Après cela, je n’ai déposé dans aucun de ces casinos de ce groupe. Si vous envoyez un message privé, je peux vous donner mon adresse e-mail et vous pourrez voir à quel point j'étais un déposant fidèle jusqu'à cet épisode. Encore une fois, si vous pouviez me créditer les tours mensuels/trimestriels sur tous mes comptes, je l'apprécierais grandement car je ne vois aucune raison pour laquelle je ne serais pas admissible avec mes dépôts passés.

    Merci et je suis tellement très heureux d'avoir un représentant à bord chez LCB. PS Freddy a toujours été si gentil avec moi au téléphone. Merci!

    Cindy


    Je voulais juste vous faire savoir qu'Anna Tm, la représentante de Treasure Mile, a pris le temps de s'adresser à moi et de m'envoyer un message privé sur ce post ci-dessus. Elle semble vraiment s'en soucier et nous avons la chance d'avoir un représentant de ce groupe de casinos sur ce forum. Je sais que nous en avons tous réclamé un ici et maintenant nous en avons enfin un. Je ne lui ai pas répondu par e-mail concernant mon problème, mais je voulais que vous sachiez qu'elle lit ce que nous publions et semble vraiment s'en soucier. Merci Anna Tm, je vous répondrai par e-mail avec mes coordonnées.

    Cindy

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I too really appreciate you Anna! Thanks for your sincere efforts thumbs_up

    Moi aussi, je t'apprécie beaucoup Anna ! Merci pour vos efforts sincères thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    I just got off the phone with Freddy Hills whom Anna passed my information to and I have to say I have a change of heart about the casino group again! He was one of the most pleasant persons I have ever dealt with.

    He credited my loyalty spins and as a bonus credited some Bday spins on my LC account! My bday was in Oct. and because of my tier level I would of only qualified for a match bonus, but Freddy went the extra mile and he did not have to do that and I really appreciate it!

    Anna thank you again for your sincerity in wanting to make things right with the players. It shows your integrity as a person and in how you run your business.

    Thanks again Freddy  kiss

    You have regained a player cheesy


    Je viens de raccrocher au téléphone avec Freddy Hills à qui Anna a transmis mes informations et je dois dire que j'ai encore changé d'avis à propos du groupe casino ! C'était l'une des personnes les plus agréables avec lesquelles j'ai jamais eu affaire.

    Il a crédité mes tours de fidélité et, en bonus, quelques tours Bday sur mon compte LC ! Mon anniversaire était en octobre et en raison de mon niveau, je n'aurais pu me qualifier que pour un bonus de match, mais Freddy a fait un effort supplémentaire et il n'a pas eu à le faire et je l'apprécie vraiment !

    Anna merci encore pour votre sincérité à vouloir arranger les choses avec les joueurs. Cela montre votre intégrité en tant que personne et dans la façon dont vous gérez votre entreprise.

    Merci encore Freddy kiss

    Vous avez regagné un joueur cheesy


  • Original Anglais Traduction Français

    thank you Anna and Freddy
    I just received my bd bonus at Treasure Mile and Mandarin Palace

    thumbs_up thumbs_up

    merci Anna et Freddy
    Je viens de recevoir mon bonus bd au Treasure Mile et au Mandarin Palace

    thumbs_upthumbs_up

    3.2/ 5

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    After every try at redeeming the email bonus free spins or any kind of ND at this group, I gave up.  I got free spins once, don't remember which, maybe mandarin.  then, not eligible not eligible.  quit sending me emails offering the moon and giving only a raspberry.

    Après chaque tentative d'échange de tours gratuits de bonus par e-mail ou de tout type de ND dans ce groupe, j'ai abandonné. J'ai eu des tours gratuits une fois, je ne me souviens plus lesquels, peut-être du mandarin. alors, non éligible non éligible. arrête de m'envoyer des mails proposant la lune et ne donnant qu'une framboise.

