Dear Customer,
Thank you for sending your query. Our security department has detected multi-accounting with account t******e@yahoo.com and u*******9@gmail.comhoo.com which is a violation of our terms and conditions. Your query had been forwarded to the relevant department and we received a response that verdict shall not be changed.
Best Regards,
Bet2U Support
This is such a ridiculous response I have received. These are fake and unverified accounts and under my name. Good they didn't come up with more accounts associating with me.
I have responded them as follows:
Sir,
These could be fake accounts under my name. Do you have their identity documents to check with mine.
I am running only (1) account (zrehman42@mail.com) and I have provided you with real identity documents of mine.
I urge you again to reinstate my account, and maintain my balance.
These are my honest and hard earned winnings.
Thanks.
-Zia
********************
Hopefully the casino rep. could now sort out this matter and atleast I receive 75gbp as the last registered bet has also won as I checked the result.
Cher client,
Merci d'avoir envoyé votre requête. Notre service de sécurité a détecté plusieurs comptes avec les comptes t******e@yahoo.com et u*******9@gmail.comhoo.com, ce qui constitue une violation de nos termes et conditions. Votre demande a été transmise au service concerné et nous avons reçu une réponse indiquant que le verdict ne sera pas modifié.
Cordialement,
Assistance Bet2U
C’est une réponse tellement ridicule que j’ai reçue. Ce sont des comptes faux et non vérifiés et sous mon nom. Bien, ils n'ont pas trouvé plus de comptes associés à moi.
Je leur ai répondu comme suit :
Monsieur,
Il pourrait s'agir de faux comptes à mon nom. Avez-vous leurs papiers d'identité à vérifier avec les miens.
Je n'utilise qu'un (1) compte (zrehman42@mail.com) et je vous ai fourni de véritables pièces d'identité.
Je vous invite à nouveau à rétablir mon compte et à maintenir mon solde.
Ce sont mes gains honnêtes et durement gagnés.
Merci.
-Zia
********************
J'espère que le représentant du casino. Je peux maintenant régler ce problème et je reçois au moins 75 Go car le dernier pari enregistré a également gagné lorsque j'ai vérifié le résultat.