Hello,
i found your website a few ago and i registered on one of the No Deposit Casinos (partycitycasino.com)
i cleared the wagering limit and i had 150$ left so i asked for cashout,
it got declined twice without notification,
so i contacted support, i got told to send my id to : ccprocessing@partycitycasino.com
Now 9 Days passed and i contacted support again, they told me it takes 24 Hours to validate id.
I got also told i could use this email instead : manager@casinosupportcenter.com (So this made me curious!)
just google the last provided email, its only part of blacklisted casinos.
When i told the support this they told me they are in fact sister companys with e.g Virtual Casino and thats why its the same manager email adress.
I asked how they could know its me then if the email is used by at least 10 casinos, i got disconnected afterwards! >:(
PartyCityCasino refuse le retrait -> Arnaque
- 5,066
- vues
- 4
- réponses
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween .
Meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2025
Bonjour à tous, Bienvenue sur le fil de discussion The Money Factory ! Je suis Danielle, responsable du service client chez TMF, et je serai ici sur ce forum pour répondre à vos questions, répondre à...
Fil de discussion sur le support et les plaintes de The Money Factory
Salut les LCB, Bienvenue chez Starzino , où un tout nouveau monde de divertissement de casino et d'excitation sans fin vous attend ! 🌟 Profitez pleinement dès le premier jour en réclamant votre...
Fil de discussion sur le support et les réclamations de Starzino