  • Original Anglais Traduction Français

    Okay, I contacted Anna via pm & she forwarded my concern about the loyalty spins 2 Freddy Hills.  Freddy called me & had me on the phone 4 about 15 minutes.  By the time we were done, he had credited my account @ every casino in this group.  In addition, he was a pleasure 2 chat with cheesy
    So 2 Anna AND 2 Freddy Hills..... THANK U.  cheesy  cheesy

    D'accord, j'ai contacté Anna par MP et elle m'a fait part de mes inquiétudes concernant les tours de fidélité 2 Freddy Hills. Freddy m'a appelé et m'a eu au téléphone pendant environ 15 minutes. Une fois que nous avons terminé, il avait crédité mon compte dans chaque casino de ce groupe. De plus, c'était un plaisir de discuter avec cheesy
    Donc 2 Anna ET 2 Freddy Hills..... MERCI. cheesycheesy

  • Original Anglais Traduction Français

    I know wizbet have monthly free spins, but how do you get it at other casinos?  what did u tell him?


    Okay, I contacted Anna via pm & she forwarded my concern about the loyalty spins 2 Freddy Hills.  Freddy called me & had me on the phone 4 about 15 minutes.  By the time we were done, he had credited my account @ every casino in this group.  In addition, he was a pleasure 2 chat with cheesy
    So 2 Anna AND 2 Freddy Hills..... THANK U.  cheesy  cheesy

    Je sais que Wizbet propose des tours gratuits mensuels, mais comment les obtenir dans d'autres casinos ? que lui as-tu dit ?


    D'accord, j'ai contacté Anna par MP et elle m'a fait part de mes inquiétudes concernant les tours de fidélité 2 Freddy Hills. Freddy m'a appelé et m'a eu au téléphone pendant environ 15 minutes. Une fois que nous avons terminé, il avait crédité mon compte dans chaque casino de ce groupe. De plus, c'était un plaisir de discuter avec cheesy
    Donc 2 Anna ET 2 Freddy Hills..... MERCI. cheesycheesy
  • Original Anglais Traduction Français

    Same thing for me.  Anna messaged me and Freddy attempted to call, but I was unavailable.  He sent a personal email to contact him regarding this subject.

    All I have to say is... WOW!  I'm very impressed.

    Thanks Anna and Thanks Freddy!!  smiley

    Même chose pour moi. Anna m'a envoyé un message et Freddy a tenté d'appeler, mais je n'étais pas disponible. Il lui a envoyé un email personnel pour le contacter à ce sujet.

    Tout ce que j'ai à dire, c'est... WOW ! Je suis très impressionné.

    Merci Anna et merci Freddy !! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    yep...sent Anna a pm...she in turn contacted Freddy Hills...I spoke with him on the phone...he credited all my accounts with the bonuses and free spins...(GE, LC and WB)  I think he said that TM and MP does not have the same free spins, bonus promos...

    Very impressed!!! cheesy

    Thanks Anna and Freddy...I will continue to deposit... thumbs_up

    ouais... j'ai envoyé un MP à Anna... elle a à son tour contacté Freddy Hills... Je lui ai parlé au téléphone... il a crédité tous mes comptes avec les bonus et les tours gratuits... (GE, LC et WB ) Je pense qu'il a dit que TM et MP n'ont pas les mêmes tours gratuits, bonus promotionnels...

    Très impressionné!!! cheesy

    Merci Anna et Freddy... Je vais continuer à déposer... thumbs_up

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi!

    I’m happy to hear most things are solved and you all got what was right to you. I’m glad I could be of help!

    Fastest way to get help is of course by contacting support directly but if I can help out with anything, just let me know! Suggestions are also welcome!

    Have a great weekend everyone!

    Anna

    Salut!

    Je suis heureux d'apprendre que la plupart des problèmes sont résolus et que vous avez tous obtenu ce qui vous convenait. Je suis contente d'avoir pu être utile !

    Le moyen le plus rapide d'obtenir de l'aide est bien sûr de contacter directement l'assistance, mais si je peux vous aider, faites-le-moi savoir ! Les suggestions sont également les bienvenues !

    Passez un bon weekend tout le monde!

    Anna

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Anna!!!

