Hi Guys I’m keenly following your posts regarding CasinoMarriott. Have been waiting since 17th Jan for €300 and another withdrawal of €900 on 23rd Feb. I did receive payment of £454 on 19th Feb, which was less than I expected as the withdrawal was for €550. I did query this but have received no reply
Despite numerous emails and many many online chats - I have not received these payments. I too received confirmation from Megan that I was due to have my payment sorted on Monday 5th April, however this never happened and since then the chat team are telling me that they have sent messages to the payments team and cannot do animate until the come back to them.
I have taken photos of my online chats as evidence of my contact. I’m determined I won’t give up and would be grateful for any advice. Lisa
Salut les gars, je suis attentivement vos messages concernant CasinoMarriott. J'attends depuis le 17 janvier 300 € et un autre retrait de 900 € le 23 février. J'ai reçu un paiement de 454 £ le 19 février, ce qui était moins que ce à quoi je m'attendais puisque le retrait était de 550 €. J'ai posé cette question mais je n'ai reçu aucune réponse
Malgré de nombreux e-mails et de nombreuses discussions en ligne, je n'ai pas reçu ces paiements. Moi aussi, j'ai reçu la confirmation de Megan que mon paiement devait être réglé le lundi 5 avril, mais cela ne s'est jamais produit et depuis lors, l'équipe de chat me dit qu'elle a envoyé des messages à l'équipe des paiements et qu'elle ne peut pas l'animer avant le retour. pour eux.
J'ai pris des photos de mes discussions en ligne comme preuve de mon contact. Je suis déterminé à ne pas abandonner et je serais reconnaissant pour tout conseil. Lisa