I have been verified back in June. I requested a withdrawal of 2000 euros.
They had some issues and I see in the cashier it was all restarted on 5. 7., so almost 6 months ago.
They mostly have not replied to my emails.
They did reply on three occasions, on two of those they said it'd be all sorted ASAP.
Here's what it looked like back then
Hi
Please let us know if your payment is still pending, we have advised our payments team of your cashout of 2000$ on the 5th of July 2018.
Enjoy our casino experience!
Remember you can use your username and password to visit our 3 sites: www.betswagger.com, www.ph.casino and www.playhubcasino.com
William Dornat
Support Team
Still nothing. I have personal messaged Melissa my username and some more details of the case.
J'ai été vérifié en juin. J'ai demandé un retrait de 2000 euros.
Ils ont eu quelques problèmes et je vois à la caisse que tout a redémarré le 5 juillet, donc il y a presque 6 mois.
La plupart du temps, ils n'ont pas répondu à mes emails.
Ils ont répondu à trois reprises, et à deux reprises, ils ont dit que tout serait réglé dès que possible.
Voici à quoi ça ressemblait à l'époque
Salut
Veuillez nous faire savoir si votre paiement est toujours en attente, nous avons informé notre équipe de paiement de votre retrait de 2 000 $ le 5 juillet 2018.
Profitez de notre expérience casino !
N'oubliez pas que vous pouvez utiliser votre nom d'utilisateur et votre mot de passe pour visiter nos 3 sites : www.betswagger.com, www.ph.casino et www.playhubcasino.com
William Dornat
Équipe de soutien
Toujours rien. J'ai envoyé personnellement à Melissa mon nom d'utilisateur et quelques détails supplémentaires sur l'affaire.