    I spoke to Freddy this morning and he kindly gave me all of my free spins due.  Sadly, I won a whopping $4.30 on all spins combined. 

    Kinda wondering if I should deposit if the payback is so....... ya know.

    Thanks for your help though.  It is much appreciated! smiley

    Merci Anna!!!

    J'ai parlé à Freddy ce matin et il m'a gentiment donné tous mes tours gratuits dus. Malheureusement, j'ai gagné la somme énorme de 4,30 $ sur tous les tours combinés.

    Je me demande un peu si je devrais déposer si le retour sur investissement est si bon... tu sais.

    Merci quand même pour vôtre aide. C'est très apprécié ! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Not sure if anybody can help, but I got a question to see if someone else may have had a similar problem. Im able to open, and log into a Betonsoft casino, but when I hit Lobby at the bottom my computer freezes up. It happens EVERY time. Cant figure out why. Any suggestions?

    Je ne sais pas si quelqu'un peut m'aider, mais j'ai reçu une question pour voir si quelqu'un d'autre aurait pu avoir un problème similaire. Je peux ouvrir et me connecter à un casino Betonsoft, mais lorsque j'appuie sur Lobby en bas, mon ordinateur se bloque. Cela arrive à CHAQUE fois. Je ne comprends pas pourquoi. Aucune suggestion?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Anna:
    Welcome to the forum. I'm glad to have you join our little family here.

    I really enjoy the games at your casinos (I'm a depositing member at Grand Eagle, Lucky Creek, Mandarin Palace, and just recently, at Treasure Mile).

    However, on many occasions my experience with live help has left me so frustrated and angry that it took all of the fun out of it (eg, being told that the loyalty tier benefit that was posted on the casino's own website was no longer being honored, but they just hadn't changed their website yet).

    When something like this happens (and it does all too often), the excitement and anticipation felt upon contacting the casino rapidly decay into feelings of frustration, anger and impotence.
    The disregard and indifference I regularly experience at these casinos has lead me to question if they care whether my next deposit is another into one my accounts at their casinos, or I choose to make it somewhere else. But, just the fact that you are here stands as strong testament that my perceptions about these casino's management are wrong.

    I think the communication that your being a part of this forum opens between your player/customer community and casino management can result in an improved, more positive player experience at your casinos. Which, in turn, should lead to an expanded, more active player base.

    For now, let me, once again, welcome you to this forum.

    surfer76

    Bonjour Anna:
    Bienvenue sur le forum. Je suis heureux que vous rejoigniez notre petite famille ici.

    J'apprécie vraiment les jeux dans vos casinos (je suis membre déposant à Grand Eagle, Lucky Creek, Mandarin Palace et, tout récemment, à Treasure Mile).

    Cependant, à de nombreuses reprises, mon expérience avec l'aide en direct m'a laissé tellement frustré et en colère que cela m'a enlevé tout le plaisir (par exemple, me faire dire que l'avantage du niveau de fidélité affiché sur le site Web du casino n'était plus honoré). , mais ils n'avaient tout simplement pas encore changé leur site Web).

    Lorsque quelque chose comme cela se produit (et cela arrive trop souvent), l’excitation et l’anticipation ressenties au moment de contacter le casino se transforment rapidement en sentiments de frustration, de colère et d’impuissance.
    Le mépris et l'indifférence que je ressens régulièrement dans ces casinos m'ont amené à me demander s'ils se soucient de savoir si mon prochain dépôt sera un autre sur l'un de mes comptes dans leurs casinos, ou si je choisirai de le faire ailleurs. Mais le simple fait que vous soyez ici témoigne clairement du fait que mes perceptions sur la gestion de ces casinos sont fausses.

    Je pense que la communication que votre participation à ce forum ouvre entre votre communauté de joueurs/clients et la direction du casino peut aboutir à une expérience de joueur améliorée et plus positive dans vos casinos. Ce qui, à son tour, devrait conduire à une base de joueurs élargie et plus active.

    Pour l'instant, permettez-moi, une fois de plus, de vous souhaiter la bienvenue sur ce forum.

    surfeur76

    3.2/ 5

    3.1/ 5

    3.1/ 5

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi surfer76,

    Thank you so much for your warm welcome. I really appreciate the time you took to point out our strong points (games) and the points we still need some work on (Customer Support).

    I’m really sorry to hear about your unpleasant experience with our Customer Support team. I once again forward this concern to the management and I can assure you we are taking the necessary steps to improve. I also informed Freddy and if you are still having questions or concerns regarding your Casino account, please contact our Customer Support and ask for Freddy directly. We like to have everything solved for you!

    Thank you once again!

    Salut surfeur76,

    Merci beaucoup pour votre accueil chaleureux. J'apprécie vraiment le temps que vous avez pris pour souligner nos points forts (jeux) et les points sur lesquels nous devons encore travailler (Support Client).

    Je suis vraiment désolé d'apprendre votre expérience désagréable avec notre équipe de support client. Je transmets encore une fois cette préoccupation à la direction et je peux vous assurer que nous prenons les mesures nécessaires pour nous améliorer. J'ai également informé Freddy et si vous avez encore des questions ou des préoccupations concernant votre compte Casino, veuillez contacter notre service client et demander directement Freddy. Nous aimons que tout soit résolu pour vous !

    Merci une fois de plus!

  • Original Anglais Traduction Français

      What will happen to Medals from before medal promotions began? Can I trade them in for Valentine's candy? Trade them with friends? Sell on E-Bay? Or just frame them. If I save them they may be collectible and worth alot, especially if they're misprints. Just hope I don't get a bill for storage one day.  .

    Qu’arrivera-t-il aux médailles avant le début des promotions de médailles ? Puis-je les échanger contre des bonbons de la Saint-Valentin ? Les échanger avec des amis ? Vendre sur E-Bay ? Ou simplement les encadrer. Si je les garde, ils pourraient devenir des objets de collection et valoir beaucoup, surtout s'il s'agit d'erreurs d'impression. J'espère juste que je ne recevrai pas de facture de stockage un jour. .

  • Original Anglais Traduction Français

    hehe..  cool

    hehe..  cool

  • Original Anglais Traduction Français

    Too funny!!!


      What will happen to Medals from before medal promotions began? Can I trade them in for Valentine's candy? Trade them with friends? Sell on E-Bay? Or just frame them. If I save them they may be collectible and worth alot, especially if they're misprints. Just hope I don't get a bill for storage one day.  .

    Trop drôle!!!


    Qu’arrivera-t-il aux médailles avant le début des promotions de médailles ? Puis-je les échanger contre des bonbons de la Saint-Valentin ? Les échanger avec des amis ? Vendre sur E-Bay ? Ou simplement les encadrer. Si je les garde, ils pourraient devenir des objets de collection et valoir beaucoup, surtout s'il s'agit d'erreurs d'impression. J'espère juste que je ne recevrai pas de facture de stockage un jour. .
  • Original Anglais Traduction Français

    Lmao...

    Helwin, you re just priceless... :'X

    Lmao...

    Helwin, tu es tout simplement inestimable... :'X

  • Original Anglais Traduction Français

    i just have to say that it would be much easier to list 10 things I don't like and at the top would be customer support.......really did they have to take a class in offending and rude behavior......so I exercise my right to spend my money anywhere I want to.  Needless to say it won't be with this group

    je dois juste dire qu'il serait beaucoup plus facile de lister 10 choses que je n'aime pas et en haut se trouverait le support client....... ont-ils vraiment dû suivre un cours sur les comportements offensants et grossiers.. ....j'exerce donc mon droit de dépenser mon argent partout où je veux. Inutile de dire que ce ne sera pas avec ce groupe

  • Original Anglais Traduction Français

    HI ANNA  IM HOPING I AM POSTING THIS IN THE RIGHT PLACE, CUZ I THINK I NEED YOUR HELP WITH THESE MONTHLY/QUARTERLY FREE SPINS.  I AM A DEPOSITOR AT TM, GE, AND MANDARIN, BUT HAVE ONLY BEEN ABLE TO GET THEM AT GE.  CAN YOU HELP WITH THE OTHERS PLEASE.

    SALUT ANNA, J'ESPÈRE QUE JE PUBLIE CECI AU BON ENDROIT, CAR JE PENSE QUE J'AI BESOIN DE VOTRE AIDE AVEC CES TOURS GRATUITS MENSUELS / TRIMESTRIELS. JE SUIS DÉPOSANT CHEZ TM, GE ET MANDARIN, MAIS N'AI PU LES OBTENIR QUE CHEZ GE. POUVEZ-VOUS AIDER AVEC LES AUTRES S'IL VOUS PLAIT.

  • Original Anglais Traduction Français

    HI ANNA  IM HOPING I AM POSTING THIS IN THE RIGHT PLACE, CUZ I THINK I NEED YOUR HELP WITH THESE MONTHLY/QUARTERLY FREE SPINS.  I AM A DEPOSITOR AT TM, GE, AND MANDARIN, BUT HAVE ONLY BEEN ABLE TO GET THEM AT GE.  CAN YOU HELP WITH THE OTHERS PLEASE.


    Until Anna is able to reply, just wanted to let you know that I was informed not all of their casinos are doing the free spin promotion.

    There was one I deposited during the time frame but they weren't participating.  Sorry, can't recall which one.

    Good Luck

    SALUT ANNA, J'ESPÈRE QUE JE PUBLIE CECI AU BON ENDROIT, CAR JE PENSE QUE J'AI BESOIN DE VOTRE AIDE AVEC CES TOURS GRATUITS MENSUELS / TRIMESTRIELS. JE SUIS DÉPOSANT CHEZ TM, GE ET MANDARIN, MAIS N'AI PU LES OBTENIR QUE CHEZ GE. POUVEZ-VOUS AIDER AVEC LES AUTRES S'IL VOUS PLAIT.


    En attendant qu'Anna soit en mesure de répondre, je voulais juste vous faire savoir que j'ai été informé que tous leurs casinos ne proposent pas de promotion de tours gratuits.

    Il y en a un que j'ai déposé pendant la période mais ils ne participaient pas. Désolé, je ne me souviens plus lequel.

    Bonne chance
  • Original Anglais Traduction Français


    HI ANNA  IM HOPING I AM POSTING THIS IN THE RIGHT PLACE, CUZ I THINK I NEED YOUR HELP WITH THESE MONTHLY/QUARTERLY FREE SPINS.  I AM A DEPOSITOR AT TM, GE, AND MANDARIN, BUT HAVE ONLY BEEN ABLE TO GET THEM AT GE.  CAN YOU HELP WITH THE OTHERS PLEASE.


    Until Anna is able to reply, just wanted to let you know that I was informed not all of their casinos are doing the free spin promotion.

    There was one I deposited during the time frame but they weren't participating.  Sorry, can't recall which one.

    Good Luck


    I THINK it's Lucky Creek....


    SALUT ANNA, J'ESPÈRE QUE JE PUBLIE CECI AU BON ENDROIT, CAR JE PENSE QUE J'AI BESOIN DE VOTRE AIDE AVEC CES TOURS GRATUITS MENSUELS / TRIMESTRIELS. JE SUIS DÉPOSANT CHEZ TM, GE ET MANDARIN, MAIS N'AI PU LES OBTENIR QUE CHEZ GE. POUVEZ-VOUS AIDER AVEC LES AUTRES S'IL VOUS PLAIT.


    En attendant qu'Anna soit en mesure de répondre, je voulais juste vous faire savoir que j'ai été informé que tous leurs casinos ne proposent pas de promotion de tours gratuits.

    Il y en a un que j'ai déposé pendant la période mais ils ne participaient pas. Désolé, je ne me souviens plus lequel.

    Bonne chance


    Je pense que c'est Lucky Creek....

    3.4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    THANKS FOR THE HEADS UP ON THAT, BUT WHO KNOWS, MAYBE THEY'LL SURPRISE US.  ha ha  wishful thinking huh?

    Merci pour cette information, mais qui sait, peut-être qu'ils nous surprendront. ha ha, c'est un vœu pieux, hein ?

  • Original Anglais Traduction Français

    HI ANNA  IM HOPING I AM POSTING THIS IN THE RIGHT PLACE, CUZ I THINK I NEED YOUR HELP WITH THESE MONTHLY/QUARTERLY FREE SPINS.  I AM A DEPOSITOR AT TM, GE, AND MANDARIN, BUT HAVE ONLY BEEN ABLE TO GET THEM AT GE.  CAN YOU HELP WITH THE OTHERS PLEASE.


    Hi boston43!

    Sure we can have a look at this for you! If you could PM me your login details for both casino's I'll forward them to Freddy who will contact you regarding this.

    Thanks a lot!

    SALUT ANNA, J'ESPÈRE QUE JE PUBLIE CECI AU BON ENDROIT, CAR JE PENSE QUE J'AI BESOIN DE VOTRE AIDE AVEC CES TOURS GRATUITS MENSUELS / TRIMESTRIELS. JE SUIS DÉPOSANT CHEZ TM, GE ET MANDARIN, MAIS N'AI PU LES OBTENIR QUE CHEZ GE. POUVEZ-VOUS AIDER AVEC LES AUTRES S'IL VOUS PLAIT.


    Salut boston43 !

    Bien sûr, nous pouvons y jeter un œil pour vous ! Si vous pouviez m'envoyer par MP vos informations de connexion aux deux casinos, je les transmettrai à Freddy qui vous contactera à ce sujet.

    Merci beaucoup!
  • Original Anglais Traduction Français

    THANKS ANNA, LOOKING FORWARD TO HEARING FROM HIM

    MERCI ANNA, J'ATTENDS AVEC IMPATIENCE DE L'ENTENDRE

  • Original Anglais Traduction Français



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    Terms and Conditions Apply.

    Come play with us!
    Emily Anderson

    [Executive Host]
    Treasure Mile Casino
    Contact us: support@treasuremile.com


    bad experience with customer support , I have been ignored, have much to learn from others.

    ----Messaggio originale----
    Da: roxdexxxx@alice.it
    Data: 24-dic-2010 14.48
    A: <support@treasuremile.com>
    Ogg: R: Buon Natale con un bonus fino a 1000 e 50 in Giri Gratis


    Hello, today I received your e-mail with an invitation to register an account on your site but I have a problem that I explain:
    I had long ago already registered but your system I was informed that the account was under review and not has never changed the situation. Even today I tried to enter the casino with the account roxdexxx@xxx.it but I can not, please unlock my account because I would very happy to play in your casino as they are very passionate about the platform slot BetonSoft. I await your help. Thanks.
    Roberto xxxx  -Account under review roxdexxx@xxx.it -


    ----Messaggio originale----
    Da: roxdexxx@xxx.it
    Data: 28-dic-2010 7.45
    A: <support@treasuremile.com>
    Ogg: I: Buon Natale con un bonus fino a 1000 e 50 in Giri Gratis

    Hello, still waiting for your response, Thanks.

    and the last mail 06/01/2011

    Hello, I am writing to tell you all about my disappointment your customer support, because after my two requests for information and help via email  I have not communicated anything. Anyway best wishes and try to improve the way you treat the players, you still have to learn from other bikes online casino. Regards.
    Roberto xxx


    I'm still waiting ...




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    EXPÉRIENCE DU JEU EN HAUTE DÉFINITION


    Thermes et conditions d'application.

    Viens jouer avec nous!
    Emilie Anderson

    [Hôte exécutif]
    Casino Trésor Mile
    Contactez-nous : support@treasuremile.com


    mauvaise expérience avec le support client, j'ai été ignoré, j'ai beaucoup à apprendre des autres.

    ----Message original----
    Par: roxdexxxx@alice.it
    Données : 24 décembre 2010 14,48
    R :
    Ogg: R: Bon Natale avec un bonus jusqu'à 1000 et 50 en Giri Gratis


    Bonjour, aujourd'hui j'ai reçu votre e-mail d'invitation à créer un compte sur votre site mais j'ai un problème que j'explique :
    Je m'étais déjà inscrit depuis longtemps mais votre système m'a informé que le compte était en cours de révision et n'a jamais changé la situation. Même aujourd'hui, j'ai essayé d'entrer dans le casino avec le compte roxdexxx@xxx.it mais je ne peux pas, veuillez débloquer mon compte car je serais très heureux de jouer dans votre casino car ils sont très passionnés par la plateforme de machine à sous BetonSoft. J'attends votre aide. Merci.
    Roberto xxxx -Compte en cours de révision roxdexxx@xxx.it -


    ----Message original----
    Par: roxdexxx@xxx.it
    Données : 28 décembre 2010 7,45
    R :
    Ogg: I: Bon Natale avec un bonus jusqu'à 1000 et 50 en Giri Gratis

    Bonjour, j'attends toujours votre réponse, merci.

    et le dernier mail du 01/06/2011

    Bonjour, je vous écris pour vous faire part de ma déception envers votre support client, car après mes deux demandes d'informations et d'aide par email je n'ai rien communiqué. Quoi qu'il en soit, meilleurs vœux et essayez d'améliorer la façon dont vous traitez les joueurs, vous devez encore apprendre des autres casinos en ligne Bikes. Salutations.
    Roberto xxx


    J'attends encore ...

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.

    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.

  • Original Anglais Traduction Français

    Just curious, but shouldnt all this talk be under the discussion section?

    Juste par curiosité, mais toutes ces discussions ne devraient-elles pas figurer dans la section discussion ?

  • Original Anglais Traduction Français

    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.

    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français


    I did get an email but Ed refused to honor it. I even linked it in the live chat with my name right on it, but still no-go.


    Gabby, have u tried 2 send this info 2 the casino rep (Anna) we have on here 4 Treasure Mile?  Since u did in fact receive the e-mail, I would suggest going thru her.  Ed clearly needs a refresher course on customer service.


    I did send her a private message of the chat. 

    When I woke up this morning, I had an email from TM saying I could now claim the bonus.

    I lost right away... seems to be my luck with these casinos lately, which is too bad.  I was going to deposit but after losing $50 in a matter of minutes, hardly seems worth spending more money.  I think the freebies are great since they show if you are able to get ANY play time.


    I'm really glad Anna is here.  I think she is great!  smiley


    J'ai reçu un e-mail mais Ed a refusé de l'honorer. Je l'ai même lié dans le chat en direct avec mon nom dessus, mais toujours pas permis.


    Gabby, as-tu essayé 2 d'envoyer cette information 2 à la représentante du casino (Anna) que nous avons ici 4 Treasure Mile ? Puisque vous avez effectivement reçu l'e-mail, je vous suggère de passer par elle. Ed a clairement besoin d’un cours de remise à niveau sur le service client.


    Je lui ai envoyé un message privé du chat.

    Quand je me suis réveillé ce matin, j'ai reçu un e-mail de TM m'informant que je pouvais désormais réclamer le bonus.

    J'ai perdu tout de suite... ça semble être ma chance avec ces casinos ces derniers temps, ce qui est dommage. J'allais déposer, mais après avoir perdu 50 $ en quelques minutes, cela ne vaut guère la peine de dépenser plus d'argent. Je pense que les cadeaux sont géniaux car ils montrent si vous pouvez obtenir N'IMPORTE QUEL temps de jeu.


    Je suis vraiment contente qu'Anna soit là. Je pense qu'elle est géniale ! smiley

    3.1/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Just curious, but shouldnt all this talk be under the discussion section?


    I think the heading for this topic is... DISCUSSION regarding xxxxx casinos. smiley

    Juste par curiosité, mais toutes ces discussions ne devraient-elles pas figurer dans la section discussion ?


    Je pense que le titre de ce sujet est... DISCUSSION concernant les casinos xxxxx. smiley
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi all!

    I would just like to make a small note on the $50 free spin campaign. Please know that this is an exclusive campaign for a 3rd party and therefore not everyone is eligible. The promotion is by invitation only  and is available for new casino account holders who were invited to take up this offer by the 3rd party. So please don’t be too disappointed when you are not eligible for this bonus. I do apologize for any inconvenience this may have caused you, but I do assure you that this email was not sent out by our casino, but probably by another forum who noticed the offer and proceeded to email their clients in regards to this.

    Any questions about this or anything else, please feel free to pm me and I will do my very best to help you out!

    Anna

    Salut tout le monde!

    Je voudrais juste faire une petite note sur la campagne de tours gratuits de 50 $. Sachez qu'il s'agit d'une campagne exclusive destinée à un tiers et que tout le monde n'est donc pas éligible. La promotion est sur invitation uniquement et est disponible pour les nouveaux titulaires de compte de casino qui ont été invités à profiter de cette offre par un tiers. Alors ne soyez pas trop déçu si vous n’êtes pas éligible à ce bonus. Je m'excuse pour tout inconvénient que cela a pu vous causer, mais je vous assure que cet e-mail n'a pas été envoyé par notre casino, mais probablement par un autre forum qui a remarqué l'offre et a envoyé un e-mail à ses clients à ce sujet.

    Si vous avez des questions à ce sujet ou quoi que ce soit d'autre, n'hésitez pas à m'envoyer un message privé et je ferai de mon mieux pour vous aider !

    Anna

  • Original Anglais Traduction Français

    Anna, I sent you a LONG email regarding your comment to my post last Friday.  I was wondering if you had a chance to read it or forward it to the correct department.  I haven't heard anything from anyone, no spins or anything.

    Thanks!

    Anna, je t'ai envoyé un LONG e-mail concernant votre commentaire sur mon message vendredi dernier. Je me demandais si vous aviez eu l'occasion de le lire ou de le transmettre au bon service. Je n'ai rien entendu de personne, pas de spins ou quoi que ce soit.

    Merci!

  • Original Anglais Traduction Français


    bad experience with customer support , I have been ignored, have much to learn from others.
    ........................

    and the last mail 06/01/2011

    Hello, I am writing to tell you all about my disappointment your customer support, because after my two requests for information and help via email  I have not communicated anything. Anyway best wishes and try to improve the way you treat the players, you still have to learn from other bikes online casino. Regards.
    Roberto xxx


    I'm still waiting ...




    Hi Roberto!

    Freddy has activated your accounts. These were still 'under review'
    since you registered during a time when the Casino was only for invites.
    But now everything should work and you should be able to login.

    Our customer support is there to help you out if you have any questions!

    Kind regards,
    Anna


    I finally solved my problem and my account was activated, I want to thank Anna, who was mindful of the situation and in two days everything was settled. In this forum we have a representative of the Treasure Mile who knows his job well and there is really helpful.
    Thanks Anna and Thanks LCB.
    smiley


    mauvaise expérience avec le support client, j'ai été ignoré, j'ai beaucoup à apprendre des autres.
    ........................

    et le dernier mail du 01/06/2011

    Bonjour, je vous écris pour vous faire part de ma déception envers votre support client, car après mes deux demandes d'informations et d'aide par email je n'ai rien communiqué. Quoi qu'il en soit, meilleurs vœux et essayez d'améliorer la façon dont vous traitez les joueurs, vous devez encore apprendre des autres casinos en ligne Bikes. Salutations.
    Roberto xxx


    J'attends encore ...




    Salut Roberto!

    Freddy a activé vos comptes. Ceux-ci étaient toujours « en cours d'examen »
    puisque vous vous êtes inscrit à une époque où le Casino était réservé aux invitations.
    Mais maintenant, tout devrait fonctionner et vous devriez pouvoir vous connecter.

    Notre service client est là pour vous aider si vous avez des questions !

    Cordialement,
    Anna


    J'ai finalement résolu mon problème et mon compte a été activé, je tiens à remercier Anna, qui a été consciente de la situation et en deux jours tout a été réglé. Dans ce forum nous avons un représentant du Treasure Mile qui connaît bien son métier et qui est vraiment d'une grande aide.
    Merci Anna et merci LCB.
    smiley

    3.1/ 5

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